Jest petycja o odwołanie ks. Wierzbickiego z pracy na KUL - zdjęcie
05.09.20, 13:51Fot. screenshot - YouTube (Media Narodowe, Tv KUL - telewizja dla Ciebie!)

Jest petycja o odwołanie ks. Wierzbickiego z pracy na KUL

97

Ks. prof. Alfred Wierzbicki, kierownik Katedry Etyki KUL, znany jest z publicznego wygłaszania swoich liberalnych poglądów, szerszemu gronu najczęściej na łamach „Gazety Wyborczej”. W ostatnim czasie o duchownym zrobiło się głośno po tym, jak poręczył za Michała Szutowicza ps. „Margot”. Wczoraj uczelnia oficjalnie zdystansowała się od jego poglądów. To jednak zbyt mało. Ważny polski kanonista ks. prof. Ryszard Sztychmiler pisze petycję do władz KUL, domagając się zwolnienia ks. Wierzbickiego.

Ks. prof. Alfred Wierzbicki zasłynął ostatnio poręczeniem za lewicowego aktywistę Michała Szutowicza, wobec którego sąd zastosował środek zapobiegawczy w postaci tymczasowego aresztowania. Zdaniem filozofa środek ten był nieadekwatny do przestępstwa, jakie aktywiście zarzuca prokuratura. Kiedy „Margot” wyszedł już z aresztu i na nowo rozpoczął swoje prowokacje, atakując Polskę i Kościół katolicki, ks. Wierzbicki przekonywał na łamach „Gazety Wyborczej”, że swojej decyzji o poręczeniu nie żałuje.

To jednak nie jedyny kontrowersyjny epizod w działalności lubelskiego etyka. Wczoraj na łamach portalu wPolityce.pl red. nacz. Marzena Nykiel szerzej przybliżyła działalność naukowca, który wielokrotnie w prasie wyrażał aprobatę m.in. dla ideologii gender. W odpowiedzi na ten artykuł Katolicki Uniwersytet Lubelski wydał oświadczenie, w którym odcina się od „prywatnych poglądów” swojego wykładowcy. Więcej na ten temat pisaliśmy [TUTAJ].

Samo zdystansowanie się od poglądów ks. Wierzbickiego to jednak znacznie za mało zdaniem wybitnego polskiego kanonisty ks. prof. dr. hab. Ryszarda Sztychmilera, który domaga się zwolnienia ks. Wierzbickiego.

- „Od dawna ks. prof. Wierzbicki wygłasza w mediach i w KUL poglądy przeciwne nauce katolickiej. Głoszone przez niego tezy w wielu przypadkach są oburzające, których katolicy w Polsce nie mogą znieść. Ranią one nie tylko uczucia wielu osób wierzących, lecz są (uświadomioną czy nie) DEWASTACJĄ KOŚCIOŁA, przez podkopywanie po kolei różnych punktów nauczania Kościoła, w tym także św. Jana Pawła II” – przekonuje duchowny.

Ks. Sztychmiler, który sam jest absolwentem KUL, opowiada o tym, jak przychodzą do niego absolwenci i niektórzy pracownicy uczelni, będący oburzeni tym, że taka osoba bez przeszkód kieruje Katedrą Etyki, której kierownikiem był niegdyś Karol Wojtyła. Duchowny zwraca przy tym uwagę, że osoby te ostrzegają, iż w przypadku dalszego tolerowania obecności ks. Wierzbickiego na KUL, przestaną wspierać uczelnię finansowo. Takie ostrzeżenia zresztą są ostatnio niezwykle częste w mediach społecznościowych.

- „Uważam, że tylko odcięcie się od wypowiedzi ks. Wierzbickiego, to stanowczo za mało. Taka reakcja może świadczyć tylko tyle, że nie wszyscy w KUL podzielają takie poglądy. Ale jest to przyzwolenie, aby takie poglądy, sprzeczne z nauczaniem Kościoła, były w KUL nadal głoszone” – zaznacza autor petycji.

