Kolejny atak na furgonetkę Fundacji Pro - Prawo do Życia! Szokujące nagranie [ZOBACZ] - zdjęcie
30.09.20, 11:00Screenshot Youtube - Fundacja Pro Tv

Kolejny atak na furgonetkę Fundacji Pro - Prawo do Życia! Szokujące nagranie [ZOBACZ]

177

Fundacja Pro – Prawo do Życia opublikowała na swoim profilu w serwisie Youtube szokujące nagranie pokazujące moment ataku na jej furgonetkę, który miał miejsce w Gdańsku.

Jak poinformowano, mężczyzna widoczny na nagraniu najpierw zablokował im przejazd, po czym zaczął demolować auto.

Atak miał miejsce w sobotę około godziny 17 na wysokości ul. Opackiej w Gdańsku Oliwie.

We wpisie Fundacji czytamy:

Najpierw podbiegł od strony kierowcy i wyłamał lewe lusterko. Po tym wyrywał tablicę rejestracyjną. Po jej oderwaniu zaczął odchodzić wzdłuż ulicy Opackiej w ślad za szarą Toyotą. Wjechaliśmy w ulicę Opacką za nim. Wtedy wrócił i wyłamał drugie lusterko, tablicą rejestracyjną bił w szybę pasażera, a później skopał i pogiął maskę pojazdu. Na koniec z dużą siłą uderzył na przednią szybę, która popękała, a w miejscu uderzenia pozostał krwawy ślad. Najwidoczniej miał dość, bo odszedł wzdłuż Opackiej, a następnie biegiem uciekł między bloki tamtejszego osiedla”.

W opisie na Youtube czytamy też:

"Wezwana policja przybyła dość szybko. Równie szybko pojawił się technik kryminalistyczny. Policjanci odebrali nasze zeznania. Technik zabezpieczył ślady, których było naprawdę sporo. Między innymi krew, ślad obuwia na masce oraz odcinki palców w różnych miejscach na zdemolowanym aucie. Policja ma wszelkie potrzebne dane informacje więc zatrzymanie człowieka, który w momencie ataku wyglądał na osobę pod wpływem środków psychoaktywnych powinno nastąpić dość szybko".

W rozmowie z portalem TVP.Info rzeczniczka prasowa Komendy Miejskiej Policji w Gdańsku poinformowała, że ustalono już tożsamość sprawcy.

Poniżej wspomniane nagranie:

dam/PAP,Fronda.pl

Komentarze (177):

diagnosta :2020.10.1 20:33
I dewiant i agresor w jednym . To zazwyczaj idzie w parze .
dz2020.10.1 15:15
Czy ten bandyta już siedzi ? W którym więzieniu ?
Same pytania2020.10.1 13:45
Dziwne, ale fizjonomia tego szaleńca nie kojarzy się z twarzą Polaka. Wygląda na obcokrajowca. Dobrze było by wyjaśnić, gdzie ten człowiek mieszka, do jakiej organizacji należy (bo przecież był przez kogoś nasłany), kim są jego rodzice, jak to się stało, że wszedł na ścieżkę przestępczą. Kto go tak silnie zideologizował lewacko.
Jan Radziszewski2020.10.1 10:19
wkrótce Nie BęDZIE ABORCJONISTóW +++ ++++ niedługo żydzi i lewacy LGBT się nacieszą swym purysowym zwycięstwem!!! +++ Pouczenia Pan i Król nasz!! 22/ 23 VIII 2020 Oświecenie Sumień - ostatki ++ - Pytasz dziecko ( w duchu) ile umrze osób w Polsce podczas Prześwietlenia Sumień:) - Tak Panie Jezu. + Dużo, dziecko. - To i na świecie pewnie będzie dużo. +++ - Będzie to dużo w każdym kraju i narodzie chrześcijańskim:) (smutny uśmiech Pana Jezusa). Sługa, który zna wolę swego pana otrzyma większą chłostę. ++ Inaczej mówiąc ochrzczeni, którzy zostali wszczepieni w Mój Kościół a zlekceważyli Boże dary odpowiedzą za to surowiej niż muzułmanie czy inni innowiercy, poza tymi, którzy prześladują chrześcijan. Lecz i tam jest masoneria. + Ci zaprzedani szatanowi a wysoko umocowani nie umrą wtedy. ++ - Czy będzie tak, Panie Jezu, że będę szedł i widział zmarłych podczas Sądu na próbę? - Tak będzie, dziecko. Skupisz się na swoich grzechach i winach i Mej Miłosiernej Miłości, ale będziesz to wszystko widział i oglądał. ++++ - Ciekawi Cię, jednak, dziecko, ile osób umrze podczas Prześwietlenia Sumień. ++ Ludzie się będą bali wobec podanej liczby. Niech tak zostanie. Każdy Polak, który chodzi regularnie do Spowiedzi i do Komunii i ani jedna ani druga nie jest świętokradcza < tu w mniejszej części nieczytelny zapis „ 95 procent ma szansę na powrót do życia, ponowną szansę po Prześwietleniu Sumień”. 95 procent z wyżej wymienionych C.P TZN zdechnie . umrze ponad 3 mln bezbożnych polaków >. Ale tak, będziesz i widział młode, ładne dziewczyny martwe bo własne ich grzechy wywołają w nich taki wstręt, że umrą. ++++ I cóż i będzie widać marność, młode ciała sposobne do rozkoszy cielesnej, do niczego już nieprzydatne:). ++ - Ludzie się będą bali, że nastąpi koniec świata. ++ Czy mam wyprowadzać ich z błędu? - Poniekąd. ++ Będziesz mówił aby przygotowali się na spotkanie z Panem bo chwila jest bliska. I by nie lękali się, ale uniżyli serca. Niech czynią pokutę i żałują za grzechy z całego swego życia a zwłaszcza za zatajone przed spowiednikiem. Niech przepraszają za wszystkie uchybienia wobec Mnie w Przenajświętszym Sakramencie i w Komunii Świętej:) ++ Módlcie się teraz za tych co znajdą się w Prześwietleniu Sumień a nie będą wedle Mej Woli. Może umrzeć wielu młodych ludzi, którzy wzgardzili Bogiem/ piątek, 4 września 2020 30 VIII 2020 - Kończymy przekazy. Dokonasz jeszcze wpisu gdy będzie Krzyż na Niebie. Dam jeszcze Swoje Słowo, chociaż przede wszystkim będzie mówił Krzyż
abc2020.10.1 7:44
Czyżby sumienie się szogunowi się ruszyło, że taka reakcja desperacka?
