Grzegorz Górny: Polska może oprzeć się ideologii gender - zdjęcie
02.01.20, 18:47

Grzegorz Górny: Polska może oprzeć się ideologii gender

30

"Widać, że u nas w Polsce jest zupełnie inny potencjał, inna dynamika religijna niż w pozostałych krajach, nawet naszego regionu. Myślę, że mamy w sobie tyle siły duchowej, tyle mobilizacji społecznej, żeby się tym procesom, które są przedstawione jako nieuchronne przeciwstawić, chodzi tu także o ideologię gender" - powiedział na antenie "Aktualności dnia" publicysta Grzegorz Górny.

 

W ocenie dziennikarza Polska jest obiektem ataku. To wojna kulturowa, którą św. Jan Paweł II określał jako bój o dusze świata.
"To co dzieje się w Polsce jest wycinkiem tego szerszego konceptu tylko, że u nas można powiedzieć ten bój jest bardziej zaciekły. Dzieje się tak, ponieważ w Polsce jest inna sytuacja kulturowa, religijna, duchowa niż w krajach zachodnich. To znaczy u nas znaczenie Kościoła i chrześcijaństwa w życiu publicznym jest o wiele większe, dlatego ten pojedynek jest o wiele bardziej zaciekły" - wskazał Górny.

"W Polsce widzimy pewne zjawiska, które do tej pory w ogóle były nie do pomyślenia. Aktualnie zaczynają one być coraz mocniej obecne. Rodzi się pytanie czy ulegniemy tej ofensywie, czy damy sobie narzucić te warunki ich gry, czy też się obronimy, a nawet sami przejdziemy do ofensywy?" - pytał publicysta.

Publicysta podkreślał, że o ile niemal wszędzie na świecie trendy legislacyjne idą w kierunku liberalizowania aborcji, w Polsce jest inaczej. Jeżeli są podejmowane jakieś próby zmiany prawa aborcyjnego, to tylko w kierunku ograniczenia liczby zabijania dzieci nienarodzonych.

"Pierwszym podstawowym krokiem musi być uświadomienie sobie z czym mamy do czynienia. W przypadku aborcji i Kościół i ruchy pro-life wykonały gigantyczną pracę, żeby uświadomić społeczeństwu czym tak naprawdę ona jest, że to unicestwienie ludzkiego życia w fazie życia płodowego" - wskazał w kontekście aborcji Górny.

bsw/radiomaryja.pl

Komentarze (30):

