04.10.19, 14:19fot. Ralf Lotys, lic. CC BY-SA 3.0 via Wikipedia, zdj. edytowane

Wojciech Cejrowski: Wykluczam Konfederację. Mam dwa powody

Wojciech Cejrowski poinformował, że nie będzie głosował w wyborach parlamentarnych 2019 roku na Konfederację. Jak przyznał, przemawiają za tym dwa powody: aborcja oraz Rosja.

Cejrowski wskazał, że najpierw wykluczył możliwość głosowania na Konfederację ze względu na usunięcie z jej szeregów proliferów (Kai Godek). 

Teraz doszła jeszcze druga przyczyna: deklaracja Janusza Korwin-Mikkego w sprawie Rosji.

Przypomnijmy: w niedawnym wywiadzie Korwin-Mikkego dla "Storytel" z Witoldem Juraszem polityk stwierdził, że Polska mogłaby związać się ścisłym sojuszem z Rosją, jeżeli nie udałoby jej się zawiązać dwustronnego sojuszu z USA na wzór Izraela. Wówczas należałoby opuścić NATO, uważa polityk.

W ocenie Korwin-Mikkego żołnierze USA w Polsce są złamaniem porozumienia zawartego z Rosją. 

Polska powinna też opuścić Unię Europejską, choć, zaznacza Korwin, nie musi od razu wchodzić w strefę rublową.

"Konfederację wykluczyłem z powodu aborcji (wykolegowanie prolajferów), teraz wykluczam jeszcze bardziej z powodu Rosji.
Co mi zostało? Zero. Niedobrze" - napisał na facebooku Wojciech Cejrowski.

Na marginesie zauważamy, że poglądy Korwin-Mikkego i jego ideowych kolegów na kwestię sojuszu z Rosji portal Fronda.pl opisywał już szeroko... w 2014 roku. Wojciechowi Cejrowskiemu zauważenie rzeczywistej natury stanowiska Mikkego zajęło pięć lat - i stało się to dopiero, gdy ten powiedział wszystko wprost. 

Lepiej późno niż wcale. Ale wystarczyło czytać Frondę.

bsw/fb

Komentarze

Józef z Warszawy2019.10.8 23:38
A po co ten PiS startuje? Chyba tylko po to, żeby zabrać głosy Konfederacji! A ten ich PiS-u minister - Sikorski Radosław to nie blokował tarczy antykometowej, aby nas Iran nie atakował jako przedpola amerykańskiego.
Anna2019.10.6 12:41
jeszcze K.M niech odpowie jak to jest z ta masonerią.
Mi\305\202os\305\202aw2019.10.6 9:31
Stary ruski agent, uparcie stosuje znaną taktykę „Łapaj złodzieja” – czyli oskarża innych o działanie na rzecz Rosji. W ten sposób stara się nieudolnie ukryć agenturalne działania czołówki PiSu. To PiS jest partią rosyjskiej agentury, która jest gotowa sprzedać interes Polski. – Być może to nie agenturalność, lecz typowo PiSowska głupota.
Leo2019.10.6 9:26
Jak działa państwo opiekuńcze idealnie widać na przykładzie śmieci. Kiedyś kiedy państwo się w to nie mieszało mieliśmy śmieci za połowę dzisiejszej ceny. Jak to możliwe ktoś się zapyta? Ano w każdym urzędzie średniej wielkości miasta pracuje do 20 pracowników + kierownik. Zarabiając nawet minimum to daje 3tyś x 20 osób x 12 miesięcy + 5tyśx12miesięcy = 780tyś zł. Całe śmieci wychodzą na rok ok 2 mlj. Czyli ok 40% kosztów zabierają urzędnicy. A jakość usług jest taka że kiedyś, kiedy była konkurencja, u nas pracownicy nawet wchodzili na plac aby wyciągnąć kontener. Teraz jak się ich nie przypilnuje to nawet porządnie kosza nie wypróżnią. To samo można powiedzieć o 500+. Można to było zrobić w formie odliczenia od podatku, nie dość że to by ludzi motywowało do pracy to jeszcze byłaby oszczędność dla państwa. Ale obecne drogie i nie efektywne rozwiązanie ma 1 plus, rząd PIS może się chwalić że coś tam "dał", Tak działaja państwo zarządzane przez partie etatystyczne, a wręcz socjalistyczne
Rzmij2019.10.6 9:22
No biznesmen.. A biznes jest biznes...
