Ziemkiewicz ostro o projekcie PiS: To szaleństwo! - zdjęcie
11.09.20, 11:05Screenshot Youtube - Telewizja Republika

Ziemkiewicz ostro o projekcie PiS: To szaleństwo!

117

Mówimy o ogromnym eksporcie i wycofaniu polskiego rynku z eksportu bliskowschodniego. To są grube pieniądze, które Niemcy sobie chętnie przytulą” – w ten sposób skomentował pomysł PiS dotyczący projektu zmian w ustawie o ochronie zwierząt Rafał Ziemkiewicz.

Odnosząc się do zaprezentowanych przez prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego zmian w prawie, z których jedną jest zakaz hodowli zwierząt na futra, publicysta stwierdził:

Jeżeli PiS przyjmuje agendę lewicy, to tak, jakby sobie założyć pętlę na szyję, a koniec dać opozycji”.

Dodał, że całą sprawą jest oburzony, a podobną wojnę co ze zwierzętami futerkowymi można rozpętać ze zwierzętami hodowlanymi. Zdaniem Ziemkiewicza imperialne państwa chcą nas w ten sposób skolonizować:

Przypisano nam rolę sielskiej kolonii, by zrobić z nas prowincję. To jest szaleństwo”.

dam/Telewizja Republika,Fronda.pl

Komentarze (117):

Anonim2020.09.12 14:15
Wcale nie żal mi hodowców. Mniej stworzeń będzie męczonych. A po za tym zatrudnij się pan u jakiegoś hodowcy a nawet choćby u sadownika. Po miesiącu pracy u takiego dobrego człowieka pójdziesz pan na kolanach do Częstochowy podziękować Bogu że dał panu talent do oplatania wełny w bawełnę.
AVI2020.09.12 10:16
Następny z dużą głową i kamiennym sercem. Handelek za wszelką cenę. Naprawdę jest bardzo dziwne, że ludzie uważający się za prawicowców, dobrych katolików i często dobrych ludzi, jak filozof Lisicki, są pozbawieni elementarnej wrażliwości. Czym innym są obłędne pomysły nadawania zwierzętom obywatelstwa, a czym innym niedopuszczanie do tego, żeby bezsensownie cierpiały. Pana Ziemkiewicza trzeba wsadzić do klatki na miesiąc, niech zobaczy, jakie to przyjemne. A zwierzęta futerkowe nie znają innego życia, niż życie w małej klatce, w tłoku, zaduchu i smrodzie. Aż serce się ściska!!! Czy wy naprawdę myślicie, że Pan Bóg stworzył te zwierzątka po to, abyśmy je męczyli dla swoich zachcianek i z powodu chciwości? Ciężko za to opowiecie przed Bogiem!
Halina2020.09.12 5:05
Za dobrze szło, więc tradycyjnie trzeba było coś zepsuć. Czyli koniec marzeń o silnej Polsce.
Elektor2020.09.12 8:48
Ale co dobrze szło? Że niby PiS dobrze robił? Oni od początku nas okradali, niszczyli, gnębili, mając za gorliwego pomocnika Dudę na stanowisku podpisywacza ustaw hamulce im puściły całkiem. Jeszcze pierwszy rząd PiS czyli z p. Gilewską dawał jakąś małą nadzieję ale nie teraz! Teraz bandyci pisowscy rabują nas bez ceregierli wcale się z tym sk...ny nie kryją. Takich nienażartych ryjów jak te Kaczyńskie, Sasiny, Szumowskie, Morawieckie, Szydły, Dudy itd. to jeszcze u władzy nie mieliśmy! Ich rządy to jest jak gangrena!
Ciszej2020.09.13 15:46
ruska onuco!!Ale pamietajcie zapłacicie za to co robicie!
Anonim2020.09.12 10:35
Polska silna przemysłem futerkowym! Wstydziłabyś się, babo! A podobno kobiety to istoty wrażliwe.
WITWIT2020.09.12 0:36
PIS nie wygra już wyborów...na własne życzenie..
Elektor2020.09.12 9:17
Napchali kabzy ile wlezie, już im sie nie mieści sk...nom. Będą się wycofywać, ale posady w spółkach skarbu państwa obsadzone! Będą teraz szczekać na platfusów, SLD i PSL, czyli budować ich poparcie. Oni grają razem, raz my u koryta raz wy, ale nie dopuszczamy Prawicy do władzy! To chyba już każdy widzi? PiS to gangrena, patrzeć na te ryje nie idzie! Aż się boję kto będzie po nich bo takich nienażartych ryjów jak pisowcy to jeszcze nie było! Kto będzie po nich????
