[Wideo] Gruzja zdecydowanie przeciwna LGBT. Doszło do starć - zdjęcie
06.07.21, 09:44fot. yt/Radio Free Europe/Radio Liberty

[Wideo] Gruzja zdecydowanie przeciwna LGBT. Doszło do starć

136

Jak informują media, Gruzini w poniedziałek stanowczo sprzeciwili się paradzie LGBT, która miała się obyć w stolicy tego kraju, Tibilisi tym kraju. Doszło tam do zamieszek, w których brały udział m.in. grupy nacjonalistyczne.

Chęć manifestowania przez środowiska LGBT spotkał się ze stanowczym sprzeciwem mieszkańców tego kraju. W efekcie doszło do zamieszek, w wyniku których m.in. został ugodzony nożem polski turysta, pobito przedstawicieli mediów, a biuro lokalnej organizacji LGBT zostało zdewastowane.

Przeciwny homoparadom jest także premier Gruzji Irakli Garibaszwili, który uznał homoparadę za nieakceptowalną przez większą część narodu.

Ze względów bezpieczeństwa tzw. „tęczowy” marsz został ostatecznie odwołany przez organizatorów.

- Władze największego związku wyznaniowego w Gruzji wezwały do zebrania się w poniedziałkowe popołudnie na modlitwie, zaś premier Irakli Garibaszwili (z proeuropejskiej, socjaldemokratycznej partii Gruzińskie Marzenie) stwierdził, że parada LGBT nie jest akceptowana przez społeczeństwo. Ową wypowiedź „tęczowi” aktywiści zakwalifikowali jako „homofobię”. Ponadto szef rządu dodał, że za „marszem” stoi opozycyjny Zjednoczony Ruch Narodowy Michaelego Saakaszwilego – pisze portal pch24.pl.

mp/polsatnews.pl/oko.press/wyborcza.pl/rferl.org

Komentarze (136):

jan kowalski2021.07.7 18:39
z Rosjanami też im dobrze nie poszło
MC2021.07.7 6:20
Do wszystkich piszących "Brawo Gruzja": czy jako katolicy usprawiedliwiacie akty przemocy? Te nacjonalistyczne grupy zachowywały się jak małpy, weszli do czyjegoś biura i je zdewastowali, dźgnęli kogoś nożem, pobili... Czy zatem uważacie, że w ten sposób powinno się traktować osoby homoseksualne i ich sympatyków? To może otwórzmy obozy koncentracyjne dla nich? Popieracie przemoc i takie niegodne działania, ale gdyby to właśnie działacze LGBT tak się zachowali to byście ich piętnowali przez rok jak nie dłużej. Hipokryzja w czystej formie. Wstyd.
cal.502021.07.7 10:12
Do ciebie, katolika, wielce oburzonego tym, co stało się w Gruzji: jeśli lewactwo w sposób chamski naigrywa się z wiary chrześcijańskiej parodiując msze święte, symbolikę religijną, teksty modlitw i pieśni religijnych itp., jeśli lewactwo spod znaku tęczy paraduje roznegliżowane w miejscach publicznych, wykonuje obsceniczne gesty, także na oczach dzieci, jeśli lewactwo tęczowe biega po ulicy i smaruje sprajem mury kościołów, kaplice i inne miejsca kultu, jeśli w dniu narodowego święta jakiś lewacki dureń siada na balkonie i klepie się po nabiale i śmieje do kamer, jeśli lgbt stosuje terror semantyczny i próbuje narzucać swoje chore ideologiczne brednie zdecydowanej większości: jeśli.... ...to najpierw sobie sam odpowiedz na te pytania, potem na swoje pytania i przestań judzić tym swoim rzekomym zatroskaniem i sugerować komuś hipokryzję, ty HIPOKRYTO internetowy.
