Mosbacher poucza Polaków ws. LGBT: Jesteście po złej stronie historii - zdjęcie
29.09.20, 09:15Screenshot Youtube - Fakty RMF FM

Mosbacher poucza Polaków ws. LGBT: Jesteście po złej stronie historii

190

Musicie wiedzieć, że w kwestii LGBT jesteście po złej stronie historii” – powiedziała ambasador USA w Polsce Georgette Mosbacher.

Dyplomatka stwierdziła w rozmowie z Marcinem Makowskim dla portalu wp.pl:

Mówię o postępie, który się dokonuje bez względu na wszystko. Używanie tego typu retoryki wobec mniejszości seksualnych jedynie wyobcowuje Polskę”.

Amerykańska ambasador dalej dodała, że Polska na Zachodzie ma opinię kraju nieprzyjaznego mniejszościom seksualnym, co przekładać się ma niekorzystnie na decyzje inwestycyjne czy ma mieć wpływ na… „sprawy militarne”!

Podkreśliła, że kwestia LGBT w Stanach Zjednoczonych łączy większość polityków, nawet Donalda Trumpa i Joe Bidena. Makowski w rozmowie z ambasador podkreślił, że mniejszości seksualne w Polsce mają identyczne prawa jak osoby żyjące w związkach nieformalnych i Polacy nie życzą sobie zagranicznej inferencji jeśli chodzi o polskie prawodawstwo w kwestii definicji małżeństwa. Mosbacher wtedy powiedziała, że nie chce:

[…] wchodzić w szczegóły legislacyjne, bo to sprawa należąca do Polski”.

Podkreśliła jednak raz jeszcze, że wspomniana reputacja ma negatywne konsekwencje. Mówiła też o poszanowaniu z jej strony religii katolickiej, jednak dodała, że prymat mają „prawa człowieka”.

dam/wp.pl,Fronda.pl

Komentarze (190):

Jakub2020.10.6 20:58
Nie jesteśmy jak pani, po stronie uprawiających grzech sodomizmu. Czyli jesteśmy po właściwej stronie. Szybkiego nawrócenia życzę i wyjazdu z Polski. Brak pani podstawowych kwalifikacji na ambasadora. Przy okazji, może pani zabrać ze sobą Mariusza, bo chyba tak ma na imię.
Paul2020.10.2 18:24
Kto to jest?
babo2020.09.29 19:13
przebierz sie za robotnice i zasmakuj komuny w Rosji sprubuj tam popracowac
Rozsądek2020.09.29 19:06
Brawa dla Mosbacher za temperowanie głupot prawactwa!
Szybki Lopez2020.09.29 18:51
Pani ładna, ja wysiadam!
Felek2020.09.29 18:18
Spadaj dziadówko.
tylko na to zasługujecie wazeliniarze2020.09.29 17:53
znowu wam polaczki żydówka napluła a wy ze smakiem wszystko wylizaliście, Duda z Morawieckim i Błaszczakiem zapewnili ich o wiecznym poddaństwie wobec USA i Izraela
Agnieszka2020.09.29 14:57
Ale stalinówa - toż ona tą samą nowomowę stosuje, co bolszewicy mordujący naszych bohaterów po II wojnie światowej i uszczęśliwiający nas komunizmem. Ci od bolszewickiej propagandy też nam zarzucali brak zrozumienia "dziejowej konieczności" i zacofanie wobec tzw. "postępu", który nieśli razem z krwią a dziś to pierwszej wody kapitaliści, co sobie inną grupkę wybrali do rzekomej obrony jako mięso armatnie w ich kolejnej światowej rewolucji.
Anonim2020.09.29 13:59
Po wygranej reelekcji Prezydent Trump może się wreszcie zdenerwuje i ją wymieni na ,, lepszy model ".
Agnieszka2020.09.29 15:28
Niestety raczej będzie ją wolał trzymać jak najdalej od siebie, żeby mu po głowie nie skakała a w USA to myślą, że Warszawa jest na końcu świata i białe niedźwiedzie chodzą tu po ulicach.
evergreen1112020.09.29 13:51
Trzeba w końcu zrobić porządek z PiSDAMI narzucającymi Polakom zwyrodniałe katoprawactwo
bogdanus2020.09.29 13:47
To już nie dyplomaci a ideolodzy LGBT. To w końcu gdzie znajduje się ośrodek decyzyjny w rządzie, sejmie czy w ambasadzie USA.
Rodryg2020.09.29 13:49
Musimy przyjac LGBT z tego względu dla jakiego przyjeliśmy chrześcijaństwo.
Rodryg2020.09.29 13:40
Sprawa jest prosta. 1000 lat temu przyjelismy chrzescijanstwo, bo to bylo politycznie potrzebne. Bez tego rozjechaly by nas rozne krucjaty czy inne podobje. Tak samo tera musimy przyjac ideologie LGBT aby stac sie tak samo czescia cywiliziwanego swiata. Innej drogi niei ma tam samo na 1000 lat temu nie moglismy nie przyjac chrzescijanstwa.Niektorzy probowali z tym walczyc (patrz tzw. "Reakcja Poganska"), ale dobrze wiemy gdzie sa teraz.
Polak Ateista Dumny Gej2020.09.29 13:44
Dziś widzimy, że chrześcijaństwo to najgorsze co spotkało Polaków
Rodryg2020.09.29 13:45
Ten błąd jest do naprawienia zwłaszcza teraz.
Toni2020.09.29 13:34
Masbacher ty możesz sobie lizać doopę kom chcesz, ale nam nie masz prawa mówić co mamy robić.
Rodryg2020.09.29 13:55
Ma prawo, bo jak amerykanie zakręcą kurek z $$$ to będziesz żarł gruz.
alpamayo072020.09.29 13:25
Magister Ziobro to agresywny syn komunistycznego komucha. Upodabnia się do osławionego Berii - szefa NKWD, sowieckiego kata niewinnych ludzi. Ziobro zniszczył niezawisłe sądy, stosuje brutalne represje względem demokratycznych sędziów, skorumpował całą prokuraturę, pacyfikuje mniejszości i odrażająco kłamie. Koleś wracaj do Izraela i tam niszcz demokrację i łam prawa człowieka względem uczciwych ludzi.
stefan42020.09.29 13:18
> Polacy nie potrzebują takich rad Polacy PRZEDE WSZYSTKIM nie potrzebują Ziobry.
Toni2020.09.29 13:36
Polacy potrzebują Ziobry, a tacy jak ty przestępcy się go boją.
stefan42020.09.29 13:46
Wolacy ci się pomylili z Polakami
Michał Jan2020.09.29 12:32
Sprawa z nią o tyle dziwna, że list 50 koordynowała ambasada upadłego państwa belgijskiego. A to wskazywałoby na inspirację ze strony BND. Od kiedy Żorżetcie po drodze z kumplami nowego ambasadora RFN?