Ruskie onuce2020.09.13 15:47
won do Putina.Nikt was nie bierze na powaznie
lolo2020.09.11 23:12
skórki z kota już nie kupisz...to ustawa zbyt zabawna aby brać ją na poważnie...dlaczego akurat futrzaki faworyzowane?...kiedy mogą nadejść surowe zimy bo klimat się zmienia?...poza tym to szok gdy kundle we wsi bez łańcucha będą chodzić...przecież chłopy bidne, ogrodzeń nie mają
Beno2020.09.11 23:01
Zachód czy Wschód ma ogromny problem z etyką. Pieniądze to nie wszystko. Uczucia ludzkie mają większą cenę i wartość niż hodowanie i zabijanie tylko dla przyjemności i noszenia futerek. A Niemcy zwyrodnialstwo i okrucieństwa od dawna mają we krwi, więc proszę nie brać z nich przykładu.
AVI2020.09.12 10:17
Pełna zgoda!
Marco Bresalviano2020.09.11 21:59
Pan redaktor Ziemkiewicz w pełnej krasie. Oczywiście trudno nie przyznać mu w tym wypadku racji, gdyż socjaliści z PiS-u, a ten komuch z Żoliborza w szczególności, wyssali z mlekiem matki nienawiść do przedsiębiorczości, obłudę (sami noszą skórzane buty, portfele, aktówki) i głupotę (zakaz pozyskiwania materiałów z natury skutkuje produkcją toksycznych dla środowiska zamienników). Szkoda tylko, że kiedy naprawdę trzeba przeciwstawić się pisowskiej ohydzie, to pudel salonowy Ziemkiewicz nagle staje się ślepy na swoje prawicowe oko i nawołuje, jak wtedy w 2016 roku, by zająć się "problemami naprawdę ważnymi" dla polskiej racji stanu jak umowa CETA a nie jakąś tam aborcją. Bo przecież mordowanie dzieci to kwestia sumienia, jak twierdzi on i jemu podobni a tak poza tym to większość Polaków uważa... itd. Warto też zauważyć, że wszystkie zwierzęta cierpią ale są takie, które cierpią mniej. Bowiem gdy nasi bracia starsi mordują naszych braci mniejszych, wszystko przebiega według najwyższych standardów koszerności. Komuch z Żoliborza wie, że "znęcanie się" nad biednymi zwierzątkami to może sobie zakazywać gojom a nie szlachcie, więc t.zw. ubój rytualny zostanie jak był. :D
Po 11 ...2020.09.11 19:37
Mam pomysł na kompromis. Hodowla w Polsce, ale ubój np. w Rosji. Np. w Katyniu?
dz2020.09.11 19:11
Ziemkiewicz ma rację. Ale komentarze to już od troli : dziel i rządź. Podobnie powstawały tzw. wojny "religijne". Zamieszać, poszczuć, podzielić, niech się pozabijają
grimm2020.09.11 17:40
ustawa futerkowa jest granatem wrzuconym w społeczeństwo dla zakamuflowania wprowadzania ustawy o zwolnieniu z odpowiedzialności karnej funkcjonariuszy publicznych. P. Ziemkiewicz pan też wyciąga zawleczkę?
XD2020.09.11 17:25
Co jest złego w zakazie maltretowania zwierząt?
Anonim2020.09.12 10:40
Różni zwyrodnialcy i zakompleksione typy podbijają sobie ego, jak zwierzęta krzywdzą. Ale tu chodzi przede wszystkim o kasę, a po drugie o to, że ludzie, którzy uważają się za dobrych i wrażliwych tak naprawdę są łajdakami o kamiennym sercu.
GS2020.09.11 16:57
Pan Prezes postanowił pokazać swojemu żelaznemu elektoratowi gdzie ich ma i ich zabiegi o ochronę życia poczętego. (jakimś dziwnym trafem innego elektoratu nie pozyskał, ale nie przeszkadza mu to realizować przede wszystkim jego postulaty)
matis892020.09.11 15:50
Jako że PIS i PO, to jedna partia POPIS, więc koło się zawsze zamyka. Dalej zakaz sklepów zoologicznych, prowadzą je źli ludzie według PIS. Dalej zakaz hodowli zwierząt hodowlanych bo ubić se prosiaka to władzy się nie podoba jak nie patrzy...... i co dalej ??????? Wracamy do sławnego szczawiu i mirabelek od PO. Czyli jednak partia POPIS, PIS robi to większym łukiem, ale koło zawsze się zamyka. Partia POPIS górą.
katolicka deratyzacja Polski2020.09.11 16:15
Konfederacja Idiotow morduje Polakow w interesie Kremla
Renata2020.09.11 20:07
Jeżeli dla Ciebie PO i PiS to jest to samo, to musisz się douczyć, jeszcze duuużo przeczytać żebyś mógł dyskutować dzieciaku 89.
dan2020.09.12 21:38
Renato, a Tobie jakieś zmiany starcze przeszkadzają już w myśleniu? Od x lat mamy to samo, niezależnie od zmian rządów. kierunek jest jeden. Nie widzisz tego?
