KUL odcina się od ks. Wierzbickiego, ale to stanowczo za mało - zdjęcie
04.09.20, 20:25Fot. screenshot - YouTube (Fundacja Służby Rzeczypospolitej), Twitter (Jan Strzeżek)

KUL odcina się od ks. Wierzbickiego, ale to stanowczo za mało

104

Na portalu wPolityce.pl ukazał się dziś artykuł red. nacz. Marzeny Nykiel na temat ks. prof. Alfreda Wierzbickiego, który łączy funkcję kierownika Katedry Etyki KUL z rolą czołowego obrońcy Michała Szutowicza ps. „Margot”. To właśnie ks. Wierzbicki razem z ks. Bonieckim i dziesięcioma innymi osobami ze świata kultury i nauki poręczył za Michała Szutowicza. Kiedy ten już wyszedł z aresztu i na nowo rozpoczął swoje ekscesy, ks. Wierzbicki zapewniał w „Gazecie Wyborczej”, że swojej decyzji o poręczeniu nie żałuje. Teraz swoje stanowisko opublikował KUL.

W tekście zatytułowanym „Konkurs na najbardziej absurdalnego obrońcę Margot rozstrzygnięty. Ks. Wierzbicki z KUL przebił dno. Czy uczelnia zareaguje?” red. Marzena Nykiel przybliżyła postać ks. prof. Alfreda Wierzbickiego oraz jego zaangażowanie w sprawę ideologii gender i obronę Michała Szutowicza.

Ks. Alfred Wierzbicki, kierownik Katedry Etyki KUL, od wielu lat, jak pisze naczelna portalu wPolityce.pl, otwarcie wyraża swoje poparcie dla opozycji, ruchów „obywatelskich” i środowiska „Gazety Wyborczej”, z którą współpracuje. To na łamach tego dziennika właśnie przekonywał kiedyś, że Maryja była „matką gender”, a cywilizacji wyszłoby na dobre, „gdyby kobiety stały się bardziej męskie, a mężczyźni bardziej kobiecy”.

Ostatnio natomiast duchowny zasłynął podpisaniem poręczenia za Michała Szutowicza, ps. ,,Margot’’, który został tymczasowo aresztowany w związku z prowadzoną przeciwko niemu sprawą dot. ataku na wolontariusza Pro live.  

Kiedy Sąd Odwoławczy uchylił decyzję o zastosowaniu środka zapobiegawczego a Michał Szutowicz wyszedł na wolność i od nowa zaczął swoje antypolskie i antykatolickie prowokacje, ks. Wierzbicki zapewniał na łamach lubelskiego wydania „Wyborczej”:

- „Oczywiście, że knajacki język Margot, pozowanie na Matkę Boską nie podobają mi się, ale to jeszcze nie powód, abym żałował mojej wcześniejszej decyzji” – pisał kapłan.

Przekonuje, że poręczył za lewicowego aktywistę, ponieważ „sąd zastosował środki nieproporcjonalne do sytuacji, w jakiej znajdowała [Sic!] się Margot”:

- „Nie żałuję poręczenia za Margot. Krytycznie oceniam jej zachowanie po uwolnieniu i nie przestaję się zastanawiać, czy sam nie ponoszę jakiejś cząstki winy. Choćby winy bezczynności i milczenia wobec homofobii w polityce i w Kościele. Nie podoba mi się to, co robi, ale próbuję zrozumieć, jak głęboki ból popycha ją do takich słów i gestów” – pisze wykładowca etyki na KUL.

W reakcji na tekst Marzeny Nykiel Katolicki Uniwersytet Lubelski wydał oświadczenie, w którym odcina się od opinii wygłaszanych przez swojego pracownika:

- „Opinie wygłaszane przez ks. prof. Alfreda Wierzbickiego przedstawiają wyłącznie jego prywatne poglądy i w żadnym przypadku nie można utożsamiać ich ze stanowiskiem Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. W kwestiach związanych z LGBT+ nasz uniwersytet w pełni utożsamia się ze stanowiskiem Konferencji Episkopatu Polski przyjętym podczas ostatniego Zebrania Plenarnego na Jasnej Górze. KUL od ponad 100 lat kształtuje kolejne pokolenia studentów w duchu nauki społecznej i moralności Kościoła katolickiego, pozostając areną wymiany opinii i dyskusji” – zapewnia rektor uczelni ks. prof. Mirosław Kalinowski.

