Doda o cenzurze w „Trójce”: ‘Je***a ściema’ - zdjęcie
18.05.20, 10:28Fot. screenschot: Youtube

Doda o cenzurze w „Trójce”: ‘Je***a ściema’

100

Jednym z najgłośniej dyskutowanych tematów w Polsce ostatniego weekendu stało się głosowanie Listy Przebojów Trójki. Dyrekcja Programu Trzeciego Polskiego Radia zdecydowała się na unieważnienie piątkowego notowania, co stało się powodem krytyki rozgłośni. Władzom radia zarzuca się wprowadzanie cenzury. Na ten temat postanowiła wypowiedzieć się także Dorota Rabczewska. Zdaniem wokalistki żadnej cenzury nie ma.

Zwycięzcą piątkowego notowania Listy Przebojów Trójki została piosenka Kazika „Twój ból jest lepszy niż mój”. Zarząd Trójki ogłosił jednak anulowanie głosowania. Jak twierdzi, doszło do złamania regulaminu i do głosowania wprowadzono piosenkę spoza listy oraz dokonano manipulacji przy liczeniu głosów. Wielu artystów wobec tej decyzji zarzuciło rozgłośni wprowadzanie cenzury. Innego zdania jest jednak Dorota Rabczewska:

-„Co do cenzury w mediach, to zwracam się do moich szanownych, znajomych muzyków choć, może nawet bardziej menadżerów: od lat jesteśmy cenzurowani za pomocą tak zwanych badań w stacjach komercyjnych. Wszyscy wiemy jak to wygląda i jaka to jest je***a ściema” – napisała Doda na Facebooku.

-„Więc może w końcu szanowne rozgłośnie ustalą jawny cennik: ile za piosenkę tygodnia, miesiąca itp. zamiast zamiatać "gifty" pod stołem a Wy (menadżerowie) nie będziecie musieli zmagać się z hipokryzją, krzycząc teraz na lewo i prawo o cenzurze w Trójce...” – dodała piosenkarka.

kak/Facebook, wprost.pl

Komentarze (100):

Bobek2020.05.18 17:41
A co na to wszystko Zenek Martyniuk? Zapytajcie go też, to bardzo ważne.
Kaziuk2020.05.18 17:49
I jwgo syna w więzieniu też
ABC2020.05.20 9:07
To go zapytaj.
bruno2020.05.18 15:47
Pani Dorota podoba mi nie coraz bardziej, dziękuję za nie banie się mówienia prawdy.
bg2020.05.18 13:54
Ona rzeczywiście ma ponadprzeciętne IQ. Do tej pory troszkę powątpiewałam, ale teraz gdy tylu dało się nabrać, a Dorota trafnie ocenia sytucję to - to pełen szacun. Brawo Dorota.
Mi\\305\\202osierny2020.05.18 13:53
Doda, jako główna nowa gwiazda polskiego radia :))
anonim2020.05.18 15:56
a kto tam jest lepszy od niej? wraz z Wodeckim, Grechutą, Demarczyk itp. skończyła się epoka artystów w popmuzie w Polsce. Teraz jest mandaryna, maragaret i ci z "jak oni śpiewaja", a z tych gwiazdek to już wolę Dode bo przynajmniej ładna
bezlitosny internauta2020.05.18 13:14
Niedźwiedź doświadczy tego co Grodzki bo decyzja żeby obrzucić go guanem najwidoczniej już zapadła.
ASTOM2020.05.18 14:50
hahaha, hohoho, ześmiałem się ze śmiechu jak pszczoła! Anioły niewinności: jeden z dwoma tomami raportów ze spotkań jako KO z sb, a drugi z kilkudziesięcioma świadkami jego łapówkarstwa!!!
anonim2020.05.18 15:51
to Niedźwiedzki też łapówki bierze, nawet w radio???? cóż, może masz racje, przecież to tajny współpracownik SB, a tam wszyscy brali, jak nie w kieszeń to w d....
Jan2020.05.18 12:59
przestancie o NIej pisac, prosze ciekawe czy pomogla komuis w czasie epidemi
marianl2020.05.18 12:35
Do kkk . żebyś był chociaż głupi, niestety jesteś żałosny!!!