Anonim2020.09.11 15:19
Kaczyński jak przejdziesz na dietę Hitlera to zaczną się gazy i co zrobisz z emisją CO2
katolicka deratyzacja Polski2020.09.11 16:16
Konfederacja Rosyjskich Kabotynow.
ciekawy2020.09.11 15:09
A czemu nie zakażą hodowli papug w klatkach. Ktoś wmawia Kaczyńskiemu, że w ten sposób zdobędzie poparcie młodych. Nie zdobędzie . Bo, to lewackie myślenie. Będziemy udawać troskę o zwierzęta i naiwni na nas zagłosują. A w jakich warunkach hodowany jest np. drób zapełniający stoły lewaków i liberałów. To dopiero jest horror. Ochrona praw zwierząt to szlachetna idea, tylko, że ludzie muszą coś jeść. Niech sobie Kaczyński obejrzy programy o survivalu i zobaczy czym grozi brak zwierzęcego białka. opadnięcie z sił , choroby i w końcu śmierć.
B-ba2020.09.12 10:31
Co innego jedzenie, a co innego hodowla na futerka, naprawdę tego nie rozumiesz? Choć będziemy musieli zdać sprawę przed Bogiem i z powodu obżerania się. Chrystus powiedział: "Biada wam, którzy teraz jesteście syci, albowiem głód cierpieć będziecie" (Łk 6, 25). A myślisz, że jaka jest jedna z głównych przyczyn chorób sercowych i zgonów? Obżeranie się mięsem. Owszem, potrzebne jest białko zwierzęce, ale nie w nadmiarze!
Anonim2020.09.11 15:01
Kaczyński pamiętaj, masońskie i kabalistyczne młyny kręcą się nieprzewidywalnie jeszcze możesz nosić czapkę z własnego kota
katolicka deratyzacja Polski2020.09.11 16:18
Czy wszyscy przeciwnicy Kaczynskiego to idioci,bo na to wyglada ?
matis892020.09.11 14:33
Teraz niech podpisze to Duda i pokaże nam że jest takim samym lewakiem jak lewacki PIS. Weta nie zrobi bo inaczej według Kaczyńskiego Dobrego Człowieka i PISu pokazałby że należy do kategorii złych ludzi. Czyli katolików, patriotów i konserwatystów bo to oni sprzeciwiają się tej ustawie, a lewacki PIS nazwał ich złymi ludźmi, a dobrymi lewactwo które tą ustawę lewackiego PISu popiera. Także Kaczyński Dobry Człowiek zrobił szchmata Dudzie, ale zapewne nie musiał, Duda i tak by podpisał.
Japa2020.09.11 15:09
Pan ":matis89" to ma fajnie . Zna się z filarami naszej władzy A z Panem Prezydentem to nawet jest na "TY " I taki musi mieć wiedzę ,że klękajcie narody.
matis892020.09.11 15:38
Nie, ja tylko należę do kategorii złych ludzi według Kaczyńskiego Dobrego Człowieka i lewackiego PISu.
Japa S2020.09.11 17:09
Zdolność do samokrytyki to piękna sprawa .Tyle ,że uczciwej ,honorowej . a nie udawanej , opartej o zachwaszczoną wiedzę . No ... Ale dobre i to. ." Aaa .. i jeszcze prośba . Co to jest ta "lewackość" PiS-u , bo nie wiem co wybrać PiS czy SLD
matis892020.09.11 18:11
Samokrytyka dobra sprawa, ale nie tak dobra jak skromność PISu i Kaczyńskiego Dobrego Człowieka - ja jestem dobrym człowiekiem i my PIS jesteśmy dobrymi ludźmi. Jak jesteś lewakiem to polecam PIS, teraz taki trend u lewactwa że coraz chętniej wybiera PIS :). A farma troli brejzowych ma nowe zadanie w internecie, obronę rządów PIS.
RS2020.09.11 19:57
Tak, tak, a prawicowa Konfederacja w 50% podobno oddała głosy w wyborach prezydenckich na prawicowego Rafałka .
Japa2020.09.11 22:11
A cio to ? Moja prośba w ostatnim zdaniu , wydaje mi się, jasno została wyrażona . A pan /i " matris 89 " albo nie doczytał , albo nie wie , tym razem odstąpił od samokrytyki i do niewiedzy się nie przyznaje.
katolicka deratyzacja Polski2020.09.11 16:23
Konfederacja to skrajnie lewicowi anarchisci,bo chca nieustannie zniszczyc panstwo polskie,co jest istota lewicowosci. Ochrona i humanitarne traktowanie zwierzat jest nieodlaczne od konserwatyzmu i od doktryny Kosciola Katolickiego,z ktora nie ma nic wspolnego zydowsko-protestancki pragmatyzm Konfederacji Rosyjskiej.
jacek2020.09.11 14:17
Musi być źle z PIS-em. Pan Kaczyński nie cofnie się przed żadną kombinacją i intrygą. W tym jest mistrzem.
katolicka deratyzacja Polski2020.09.11 16:24
Komuna Konfederacja Zawsze Jedna Ruska Racja.