Maria Błaszczyk2021.07.6 17:19
Zachwyt nad pogromem - coraz mniej chce Wam się udawać... Ciekawe, co następnie Was tak ucieszy. Zrzucenie geja z wieży? samobójstwo dziecka? Naprawcze zgwałcenie lesbijki?
pytajnik2021.07.6 18:44
Czy nie bardziej powinno cieszyć wypełnienie nauczania biskupów: „Kościół nie zostawia ich samotnych w obliczu życiowych zmagań. Wśród osób, które skorzystały z terapii w katolickich ośrodkach „Odwagi” ponad 30% potrafiło zmienić swą orientację i podjąć życie w sakramentalnych związkach małżeńskich.” ( http://episkopat.pl/swiadkowie-ewangelii-zycia/ )?
Maria Błaszczyk2021.07.6 19:56
Nie, żebym rozumiała, jaka niby jest korzyść ze "zmiany orientacji", ale jeśli już się co twierdzi, zwłaszcza stojącego w opozycji do aktualnego stanu wiedzy naukowej, to jeszcze tylko wypadłoby podać jakie dowody na to, że jest to prawda. Bo ja mogę napisać, że potrafię wyleczyć 130% homofobów, by zaczęli prowadzić normalne życie bez pakowania nosów w życie innych ludzi, ale reklamy nie zawsze mówią prawdę. Wiesz, kremy wygładzające zmarszczki, suple regenerujące wątrobę itp. Więc poproszę jakieś dowody na te rewelacje.
pytajnik2021.07.7 5:57
Czy przyczyną większości, jeżeli nie wszystkich, problemów nie jest pozostawienie tych osób bez realnej pomocy w nawiązania prawidłowych relacji w rodzinie i innych wspólnotach życia? Czy w zdominowanej przez Kościół Rzymskokatolicki Polsce nie można/należy rozliczyć biskupów z ich deklaracji?
Maria Blaszczyk2021.07.7 10:55
Nie, przyczyną nie jest pozostawienie tych osób bez realnej pomocy w nawiązywaniu prawidłowych relacji w rodzinie, tylko przemoc i nienawiść. I naprawdę, Kościół katolicki jest zupełnie ostatnią instytucją, która ma pojęcie o prawidłowych relacjach. Serio, od ostatniego odcinka "Pieczy", kytóry mną wstrząsnął - a Tobą nie? - poprzez właściwe relacje abp Głódzia z podwładnymi, szeroko opisywane w prasie, łgarstwa prymasa Polaka, że "jko delegat Episkopatu ds. Ochrony Dzieci i Młodzieży zrobi wszystko co w jego mocy, aby pomóc osobom pokrzywdzonym" - to w kontekście gwałcenia dzieci przez jego koleżków (co również stanowi przykład rozumienia prawidłowych relacji w różnych wpsólnotach". Więc nie. Starczy, że odrobinę Kościół powściągnie nienawiść i się wypisze z faszystowskiego kursu obecnej władzy, nie będzie gadał goebbelsem, nie będzie wzywał do przemocy, nie będzie za nią dziękował, gdy już do niej dojdzie. Bo "prawidłowe relacje w rodzinie i innych wspólnotach" nie mają nic wspólnego z orientacją, tylko z odejściem od przemocy, otwartością, życzliwością i szczerością.
próba odpowiedzi2021.07.7 13:11
Osoby LGBT+ potrzebują pomocy, bo jej nie otrzymują w domu, gdyż rodzina najczęściej nie wie jak postąpić. Często reaguje odtrąceniem, wyrzuceniem z domu itp. Kościół, jako organizacja bardzo wpływowa, ma moralny obowiązek dać przykład pomocy w nawiązywaniu prawidłowych relacji i pouczyć ogół społeczeństwa o jej konieczności. Zatem ma wypełnić swą własną deklarację: „Kościół nie zostawia ich samotnych w obliczu życiowych zmagań”, członkowie tego związku wyznaniowego oraz postronni obserwatorzy powinni się tego głośno domagać.