Anonim2020.10.1 7:43
Jeżeli na samochodzie są napisy o pedofilii to dlaczego te napisy tak gryzą w oczy ludzi z lgbt skoro oni twierdzą , że z pedofilią im nie po drodze.????. Coś tu nie gra.
opty2020.10.1 6:41
Miłość aż wylewa się z oblicza młodego Szoguna......
Marco Breslaviano2020.10.1 1:59
Ułomność tego stworzenia manifestuje się nie tylko w zachowaniu tegoż, ale także w cielesnej powłoce. Wystarczy na nie spojrzeć, by dostrzec cechy ludzkie wzbogacone turańską krwią. Swoją drogą, czy to stworzenie nie ma przypadkiem stroju ratownika medycznego? W kontekście niedawnych deklaracji pewnych dwóch niedoszłych lekarek strach się bać. Zresztą obecna neobolszewicka władzunia, wprowadziwszy chore obostrzenia legitymizujące pseudonaukową łże-pandemiczną brednię, dała tego typu kanaliom do ręki doskonałe narzędzie realizowania swoich psychopatyczno-sadystycznych skłonności.
kilof2020.09.30 23:04
Pro-life podważa obowiązujące prawo antyaborcyjne i powinni ich wsadzać do więzienia...za to wsadzili Margot....w tłumaczeniu MSZ do ambasadorów szumnie się tłumaczono, że respektuje się w Polsce obowiązujące prawo aby był związek pan i pani...a guzik prawda i widać to po wozach Pro-life...Policja ich chroni, Policja wspiera podważanie obowiązującego prawa
gw2020.09.30 23:16
jestes pedale ciezkim młotkiem
katolicka kretynizacja polski 🇵🇱2020.09.30 22:48
jacy oni brzydcy wszyscy..,
asdf2020.09.30 22:25
Doskonała wiadomość. Siewców nienawiści należy gnoić wszystkimi dostępnymi metodami.
Anonim2020.09.30 23:22
Oj trzeba gonić trzeba ,na twarzy tego wandala widać nienawiść,gonić ich .
Janusz2020.09.30 22:04
Czy to nie w KK mamy największy problem z pedofilią?
Cool2020.09.30 22:34
Największym problemem w KK są geje ...pedofilia to tylko skutek.
gw2020.09.30 23:17
nie geje tylko pedały
Anonim2020.09.30 23:33
Nie, problem pedofilii to nie problem tylko KK ,ale wszystkich środowisk gdzie są dzieci,tylko o tamtych cicho sza.
diagnosta :2020.09.30 21:56
Zawsze uważałem , że dewiacje idą w parze z agresją i innymi zaburzeniami psychiki . Na filmie widzimy dewianta i psychopatę .
babajaga2020.10.1 7:34
Gdzie ty tam widzisz Jędraszewskiego? Jakaś ukryta klatka? Przekaz podprogowy?
greg2020.09.30 21:47
Gdzie są celebryci typu XABO, Wierzbicki? Trzeba będzie poświadczyć za kolegę.
gruba anka2020.09.30 21:45
No właśnie. Pozwólmy zboczeńcom na więcej, to kończyć będziemy z nożem w plecach, albo twarzą w kałuży. Tępić lewaków zanim będzie za późno.
Polak2020.09.30 22:11
I właśnie dlatego skoro policja nie reagowała to rozsądny obywatel bronił kraju przed zboczeńcem w furgonetce.
Anonim2020.09.30 23:27
Jak on jest zbaczeńcem to ty kim jesteś jaż stach myśleć.
alo alo-2020.09.30 19:36
Następny lewak chce się dorobić na sławie rozbijania i kłamstwie , żeby kasę łożyli na niego ..a on później ,,zawędzi'' jak Kijowski
Czas skończyć z pedałami2020.09.30 18:47
Ej, chłopaki z auta.....nie macie rąk kurde mol??? Jak się boicie takiej rozlanej pedalskiej ciućwy to bierzcie tazer z sobą...
Polak Ateista Dumny Gej2020.09.30 18:52
Daj spokój wania przecież widać, że ten rosły niedźwiedź rozniósłby te chucherka w drobny pył. Widać przerażenie w prawackich oczach. Katofaszyści mieli szczęscie, że siedzieli zamknięci w aucie.
Anonim2020.09.30 21:29
Rosły niedżwiedź ? To raczej goryl .
Cool2020.09.30 19:32
Uwierz! ... chłopaki mocno się starają, żeby nie dać się sprowokować .... lewackiemu bydłu o to właśnie chodzi.
Polak Ateista Dumny Gej2020.09.30 18:00
Uwaga Nie odpowiadać "Anonimowemu" to znany psychol skompromitowany i obnażony pod nikiami zerro, słowiczek, podszywa się także pod cudze niki. Nie rozumie co się do niego pisze, składa nielogiczne zdania nie na temat, często sam sobie odpowiada z innych ników udając, że prowadzi z kimś dyskusję, wkleja ciągle te same propagandowe bzdury. Większość tutejszych bywalców wie, żeby go ignorować. Za jakiś czas kiedy znów wszyscy będą wiedzieć kto ukrywa się za Anonimem, zmieni sobie nik na kolejny do następnego razu aż go zdekonspirują.
gumowa kaczka2020.09.30 17:57
ludzie was nie lubią
el_dresso2020.09.30 17:46
tak jest j.ebać prawackich faszystów!
[email protected]2020.09.30 16:34
Miłość, braterstwo i tolerancja aż kipiała z tego psychola :)
Wojtek Polak2020.09.30 16:25
czyli co mamy w ramach atakowania furgonetki Fundacji Pro-Prawo do życia atakować marsze nienawiści i upadku moralnego zboczonych wymoczków i ich akolitów i niszczyć samochody oklejone 6 kolorowym logo anty kultury anty religii anty rodziny popierające mordowanie nienarodzonych dzieci i schorowanych starców? no ciekawe czy 6 kolorowi rewolucjoniści cywilizacji śmierci czy my normalnie bo trzeba będzie walczyć o normalność i wolność. normalni ludzie chcą żyć bez homo-terroru i gloryfikacji upadku moralnego.