Obywatel polski2020.09.29 12:32
Wypraszam sobie takich sądów nad moja Ojczyzną, moim narodem! To pogarda i wywyższanie sie.
jula2020.09.29 12:07
Test na suwerenność, od 2015 same testy na suwerenność.
Georgette Mosbacher2020.09.29 12:03
I co mi zrobicie ? , bo wasz rząd nic a nic,, i jeszcze zapłaci za bazy i f35
Glaudiusman2020.09.29 12:01
Należy tą kobietę natychmiast wyrzucić z Polski za taką bezczelność, nie patrząc na żadne konsekwencje. Precz na zbity...i koniec.
abcd2020.09.29 11:58
Pani Mosbacher już nie mówi, że prawa człowieka, to nie ideologia? Ktoś jej wytłumaczył, jak jest naprawdę? To dobrze. Może w innych kwestiach też zacznie myśleć, może nawet samodzielnie.
psychoza zwana orintacją2020.09.29 11:55
Biedroń nie wyklucza, że w przyszłości może jeszcze będzie heteroseksualny. "Może się to zmieni. Mam czasami takie marzenia erotyczne" - wyznawał. Jakie? "Na przykład nie oglądam homoseksualnych filmów pornograficznych, tylko hetero, bardziej mnie podniecają... Wydaje mi się, że takie łatki homo, hetero to mogą być jakieś 'nalepki', które dajemy, a które wcale nie muszą się zawsze sprawdzać, natura seksualności może być dość płynna" - mówił. Biedroń wyjawił, że próbował wiele razy "leczyć się" z homoseksualizmu dziewczynami. Te próby skomentował krótko: "Fuj!". I zaraz dodawał: "Kiedy próbowałem, musiałem się najpierw porządnie upić, a następnego dnia czułem straszny niesmak, pewnie taki niesmak czułbyś, gdybyś próbował robić to z facetem. Czułem takie obrzydzenie, taką niechęć, bo próbowałem wiele razy". Od jednej z tych kobiet usłyszał kiedyś: "Jesteś dobry w łóżku". "To chyba najbardziej oryginalny komplement, który mogłem usłyszeć w moim przypadku!" - śmiał się w rozmowie z jednym z portali.
Anonim2020.09.29 11:57
Czesi wpadli na pomysł by wyłudzającym status uchodźcy "na geja" zrobić badania czy tak jest w istocie, pokazując im filmy pornograficzne z kobietami. Strach zajrzał im w oczy bo problem polega na tym że geje to nie orientacja tylko choroba psychiczna, a erekcje, do wychwycenia przez pletyzmograf, to częste zjawisko. Tak, pedał na badaniach nierzadko nawet nie udowodni że jest pedałem.,.. Dowody? Ano są w postaci słów Legierskiego gdy ksiądz go uwiódł puszczając film i trzepiąc mu gruche, Biedronia co generalnie ogląda takie filmy, albo Jacykowa co czasem lubi skok w bok z kobietami i mówił o tym u Wojewódzkiego..
bard2020.09.29 11:53
Zastanawiam się, czy Trump mianując Żorżetę na stanowisko ambasadora USA w Polsce miał świadomość, że świadczy przysługę swemu przeciwnikowi Joe Bidenowi?
lewacki wesoły tęczowy szczur2020.09.29 11:49
zrób sobie kolejną operację twarzyczki to może jakiś lgbt++++ cię zechce?
Anonim2020.09.29 11:55
raczej już nie udźwignie tych spuchniętych wargulców
Anonim2020.09.29 11:48
My znamy historię i to LGBT dało nam mocno popalić. Warszawa została zniszczona ogniem z nieba jak Sodoma właśnie za tą swawolę. Powtórki nie chcemy babo straszna.
Anonim2020.09.29 12:09
rządy hitlera to zasluga przywódcy brunatnych koszula geja ersta rohma
Anonim2020.09.29 12:22
Niestety sami sobie zasłużyliśmy na okupację - Warszawka to przed wojną był burdel i to z nieletnimi. Jest to dobrze udokumentowane w literaturze. A najbardziej zepsute były elity więc nie dziwne, że im się najbardziej dostało.
lcf2020.09.29 11:48
Wypowiedzi Mosbacher są elementem kampanii Trumpa, w USA społeczność LGBT ma dużo większe znaczenie wyborcze niż mało znacząca liczebnie Polonia, takie są fakty.
Ninel2020.09.29 11:47
Doskonale widać, dlaczego dla upadających USA tak ważne są "prawa zboczeńców" - nic tak nie zabezpiecza interesów Imperium, jak sprymityzowanie ludności podbijanych krajów. To dokładnie taka sama polityka, jak rozpijanie Indian czy wciskanie Chińczykom opium.
Anonim2020.09.29 11:44
Poczytaj babo o historii Sodomy i Gomory, pojedź i zobacz co z niej pozostało. Z twojego LGBT zostanie to samo.
Klejnot Nilu2020.09.29 11:48
Biblia to nie księga historyczna.
Anonim2020.09.29 11:50
Naukowcy (chyba Izraelscy) zbadali ten teren i jest tam spieczona warstwa jak po bardzo wysokiej temperaturze. Tak więc wszystko co jest w Biblii jest prawdą. Można w necie gdzieś o tym poczytać, ja już zapomniałem gdzie to widziałem.
katolicka demoralizacja Polski2020.09.29 11:39
A ja się pytam dlaczego osoby homoseksualne mają płacić w Polsce podatki z których opłacane są m.in. przywileje heteroseksualnych malżeństw albo ich dzieci? Skoro geje i lesbijki nie mogą założyć w Polsce legalnie rodziny to zwolnijcie ich z podatków - dlaczego maja płacić za innych?
Cool2020.09.29 11:43
A dlaczego ja miałbym płacić za waszą zabawę w rodzinę?
katolicka demoralizacja Polski2020.09.29 11:46
Z tego samego powodu, dla którego chcesz, żeby homo płacili za twoją zabawę w rodzinę.
Anonim2020.09.29 11:50
Po pierwsze, zakładanie rodziny to nie zabawa, po drugie, każdy homo może założyć rodzinę, i czasem nawet tak robi. Wystarczy że zawrze związek heteroseksualny i postara się o potomstwo. Macie dokładnie takie same prawa jak inni ludzie, tylko że nie chcecie się wywiązywać z moralnego obowiązku życia zgodnie z naturalnym popędem płciowym.
Gość2020.09.29 11:52
Te brednie można skontrować argumentem o chrześcijanach w Arabii Saudyjskiej, ale zostało to zrobione już taki wiele razy, i nie dotarło ani razu. Więc to bez sensu.
Anonim2020.09.29 12:26
Szkoda czasu na dyskusję z idiotą.
Jahu🐟2020.09.29 11:56
ile jest homosiów w Polsce a ile rodzin? Więc z czym do ludzi lilipucie, znaj proporcje bo póki co to rodziny płacą na was.