Ireneusz2019.10.5 23:40
zostało sld.hehhehe
violencja2019.10.5 22:53
Fronda jest wybitnie pisowska .Pis nie jest za życiem , a Konfederacja tak!Czyli Fronda nie jest za życiem. Kaja Godek to Kaja Godek , co nie znaczy , że Konfederacja nie ma bycia za życiem . Ma , jest za życiem!Być może jakieś tam niezgodności charakterologiczne z Kają . Konfederacja bez Kaji też jest za życiem! Korwina mam w głębokim poważaniu , nie lubię od lat , ani nie poważam. Na listach Konfederacji będzie wyszczególnione , kto jest od Korwina , a kto od Narodowców , można wykluczyć Korwina. No cóż Fronda tego nie napisze , zatem piszę ja.Nie bądżcie wybiórczy , nie preparujcie rzeczywistości.
anonim2019.10.5 21:52
zgorzkniały celebryta.
Stefan2019.10.5 21:31
https://nczas.com/2019/10/04/tylko-u-nas-brutalna-prawda-o-slowach-korwin-mikkego-o-nich-mowia-dzis-wszyscy/?fbclid=IwAR3WlqjeJI-pJB9cqJzWLqkZUt_PZxb4G8_zHocUlTyt8J_3n02o3d0IRfQ
ajwajj2019.10.5 20:53
A kto to jest ?..co to za indywidum ? od WC kwadrat i jakie służby to to prowadzą ? ..żeby aż pokazywać ?.😍😎🤣😄
cracovia opravcy2019.10.5 13:01
Rosja jest państwem pokojowym jeśli ktoś z trzebieńców uważa za państwo Ukrainę powinien się leczyć.Wrogiem są Niemcy jesteśmy z nimi w stanie wojny od 1945,nie mamy traktatu pokojowego ,uznanie przez nich ziem Piastowskich.Kaja Godeg(K) -czy jak tam ,z bystością hanysa po bawari uderzyła w posła z Jastrzebia Zdr, co zamyka jej poczytalność raz na zawsze i wyklucza z połogu z kimkolwiek .Ja byłem w opolskiem i nie czuję się od tego czasu Ślązakiem.To demontaż państwa ,Litwini mądrzejsi.Mafie Służby(czyje) i Loże rządzą Polską.Kamień Jeredzi ,łódź podwodna i się zmywam-nie wszyscy mają żyłkę do interesu i coś wypisane na ręce czy czole.Najlepiej splunąć miedzy oczy i sprawdzić czy swój
Viola2019.10.7 11:04
te onuco ruska poszedł won
Anarchosyndykalistyczna Internetowa Partyzantka2019.10.5 11:43
Bosonogi katodureń.
maggy2019.10.5 4:24
to glosuj na zydowskie roszczenia które pis zrealizuje
29.02019.10.5 0:44
twoje zdanie mam w d nieczysty pasozycie .
Piotrek from Cork2019.10.4 23:35
Cejrowski to zyd udajacy katolika co mozna powiedziec
Sprytny ninja 2019.10.4 22:48
Reporterka radia Wnet (audycja 03.10.19) słucha pomysłów likwidacji PIT, CIT, NFZ, ZUS i pyta się Wilka: - Rozumiem, że Konfederacja zrobiła takie wyliczenia? > Ja, osobiście zrobiłem takie wyliczenia - Gdzie można je zobaczyć, gdzie można je przeczytać? > No ja to przedstawiałem na takim zebraniu w jednym otwartym już 2 lata temu, miejscowości, to była taka konferencja poświęcona tym tematom (dokładne słowa z audycji) - Ale to powinno wisieć jako jeden z głównych elementów programu wyborczego, żeby każdy mógł to zobaczyć > Oczywiście, ja bardzo chętnie powtórzę, upublicznię te wyliczenia. - Oczywiście, bo każdy słyszy zlikwidujemy PIT, zlikwidujemy ZUS i każdy puka się w głowę, no jak to możliwe,.....
