Allegro blokuje sprzedaż książki Ziemkiewicza - zdjęcie
09.06.20, 14:49Rafał Ziemkiewicz/YT/Tugodnik DoRzeczy

Allegro blokuje sprzedaż książki Ziemkiewicza

81

Rafał Ziemkiewicz to dziennikarz kontrowersyjny, ale żeby cenzurować sprzedaż jego książki? Tak jednak zdecydowało Allegro.

Cham niezbuntowany” to nowa pozycja Ziemkiewicza, która nie spodobała się stowarzyszeniu „Nigdy więcej”. Stowarzyszenie twierdzi, że książka ta zawiera „poglądy o charakterze antysemickim, mające wywołać nienawiść do Żydów, a także podać w wątpliwość historyczne fakty dotyczące Zagłady Żydów podczas II wojny światowej".

O wycofaniu książki Ziemkiewicza z Allegro informują internauci.

Sam autor skomentował to następująco:

- Poważnie, "Allegro" blokuje sprzedaż mojej książki, powołując się jako na autorytet na bandę świrów?! Przekazuję sprawę prawnikom, niech się tym zajmą. A Państwo śpieszcie się kupować, w przyszłym tygodniu dodruk.

mp/dorzeczy.pl/twitter

Komentarze (81):

uriah2020.06.10 10:47
wiadomo ,że wszelkie zakazy,blokady etc są najlepsza promocją
Olo2020.06.10 7:04
Polecam każdemu , rewelacyjna książka !!!
Saki Faki2020.06.10 6:34
W chwili obecnej są trzy oferty.
Polak2020.06.10 4:48
Rafał nie jest kontrowersyjny, wszyscy wiedzą że pisze bzdury nie na temat (zwrot "research ziemkiewiczowski" nie wziął się znikąd), to i nikt poważny nie jest zainteresowany dystrybucją jego bredni.
Ramesses2020.06.10 6:53
"Poważny" top nowy synonim słowa: "przygłup lewacki"? Ja tam wolę: "półdebil"
Olo2020.06.10 7:06
Resortowy znajduchu schowaj się do wora !
lotnik2020.06.9 21:31
Prosta odpowiedz : skutecznie zbojkotowac Allegro. Ale na prawde skutecznie, to zaraz zmiekna. Ot, dla Zydow kasa to baza wszystkiego.
prof. A.B.2020.06.9 20:02
Świetna reklama. Nie słyszałem o tej książce. A teraz usłyszałem i właśnie zakupiłem. Lewackim cenzorom stanowcze: NIE! A o tym, czy książka jest antysemicka czy nie pozwólcie, że sam zdecyduję - po przeczytaniu. Niech żyje wolność wypowiedzi!!!
gumowa kaczka2020.06.9 19:52
Pewnie nie chcą sprzedawać tandety ,może spróbujcie u rydzyka?
enK2020.06.9 18:54
Gdy drukarz odmówił druku ulotek nie łamiących prawa - brawa dla drukarza. Gdy sprzedawca idmawia sprzedaży książki mającej rzekomo zawierać treści zakazane prawem - dyskryminacja. Moralnosć Kalego to najważniejszy wyznacznik katotalibanu (nie mylić z katolicyzmem)
Ramesses2020.06.9 19:43
to są zupełnie inne sytuacje ale jeśli tak naciskacie, zastanowimy się czy aby nie można odmówić sprzedaży już wystawionego towaru. fajnie by wyglądały "osoby lgbt" nie mogące kupić chleba, kaszanki ani pomidorów, ani niczego. To jest sprzeczne z katolicyzmem, ale jak tak prosicie... Po miesiącu problem z pyskatymi by się rozwiązał.
Darek2020.06.10 0:16
No w cukierni już jednej osoby LGBT nie mogły kupić tortu i to Froindelek chwalił, to się na coś zdecydujcie, albo każdy przedsiębiorca decyduje co wystawia na swoich pułkach i komu sprzedaje a komu nie, albo zakaz dyskryminacji kogokolwiek. Bo zezwolenie na dyskryminację "ich", a zakaz dyskryminacji "naszych" to już przerabialiśmy w III Rzeszy.
Ramesses2020.06.10 9:52