Cool2020.09.29 12:22
Z mojej "zabaw" w rodzinę pozostaną moje dzieci, które bedą utrzymywały cię na emeryturze i płaciły za leczenie twojego rozkalibrowanego dupska! ... Z twojej zabawy w rodzinę pozostanie jedynie wielkie śmierdzące goowno!
Gość2020.09.29 12:28
A skąd wiesz, że twoje dzieci nie zostaną bezdomnymi menelami, którym trzeba będzie co i rusz opłacać pobyty w szpitalu i izbie wytrzeźwień, a po rodzinie gejów nie zostaną dziesiątki tysięcy złotych w ZUSie, które odprowadzili w ciągu swojego życia? Wiesz, różnie w życiu bywa.
Cool2020.09.29 12:40
Ty też możesz być bezdomnym zachlanym żulem ...
Gość2020.09.29 12:42
Owszem, dlatego nie ma prawa decydować, kto jest bardziej potrzebny w społeczeństwie, i tym samym odmawiać mu praw czy przywilejów.
Cool2020.09.29 12:58
Czyli każdy powinien mieć wszystkie możliwe przywileje, bo przecież każdy może być kim chce, nawet jeśli nie ma potencjału .... To kwintesencja lewackiej logiki! ... Dzięki :-))
katolicka demoralizacja Polski2020.09.29 13:16
Emeryturę będziesz dostawać z podatków LGBT, którzy statystycznie zarabiają od ciebie więcej. Natomiast z zabawy w rodzinę w obu przypadkach zostaje dokładnie to samo, więc w niczym tu nie jesteś lepszy.
Anonim2020.09.29 16:25
elgiebety nie zarabiają statystycznie więcej, tylko mniej.
Anonim2020.09.29 11:44
Przywileje małżeństw nie oznaczają jakiegokolwiek "opłacania". Pytanie jest inne - jakim prawem zboczeńcy seksualni, czyli osoby programowo niezdolne do spłodzenia*** i wychowania dzieci, maja czelność wyciągać łapy po emerytury wypracowywane przecież przez dzieci normalnych ludzi, którzy w wychowanie swoich dzieci zainwestowani wielkie środki materialne. *** jeśli jakiś zboczeniec seksualny ma własne dziecko, to TYLKO dlatego, że w pewnym zakresie nie zachował się jak zboczeniec.
katolicka demoralizacja Polski2020.09.29 11:47
Kłamstwo, bo homo są jak najbardziej płodni i zdolni do zakładania rodziny, a nikt nie powiedział, że muszą robić dzieci między sobą.
Anonim2020.09.29 11:53
Nie kłam. Zboczeńcy nie są płodni, dopóki pozostają zboczeńcami. Na szczęście prawie nikt nie jest 100% zboczeńcem, tylko np. 10%, 50% albo 70%, i każdy Ludź LGBT może (i czasem tak robi), jeśli tylko zechce, porzucić zboczenie i żyć jak normalny człowiek. Wtedy będzie zdolny do założenia rodziny.
Gość2020.09.29 11:56
A to ciekawe, nigdy nie słyszałem na temat mechanizmu biologicznego, który powoduje bezpłodność u osób homoseksualnych. Możesz opowiedzieć więcej?
Anonim2020.09.29 11:58
Po co mechanizm biologiczny? Wystarczy mechanizm psychiczny. Np. taki, że gejowi nie staje na widok pipki. Jest bezpłodny dokładnie tak samo jak bezpłodny jest impotent.
Gość2020.09.29 12:02
Ale osoba homoseksualna nie jest impotentem.
Anonim2020.09.29 12:05
Jak widać, lewaki nie rozumieją najprostszych analogii. Ot, głuptaski. 100% gej w przypadku spotkania z kobietą jest funkcjonalnym impotentem. No chyba że zachował w sobie cząstkę heteroseksualną, normalną. Wtedy może po prostu porzucić zboczenia i żyć jak człowiek. Założyć rodzinę.
Gość2020.09.29 12:09
Co prawda, to kompletne bzdury, ale ok. Ty podchodzisz do tematu ze strony gejów (jak 90% homofobów, czyżby ukryte ciągoty?). A jak to jest z lesbijkami panie biologu, im też coś nie staje i przez to są bezpłodne? xD
Anonim2020.09.29 12:17
pedalska propaganda to co samo mówiła o pośle pięcie że jest gejem a za pól roku afera z kochanką, ideologów lgbt stać tylko na kłamstwa i nic wiecej, wstret do zboczen to przejaw zdrowia a wariatami z fobiami sa lgbt
Gość2020.09.29 12:19
Oho, widzę że jednak zabrakło argumentów. Życie :)
Anonim2020.09.29 12:23
Jedyny argument LGBT to taki że robienia za cwela jest wrodzone i jest to przejaw zdrowia. Na kilkanaście dowodów o ich chorobie psychicznej nie są w stanie obalić ani jednego.
Anonim2020.09.29 12:27
Ponowię więc pytanie - do czego potrzebne są zboczeńcom seksualnym dzieci?
Anonim2020.09.29 12:32
a ja pytam zboków skoro tak bardzo nie lubią prostactwa to czemu w swoim chorym umysle uwazają ze uklad mars marsa jest bardziej skomplikowany niz mars wenus laczacy totalne skrajnosci
Anonim2020.09.29 12:19
Lesby nie czują dostatecznego podniecenia i to jest jak impotencja. Afrodyzjaki dla mężczyzn są reklamowane często także jako dla kobiet.
Gość2020.09.29 12:21
To, że nie odczuwają podniecenia, nie oznacza, że są bezpłodne, co mi próbujesz udowadniać. Zgwałcona kobieta też zwykle jest mało podniecona, a jakoś ciążę zajść potrafi.
pro choice2020.09.29 12:29
O czym ty człowieku bredzisz. Że jedzenie kału jak robią to często geje jest czymś normalnym? Impotencja, bezpłodność, homo to 3 różne choroby prowadzące do tego samego. Gdyby rolnik kupił nasiona wydają późńiej nie wydaja potomstwa to była by reklamacja że mu GÓWNO wcisnieto. Fakty sa takie że nawet 91% kobiet deklaruje aborcje jakby miał sie urodzić pedryl - jak masz jakieś dowody na te rzeczy to trzeba takie aborcje zrefundować i później obędzie np od przestepstw pedofilskich czy hiva
Gość2020.09.29 12:31
Przepraszam, ale nic z tego bełkotu nie rozumiem. Musisz do mnie pisać prościej.
Anonim2020.09.29 12:47
Zoofile też są płodni jak twoje geje. Zwierżatki nawet lubią często te zabawy - nieraz czytałem o kobietach dymanych przez psa. Prościej sie nie da
Gość2020.09.29 12:49
No fajnie, a teraz przeczytaj wątek od początku (tylko spróbuj ze zrozumieniem) i przyznaj, że właśnie potwierdzasz moją tezę.