Problem w tym, że te opinie duchowny wygłasza najpewniej nie tylko w „Gazecie Wyborczej”, ale również na sali wykładowej, kształcąc przyszłych filozofów, teologów i duchownych. Stąd słuszne pytanie Marzeny Nykiel:

- „Dlaczego więc ks. Wierzbicki, kapłan i pracownik naukowy Wydziału Filozofii KUL, od lat głoszący tezy rażąco sprzeczne z tym stanowiskiem, nadal pełni funkcję kierownika Katedry Etyki?”.

kak/wPolityce.pl

Komentarze (104):

katolicka deratyzacja Polski2020.09.6 16:20
Od paru dziesiatkow lat katolicy wspieraja finansowo uczelnie agenturalna. Jak to nazwac ? Przeciez darczyncy,jezeli zorganizowani,dysponuja ogromna i sprawcza sila polityczna. Problem jednak w tym,ze katolicy polscy nie sa w ogole zadna sila polityczna,bo sa leniwi,tchorzliwi,boja sie wlasnego cienia,i mysla tylko o prywatnych korzysciach,a nie o dobrze wspolnym. I dlatego Polska jest ponownie skazana na ZAGLADE i Rozbiory. A katolicy,jak zwykle beda zalowac poniewczasie. Madrzy po szkodzie.
katolicka deratyzacja Polski2020.09.6 16:00
Jestt to juz od 1945 roku uczelnia CZESCIOWO agenturalna. Od 1945. A ludzie naiwni wciaz jecza,ze KUL dobry,albo ,ze KUL zly. A jest taki ,i taki,ale pod kontrola czerwonych swin.
Lucyna2020.09.6 15:30
Już nic nie wpłacę na KUL
nie ślepy2020.09.6 14:39
Dlatego zero składek w kościołach na ten lewacki KUL! Niech im margot da ze swoich uzbieranych!
Warto pytac2020.09.6 12:08
O lewice na KUL-u i w Tygodniku Powszechnym. Lewica sp Zycinski , Palikot, Gussman glosili na KUL-u juz kilkanascie lat temu lewicowe poglady (i homo poglady), a taki pan GUSS-MAN (oczywiscie z komunistycznym UMCSem byl zwiazany kilkanascie od roku 1970 r potem przyjal go KUL z szeroko otwartymi ramionami - promowal marksiste CHOMSKIEGO, i jego pomieszanie pojec zgodnie z teoria chaosu (ktora jest elementem teorii krytycznej marksizmu). KUL nadal mu nawet za to tytul profesora zwyczajnego i NADzwyczajnego. ,
Mejer2020.09.5 20:56
Najpewniejszy krok ku zatraceniu to drwina z Bogarodzicy.
husky2020.09.5 19:46
https://niepoprawni.pl/blog/husky/kul-szerzy-zgorszenie
Bogdan2020.09.5 16:56
Ta uczelnia powoli, ale systematycznie traci dawny prestiż. Ks. Wierzbicki jest następcą Ks.Wojtyły na stanowiska szefa Katedry Etyki! Księże Rektorze, chrześcijańskiej roztropności życzę!
XD2020.09.5 16:53
A odpowiadając na pytanie zawarte w poście pani Marzenki: pełni funkcję ponieważ wypowiada się na temat etyki, a nie ideologii, religii, opcji politycznej, stanowiska władz uniwersytetu, ani stanowiska KK. To chyba największy problem umysłów narodowych – zrozumieć czym jest etyka i czemu kierują się nią ludzie a nie instytucje. To chyba jedna z tych osób, która widząc umierającą na ulicy osobę nie pyta o nazwisko i barwy polityczne.
verizanus2020.09.5 17:52
W takiej sytuacji to przecież żaden KATOLIK nie pyta, co można było zauważyć w czasie II wojny co nie oznacza, że jawnych grzeszników z gestapo stawiało się na równi z normalnymi ludźmi. ;).
Bogdan2020.09.5 16:45