Bóg2020.09.30 22:27
Ktoś tu przedawkował kremówki.
Cool2020.09.30 16:12
Pięknie się czyta obrońców wolności, szacunku i tolerancji ... tak zajadle broniących argesywnego furiata z pianą na pysku! :-))
Krzysztof2020.09.30 15:41
A mnie to nie dziwi. Gdybym ja okleił furgonetkę z napisem np. "KAŻDY ksiądz to pedofili i gwałciciel naszych dzieci" to też bym dostał po mordzie od katolików a furgonetka byłaby atakowana. Chociaż każdy wie że to nie byłaby prawda co napisałem
NIE MA OBAWY - NIE DOMNIEMAJ!2020.09.30 15:46
"to też bym dostał po mordzie od katolików a furgonetka byłaby atakowana"
Anonim2020.09.30 15:50
Które z haseł na furgonetce są wg ciebie nieprawdą? Otóż - prawdziwe są wszystkie, i są to cytaty z WHO, co stwierdził Sąd, gdy lewaki próbowali oskarżać.
Cool2020.09.30 16:09
Problem w tym że fundacja przed sądem udowodniła już, że każde zdanie na furgo jest PRAWDĄ! ... I propomuje nie gdybać tylko sprawdzić!
Polak Ateista Dumny Gej2020.09.30 17:31
Niczego takiego nie wykazała, mało tego ma sądowe zakazy jeżdżenia po wielu miastach w Polsce, a w innych sprawy się toczą.
Cool2020.09.30 18:33
A teraz się obudź i zmnień pampersa! :-)
Polak Ateista Dumny Gej2020.09.30 18:53
Jak zwykle homofobek nie ma nic do powiedzenia :)
Cool2020.09.30 19:27
Wyjaśniłem to już M. Błaszczyk pod artykułem o demolce gmachu ministerstwa ... Zamilkła :-))..... tobie pajacu nie mam zamiaru niczego wyjaśniać. .... Zmieniłeś pampersa???
Benny Benassi2020.09.30 20:23
Cóż, Nergal nigdy w morde za podarcie Biblii nie dostał. Tak samą z całą resztą celebrytów co obrażają kościół
Polak Ateista Dumny Gej2020.09.30 15:25
Odbytnie są smaczniejsze od pisdy!
***** ***2020.09.30 15:13
Dlaczego policja jeszcze nie zamknęła tych od furgonetki? Dlaczego faszysta mocodawca Dzierżawski chodzi jeszcze wolno po ulicy?
Nie robia nic co jest2020.09.30 15:24
NIEZGODNE Z PRAWEM!
***** ***2020.09.30 15:30
Publiczne wzywanie do nienawiści jest niezgodne z prawem. Pomawianie także.
A NISZCZENIE NIE JEST i ATAK?!2020.09.30 15:48
"wzywanie do nienawiści jest niezgodne z prawem" - NIE MA TU NIC NIENAWISTENEGO!
***** ***2020.09.30 17:40
Niszczenie jest w ramach obywatelskiego zatrzymania przestępców, w tym przypadku katofaszystów publicznie wzywających do nienawiści i nagonki wobec społeczności LGBT.
Anonim2020.09.30 20:26
Bo to nie faszysta i hasła są prawdziwe,
MaRyja zawsze dziwka2020.09.30 15:02
PiSda mnie swędzi
Jahu🐟2020.09.30 15:09
wiesz, Jezus 2000 lat temu powiedział, że będziesz nienawidził Jego, matkę Jego i Jego wyznawców.
Polak Ateista Dumny Gej2020.09.30 15:01
Marzę o jego odbytnicy! Jaki on SEXY taki pełen nienawiści!
Steve2020.09.30 15:43
Kim ty jesteś? Gorszy niż demon!
Anonim2020.09.30 14:54
Na jednej z manifestacji lgbd napis głosił Jesteśmy po to by zniszczyć wasze społeczeństwo Tolerancja pełną gębą STOP PEDOFILII
Nauka2020.09.30 14:54
Kolejny dowód na teorię Darwina, głoszącą, że małpy pochodzą od człowieka.
Jaszczomb2020.09.30 14:42
Może ktoś kompetentny odpowie na pytanie - do czego są potrzebne pederastom adoptowane dzieci? Po co im "prawo", o które tak zabiegają, prawo do przetrzymywania w swoich domach sierot?
Gość2020.09.30 14:53
A po co są parom hetero?
Jaszczomb2020.09.30 14:56
Pederaści nie tworzą par hetero. Do czego są im więc potrzebne dzieci? Po co zboczeńcom seksualnym dzieci?
Gość2020.09.30 15:07
Ty no ale nie odpowiedziałeś? Pytasz się bo co homoseksualistom dzieci, ja pytam: po co heterykom? I od razu odpowiadam: po to samo. PS. homoseksualizm to nie zboczenie.
Anonim2020.09.30 15:15
Nie wiem kto ci takich antynaukowych bzdur naopowiadał, jakoby homoseksualizm nie był zboczeniem seksualnym. Pytam więc ponownie - po co zboczeńcom seksualnym adoptowane dzieci, gdy wiadomo z całą pewnością, że nie myślą o dzieciach tak, jak normalni, heteroseksualni ludzie tworzący rodziny.
Gość2020.09.30 15:19
"wiadomo z całą pewnością" - oj tak, chłopski rozum jak zawsze w cenie. Homoseksualnym rodzinom dzieci są zapewne potrzebne do tego samego, co heteroseksualnym: aby je otoczyć opieką i zapewnić im dobrą przyszłość. A to, że konserwy uważają homoseksualizm za zboczenie? No trudno. Ja za zboczenie uważam bycie prawicowcem z poglądami sprzed stu lat. Was można by pozamykać w jakichś skansenach i pokazywać normalnym ludziom, jak te małpy w zoo.
Anonim2020.09.30 15:26
Nauka nie odnotowała ani jednaj "homoseksualnej rodziny", tak jak nie odnotowała kwadratowego koła ani lwiożyrafy. Homoseksualizm zaś jest zboczeniem z samej definicji zboczenia, cokolwiek by propagandyści LGBT nie wypisywali. Jak wiadomo z historii, każdy totalitaryzm ma swoją "naukę". Był naukowy rasizm, naukowy marksizm to jest i naukowy genderyzm. Ponawiam więc pytanie - po co pederastom (z greki: miłośnikom chłopców), dzieci?