Tom.2020.05.18 12:07
Aktualna sytuacja z piosenką Kazika to idealny materiał do badań nad psychologią tłumów a w szczególności nad „strategicznym zarządzaniem percepcją”. Pani Doda ma rację szczególnie, że jest już kolejnym muzykiem, który mówi o niecnym procederze w redakcjach muzycznych. Ale to nie wszystko. Poczytajcie sobie co Wikipedia pisze o aktywności pana Prowadzącego listę przebojów trójki w latach osiemdziesiątych. Może wtedy dotrze do niektórych, że w istocie są baranami zarządzanymi przez niewidocznych strategów.
14/12/192020.05.18 12:36
Tom drugi, nie lepszy od pierwszego. Kto ma uszy, niech słucha.
Krakus2020.05.18 15:42
Doda NIGDY nie była na LP3. Takie szmirowate "piosenki" na "Trójce" nie chodziły.
Et Si Tu N'existais Pas2020.05.18 11:54
Za czasów PRL-u w radiu był ban na piosenkę zespołu Boney M „Rasputin”.
ASTOM2020.05.18 12:57
Haha! A ja nagrałem pierwszą nieocenzurowaną prezentację!!!
griszko2020.05.18 11:53
I tu Dodzie wierzę. A nie wierzę temu panu TW - Bera.
ASTOM2020.05.18 12:58
On tam chyba był tylko KO - kontakt operacyjny, no ale i tak zebrało się 2 tomy z tych kontaktów
Krakus2020.05.18 11:51
Czy Bruce Sprinsteen, Stonsi, Katie Melua, Eva Cassidy, śp. Czesław Niemen i inni też płacili Niedzwiedzkiemu? Tak tylko pytam, dla kolegi...
bezlitosny internauta2020.05.18 11:50
Nie dość, że Rabczewska, nie dość że Facebook, to jeszcze manipulacja treścią wypowiedzi Rabczewskiej. Przede mną już ktoś na to zwrócił uwagę, więc nie będę tego powtarzać.
abiturient2020.05.18 11:47
Ta Duda to jakaś kuzynka prezydenta? Co to za pustak i co ona ma do powiedzenia?
ABC2020.05.20 9:05
Jednak jest popularna i wie coś na ten temat.Nie wszystkim muszą odpowiadać jej piosenki.
Suweren2020.05.18 11:43
https://www.fronda.pl/a/doda-obrazila-uczucia-religijne,13632.html https://www.fronda.pl/a/doda-w-polsce-faworyzuje-sie-osoby-wierzace,30191.html https://www.fronda.pl/a/doda-zaplaci-5-tys-zl-za-quotnaprutych-winem-apostolowquot,17218.html Etc., etc., etc... A dziś? A dziś powiało z drugiej strony.
...2020.05.18 12:46
Uważasz, że nieważne co, tylko z jakich pozycji? Wg żelaznej zasady niejakiego Włodzimierza Uljanowa ksywka "Lenin"? Ponadto mogła się po drodze nawrócić, a z jednego nawróconego... "Proca" dokonała postępu i dzieli wypowiedzi na trzy kategorie: 1. Nasi - zawsze dobrze i mądrze - co wykazuje komentarz niekoniecznie powiązany logicznie z oryginalną wypowiedzią 2. "Tamci"- j.w. tylko zawsze źle i głupio. 3. Pozostali - klasyfikacja do 1 lub 2 zależnie, czy komentarzem niekoniecznie powiązanym logicznie z oryginalną wypowiedzią da się podciągnąć po nasze, czy przeciwnie. Tu mamy do czynienia z kategorią 3., a p. Rabczewską udało się zakwalifikować do 1.
Suweren2020.05.18 15:37
1. Wypowiadaj się proszę w swoim imieniu i nie insynuuj. 2. Uważam, że powoływanie się na człowieka, którego wcześniej się opluwało, w dodatku po wyciągnięciu wypowiedzi z kontekstu, jest mało wiarygodne. 3. Nic z tego, mówiąc najoględniej. Biblia musiałaby być bezspornie prawdziwa i niepoddana przekształceniom. W innym przpadku, możemy co najwyżej powiedzieć, że nie wiemy czy ma to znaczenie. 4. Tekst nie mógłby nigdy przemówić, gdyby nie interpretator, czyż nie? 5. A którzy 'nasi' to 'nasi'? 6. Jaki to ma sens, jeśli wiadomo, że nikt nie ma racji zawsze i nikt nie mówi zawsze dobrze i mądrze. To nie może działać w realnym życiu, chyba że ktoś jest kompletnie zaślepiony, a nawet na Wiejskiej, czy Frondzie zdarzają się przebłyski. >>"PROCA" dokonała postępu<<, hehe, dobre :) Winszuję poczucia humoru.
