ODLOT! Profil 'nienawidzę PiS'u' wzywał do... walki z mową nienawiści - zdjęcie
18.01.19, 19:15Zdj. Twitter/Dariusz Matecki (edytowane)

ODLOT! Profil 'nienawidzę PiS'u' wzywał do... walki z mową nienawiści

40

Środowiska związane z opozycją totalną od dłuższego czasu odmieniają słowo "nienawiść" przez wszystkie dostępne w języku polskim przypadki. Krucjata przybrała na sile po śmierci prezydenta Gdańska, Pawła Adamowicza. 

Przypadek zaprezentowany poniżej pokazuje jednak chyba najdobitniej, jak sytuacja przedstawia się w praktyce. Wydaje się, że co rozsądniejsi politycy Platformy Obywatelskiej mogliby przemówić do sympatyków, aby ci... nie walczyli z mową nienawiści za pomocą... nienawiści. 

Na Facebooku istnieje cała masa profili związanych z polityką, wspierających lub atakujących poszczególne partie czy parlamentarzystów. Nie brakuje tych wymierzonych w partię rządzącą. Jeden z fanpejdży, nosząc nazwę "Nienawidzę PiS", po śmierci prezydenta Gdańska nawoływał do... zaprzestania mowy nienawiści, uosobionej, zdaniem administracji, przez poseł Krystynę Pawłowicz. 

W pewnym momencie doszło jednak do dość ciekawej sytuacji. Po tym jak screen z memem przedstawiającym prof. Krystynę Pawłowicz, którą, zdaniem twórców, należałoby "usunąć z Sejmu i KRS" w ramach walki z mową nienawiści, pod którym widnieje zachęta do polubienia strony "Nienawidzę PiS", zaczął krążyć po sieci, osoby prowadzące fanpejdż ostatecznie zreflektowały się i... zmieniły nazwę na "Nie toleruję PiS". Niestety, albo "stety", w internecie nic nie ginie...

 

 

yenn/Facebook, Twitter, Fronda.pl

Komentarze (40):