Anonim2020.09.29 12:55
Dyskutowaleś z niejedną osobą. Potwierdzam że biologicznie pedalstwo jest taką samą orientacją jak zoofilia. Dzieci nie trzeba robić, wolny człowiek może a nie musi. tylko ze pedryle są ograniczeni, zniewoleni. Jesli chciales udowodnic ze dewiacje są wyborem to szło ci całekiem niezle.
Anonim2020.09.29 12:30
Brak podniecenia/orgazmu drastycznie zmniejsza zdolność kobiety do zajścia w ciążę. Ciąża wskutek gwałtu to rzecz rzadka, wbrew kłamstwom feministek.
Gość2020.09.29 12:33
Ale nie powoduje 100% niepłodności xD błagam, nie rób już k*rwy z logiki, przeproś, że się ośmieszyłeś i nie wciskaj ludziom pseudonaukowych bredni. Z fartem i pozdro ;) PS. też byłem kiedyś prawakiem i homofobem, ale z tego się wyrasta, jak z pryszczy. Choć są tacy, którym tak jak pryszcze, zostaje na całe życie.
Anonim2020.09.29 12:36
a ja kiedyś byłem idiota jak ty, teraz pluje sobie w brodę że dałem się nabrać psychicznej gangrenie
Gość2020.09.29 12:38
Okej, okej. Twoje święte prawo tak uważać, bez odbioru :)
Anonim2020.09.29 12:38
homofobia to termin wymyślony dla debiili, czym są fobie jest niżej w dłuuuugim komentarzu
Anonim2020.09.29 12:40
ideologia lgbt = 100% kłamstw, na was zaraze trzeba wariografu
Anonim2020.09.29 12:53
Nikt nie sugeruje, że zboczeńcy są 100% bezpłodni. Oni są "tylko" niepłodni na 98%. Niepłodność psychiczna (np wstręt do współżycia) to nadal niepłodność, tylko "funkcjonalna". Więc nie rób dziwki z logiki i nie wmawiaj, że zboczeńcy są "płodni jak hetero" bo nie są. Mają 2% tyle dzieci (czyli mniej niż osoby o zdiagnozowanej niepłodności), co zdrowa część społeczeństwa, i to najczęściej dzieci z życia przed "wyjściem z szafy".
Anonim2020.09.29 12:26
Stary, zgrany sposób, może jeszcze powyzywaj od nazistów i faszystów. Nudne i przewidywalne, lewaku. A i tak nie zmienisz prawdy, że zboczeńcy mają mniej dzieci, niż osoby o zdiagnozowanej niepłodności, którym czasem udaje się jakimś fuksem mieć bejbi. Co do lesbijek... z tego co piszą, używają, tak samo jak osoby niepłodne, technik wspomaganego zapłodnienia. Termos, strzykawka, inseminacja, jak zwierzęta. Tylko weterynarza brak.
Anonim2020.09.29 12:50
Biologicznie homo jest jak zoofililia albo jak pies kolegi co uwielbia koty od strony seksualnej.
Anonim2020.09.29 12:23
Nikogo nie interesuje, jakie zasady panują w burdelu. Tu jest Polska.
koszta leczenia zarazy2020.09.29 11:46
a ja jestem za tym że geje a szczególnie homopropagandzisci powinni płacić duzo wyższe podatki bo generują wyższe koszty, pis powie że 500 plus a ja mówię ze za leczenie hiv i innych chorób zakaźnych, oplacanie psychologów i psychiatrów, z racji popelnianych przestepstw takze sedziow prokuratorów policjanow pracownikow penitencjarnych, itd a ostatnio takze rolnikow bo ideologia teczowa robi rozpierduche razem z pisem
katolicka demoralizacja Polski2020.09.29 11:48
Te koszta powinni pokrywać przeciwnicy edukacji seksualnej w Polsce. Podobnie jak antyaborcjoniści i tzw. pro-liferzy powinni zwracać koszty zabiegów, za które Polaki muszą płacić zmuszone do wyjazdu za granicę.
Anonim2020.09.29 11:50
do ciebie pedofilu dociera ze te koszta maja miasta gdzie kwitnie pedalstwo a nie np konskie?
macie swoją edukację2020.09.29 11:53
Nie ma ANI JEDNEGO dowodu że homoseksualizm nie jest chorobą. Uczucia, miłość? Odpowiadam - większość z nas kocha zwierzęta ale prawie nikt z nimi nie kopuluje. Jest za to szereg dowodów że ............ 1Homo to dezorientacja i choroba psychiczna tak jak ch.fizyczna jest impotencja i bezpłodność oraz tak samo jak ch.psychiczna są nałogi 2transwestyci z rozdwojeniem jaźni to ich bracia, podobnie jak transseksualiści którzy leczą się u psychiatry lub chirurga z pomocą hormonów 3)do 46% było molestowanych(wiki) 4choroba to opinia prześladowanej części lekarzy 5byli są i będą chętni do leczenia się także w Holandii 6częsty jest późny wiek rozwoju choroby 7nagminne są paranoidalne gadki o niepewności orientacji 8pasywni są NIEPODWAŻALNYM dowodem na różnorodność choroby 9często występują inne zaburzenia umysłowe 10nierzadkie są erekcje na płeć przeciwną przy niemocy w kontakcie bezpośrednim 11jest ogromna nadreprezentacja w środowiskach artystów, więźniów, duchownych z wybujałą wyobraźnią 12nadproporcjonalnie wielka liczba hiva i pedofilii 13fobia-paniczny strach utrudn normalne funkcjon, homofobia NIE ISTNIEJE ............................................. Choćbyście stanęli na głowie to osoby homo nadal będą się użalać jak na zachodzie. Zamiast leczyć własne zaburzenia, m.in. fobie to wmawiają je osobom zdrowym. Sam mam lęk wysokości ale wg klasyfikacji nie załapuje się na akrofobie bo to ekstrema zaburzeń. Homofobia to najwyżej lęk przed wyleczeniem z homoseksualizmu. Fobia – zaburzenie nerwicowe, którego objawem osiowym jest uporczywy lęk przed określonymi sytuacjami, zjawiskami lub przedmiotami, związany z unikaniem przyczyn go wywołujących i utrudniający funkcjonowanie w społeczeństwie. Stopień lęku jest różny, a pojęcie fobii jest zarezerwowane dla skrajnych przypadków spektrum. Co do analogii mowy potocznej fobii przypomnę że nikt nie nazywa drugiego idiotą robiąc zarzuty co do nadzoru szkół specjalnych, czy kaleką np za powolną budowę udogodnień dla osób niepełnosprawnych ............ Pojęcie choroby psychicznej nie musi wykluczać się z pojęciem grzechu, przykład kleptomania lub uzależnienia (nieumiarkowanie) ........Twierdzenie że zboczenia są wrodzone brzmią śmieszne jak preferencja wielu Włochów wyłącznie do blondynek rdzennie u nich nie występujących.Jak stwierdza włoski ekonomista Paolo Manasse, w artykule dla włoskiego „Metro”, Włosi wolą blondynki, a nawet wręcz preferują blond piękności, od Włoszek......Gdyby zboczenia były rzeczą jedynie wrodzoną to była by ich taka sama ilość w każdym państwie, każdej aglomeracji, grupie społecznej, przedziale wiekowym, płci i każdego roku. Wszyscy wiedzą że to bzdura
Anonim2020.09.29 11:56
tak, zdecydowanie ktoś powinien pokryć koszta zabijania dzieci. Najlepiej ci wszyscy, którzy namawiają kobiety do tego kroku, okłamują je że to "płód nie człowiek". Te osoby zdecydowanie powinny zapłacić - najlepiej karami wieloletniego pozbawienia wolności, albo i karą główną.