...2020.05.18 17:04
Zwyczajnie odróżniam treść wypowiedzi i osobę wypowiadającą (co sugeruję innym zawsze i wszędzie), szczególnie gdy podaje fakty, a nie gołą opinię. A w "Procy" jeszcze niezbędna jest umiejętność oddzielenia wypowiedzi od tytułu i komentarza, ergo należy otworzyć załączony oryginał, obejrzeć dołączony film i porównać z komentarzem. Wychodzą moje p.p. 1,2 i 3. Zatem, wypowiedź p. Rabczewskiej ma walory poznawcze, jak działają stacje radiowe, ale nie, co się stało w "Trójce" (co prostacko wmawia komentator). I akurat p. Rabczewska znacznie lepiej zna się na szoł-biznesie niż na teologii.
Suweren2020.05.18 18:11
Jeśli masz na myśli to, że powyższym algorytmem posługuje się ten portal, to zgadzam się w całej rozciągłości. Tak, wypowiedź Dody dotyczy generalnych aspektów funkcjonowania przemysłu rozrywki, a nie tej konkretnej sytuacji. Do niej zupełnie się nie odnosi. Ale po co te przytyki dot. Lenina?
jula2020.05.18 11:43
Proszę jaka konkretna kobieta i informacja z jądra jąder show biznesu.
Suweren2020.05.18 11:38
Nowy autorytet Frondy: Doda. Chyba skisnę ze śmiechu! Kto następny? Siostry Godlewskie? Popek? Justin Biber?
XD2020.05.19 9:17
Zenon Martyniuk jeszcze się nie wypowiadał chyba...
Piotr Nowak2020.05.18 11:25
Doda jęczy że nikt nie chce puszczać jej goownianych piosenek i że menadżer ma za mało kasy żeby podlizac się naczelnym stacji radiowych, na tyle mocno żeby puszczali jej jęki. A wy pisie-kato- debile próbujecie wcisnąć swoim waskomózgowym odbiorcom że wychwala Jarosława Kaczyńskiego... No mistrzostwo debilizmu. :)
ASTOM2020.05.18 11:31
Gdzie tam debilu jest słowo o Kaczyńskim? Doda wyśmiewa tezę o cenzurze przez dyrekcję trójki w obliczu korupcji "dziennikarzy-prezenterów" piosenek.
Piotr Nowak2020.05.18 11:43
No właśnie na dotarciu do takich idiotów jak ty to wszystko bazuje. A powiedz mi skąd w ogóle ta dyskusja na temat cenzury w trójce? Dlatego że Kazik nagrał nową piosenkę? Nie! Dyskusja jest dlatego że twój Bóg uznał ze nie dotyczą go żadne zakazy, że jest qwa ponad wszystko i wszystkich. A Kazik nagrał o tym bucu piosenkę. Uprzejmie więc proszę nie pierrdoll mi tu że to nie jest o Kaczyńskim, bo obrażasz inteligencję mojego kota. Idź polizać obrazek ze św Kaczym i nie zawracaj mi głowy. Buziaki.
ASTOM2020.05.18 12:51
Pier..l się czerwona gnido ze swoimi buziakami. Boga nie dotyczą ŻADNE zakazy. Po co Boga w to wciągasz? I kto ci frajerze powiedział, że pochwalam Kaczyńskiego za tę wizytę na cmentarzu? Ale i tak będę na niego głosował, bo ten numer to ziarnko piasku przy saharze przekrętów twoich idoli!!!!!!
anonim2020.05.18 13:00
Dżizus jaki ty jesteś nierozgarnięty. Nie wciągam w to żadnego Boga w sensie Pana Bozi. Chodziło mi o Boga-Kaczyńskiego - bo on się za takiego uważa i ty też przecież go wyznajesz. A argumenty typu "bo inni też kradli" to nie do mnie kochanie.