Gość2020.09.30 15:32
Debilu, jak nie uznajesz odpowiedzi, to po co zadajesz pytanie? Odpowiedziałem ci wprost, to że to się nie mieści w twojej przyciasnej główce, to już nie mój problem.
Anonim2020.09.30 15:38
Pytanie zadaję w nadziei, że ktoś udzieli logicznej odpowiedzi, noszącej znamiona prawdy, a nie propagandy.
Gość2020.09.30 15:44
Odpowiedziałem zgodnie z prawdą. Osoby chcące adoptować dziecko, mają na celu stworzenie mu domu i otoczenie opieką. Czy to homo, czy hetero.
Anonim2020.09.30 16:07
To jest oczywisty fałsz, szczególnie w świetle badań naukowych dowodzących, że liczba poważnych ataków fizycznych na dziecko rośnie 8x (z 2,6 na 20,8 na 1000), jeśli opiekuje się nim mężczyzna niebędący ojcem dziecka, a tylko matka jest biologiczna. Z prostej ekstrapolacji danych wynika, że 2 mężczyzn oznacza 41,6 dzieci z każdego tysiąca, atakowanych w poważny sposób. Przy czym pamiętajmy, że wśród homo liczba aktów przemocy jest generalnie nawet 3x wyższa, co daje łącznie obraz jak z horroru - przemoc przeciwko dziecku w pseudohomorodzinie jest 50x wyższa niż w rodzinie biologicznej. Ponawiam więc pytanie - po co pederastom, z natury agresywnym i labilnym emocjonalnie, po co im dziecko? Albo po co ono lesbijkom, których aż 44% (wg CDC. co jest i tak niższe od 66% w domach osób które "uzgodniły" płeć) każdego roku zgłasza gwałt, nękanie lub pobicie przez partnerkę? Zauważ, że nie sugeruję że chodzi o seks, bo to osobna i dla wszystkich chyba jasna kwestia. Stawiam sprawę tak - prawdopodobnie chodzi o "poduszkę" mającą łagodzić przemoc domową, co oznacza w praktyce nie poduszkę, a piorunochron. To jest moja opinia.
Cool2020.09.30 16:07
Problem w tym, że związki jednopłciowe nie są w stanie stworzyć normalnego domu/rodziny .... zawsze będzie stworzenie dziecku fałszywej rzeczywistości.
XD2020.09.30 16:33
Co jest normą? Dziecko bez domu/rodziny, czy dziecko wychowywane do funkcjonowania w społeczeństwie, karmione, ubierane i kształcone przez dorosłych? Czemu ograniczasz rodzinę do więzów krwi, skoro rodzina jest czymś dużo dużo większym?
Anonim2020.09.30 17:05
Rodzina nie jest niczym "dużo większym", i opiera się na pokrewieństwie. Związki (z natury nietrwałe) zboczeńców nie są w stanie dziecka wychować, ponieważ nie przekazują mu zgodnego z naturą i kulturą wzorca relacji, wzorca kobiecego oraz wzorca męskiego, za to wpajają mu zwyrodniałe, patologiczne wzorce, co okalecza dziecko na całe życie. W normalnym, poważnym państwie, które chroni swoich obywateli, za próbę "adopcji" dziecka przez osobników LGBT, sądy powinny sprawców skazywać na surowe kary, łącznie z karą więzienia.
Cool2020.09.30 18:36
Rodzina – grupa osób powiązanych ze sobą poprzez więzy rodzicielskie, małżeńskie lub w niektórych przypadkach więź powinowactwa W szerszym znaczeniu rodzinę rozumie się również jako osoby spokrewnione ze sobą (więzy krwi) Rodzina, zdaniem socjologów i według najprostszych jej definicji, to „najważniejsza, podstawowa grupa społeczna, na której opiera się całe społeczeństwo
Polak Ateista Dumny Gej2020.09.30 17:57
Nie odpowiadaj "anonimowemu" to znany psychol skompromitowany i obnażony pod nikiem Zerro, znany również jako słowiczek. Nie rozumie co się do niego pisze, składa nielogiczne zdania nie na temat, często sam sobie odpowiada z innych ników udając, że prowadzi z kimś dyskusję. Większość tutejszych bywalców wie, żeby go ignorować. Za jakiś czas kiedy znów wszyscy będą wiedzieć kto ukrywa się za Anonimem, zmieni sobie nik na kolejny do następnego razu aż go zdekonspirują.
[email protected]2020.09.30 18:03
Ale sporo racji ma. Biologii nikt nie oszuka. Nawet nadinżynier społeczny.
Polak Ateista Dumny Gej2020.09.30 18:07
Nie widzę, by ktokolwiek chciał tu oszukać biologię poza tymi, którzy chcieliby wmówić, że homo jest tym czym nie jest.
[email protected]2020.09.30 18:21
Powiem krótko i delikatnie: jest rodzajem dewiacji. Nie zmienia to faktu, że mam kilku kolegów homo i jakoś się dogadujemy. Natomiast jest też faktem, że mają mnóstwo problemów psychicznych i dużo piją. Zasadniczo trochę biedni ludzie. Jeden wykazuje ciągoty pedofilskie. Ale znam go i wiem, że raczej nie posunie się do tego, lecz powoduje to u niego dodatkową frustrację i jakby odrzucenie samego siebie. Temat jest trudny, ale uważam, że większość z nich potrzebuje pomocy. Wszyscy oni wiedzą, że nie ma mowy, aby mogli adoptować dzieci - nie chcą tego w ogóle. I dlatego wciąż jesteśmy kolegami. Nie są to źli ludzie, ale strasznie pogubieni. Z tego, co widzę po latach, to szczęścia ta dewiacja im nie dała. Nic tutaj nie konfabuluję. Nie znam po prostu szczęśliwego homoseksualisty. I tyle. Dodam jeszcze, iż żaden nigdy i w żaden sposób nie wykazał niewłaściwej postawy wobec mnie. Może to dziwne, ale tak właśnie jest. Cóż... może trafiłem na tych "dobrych" homo :)
Polak Ateista Dumny Gej2020.09.30 18:30
Zerro od razu widać, ze to znowu ty i twoje urojenia, więc bye bye :)
ZERR02020.09.30 18:51
Jak zawsze mylisz się całkowicie i w każdym aspekcie. To normalne u nienormalnych.