Jeśli mnie widzisz różnicy w prawie do kupna "Dzieł wszystkich Szymborskiej", a prawem do zmuszenia Szymborskiej do pisania panegiryków na cześć Kaczyńskich, to znaczy że jesteś po prostu mało inteligentny.
Agnie2020.06.9 18:41
Cześć! Nazywam się Agnieszka, mam 23 lata. Chcę znaleźć mężczyznę do intymnych spotkań i komunikacji. Z przyjemnością odpowiem wszystkim, napisz do mnie na stronie randkowej, oto moja strona - loveto.one/agnie
AAAA2020.06.9 18:27
Jest w tej chwili na Allegro tylko jedna oferta (z jednej księgarni); drogo, bo po 44.50.
"Leszek" Keller-Krawczyk ty Żydzie i prowokatorze 2020.06.9 17:07
@Reytan - "Leszek" Keller-Krawczyk, ty brudny Żydzie i prowokatorze !
Reytan2020.06.9 17:14
Chorzy psychicznie,kryminalisci I narkomani popieraja,jak widac, Komune jak jeden maz,i jedna zona.
Reytan2020.06.9 17:17
Zydzi I prowokatorzy oczywiscie tez. Czy otrzymujesz kase u KOD-omitow,lajzo ???
"Leszek" Keller-Krawczyk ty Żydzie i prowokatorze 2020.06.9 17:36
@Reytan - "Leszek" Keller-Krawczyk, ty brudny Żydzie i prowokatorze !
Reytan2020.06.9 17:39
Wracaj do Tworek idioto i ruski lajdaku.
Reytan2020.06.9 17:41
Agentura zawsze sie uruchamia w RAZIE POTRZEBY.
Beno2020.06.9 17:00
Książkę Ziemkiewiczy nie wolno sprzedawać, ale Mein Kampf A. Hitlera w Niemczech wolno? Przeciwko temu Stowarzyszenie nie protestuje. To jest wolność słowa? Banda obłudników. Już nic nie kupię na Alegro.
Michał Jan2020.06.9 17:02
Będę obiektywny i napiszę, że sprawdziłem ten ich "indeks" i dzieło wybitnego działacza socjalistycznego też tam było. Oczywiście wydanie polskie.
Reytan2020.06.9 17:10
Konfederacja to obok KOD-omitow ,najbardziej antypolskie ugrupowanie w naszym biednym kraju. Trzeba morderczej nienawisci,zeby mieszac ludziom w glowie,i niszczy ich orientacje jezykowa. Dla tych zbrodniarzy putinowskich,Hitler jest lewicowcem,Putin prawicowcem,a Kaczynski narodowym socjalista. Medrzec chinski dawno stwierdzil,ze kiedy sie wrogowi zamiesza w glowie,to on juz przegral. I tak Konfederacja przygotowuje grunt I dezorientacje na przyjscie rosyjsklich czolgow. Jednoczesnie rosyjska Konfederacja zwalcza panstwo polskie jak lewicowi anarchisci,bo przeciez TYLKO LEWICA zwalcza panstwo,prawda ?
Michał Jan2020.06.9 17:24
Nieprawda. Za głupi jesteś, żeby to sobie poukładać i tyle.
Urszula2020.06.9 17:05
A co cię Niemcy obchodzą? Twój kraj?
Beno2020.06.9 17:41
A co Niemcy Polska obchodzi, że w ich dziennikach pełno negatywnych informacji o Polsce. A jak ci się podobają Niemcy to wyp.... Tam doświadczysz raju.
Felek2020.06.9 18:39
Mein Kampf warto upubliczniać, choćby dlatego aby pokazać do czego prowadzi nacjonalizm, skrajna nienawiść i radykalizm prawicowy. Wypocin tego pana po prostu nie warto promować.
Reytan2020.06.9 16:57
Polaczki jak zwykle jak dzieci. Stary mason I milioner Ziemkiewicz,podobnie jak Terlikowski,zyje znakomicie z patriotow. Teraz korzysta z bezplatnej I inteligentnej reklamy przez rownie masonskie Allegro,a Polaczki sie od razu kloca ze SOBA I SOBIE skacza do oczu. Spadlismy do poziomu ZERO ,jesli chodzi o spryt I kulture polityczna. Jezeli to sie SZYBKO nie zmieni,to ROZBIORY za pasem.
Reytan2020.06.9 17:03