Maria Blaszczyk2021.07.7 18:22
Aha. Tylko że po pierwsze, to Kościół stanowi źródło problemu, wyzywając ludzi od zarazy i zalecając elektrowstrząsy i wypalanie łechtaczek, względnie wyrażajać żal za czasami, gdy można było spalić człowieka za homoeseskualność w całości. A po drugie, nauka o nawiązywaniu prawidłowych relacji przez Kościół to jak nauka bycia dobrym obywatelem przez mafię - nie da się nauczyć czegoś, o czym się nie ma pojęcia, a nawet stanowi doskonałe uosobienie jego przeciwieństwa.
szcz co?2021.07.6 18:49
ale ten bimber ci zaszkodzil
klikklak2021.07.6 13:01
@AAAtomek: Powinieneś napisać, że Twoi ziomale to nie Polacy tylko obywatele Polski, pochodzenia żydowskiego. Innych nie masz.
meloman2021.07.6 12:54
B R A W O G R U Z J A ,
Krakus2021.07.6 15:40
Polski turysta w Tbilisi został dziś dźgnięty nożem. Świadkowie twierdzą, że skrajnie prawicowi protestujący zobaczyli jego kolczyk i uznali, że jest gejem - tak, masz rację, melomanie. Brawo gruzja! :( :( :( jestes zadowolony???
Srakus2021.07.6 18:53
to byl pedal co chcial robic rozruby taki sam przestepca jak ty
Krakus2021.07.7 6:37
1. to był zwykły, 49 letni TURYSTA. 2. Naucz się pisać po polsku, nieuku
Yeti+2021.07.6 12:53
Nr 716 czw. 29 X 87, g. 22:45 – ALICJA LENCZEWSKA „Świadectwo” – Dziś, podczas Mszy Świętej pokazałeś mi, Panie, Hostię, z której spływały krople krwi. + Żal Mi Moich chorych dzieci i krwawi Moje serce – wiem, co stanie się z każdym. Znam ból i cierpienie każdego: to, które jest, i to, które będzie na ziemi i w wieczności. Gdy spadną krople krwi, które widziałaś, zadrży ziemia i zacznie się czas oczyszczenia. (…)
yeti2021.07.6 12:53
BRAWO GRUZJA !!!
Po11...2021.07.6 12:36
Matko Boska Czarnobylska widzisz i nie je bniesz ????
Anonim2021.07.6 11:58
Czytajcie uwaznie aktywistow. Gra dotyczy sie o wysoka stawke. LGBT nie ma wiecej niz 1-2% a ich ideolodzy twierdza ze takie sklonnosci ma 10% ludzi. Po drugie ideolodzy przyznaja ze rzadko kiedy mamy do czynienia ze zjawiskami sztywnych orientacji. Przewaznie jest typowa dezorientacja. i po trzecie ideolodzy nie przecza istnieniu biseksualizmu, jak rowniez tego ze jest zrodlem podobnych co homo zaburzen
a jak2021.07.6 19:01
widze to codzennie jak lezbijki zmieniaja orjetacje seksualna jak facet ma kase nagle zakochane po uszy we facetach
Anonim2021.07.6 11:26
Moze zrobmy parady covida, najlepiej na oddziale onkologicznym. Przeciez nie ma i nigdy nie bylo swoistych lekow na wirusy. Dewiacje jak papierosy kradna 15 lat zycia, covid 0 i jedynie czasem 2 lata.
Anonim2021.07.6 11:25
Mój dyżurny argument jest taki: "Każdy ksiądz to pedofil". Wiem, że to kłamstwo, ale tak mnie wytresowano. Ale zdradzę wam, że dobro dzieci mam tam, gdzie Biedroń ma ch... swego "męża" Śmiszka.
Anonim2021.07.6 11:21
Brawo Gruzini !!! Trzeba walczyć o godność człowieka, a nie dać się upodlić to co chcą zrobić organizatorzy i członkowie ugrupowania ideologicznego z pod znaku LGBT.
Anonim2021.07.6 11:17
Skrajni konserwatyści i nacjonaliści to jednak osobny, mniej rozwinięty gatunek człowieka. Ani nie homo, a już na pewno nie sapiens.
Anonim2021.07.6 11:19
Nie homo, tylko kryptohomo, wszak sam wódz....😁😁😁
Anonim2021.07.6 11:27
Niee... to lewaki są mniej rozwinięta podrasą człowieka. Łatwo to udowodnić - starają się uwolnić od wszelkiej Kultury. Normy cywilizacyjne lewaków ZAWSZE bolą. Zapewne dlatego, że lewaki są na poziomie rozwoju pomiędzy szympansem a homo sapiens
xyz1232021.07.6 13:09
niestety tutaj panie wolaczek NAUKA sie z toba nie zgadza. Badania poziomu inteligencji jasno pokazuja, ze skrajne prawactwo jak i skrajne lewactwo to takie same deb1le ocierajace sie o medycznie stwierdzony debilizm. Wystarczy na tym filnie popatrzec na te nieskazone intelektem geby...