Lola2019.10.5 10:35
nie zrobili żadnych wyliczeń, to są ściemniacze korwinowscy
Naiwny2019.10.4 21:05
Czyli P. Cejrowski optuje, żeby nie iść na wybory, bo nie ma na kogo głosować. A ja pójdę, bo od 20 lat głosuję na "mniejsze zło". Nigdy nie widziałem partii, która miałaby moje poglądy we wszystkich kwestiach.
Reytan2019.10.5 17:27
Glosujesz na Niemcy,na Rosje,albo na Izrael. Co jest tutaj najmniejszym zlem,bo jakos nie widze. Czekam na powstanie katolickiej PARTII INTERESOW POLSKICH.
Sprytny ninja 2019.10.6 9:25
Zakładając nawet, że nie ma polskiej partii, tylko Niem, Ros, Izra - wybierz tę, która realizuje dobre projekty dla PL. Jak ty nie wybierzesz, to wybiorą inni i będziesz pluł sobie w brodę - a mogłem ...
KATOLIK2019.10.4 20:45
Panie Cejrowski, kłamstwo to grzech, a Pan jest ponoć katolik? Oj paskudnie z pana strony, bardzo paskudnie.
Reytan2019.10.5 17:27
Glupis,durniu.
koan st.wola2019.10.4 17:47
brawoooo frondaaaaa
IV2019.10.4 17:26
Nie mów fałszywego świadectwa przeciw bliźniemu swemu. Dziś pierwszy piątek miesiąca, redakcja Frondy niech idzie lepiej do spowiedzi.
Jerzy2019.10.4 17:15
Oceniam opinię p. Cejrowskiego tylko w tym temacie w którym się wypowiedział. Otóż popieram stanowisko W.Cejrowskiego w sprawie Konfederacji.
Reytan2019.10.5 17:29
W Polsce nie zadnej partii polskiej ani katolickiej. Polacy do urn !
PiS boi sie jedynie Konfederacji2019.10.4 16:15
Najbardziej nienawidza Konfederacji żydzi i ukraińcy...Do tych pierfwszych cejrowski ma naturalny pociag ;) Konfederacja a raczej partie, które wchodza w jej skład były zawsze pro life ( RN, Koliber, etc), zanim jeszcze zaistniala jakas Kaja.A poza tym co do Rosji to to samo twierdził ś.p. Kornel Morawiecki. 4 lata rządów " dobrej zmiany" i ani dowodów na współsprawstwo Rosji w Smoleńsku ani obiecanego wypowiedzenia Konwencji Stambulskiej, fe!
Reytan2019.10.5 17:33
Konfederacja TO smierc glodowa milionow Polakiow i dyktatura przedsiebiorcow z masonskich klubow Rotary ,I miliony muzulmanow z Azji. Konfederacja to Rozbiory za trzy lata.
stan2019.10.4 16:15
Korwin chce wojsk radzieckich w Polsce i RWPG (Rady Wzajemnej Pomocy Gospodarczej? Dla mniej zorientowanych: pomoc w ramach RWPG wyglądała tak, że wysyłaliśmy do Rosji węgiel i inne artykuły, a oni płacili nam przysłowiową złotówkę. Powstał nawet dowcip: my dla nich ogromne składy węgla, a oni nam zdarte buty do podzelowania. Korwin jest o wiele starszy ode mnie, więc powinien to bardzo dobrze pamiętać. Dziwny człowiek, czy oby nie jakiś agent?
Agnieszka2019.10.4 15:58
A ile lat frondzie zajmie otrzeźwienie w sprawach oddawania niepodległości na rzecz wrogów z USA i Izraela? I usłyszenie wprost tego, co w tej sprawie wyczyniają obecne władze?
Andere2019.10.5 10:21
wróg jest za wschodnią miedzą , to ze jesteś na ich diecie nie powinno ci zaciemniać obrazu.
Reytan2019.10.5 17:22
Czy Polacy juz tylko dziela sie na niewolnikow Izraela,Niemiec i Rosji,a normalnych patriotow juz nie ma ?
Szatan (pisane z wielkiej litery)2019.10.4 15:42
Jakie znaczenie ma dla czytelników Frondy opinia jakiegoś Ekwadorczyka?