Gwizda2019.01.19 17:35
Nienawiśc to inni
doda2019.01.19 17:29
Ci, którzy kiedyś najgłośniej rechotali z 'kaczki po smoleńsku', 'zimnego lecha', nosili koszulki z napisem że nie płakali po prezydencie itd, dzisiaj najgłośniej wrzeszczą o mowie nienawiści.
EWA2019.01.19 8:51
Frondowe czopki że świetego zrobiłyby łajzę
CaminoCanis2019.01.18 22:12
A ja nienawidzę nienawiści
karolina2019.01.18 21:01
Najstraszniejsze jest to (a mam zacietrzewionych PełOwców w najbliższej rodzinie),że oni nie widzą paranoi w jakiej żyją- głos rozsądku nazywają mową nienawiści; tęczę-biblijny symbol przymierza ukradli dla sodomitów; małego człowieka określają jako zlepek komórek; itd,itd,itd strach się bać
GAY Pride2019.01.18 21:34
Sama się pozbywasz rozsądku przezywając ludzi od "sodomitów", czyli w rozumieniu PWN miłośników zoofilii (innego znaczenia w języku polskim nie ma), natomiast jeśli chcesz się odwoływać do biblijnej bajki to tam sodomia oznacza "grzech" niegościnności, tzn nie wydanie córek na gwałt obcym typom. I ty śmiesz wytykać cokolwiek innym. Tęcza LGBT jest inna od tęczy tzw. przymierza. Jedynie daltonizm mógłby cię tutaj uratować od głupoty. Stawiam jednak na to drugie. Zlepek komórek to nie dziecko, a skoro nie dziecko to też nie człowiek. Materiał genetyczny, nawet już się rozwijający to tylko potencjał na wykształcenie się człowieka. Dla was prawaki to jedno i to samo macie prawo do własnych bajań, ale nie narzucajcie ludziom trzeźwo myślącym swojej chorej optyki.
karolina2019.01.18 22:09
widzę ,że prawie rozprawę naukową przygotowałeś w odpowiedzi na moje poglądy...Jesteś językoznawcą,biblistą czy pediatrą ze specjalnością neonatologi...? a przekonałeś mnie tylko do tego ,żeby nie komentować Twoich wynurzeń bo są one właśnie(uwaga!uwaga!)mową nienawiści i wyrzutem agresji w moją strone. szkoda. ludzie nie powinni tak ze sobą rozmawiać nawet za pomocą klawiatury
GAY Pride2019.01.18 23:24
W sprawie znaczenia językowego zajrzyj do PWN i pokaż gdzie tam jest cokolwiek o homo https://sjp.pwn.pl/sjp/sodomia;2575751.html W sprawie znaczenia biblijnego poczytaj biblię. Mienisz się katoliczką, a tymczasem ateista zna od ciebie lepiej tę pozycję, co czyni cię skońcozną kretynką. Jako osoba, która obraża straciłaś moralne prawo do szacunku. Nie dyskutuję z tobą, ja tylko obnażam himalaje twojej hipokryzji oraz nieznajomość pojęć, którymi operujesz.
karolina2019.01.18 23:57
Ty chyba jesteś psychologiem i prorokiem jednocześnie,bo napisałeś,że 1.jestem katoliczką-skąd wiesz,bo ja nie wiem 2.jestem skończoną kretynką(patrz Twój wpis)-dał Ci ktoś prawo do takiej diagnozy czy sam sobie pozwalasz na bezkarne opluwanie ludzi których nie znasz.ulżyło Ci?lepiej się czujesz? mnie nie umniejszyłeś ale sobie robisz potworną krzywdę . 3.straciłam "moralne prawo do szacunku"--ŻE COOOOO????
GAY Pride2019.01.19 0:13
Obraźliwego określenia "sodomici" wobec gejów używają zaburzeni homofobicznie katolicy, zwłaszcza na tym portalu. Jeżeli nie jesteś katoliczką to dalej jesteś idiotką, która nie wie, że sodomia nie oznacza homoseksualności. Owszem dał mi prawo ktoś do nazywania cię w ten sposób, a tym kimś jesteś ty odkąd raczyłaś obrażać społeczność LGBT, automatycznie pozbawiłaś się szacunku wobec własnej osoby. Oczekiwanie tego szacunku wobec zaistniałej sytuacji pokazuje, że dodatkowo jesteś bezczelna. Nie oczekuj kultury ani niczego dobrego od ludzi, których obrażasz.
halina2019.01.19 22:20
Sodomia – w języku polskim termin określający zoofilię lub homoseksualizm. Zgodnie z regułami języka polskiego rzeczownik „sodomici” oznacza mieszkańców Sodomy, biblijnego miasta leżącego nad morzem Martwym. Od średniowiecza określenie to oznacza również perwersyjne zachowania seksual
Gwizda2019.01.20 2:00
Sodomia - w języku polskim i każdym innym oznacza to samo - gejowanie plus. Plus może być dowolne, nawet z kozą. I nie oznacza "również" tylko wyłącznie.
Beno2019.01.18 22:14
Gay pride. "Nie narzucajcie ludziom trzeźwo myślącym swojej chorej optyki. Ty i trzeźwo myślący - koń by się uśmiał. A teraz z tym co napisałeś tutaj, pójdź do psychiatry, aby wystawił diagnozę i skierował na leczenie. Mam nadzieję, że jeszcze coś pomoże.
Gwizda2019.01.18 22:28
W języku POLSKIM sodomia ma tylko jedno znaczenie - stosunki homoseksualne. Innego znaczenia po prostu nie ma. Wiemy, że nie potrafisz czytac ze zrozumieniem, ponieważ w Biblii (z której pochodzi to słowo) sprawa jest wyjaśnione bez najmniejszych wątpliwości. Wiemy, że jakiś zboczeniec sfałszował wpis w PWN, ale to nas nie dziwi. To stary orwellowski numer.
GAY Pride2019.01.18 23:27
Znaczenie językowe jest tylko jedno - zoofilia i nic poza tym. Reszta to bajania pomylonego prawackiego ideologa, któremu nie podoba się deifnicja, co dalej nijak nie zmienia jej znaczenia i obowiązywania w języku polskim.