Ziemkiewicz zawsze byl pieszczoszkiem Sakiewicza,PIS-u,Narodowcow I Roli. Zastanowcie sie ludzi,kto poza masonem I agentem sluzb ,moze miec tak sprzeczne umocowanie,i to przez kilka dziesiatkow lat,a jego majatek ,I tak wielki jak na dziennikarza,tylko rosnie I rosnie. To przeciez Ziemkiewicz byl zalozycielem masonskiego Klubu Ronina ?
Palindrom2020.06.9 16:52
Piękna reklama. Ta akcja świrów to kwintesencja określenia поле́зный идиот. Ciekawe, czy będzie rekord sprzedaży?
astm2020.06.9 16:40
Jeżeli pisze prawdę to w czym problem. Większość Polaków o żydach ma zdanie wyrobione. Nie pracować i żyć dobrze jak tasiemiec w organizmie. Dali przykład w czasie wojny i po wojnie jako nkwd w rosyjskim wydaniu. Nie słyszałem żeby przeprosili za te przestępstwa, jeszcze brali za to wysokie emerytury czy to w kraju czy w Izraelu.Popieram Ziemkiewicza, niech walczy w sadzie i żąda wysokiego odszkodowania od tej bandy idiotów.
anonim2020.06.9 16:57
ty jesteś zwykły kretyn, na szczęście pewnie nie niebezpieczny
Felek2020.06.9 18:42
"Większość Polaków ma zdanie o żydach wyrobione." Uwaga mamy tu naukowe podejście tytana intelektu. Z takimi argumentami ciężko się spierać. To nic że Hitler dążył do eksterminacji całego narodu żydowskiego i spalił w piecach miliony ludzi. Ważne że astm ma na ten temat zdanie wyrobione. Można pominąć wszelkie dokumenty na ten temat.
Ramesses2020.06.9 22:33
Zbrodnie hitlera nie dają izraelitom prawa do holokaustowania ani Palestyńczyków, ani Polaków.
Felek2020.06.10 11:08
Nie ma takiego słowa jak "holokaustowanie". Naucz się języka polskiego zanim coś napiszesz. Nie popieram tego co Żydzi robią z Palestyną i na pewno odbije im się to ostrą czkawką w przyszłości (Zbiory atak krajów arabskich jest już prawie przesądzony). Tematem dyskusji jest negowanie holokaustu przez takie mendy jak Ziemkiewicz i wyżej wymieniony astm, którym się coś wydaje lub ktoś im powiedział. Czy Ziemkiewicz rozmawiał z jakimiś Żydami którzy ocalali z obozów koncentracyjnych? Nie, on, jak każda prawicowa menda będzie mówił, że naziści to jednak nie byli tacy zli, a żydów to wcale tyle nie zginęło i w ogóle mieli super podczas WWII.
anonim2020.06.9 16:08
Ziemkiewicz twierdzi w swojej książce. że holokaust jest mitem. Więc banda świrów powiedziała veto, wszak w samym tylko Oświęcimiu, jak szacuje wielu historyków, zamordowano ok. 1 mln ludzi. Może dla Ziemkiewicza podludzi, jeszcze tak nie napisał, ale kto wie jak myśli - wujek Adolf byłby z niego w każdym razie dumny.
Tom2020.06.9 16:13
Jakiś cytat, czy kolega opowiadał?
anonim2020.06.9 16:21
Jest cytat, tylko trzeba trochę poklikać, ale to banda świrów zamieściła, więc nie wiem czy dobrze przepisali. Będzie musiał kolega kupić książkę, sprawdzić i dopiero opowiedzieć jak było.
tata2020.06.9 21:46
bredzisz
Siginda2020.06.9 15:42
Własnie skończyłam czytać książke cham niezbuntowany w której Ziemkiewicz rozprawia się z mitem właśnie Polski nietolerancyjnej.Udowadnia że nietolerancja dla gejów Żydów była na Zachodzie i w USA.Polecam bardzo ciekawa
Urszula2020.06.9 17:08
Fuj! Nie polecaj. No chyba kiedy zabraknie papieru toaletowego.
Olo2020.06.10 7:01