[email protected]2020.10.1 10:47
Widzę, że Ty też masz jakieś problemy. Nie jesteśmy w żadnym filmie, to rzeczywistość.
Anonim2020.09.30 15:38
Twierdzisz że większość księży która jest homoseksualistami to zboczeńcy? Serio?
Anonim2020.09.30 15:41
Nie więcej niż 10% księży to zboczeńcy.
Anonim2020.09.30 15:51
Bo dzieciom potrzeba normalna rodzina ,normalny tato mężczyzna i normalna kobieta ,mama .
Gość2020.09.30 15:55
Powiedz to wszystkim samotnym matkom, albo dzieciom wychowywanym przez mamę i babcię.
Anonim2020.09.30 16:14
Każde dziecko wychowywane przez samotnego rodzica wie, że brakuje mu tego drugiego. No, ale świat nie jest idealny, wypadki i rozwody się zdarzają. Taka rodzina to nadal normalna rodzina, choć niepełna.
Anonim2020.09.30 18:21
Mama i babcia to relacje normalne.
Anonim2020.09.30 20:37
lesba i lesba to relacje nienormalne
Polak Ateista Dumny Gej2020.09.30 17:58
Nie odpowiadaj "anonimowemu" to znany psychol skompromitowany i obnażony pod nikiem Zerro, znany również jako słowiczek, podszywa się także pod cudze niki. Nie rozumie co się do niego pisze, składa nielogiczne zdania nie na temat, często sam sobie odpowiada z innych ników udając, że prowadzi z kimś dyskusję. Większość tutejszych bywalców wie, żeby go ignorować. Za jakiś czas kiedy znów wszyscy będą wiedzieć kto ukrywa się za Anonimem, zmieni sobie nik na kolejny do następnego razu aż go zdekonspirują.
***** ***2020.09.30 15:02
^^^ pedofilowi chleb na myśli...
Loki2020.09.30 14:31
Gołym okiem widać kto tu jest normalny.
some man2020.09.30 14:09
To jest objaw lewackiej tolerancji i miłości. Nic innego nie mają do zaoferowania. A prawda cóż boli!
Polak Ateista Dumny Gej2020.09.30 13:41
Brawa dla obywatela, który zatrzymał i zniszczył furgonetkę zwyrodnialców po całym mieście bezkarnie i publicznie wzywających do nienawiści. Z faszystami nie ma i nie może być kulturalnego gadania.
Jahu🐟2020.09.30 14:17
w którym momencie pro.. wzywali do nienawiści?
Polak Ateista Dumny Gej2020.09.30 15:07
W którym nie wzywali z głośników i na banerach?
Anonim2020.09.30 15:17
Na banerach są tylko i wyłącznie wyliczone cytaty z WHO oraz z wypowiedzi Ludziów LGBT.
Jan Maria2020.09.30 13:25
I bardzo dobrze. Ten furgon powinien płonąć tak samo jak samochód TVN na pewnej paradzie krypto-gejlordów w Święto Niepodległości.
Cool2020.09.30 13:27
Najlepiej z ludźmi w środku .... Prawda świrze???!!!
Natalja Siwiec2020.09.30 13:21
Należałoby sprawdzić skąd ci prowokatorzy-prolajferzy czerpią środki na swoje hucpy.
Cool2020.09.30 13:25
Z datków jak normalna fundacja .... sam często wpłacam :-))
Anonim2020.09.30 14:50
Należało by sprawdzić dla kogo tu pracujesz, kto ci płaci.
Cool2020.09.30 15:05
Udzielam się tu dla własnej przyjemności ... Pytanie po co ty tu zaglądasz?
Anonim2020.09.30 19:25
To nie do ciebie,tylko do Natalii?
Cool2020.09.30 13:20
Propomuję temu gorylowi oddać dziecko w adopcję, żeby mógł się wyżyć .... wtedy na ulicach będzie bezpieczniej.
Józek2020.09.30 12:53
Po pijoku spłodzli durnia i teraz wyprawio. a wy chłopy z furgonetki patrzyliście sie haw na tego rozwścieczonego byczka, zamiast wyskoczyć i tak mu wpier... aby nie wiedzioł jak sie nazywo i gdzie mieszko.
Beno2020.09.30 12:47
A pani Błaszczyk co powie na to? I kto tu jest agresorem? I jak wygląda ta tolerancja i kultura bycia tych z LGBT? To rozwścieczone bydło powinno się wywieźć do dżungli, z daleka od ludzi i niech tam sobie używają, o ile im prawa dżungli i dzikie zwierzęta na to pozwolą.
Waarnemer2020.09.30 14:22
Bo to była ta słynna tolerancja. Pewnie to była istota "nienormatywna gatunkowo" - w poniedziałki człek, ale raczej czuł się szympansem, sądząc po zachowaniu. Biedny opętany...
XD2020.09.30 12:26
Jest jakiś spis tych furgonetek? Sama bym się przeszła ze sprejem.
Anonim2020.09.30 12:33
A to tak wygląda twoja "tolerancja " gratuluję . Tylko potem nie płacz że trafisz do sądu
Śmiało, zmieścisz się2020.09.30 12:37
Świadom kary, wybieram ofiary. I nie mogę tolerować BLAGI.
XD2020.09.30 12:56
Moja tolerancja kończy się tam gdzie próbuje się mnie sprowadzać do roli inkubatora mój drogi. Nie jestem rzeczą, żeby można mnie było pominąć kiedy chodzi o moje życie.
Cool2020.09.30 13:24
U normalnych ludzi tolerancja kończy się tam, gdzie zaczyna się przemoc fizyczna! ... Bo ludzie mądrzy i cywilizowani inaczej rozwiązują spory.
XD2020.09.30 13:29
Bo przemoc psychiczna jest zupełnie nieszkodliwa, a systemowe zmuszanie kobiet do rodzenia martwych dzieci jest ok.
Cool2020.09.30 14:30
A co należy zrobić, jeśłi dziecko umrze w łonie matki? ... uśmiercić również matkę???
