Branżowy portal „Wirtualne media informuje, że w czerwcu tego roku sprzedaż wszystkich polskich dzienników spadła o 16,78 procenta w porównaniu z czerwcem ubiegłego roku. Największy spadek sprzedaży, aż o 28,20 proc. odnotowała „Gazeta Wyborcza”.

Jeżeli chodzi o ilość sprzedawanych gazet, w czerwcu najlepiej sprzedawano dziennik „Fakt”: średnio w 178 150 egzemplarzach. Ale i to oznacza spadek o 15,75 proc. w skali rok do roku.

Drugie miejsce zdobył „Super Express”: średnio 89 964 tys. Ale i tu jest spadek o 19 proc. Na trzecim miejscu jest „Gazeta Wyborcza”, którą sprzedano w 66 757 egzemplarzach. Dalsze miejsca zajmują: „Rzeczpospolita” (40,3 tys.), „Dziennik Gazeta Prawna” (31,3 tys.), „Przegląd Sportowy” (14,7 tys.), „Gazeta Polska Codziennie” (11,5 tys. egz.), „Puls Biznesu (9,5 tys. egz.) i Parkiet (4 tys.).

Erl/wirtualnemedia.pl