kak/wPolityce.pl

Komentarze (97):

edi2020.09.26 14:23
POLECAM ks prof OKO - https://www.pch24.pl/ks--prof--dariusz-oko-bardzo-mocno-o-homoheretykach-w-kosciele----prawy-prosty,78619,tv.html
Analityk2020.09.10 1:24
Stary komuch ksiądz etykiem.
stonka2020.09.7 19:23
Jak widać Fronda celowo nie podała linku do petycji, swój swojego kryje...
biedronka2020.09.7 19:20
Link do petycji: https://www.twojepetycje.pl/petycje/zadamy-usuniecia-z-kul-ks-prof-alfreda-wierzbickiego/
Anonim2020.09.7 16:21
"Pobłażliwość nie ma nic wspólnego z miłością" (cyt. św. JP II). Miłość i miłosierdzie wyróżniają Kościół Katolicki spośród innych związków wyznaniowych. Bardzo dobrze. Gorzej, gdy ludzie miłosierdziem zaczynają szafować, ponieważ zatraca ono swoje znaczenie. Jest wina, jest kara, a ewentualne złagodzenia tylko w przypadkach szczególnych. Jednakże tam, gdzie promowane (tolerowane) jest zgorszenie nie ma taryfy ulgowej. Miłosierdzie jest domeną Boga, a przebaczenie i pojednanie leżą w gestii człowieka tylko po spełnieniu określonych warunków przez winowajcę.
Anonim2020.09.7 15:02
Elementy "lawendowej mafii" należy wyławiać, jak pchły z kociej sierści i eliminować. Proszę, więcej odwagi, determinacji i skuteczności. Żyjemy w czasach, w których remanent należy przeprowadzić we wszystkich strukturach, bez względu na przynależność. Tylko prawda nas wyzwoli.
ceramik2020.09.7 10:45
Dlaczego Papież po prostu nie wypi8rd0li diabelskiego PO miotu z kapłaństwa? Ludzie czekają na szybkie reakcje Kościoła.
katolik2020.09.7 14:16
Dlatego ze obecny papiez to tez liberal - promuje homoseksualnych duchownych takich jak o. James Martin (propagator LGBTQ+ i gender). NAsz Kosciol niestety zinfiltrowalo wielu liberalnych aktywistow neomarksisowskich ktorzy niszcza nasz Kosciol od srodka. I nikt z tym nic nie robi. Na poczatek najwazniejsze to wiedziec kto jest manipulantem, faryzeuszem w Kosciele, a kto prawdziwym duchownym. Bardzo polecam w tej materii kazania i ksiazki ksiedza Piotra Glasa. Szczesc Boze.
prawy2020.09.7 10:33
z niego taki ksiądz jak ze mnie !!!!!POszedł zrobić kariere i wykorzystać ją dla niszczenia kościoła od środka już dawno POwinien wylecieć wstyd za takich typów ktorzy niszczą autorytet KOŚCIOŁA wiem coś o tym bo i w sądach Kościelnych doznała moja Rodzina zawodu ,dano rozwód niby katolickiej rodzinie która nie zdaje sobie sprawę jak jej psychopatyczne POstepowanie kłamanie na przysięgę na BIBLIE w Radomiu otrzymał oprawca związany z kobietą i dzieckiem udawał Swietego opluli zniszczyli dobro mojej córki i Rodziny .Dobrze,ze WATYKAN NIE WIDZIAŁ PODSTAW DO UNIEWAŻNIENIA MAŁŻEŃSTWA !!!!!przez takich "uczonych","Prawników i uczestniczących w skandalicznych zachowaniach,niesprawiedliwych osadach dużo za dużo razy niszczy KOŚCIÓŁ i prawdziwie wierzących i praktykujących a nie na POkaz!!!!!!