XD2020.09.30 15:26
Nie. Wykonać aborcję zanim umierające dziecko umrze, pozwolić na badania prenatalne, zlikwidować klauzulę sumienia (ponieważ łamie ona MOJE prawo do ochrony zdrowia, wprowadzić rzetelną edukację do szkół, łącznie z nauką dzieci czym jest zdrowy i bezpieczny seks, kiedy jest w porządku a kiedy nie jest, darmowa antykoncepcja mechaniczna nie jest może niezbyt ekologiczna, ale zapobiega aborcji i chorobom a w tym przypadku priorytet jest oczywisty. Jesteście wraz z Jahu bardzo dosłowni w swoich wypowiedziach oraz interpretacji cudzych. Nie prości a prostaccy. Na każdy problem znajdzie się rozwiązanie, niestety wasza religia ma jedno i próbuje je przeforsować za wszelką cenę mimo, że nad innymi, bardziej akceptowalnymi z perspektywy praw człowieka móżdży się cały świat. Dlatego jesteście określani mianem średniowiecza i zaścianka – ponieważ tkwicie przy świecach, kiedy czy świat przeszedł na żarówki. I nikt nie mówi że macie sobie teraz wmontować elektrykę w ściany. Możecie handlować tymi świecami na zdrowie i namawiać do ich używania kogo chcecie. Ale systemowy monopol na oświetlenie to przesada. Zbyt rozbudowana metafora? Nie chcesz aborcji to jej sobie nie rób.
Anonim2020.09.30 15:48
Jakim prawem żądasz, aby państwo przymusowo poddało dzieci innych ludzi indoktrynacji i pouczaniu czym jest tzw "bezpieczny seks" wg twojej wizji, lewackiej, jawnie nienaukowej i zaściankowej, pełnej XX-wiecznych przesądów i fałszywych stereotypów? Zajmij się może swoimi dziećmi, do czego masz prawo.
XD2020.09.30 16:30
Od kiedy wiedza o tym jak nie zachorować i jak być zdrowym jest indoktrynacją? Nawet jeśli nie powiesz dziecku niczego o seksie to i tak jego naturalna ciekawość zaprowadzi go w miejsca, z których nie chciałbyś, żeby czerpało wiedzę. Dzieci same odkrywają swoje ciała czy tego chcesz czy nie. Moim zdaniem lepiej jest nauczyć je zachowań pożądanych (takich jak asertywność wobec drugiego człowieka, dbałość o bezpieczeństwo swoje i partnera) i nieporządanych (takich jak rozbieranie się publicznie lub pozwalanie na dotykanie się dorosłym). Ludzki seks nie służy, tak jak to jest u zwierząt, wyłącznie do rozmnażania. Pełni też szereg funkcji emocjonalnych. Pozbawiając dziecka wiedzy na temat jego własnego ciała pozbawiasz go istotnych narzędzi potrzebnych do budowania zdrowego związku i zdrowego społeczeństwa. Jeśli potrzebujesz definicji zdrowia to odsyłam już do słownika.
Anonim2020.09.30 17:26
Jakim prawem narzucasz ludziom, jak mają rozumieć cele kulturalne płciowości i jak rozumieć prokreację? To do czego zmuszacie dzieci nie ma nic wspólnego z nauką o zdrowiu, to indoktrynacja i formatowanie umysłów w postaci czystej. Indoktrynacja pod płaszczykiem edukacji, tak jak w ZSRR.
Cool2020.09.30 16:04
Napisałeś się, szacun! ... a teraz odpowiedz mi na pytanie, czy masz inny pomysł na rozwiązywanie tych kwestii niż zabić dziecko?
XD2020.09.30 16:36
Tak. PREWENCJA. Edukacja i antykoncepcja. A w przypadkach kiedy mamy do czynienia z dzieckiem (nie z zarodkiem, zygotą ani płodem) wtedy staramy się ratować oba życia (jeśli matka nie jest w stanie zdecydować inaczej) lub ratować to które ma więcej szans na przeżycie.
Jahu🐟2020.09.30 14:49
To system, zmusza cię, urodzić martwe dziecko? aha... hehehehe... a myślałem, że natura.
Waarnemer2020.09.30 14:23
A dziecko nienarodzone jest rzeczą? Rodzicielstwo to zaszczyt i odpowiedzialność, a nie sprowadzanie do "roli inkubatora".
XD2020.09.30 15:33
Zygota, zarodek, płód i dziecko. Wskaż które słowo z podanych jest określeniem na dziecko. Rodzicielstwo może sobie nawet być świętością, ale nie jest obowiązkiem każdego człowieka i nie determinuje człowieczeństwa. Jeśli Ty jako katolik chcesz mnie zmusić prawnie do urodzenia dziecka z nikłą szansą na przeżycie to sprowadzasz mnie do inkubatora. A jeśli masz trochę rozumu i przyzwoitości to pozwolisz mi podjąć najcięższą w życiu decyzję: urodzić dziecko i patrzeć jak umiera, czy nie doprowadzić płodu do kolejnego etapu rozwoju i nie skazywać siebie i jego na dodatkowe cierpienie.
Waarnemer2020.09.30 21:33
Wszystkie te nazwy są określeniem CZŁOWIEKA - istoty ludzkiej. I tyle. Katolicy nie sprowadzają kobiet do roli inkubatora, tylko chcą zapobiec staniu się przez kobiety morderczyniami.
Anonim2020.09.30 14:54
Nikt z ciebie nie robi inkubatora,sama za to z siebie robisz puszkę na spermę .Szanuj się kobieto .
XD2020.09.30 15:35
Możesz mi powiedzieć którędy doszedłeś do takich wniosków? XD Puszką na spermę to jest Twoja stara, która nauczyła Cię że seks służy wyłącznie do rozmnażania. Jak u zwierząt.
Anonim2020.09.30 16:17
Nawet u zwierząt seks nie służy wyłącznie do rozmnażania.
XD2020.09.30 16:45
U większości gatunków owszem. Przyjemność z seksu (zarówno hetero jak i homoseksualnego) odczuwają np delfiny i szympansy, ale dla zdecydowanej większości kopulacja ma na celu wyłącznie przedłużenie gatunku. Zwierzęta, które nie odczuwają przyjemności z seksu wykształciły natomiast szeregi innych zachowań, które pełnią podobne funkcje co seks u ludzi.
Anonim2020.09.30 17:12
Nie istnieją żadne homo-zwierzęta, co najwyżej "seks zastępczy" lub oznaka dominacji (analogicznie - człowiecze zachowania więzienne). Tym niemniej absolutnie podstawowym celem seksu jest rozmnażanie, co oznacza, że człowieki lgbt są to zboczeńcy o poważnie zaburzonych instynktach. Czasem mutanci o uszkodzonej ekspresji genów, albo osoby o chorym od poczęcia układzie hormonalnym. Dzisiaj dominują niestety osobniki chore psychicznie w ścisłym tego słowa znaczeniu - ludzie którym w dzieciństwie wmówiono że są kimś innym niż są, podtrzymując i umacniając naturalne deficyty okresu dorastania.