Ks. Alfred Wierzbicki kompromituje polski Kościół i KUL. Bardzo to przykre!
XD2020.09.5 16:35
A czy organizacji tych terrorystów od zmuszania kobiet do rodzenia martwych dzieci nie nazywa się przypadkiem pro-life a nie pro live? XD W ogóle nikt tych tekstów wam nie redaguje przed publikacją, czy wychodzicie z założenia że cokolwiek nie napiszecie, wyznawcy PiSu i tak przyklasną choćby nie rozumieli, a cała reszta i tak przetłumaczy sobie ten wasz bełkot na poprawną polszczyznę, bo obserwować z bliska narodziny faszyzmu w Polsce to historyczna chwila?
verizanus2020.09.5 17:57
Faszyzm uważa, że państwu wszystko wolno a katolicyzm, że ludzi zabijać nie wolno nawet w łonach matek. Tak więc jak państwo na to pozwala katolicy będą walczyć w obronie życia. ;)
katolicka deratyzacja Polski2020.09.6 16:07
Nikt juz nie jest w stanie odroznic Komuny od antypolskiej Konfederacji. Po prostu zlaly sie ze soba w swej nienawisci do panstwa.
Contral2020.09.5 16:07
OLAĆ KUL.
kibic2020.09.5 13:49
LGBT dotarło na KUL, hańba dla rektora i historii KUL !!! To między innymi osiągnięcia "Rejtana" Gowina !!!
verizanus2020.09.5 14:39
Grunt musiał być przygotowany dużo dużo wcześniej, inaczej tak łatwo by nie poszło ;). Niektóre najbardziej znane owoce to Palikot i Hartmann ;).
katolicka deratyzacja Polski2020.09.6 16:08
Gowin to byla WIEZ,czyli zawsze Katokomuna.
St.2020.09.5 13:46
od pewnego czasu nie wspieram KUL !!! Odeszli za daleko od KATOLICKI UNI !
zum2020.09.5 12:49
Spakować bandę lewacką do walizeczki i za furtę.
Aleksander2020.09.5 12:37
Sprawa ks.Wierzbickiego z punktu widzenia śmiertelnika wierzącego w nieśmiertelność jest prosta. Zwolnić z uczelni posłać na parafię jako rezydent.
verizanus2020.09.5 13:37
No z pewnością będzie super porad udzielał w konfesjonale, że o naukach np przed chrztem nie wspomnę ;)
Antek z Czerniakowa2020.09.5 12:28
Na KUL grosza nie dam, ręki nie podam i do domu nie wpuszczę dopóki siedzą tam takie Wierzbickie ...
Alojzy Cedzidło2020.09.5 10:40
Warto by było skomentować i zamieszczony w tytule "obrazek " a na nim zestawienie dwóch postaci księżulka z tytułem naukowym zdobytym na WML -u i tego błazna , udającego postać z obrazu w sposób typowy dla wrogów kościoła
sylwe2020.09.5 10:28
KUL schodzi na psy
katolicka deratyzacja Polski2020.09.6 16:11
KUL juz zszedl na psy BARDZO DAWNO,
Marek2020.09.5 10:03
Nie dam ani grosza na coroczną tacę dla KUL zbieraną w kościołach podczas świąt Wielkanocy.
Foster2020.09.5 9:54
Brawo !!! Panie Profesorze. My Katolicy jesteśmy z księdza dumni. "Każdy człowiek bez wyjątku zasługuje na szacunek nie ze względu na swoje poglądy, zasługi, bycie lub niebycie godnym pomocy innych. Prawdziwą świętością dla chrześcijan i niechrześcijan powinno być zawsze człowieczeństwo". Szczęść Boże.
Japa2020.09.5 10:45
No wreszcie jeden prawdziwy katolik . Margot sra mu na główkę, a on woła - dziękuję Margotku . Jeszcze . jeszcze ....
Antek z Czerniakowa2020.09.5 12:25