majka2020.09.11 14:07
Przemysł futrzarski to barbarzyński sposób zarabianie pieniędzy a katolicy powinni pamiętać że Bóg stworzył świat w BIBLIA mówi ...człowiek został powołany do roli ogrodnika, a nie niszczyciela i tyle
matis892020.09.11 14:51
Lewacka religia Jestem bogiem i jestem świętszy od Boga nie ma nic wspólnego z katolicyzmem i Bogiem. Człowiek był powołany do roli ogrodnika w Raju który utracił. Hodowla zwierząt dla zysku, dla wyżywienia była tym w czym Bóg błogosławił Jakubowi. Bóg przyjmował ofiary ze zwierząt, Jezus kazał zabić baranka, apostołowie łowili ryby, Bóg zesłał przepiórki, apostoł Paweł zajmował się obróbką skór zwierzęcych, a Maryja rozdepcze głowę węża.....
Cierpliwy.2020.09.11 15:59
W meritum. Tylko że na możnych tego świata prawda nie działa, mają dalekosiężne plany. A narody pozbawione zdroworozsądkowej( nie przekupnej) elity, wykształcone na konsumentów, kredytobiorców( Zachód) idą na rzeź, którą szykują.
Japa2020.09.11 14:59
Jestem z Panią w tych sprawach . Mam jednak napady wątpliwości . Jest podobno takie prawo natury , zwane jakimś łańcuchem . Aby żyć jedni zjadają drugich . Np te futra . Od początku istnienia. człowiek . ubierał się podobno w odzież ze skóry . A ta nie rosła na drzewie . Nie mylić z małpami. Dziś ekolodzy bronią jak życia zwierzęta na Helu . Ale już tony ryb wytrutych przez trujący rząd PiS-u nic ich nie obchodzi .
katolicka deratyzacja Polski2020.09.11 16:28
Konfederacja MUREM za Komuna.
Anonim2020.09.11 20:17
Rząd PiS-u truje ryby, nie to jest śmieszne aż straszne co ludzie wymyślają. Tony domestosu i innego świństwa wpływa do Wisły bo rządzący Warszawą nie umieli dopilnować projektu oczyszczalni ścieków żeby nie kraść nie kombinować tylko wybudować porządnie.
Figo Fago2020.09.11 22:17
Przecież niech się pan "Anonim nie boi podać nazwiska autora tej " ekspertyzy " . To v-ce Prezydent Warszawy.
Japa2020.09.28 12:16
Japa ! ! Pisze Japa . Coś mi się widzi ,że któryś z nas zapomniał kto króluje w Stolicy .Przypomnę wybitny kandydat na Głowę Państwa i Wybitny Gej .Obaj zaciekli wrogowie PiS -u.
trzaska2020.09.11 15:00
Może posprzątaj w swoim ogrodzie bo w mojej rzymskokatolickiej biblii takich bzdur nie ma.Niby z czego składano ofiary całopalne w Starym Testamencie .Najpierw przeczytaj prawdziwą biblię a nie cytuj nie wiadomo jakich wypocin.
katolicka deratyzacja Polski2020.09.11 16:29
Konfederacja to protestantyzm i zdziczaly judaizm.
Jazzz2020.09.11 15:38
Skóry i futra zwierząt to najbardziej ekolologiczne ubrania jakie możemy sobie wyobrazić. Takie odzienie noszą ludzie od setek tysięcy lat. Po zużyciu, można wyrzucic na kompost. Nagle jacyś popaprani eko-magicy wymyslili że tkaniny, futra, buty z produktów ropopochodnych i akrylu są lepsze od naturalnych. To wszystko skutki niedouczonego społeczeństwa którym można dowolnie manipulować. Ale ekolodzy, którzy dostatnio żyją z wciskania ludziom TAKICH KŁAMSTW, muszą być opłacani przez tych, którym produkcja sztucznych futer przynosi korzyści.
katolicka deratyzacja Polski2020.09.11 16:30
Konfederacja to odrzucenie moralnosci katolickiej w interesie zydowskim.