ASTOM2020.05.18 14:46
A Kaczyński jeżeli bóg to z małej litery, nieuku. I może nie porównuj tłumoku komsomolski wizyty na cmentarzu z oceanem zabójstw i złodziejstw w wykonaniu twoich pupili w latach 1945-2015. I przestań się do mnie wdzięczyć jak końska piz...a do bata.
anonim2020.05.18 14:52
Zdenerwowałaś się? :)
ASTOM2020.05.18 16:32
A skądże! A to wszystkich klasyfikujesz do rodzaju żeńskiego? Świat się nie składa wyłącznie z kobiet i zboczeńców. Tata i mama nie nauczyli, że są także mężczyźni? Aaaa, pewnie się dwóch tatusiów miało... Oj biednyś ty, biedny.
Oskar2020.05.18 11:40
Nowak masz rację. To co powyżej wypociłeś to rzeczywiście mistrzostwo debilizmu...
wandzia2020.05.18 11:24
sprawa w "trójce" to gównoburza
...2020.05.18 11:31
Można sobie do woli zaklinać rzeczywistość, ale jeżeli było, jak twierdzą dziennikarze odchodzący z radiostacji lub zawieszani w obowiązkach, to nie jest to żadna g-burza, tylko "signum temporis". Albo nawet gorzej - "koniec początku".
KATOLICKA KRETYNIZACJA POLSKI2020.05.18 11:14
DODATKOWO WYJASNIAM JA JAKO KRETYN WNUCZEK DZIADKA Z ZYDOKOMUNY ZBRODNIARZA Z UB UWIELBIAM DZIADKA CZERWONEGO BOLSZEWIKA, ZA TO ZE WPOIL WEMNIE NIENAWISC DO POLAKOW I ICH WIARY .DZIS MOGE BEZKARNIE OBRAZAC POLAKOW I BEZCZESCIC ICH WIARE TAK JAK TO ROBIA MOI STARSI BRACIA W KLAMSTWIE , KTORYCH NAIWNI POLACY WYBRALI NAWET DO EROPARLAMSNTU.BEZKARNOSC ZAPEWNIA NAM NASZA ZYDOWSKOBOLSZEWICKA KASTA.
ASTOM2020.05.18 11:35
Ok, tylko nie wrzucaj wszystkich żydów do jednego worka bo w Polsce powojennej zdecydowanie dominowali żydzi- komuniści. To tak jak w reichu wszystkich Polaków mają za złodziei bo polskie gangi kradły tam samochody
Wyborca2020.05.18 12:47
Czy ktoś z frondy tego pajaca nie usunie ?, przecież od dawna wieje jednostajną nudą w tym dzbanie - dobra rada - zmień portal. Chociaż... może trzeba wykonać dzisiejszy akord, bo płacą. A tak z ciekawości, ile ???
jej2020.05.18 11:02
Do Agnieszki Dz. A w którym miejscu artykułu napisane jest, że Doda autorytet powiedziała...? Jak wy podpieracie się np. Ostaszewską jako autorytetem, bo coś tam nabebeała o złym rządzie to jest ok. A tak a na marginesie. Dlaczego Doda nie mogłaby się wypowiedzieć na dany temat jak sama zna sytuację od środka, a pani zapewne z TVN lub od ziejącej nienawiścią do rządu opozycji?
Po 11, NIE BĄDŹ OBOJĘTNY2020.05.18 11:20
Doda powiedziała, że pracownicy PAŃSTWOWEJ firmy "zamiatają gifty pod stołem" następnie manipulują playlistą. Skoro to wiarygodne źródło, to gdzie doniesienie do prokuratury? Gdzie? Jak fronda może nie zareagować jak dowiaduje się o przestępstwie z wiarygodnego źródła? Gdzie doniesienie do prokuratury???
jej2020.05.18 11:28
Po co do prokuratury jak wasze sądy uniewinnią?