Suweren2020.09.30 12:25
Nie popieram ale rozumiem.
Jahu (JHWH)2020.09.30 12:21
Nie będziecie obcinać w kółko włosów na głowie. Nie będziesz golił włosów po bokach brody. (Kpł 19:27)
PiSzą tutaj różni2020.09.30 12:09
Ci „prolajferzy” to jakieś durne plemię na mapie Polski.
Anonim2020.09.30 12:35
Gdyby nie Oni to Ciebie by na świecie nie było , bo byś popłyną zaraz po akcie do kanalizacji
"Rescue On Fractalus!" mi się przypomniało2020.09.30 12:08
hehehe
Karol Wojtyła2020.09.30 11:48
Żołnierze Wyklęci się nie patyczkowali - zabijali takich jak kierowca tej furgonetki z całymi rodzinami, a jednak są wychwalani przez pewne środowiska.
Jahu🐟2020.09.30 11:51
Tiaa.. Ubeki były pro-life🤣🤣🤣🤣 Co wy w tych lewych łbach macie nawalone?
Pracownik2020.09.30 11:53
Tiaa.. a ŻW zabijali tylko ubeków.Kolega widzę amator odzieży patriotycznej
milcz, trolu, bo dostaniesz z liścia2020.09.30 12:07
i pójdziesz z płaczem do mamusi.
Cool2020.09.30 14:35
Nestety NIEZŁOMNI wyeliminowali jak widać zbyt mało czerwonych parchów.
Karol Wojtyła2020.09.30 19:07
Niestety czerwone świnie wróciły do władzy.
Mix2020.09.30 11:37
Gdyby pokazali twarze biologicznych rodziców wszystko stałoby się jasne.
Trupia Voń Prezesa2020.09.30 11:33
Zdjęcie tej tablicy rejestracyjnej pokazano na fejsbóku.
Anonim2020.09.30 11:31
Prawdziwy Gdańszczanin
Jahu🐟2020.09.30 11:29
ewidentnie pedofil albo "kolekcjoner" tablic rejestracyjnych😆😆😆 mam nadzieję, że genderowy bandyta zostanie porządnie ukarany.
Gość2020.09.30 11:31
Zawsze to też mógł być ktoś, kto ma dość tej zas.ranej wojenki i szczucia jednych przeciwko drugim
Pierdol się, wioskowy przygłupie2020.09.30 11:34
!
Jahu🐟2020.09.30 14:52
a co, ty też pedofil czy kolekcjoner?
wit2020.09.30 11:27
Facet w czerwonych spodniach , jak pewien celebryta-dobroczyńca za cudzą kasę. Może wziął do serca "róbta co chceta". A swoją drogą , mamy taki patriotyczny, propolski rząd, ministra-szeryfa, a lewactwo nigdy jeszcze nie było tak zuchwałe i pewne bezkarności.
Gość2020.09.30 11:30
Bo twojemu kochanemu rządowi jest na rękę żebyś wiedział, gdzie masz wroga i na kogo masz warczeć. Inaczej trudniej by cię było trzymać za pysk i kraść po cichu.
Polak2020.09.30 11:22
Jedyne co jest tu szokujące to to że policja nie aresztowała jeszcze tego prototalitarnego zwierzęcia z furgonetki.
Anonim2020.09.30 11:21
Tylko dla czego sprawy w takich sprawach trwają tak długo. A sprawa tego faceta z Warszawy jeszcze nie ujrzała wyroku i nie wiadomo kiedy to będzie . Nie mówiąc o prawomocnym wyroku A przecież wyrok w takich sprawach jest ważny dla ubezpieczyciela pojazdu , bo musi zrobić na kogoś regres po naprawczy. Dlaczego sądy działają tak pomału???
Jahu🐟2020.09.30 11:18
chłopaki z pro life robicie dobrą robotę👍👍, co widać po tym jak "postępowego i nowociesnego" szatana szlag trafia.🤣🤣
XD2020.09.30 12:34
Masz jakiś kompleks z tym szatanem? Ludzie mają was dość, a Ty że szatan. W szatana możesz sobie wierzyć lub nie, ale to ludzie robią rzeczy a nie szatan. Podobnie jak ludzie skazują na śmierć "w imię Boga" a nie Bóg.
Jahu🐟2020.09.30 12:57
Kiedy robią złe rzeczy to robią to z podszeptu szatana..Szatan nienawidzi wszystkiego co jest czyste, niewinne i zgodne z Bożym prawem naturalnym.
Gość2020.09.30 12:59
A ja próbowałem temu baranowi coś tłumaczyć. A tu widać od razu, że troll.
XD2020.09.30 13:34
Beton. To jest typ człowieka, który będzie stawiał dzieci pod ścianą egzekucyjną za to, że nie chcą przyjąć jego wiary. Kościół Katolicki istnieje dzięki takim ludziom.
Jahu🐟2020.09.30 14:46
..ale ty głupiutka.
XD2020.09.30 16:55
Ja jestem młoda, może jeszcze zmądrzeję. Za to na Ciebie już trochę za późno XD
XD2020.09.30 13:17
Obierz swoją wypowiedź z zabobonów i wierzeń i spróbuj sprowadzić pozostałość do wspólnego mianownika. Fakty: człowiek atakuje człowieka – w tym przypadku należy ukarać atakującego. Od tego są sądy. Jeśli natomiast posługujemy się Twoimi zabobonami to nagle okazuje się, że nie można ukarać agresora, bo komuś się ubzdurało że jest ona wysłannikiem Boga, a ofiara wysłannikiem szatana. Uważasz, że takie interpretacje są bezpieczne?
Jahu🐟2020.09.30 13:32
To teraz obierzemy twoją odpowiedź z bzdur, które tu przedstawiłaś.. bo niby dlaczego nie można ukarać agresora?, czy ja napisałem, że szatan zmusił go do robienia zła? napisałem, że złe rzeczy robią z podszeptu a nie z nakazu szatana..jak każdy człowiek, ma on rozum i wolną wolę i sam decydujesz czy chcesz popełnić zło czy nie.