Jurand2020.09.6 21:17
Jeżeli KK zarządza KUL to powinien mianować wykładowcami Katolików o poglądach zbieżnych z naukami Kościoła. Jeden " nieortodoksyjny" wykładowca więcej zepsuje młodych ludzi niż zastępy Sorosów, Śród czy Hartmanów. Młodzież uważa brednie Pana ks. profesora za oficjalną naukę KK i wciela je w życie. Prywatne poglądy inne niż pracodawca może mieć ekspedientka w kiosku a nie profesor etyki na Katolickim Uniwersytecie.
katolicka kretynizacja polski 🇵🇱2020.09.6 19:11
Nie dziwcie mi się. Urodziłem się jako biały heteroseksualny mężczyzna, no i goj. Potem naczytałem się Marxa i coś mi odbiło. Chciałem być poprawnym politycznie obywatelem świata i - dla ułatwienia kariery - euroentuzjastą. Zrobiłem operację i teraz jestem czarną kobietą, wojującą feministką, do tego lesbijką i żydówką. A co? Nie wolno? Teraz zrobią ze mną ciepły wywiad w "Wysokich obcasach" Gazety Wyborczej. Chyba warto? A niewykluczone, że za jakiś czas zechce mi się przepoczwarzyć w małpę albo karalucha.
zbulwersowany2020.09.6 19:00
Wyrazy uznania i poparcia dla wniosku x prof. Sztychmilera. Jeśli Rektor KUL nie wywali ks. prof. Wierzbickiego, to znaczy , ze sam ma problem z tą sprawa i ciągnie uczelnię na sznurku poprawności politycznej. Ani grosza na KUL dopóki nie będzie klasyczną uczelnią katolicką! jak Rektor chce inaczej, niech idzie po pieniądze do Sorosa!!
Azotox2020.09.6 18:06
Raczej Pana Wierzbickiego.
dz2020.09.6 13:18
Wreszcie ktoś rozsądny. Dziękuję ks. prof. Ryszardowi Sztychmilerowi i całkowicie popieram
kasia2020.09.6 12:21
KUL niestety uczy neomarksizmu od bardzo dawna. Zwlaszcza wydzial filozofii i filologii. Na KULu wykladal przez kilkanascie lat znany filolog i jezykoznawca (w latach 70-tych byl wykladowca na czerwonym UMCS-ie), ktory promowal marksiste CHOMSKiegO i jego neomarksistowski 'zwrot lingwistyczny' z totalnym pomieszaniem pojec. Od KULu dostal za to tytul profesora zwyczajnego i nadzwyczajnego.
pytanie2020.09.6 12:24
quo vadis - dzisiejsza nauko i dzisiejszy uniwersytecie?
Polonus2020.09.6 11:43
Tacy owczarze są gorsi od stada wilków, tylko w co oni wierzą? Czy aby nie pomylili się z powołaniem? Ale ABp Życiński ma takich spadkobierców.
ZERRO2020.09.6 10:26
Biskup katowicki Wiktor Skworc oraz biskup łowicki Andrzej Dziuba na czas wyjaśniania ich roli w przenoszeniu księży pedofilów po parafiach powinni być odsunięci od posługi i w końcu ukarani, jak to się stało z biskupem Edwardem Janiakiem z Kalisza.
tadeusy Marek2020.09.6 10:22
a moze suspensa._
Tad2020.09.6 9:46
Porażające jak Polskę oplatają szatańskie sidła. Dzisiaj odczytywany jest list pasterski Episkopatu nt. wychowania. Jaki miałki, nie zawiera żadnych istotnych treści. Przypomina ględzenie o zeszłorocznym śniegu. Ani słowa o istotnych zagrożeniach, o fałszywych ideologiach jak gender, o promocji homoseksualizmu, lgbt. O zagrożeniach w szkołach i na uniwersytetach, o szkodliwym wpływie konwencji stambulskiej na wychowanie młodzieży. Takiego listu to lepiej żeby nie było, bo ludzi którzy się nie orientują w sytuacji uspakaja, że wszystko jest o.k. i eliminuję u nich wszelkie wątpliwości co do kierunku w którym szatan chce nas prowadzić. Jak nie potrafią się porozumieć co napisać to niech nie piszą nic i nie szkodzą. Dobry ksiądz potrafi takie sprawy kazaniu ująć.