...2020.05.18 11:26
Weź się ogarnij. "Proca" cytuje p. Rabczewską i interpretuje jej słowa, jakoby w "Trójce" nie było cenzury. Czyli powołując się na nią, a nie np. na Ciebie, stawia ją jak autorytet (we współczesnym rozumieniu tego słowa). A pomijając kwestię, czy naprawdę jest czy tej cenzury nie ma, to p. Rabczewska pisze o niejasnych kryteriach doboru piosenek w innych stacjach i na końcu sugeruje, że to jest problem, a "Trójka", to rzecz drugorzędna. Czy jest tu jakieś potwierdzenie, że w "Trójce", "zdaniem wokalistki żadnej cenzury nie ma", jak to raczy sugerować red. "kak"?
Sprytny ninja2020.05.18 11:01
1. Dwa pierwsze wpisy - typowe dla lemingów, obrazić, udawać obrażonego i zero meritum 2. Tymczasem DT napisała jak wyglada prawda o lansowaniu piosenek. 3. Nawet zaproponowała - zamiast pod stołem dla prezentera niech stacja określi cennik, np. za piosenkę m-ca -XXX zł , za piosenkę dnia X zł. 4. Niestety jest to za trudne do zrozumienia dla lemingów, dlatego padają obrażone.
Dam2020.05.18 11:10
Ale napisała nie na temat. Pisała o ustawianiu listy, a sprawa jest o usunięcie piosenki, która wygrała. Nawet jeżeli prawdą jest, że ktoś zamienił ją miejscami, to powinna być na miejscu 4, a tymczasem obecnie nie ma jej w ogóle. O to się rozchodzi.
Sprytny ninja2020.05.18 11:55
1. DR wskazała jak się "robi" piosenkę m-ca 2. Chodzi o dołączenie piosenki spoza listy 3. Jej w ogóle nie było na liście!!! 4. Sfałszowano więc wybór internautów 5. Teraz chodzi o to kto tego dokonał. 6. Czytając internet wychodzi, że zrobił to prezenter MN 7. I teraz widać jak prezenter może "układać" listy, więc DR logicznie zaproponowała cennik. 8. lemingi tego nie ogarniają
Urszula2020.05.18 13:39
Piosenka była na liście. To jest do sprawdzenia przecież.
N.2020.05.18 13:39
To dlaczego ktoś z Trójki próbował tuszować sprawę poprzez usunięcie dostępu do notowania listy na stronie internetowej? Jest dostępny w internecie kod tej strony z doklejoną linią, która przekierowuje na atrapę strony z błędem (podczas, gdy nie żadnego błędu - jego wyświetlenie wynikało jedynie z tego przekierowania). Gdyby było tak, jak twierdzi Trójka, to by dali tam komunikat, ze wyjaśniają sprawę, a tak na gorąco ktoś ukrył notowanie zasłaniając się rzekomym błędem serwera. Ale co ja się męczę, skoro osoby takie, jak Sprytny ninja widzą wszystko przez okulary polityki, i pisowskie zawsze będzie białe, niepisowskie czarne, niezależnie od faktów.
Dam2020.05.18 13:55
Kłamstwo przychodzi ci tak łatwo, bo pójdziesz do spowiedzi i będzie zapomniane? Piosenka była na liście, masz tutaj nawet screeny https://twitter.com/Lukasz_Maslanka/status/1261972355229921280 https://i.redd.it/c186f8z3saz41.jpg Dodatkowo jakiś "haker" dodał do strony linijkę kodu tak, aby następowało automatyczne przekierowanie do strony z błędem, tak aby nie można było sprawdzić listy. Jesteś albo trollem albo pożytecznym idiotą.
Po 11 NIE BADZ OBOJETNY2020.05.18 10:50
Kolejne samozaoranie. Jest sporo wypowiedzi ludzi kultury w tej sprawie, np. Zbigniewa Preisnera A frądel wygrzebał Dodę, która zresztą wypowiada się w innym temacie, w temacie ustawiania playlisty. Czyli samozaoranie poprzez wybór "autorytetu" i naginanie jego wypowiedzi.
Tom Bombadil2020.05.18 10:50
Ale Doda ma rację!
Sprytny ninja2020.05.18 11:05
Lemingi tego nie łapią.
Kaziu2020.05.18 19:21
Pisowskie lemingi tak już mają.