Reytan2019.10.5 17:19
Polacy,ty Mongole,sa narodem miedzynarodowym.
mordechaj2019.10.4 15:31
A piątka Konfederacji: 1. Nie chcemy żydów 2. Nie chcemy homoseksualistów 3. Nie chcemy aborcji 4. Nie chcemy podatków 5. Nie chcemy Unii Europejskiej. Nie jestem antysemitą, nawet modlę się do Mojżesza ! Mojżeszu, czy mógłbyś wyprowadzić swoich ludzi z Polski do Izraela – raz na zawsze ?!
ada2019.10.5 0:06
"Mojżeszu, czy mógłbyś wyprowadzić swoich ludzi z Polski do Izraela – raz na zawsze ?!" -gdziekolwiek. ( (Czemu oni sie tak przuyczepili do nas , jak rzep do psiego ogona ?) SUPER !
Reytan2019.10.5 17:18
Zapomniales o Nie chcemy Rusofilow Nie chcemy antykatolickich iiberalow Chcemy silnego panstwa ,czyli wysokich podatkow. Chcemy dominacji katolicyzmu,a nie duchowio protestanckich Narpdowcow.
Leo2019.10.6 9:13
Co łączy silne i nadal rozwijające się państwa: USA, Chiny i Rosję ? Niskie podatki, niski socjal i silne przywództwo. Co łączy upadające potegi na starym kontynencie Francję, Niemcy i Anglię ? Wysoki socjal i wysokie podatki.
Wies2019.10.4 15:29
Nawet Cejrowskiemu zapaliła się czerwona latarnia. To dobry znak. Pytanie tylko na kogo zagłosuje ten liberał. Ma ciężki orzech do zgryzienia jak każdy liberał uważający się za porządnego katolika. Nie można służyć Bogu i mamonie.
stahu2019.10.4 18:48
Liberał zabraniający aborcji ? to chyba nie liberał co ?
anonim2019.10.4 15:18
NIGDY WIĘCEJ ROSYJSKIEJ STREFY WPŁYWU W POLSCE !!!- Porównanie USA do Rosji - jest z gruntu fałszywe - USA od początku swego istnienia jest krajem demokratycznym gdzie człowiek jest podmiotem - co widać na poziomie życia przeciętnego Amerykanina USA nigdy nie dopuściły się LUDOBÓJSTWA I NIE OKUPOWAŁY INNE PAŃSTWA W TAKI SPOSÓB JAK ROSJA - ROSJA - TO MENTALNOŚĆ NAJEŹDŹCY GRABIEŻCY, ZNIEWALANIE i MORDOWANIE to dla nich NORMA ( 6 mln. ludzi zagłodzonych na śmierć, LUDOBÓJSTWO W KATYNIU, MORDY I GWAŁTY W REWOLUCJI BOLSZEWICKIEJ,i II WŚ. Co do własnych obywateli - przecież mają POTĘŻNY KRAJ A ŻYWNOŚĆ IMPORTUJĄ PATAFIANY NIE POTRAFIĄ ZAPEWNIĆ NORMALNOŚCI W SWOIM KRAJU A ZAWSZE WPIER...JĄ SIĘ DO SĄSIADÓW BYLE KRAŚĆ !! - to szatańska mentalność !!
Bartosz Dziatkiewicz2019.10.7 3:54
USA powstały na ludobójstwie ludów Ameryki Północnej więc mają zbrodnie w swoich korzeniach. Zrzuciły bombe atomową na najbardziej katolickie miasta Japonii i kolonizują aby zdobyć rope i inne surowce a swoich obywateli zamordowali w zamachu na World Trade Center żeby mieć pretekst do wojny. Lista zbrodni USA jest długa ale trzeba mieć otwarty umysł a nie klapki na oczach.
alamakota2019.10.7 14:16
buhahaha....... pieknie.... prawicowy portal a popiera 70% czytaczy potwierdza lewackie bujdy na ktorych opiera sie zaklamany lewacki swiat. o czym tu jeszcze mowic..... usraela golabkiem pokoju jest i basta, a pol swiata napadl po to zeby mu bylo lepiej :) wszedlem i wyszedlem i nie wroce.