Szybka Randka2020.09.6 9:43
Szukam miłego i kulturalnego faceta na sex spotkania lub stały zwiazek. Mam na imię Monia lat 24, wzrost 169cm, wiecej moich nagich fotek i kontakt do mnie tu- https://erooo.pl i wyszukaj mnie po niku: Monik5 napisz do mnie i spotkajmy sie!
ZERRO2020.09.6 9:20
Pana Jezusa tez by odwołali sodomici kościelni.
bogdanus2020.09.6 9:04
Zagubieni kapłani powinni być odsuwani od ważnych stanowisk w KK
Hala2020.09.6 0:45
Pytam, jak można tolerować taką osobę, która jawnie demoralizuje, popierając wrogą Kościołowi ideologię? Jak może być pracownikiem uczelni, która ma w nazwie "Katolicka", to skandal !!! Dopóki KUL się nie oczyści nie dam nawet grosika.
Andy Semicki Rabin2020.09.5 23:20
Tak naprawdę, to KUL powinien się już od dłuższego czasu nazywać Lubelski Katolicki Uniwersytet Marksizmu. Zwłaszcza językoznawstwa są bastionami feminizmu, liberalizmu i genderyzmu. Szatan w ornacie na mszę dzwoni.
poPO=kurw...i złodzieje i mordercy2020.09.5 23:15
władze tej niby katolickiej uczelni jeszcze sie zastanawiaja!!! nad czym!!! jesli ten obłakaniec tam zostanie , nie rzuce na KUL juz nigdy nawet złotówki!!!
Judy2020.09.7 17:14
Ja też!!dam za to na Rydzyka !!!Przynajmniej będę miała poczucie że nie zmarnowałam kasy.
oscylator2020.09.5 21:53
Nie wspieramy KUL i kropka.
KATON STARSZY2020.09.5 21:19
Dawniej dawałem spore datki na KUL, od kilku lat nie daję złotówki.Z KUL-u zrobił się LUL/lewacki uniw.lubelski/.Nie do wiary jak głęboko patologia wniknęła w kościół.
Wywalić na zbity2020.09.5 20:50
pysk
iza2020.09.5 20:37
Jeżeli (ks.?) Wierzbicki pozostanie dalej na tej uczelni to znaczy że mamy Niekatolicki Uniwersytet Lubelski.
Beno2020.09.5 20:17
Tylu dobrze wykształconych teologów, więc jak nie głosi nauki kościoła to wypier.... na zbity pysk.
Anonim2020.09.5 19:12
"KUL wydał oświadczenie, w którym odcina się od „prywatnych poglądów” swojego wykładowcy" i tyle? Kto konkretnie się odcina? Wykładowcy? A co maja zrobić studenci, zdający egzaminy u tego typa. Od lat nie daję ani grosza na KUL - właśnie za postawę "etyczną" tej uczelni.
KID2020.09.5 18:59
A gdzie adres petycji? Chcialem dodac swoj podpis. Nb. trzeba uporzadkowac wydzial (czy katedre) historii KUL z postaciami takimi jak prof. Wnuk itp.
Anonim2020.09.5 18:35
Ten Pan ("ksiądz") profesor głosił swoje schizmatyczne teorie od wielu lat, nikt z Episkopatu Polski NIE REAGOWAŁ przez tyle lat , nawet do dzisiaj!!!. Czyli co ? potajemnie chyba popierają jego wywody. Ale jest DRUGIE PYTANIE ! Jak rektor KUL o tym wiedział od wielu lat ,czyli też to tolerował -popierał. Nie mylić z wolnością wypowiedzi tylko w kategoriach prawdy z PISMEM ŚWIĘTYM
ks. Stanisław z Łodzi2020.09.5 18:05
Chcecie zwalniania za poglądy jednak?