Kup sobie koło i pird..nij się w czoło !
Niejestemrobotem2020.06.9 15:28
A komuniści znowu chcą narzucać firmom co mają sprzedawać :(
Micha\\\\305\\\\202 Jan2020.06.9 15:50
Ostatnio to akurat Ty coś komuś podobnego zarzucałeś.
Niejestemrobotem2020.06.9 15:52
W sensie że co i komu?
Michał Jan2020.06.9 17:00
TVP SA i chyba pamiętasz, co.
Niejestemrobotem2020.06.9 17:41
To TVP jest prywatną firmą? Na którą płacą tylko jej klienci? Czy jednak nie? Bo to ogromna różnica.
Michał Jan2020.06.9 18:07
SA = Spółka Akcyjna. Nie ma żadnych informacji, czy jacyś udziałowcy Sp. z o.o. Allegro.pl chcieli, czy nie chcieli zatrzymania dystrybucji tej książki.
anonim2020.06.9 15:09
Czy nasze państwo może coś zrobić z tymi niesfornymi monopolistami, którzy się u nas bezczelnie szarogęsią?! Nie mają żadnych kwalifikacji, ani prawa do wprowadzania cenzury!Kiedy wydamy wojnę tym państwom w państwie?!
Janusz2020.06.9 15:28
Zacznijmy od Kościoła katolickiego, monopolisty, który się u nas bezczelnie szarogęsi, nie mając żadnych kwalifikacji ani prawa do wprowadzania cenzury! Kiedy wydamy wojnę?!
Micha\\\\\\\\305\\\\\\\\202 Jan2020.06.9 15:51
Kościół Katolicki monopolistą... Anty-religijność, to jednak stan umysłu.
Albert2020.06.9 16:01
Które niechrześcijańskie obrządki religijne dorobiły się u nas statusu świątecznego lub po prostu dnia wolnego od pracy? Osoby jakich wyznań, innych niż katolicyzm, mają ustawowe prawo do dni wolnych w trakcie swoich świąt, z prawem do wynagrodzenia i bez konieczności odpracowania takiego dnia?
Reytan2020.06.9 16:48
Jestes tu obcy lajdaku w KATOLICKIM KRAJU!!! Paszol won za Don [email protected]
Darek2020.06.10 0:12
Akurat na odwrót, to katolicy są tu obcy, katolicyzm to element obcy kulturowo i wrogi Polsce i Polakom.
Ramesses2020.06.10 9:55
Darek turbolechita? HEHEHE...
Michał Jan2020.06.9 16:59
1 maja świętują wierzący w nieistnienie Boga, a w Lenina wiecznie żywego. A masz jakiś pomysł na taką organizację świąt, żeby i te nietradycyjne poupychać?
Urszula2020.06.9 17:05
Nie porównuj Lenina z Bogiem. Trochę refleksji życzę.
Albert2020.06.9 18:40
"1 maja świętują wierzący w nieistnienie Boga, a w Lenina wiecznie żywego." Kiedy pierwszy raz obchodzono święto 1 maja, Lenin miał bodajże 19 lat. Nie przeceniasz go czasem trochę? "A masz jakiś pomysł na taką organizację świąt, żeby i te nietradycyjne poupychać? " Tak. Wy͏p͏i͏e͏r͏d͏o͏l͏ić wszystkie religijne i zostawić tylko świeckie. 1 Maja, Dzień Niepodległości itp.
Ramesses2020.06.9 22:32
Wypiexdolić możesz sobie wiesz, własną grabę. Z wypiexdoleniem Polaków i Katolików będziesz miał większy problem. Oni nie będą stali i paczali, tylko wezmą sprawy we własne ręce, a lewakokwiki będzie słychać do północy.
Albert2020.06.10 9:36
Jedyną rzeczą, jaką katolicy zdołali wziąć w swoje ręce od 2000 lat, jest fiut proboszcza.
anonim2020.06.10 9:50
Co tak kwiczysz?
Ramesses2020.06.9 22:27
Które? Wszystkie. Wszystkie, które mają status kościoła lub związku wyznaniowego. W szczególności Żydzi, na wniosek których jest tzw wolna sobota, czyli szabas. https://www.infor.pl/prawo/praca/czas-pracy/305048,2,Dni-wolne-w-swieta-dla-innych-wyznan.html Otrzyj z pyska juchę nienawiści, może zaczniesz widzieć choć na jedno oko.