Dam2020.05.18 13:56
Doda ma rację, ale wypowiedź nie na temat. Doda mówi o ustawianiu listy, a sprawa jest o usunięcie piosenki, która wygrała. Nawet jeżeli prawdą jest, że ktoś zamienił ją miejscami, to powinna być na miejscu 4, a tymczasem obecnie nie ma jej w ogóle.
...2020.05.18 10:49
Do oszołoma, katolicka kretynizacja polski, idź do psychiatry masz chyba "gnijący i ropiejący mózg", dlatego twoje komentarze są takie a nie inne, chociaż uważam ze jesteś nie uleczalny, wiec nie już wiele w tobie z człowieka, jesteś padliną na usługach twoich zleceniodawców.
Dam2020.05.18 10:46
Czyli niepuszczanie piosenek to teraz to samo, co zmiana listy po fakcie kiedy nielubiana piosenka wygrywa? Fronda jak zwykle propagandę dla idiotów robi ale "ludzie są tak głupi, że to działa" (M. Morawiecki). A propos, ten sam Morawiecki stwierdził, że cenzura jest ok, bo piosenka godziła w interesy narodu. Ciekawe co następne będzie godzić w interes narodu? Osoby o innych poglądach?
Agnieszka Dz. 2020.05.18 10:41
Brawo Fronda, coraz lepsze autorytety, jak Doda celnie, pięknie, kobieco i pisowsko sie wysławia. Muzyka dla waszych uszu. Prawda?
jej2020.05.18 10:51
Tak jak waszym autorytetem są Ostaszewska, Wojewódzki, i takie tam celebryty elyty.
Agnieszka Dz. 2020.05.18 11:01
Moim? Absolutnie nie. Nie zbiegają mi sie poglądy z Ostaszewską. Ale też nie widziałam, żeby gdziekolwiek umieszczała takie chamskie, wulgarne wpisy.
Sakwqa2020.05.18 11:22
A gdzie Doda umieściła chamski, wulgarny wpis?
Agnieszka Dz. 2020.05.18 11:29
No wiesz, "je...a ściema" to dla Ciebie nie wulgaryzm? Nadaje sie do cytowania na portalu poświęconym? To ok.
J.P2020.05.18 11:35
Cześć Agnieszko.
Agnieszka Dz. 2020.05.18 11:42
Cześć Jarku ☺
kosiarz ponury2020.05.18 20:52
macie pseudonimy niczym w konspiracji, JP=Jarek? punkt kontaktowy-budka toy toy
J.P2020.05.19 7:45
A Ty mieszkasz w Łasku i dziesięć lat temu napisałes gniota o subkulturze punkowej i anarchii. A teraz się zastanawiaj skąd ja o tym wiem.... mroczny inkwizytorze.
...2020.05.18 11:29
No racja - słowo "j...a" już nabyło pełnię praw i nie podlega ustawie o ochronie języka polskiego.
tygrys2020.05.18 10:56
a jak tam POdopieczni, czy to ściema?
hahaha2020.05.18 11:23
No nie jest to Kidawa czy Kopacz. :-)
ASTOM2020.05.18 11:27
Doda ma IQ 140 , a nie 90
J.P2020.05.18 12:10
Kiedyś Doda jechała na Kościół wtedy miała 40. Za chwile jej majtki staną się dla was relikwia. Jesteście tacy mali w swych poglądach i tak łasy na byle autorytet, że śmiechu z jednego oddechu nie starcza.
ASTOM2020.05.18 12:44
Pier..lisz, zawsze miała 140 i być może nadal jedzie na Kościół, co nie znaczy że ma klaskać przekrętasom z trójki
J.P2020.05.18 13:23
Nie prawda, po trzykroć nie prawda. Przekrętas zaczął się od wywalenia Anny Gacek z trójki, za przekrętasem stała osoba związana z partią ( taki oficer partyjny KC PiS) Po drugie Doda mówi o czymś innym, o zjawisku komercjalizacjj, napełniania kabzy przez promocje jednych kosztem drugim czyli mało w temacie. Po trzecie PiS jest gorszy od komuny albowiem w tak zgmatwany sposób nawet cenzura nie działala. Acha, no i kiedyś nikt cenzury nie popierał, teraz nawet na frondzie są czerwone pająki które umiłowały cenzure. Także majty Dody na sztyce i modlimy się.