Mariusz Traczyk2020.09.5 18:16
Naukowiec nie głosi poglądów tylko prawdę, którą uczciwie odkrył metodami naukowymi. Czy gender, to jest prawda, którą odkrył naukowiec Alfred Wierzbicki?! Z kolei poglądy kapłana nie mogą być sprzeczne z Ewangelią Jezusa Chrystusa. No i jeszcze jedno: może by się ksiądz uwiarygodnił nazwiskiem, bo jakoś nie wierzę w "ks. Stanisława z Łodzi"...
verizanus2020.09.5 18:25
A jak ktoś miał y poglądy socjalistyczne czy faszystowskie to co?
Do pseudo ksiedza z Łodzi2020.09.5 18:55
Uważasz, ze nauczyciel który będzie uczył, że ziemia jest plaska, 2x2=22 może uczyć w szkole? Nie używaj cwaniaku godnego tytułu kapłana katolickiego
ks. Stanisław z Łodzi2020.09.6 0:05
Ależ tu nie ma problemu z tym, czego uczy, problemem jest to, że po godzinach pracy uważa iż ktoś nie sfałszuje nagrania wideo publicznie dostępnego.
KID2020.09.5 21:03
Hitler, Goebbels czy Stalin też mieli swoje poglądy. Czy prawo do posiadania poglądow pozwala na dawanie takim osobnikom katedr uniwersyteckich, czyli edukacji społeczeństwa?
ks. Stanisław z Łodzi2020.09.6 0:07
Niedawno pseudoredaktorzy fronda.pl uważali, że jeśli ktoś w pracy mówi, że kogoś innego należy zabić, to jest ok. Zastanawiam się nad tą granicą. Namawianie do zabicia kogoś ma być dobre, a mówienie, że ktoś nie zdoła sfałszować dowodów jest złe?
nn2020.09.7 15:48
proszę podać na artykuł o jakim tytule się "ksiądz" w swej wypowiedzi powołuje?
trolu Staszku zamilcz!2020.09.7 17:17
...
Sticky Notes2020.09.5 21:15
Chcemy "niezatrudniania" za poglądy przedstawiciela KK. Albo otwarcie ogłoście schizmę.
Japa2020.09.5 22:57
Nie bardzo rozumie o co Tobie chodzi . A gdyby tak na KUL - zatrudnili np . Millera lub Czarzastego ., był byś zadowolony . Czarzasty mogł by się przebrać za księdza i prowadzić wykłady z historii WKOb.
Sticky Notes2020.09.5 23:29
Na KULu mógłby być wg mnie zatrudniony także imam i wykładać islam. Ale nie ksiądz katolicki mający poglądy NIE-katolickie. Takie poglądy mogą (i powinny być - to uczelnia) prezentowane ale nie przez przedstawiciela KK i UTOŻSAMIANE z nim jako przedstawicielem tegoż KK. To jakby ksiądz na lekcji religii podważał dekalog. Niech zrzuci sutanne i głosi to jako świecka osoba.
Japa2020.09.6 9:24
Lepiej bym swojego zdania nie uzasadnił . Pozdrawiam.
ks. Stanisław z Łodzi2020.09.6 0:09
KUL w przeciwieństwie do Ikei bierze pieniądze podatników na swoją działalność.
Japa2020.09.5 22:25
Takiś ty ksiądz jak ja słoń . Poglądy " A co to jest w kościele ? Wg mojej wiedzy ,jedynymi poglądami w kościele jest PRAWDA . Prawda oparta o prawa Boże . Niektórzy mówią o prawa natury. A ten błazen Margot co ma wspólnego z naturą ,że ksiądz z wyższym wykształceniem , uczący studentów.uważa go za swojego idola . Jest jeszcze sprawa , którą porusza bardzo kulturalnie " Anonim z godz 18.35 .. Reakcja środowiska tak Uczelni jak i Kościoła .. Myślą podobnie z uznaniem dla tego blazna ? Brak reakcji na to by wskazywał .