Anonim2020.09.29 11:49
powinna byc akcyza od pedalstwa tak jak od alkoholu
katolicka deratyzacja Polski2020.09.29 11:33
Mosbxcher zwxlczx NXTO
ks-t2020.09.29 11:31
NIe życze sobie żeby PiS dzielce wypowiadali się w moim imieniu ani w imieniu Polaków. Mogą co najwyżej przedsatwić opinię Wolaków z Dudolandii.
Wcale się nie zdziwię gdy za parę dni nagle2020.09.29 11:26
będzie zmiana narracji, ruki pa szwam, ogon pod siebie i Fronda wraz z innymi pronowogrodzkimi mediami będzie codziennie publikować wpisy pro-LGBT przy okazji złożenia rządowego projektu ustawy o związkach partnerskich.
Anonim2020.09.29 11:32
powinien być Dudowy status osoby najblizszej ktory objal by nie tylko zboków ale np wujka i bratanka, pacjenta i opiekunke itp. to jedyna szczepiona na zaraze a pozyteczni idioci konfederaci nazywaja to zwiazkami parterskimi
Anonim2020.09.29 11:33
czas goni, jak tego nie wprowadzimy to dzieci beda seryjne gwalcone, jak nie fizycznie to psychicznie
Anonim2020.09.29 11:35
Tak, to jest u ciebie w Rosji
Wieslaw2020.09.29 11:26
Gdyby dzisiaj były lata 50 to ZIOBRO i jego 4 przybocznych byliby najlepszymi współpracownikami Bieruta, Gomółki. Dotyczy to też Kaczyńskiego, Morawieckiego , Glińskiego i pozostałych członków PiS. Boję się myśleć co by było, gdyby w czasach III Rzeszy mieszkali w Niemczech.
Zgadnijcie który kandydat na prezydenta USA2020.09.29 11:23
jest najlepszym kandydatem dla osób LGBT? https://www.independent.co.uk/news/world/americas/trump-us-election-ad-pro-gay-president-lgbtq-right-robert-grenell-a9685971.html
AdamZ2020.09.29 11:20
Może jednak trzeba zorganizować pod ambasadą USA wiec przeciwko obecności tej pani w Polsce? To byłby ewenement w stosunkach dyplomatycznych!
Anonim2020.09.29 11:26
teczowa gangrena tylko na to czeka, to jest wojna bata z gola doopą, tu tylko wolno grac z kontry
Historia2020.09.29 11:13
Oczywiście, że jesteśmy po złej stronie historii. Prawie zawsze byliśmy. Tak co najmniej z 50 lat spóźnieni. Zawsze tak było, zawsze próbowalismy gonić, ale rzadko się udawało. Teraz wiekszość Polaków usiłuje walczyć o coś, co od półwiecza w cywilizowanej Europie nie występuje. I ta walka jest, na szczęście, nie do wygrania. Tylko wstyd...
AdamZ2020.09.29 11:22
Mniej więcej to samo pisali dwa wieki temu konfederaci targowiccy.
Anonim2020.09.29 11:23
ciebie coś więcej obchodzi poza tym że geje nie gwałcą dzieci aż tyle co by chcieli? komentator po 11 napisał z kolei że oni będą gwałcić póki nie da im się prawa do adopcji-ciekawa logika
musimy gonić zachód2020.09.29 11:25
Prezydentem Końskich powinien być Trzaskowski i wtedy dogonią one stołeczne statystyki hiva 7,2%. Zresztą Warszawa też jest zacofana na tle Barcelony 14%
któś2020.09.29 11:32
Co ty bredzisz historio, to właśnie my zawsze byliśmy do przodu. W Polsce nigdy nie było prawnej dyskryminacji homosiów. A takich Niemczech ostatni osadzony za pedalstwo opuścił więzienie na początku 21 wieku. Historio, zapomniałaś, czy zostałaś napisana na nowo?
Cool2020.09.29 12:34
Fakty mówią dokładnie coś przeciwnego! ... problem w tym, że tępy lewak, nie odróżnia komunistycznej propagandy od historii... kobiety od faceta też zapewne nie odróżnia. ;-)
Anonim2020.09.29 11:12
to czy geje czy uchodzcy mają złe zdanie o polsce jest bez znaczenia a nawet jest rzeczą pozytywną, ważne że dobre zdanie o polsce mają inwestorzy rozbudowujący kraj i sąsiedzi (jak w życiu). geje nie potrafią nic zbudowac tylko zburzyć zgwałcić zdemolować zarazic donosić
Agnieszka2020.09.29 11:12
Genialne. Porady moralne pani, która ze swoim biznesem potrafiła tylko zbankrytować a tytuły :bizneswomen", :kobieta sukcesu: dorobiła się na bogatych ożenkach i jeszcze bogatszych rozwodach z naiwnymi milionerami i do tego jest z tego dumna do tego stopnia, że podobno aż napisała poradnik jak mają ją naśladować dziewczyny, które chcą z taki sam sukces odnieść na luksusowej prostytucji. Ty nam tutaj szanowna pani nie wprowadzaj mentalności i moralności burdeli Dzikiego Zachodu dla odmóżdżonych amerykańskich kowboi
Polak Ateista Dumny Gej2020.09.29 11:13
Sama sobie zarób zazdrośnico. A moralność nie ma nic wspólnego ze statusem materialnym.
Zerro2020.09.29 11:10
Jestem zerem jak sama nazwa wskazuje. Mamusia mnie nie kochała....
Anonim2020.09.29 11:08
rzygam już o tych zboczeńców, tak samo kiedyś rzygałem bedąc kibicem gdy jeden z kolesi w szkole non stop nawijał o piłce za ktoś inny w końcu włożył mu w głowę do kibla... i był spokój na jakiś na czas
Mała 152020.09.29 11:08
Prymat mają prawa nadane przez Boga , a nie "prawa człowieka" wymyślone przez Mosbaher
some man2020.09.29 11:04
Ta "życzliwość" ze strony Pani ambasador jest zadziwiająca. A już zdolność odczytania przyszłości by móc ocenić kto jest po właściwej jej stronie historii, a kto nie - jest zadziwiająca. Myślę, że czas żeby Trampek ją odwołał, tylko czy zdąży?