ASTOM2020.05.18 14:38
Ciesz się, ze nie wypierdzielają wszelkiego czerwonego POmiotu, bo wasza szkodliwość dla Polski przekracza wszelkie granice!!! Z radiem dawno trzeba było zrobić porządek, a zostały jeszcze uczelnie i środowisko naukowe i przede wszystkim sądy ale tu już coś się dzieje.
J.P2020.05.18 15:11
Chyba cię gościu powaliło, co ty chcesz szariat pisowski wprowadzić? Co uznajesz za czerwony pomiot? Twoi starzy też się urodzili i wyksztalcili przed 89 rokiem też należą do czerwonego pomiotu? Odwala wam od prania mózgu przez TVP?
anonim2020.05.18 11:39
Nie ważne kto mówi, tylko co mówi. Jest tak, że nawet ty napiszesz tu czasem coś rozsądnego i można się z tym zgodzić, ale to nie znaczy że uważać cie można za arbiter elegantiarum
...2020.05.18 12:50
Niestety, ale p. red. "kak" rozwinął Twą, całkiem słuszną myśl, o krok. Nieważne, kto mówi, nieważne, co mówi, ważne, czy da się to podciągnąć pod naszą "linię".
N.2020.05.18 13:33
A co tu Doda powiedziała? Odniosła się do procederu "sprzedawania" popularności piosenek poprzez zwiększone ich odtwarzanie w radiu, a nie do sytuacji Trójką, to było tylko pretekstem. Fronda już nie bawi się w jakiekolwiek subtelności: "Doda o cenzurze w „Trójce”: ‘Je***a’ ściema" - nie, nie powiedziała tego o cenzurze w Trójce. Tytuł jest przekłamany pod linię tego portalu.
anonim2020.05.18 17:54
Jak ci przeszkadza linia tego portalu to go zmień. Na gazjecie.eu, natemat, okopreSSinterii czy der onecie ja nie mogę nawet komentarza dodać bo mnie cenzurują, a ty obłudniki narzekasz tu na linię frondy?! linie frondy ustalają teraz takie trolle jak ty, albo przynajmniej usiłują ja ustalać, obłudniku jeden
Wyborca2020.05.18 12:59
Przestrzelone agnieszko dz; a właściwie prowokatorko/rze Doda jak piszesz to żaden autorytet dla mnie również, ale ujawnia mechanizmy które w tym biznesie działają wszędzie tak samo - kasa i sława !!!, na antyPISie robi się niezłą karierę w nie polskich kręgach . chciałaś muzykę dla twoich uszu - to masz
Maria Blaszczyk2020.05.18 13:03
Tylko że w tej historii zadziałał inny mechanizm. Absolutnie nie twierdzę, że Doda nie opisuje prawdziwych mechanizmów. Po prostu w tej historii nie o to chodzi.
ZERR02020.05.18 13:58
Czy chodzi o to, że Trujka nie chce, aby piosenkarze i pracownicy stacji wykorzystywali jej radiową ambonę do uprawiania agresywnej polityki? Nazwijmy to cenzurą, czemu nie, ale dlaczego wy protestujecie, gdy jakiś ksiądz robi to samo co Kazik z ambony swojego kościółka na powiślu? Prawica od dekad jest brutalnie cenzurowana i zamilczana na śmierć, więc dlaczego mam się szczególnie unosić, gdy raz na pięciolatkę pisiactwo ocenzuruje coś z waszej strony? Zupełnie się tym nie przejmuję, przywykłem. I tak lewica wszelkiej maści ma tak totalną przewagę medialną, że jakaś maleńka cenzura szkody wam nie zrobi żadnej.
J.P2020.05.18 14:31
Co za głupie porównanie. No ale, dobra powiem Ci w sekrecie ,że między zamykaniem ust komuś, a nie lubieniem tego co ktoś mówi jest przepaść jak rów Marianski. Nikt księży nie będzie kneblowal, natomiast Partia przez duże P knebluje i tylko dzięki temu, że jesteśmy w UE ma jeszcze jakieś hamulce.Ale poczekajmy jak na starość Jaroslawowi do reszty odwali.