BieS2020.09.6 10:50
Nie podszywaj się lewaku.
JS2020.09.5 18:04
Dla mnie KUL przestał być uczelnią katolicką. Już dawno rozminął się z prawdziwą nauką Pana naszego, Jezusa. Pełno tam wielce uczonych duchownych ale zostali oni skażeni naukami tego świata i uczą tak aby dopasować chrześcijaństwo do świata ! Panie Jezu przyjdź ! Pozdrawiam
Konstanty2020.09.5 22:46
Jezus nadchodzi. Udawaj, że jesteś zajęty.
Golfstrom2020.09.5 17:37
Rektor KUL ks. prof. Antoni Dębiński wykonał gest Piłata: "nie mam z tym nic wspólnego". To nie wymagało szczególnej odwagi...Jednak od kogoś, komu powierzono władzę nad uczelnią, wymaga się odważnego przeciwdziałania fałszywej nauce, a taką głosi Alfred Wierzbicki. Jeżeli naukowiec nie szuka prawdy, a kieruje się ideologią - nie ma kwalifikacji do kierowania zespołem NAUKOWYM (katedra etyki). Księże Rektorze - czas zaryzykować prawość. Dla Prawdy i dla Kościoła.
Mateusz2020.09.5 22:12
Dożyliśmy czasów, że rektora katolickiej uczelni trzeba namawiać (!) do opowiedzenia się po stronie prawdy, bo wykonuje ateistyczne gesty. Biedny człowiek.
Tres2020.09.6 2:36
Rektorem KUL nie jest już ks. prof. A. Dębiński, od czerwca jest nim ks. prof. dr hab. Mirosław Kalinowski.
Jarek2020.09.5 16:59
Odwołanie z KUL? A czemu nie do więzienia? Naznaczyć go, aby każdy widział i wiedział. Ponoć wolny kraj, jak na Białorusi.
Joanna2020.09.5 17:37
Popieram,ale nie ciebie, biedaku,tylko petycje!!!
Roman2020.09.5 18:35
Brawo. Katolik powinien zastąpić tego liberalnego księdza, tez popieram petycję o zwolnienie.
Anonim2020.09.5 16:47
Ha , to ciekawe . Trzeba zainteresować się tym tematem .
kasia2020.09.5 16:44
Obawiam sie, ze takich neomarksistowskich dzialaczy - udawaczy duchownych jak Wierzbicki jest na KUL-u wielu, KUL tak jak Solidarnosc byl zinfiltrowany agentami SB, ale od kogos trzeba zaczac. Popieram petycje, i pytam rowniez - kim byl np abp Zycinski, ktory lansowal GW i Bolka, ale nazywal sp. pania Walentynowicz 'Mohikaninem swiata nienawisci'?? Kiedy pytalam o to 1o lat temu, zwyczajnie interesowala mnie prawda, prawie kazdy z KUL-u mowil -czego sie czepiasz, tylko KUL ma racje, KUL to wyrocznia. Niestety KUL zniszczyla pycha , brak dekomunizacji i odmowa przyznania sie do bledow.
Zatroskana o koścół2020.09.5 16:35
Kiedy w końcu ktoś zajmie się niby katolikiem - ks. Bonieckim z Tygodnika Powszechnego - niby katolickiego. To skandal, by przez tyle lat wywrotowej działalności nikt z hierarchii tym się nie zajął! Ilu jeszcze niewinnych ludzi wyprowadzi poglądowo na manowce, ludzi ufających, że czytają katolicką gazetę?
joanna2020.09.5 17:47
Ten Boniecki to stary piernik,ktoremu pomieszalo sie juz wczoraj i dzisiaj!"Stary piernik"-to okreslenie nalezace do jezyka polskiego,a wiec do polskiej kultury!Tak ,jak slowo"pierniczyc"!