Polka2020.09.29 11:02
Ustami Mosbacher SZATAN powiedział: „Mówię o postępie, który się dokonuje bez względu na wszystko. Używanie tego typu retoryki wobec mniejszości seksualnych jedynie wyobcowuje Polskę”. Nic dodać, nic ująć. - Nie pozwólmy odebrać sobie Boga! Neomarksiści wypowiedzieli ideologiczną wojnę Polsce. SURSUM KORDA!
Maciej Płatov2020.09.29 10:50
Premierze Ja Pytam ,ie Obrażam.JAK Długo Ambasador USA będzie w Polsce? Dlaczego nie jest OGŁOSZONA Persona no Grata?Czy Polska to Kraj Samostanowiący z Konstytucją gdzie napisano ,że RODZINA to Kobieta i Mężczyzna.A może Premier wprowadza zasady LGBT.Ja PYTAM NIE OBRAŻAM.
Polak Ateista Dumny Gej2020.09.29 10:53
Przynajmniej do listopada, kiedy to jeśli wygra Biden zostanie wymieniona na jeszcze bardziej sojuszniczego ambasadora wobec LGBT :)
Maciej Płatov2020.09.29 11:02
Mam Nadzieje że NIE ,że będzie to Ambasador Konserwatysta ,nie Izraelita. Bo USA straci poparcie w Narodzie Polskim
Polak Ateista Dumny Gej2020.09.29 11:05
Niech katoprawacki śmieć swojej mordy Polakami nie wyciera. Co do wyborów nadzieja matką głupich, wszelkie sondaże od miesięcy wskazują na wygraną Bidena, który wydeleguje jeszcze bardziej liberalnego ambasadora do Polski.
I tu jest fałsz2020.09.29 10:49
Prymat mają prawa Boskie a po nich inne w tym prawa człowieka. Dodam, że sodomia jest niczym innym jak grzechem nieczystości (trzeci grzech główny) a to już pochodzi od tego z dołu.
Klejnot Nilu2020.09.29 10:50
Ale którego boga mam się słuchać? No bo jakby nie patrzeć, trochę ich jest.
idiota nie klejnot2020.09.29 11:11
... ty to się masz słuchać Sorosza, zapomniałeś?
Peter2020.09.29 11:14
Pierwsze przykazanie mówi , że nie ma innego Boga poza naszym Bogiem. Prawa człowieka też nie są ważniejsze od Boga. Wszystkie ideologie po prostu sprzeciwiają się pierwszemu przykazaniu. Tolerancja rzeczywista lub wymuszana przez krytykę nie może być zachętą do wiary w różne poglądy, ideologie.
Polak Ateista Dumny Gej2020.09.29 11:20
Każdy wierzący ma prawo do swojego boga, a żaden z nich nie ma prawa narzucać go pozostałym. Katoprawactwo nie posiada żadnego monopolu na bogów, ani moralnego, ani zapisanego prawem. Poza tym Konstytucja gwarantuje nie tylko prawo do wyznawania religii, ale także wolność od niej.
Polak Ateista Dumny Gej2020.09.29 10:56
Bzdury pleciesz, Konstytucja wyraźnie gwarantuje wolność obywateli od wszelkich ideologii religijnych, w tym katoideologii. Oznacza to ni mniej ni więcej, że każdemu obywatelowi twój bóg urojony może zwisać i powiewać bez wpływu na jego życie, a jeśli byś chciał wejść na głowę to stosowne organa ścigania mają się tobą zająć.
ole2020.09.29 10:44
Wystarczy raz spojrzeć na ten nieudany produkt chirurgów plastycznych, makijażystów, kosmetyków i innych fachmanów od pielęgnacji tego starego rupiecia chazarskiego, by mieć pewność, że to bezwartościowy lewacki cyborg.
Klejnot Nilu2020.09.29 10:49
Nie masz żadnego argumentu? Przyczep się do wyglądu. Użycie w wypowiedzi słowa "lewacki" wzmacnia twoją rację o 20%.
idiota nie klejnot2020.09.29 11:14
... 20% ... ciekawe "mądralo" skąd ta cyfra ... niech zagadnę ... o! mam ... to z gazetki z biedronki ...
ole2020.09.29 11:15
Osoba z tak spreparowaną facjatą nadaje się wyłącznie do reklamowania nieudanych zabiegów wymienionych wyżej fachmanów.
Klejnot Nilu2020.09.29 11:23
No no, taki na przykład ole byłby znacznie lepszym Ambasadorem.
Jahu🐟2020.09.29 10:42
...pytanko do pani ambasador. Skoro jesteście tacy odważni i "postępowi" to czemu hollywood, filmy z wątkami homo, skierowane do dystrybucji na rynek Chiński, cenzuruje? taka hipokryzyjka co nie, pani ambasador?
Zerro2020.09.29 10:41
Zgadzam się z Mosbacher
Anonim2020.09.29 10:39
tej kobiecie nalezy podziekowac,i precz z naszego kraju.
Lewak2020.09.29 10:36
kiedy ta pudernica przestanie pluć na Polskę ... krótko won
Najnowsze odkrycie łopozycji2020.09.29 10:34
Jak odkrył pewien znany profesor od LGBT, to opozycja wygrała ostatnie wybory! Bo gdyby tak do głosów opozycji doliczyć tych, co nie głosowali, a ponadto szkopów, Marsjan i innych kosmitów, a od PIS-u odjąć katolików, moherowe berety, wsioków i starców, to by było 99% do 1% dla opozycji. Arytmetyka jest nieubłagana!
któś2020.09.29 11:20
Mało tego. Wg tej - pożal się Boże - ideologii to mniejszość wygrywa wybory, a większość ma być tolerancyjna. Czytaj: większość ma robić to, co wy...ierdzi mniejszość i to bez jakichkolwiek dyskusji. Ot taka komusza demokracja ...
Katecheta2020.09.29 10:27
Jesteśmy po "złej" stronie historii i jest mi z tym bardzo dobrze dlaczego tej pani to przeszkadza? Może pani wspomni, o mordowaniu i prześladowaniu chrześcijan, o spalonych świątyniach, o codziennych profanacjach w kościele, o agresji lgtb-esów w stosunku do wierzących. A może to jest ta "dobra" strona po której pani stanęła?
Polak Ateista Dumny Gej2020.09.29 10:30
"Logika" katoprawactwa - w dyskusji nt. polskiej sytuacji społeczności LGBT przywoływać prześladowania chrześcijan z najdalszych zakątków świata. I przemilczać fakt, że katoprawactwo w Polsce jest prześladującymi, nie ofiarami.
któś2020.09.29 11:23
Zwykle z tobą nie dyskutuje, ale zrobię wyjątek. Powiedz mi w jakim obszarze "heterosi" sa w Polsce dyskryminowani. Nie mów mi tylko, ze nie mogą zawierać związków małżeńskich, bo MOGĄ. Oni po prosty NIE CHCĄ.
któś2020.09.29 11:26
Edit, miało być "homosie"
Polak Ateista Dumny Gej2020.09.29 11:37
Nie udawaj głupszego niż jesteś. Do dyskusji trzeba najpierw włączyć myślenie.
któś2020.09.29 20:00
No to wreszcie włącz ... o ile jeszcze potrafisz
Polak Ateista Dumny Gej2020.09.29 10:27
"Polacy nie życzą sobie zagranicznej inferencji jeśli chodzi o polskie prawodawstwo w kwestii definicji małżeństwa." - Niech PiSdzielec sobie mordy nie wyciera Polakami i niech nie kłamie, że jest jakaś jedynie słuszna obowiązująca w prawie definicja małżeństwa.