dr2020.09.11 16:21
majka lepiej doczytaj zanim coś napiszesz ...w Raju jest mowa o że człowiek ma by panem stworzenia, a po wygnaniu z raju ? a po wygnaniu z raju na znak zawartego przymierza kazał składać ofiarę ze zwierząt i tych przepisów ofiarniczych całe mnóstwo ... określił tylko mięso koszerne i nie koszerna .. co i dzisiaj z punktu medycyny ma sens ... bo skorupiaki są po prostu filtrami wody morskiej to nie bardzo jest to sens jeść a świnina w południowym klimacie szybko się psuje czyli baranina zdecydowanie zdrowsza ...Chrześcijanom został zdjęte pojecie "koszerne" bo chodziło tylko oto że celem ma być Pan Bóg a nie takie czy inne żarcie ...czyli przekładając na nasze można jedzenie koszerne jest zdrowsze ale nie jest przymusem (bo nie oto chodzi) A Przed odejściem Pan Jezus smażył ryby na śniadanie i razem z apostołami spożył i to nie jeden raz ... i jakoś połowów ryb nie zakazywał ...ino stwierdził że dla św Piotra (co był rybakiem) ma lepsze zajęcie "łowienie ludzi" do Królestwa Bożego ... tak więc problem co jeść ? zostawmy dietetykom , lekarzom i swojemu gustowi... jak ci pasuje nie jedzenie mięsa to nie jedz ino nie dorabiaj do tego żadnej ideologii .. a zwłaszcza chrześcijańskiej .. i przypadkiem nie próbuj "nawracać Eskimosów" ogólnie można powiedzieć że przy gorącym klimacie i niezbyt dużym wysiłku fizycznym mięsa powinno się jeść mniej ..a przy zimniejszym klimacie i większym wysiłku fizycznym mięsa trzeba jeść więcej... a główny problem którego trzeba się czepić ..to się zastanowić i zmienić chów przemysłowy na bardziej naturalny ...niech to żarcie będzie i droższe i zdrowsze...ale to problem dla inżynierów rolnictwa, weterynarii .. i dietetyków... i w tym kierunku powinna iść dyskusja .. jak hodować zwierzęta ? np. łosoś hodowlany to podobno "szit" to dlaczego jest dopuszczony do sprzedaży ? bo ktoś dał łapówkę ? i takich zagadnień powinna dotyczyć ewentualna ustawa PiS ... zakaż ? jutro zakażą hodowani kur ? .. nic nie zastąpi naturalnej skóry do butów itp ... komuś pobają się futra ? i bardzo dobrze pochodzi w tym ze 20 lat a potem zeżrą to mole za darmo ... chcesz chodzić w plastikowych butach których materiał nawet się nie zdegraduje prze 600 lat i będzie krążył w obiegu pokarmowym i szkodził wszystkim i zwierzętom i ludziom .. wylecz się z nawiedzonej ideologi (nie podszywaj ideologi pod religie) i zobacz jak działa przyroda.. ? jak by nie było mięsożernych wilków to kto by zjadł padlinę ?
Japa Sznowny2020.09.11 17:31
Szanowny " dr " , chyba nie uczony . Normalny , normalnie patrzący na świat . Takie jest życie . Radzisz się ''majce " dokształcić. Myślisz ,że wśród tych co to się do drzew z kornikiem drukarzem przywiązywali byli sami niedouczeni. W moim odbiorze "majka " myśli podobnie jak Ty .tylko trochę skomplikowanie. W moim tez przekonaniu , świat odchodzi od praw natury , uważając ,że jego uczeni są mądrzejsi . I to jest dla ludzi a i ziemi chyba też najbardziej niebezpieczne . I to by było na tyle .
katolicka deratyzacja Polski2020.09.11 16:27
Konfederacja to moralnosc zydowsko-protestancka,pragmatyzm,utylitaryzm i darwinizm spoleczny. Czlowiek i narod sie nie liczy,tylko nieliczni bogacze i sasiedzi Polski.
Alojzy Cedzidlo2020.09.11 14:03
Gdzie mi tam do wiedzy pana Ziemkiewicza czy pana Kaczyńskiego . Patrzę na te sprawy z pozycji zwykłego obywatela , nie " uwikłanego " w jakieś partyjne czy osobiste nakazy , zakazy ( mam nadzieję ) I Tak sobie myślę . O ile pan Kaczyński ma do dyspozycji prawie służbowej obfite grono tą polska część uczonych o tyle pan Ziemkiewicz musi polegać raczej na swoi i uczonych społecznikach umysłach I dalej . O ile pan Ziemkiewicz za swoje rady i ich spełnienie , nie odpowiada , o tyle pan Kaczyński ma tu gorzej z odpowiedzialnością Komu więc wierzyć , ufać ? Ostatnie wystąpienie pani Ambasador Mosbaher ( czy jak Jej tam ) potwierdza stare powiedzenie " kochajmy się jak bracia liczmy się jak żydzi." Komu więc wierzyć ? Myślę jednak ,że nasze główkowanie g..o znaczy . I tak będzie jak zrobią ci , którym wybraliśmy. Jestem skłonny wierzyć panu Kaczyńskiemu . Wszyscy patrzą PiS -owi na ręce . Musi uważać . Ziemkiewicz też patrzy . A przegranie wyborów , patrząc na obecne grożby amatorów na rządzenie Polską nie nbyło by dla PiS -u wesołe . Dziś za swoje błędy obwiniają pisiorów , a co by się działo " jutro". Warto pod tym katem popatrzeć ,pomyśleć nad tematem tej strony.
niestety2020.09.11 14:02
ta ustawa potrzebna PISowi jak wrzód na d...e. Nie mają już czym się zajmować.
Torchwood2020.09.11 13:35
Tak, Niemcy przytulą... Ciekawe jak dokładnie mają to zrobić, skoro ostatnia hodowla zwierząt futerkowych w Niemczech została zamknięta w zeszłym roku?