Anonim2021.07.6 11:42
Gdy konserwatyści i nacjonaliści budowali uczelnie, katedry, przemysł i cywilizację zachodnią, to lewacy jeszcze nie zeszli z drzew.
xyz1232021.07.6 13:12
wow :D a lewacy pewnie jak z drzew pozlazili to dwie wojny swiatowe wywolali hm? No i Kopernikowa byla baba :D:D:D. Oj wolak wolak jakie ty dyrdymaly pierdzielisz :D... Ps. uczelnie to byl zawsze, jest i bedzie dometa ruchow wolnosciowych i intelektualistow. Prawackich i lewackich koczkodanow na prawdziwych uczelniach zwyczajnie nie ma. Dla was prawactwa jest KULwieco, dla lewactwa jakies niedzielne szkolki lepienia pierogow lol.
AK472021.07.6 11:12
marsz ludzkiego łajna w Tbilisi poparły PANY pisiorstwa z USA, wystraszone pisiorstwo profilaktycznie nie zabrało w tej kwestii głosu nie chcą się narażać swoim PANOM
Jestem z ciebie dumny "dziennikarzu" Mariuszu2021.07.6 11:10
Ani słowa o Polaku, który dostał kosą od "nożownika" ? Ty jednak dzielisz "nożowników" na słusznych (gruzińskich) i niesłusznych (bawarskich) https://deon.pl/swiat/polak-zostal-zaatakowany-nozem-w-gruzji-jakie-byly-tego-okolicznosci,1446257
Anonim2021.07.6 11:11
Przecież tutaj trzy czwarte upośledzonych komentujących napisze, że mu się należało.
Krakus2021.07.6 15:41
49-letni turysta... bo miał kolczyk...
Po 11 ...2021.07.6 11:08
Chrześcijanie to jednak bydło, tłuszcza, prymitywy z "świętymi" ikonami w brudnych łapach.
robbi2021.07.6 11:13
tak ciebie opisywała oślica
Anonim2021.07.6 11:15
Swołocz z tępą nienawiścią na tłustych pyskach.
Anonim2021.07.6 11:44
Za to LGBT to szczytowe osiągnięcie lewicy, co widać na marszach.
Portofino2021.07.6 11:06
Zaraz się zacznie. Niemiecka prasa da sygnał, francuska powtórzy, że to sprzeczne z europejskimi wartościami, Holendrzy powiedzą jasno, że dla antypedalskiego kraju miejsca w Unii nie będzie.
Anonim2021.07.6 11:09
I bardzo dobrze. Chcą być wschodnimi dzikusami to niech sobie związek radziecki reaktywują.
dżichad LGBT2021.07.6 11:05
dostali bo się na siłę pchali. nie ich kraj, nie ich zasady, a chcieli narzucić zboczenie tam gdzie to jest nietolerowane... LGBT prowadzi swoją wojnę religijno-ideologiczną i chce zmusić wolne narody żeby w nią wierzyły
Agnieszka2021.07.6 10:57
Jakim prawem jakiś Polak jedzie do obcego kraju i swoje zboczenia narzuca tamtemu społeczeństwu?!!!
Po 11 ...2021.07.6 11:02
Ewangelizacja to nauczanie i przekazywanie wiedzy, wartości, wsparcia i dobrej nowiny.
MT(*)2021.07.6 11:13
istnieje kolosalna różnica pomiędzy "przekazywaniem wiedzy, wartości i dobrej nowiny" a nachalną ideologizacją, wulgarnymi próbami seksualnej indoktrynacji dzieci i młodzieży bez wiedzy lub wbrew woli ich rodziców i pokrętnymi próbami obalenia wyniku wyborczego demokratycznych większości. A "dobrą nowiną" dla próbujących to zrealizować zdeprawowanych paranoików jest to, że całe wspomniane zło mogą konsumować wyłącznie w swoich kręgach. tego normalni ludzie im nie zabraniają.