Cool2020.09.29 10:26
O nie głuptasku! .... nie złamali nas faszyści, ani komuniści ... homoterroryści też nas nie złamią! ... P.s. słabo znasz Polaków jak na ambasadora ....;-))
Roman2020.09.29 10:25
Amerykanie mają swój interes w Polsce, która podjęła się roli jej sojusznika. Na pewno nie wycofają się z Polski z powodu polskich regulacji lub ich braku w odniesieniu do mniejszości seksualnych. Jeśli jednak Rosjanie podjęliby się współpracy z Amerykanami przeciw Chinom, Amerykanie pozostawią nas na pastwę Rosji niezależnie od tego, czy homoseksualiści będę żyli w związkach regulowanych czy nie regulowanych prawnie.
bogdanus2020.09.29 10:21
Profilaktycznie każdy z tych dyplomatów powinien być wezwany na dywanik. Jak się sytuacja będzie powtarzać należy poprosić dane państwo o wymianę dyplomaty. Brak reakcji spowoduje że to dyplomaci będą nam mówili, jak polski rząd ma postępować zgodnie z ich poglądami.
Gość2020.09.29 10:23
Tak, wywalajmy dyplomatów z kraju, bo mieli czelność skrytykować rząd. Przecież wiadomo, że powinni chwalić każdą jego decyzję.
Japa2020.09.29 10:56
Słusznie , słusznie , panie " Gościu " . Mają prawo do krytyki . A my to raczej na kolana .... Po co nam Rząd skoro mamy opiekunów . Jeśli jest moda na pedalstwo , to każdy Polak powinien być pedałem czy gejem .Albo udawać ,że jest . Bo taki jest teraz kierunek rozwoju świata czy cywilizacji . Nie tak zaś dawno , musieliśmy miłować Związek Radziecki albo udawać miłość , to mamy już wprawę i doświadczenie .
Gość2020.09.29 11:00
Czy ja wiem, czy od razu na kolana? Może po prostu nie zachowywać się jak urażona panienka z burdelu, której ktoś wytknął brak cnoty?
QAZ2020.09.29 10:17
Coście zrobili z Indianami? pozamykaliście ich w rezerwatach jak jakieś małpy w ZOO, wstydź się durna babo za USA.
Pepe2020.09.29 10:20
przygarnijmy tych indian i czarnoskórych do polski, niech u nas ze żyją w spokoju i dostatku , pokarzemy tym z usa co to tolerancja, prawda?
QAZ2020.09.29 10:13
A jak wy amerykanie postępujecie z czarnoskórymi durna babo? strzelacie do nich jak do kaczek, mało? mają niedostateczny dostęp do nauki, do zamieszkania, mało? jeszcze chcesz durna babo więcej?
Ah shit, here we go again...2020.09.29 10:16
"A u was murzynów bijo" odc. 2137
Anonim2020.09.29 10:09
Według tej Pani Homoseksualizm to: "postęp" ??? , jeżeli Polska nie popłynie z nurtem "postępu" to nas "wyobcuje" (z czego ???) , albo homoseksualiści zaczną w Polsce rządzić większością Polaków , albo USA pozostawi militarnie Polskę ( Szantarz !!!!) , i najlepsze na koniec : prawa człowieka ( homoseksualistów ) mają PRYMAT na religią katolicką . Czyli Polacy mają się godzić na GRZECH !!! bo tak chce ta Pani. Ludzie to już jest jakiś obłęd. Ostatni dzwonek , aby zatrzymać to tsunami grzechu !!!!
bodekyoga2020.09.29 10:06
Ta kobieta to zły znak dla Polski. Przybyła do Warszawy aby przypilnować żydowskich roszczeń.
ladychapel2020.09.29 9:58
Amerykanie ( i inni zresztą też) są dobrzy kiedy są dobrzy ale są kiedy pouczają - są źli
Gość2020.09.29 10:02
To tak samo jak ta szatańska, lewacka Unia Europejska. Jak chcą czegoś od nas wymagać - wtedy są eurokołchozem, drugim ZSRR i siedliskiem całego zła. Za to jak dają pieniążki - to wtedy brawo Polska! Łaska prawacka na pstrym koniu jeździ.
Olej2020.09.29 9:57
Ta sytuacja jest niebywała, skandaliczna !!!!! Sowiecki ambasador również swego czasu nam nakazywał po której stronie historii mamy stać. I my pozostaliśmy po swojej stronie historii, która dowiodła naszej polskiej racji. Co do szantażu kwestiami gospodarczymi i militarnymi, jeżeli USA nie ma interesu w Polsce i Europie Środkowej, to nasze nawet najbardziej serwilistyczne ustępstwa tej sytuacji nie zmienią. I tę prawdę musi sobie przyswoić polski rząd. Polska nie jest republiką bananową Fulgencja Batisty gdzie amerykańska mafia ustawiała politykę. Przynajmnie z poczucia narodowego Polaków. Ważne aby pani ambasador nie zapominała prawdy o Polakach, która pokazuje jak kończą się wszelkie próby ujarzmiania nas. Nie macie interesu w Polsce to się z Polski ewakuujcie i basta ! Koniec z dyplomacją na kolanach ! Trzeba będzie posypać łby popiołem i oddać rację tym którzy wcześniej i we właściwych proporcjach dostrzegali ów sojusz amerykańsko-polski. Niechaj pani ambasador zajmie się sytuacją w amerykańskich miastach i tamtejszym klimatem bujnie rozwijającej się demokracji z płonącymi sklepami i rabunkiem amerykańskich obywateli przez krzewicieli tejże demokracji równouprawnionej. My takiej demokracji i takiego porządku w Polsce nie chcemy. Ameryka nie wie co to jest komunizm i oby się tego nie doświadczyła w praktyce.
Po 11 ...2020.09.29 10:43
Ta sytuacja jest niebywałe ... prosta. Albo się jest w świecie zachodnich wartości albo się sierdzi u Putina, Kadyrowa albo innego Kaczora. Nie ma trzeciej drogi.