Albert2020.06.10 9:32
Oczywiście nie udało ci się przeczytać całości ze zrozumieniem, bo to ewidentnie za trudne dla typowego katoćwoka. Otóż wyznawca innych religii może wnioskować o dzień wolny dla obchodzenia swojego święta. Tyle tylko, że będzie go musiał odpracować. Tylko katolicy nie mają tego obowiązku, bo ich święta są dniami ustawowo wolnymi od pracy. Nie oczekuję jednak, że cokolwiek do ciebie dotrze - do katolików nigdy nic nie dociera poza ich kompletnie paranoidalną wizją świata.
Ramesses2020.06.10 9:47
Nie zauważyłem, aby jakikolwiek Żyd odpracowywał Szabas. Nie zauważyłem również, aby schizmatycy i heretycy mieli obowiązek pracy w dni świąt katolickich. A więc odpracowując swoje święta, w istocie odpracowują nienależne im święta katolickie. Czyli kłamiesz i przeinaczasz jak zwykle. Oraz jak na lewaka przystało, sam nie rozumiesz, co piszesz.
Albert2020.06.10 10:36
Ach ta katolicka argumentacja oparta o urojenia, kłamstwa i zwyczajny brak znajomości tematu. Przykład mamy tutaj jak na dłoni.
Ramesses2020.06.10 10:43
Wg lewaka, wolne soboty to "urojenia". Mamy jak na dłoni przykład lewackiego debilizmu XD Mamy również dowód, że lewak to rasista, bo upiera się, że innowiercy maja mieć wolne dni i w święta katolickie, i w święta innowiercze. Ot, lewacka nienawiść, brak inteligencji i rasizm.
Benek2020.06.9 21:18
Allegro też nie jest jedyne i nie jest 100% monopolistą w swojej dziedzinie. Ale jest największe. Dokładnie tak jak Kościół katolicki w Polsce. Porównanie Janusza prawidłowe.
anonim2020.06.9 15:40
proszę nie napadać na kościół
Izydor2020.06.9 15:09
Ach ten błyskotliwy risercz ziemkiewiczowski.
Cenzor2020.06.9 15:01
W wolnym kraju swoboda wypowiedzi obejmuje również wypowiadanie głupot. Wszystko inne jest cenzurą. Chyba, że wypowiedź łamie jednoznacznie sformułowane prawo.
Klejnot Nilu2020.06.9 15:16
W wolnym kraju, swoboda prowadzenia działalności handlowej obejmuje również odmowę dystrybucji materiałów, z którymi się nie zgadzamy.
Micha\\305\\202 Jan2020.06.9 15:49
I tego się trzymajmy. Spółka prawa handlowego zatem miała pełne prawo odmówić emisji reklamy.
Elektorat plus2020.06.9 16:06
A księgarnia sprzedaży książki. Pełna zgoda.
Ramesses2020.06.10 9:56
Allegro nie sprzedaje książek. Ani niczego nie emituje.
katolicka kretynizacja polski2020.06.9 14:57
skoro cukiernik może odmówić usługi parze gejów to allegro może odmówić antysemicie
Micha\305\202 Jan2020.06.9 15:47
Pod warunkiem, że rzeczywiście jest antysemitą, a nie "antysemitą", bo tow. Pankowski go nie lubi.
astm2020.06.9 16:42
Poprawka... ZBOCZEŃCOM"
Palindrom2020.06.9 16:54
Przecież to nie Ziemkiewicz sprzedaje tą książkę na Allegro…
Ramesses2020.06.9 19:39
allegro nie jest osobą fizyczną, i nikt się z nimi nie umawia na wykonanie jakiejś pracy. Serwery, programy i maszyny nie miewają poglądów. Poza tym - cukiernik może odmówić zawarcia i wykonania umowy, ale sprzedaż już wystawionego towaru to coś całkiem innego. Nikt nie odmawia zboczeńcom sprzedaży chleba.
Eustachu2020.06.9 21:05
idz precz tam gdzie placz i zgrzytanie zebow...