Sześć wejść antenowych z finału WOŚP emitowane przez TVP2 obejrzało średnio 1,01 mln widzów. Takie dane, powołując się na Nielsen Audience Measurement, podaje branżowy portal Wirtualnemedia.pl.

Finał WOŚP największą widownię miał pomiędzy godziną 19:32 a 20:10. Najwięcej widzów tradycyjnie przyciągnęła transmisja ze „Światełka do nieba” (od 20:00 do 20:05), którą obejrzało 2,44 mln widzów. To i tak niewiele, bo jak podają Wirtualnemedia.pl, finał WOŚP tak niskiej widowni nie miał od lat – na przykład w 2011 roku transmisje w „Dwójce” oglądało średnio 1,40 mln widzów.

Blisko pięć godzin relacji finału WOŚP przygotowywało prawie tysiąc pracowników i współpracowników Telewizji Polskiej z Warszawy i jej 16 oddziałów terenowych. TVP na rzecz społecznej akcji przeznaczyła m.in. sto ekip reporterskich z 200 kamerami.

WOŚP zebrała także mniej pieniędzy niż w latach poprzednich. Podczas 22. finału udało się zebrać 35,4 mln złotych (dane zadeklarowane w niedzielę o północy). „GPC” zauważa, że w tym samym czasie w ubiegłym roku na kontach WOŚP było już prawie 40 mln złotych.

Beb/Wirtualnemedia.pl/Gazeta Polska Codziennie