Firma „Reserved” popisała się specyficznym poczuciem humoru, które urażała wiele osób wierzących. Mianowicie wypuszczono koszulkę szydzącą z prawd wiary. Nadruk na koszulce przedstawia pijanego św. Mikołaja oraz widnieje tam napis: „Odkupienie win”.

Wpis ze zdjęciem koszulki zamieściła Agata Puścikowska. Na swoim profilu na fb napisała zwracając się do firmy Reserved:

z przykrością zauważyłam, że macie specyficzne poczucie humorku, które uderza we wrażliwość zarówno moją, jak i moich bliskich

Dodała też:

- podpis to nie dowcipna gra słów, jak pewnie będziecie tłumaczyć, lecz prymitywne granie na wartościach bliskich wielu Polakom

Oraz:

- Bez żalu więc. Żegnam. A byłam stałym klientem od lat (...) warto promocję robić inteligentnie. Wasz target to nie tylko pijana młodzież, która w poważaniu ma szacunek i wartości

W odpowiedzi Reserved wycofuje koszulkę z obraźliwym nadrukiem i pisze:

- Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Nie mieliśmy na celu obrażenia niczyich uczuć. Ze względu na to, że nadruk rzeczywiście można odczytać dwuznacznie, podjęliśmy decyzje o wycofaniu tego modelu ze sprzedaży w naszym sklepie internetowym oraz salonach stacjonarnych

Agata Puścikowska napisała też na Twitterze o tym, że firma napisała też do niej osobiście:

- Napisała również do mnie firma @reserved_brand. Przeprosili. Ok. Nadal natomiast trwa zmasowana histeria na moim autorskim profilu na fb. Cóż. Niektórzy muszą się jeszcze wiele nauczyć zarówno o wolności słowa, jak i wolnym wyborze. Zamykam temat.

mp/facebook/agata puścikowska/twitter