XD2020.09.30 13:47
Która część mojej wypowiedzi jest bzdurą? Być może mylisz moje słowa ze swoimi interpretacjami, no ale nie będę Cię teraz uczyć czytania 😂 Mieszając swoje zabobony do faktów powodujesz, że rozmywa się odpowiedzialność ciążąca na człowieku. Jeśli mówisz "szatan mi podszepnął" to sugerujesz, że człowiek sam nie wpadł na zrobienie krzywdy drugiemu człowiekowi tylko winisz za to jakiś tam byt w który wierzysz, a w który niekoniecznie wierzy druga osoba. W sądach interpretuje się wolę i inicjatywę ludzką w kontekście popełnianych czynów. Dlatego w przypadku przestępczości zorganizowanej to mózg operacji dostaje najwyższy wymiar kary.
Jeśli natomiast mówisz „skazuję Cię na śmierć w imię Boga” to nie znaczy to, że bóg kogoś zabija, tylko Ty zdejmujesz z siebie odpowiedzialność za morderstwo. Rozumiesz dlaczego w społeczeństwie nie ma miejsca na religię? Na wiarę jak najbardziej! Wiara jest potrzebna a wręcz niezbędna do życia człowieka. Pomaga radzić sobie z cierpieniem, pozwala cieszyć się życiem we wspólnocie. Niestety zinstytucjonalizowana religia te założenia niszczy, tworząc żołnierzy takich jak Ty – gotowych stanąć w szeregu i zabijać za frazesy.
Jahu🐟2020.09.30 14:14
Całe to zdanie, jest bzdurą "Jeśli natomiast posługujemy się Twoimi zabobonami to nagle okazuje się, że nie można ukarać agresora, bo komuś się ubzdurało że jest ona wysłannikiem Boga, a ofiara wysłannikiem szatana. Uważasz, że takie interpretacje są bezpieczne?" Jest bzdurą, (zresztą powtórzoną przez ciebie powyżej), bo nikt tak nie interpretuje winy i kary.
XD2020.09.30 14:25
Czyli negujesz istnienie wszystkich skazanych na śmierć “heretyków”? XD Przecież na takich procederach opiera się historia Twojej religii XD Spytaj dzieci skrzywdzone przez księży dlaczego ich oprawca nie został skazany za gwałt, tylko cichutko popija herbatkę na emeryturce. Powiem Ci dlaczego: bo PR instytucji religijnej ma wyższy priorytet niż jedna ofiara gwałtu.
Anonim2020.09.30 14:47
Heretycy skazywani na śmierć nie różnili się od bolszewików. To byli albo masowi mordercy, albo osoby przygotowujące masowe mordy, albo szefowie heretyckich band, masowo zabijających, gwałcących, rabujących i palących żywcem katolików, ich dobytek a w szczególności klasztory. Herezje były co do zasady narzucane przemocą, a ludność wierna katolicyzmowi była co do zasady eksterminowana.
XD2020.09.30 16:57
Proszę, podaj mi źródła które cytujesz. Ja dotarłam do innych zapisów, takich wiesz.. bardziej oficjalnych z wiedzy powszechnej, ale chętnie uzupełnię swoją wiedzę o nowe fakty.
Anonim2020.09.30 17:22
Oficjalnych, czyli do poligramoty produkowanej masowo przez propagatorów protestantyzmu? Nie o źródła tutaj chodzi, tylko o logiczna analizę tekstów, gdzie po odrzuceniu propagandy natychmiast ujawnia się sens wykreowania Husytyzmu, sens herezji anglikańskiej połączonej z masowym rabunkiem i ludobójstwem, sens wystąpienia Lutra - bandyty na żołdzie niemieckich bankierów. Wystarczy ogólnie dostępna Wiedza, np likwidacja kultu świętych - z czego NIKT nie wyciąga podstawowego wniosku - że było to pozbawienie ludzi większości dni wolnych od pracy (świątecznych) czyli drastyczne zwiększenie wyzysku. https://www.cda.pl/video/538669218
Anonim2020.09.30 14:51
Ciekawe dlaczego przemilczasz i ukrywasz fakt, że do 80% skazanych pedofilów, byłych księży, to są homoseksualiści? Nie powinno to nikogo dziwić, jako że odsetek pedofilii wśród LGBT jest niezwykle wysoki. Ale oznacza to również, że przestępcami są nie "księża", stanowiący 0,5% wszystkich sprawców, tylko homoseksualni mężczyźni, podstawa Sekty LGBT.
poPO=kurw.., zlodzieje, mordercy2020.09.30 11:16
typowa SPASIONA LEWACKA ŚWINIA, facet 25 lat a wygląda jak knur....!!! i dodatku bydle!!!
Loki2020.09.30 12:51
Ty tak na poważnie o wiecznie żywym prezesie Jarosławie?
XD2020.09.30 13:19
Nie wiem o co Ci chodzi. Wygląda lepiej niż Bodakowski XD
Gość2020.09.30 11:13
Szokujące to jest to, że to gówno cały czas jeździ po ulicach i wnerwia ludzi.
poPO=kurw...i złodzieje i mordercy2020.09.30 11:17
gówn..to ty twój stary z pewnościa w dup...wsadzam bo jak moglo sie wziąć na świecie takie gown..jak ty psie antychrześcijański, bydlaku aborcyjny z wyskrobanym móżdżkiem-NIENARODZENI!!!
Gość2020.09.30 11:23
No fajnie, fajnie. Wytarłeś już mordę z piany?
Anonim2020.09.30 20:38
Nie wytarł ci mordy z piany, ponieważ nie przebywa z tobą w pokoju.
Anonim2020.09.30 11:23
Na tym samochodzie napisana jest SAMA PRADA - a to Szatanów w oczy kole!!!
Gość2020.09.30 11:26
Koło prawdy to ten syf nawet nie stał. Powypisywane są na nim populistyczne hasełka, prawackie ćwierćmózgi miały się czym emocjonować.
Anonim2020.09.30 14:43
Jakby to nie były prawdziwe hasła to by uwagi na nie nie zwaracali,atak to ich szlag tafia za prawdę i to znak ,że trzeba tą prawdę głosić dalej .
Waarnemer2020.09.30 14:26
Nie jeździ tylko chodzi i niszczy cudzą własność. Spokojnie, złapią go.
Anonim2020.09.30 14:27
To prawda boli i dlatego wkurza ich.