ZERR02020.05.18 14:47
Niewygodni księża może i nie są "kneblowani". Ich się po prostu przenosi albo pozbawia parafii. Macie nawet taki wyspecjalizowany Ośrodek Monitorowania nasyłający prokuratorów na niewygodnych ludzi, żeby zamknęli ryja. Ale w zasadzie o co lotto? Taka cenzura sztuce zrobi tylko dobrze. Jarosławowi, nawet gdy odwali do końca, nie przyjdzie do łba nic gorszego jak prawica doświadcza od lat - szykany, procesy, pobicia, nachodzenie pracodawców, zastraszanie kobiet gwałtem.
J.P2020.05.18 15:15
Tak, monitorujemy Zerro. Jesteś przez nas monitorowany i nastawiamy madajniki 5G obecnie na Twoje włości.
ZERR02020.05.18 15:47
Akurat nie nadajnikami 5G, tylko zgrają lewackich aktywistów z pociągiem do donosów. Jeden musiał nawiać do Norwegii, bo nakradł co niemiara. Szkoda że nie uciekał za inne grzeszki.
Maria Blaszczyk2020.05.18 22:02
Gdyby powiedzieli "nie chcemy, aby piosenkarze i pracownicy stacji wykorzystywali jej radiową ambonę do uprawiania agresywnej polityki" to by było co innego. A tu mamy przypadek wygumkowania. A jak prawica może myć zamilczana w kraju, gdzie przez 3 dekady nie było ani jednego rządu sformowanego nie przez prawicę, to ja nie wiem. Ani gdzie ta przewaga medialna - przecież jest telewizja publiczna, kupa prasy, jakichś "Gazet Polskich" i "Do Rzeczy", portali, telewizji internetowych i nie wiem, czego jeszcze. Jak się chce sprzedać medium - to trzeba zaoferować dobry towar. I tyle, wtedy ludzie to kupią. I nie chodzi o szkodę. Szczerze powiedziawszy, popularności piosenki i zawartej w niej tezy - z którą się osobiście zgadzam, a Ty nie? - pewnie ta afera świetnie zrobi. Chodzi o kłamstwo. O obciach. O kult jednostki. Wiesz, mnie się wydaje, że jakiś tam parlamentaryzm ludzi nie obchodził, podobnie jak niezawisłość sądów czy oddanie szkolnictwa walkowerem. Żyli własnym życiem, walczyli o utrzymanie głowy nad powierzchnią wody, i zaharowywali się, by dzieci miały korepetycję z tych przedmiotów, które nie były akurat religią. Ale kult obleśnego, zapuszczonego, mlaskającego, nienawistnego człowieka, który nawet o własne uzębienie i buty nie potrafi zadbać, a chce zbawiać naród - to już jest taki obciach, że trudno to przegapić...
anonim2020.05.19 9:23
W ciągu 30 lat nie było ani jednego rządu sformowanego przez prawicę. Wymieniały się rządy tworzone przez post-KOR (neostalinowców i lewaków), paleo-komunę, neo-sanację (PPS) i tzw gdańskich aferałów czyli partię niemiecką od projektu Mitteleuropa. Prawicy tu nie znajdziesz.
ABC2020.05.20 9:01
Ty jesteś Agnieszką czy Marią.Odpisujesz za Agnieszkę.
Lucy Phear.2020.05.18 15:52
Jaki portal, tacy eksperci. Czego nie rozumiesz? ;)
kosiarz ponury2020.05.18 20:37
specyficzną muzyką jest też rezonans i niekończące się echo twoich wypocin z kabiną toy toy
katolicka kretynizacja polski2020.05.18 10:37
Doda robi loda tak jak żona zera-dyktafona!
Ot\054 tylko tyle...2020.05.18 10:47
U ciebie to stwierdzono kretynizm, czy chcesz o tym informować wokoło wszystkich? Bo to, że jesteś prawie analfabetą nie pozostawia wątpliwości.
Lewacka Kretynizacja Świata2020.05.18 11:37
A lewacki płatny troll bez przerwy potwierdza słuszność mojego nicka!!! hehehehehehehehehe
anonim2020.05.18 11:47
katolicka kretynizacja polski - rotacji nadszedl czas. zdrpowka zycze