Gość2020.09.11 13:37
To po prostu tzw. risercz ziemkiewiczowski.
Japa2020.09.11 14:12
O ile to prawda panie /i "Torchwood" , ( nie mam podstaw aby watpić ) ,to pan Ziemkiewicz znów pokazał swoje poglądy z czasów młodego JKM.
bird2020.09.11 14:29
RAZ akurat mówił o uboju rytualnym na eksport do krajów bliskowschodnich. Ktoś to przejmie z całą pewnościa. Do tego firmy niemieckie specjalizują się w utylizacji odpadów z rzeźni. Teraz te odpady przejmują, płacąc rzeźniom, fermy zwierząt futerkowych. Jak tych ferm nie będzie, to trzeba to będzie utylizować za duża pieniądze, prowdopodobnie w firmach niemieckich. Zapłaca wszyscy w wyszej cenie kiełbasy itp..
Józef 432020.09.11 15:59
Tak Niemcy na swoim terenie mają fermy zwierząt futerkowych zamknięte, ale to nie znaczy że zaprzestali tej ich hodowli, bowiem przenieśli się na wschód od Odry, na tereny zachodniej Polski i tam masowo mordują te niewinne nikomu zwierzątka, i jest hipokryzją twierdzenie że cierpi na tym polskie rolnictwo, ba hekatomba mordowanych zwierzątek nie ma nic wspólnego z tą gałęzią gospodarki, i takie twiedzenie jest po prostu ordynarną ściemą.
mert2020.09.11 13:11
Jeżeli jest Bóg, a wiem, że jest całe to cierpienie do tych pazernych ludzi wróci. Jak nie teraz to w następnym pokoleniu.
ster2020.09.11 13:08
To są pieniądze na których jest krew i cierpienie ale co to poniektórych obchodzi? Petula non oles.
ignorancie2020.09.11 14:00
jak już chcesz błysnąć łaciną to się doucz olesie
Figo Fago2020.09.11 14:20
Tak jest jak się pcha na siłę w grono " uczonych wszechnauk" , panie " Ignoranci" .Tak jest , ma Pan rację . A tak poza tematem . Co to jest to "olesie "
Michał Jan2020.09.11 15:51
A co to jest "petula"?
katolicka deratyzacja Polski2020.09.11 16:33
Konfederacja zwalcza moralnosc katolicka.
Figo Fago2020.09.11 22:27
A co to? Pan " Michał Jaś "" aluzji nie paniał" T o napiszę jaśnie Doszukiwanie tu na tych forach błędów wszelakich jest głupie . Tu Miodki ani Bralczyki nie piszą . Moim zdaniem największym błędem jest puszczanie wpisów dalekich od tematu strony . O kulturze nie wspomnę .
edi2020.09.11 13:00
UWAGA! nie galopować pod batutą EKO TERRORYSTÓW, bo dojdziemy do absurdu że nawet schabowego nie będzie można wkrótce zjeść (oczywiście nie jestem za znęcaniem się nad zwierzętami) ale już zauważam NARRACJĘ LEWAKÓW - zakazać łowiectwa, chorych dzików nie wolno odstrzelić itd. CZŁOWIEK NAJWIĘKSZYM SZKODNIKIEM NA ZIEMI I NOWA IDEOLOGIA JEST, wypuścić zwierzęta na wolność a ludzi do klatek. TRZEBA ZACHOWAĆ ROZSĄDEK I NORMALNOŚĆ !
trzaska2020.09.11 15:08
Masz świętą rację, ale ekoterroryści mają na pewno rację i oni nigdy się nie mylą.Z nimi jak z trzema racjami oni mają tą ostatnią.
p2020.09.11 12:45
Następny szykuje się do wyjazdu?
Bianka2020.09.11 12:44
Wynika z tego, że PiS nie jest wcale partią patriotyczną...przecież z czego ci ludzie mają żyć...?? No nie wiem...
Gość2020.09.11 12:47
Może nie powinni żyć z maltretowania zwierząt dla głupiej mody? Średnio to po chrześcijańsku.
LookSkyWalker2020.09.11 12:52
Gościu , co Ty wiesz o hodowli zwierząt futerkowych? Chyba oglądałeś "reportaż" ONETU?
A ty co wiesz, trolu-ramolu?2020.09.11 12:59
Co?
Gość2020.09.11 13:00
Zwierzęta spędzające całe życie w klatce po to, by jakaś gwiazda instagrama mogła pochwalić się NATURALNYM futrem to głupota i niepotrzebne cierpienie. I nie tylko Onet ci to powie.
Aqq2020.09.11 13:15
Zanim zaczniesz oceniać, zapoznaj się z zasadami jakie obowiązują w naturze https://youtu.be/oHJuzE0k1V8
Gość2020.09.11 13:20
Co ty mi tu wysyłasz? xD chcesz porównywać występujące w naturze instynkty, do przemysłowej hodowli dla widzimisię bogatych ludzi? Człowieku, ogarnij się.
