Polakom nadal próbuje się na siłę serwować ideologię gender, nawet wówczas, gdy większość z nas opowiada się przeciwko niej. Tym razem to sieć francuskich supermarketów w swojej gazetce przedstawiła fotografię chłopca bawiącego się wózkiem dla lalek.

Najważniejszym celem ideologii gender wydaje się być odwracanie na siłę ról społecznych, które kształtowały się przez dziesiątki, czy setki lat. Teraz w tę chorą ideologię wplątuje się dzieci. Tak jest w przypadku najnowszej gazetki sieci supermarketów rodem z Franci, która chciałaby odwrócić role chłopca i dziewczynki – chłopiec bawić się ma nie klockami czy żołnierzykami lub samochodami, a lalkami i wózkami.

Dyrektor sieci sklepów, Patrycja Sienkiewicz-Nowak, nie widzi problemu w tej sytuacji. W rozmowie z polsatnews.pl powiedziała:

„Chłopiec także może iść na spacer z wózkiem dla lalek, tak samo, jak dorosły mężczyzna wyjść na spacer ze swoim dzieckiem w wózku. (…)Przygotowując gazetkę, oglądając zdjęcia, zaczęliśmy się zastanawiać, dlaczego na zdjęciu zamiast dziewczynki, nie miałby się pojawić chłopiec”

Problemu nie widzi też jedna z blogerek, mataja.pl, której pomysł... zaimponował:

No, no leclerc mi właśnie zaimponował. Jeszcze tylko niech dziewczynki zaczną dawać przy czymś innym niż zabawkowy różowy mop/żelazko i pełnia szczęścia. E.Leclerc Polska dobra robota!

Tak wygląda fragment gazetki:

fot. facebook.com/matajapl

dam/polsatnews.pl,mataja.pl@facebook,Fronda.pl