FOSTER - "- Można być profesorem, ale można być też skończonym durniem. Nie waham się używać takich " - to powiedział publicznie w TVN u M. Olejnik profesor etyki ksiądz A. Wierzbicki o swoim koledze uniwersyteckim ks. profesorze Tadeuszu Guzie w kontekście dyskusji o kovid19. Himalaje szacunku, wyrozumiałości i miłości bliźniego ! ! ! BRAWO.
verizanus2020.09.5 13:39
Każdego bez wyjątku, dlaczego więc niektórzy lewacy tak brzydko mówią o tow. Hitlerze i jego kompanach ;)
Jerzy2020.09.5 23:44
Józef Stalin, Włodzimierz Lenin, Adolf Hitler, Mao Zedong, Pol Pot również?
Anonim2020.09.6 23:12
Nie mów my katolicy, mów za siebie łgarzu.
verizanus2020.09.5 9:50
Restrykcje władzy zwłaszcza w czasie wiosny b.r. pokazały, że na wychowanków KUL na wysokich stanowiskach można liczyć. Las sadzony jeszcze za PRL wydaje swoje owoce. Resorty PRL myślały przyszłościowo. Bardzo przyszłościowo. Dziś to ONI zbierają owoce. Mogą zaoferować swoim AKTUALNYM mocodawcom niezłą kadrę ;)
ciekawy2020.09.5 9:47
wierzbicki - to kawał lewackiego kundla w koloratce. Tylko kto tego debila wyświęcił na księdza?
pytanie2020.09.5 10:58
A kto wtedy wiedzial ze on UDAJE ksiedza i jest np. obludnikiem neomarksistowskim albo zwyklym karierowiczem? Obludnicy nie zrzucaja masek od razu.
verizanus2020.09.5 14:42
A dlaczego DZISIAJ jeszcze nie został suspendowany?? Jak już przestał UDAWAĆ??
Polonus2020.09.5 9:37
Wypowiedzi księdza są niegodne tego co ślubował w seminarium. Przypomnę słowa prymasa Tysiąclecia. "Ze złem się nie układa nie paktuje, nie szuka kompromisów, bo nawet gdy nam się uda je znacznie poprawić, pozostanie tylko mniejszym złem, ale nigdy nie stanie się DOBREM.
Michał2020.09.5 11:18
To by trzeba walczyć z chrześcijaństwem w pierwszej kolejności, skoro ze złem nie ma pertraktacji.
Polonus2020.09.5 9:33
Gdyby katolicy tak postępowali jak islamiści nie byłoby zadnego problemu. Gdyby wymiar sprawiedliwości był godny i sprawiedliwy mierzyłby tą- ślepą miarą- równo ,wybryki ateistycznogenderowskich co antysemickich i narodowych szowinistycznych grup, wtedy byłoby zaufanie do tych instytucji , a tak LBGT mniejszość narzuca swoją wolę całym narodom, co spowoduje ten sam skutek co kiedyś zaowocowało prześladowaniem mniejszości. To jest wywoływanie ducha historii.
Alojzy Cedzidło2020.09.5 11:15
Myślę ,że masz rację , ale moim zdaniem częściowo , Piszesz - " Gdyby katolicy ....." , Nie zgadzam się . To co robi islam to nie normalne w świetle prawa i zdrowego rozsądku . Nie istnieją sądy wyznaniowe wydające wyroki i sądy cywilne z tymi samymi uprawnieniami . W naszej ,polskiej , a i w cywilizowanym świecie . są tylko jedne sądy , pilnujące prawa obowiązującego wierzących w cokolwiek i ateistów nie wierzących w nic . O ile tacy są . A teraz jaką sytuację mamy w Polsce ? Sprawiedliwe Sądy ? A co to jest sprawiedliwość. Uzasadniam : wypuszczeni e aresztu tego chłopo baby . A na wybrzeżu ukaranie Polki za doniesienie do władzy na miłośnika Hitlera . I na koniec , dla równowagi Masz rację , radząc sposób opanowania zarazy . Czy wcześnie czy póżniej na tej " glebie" może wyrosnąć jaki " Cyba " Oby tylko jeden.