Aqq2020.09.11 14:14
Tylko lewak może bełkotać, że skórzana i futrzana odzież i buty to dla "bogatych ludzi". Zapewne lewacką miarką chcesz ograbić "bogatych", tak od średniej krajowej, i dać klasom uciskanym XD margotom, elgiebetom i podobnym im kolektywom z pustostanów.
Gość2020.09.11 15:59
Widzę, że na podstawie jednego komentarza zaszufladkowałeś mnie jako lewaka-komunistę-lgbt'owca xD No to po prostu dla widzimisię, lepiej? Futro z norek nie ma kompletnie żadnego zastosowania, poza chęcią bycia modnym.
Robert2020.09.11 13:16
PIS to czysta lewica/bolszewia modląca się w kościele. I tyle.
Aqq2020.09.11 14:16
Lepsza lewica do lewactwa, trockistów, maoistów i całej tej swołoczy
katolicka deratyzacja Polski2020.09.11 16:35
Konfederacja to wspaniala partia patriotow rosyjskich.
matis892020.09.11 12:41
Lewacki PIS rezygnuje z głosów katolików, konserwatystów i patriotów i wybiera już oficjalnie bycie partią lewacką. To nie pierwszy ukłon PISu w stronę lewactwa. Wpływ na decyzje, ustawodawstwo PISu mają już tylko lewacy, a do katolików, konserwatystów i patriotów środkowy palec.
Adam2020.09.11 13:00
PiS zawsze był partią lewicową, to po prostu była taka lewica z krzyżem w zębach, teraz go powoli wypluwają, w następnej kadencji wystartują w koalicji z SLD. Uprzedzałem o tym ludzi, ale najwyraźniej 500+ rekompensuje wszystkie straty moralne :D
Anonim2020.09.11 16:38
Konfederacja to Partia Patriotow Rosyjskich o moralnosci zydowsko-protestanckiej,i smiertelni wrogowie moralnosci katolickiej,ZAWSZE. To takze najbardziej zaklamana partia w Polsce,KLAMIA ZAWSZE,robia co innego niz mowia.
Wojtek Polak2020.09.11 12:34
zamykamy kopalnie a za to za ciężkie miliony kupujemy chłam fotowoltaiczny od Niemców .zakazujemy hodowli zwierząt futerkowych bo nie humanitarne Niemcy przejmą i wywiozą na Ukrainę i tam pod zarządem Niemca będzie bardzo humanitarne. zniszczone rybołóstwo morskie co dalej bydło mięsne drób? coś drogo trzeba płacić za pożyczkę od unii a raczej od Niemców.coś tanio sprzedaliście skórę. zamiast wypełniać obietnice wyborcze i słuchać własnych wyborców p. Kaczyński i pis brnie na ślepo w lewacki bełkot a to wam wyjdzie bokiem.
Wojtek Polak2020.09.11 13:00
Znowu się podszywasz pode mnie, trolu? Uważaj, bo źle się to dla ciebie skończy.
Wojtek Polak2020.09.11 13:14
nudzisz mnie żałosna zboczona pokrako. musisz być strasznie samotna sfrustrowana żałosna zboczona pokrako.
katolicka deratyzacja Polski2020.09.11 16:41
Konfederacja to Krypto-Komuna.
Anonim2020.09.11 12:34
5 dni za 7 jem jajka, Gdy ścierwo lewackie przejmie władzę umre z głodu bo nie będzie mnie stać na ich fanaberie kulinarne.
Anonim2020.09.11 12:31
Duda powinien zawetować i już dziś o tym poinformowac.
wicek2020.09.11 12:13
Dokładnie. Nie wiem co PiSowi odbiło. Zarżną iluś tam przedsiębiorców za ileś tam głosów. Tak się nie buduje dobrobytu.
katolicka deratyzacja Polski2020.09.11 16:42
Trzeba wiec podwyzszyc podatki furerkowcom.
Anonim2020.09.11 12:12
A kim byli dawniej właściciele FERM ZWIERZĄT FUTERKOWYCH same KOMUCHY i ich poplecznicy.Normalny człowiek nie mioał szans.
katolicka deratyzacja Polski2020.09.11 16:44
Konfederacja za tym broni interesow komunistycznych,czyli jest partia komunistyczna,
Glaudiusman2020.09.11 12:11
To prawda, ten pomysł jest niewyobrażalnym szaleństwem. I oczywiście głupotą.
Anonim2020.09.11 11:57
W końcu PiS zamierza wprowadzić jakąś dobrą ustawę, a naczelny lizus władzy zaczyna ją krytykować. Ciekawe czasy.
Skrzypek na dachu2020.09.11 11:54
Podatki w Polsce sa za wysokie ale Rzad beztrosko marnuje grosz podatnika .
katolicka deratyzacja Polski2020.09.11 16:45
Podatki sa za niskie,Konfederacja nie lubi podatkow,bo chce zniszczyc POLSKIE panstwo w interesie Rosji.
