Nieprawdziwe są informacje opublikowane w artykule o Pani Marcie Lampart - zdjęcie
02.11.20, 10:55

Nieprawdziwe są informacje opublikowane w artykule o Pani Marcie Lampart

0

Sprostowanie

Redakcja portalu Fronda.pl informuje, że do tekstu pt. „Żadnego włamania do gablot nie było? >>Ewangelia wg Łukasza Sz.<< - nowe fakty”, który opublikowany został 10 czerwca 2020 roku, wkradł się błąd - chodzi o nazwisko lewicowej aktywistki. 

Za pomyłkę przepraszamy – chodziło oczywiście o Martę Lempart.

Redakcja Fronda.pl