KKK2019.10.4 15:09
Wojciech cejrowski jest SUPER !!! jego motto i program dla Polski to: Wszyscy WON, ci sędziowie, urzędnicy, milicjanci, oficerowie, WSI i SB, byli członkowie PZPR WON !! Dla nich nie ma miejsca w Polsce, to są wrogowie i zdrajcy ojczyzny ! Wszyscy WON !
kalinka2019.10.4 19:34
Piotrowicz z PZPR też, TW Wolfgang też? to przecież najdzielniejsi PIS-owcy, ci nie bo dostali namaszczenie od prezesa? TW księża też ?
Małgorzata2019.10.4 15:06
Jeszcze raz: Skoro do Konfederatów nie dociera to, że odbierając PIS-owi głosy forsują PO i inne lewactwo do zdobycia większej liczby mandatów do sejmie , to pytam jakim przygłupem trzeba być, aby tego nie widzieć ?! Z drugiej zaś strony, być może oni myśleli, że uzyskają większą ilość głosów niż PIS i wygrają wybory. Ale trzeźwo myśląc o taką durnotę trudno byłoby ich posądzać . Przecież ci ludzie mają mózgi, a w nich wyższe wykształcenia. Tego się po trzeźwemu nie da wyjaśnić, tak samo jak nie da się wyjaśnić dlaczego prości ludzie okazali się mądrzejsi nie głosując na nich (te kilka % poparcia dostali od ich rodzin i być może od kilku narodowców). Być może kiedyś oni sami nam to wyjaśnią.
Łukasz2019.10.4 15:55
Oj Małgośka, Małgośka. To w takim razie Konfederacja ma nie startować w wyborach, żeby PIS mogło dalej rządzić i prowadzić nas do socjalistycznego raj ... piekła. Jeśli PSL i Konfederacja wejdą do Sejmu to PIS może nie mieć większości. Kosiniak-Kamysz nie chce koalicji z PIS, Kukiz nie chce koalicji z PIS, ale jeśli PIS obieca Konfederacji spełnienie większej liczby ich postulatów od anty-PIS to wejdą z nimi w sojusz.
stan2019.10.4 16:27
Nie teraz Łukasz, nie teraz. Łączycie się z wrogami Polski i zamiast Konfederacją, stajecie się Targowicą. Nie macie dobrego przywódcy, tylko zlepek indywiduów. Polacy muszą teraz doprowadzić do zmiany Konstytucji, by nawet, gdy PiS nie będzie rządzić, pewnych spraw nie można było przeprowadzić. Musimy mieć polską konstytucję, a Wy myślicie poprzez partyjne interesy. Zrozum to wreszcie. Mi też nie wszystko w PiS się podoba, ale innej opcji nie ma - głosuję na PiS i wybieram ludzi, co do których mam przekonania.
Łukasz2019.10.4 17:05
Konfederacja nie łączy się ani z PO, ani z Lewicą, ani z PSL. A jak na sojuszach z PIS wychodzą inne partie, mogliśmy się przekonać na przykładzie Samoobrony i LPR - Rzeczypospolita Haków wiecznie żywa. Zmiana Konstytucji - tak, oczywiście, ale nie na Konstytucję w wykonaniu PIS. To byłby taki sam bubel prawny jak obecna Konstytucja. Partyjne interesy - haha, gdyby tak było, to wszyscy Narodowcy byliby w PIS-ie, a Wolnościowcy w PO. Poza tym Konfederacja mówi jasno: chce sojuszu z nami, zrealizujcie nasze postulaty, nie ma mowy o stołkach i ministerstwach.
stan2019.10.4 19:16
Do ciebie nic nie dociera ! Ty, tak jak inni konfederaci, jesteś po prostu gupi !
Łukasz2019.10.4 21:33
Gdy kończą się argumenty, zaczynają się wyzwiska. A niech sobie ten PIS wygra wybory i nawet niech mają zwykłą większość (na większość konstytucyjną nie mają szans). Wewnętrzne konflikty w PIS-ie, kryzys w Europie i piętrzące się problemy m.in. ze służbą zdrowia sprawią, że przyszły rząd nie przetrwa 4 lat.
stan2019.10.4 22:15
Stan, który jest pode mną , to ktoś inny niż ja. Ja nie nazywam Ciebie głupim, po prostu masz inne zapatrywania. Mi alianse z Korwinem nie odpowiadają, ani gospodarcze poglądy biznesmena Wilka. To przez obecny bubel prawny mamy to, co mamy i należy go pilnie zmienić. Narodowców popieram, ale nie Konfederację!