Po 11 ...2020.09.29 9:53
Straciłem motywację do pisania (nie cieszcie się, to tylko chwilowe) z dwóch powodów: nie kopie się leżącego i muszę podelektować się waszymi katolickimi wpisami. Ale jedwabiście :))
Gość2020.09.29 9:53
Śmieszne. Jak Pani Ambasador chwaliła Polskę, to mało nie zlaliście się w gacie ze szczęścia, ileż to było peanów na jej cześć, jaki był zachwyt. A wystarczyło delikatnie skrytykować, nagle stała się głupią żydówką, którą należy odwołać i wyrzucić z kraju xD Bycie prawakiem jest głupie, ale bycie prawakiem bez jakichkolwiek umiejętności refleksji i przyjmowania krytyki, to już upośledzenie.
ciekawy2020.09.29 9:52
Kiedyś Pan Bóg osądzi , kto był po dobrej a kto po złej stronie. I każdy otrzyma należytą odpłatę za swoje czyny.
Polak2020.09.29 10:18
Który bóg? I w jaki sposób dojdą do konsensusu, skoro większości z tych wymyślonych bytów przypisuje się różne zdania w każdym temacie.
Anonim2020.09.29 12:34
Wcale nie musisz grać idioty. Jesteś nim.
Precz z Wyborczą - siedliskiem pedałów!2020.09.29 9:45
Nie mają w tej Hameryce jakiejś normalnej osoby na ambasadora w Polsce?!!! Musi być żydówa?
ada2020.09.29 9:45
A kim ty jesteś, glonojadzie, że nas pouczasz? Tylko gościem, więc znaj umiar.
Jan Radziszewski2020.09.29 9:44
Fajdam w gacie, bo niedługo mnie zdemaskują... Poznali się na moich banialukach. Do widzenia!
Roman2020.09.29 10:00
Zapytaj Cypriana Polaka, czy aby nie trzeba rzucić jeszcze chociażby jednej malutkiej klątwy.
...2020.09.29 9:43
Pani Mosbacher my tolerujemy wszystkich, dlatego może Pani wypowiadać swoje poglądy.
KRZYSIEK2020.09.29 9:42
Z TĄ BABĄ JEST COŚ NIE TAK
Aśka2020.09.29 9:42
Świat oszalał! Ponoć Polska jest suwerennym krajem. Wara od naszej Ojczyzny!!!!! Czas pokaże, kto jest po złej stronie.
Gal2020.09.29 9:41
Teraz wyszło tej Pani prawdziwe oblicze masońskiej propagandy z NWO. Każdy człowiek dostał od Pana Boga wolną wolę, jeśli LGBT chce się tarzać w obrzydliwościach (Ks. Kapłańska rozdz. 18 i 20) to ich wola. Ale niech nikt nie warzy się nam Katolikom zgadzać się na tę ideologię diabła. Negujmy ideologię LGBT i módlmy się za nich aby otrzymali prawdziwe światło poznania dobra, bo ta ideologia jest zła. W dzisiejszych czasach diabeł za pośrednictwem swoich popleczników próbuje zamienić zło w dobro i na odwrót. Módlmy się za swoich braci i siostry zmanipulowanych przez zło.
Cool2020.09.29 9:41
Pytam po raz tysięczny ... jakich praw nie posiadają osoby homoseksualne???
Gość2020.09.29 9:50
Po raz tysięczny odpowiadam: prawa do zawarcia małżeństwa, lub związku gwarantującego te same przywileje i obowiązki co małżeństwo.
Roman2020.09.29 10:03
Po raz tysięczny wyjaśniam: małżeństwo to związek mężczyzny i kobiety, a nie dwóch mężczyzn lub dwóch kobiet,. Proszę to sobie zapisać.
Gość2020.09.29 10:06
Dlatego też napisałem "lub związku gwarantującego te same przywileje i obowiązki co małżeństwo", aby nikt nie pruł się o nomenklaturę.
Cool2020.09.29 10:12
NIe ma racjonalnych podstaw do przyznawania przywilejów związkom jednopłociowym. .... Po raz tysięczny, nie potrafisz uzasadnić!
Gość2020.09.29 10:15
Do wielu rzeczy nie ma racjonalnych podstaw. Nie wiem, czego to niby ma dowodzić. Twoim jedynym argumentem za tym, żeby im nie przyznawać przywilejów jest to, że ci się to nie podoba. A to też nie jest racjonalna podstawa.
Cool2020.09.29 10:31
... związki jednopłciowe nie wnoszą żadnej wartości dodanej, uzasadniającej koszty ponoszone przez.społeczeństwo na skutek ich uprzywilejowania
Anonim2020.09.29 10:36
Jprdl, bezrobotni też nie, renciści i niepełnosprawni też nie. Przecież społeczeństwo nie ma z nich pożytku, więc zgodnie z logiką kuca, zamiast dawać im przywileje w postaci zasiłków, czy opieki zdrowotnej, po prostu przeróbmy ich na paróweczki i sprzedajmy na wolnym rynku.
Cool2020.09.29 11:03
Małżeństwo to nie pomoc socjalna ... To podstawowa komórka społeczna będąca gwarantem rozwoju i trwałości państwa! ... związki jednopłciowe to ich degradacja!!!!
Gość2020.09.29 11:07
Tak, z pewnością po wprowadzeniu instytucji związków jednopłciowych, osoby planujące małżeństwo zrezygnują z tego pomysłu. Ja doprawdy nie rozumiem, jak złym człowiekiem musisz być, skoro nie chcesz ułatwić czegoś niewielkiej grupie osób, jednocześnie nie zmieniając zupełnie NIC, całej reszcie.
Cool2020.09.29 11:34
Nie rozumiem dlaczego ktokolwiek miałby ponosić koszty waszej zabawy w rodzinę?
Cool2020.09.29 11:36
P.s. Wprowadzenie instytucji związków jednopłciowych bez praw adopcyjnych i ulg podatkowych popieram całkowicie! ...
Roman2020.09.29 10:18
Jeśli dwie osoby chcą prawnie usankcjonować swoje wzajemne prawa i obowiązki, w świetle polskiego prawa mogą zawrzeć umowę nienazwaną o dowolnej pasującej im treści. Prawo to przysługuje wszystkim polskim obywatelom, niezależnie od preferencji seksualnych.
Gość2020.09.29 10:21
Osoby heteroseksualne też mogą to zrobić, a jednak większość bierze śluby bo to prościej/fajniej etc.
Anonim2020.09.29 9:40
Niech Pani pamięta, że może się mylić!
Portofino2020.09.29 9:38
Ta zydowa staje się już nie do zniesienia! Musimy żądać jej odwołania.
katolicka kretynizacja polski 🇵🇱 i spółka2020.09.29 9:38
Jak ja nienawidzę tej katolickiej Polski! Jak ja nienawidzę Kościoła, księży, Krzyża, Eucharystii, Bożego Miłosierdzia, świętych! Nie dziwcie mi się, nie oburzajcie. To mój pan, szatan, przegrany na całą wieczność anioł zła i kłamstwa, który nie chciał służyć Bogu, tak mi każe... Dzięki Kościołowi tyle dusz w Polsce unika ognia piekielnego! A ja tak się staram, by im wmówić, że piekło to fikcja… I wszystko to na nic!
Dziadyga2020.09.29 9:34
Nie. To pani jest po złej stronie...oceanu.