Halina2020.09.5 9:30
Poręczają za niego. To bardzo wiele mówi, bo jaki pan taki kram. No i to koniec mojej uczelni.
katolicka kretynizacja polski 🇵🇱2020.09.5 9:13
Cóż, jeśli w jakiejś dziedzinie w Polsce dzieje się nie najlepiej (choćby z winy lub świadomego działania samego lewactwa) to dla lewaków jest to dzika satysfakcja. Bo to są dywersanci. Wiem, co mówię, w końcu sam do nich należę...
verizanus2020.09.5 9:12
Teraz wiadomo jeszcze wyraźniej DLACZEGO KUL był przeciw lustracji i dlaczego jego absolwenci są tacy jacy są ;)
skuter2020.09.5 8:36
Udawanie Matki Boskiej i plugawe gesty To już nie jest walka o prawa LGBT To zwykłe chamskie szydzenie Z symboli religijnych kościoła wiary i wiernych A na to zgody w społeczeństwie nie będzie
Endrju2020.09.5 9:09
Zgody społeczeństwa nie będzie ale włos mu z głowy nie spadnie
Alojzy Cedzidło2020.09.5 10:54
Jesli piszesz o tym zdjęciu z tytułu ., to jesteś pierwszy ,który tam dopatrzył się szydzenia a może nawet i profanacji. To widać dość wyrażnie.
Ciekawy2020.09.5 7:53
A od Czarnka się nie odcina
Pagnus traditionis2020.09.5 7:43
Niestety potwierdzają się się moje odczucia, że ALMA MATER, która mnie uformowała przed laty moralnie oraz intelektualnie, sprzeniewierza się bliskiej wielu pokoleniom absolwentów uczelni dewizie DEO et PATRIAE.
Eustachy2020.09.5 7:31
Czy w Kościele polskim nie ma innych kapłanów mogących zastąpić tego który sieje zamęt na KUL?przecież co tydzień modlimy się o to by Bóg zachował nas od zamętu .
verizanus2020.09.5 9:03
Już odpowiednie służby wiedzą gdzie kto może być. Nie po to ma się agenturę, żeby była samowolka ;)
Anonim2020.09.5 7:12
KUL nie dostanie ode mnie już GROSIKA za to że finansuje takich "wykładowców " jak pan wierzbicki pan dlatego , że jak księdza koloratka lub sutanna uwiera to już nie ksiądz. A jego wypowiedzi nie są jego prywatnymi jak twierdzi rektor , gdyż na pewno na wykładach wrzuca swoje przemyślenia siejąc zamęt zgorszenie w umysłach młodych studentów.
Henryk2020.09.5 6:53
Księże rektorze, nie pozyskał ksiądz mojego poparcia, a nawet uznania, gdyż taka opinia o ks. Wierzbickim "jest to gwóźdź do krzyża" naszego chrześcijańskiego wyznania. Czego wy tam uczycie na tym kul-u, uczycie nienawiści i idiotyzmów. Na pewno straciliście ofiarodawcę od 50 lat. Boże na co ja dawałem datki. Nie ks mojego zezwolenia na takie działanie.
Leon2020.09.5 6:43
"Mężczyzną i kobietą stworzył ich." Tak nasi przodkowie próbowali nazwać otaczającą rzeczywistość. Dziś mamy refleksję że przyroda oprócz dominanty daje wynaturzone odgałęzienia co nie zmienia głównej obserwacji. Etyk który zamazuje główne przesłanie najprawdopodobniej zakiwał się w kombinowaniu, no chyba że jako figurant na smyczy kompromatów pisze co mu każą.
FB usunął komentarz Szutowicza!2020.09.5 0:54
https://imgur.com/j8mb4gM Jaki z tego wniosek? Zgłaszać, zgłaszać, zgłaszać. Masz konto na Facebooku? Zgłoś każdy jego post, każdy jego komentarz. Masz dziesięć kont na Facebooku? Zgłoś każdy jego post, każdy jego komentarz DZIESIĘĆ razy!