Anarchosyndykalistyczna Internetowa Partyzantka2020.01.3 6:11
Nie ma czegoś takiego jak "ideologia gender", ty religiancki matole. Za to Polacy powinni oprzeć się szkodliwej ideologii rzymskiego katolicyzmu.
ZERR02020.01.3 10:28
Jeżeli coś wygląda jak ideologia, chodzi jak ideologia, pływa jak ideologia i kwacze jak ideologia, to chyba można pokusić się o wysunięcie hipotezy, że prawdopodobnie jest to ideologia.
RHQQ22020.01.3 11:55
Zgadzam się - wstrętna i obrzydliwa ideologia katolicka.
ZERR02020.01.3 0:24
Sekta LGBT gwałci młode pokolenie, głupie jak but, przez oczy na potęgę. Analogicznie jak w latach 50-tych robili to komuniści - co skończyło się na Węgrzech jatką (20 tysięcy zabitych na miejscu i 5 tysięcy zabitych w gułagu) 1956. Teraz też się tak skończy. Starsi musza obronić młodzież, bo jeśli tego nie zrobią, skończy się tak jak na zachodzie gdzie ca. 60% młodzieży męskiej do lat 21 zostało przynajmniej raz zgwałcone przez jakiegoś pederastę (z greki - miłośnika chłopców).
ZERR02020.01.3 0:25
Starsi musza obronić młodzież, bo jeśli tego nie zrobią, skończy się tak jak na zachodzie gdzie od 20 do 25% młodzieży*** płci dowolnej deklaruje homoseksualizm - typowy skutek licznych gwałtów, jakie na życzenie WHO dzieci przechodzą od 4 roku życia. ***Dla ciągłości demograficznej narodów oznacza to to samo, co wymordowanie minimum 1/5 młodzieży w jakiejś wielkiej wojnie. Osoby homoseksualne nie będą posiadać żadnych dzieci, oczywiście poza tymi uprzednio porwanymi normalnym rodzinom pod dowolnie głupim pretekstem, co się będzie odbywało na skalę przemysłową.
ZERR02020.01.3 0:36
Poprawka - państwowy kidnaping już odbywa się na skalę przemysłową, a zboczeńcy są jawnie uprzywilejowani w przyznawaniu im porwanych cudzych dzieci. Są miejsca, gdzie odmawia się wszystkim normalnym i heteroseksualnym, a przyznaje się wszystkim wnioskującym homosiom. No, któż by śmiał odmówić maskotki nadczłowiekom.
ZERR02020.01.3 0:26
Zaraz jakieś lewaki zaczną gawędzić, że to "normalne"... Widzieliśmy jakie normalne, gdy z wody wyszedł Breivik a 100 osób rozpłakało się rzewnie, zamiast uciekać.
ZERR02020.01.3 0:26
To jest wychowywanie pokolenia metroseksualnych pierdqł, niezdolnych do czegokolwiek. Kompletnie bezbronnych pixdusiow z ufryzowana brodą, czekających na nóż ekstremisty islamskiego. Starsi muszą obronić młodzież, bo jeśli tego nie zrobią, skończy się krwawa łaźnią na skalę kontynentu. Postępowe gogusie nie obronią ani siebie, ani swoich kobiet i dzieci (nielicznych bo przecież geje tak nie robią).
Miotła2020.01.3 9:21
Tak, racja. Wystarczy popatrzeć choćby na współczesne teledyski. Aż żygać się chce. A młodzież to ogląda.
mordechaj2020.01.2 20:34
Wyborcy, popierając ich będziecie współodpowiedzialni za zło, które oni planują , tzn. homomałżeństwa, adopcja dzieci przez homo, aborcja na życzenie, deprawacja dzieci WHO-ideologia gender itd. Jestem homofobem, nie dlatego, że nie lubię tych ludzi, ale dlatego, że ich część aktywistów, tych którzy jeżdżą autobusami głównie z Warszawy po miastach organizując tzw. marsze równości, przyczepili się do mojej wiary i pemanentnie ją beszczeszczą, profanują i nas obrażają. Te świry nie chcą żadnej tolerancji, lecz dominacji nad normalnymi ludźmi. Nigdy nie zgodzę się na to żeby być rownym z tą tęczową zarazą maszerującą w marszach LGBT, a także pedofilami czy zoofilami. Dla mnie oni są równi jedynie w wielkości żołądka, co jest jasnym, że potrzebują tyle samo żarcia co ja – i nic więcej! Różnica zasadnicza między mną a nimi jest taka, że ja jestem normalny, a oni są zboczeńcami !!!
