Nowy tygodnik na polskim rynku prasowym pojawił się tuż przed uroczystością Wszystkich Świętych. Pierwszy numer pisma z Małgorzatą Kożuchowską na okładce sprzedał się w ok. 150 tys. egzemplarzy.

Kolejne numery tygodnika sprzedawały się jeszcze lepiej. Trzeci osiągnął sprzedaż na poziomie ok. 220 tys. egzemplarzy. Wyniki oczywiście cieszą wydawcę magazynów kobieco-rozrywkowych w Wydawnictwie Bauer.

„Szczególnie cieszy nas silny, wzrostowy trend, świadczący o tym, że udało się rozbudzić zainteresowanie nowym tytułem” - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Marek Lasota.

„Dobry Tydzień” nie bez powodu bywa określany pismem dla katolickich gospodyń domowych. Znajdziemy w nim wiele artykułów na temat Kościoła i religii. W każdym numerze drukowany jest tygodniowy kalendarz liturgiczny, uwzględniający patronów poszczególnych dni, wszystkie najważniejsze święta kościelne, pielgrzymki i inne ważne wydarzenia. Magazn zawiera także dział "Tydzień z życia Franciszka" oraz kolumnę poświęconą na aktualności z Kościoła w Polsce. 

W "Dobrym Tygodniu" znajdziemy ponadto dział historyczny (np. "Z archiwum PRL"), a także obszerne dodatki z poradami domowymi oraz przepisami kucharskimi. Pismo dotyka również „lżejszych” tematów, jak nowinki z życia gwiazd. Jak wskazuje wydawca, jest kierowane do kobiet, które cenią tradycję, wartości rodzinne i religijne.

MaR/Wirtualnemedia.pl