Anonim2020.09.5 0:57
https://i.imgur.com/j8mb4gM.jpg
gogogo2020.09.5 0:44
A dlaczego człoqwiek,który otwarcie propaguje kazirodztwo jest nadal profesorem waznej uczelni w kraju? Nietykalnych jest wielu w "tym kraju".
Antek2020.09.4 23:59
Dziada usunąć ze stanu kapłańskiego, ekskomunikować i wywalić z uczelni. Wtedy się inni dobrze zastanowią, zanim zrobią coś podobnego.
Jan2020.09.4 23:15
Czy KUL, to już LEWACKA UCZELNIA, czy KATOLICKA???? Czy ten pseudo profesorek jest LEWACKIM księżulkiem z Gazetki Wyborczej i Ubeka Michnika!!!!!!!!!!!!!!!! Czy już zapomnił, że służy Bogu a nie Wyborzej i DEWIANTOM!!!!!!!!!!!!!!!!
Alicja2020.09.4 23:01
Ten uniwersytet od wielu już lat nie jest godzien dostawać jednej złotówki od katolików. Jeśli takich mają profesorów, to mają takie kształcenie, taką misję. To nie ma nic wspólnego z wiarą Kościoła Katolickiego ani z kulturą. Tragedia.
Japa2020.09.4 22:27
Niespotykana zgodność oceny KUL-u i jego dostojnika . Zgadnijcie na czyją opinię czekam .?
Randka juz dzis2020.09.4 22:25
Cześć Poznaj dziewczynę w domu i weź ja na szybka penetracje! Najlepsze dziewki w polsce www.erooo.pl
Figo Fago2020.09.4 22:29
A na KUL-u dałeś to ogłoszenie ?
normalny2020.09.4 22:15
ta lewacka uczelnia powinna miec odebrana nazwe,katolicka,juz dawno,kiedy nie pozwolili na prelekcje znanej wojowniczki o prawa nienarodzonych
Bianka2020.09.4 22:14
Każdemu może odbić, nigdy nic nie wiadomo, księdzu także...?? Mówię serio....
Anonim2020.09.4 22:14
Dziękuję pani Marzenie Nykiel za podjęcie tematu, napominać, to obowiązek chrześcijanina. to dobre dziennikarstwo.
Bianka2020.09.4 22:13
Andropauza może...?
Anonim2020.09.4 22:12
Jeśli ks.Wierzbicki jest homoseksualistą, to mamy już wyjaśnienie skąd taka postawa, poglądy. Tak, czy inaczej, jak dla mnie nie jest wiarygodnym kapłanem, ani chrześcijaninem, bo pochwala zachowania homoseksualne, czyli jest przeciwny nauce Jezusa, O czym tu jeszcze gadać...??
Anonim2020.09.4 22:24
ohyda? jak tak można? cytuję, jeżeli ks. jest homoseksualistą ... To udowodnij, czy jest, czy nie jest. A nie snuj hagady, bo możesz zniszczyć człowieka.
Agnieszka2020.09.4 22:56
Nic mu złego się nie stanie jak po usłyszeniu gorzkich słów wpadnie w depresje, zrezygnuje z pracy na KUL-u i pójdzie na leczenie psychiatryczne. Mniej zła zrobi i może jeszcze duszę ocali swoją i sumień ludziom nie zdepcze. A póki co to ten człowiek niszczy innych jako wykładowca KUL i do tego etyki. Na domiar złego jako kierownik katedry etyki ma dane przez Kościół potężne narzędzie do ogromnie szerokiego zasięgu czynienia zła, bo to nie tylko jego medialne wyskoki, po których burza i zgorszenie kiedyś ucichną, ale codzienna deprawacja katolickich elit, bo on kształtuje moralność nie tylko świeckich studentów KUL, ale całą masę przyszłych księży, bo w Lublinie kształci się na KUL-u na studiach magisterskich a potem doktorskich masa różnorodnych seminarzystów i z seminarium diecezjalnego i z zakonów, które po to osiadły w Lublinie. Zgliszcz po nim i takich jak on latami KUL będą prześladować, bo on teraz wytycza drogi duchowe tam, decydując o karierach naukowych i obsadzaniu stanowisk takimi jak on.