Kali Wahima2020.09.5 16:35
Jak zwykle podwójne standardy Frondy. Jak Nalazkowski z UMK ukraść krowy, to dobry uczynek. Jak Wierzbicki z KUL to robi, to zły uczynek.
Joanna2020.09.5 17:53
Nie popisuj sie,Kali to postac wymyslona.Potrafil zlapac weza,upie go i zjesc!A ty potrafisz???
Samburu2020.09.5 22:43
Złap mojego węża i spróbuj zjeść.
Japa2020.09.5 22:33
Kali . a Ty na pewno wiesz o co chodzi z tym profesorem Nalaskowskim ? Albo nie znasz sprawy , albo piszesz na bani..
Staś T.2020.09.5 22:45
Japa, weź się za lektury, bo nie zdasz egzaminu ósmoklasisty.
Japa2020.09.5 23:06
Ja wiem " Stasiu " , bronisz Kalego . Nel by ci nie wybaczyła .Nigdy nie twierdziłem ,że wiem wszystko . Nie tacy jak ja chlop roztro, mówili WIEM ZE NIC NIE WIEM . Nie pamiętam kto to powiedział . Ferdek Kiepski czy Boczek . A z prof Nalaskowskim ,uczelnia nie czekała na "petycję" .Idę nadrobić wiedzę . Pozdrawiam .
nn2020.09.7 15:53
Profesor Nalaskowski nie głosił poglądów sprzecznych z jakąkolwiek nauką
Janek2020.09.5 16:34
za PRL-u na KUL-u był sam kwiat TW i ubeków !!, może to dalej trwa ?!!
Randka juz dzis2020.09.5 16:26
Cześć- Zapraszam na nowy portal społecznościowy dla dorosłych! Znajdziesz tam osoby na szybkie sex spotkania lub na wyskok na imprezke! Wystarczy wejść aktywować konto i juz randkować! https://erooo.pl
jerzyb2020.09.5 16:15
Popieram petycję o odwołanie.Czyny homoseksualne to obrzydliwość, mówi Pan Bóg.
Kocio2020.09.5 16:36
Nie słyszałem, żeby tak powiedział.
Joanna2020.09.5 17:54
Kociu,wyjmij wate z uszu!!!
BieS2020.09.6 12:00
Bo ty nie znasz Boga lecz Belzebuba.
Anonim2020.09.5 15:57
a ja dawalem grosz na kul gdzi poukrywali sie Genderysci .
12345672020.09.5 15:48
Wyrzucić z KUL-u.Skierować do posługi w Domu Pomocy Społecznej.
Antek z Czerniakowa2020.09.5 14:33
No to możliwe, że zostanie bezrobotnym, bo dla Wyborczej i TVN-u przestanie być już użytecznym idiotą w roli wyłącznego i niepodważalnego autorytetu w sprawie grzesznego i rozpustnego Kościoła Katolickiego...
spierrdalaj parchu2020.09.5 15:41
albo zmień IP
Agnieszka2020.09.5 14:33
Super. Gdzie jest dostępna ta petycja? Czy można ją podpisać?
Sw. Jan2020.09.5 14:25
Fałszywych proroków będzie wielu...
parchy parchy2020.09.5 14:24
Spuchnięty żydek Keller-Krawczyk wychodzi wręcz z tej swojej pożółklej skóry aby "zaistnieć". Smutny koniec parcha, na garnuszku państwa, przytwierdzony do krzesła inwalidzkiego, w norze z której wyjść nie może.. . . Najpierw był "konfederatą" (parch konfederatą, tak parch jest "oficer LWP") a teraz jest otwarcie tęczowy. . . .Czy to typowe zachowanie dla sierpem obrzezanych parchow? . . Po 11 ... parch jak każdy parch.
