Magazyn „Woronicza 17” w sezonie 2015/2016 śledziło średnio 564 tys. widzów, o 159 tys. więcej niż w analogicznym okresie ub.r. Audycja dała TVP Info pozycję lidera oglądalności wśród stacji newsowych.

Średnia widownia publicystycznego programu „Woronicza 17” w okresie od 30 sierpnia 2015 roku do 24 lipca 2016 roku wyniosła 564 tys. osób, co przełożyło się na 6,54 proc. udziału w grupie 4+ i 2,66 proc. w 16-49 - pokazują przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement. Magazyn emitowany był na antenie TVP Info w niedziele o godz. 9.45.

W analizowanym okresie najpopularniejsze wydanie „Woronicza 17” wyemitowano 10 stycznia br., które obejrzało 770 tys. widzów. Gośćmi audycji byli wówczas: Adam Struzik, Marcin Kierwiński, Ryszard Czarnecki, Piotr Apel, Adam Szłapka, dr Anna Materska-Sosnowska i prof. Wawrzyniec Konarski.

Względem analogicznego okresu ub.r. publicystyczny magazyn TVP Info zyskał 166 tys. widzów. Wówczas (tj. w okresie od 31 sierpnia 2014 roku do 26 lipca 2015 roku) śledziło go 405 tys. osób, a jego udział wyniósł odpowiednio 4,63 proc. i 1,86 proc.

Newsowa stacja TVP w czasie nadawania audycji zdecydowanie wygrała walkę o widza w rynku telewizyjnym z TVN24. Kanał ten miał w tym paśmie 3,57 proc. udziału. Trzecie miejsce zajął Polsat News (1,21 proc.). W grupie komercyjnej liderem był już jednak TVN24.

bbb/WirtualneMedia.pl