Maria2020.09.4 23:00
Ks.Wierzbicki sam siebie niszczy wyglaszajac takie poglady!!!
Alojzy Cedzidlo2020.09.5 0:17
A jest o czym , jest . Tylko nie tu . Trzeba rozmawiać , w innym miejscu .
Anonim2020.09.4 22:10
Składam ofiarę na KUL. To kropelka w morzu potrzeb. Wierzę, że to dobrze złożone pieniądze.
Agnieszka2020.09.4 22:59
Nie prowokuj.
Anonim2020.09.4 22:07
Dzisiejszy świat jest gorszy od biblijnego placu świątynnego - scena wypędzenia przekupniów ze świątyni, utrzymanie porządku wymaga ręki Jezusa Chrystusa?
katolik2020.09.4 21:59
kUL musisz stać się nowym KUL, bo inaczej zginiesz. I ogłoś to natychmiast
ula2020.09.4 21:59
Lewactwo wtargnęło do KUL , usuńcie to !
katolik2020.09.4 21:57
KUL już stacił ofiarodawców, którzy dają w Kosciele na składkę na kUL
gość2020.09.4 21:57
Czekam na wspólny podręcznik etyki autorstwa Środy i Wierzbickiego! Niestety oni i jescze inne czarne owce profesorskie wesoło brykają za nasza podatników pieniądze!
krystyna2020.09.4 21:56
Póki Wierzbicki będzie wykładał na KUL ja i moja rodzina nie damy nawet grosza .
katolik2020.09.4 21:55
ten chory człowiek, profanując osobę Matki Bożej, wygląda jak człowiek po udarze, taki jego koniec będzie...
katolik2020.09.5 9:57
ONO jest przykładem podobnym poprzez szyderstwo z Boga do Niemki, która strzeliła do Krzyża i tak samo zginęła w Licheniu
ja2020.09.4 21:53
Nie należy dawać żadnych datków na KUL bo to jest wylęgarnia heretyków i wrogów wiary w Jezusa Chrystusa
sok z banana2020.09.4 21:46
czy kul jest dotowany z budżetu państwa?
Hanna2020.09.4 21:43
Mnie od dawna żadne zbiórki na KUL nie interesują tak jak i moich współparafian.Ciekawi mnie co na to jego studenci.
pudelek2020.09.4 21:42
Mam pytanie, czy ktoś, kto się tylko ubrał w sutannę, zasługuje na miano księdza?...
katolicka kretynizacja polski 🇵🇱2020.09.4 21:41
ma rację też zmieniłem płeć w Indiach i nie wiem kim jestem ciągły bul głowy
Glaudiusman2020.09.4 21:39
To bardzo ciekawe dlaczego nie został po prostu usunięty z tej katedry i przestałby demoralizować młodzież. Dlaczego nikt nie odważy się wziąć go za kołnierz. Bardzo to źle świadczy o KUL i jego zarządzie, skoro tak upadł, tak strasznie. Gdzie ta dawna chwała i odwaga. Co to za jedni dobrali się do władzy, co to za jedni ????? Gdzie te taczki nie oliwione ?????
edek2020.09.4 21:36
Od kilu lat nie daje pieniędzy na KUL, nie wolno wspierać szkodników.
Agnieszka2020.09.4 21:36
Nie wiem, który głupszy: - czy Wierzbicki z przekonaniem, że taki Michał Sz, który ze swoją bandą bawi się, promuje i zarabia na prowokacjach, to robi to (i kupkę na głowę Wierzbickiemu) z jakiegoś bólu; - czy ten rektor KUL-u wciskający nam, że KUL na czele z katedrą etyki, gdzie wykłada Szostak i kierownikiem jest Wierzbicki, to ma coś wspólnego z nauką w duchu nauki społecznej i moralności Kościoła katolickiego Pewne jest jedno - oni mają nas za kompletnych idiotów, wciskając nam takie brednie. Brzydko się nami i wiarą panowie profesorowie kulowscy bawicie, oj brzydko....