ja twój pań żyd2020.09.5 16:59
ciekawa wykładnia, przecież pisowcy uwielbiają żydów wszak są sami żydami więc ci przez ciebie wymienieni żydzi powinni być przez ciebie wielbieni tępy głupi polski goju
RS2020.09.5 14:22
KUL już dawno przestał być katolicki, KUL jest tak katolicki jak te katolickie uczelnie w Niemczech. Hartman, Palikot i wielu podobnych to absolwenci KUL.
katolicka kretynizacja polski 🇵🇱2020.09.5 14:05
ach te katolskie miłosierdzie! zwolnią wierzbickiego bo się wstawił za pogubionym grzesznikiem! zatem niech sobie wszyscy przypomną podobną sytuację jak jezus wstawił się za jakaś kürwą którą ludzie chcieli ukamienować, chrystek powiedział wtedy: "kto jest bez grzechu niech pierwszy rzuci kamieniem"...
Sticky Notes2020.09.5 14:33
I jak zwykle tylko tyle ile NAM pasuje... "Idź i nie grzesz więcej."
JapaTy2020.09.5 22:47
Ty LGBT -owski misjonarzu tez sobie wykombinowałeś przykład . Duża kompromitacja Ta k.... a ,jak ją nazwałeś po obronie Jezusa nawróciła się. A nasz ksiądz Profesor co robi ? . PODRYWA IDIOTĘ To kogo ksiądz profesor będzie udawał ?
Po 11 ...2020.09.5 14:03
"Wyrzucili go z KULu i kamienowali. Tak kamienowali Alfreda, który modlił się: «Panie Jezu, przyjmij ducha mego!» A gdy osunął się na kolana, zawołał głośno: «Panie, nie poczytaj im tego grzechu!» Po tych słowach skonał.”
Agnieszka2020.09.5 14:51
Nie bluźnij. Święty Szczepan był kamienowany za głoszenie nauki Chrystusa a tego heretyka Wierzbickiego, co stanął po stronie oprawców świętego Szczepana nikt nie kamienuje, ale domaga się ratunku przed nim dla studentów, pracowników KUL, dla tej dogorywającej moralnie uczelni i Kościoła, bo do poprzedniego zła dodał ogłoszenie publiczne, że pobicie, które mogło skutkować śmiercią=kamienowanie głoszących prawdę Jezusa czyli właśnie Szczepanów z fundacji Pro-Prawo do Życia to mała szkodliwość czynu i można to robić bezkarnie.
Po 11 ...2020.09.5 15:23
Ks. prof. Alfred Wierzbicki jest atakowany za mądrość, dobro i moralność. Jest współczesnym obrazem Jezusa prześladowanego dokładnie za te same Wartości. Może kiedyś będzie świętym KK? A ty Agnieszko swoimi wpisami kamieniujesz Świętego. Popierasz frąlowy sanhedryn.
stan2020.09.5 19:38
No tak..., dla niektórych ideologia LGBT to "mądrość, dobro i moralność" i w dodatku, ateiści i walczący z Kościołem Jezusa, powołują się na Niego. Przewrotność szatańska i perfidia.
Po 11 ...2020.09.5 21:05
LGBT to ludzie, czasem dobrzy, czasem źli, czasem mądrzy, czasem nie. Ja pisałem o chrześcijańskiej obronie prześladowanej mniejszości. Jestem pewien, że Jezus byłby dziś z ludźmi LGBT. Jak to jest możliwe, że tak wielu "katolików" tego nie rozumie. Dziękujemy Ci Boże za ks. Alfreda.
anatol2020.09.5 23:15
nie ośmieszaj się
verizanus2020.09.5 14:00
Ważna byłaby informacja jakiś jest EFEKT tego typu petycji. Bo samych petycji może być nawet 386 i można o nich codziennie informować z których nic nie wynika ;)
spadaj szlemiel z tą petycją2020.09.5 13:59
:-P
kibic2020.09.5 13:59
Wymiana rektora KUL to minimum co trzeba zrobić. Nowy rektor poradzi sobie z lewakiem Wierzbickim !!!