Łukasz2019.10.5 0:40
Najlepszym z możliwych rozwiązań w tej sytuacji jest sojusz PIS-u z Konfederacją. PIS zapewni ciągłość władzy, bo potrzeba nam w tym momencie stabilności, a Konfederacja wprowadzi szereg rozsądnych ustaw, np. podniesienie kwoty wolnej od podatku, bon edukacyjny, zakaz wwożenia śmieci do kraju. JKM ma już prawie 77 lat i niedługo zejdzie ze sceny.
max2019.10.5 12:56
Upatrujesz socjalizmu PiS-u w tym, że jest pomoc dla rodziców i dzieci nie są odbierane z powodu skrajnej biedy? Że są pieniądze na wyprawkę szkolną? Czy ty jesteś aż takim przygłupem? Cała Europa i USA stoją na takiej pomocy i to w dużo wyższym wymiarze. To XXI wiek a nie XIX nieuku.
les2019.10.4 15:05
Po co oni zakładali tą Konfederację – nie wiem ?! Przecież to grupa ludzi wykształconych, mających sytuację polityczna w Polsce jak na dłoni. I ci, że tak powiem debile zamiast promować siebie i ich program , a jeśli już chcieli krytykować to lewaków, postkomuchów czy zboczków, przyczepili się jak rzep psiego ogona do PIS-u – i huzia na Józia !
max2019.10.5 12:48
Wykształcenie to nie jest inteligencja. Tą masz w sobie bez wykształcenia. Nie trudno zrozumieć, że PiS otworzył drzwi do niepodległości i wolności. W wielu tematach można współpracować, przecież mają się za narodowców. Wolą Neumanna?
Dominika2019.10.4 15:04
Mikke, Bosak, Winnicki, Godek, Braun, Michalkiewicz – to nie ci ludzie ! - to nie ci ludzie, którzy są zdolni założyć nową partię polityczną, - to nie ci ludzie, którzy kłamstwami chcą rozpocząć ich polityczną drogę, - to nie ci ludzie, którzy zamiast prezentacji własnego programu wyborczego postanowili krytykować dobry program społeczny i wspaniałe wyniki gospodarki ekipy rządzącej, - to nie ci ludzie, którzy chcą zbliżenia z Rosją przeciwko Europie i Ukrainie, - po kilku próbach tworzenia nowych partii politychnych (Twój Ruch, Nowoczesna, Zieloni, Zlew Razem, Teraz, Konfederacja), Polska wciąż czeka na solidną propozycję np. takich ludzi jak Janecki, Kowalski, Tarczyński, Rachoń itd. Dlaczego ? W przestrzeni politycznej nie ma miejsca na pustkę. Obecnie odejście kilku pseudopartii w niepamięć (Nowoczesna, Teraz, PSL, Konfederacja, a w niedalekiej przyszłości PO tworzy pole dla nowych partii z nowymi i konkretnymi propozycjami. Czekamy więc !
Marzena Beata G2019.10.5 0:13
Gospodarka ekipy rządzącej może i układa się świetnie i ma wspaniałe wyniki, ale nie da się tego powiedzieć o gospodarce kraju, a ta mnie jedynie obchodzi.
Viola2019.10.7 11:01
aleś ty głupia a gdzie PIS rządzi jak nie w Polsce
Marcin №2019.10.4 14:55
Wojtek... zostań przy swoich wojażach, dobrze? ;) Godek nawet z Ultrakatolem Braunem się dogadac nie potrafiła, a Mikke, to inna liga, której Twój rozumek nie pojmuje, wiec se odpuść, proszę ;P W polityce nie ma zabawy, to twarda rozkmina wszystkich ze wszystkimi... wczorajsze interesy, dzisiejszą wojną Ale to nie dla Ciebie Wojtek... idź inseminować byki w tej swojej Arizonie, czy tam Teksasie ;P
max2019.10.5 12:38
" a Mikke, to inna liga, której Twój rozumek nie pojmuje" - szczytujesz Marcinie, i to publicznie, hahahahaha!
