Coca-cola prolife? Niesamowita reklama! - zdjęcie
27.12.13, 18:20Kadr z argentyńskiej reklamy Coca-Coli (fot. screen/YouTube)

Coca-cola prolife? Niesamowita reklama!

7

Argentyńską reklamę Coca-Coli powinien zobaczyć każdy. Spot w piękny i niezwykle prosty sposób podkreśla wartość rodzicielstwa. Absolutnie nikt nie występuje w nagraniu, by buńczucznym tonem kazać komukolwiek rodzić dzieci. Zamiast tego twórcy filmiku pokazują zwykłe życie niemniej zwykłego małżeństwa, w którym pojawia się dziecko.

Maluch wnosi oczywiście wiele radości w życie dwojga ludzi, ale wymaga także całej masy poświęcenia, czasu, troski, etc. Spot pokazuje więc rodziców, którzy także są zmęczeni. Kiedy okazuje się, że kobieta ponownie jest w ciąży, skonsternowane miny małżonków, po krótkiej wymianie spojrzeń, natychmiast przeradzają się w ogromną radość.

Bo tak to jakoś jest, że choć wiemy, ile wyrzeczeń i poświęcenia wymaga każde kolejne dziecko, wieść o jego pojawieniu się na świecie napawa ogromną radością…

Beb 

Komentarze (7):

anonim2013.12.27 19:12
Marketingowcy od Coca Coli wyczuli w porę że dobry "target" to target pro-life a nie jakaś zgnilizna bez przyszłości... Optymistyczna reklama! ;-)
anonim2013.12.27 23:13
Nie należy się zbytnio ekscytować tego rodzaju reklamami, które tworzą specjaliści od PR. Ich zadaniem jest zwiększenie sprzedaży a nie jakaś misja społeczna. Jak im wyjdzie z badan że należy wspierać aborcję, bo to jest obiecujący kierunek, to bez wahania tak zrobią - nie miejcie złudzeń. Przepraszam za ewentualne błędy ale przynapiłem nieco miodu.
anonim2013.12.27 23:27
Aha, jeszcze jedna uwaga po pijaku. Jestem zdumiony, że organizacje pro life nie współpracują z firmami typu johnson & johnson, których podstawą istnienia są dzieci. Myślę, że tego rodzaju firmy mogą być naturalnym sprzymierzeńcem ruchów pro life.
anonim2013.12.28 6:45
rekl;ama jak reklama
anonim2013.12.28 9:37
Właśnie jako pierwsi marketingowcy wyczuwają trendy rynkowe. Jeżeli takim trendem staje się ruch pro-life, to znak, że cały wysiłek ruchów free-pro-death za chwilę wzmocni się ze swoją koniunkturalną propagandą i terrorem likwidacji problemów słabych jednostek. Która korporacja w to się wpisze?
anonim2013.12.28 13:27
grubo cukrzona woda z karmelem i chemią hehe, pijta prole...gęby zatkamy wam udawaną "miłością"
anonim2013.12.28 16:15
@Phasianus... "Tylko w krajach katolickich dziecko to tragedia i zniszczenie sobie zycia." Cierpisz na jakąś katolikofobię? Bo to już nie pierwsza Twoja uwaga w tym stylu.