Anonim2020.09.11 11:52
Pan Gadowski mówił też jak wypierają nas z rybołówstwa, faktycznie kierunek: wyrobnik za kromkę chleba! Co nie przeszkadza cywilizować hodowle, pewnie są ludzie, którzy wiedzą co należy zrobić.
Jechać z tym PISowskim lewactwem i zaprzaństwem!2020.09.11 11:46
Ustawa antyaborcyjna nie przeszła a ustawa chroniąca zwierzęta przejdzie?
katolicka deratyzacja Polski2020.09.11 16:46
Komuna Konfederacja Jedna Wspolna Racja.
Anonim2020.09.11 11:25
Krzysztof Bosak * Zwierzęta trzeba CHRONIĆ‼ * Hodowla zwierząt futerkowych * Prawa zwierząt ......... https://www.youtube.com/watch?v=9sDHq8h1P28
Elektor2020.09.11 11:21
Wyjaśnijmy sobie raz a jasno, to ułatwi orientację. PiS to partia socjalistyczna, część pookrągłostołowego układu Bandy Czworga. Ich celem jest utrzymanie władzy Bandy Czworga, jak się uda to oczywiście najlepiej dla swoich bandytów, ale jak będą tracić władzę to będą wspierać kamratów z PO, SLD i PSL, byle władza nie wymknęła się z rąk BCz. Na arenie międzynarodowej to pachołki żydowsko-amerykańskie. To tyle tytułem wyjaśnienia dla mniej zorientowanych w temacie. Pan Ziemkiewicz to doskonale wie, ale z jakichś powodów ich wspiera. Nie wiem...szantaż, pieniądze...? Tego nie wiem. Stąd takie akcje jak zadłużanie Polaków, utrudnianie im działalności gospodarczej, utrudnianie dostępu do lekarza, podnoszenie podatków i cały wachlarz innych działań dla pognębienia Polaków można zrozumieć kiedy zrozumie się czym jest PiS. To nie jest partia ani prawicowa ani patriotyczna ani wolnościowa ani konserwatywna. To siedlisko żmij, gangrena Polski.
Łagodny2020.09.11 11:32
@ Elektor ZGODA PiS to Partia Socjalistyczna ,ale promująca socjalizm wydaniu Józefa Piłsudskiego( który jest Wzorem dla Jarosława Kaczyńskiego).Czyli Partia mająca jako Priorytet SOCJAŁ ( inaczej kupowanie Elektoratu wszelkimi ulgami ,i datkami pieniężnymi).
gracz2020.09.11 11:47
Hr.A.Fredro "socjalizm wszystkim równo nosa utrze,biednych wykończy jutro,bogatych pojutrze."
Łagodny2020.09.11 11:59
@ gracz BRAWO.Pamiętaj MONARCHIA to Jedyna Idea Władzy promowana przez Wiekuistego.
gracz2020.09.11 12:06
A także resztki normalnych ludzi na tym łez padole.Pozdrawiam.
katolicka detatyzacja Polski2020.09.11 16:49
Konfederacja Rosyjska to partia wrogow demokracji i dyktatury Putina w przybraniu carskim. To sa azjatyccy degeneraci rosyjscy. Hanba.
katolicka kretynizacja polski 🇵🇱2020.09.11 11:19
ta cała ochrona zwierząt to następny zastępczy temat taki jak wypowiedzenie konwencji stambulskiej, rzucony przez PiSdzielców tylko po to żeby odwrócić uwagę od nieudolności rządu!
katolicka deratyzacja Polski2020.09.11 16:50
Konfederacja Idiotow to tez Komuna.
Michał Jan2020.09.11 11:13
Kiedy do p. red. RAZ dotrze, jakim draniom służy swoim piórem?
BieS2020.09.11 12:30
Ty jesteś podobno konfederata, to co z Bosakiem jesteś już na bakier?
Michał Jan2020.09.11 15:47
Jestem sobą. Myślę samodzielnie. Jeżeli jakiś Bardzo Dobry Człowiek może zamknąć komuś biznes działający zgodnie z obowiązującym prawem, bo tak uważa za stosowne, to nikt rozsądny w Polsce, za jego rządów nie będzie chciał inwestować. Bardziej obrazowo ujął to p. Robert Gwiazdowski: https://www.rp.pl/Felietony/309099885-Robert-Gwiazdowski-Norka-Overtona.html
katolicka deratyzacja Polski2020.09.11 16:54
Ludzie zwalczajacy moralnosc katolicka w imieniu przedsiebiorcow holenderskich nazywaja sie Konfederacja Antypolska.
Anonim2020.09.11 20:03
Te fermy futrzarskie w Polsce się rozrosły bo w Europejskich państwach nie chcą mieć tego syfu i tam jest zakaz hodowli na futra. Futra na odzież powinno się pozyskiwać z odstrzału zwierzyny leśnej tak jak Pan Bóg przykazał.