Po 11 ...2021.07.6 11:17
Różnica jest, ale inna. Ewangelizacja religijna to czysta ideologizacja, czyste wciskanie kłamstwa. Natomiast walka o prawa LGBT, to wsparcie OBIEKTYWNIE istniejących ludzi.
Anonim2021.07.6 11:41
No tak, a walka o prawa nazistów, alfonsów, złodziei, bandytów i koprofilów to co? Też obiektywnie istnieją i też obiektywnie niszczą i krzywdzą.
Anonim2021.07.6 11:06
Jakim prawem polak jedzie do innego kraju?! Powinien siedzieć na d*pie, a paszport należy się tylko dla wybranych!
Po 11 ...2021.07.6 11:14
Pytanie Agnieszki zdradza sposób jej myślenia. Wąski, zaściankowy, zakompleksiony. Żeby to zrozumiała, zadam bliźniacze pytanie: Jakim prawem jakiś wieśniak jedzie do miasta i narzuca swoją obecność miejskiemu społeczeństwu? Zresztą wątpię, czy zrozumie paralelę ...
Anonim2021.07.6 11:23
Konkretnie jak ten wiesniak narzuca cos miejscowym? w 21 wieku, choroby psychiczne nie potrafiac ich skutecznie leczyc, nazywa sie orientacja, Za iles lat gdy medycyna ruszy z kopyta nikt tego nie zrozumie.
Jahu🐟2021.07.6 11:30
Głupcze a tobie się wydaje, że możesz przyjechać do czyjegoś domu narobić na dywan i spokojnie wyjść. Twoje dyrdymały dokładnie pokazują jaki jest lewy sposób myślenia..
Anonim2021.07.6 10:55
Można nie lubić osób LGBT, można się z nimi nie zgadzać, można się z nich śmiać. Ale popieranie tego nacjolskiego bydła i pisanie "brawo Gruzja", to już wyższy poziom prawackiego umysłowego spier*olenia.
nioestety2021.07.6 10:57
ty debilny gnoju i tak nigdy tego nie załapiesz, stąd twój bełkot
lewak2021.07.6 11:04
dostali bo się na siłę pchali. nie ich kraj, nie ich zasady, a chcieli narzucić zboczenie tam gdzie to jest nietolerowane... LGBT prowadzi swoją wojnę religijno-ideologiczną i chce zmusić wolne narody żeby w nią wierzyły
Anonim2021.07.6 11:08
Jak nie ich kraj? To tam wszyscy byli obcokrajowcami czy jak? Tak sobie pojechali do Gruzji paradę zrobić?
lewak2021.07.6 11:29
Dla nich Gruzja to taki kraj jak dla Tuska Polska :) czyli żaden kraj ...
lewak2021.07.6 11:31
to samo byś powiedział gdyby zostali pobici faszyści?
zadowolony2021.07.6 10:54
Brawo Gruzini!!!
Po 11 ...2021.07.6 10:49
O! Są kraje z bardziej zdemoralizowanymi, prymitywnymi społeczeństwami.
infor2021.07.6 10:56
Twój bełkot pokazuje tylko, że nie znasz znaczenia słów: zdemoralizowany i prymitywny. Ale debilizm charakteryzuje zboczeńców i tych co ich popierają
Klejnot Nilu2021.07.6 10:43
Czytam te komentarze i wprost przecieram oczy ze zdumienia. Na serio tak wiele osób chciałoby mieszkać w kraju, w którym można zostać pobitym, albo dźgniętym nożem za udział w pokojowej manifestacji, a za tęczową flagę zdemolują ci lokal?
AAAtomek2021.07.6 10:45
Urodziłem się w tym kraju dziesiątki lat temu. Ten kraj nie dorósł mentalnie do XXI wieku. Polska pod rządami katoprawaków to taka wersja mentalnej Rosji-light.
Jawny2021.07.6 10:47
Przepraszam za niedyskrecję. Więc co ty jeszcze robisz w tak strasznym kraju? Przecież i u nas jakieś fanatyczne mohery oburzały się na gościa, który w Warszawie, w biały dzień, siedząc w oknie, pokojowo klepał się po jajach.