katolicka kretynizacja polski 🇵🇱2020.09.4 21:35
To jest chory dzieciak nikt go nie kocha rodzina pogoniła panie zbaw go
kool2020.09.4 21:31
jeżeli za prześladowaniem Margot stoi chociaż 1 samobójstwo osoby LGBT+ a stoi...to ja stoję razem z nim....Bóg w tym przypadku nie będzie ważniejszy od człowieka bo w każdym człowieku jest cząstka Boga
verizanus2020.09.4 21:36
A kto prześladuje Margot?? W jaki sposób??
czekista2020.09.4 21:30
KUL w obecnym wydaniu to Kasta Uprawiająca Lewactwo...
dz2020.09.4 21:30
Wierzbicki musi być bardzo umoczony w ubecji, że do dzisiaj musi tak tańczyć i nie może czy nie chce zerwać się ze smyczy. Wyrazy współczucia. Gdyby miał honor, podałby się do dymisji. Dziękuję za takich etyków.
verizanus2020.09.4 21:29
Dzięki takim jak on wiadomo DLACZEGO tacy ks. jak Kneblewski czy Międlar mają problemy ze zwierzchnikami, którzy kończyli szacowne uczelnie ;)
Jacek2020.09.4 21:27
I wszytko jasne.Wilk potrafi wejść do owczarni ale nie potrafi beczeć jak owca.Oj nie jesteś ty kapłanem Jezusowym.Jesteś sługą szatana.Lepiej żeby ci kamień u szyi uwieszono niżbyś miał męki straszne cierpieć przez wieczność w piekle.Jeśli się nie nawrócisz będziesz przeklinał Matkę że cię zrodziła.To samo ty księżę Boniecki.
mijo2020.09.4 21:18
Bo ks. Wierzbicki to Hiacynt jest jakich swego czasu wiele zainstalowała bezpieka.
verizanus2020.09.4 21:08
Taka jest etyka dzisiejszych wykładowców KUL. Czy się odcinają czy nie dla niego istotne, że jest wypłata (godziwa inna byłaby nieetyczna). A dla nas że musimy się na jego wypłatę złożyć.
MT(*)2020.09.4 20:59
Pojawia się jak najbardziej wyrazisty przykład przyczyn, z powodu których słabość Kościoła pogłębia się. W rzekomo na wskroś katolickiej (?!) uczelni, posadę kierownika Katedry Etyki (!?) sprawuje ktoś, kto z nią nie ma nic wspólnego, a przede wszystkim, nie ma nic wspólnego z nauką Kościoła. I jeszcze na dodatek ów ktoś jest rzekomo katolickim duchownym. Zastanawia mnie jaka byłaby reakcja na powołanie na stanowisko kierownika katedry etyki duchownego uparcie i demonstracyjnie - jak ten dziwaczny przypadek z KUL - głoszącego naukę Kościoła na przykład w uniwersyteckiej katedrze gdzie lewacko-tęczową propagandę już uprawiają choćby tacy ludzie jak Hartman czy Środa. Co by zadrżało wówczas w posadach? A najważniejsze, kto za ten kuriozalny stan na KUL odpowiada?
sok z banana2020.09.4 20:56
jeżeli na kulu są tacy profesorowie, jak ten wierzbicki, to więcej nie dam ani złotówki
Anonim2020.09.4 20:46
Ale jakby Wierzbicki skrytykował gender to z KUL-u by wyleciał z prędkością światła.
Naiwny2020.09.4 20:45
Ciekawe czy Żydzi odetną się od rebe Szudricha?
Anonim2020.09.4 20:47
Nie wiesz, że w Izraelu jest potężna diaspora LGBT+? Marsze równości w Jerozolimie należą do największych na świecie.