Amerykański koncern „Procter&Gamble” wypuścił nowy spot reklamowy marki Gillette. W spocie tym pokazano takie typowo męskie zachowania jak: wdawanie się w bójki, nagabywanie seksualne, znęcanie się nad słabszymi. I rzecz nie w tym, aby skrytykować złe zachowania niektórych mężczyzn, ale w tym, aby wskazać, że tak postępuje każdy mężczyzna, który jeszcze nie przeszedł „feministycznej równościowej edukacji” i nie chce być lewacką „lepszą wersją siebie”.

Na szczęście spotowi sprzeciwiło się wielu internautów, którzy poczuli się obrażenie w swej męskości. No i ogłosili bojkot nie tylko marki Gillete, ale i całej produkcji „Procter&Gamble”.

Jak widać, każdej akcji marketingowej można się sprzeciwić. Choćby, ogłaszając bojkot produktów reklamowanych w podły i ideologiczny sposób. Oczywiście, jeżeli chcemy zaprzestać zakupu produktów wiadomej firmy, to dajmy jej o tym znać. Zobaczymy co zwycięży: pieniądze, czy ideologia.