Gwizda2019.01.19 19:35
Ależ nie. Znaczenie językowe jest tylko jedno - sodomia to gejowanie. Reszta to bajania pomylonych lewackich ideologów i oszustów fałszujących słowniki i encyklopedia. Stara sowiecka szkoła "encyklopedystów". Wszystkie twoje, wasze szlochy i łgarstwa nie zmienia faktu, ze sodomia to wy.
Urszula Lipska2019.01.19 22:58
Nie masz racji. Sodomia to zoofilia. Wg niektórych do sodomii powinien tez zaliczać się homoseksualizm, ale tylko "powinien" bo nie jest to pewnik. Prędzej do sodomii można zaliczyć kazirodztwo.
Gwizda2019.01.20 2:05
Udowodnij to. Wg Biblii sodomia to gejowanie+ i nic innego. Perwersje których zasadniczym składnikiem jest patologia na G. I jest to pewnik, wystarczy przeczytać... ale z czytaniem macie od zawsze największy problem.
anonim2019.01.19 20:38
Gay twoje wywody są godne DEBILA
Urszula Lipska2019.01.19 23:03
A ja mam w rodzinie wielkich zwolenników PiS, Rydzyka i Macierewicza i nie zabijamy się bo szanujemy poglądy jedni drugich i nikt nie próbuje przekonywać drugiej strony. Spróbuj ty, bez zacietrzewienia, z najbliższymi rozmawiać. Nie wmawiaj im, że żyją w paranoi bo oni to samo mówią o tobie. Uszanuj ich poglądy.
karolina2019.01.20 14:59
Pani Urszulo-wiadomo że szanuję ich poglądy,a nawet ich kocham bo to moi najbliżsi... I tak naprawdę na codzień nie zajmuję się polityką,uciekam od niej jak najdalej. Ja zajmuję się życiem codziennym-remontuję dom,gotuje obiadki,jestem menagerem w firmie. Na tamat polityki i religii nie odzywam się wcale ale jestem nieustannie prowokowana nawet przy wigilijnym stole,mimo że nie należe do PiS i nie odpowiadam za to ,że ktoś ma obsesje na punkcie Jarosława.
GAY Pride2019.01.18 20:27
Krysia na drugie ma Nienawiść, a zatem usunięcie jej z życia publicznego = walka z nienawiścią
anonim2019.01.18 20:43
GAY ogarnij się,pitolisz jak ruskie radio.
karolina2019.01.18 21:25
a masz może jakiś fajny pomysł na "usunięcie kogoś z życia publicznego" bo zabrzmiało to bardzo groźnie i niedemokratycznie a założę się,że na marszach KODU wydzierasz się z obłędem w oczach:D E M O K R A C J A oraz K O N S T Y T U C J A
GAY Pride2019.01.18 21:36
Nierząd piSSdzielców sam niedługo ją usunie, gdyż istotnie współodpowiada za znaczący spadek poparcia. Już kaczor jej kazał stulić pysk.
CaminoCanis2019.01.18 22:10
A PełO ma na drugie miłość. W twojej prezentacji miłość inaczej
michu2019.01.18 20:14
Po prostu widzą znaki czasu. Kto rządzi widzą. Jak to mówią "czują blusa" ;).
anonim2019.01.18 20:02
To takie lewackie,ta ich mowa miłości.
PatriotaPL2019.01.18 20:02
PiS, PO - jedno zło. Zapewniam was, jeśli poziom hejtu po stronie PO okazałby się większy o 0,1% od poziomu hejtu po stronie PiS - to nie jest dla was powód do dumy. W "waszych" profilach jest dokładnie to samo co w profilach "pełoskich". Naprawdę nie potrzeba być profesorem informatyki, żeby założyć na FB dwa profile i wkręcić się w "grupy" z przeciwnych stron barykady. Jacek Andrzej Katryna / Gustaw Czerwiński
Michał Pasierb2019.01.18 20:21
Tylko po co??
PatriotaPL2019.01.18 20:36
Żeby mieć "obraz całości".
Gwizda2019.01.19 17:44
Nienawiść PO stronie PO jest N x większa. Jak dotąd żaden pisspolityk nie "bił sztachetą" ani deską, nie "obdzierał ze skóry", nie groził "wyskakiwaniem oknami" ani "dorzynaniem watachy". Wystarczy wejść na dowolne komcie na Onecie i hejt na piss to tak z 90% wpisów... przy czym nie chodzi o piss. Pis to figuracja normalnych ludzi, odległych od szaleństwa neomarksizmu, wierzących lepiej lub gorzej. Wy nas po prostu nienawidzicie całą swoją wściekłą, rasistowską i wyniosłą lewicowością. Przegraliście wszystko.
Urszula Lipska2019.01.19 22:46
Chciałbyś. :D
PatriotaPL2019.01.20 13:56
A wypowiedzi Ziemkiewicza i Gmyza, o "odstrzeliwaniu hołociarzy" i "lekkim wpdl" ?
Elżbieta2019.01.18 20:00
To właśnie objaw kaca po zabójstwie!
Jahu2019.01.18 19:56
Po prostu schizofrenia.
PatriotaPL2019.01.18 20:04
Po prostu rzeczywistość polskiego FB. Po "waszej" stronie jest dokładnie tak samo.
Jahu2019.01.18 20:23
Człowieku nie widzisz tu nienormalności? Ktoś kto sam o sobie mówi, że nienawidzi, wzywa do walki z nienawiścią. To według Ciebie jest normalne?
PatriotaPL2019.01.18 20:56
Nie, osobiście mam w [----] kto na kogo głosuje. Nie zmyślam, nie fantazjuję, mówiąc że jedna i druga strona jest warta siebie nawzajem. Mam zamieścić screeny z FB z profili propisowskich i propełoskich? Jako "Katryna" napisałem w profilu że "nie popieram PiS" a mimo to i tak dodano mnie do tuzina grup propisowskich. Mam zamieścić screeny z tych grup? Po jednej i po drugiej stronie jest dokładnie takie samo bagno. Przekonaj się sam, jeśli nie wierzysz lewakowi na słowo :)
Ryś Koala2019.01.18 19:55
Ja mawia klasyk - Byłoby to bardzo śmieszne gdyby nie było takie smutne ;)