Lolek kremowka2020.01.2 20:32
Tak, utworzyłem strefę wolną od LGBT w Polsce !!! Tą strefą – jest mój dom wraz z jego obejściem i ogrodem !!! Tu wszelkiego typu zboczeńcy mają ścisły i bezterminowy zakaz wstępu !!! Bo – nie życzę sobie w moim domu smrodu ze stolców i wegin, bo nie życzę sobie w moim domu tych, którzy profanują moje symbole religijne, tych przebranych za idiotów, tych zacietrzewionych , nienawistnych i podłych, tych homoterrorystów, tych, którzy pod pozorem tolerancji są skrajnie nietolerancyji wobec innych ludzi i tych, którzy są pedofilami i zoofilami ! No access – never !!!
gumowa kaczka2020.01.2 20:31
Jestem homoseksualistą, ale nie mam zamiaru i nie chcę się ujawniać jak ci durnie na marszach, i nie chcę aby moi znajomi wiedzieli o mojej chorobie. Jednakże nurtują mnie pytania, na które chciałbym znać odpowiedzi: - co robi dwóch homosów, żeby podczas ich seksu nie śmierdziało ze stolca ? - po jakim okresie czasu mięsień zwieracza (atakowanego, czyli homocioty) jest tak zbestrzeszczony, że przestaje spełniać jego funkcję. Czy wtedy taki zboczeniec musi permanentnie używać pampersów ? - po co zboczeńcy noszą weginy na patykach podczas ich marszów, skoro akurat tych części ciała nie używają ani lesbijki ani pedały podczas uprawiania seksu ? Czekam na odpowiedzi.
Konrad !2020.01.2 22:43
gumowa....k.. Masz jeszcze jeden problem ! Zapomniałeś, że całkiem niedawno to samo wklejałeś! Nie ten adres! Poszoł na swoje portale homosiowe ! Podwójny wstyd i smród homosiu!
Niejestemrobotem2020.01.2 19:50
W tej chwili w Polsce jest największa różnica między poziomem religijności starszych, a młodych. Obecne pokolenia już nie są tak na smyczy kościoła ja starsze. W dużych miastach ponad połowa licealistów nie chodzi na religię, a z tych co chodzą połowa zapewne i tak nie wierzy. A to duże miasta zwykle wyznaczają trendy społeczne, więc prędzej czy później pójdzie za ich przykładem również tzw. Polska powiatowa. Zresztą, już w tej chwili widać, że nawet w zwykle mocno religijnej Polsce wschodniej (Lublin i Białystok) były marsze równości. Na razie niewielkie i atakowane, ale w Warszawie też tak kiedyś było. I tam za kilka lat też już to będzie normalne wydarzenie. Chyba, że dojdzie do jakiejś diametralnej zmiany. Ale nie zanosi się na to. Tak jak zmieniło się podejście do seksu przedmałżeńskiego, upowszechniła antykoncepcja, tak i to się zmieni.
stan2020.01.2 23:19
Straszne, aż tyle ludzi pójdzie na wieczną zagładę i mękę? Wolny wybór. Co światlejsi młodzi wierzą Jezusowi, inni - chodzą do wróżek, astrologów, noszą pierścienie Atlanty, czerwone nitki. Kto tu jest ciemnogrodem? Chcecie, byśmy poprzez waszą propagandę, uderzanie w księży i hierarchów Kościoła odwrócili się od wiary? Przecież my nie wierzymy w księży czy hierarchów, ale w Boga, Jezusa Chrystusa. Wasze wysiłki są daremne. Sam Bóg powiedział, że moce piekielne nie przemogą Kościoła. Idzie atak potężny na wartości chrześcijańskie, na kapłanów, Kościół, nawet Matkę Bożą i Jezusa - gdzie jest wasza tolerancja? Marsze LGBT są organizowane przez obwoźnych cyrkowców, a marsze za zżyciem wypływają z wolnej woli i zaangażowania chrześcijan i w dodatku są znacznie liczniejsze niż ci dewianci. Nie wierzę, byś był aż tak głupi, by wierzyć w to co napisałeś. Być może robisz to dla pieniędzy - na gender Soros nie skąpi, albo masz problemy emocjonalne ze źle ulokowanymi uczuciami.
Niejestemrobotem2020.01.3 9:38