violencja2019.10.4 14:42
Nie dotarłam do tych wypowiedzi , niestety. Ale Cejrowski jest przeciwny Pis: The Wojciech Cejrowski Wczoraj o 04:29 · Po występie na Ursynowie, pewna Pani, którą pamiętam z twarzy (bywa na występach), szanuję i cenię, Pani, która stawała publicznie w mojej obronie - ta Pani podeszła do mnie z pouczeniem, które trudno mi zignorować. Powiedziała, że powinienem się powstrzymać od krytykowania #PiS przed wyborami, bo... wszystkie inne opcje są znacząco gorsze, a nawet niebezpieczne dla Polski. Prawda, są. Albo znacząco gorsze, albo nierealne, czyli bez szans na wybór. I co robić w sytuacji, gdy wszystkie opcje są złe, a jedna trochę mniej zła? Siedzieć cicho? To jedna z możliwości i wiele osób dokonywało takiego właśnie wyboru za komuny - siedzieć cicho. Inni... nie mogli zdzierżyć i nie siedzieli cicho, a potem siedzieli w więzieniach za niesiedzenie cicho. Wybieranie mniejszego zła jest nadal wybieraniem zła. Jaruzelski zbierał poparcie dla swojego stanu wojennego opowiadając, że jest mniejszym złem niż ruska interwencja (o którą jednocześnie zabiegał w Moskwie). Obecnie rządzi PiS. I za rządów PiS coś takiego: Pamiętają Państwo 15-latka, który z krzyżem i różańcem stanął naprzeciw Marszu Równości w Płocku? https://www.facebook.com/Wojciech.Cejrowski/photos/a.158034350908132/2654365577941651/?type=3&eid=ARCt0EZGVbRo9KcLcIhCXN3cYPcBhF3qvsnwyQapfx9dZmW-OG9vaj3cEpqm5f-MYHDQuv82czDEuD2l&__xts__%5B0%5D=68.ARB8BZCmHRKtqeLTimDnbxeq8WrCOtgaCloiz4LdMINXQY7bLQR4wvWc5dau0aRibGKJVBonRIsva17wKGDGSaShDFZjPQTRN6UPWGtH5d1E6y6-sengaiQKcpMbyhiRieUwg_Tw53vC1UC2uU0xOrVxRRl3MJfNgLca12-ZWjOyEmwSz8h5P3Ot5lr-YtpQ1jpwzz_YSzM2EcNfAc02P9hYkLuIv6ZnJaCNqDaSpFfDqoe1nxsGbSoLMH9aywsbGLXLiMPGEsb3qomwXx2dmZLPNV_8004lvvurLuS1LoRz1SPRdQeA2IHok7zyRB5q92BGZLYqh6asPLvyffKKyZKF7g&__tn__=EHH-R Sąd przydzielił mu KURATORA, rodzina jest "pod obserwacją" organów państwa. Organów, którymi kieruje PiS. wc
stan2019.10.4 16:22
I czego chodzisz i krzyczysz, że demokracja jest zagrożona? Jesteś ostatnią osobą, która by chciała przekonywać, że Ziobro nie lubi krzyża, dlatego nasyła "nadzwyczajną kastę". Widzicie do czego doprowadził okrągły stół? Zdegenerowana "kasta" bez sądu przydziela rodzinie kuratora za wierzące dziecko!
Renata2019.10.4 17:36
Ten chłopiec z krzyżem, powiedział że rodzice są raczej lewicowi. Do policjantów powiedział, możecie mnie panowie teraz wynieść. Całe zdarzenie wyglądało mi na ustawkę. Poseł Budka powiedział, że chciał by żeby Konfederacja otrzymała 4,9 % poparcia. To daje dużo do myślenia.
Kordian2019.10.5 9:23
Tylko że sądy żyją swoim lewackim życiem i trudno jest nazwać organami państwowymi.