No więc tak, w Wawie marsz równości miał 56 000 osób, zaś marsz za życiem poniżej 10 000. Również czarne protesty w każdym mieście gromadziły więcej młodzieży i ogólnie ludzi niż marsze za życiem. Większość młodzieży, która nie wierzy w Jezusa nie chodzi do wróżek itd. Wieczna męka przestała działać, ludzie już w nią nie wierzą. I naprawdę, w tym, że ludzie są coraz mniej wierzący nie ma nic złego. Nikt nie walczy z wiarą czy z katolikami, przeciwnie, to księża i kościół co chwilę atakuje kolejne grupy ludzi. Co często kończy się tym, że grupy te bronią się kontratakiem, a kościół wykorzystuje to w swojej propagandzie. Do tego lobbuje za określonymi ustawami, bierze hajs z podatków, próbuje wymusić sobie kolejne przywileje. Dlatego ludzie go krytykują, a nie dlatego, że głosi wiarę w Jezusa.
Polak2020.01.2 19:41
Stol lat temu różni Górni fantazjowali że Polska oprze się prawom wyborczym kobiet. Nieco wcześniej, że zgodnie z zaleceniami sekty katolickiej oprze się chirurgii i elektryczności. I widać co wyszło z marzeń sekciarzy :)
RHQQ22020.01.3 11:53
Ej, ale obecnie tyle się czeka w kolejce na zabieg chirurgiczny na NFZ, że w sumie chirurgii się oparliśmy, a elektryczność w tym roku zdrożeje. Także PiS robi co może :)
Janek2020.01.2 19:36
Ideologię gender a PiS? "Za dwie kadencje Prawo i Sprawiedliwość zniknie ze sceny politycznej, jeżeli..." J. Pospieszalski youtube.com/watch?v=3YqBGzEWZVk
Cipak2020.01.2 19:16
Jeśli JPII powiedział - to sprawa jest jasna - on wszystko wiedział. - Z wyjątkiem pedofilskiej aktywności swoich protegowanych - Jankowskiego, Wesołowskiego, Degollado, McCarricka i otrzymanie 90000$ za parasol /ochronny/. No chyba, że "Washington Post" - to komunistyczna szczekaczka - wtedy wszytko to lipa, łgarstwo.
stan2020.01.2 22:55
Sprostowanie - żydokomunistyczna szczekaczka.
ruiny2020.01.2 19:03
A w tym czasie Putin bawi się w fałszowanie historii zamiast walczyć z gender.
stan2020.01.2 22:54
Mason bolszewik nie będzie walczył z masońską ideologią. Ideolog Dugin bez ogródek wskazuje drogę, którą ma iść Rosja - kolejny rozbiór Polski i podział wpływów. Maja dogadać się z Niemcami, czy "gada" (czyli nas) pozostawią Zjednoczonej Europie Zachodniej (jako jednemu krajowi), czy przydzielą Eurazji, którą ma utworzyć Rosja, a oni, tj. Rosja będą wiedzieli, co z nami zrobić. Był ideolog Doncow na Ukrainie (rzeź Polaków wypływała z tej ideologii), współcześnie mamy Dugina ideologia putinowskiej mocarstwowości, spadkobiercy bolszewików mordujących inne narody (poza oczywiście żydami, twórcami tych zbrodniczych pomysłów; komuna i Lenin - ich wynalazkiem).
anonim2020.01.2 19:01
Polska jest prekursorem ideologii gender. Nigdzie indziej nie ma aż takiego pomieszania i odwrócenia ról społecznych, jak u nas. Pokażcie mi drugi kraj, gdzie baba rządzi a chłop słucha.
jozef2020.01.2 18:58
Polski katolicyzm jest na pokaz, Polacy którzy jadą za granicę zapominają o kościele. Tutaj muszą bo co powie sąsiad. Tak samo z gender, nikogo to nie obchodzi, ale jak ksiądz powie że źle no to źle. Jest mała grupka fanatyków, ale oni bardziej szkodzą sprawie niż pomagają.
anonim2020.01.2 20:09
Nie masz racji ,nikt teraz do koscioła nie chodzi dla sasiadów ,żeby się pokazać ,teraz do kościoła chodzą ci co na prawdę chcą chodzić .
jozef2020.01.2 22:12
Znam wielu co chodzi na pokaz i komunię przyjmują na pokaz.
MAREK19542020.02.15 21:18
no i?
Polak Ateista Dumny Gej2020.01.2 18:49
Póki co Polska jest na najlepszej drodze odparcia ideologii katolicyzmu :)
MAREK19542020.02.15 21:17
Tako rzecze zboczek...