2019.10.4 14:40
Przy budce Ruchu, tam gdzie wiesz Znajdziesz mnie zawsze jeśli chcesz Tylko wróć, znajdziesz mnie tam, gdzie wiesz
J.P2019.10.4 14:35
USA będzie zawsze zależeć na Polsce, bo Polska jest przyczółkiem wysuniętym na wschód, więc wątpię żeby słowa Korwina brać poważnie, może i jest on kontrowersyjny ale nie aż tak głupi. Prowokuje i nic więcej.
anonim2019.10.4 14:57
kurcze ale prowokator he he
hahaha2019.10.4 15:00
Jak chce prowokować to niech zrobi striptis w sejmie. Takie gadanie to jasne opowiadanie się po stronie Rosji.
zmiecz2019.10.5 2:00
To w takim razie , wytlumacz, dlaczego USA cwiczy wycofywanie do Niemiec swoich wojsk. Nie pisz mi, ze przygotowuje sie na wszystkie sytuacje ktore zaistnieja.
mordechaj2019.10.4 14:32
Po co aż dwa powody ? Wystarczy jeden. Po prostu oficer prowadzący kazał.
stahu2019.10.4 18:39
a ,tobie?
mordechaj2019.10.4 19:06
Nie mam oficera prowadzącego. Piszę i mówię co chcę.
ktoś tam2019.10.4 21:21
Od kiedy to Żydzi piszą i mówią co chcą? Przecież Wy to jeden wielki, globany kibuc.
mordechaj2019.10.5 9:37
Piszę co chcę i mówię co chcę. Oczywiście w granicach prawa. Wiąże się to oczywiście z konsekwencjami dla mnie, ale takie jest życie.
2019.10.4 14:31
Fajnie jest, fajnie jest nad jeziorem Parę piw, parę piw, a wieczorem Jakaś lufka albo dwie Nie jest źle, nie jest źle, nie jest źle,
Dam2019.10.4 14:28
O kurcze, czyli dzisiaj Cejrowski jest dobry, bo uderza w innych niż PIS. Fronda by cytowała nawet Stalina, gdyby udało się dzięki temu uderzyć w opozycję.
2019.10.4 14:33
Przestań. Przecież fronda to portal: niezależny obiektywny apolityczny poświęcony katolicki :D
JONASIK2019.10.4 19:48
W Nowym Testamencie konsekracja Frądy następuje przez namaszczenie Duchem Świętym. Momentem który możemy odczytywać jako namaszczenie Frądy jest scena błogosłąwieństwa nad Wisłą. Zstąpił na Frądę Duch Święty w postaci kaczki, a rozlegający się z nieba głos: Ten jest mój portal umiłowany, w którym mam upodobanie (Łk 3, 22) to jest potwierdzeniem Bożego wsparcia. Jezus nauczając w Nazarecie (Łk 4,18) odniósł się do Frądy mówiąc o namaszczeniu do posługi w internecie: Duch Pana nade mną, bo Pan Frądlę namaścił. Posłał mnie, abym głosił dobrą nowinę ubogim… (Iz 61,1). Przekonanie o namaszczeniu Frondy wyraził też Apostoł Piotr nauczając zgromadzonych w domu Korneliusza: Znacie sprawę Frondy z Polski, którą Bóg namaścił Duchem Świętym i mocą (Dz 10,38).
KONSTYTUCIA to ja = Bolek OTUA to nie ja2019.10.5 2:45
Dobrzem Pietrek walnełeś, dobrzem. Mnietek zawszem muwil bonc sceptycznyj, czy jakoś tak. Dobra , zapiszem dla wnukuf.
hahaha2019.10.4 14:59
A gadanie Korwina to co to jak nie włażenie Rosji w dupę bez wazeliny. Nadają na PiS a sami są identyczni. Jedyna różnica to komu się kłaniają.
Dam2019.10.4 15:44
Korwin to pajac, który uważa, że jak możesz sprzedawać g...o w bułce na ulicy i sanepid się do ciebie nie przyczepi, to jest wolny rynek. Po co w ogóle o nim mówić, skoro nie ma na nic wpływu?
Reytan2019.10.5 17:06
NIgdy nie wolno milczec o gownie,bo zaiepi ci twarz i bedzie za pozno.
Tom Bombadil.2019.10.5 5:46
Nie napisali, że Cejrowski jest "dobry", ty demagogu, tylko, że trochę zmądrzał, co jest prawdą!
Zych ze Zgorzelic2019.10.4 14:25
Cztery nogi dobre - dwie nogi złe.