AAAtomek2021.07.6 10:48
Ja chciałbym o to zapytać ciebie? Co tu robisz, w tym kraju, skoro mentalnie pasujesz do Rosji???
Jawny2021.07.6 11:22
Przydałaby ci się lektura rzetelnych podręczników z historii Rosji - począwszy od Iwana Groźnego, poprzez Lenina, Stalina itd. Wtedy byś tak lekką rączką nie rzucał komunałów.
AAAtomek2021.07.6 16:27
Doskonale orientuję się w historii Polski, a także Rosji. Więc się pytam, co ty z sowiecką mentalnością robisz w Polsce?
Jawny2021.07.6 19:07
"Sowiecka mentalność". Hmm. Spodziewałem się raczej rutynowego epitetu, którym hojnie (i równie bezmyślnie) szafują waszych lewackich kręgach: "faszysta". No bo "antysemita", "kato-fanatyk" i "homofob" to standard. W każdym razie mam już łącznie 5 tytułów. Na razie mi wystarczy. Musze się tym nacieszyć. Aha, byłbym zapomniał. Co robię w Polsce? - Dyskutuję z Anonimem, oczywiście. To naprawdę frajda patrzeć na degenerację tego typa. (On by powiedział "ból du*py", ale mnie obowiązują pewne zasady).
pytajnik2021.07.6 10:53
Czy nie lepiej więc zastosować nauczanie biskupów: „Kościół nie zostawia ich samotnych w obliczu życiowych zmagań. Wśród osób, które skorzystały z terapii w katolickich ośrodkach „Odwagi” ponad 30% potrafiło zmienić swą orientację i podjąć życie w sakramentalnych związkach małżeńskich.” ( http://episkopat.pl/swiadkowie-ewangelii-zycia/ )?
Klejnot Nilu2021.07.6 10:56
Wklejasz wszędzie to samo trollu, a zapytany o jakiekolwiek źródło tych rewelacji nie masz nic do powiedzenia. Pokaż mi badania, które potwierdzają 30% skuteczności tej metody.
pytajnik2021.07.6 11:02
Czy nie podałem źródła? Czy nie było to czytane w Kościele? Dlaczego katolicy nie walczą o realizację tej nauki?
AAAtomek2021.07.6 11:07
https://www.dziennikwschodni.pl/lublin/lublin-katolicki-osrodek-leczy-gejow-z-homoseksualizmu,n,140219498.html
pytajnik2021.07.6 11:15
Czy to nie potwierdza, że "ex oriente lux"?
AAAtomek2021.07.6 16:28
W jakim sensie?
pytajnik2021.07.6 18:42
A gdzie wydają ten dziennik i gdzie leży Gruzja? I gdzie jest katolicka Polska, że nie rozlicza biskupów z ich deklaracji?
Prawda w oczy2021.07.6 10:42
PEDERASTIA to obrzydliwe ZBOCZENIE. Podobnie jak inne "orientacje seksualne LGBT+" - pedofilia, zoofilia, koprofilia
Ponad 70% przypadków pedofilii2021.07.6 10:40
...jest spowodowana przez pederastów. A tych jest w społeczeństwie poniżej 1%... Jakieś pytania?
AAAtomek2021.07.6 10:41
Nie dziwi mnie to, proszę księdza...
Jawny2021.07.6 10:44
Jedyne, co ci zostało, to faryzejska ironia i cynizm. Bo fakty masz, wiesz sam gdzie.
AAAtomek2021.07.6 10:46
"14 marca 2019 Konferencja Episkopatu Polski przedstawiła opracowanie dot. zgłoszeń przypadków wykorzystania seksualnego małoletnich[174], który przedstawił dane, że: 382 zgłoszenia przypadków wykorzystywania seksualnego małoletnich, w tym 198 dotyczyło osób poniżej 15 roku życia, a 184 powyżej 15 roku życia; zgłoszone przypadki obejmują czas od 1 stycznia 1990 r. do 30 czerwca 2018 r. – wynika z danych, które otrzymał Sekretariat Konferencji Episkopatu Polski od wszystkich diecezji i zakonów. Zostały one opracowane przez Instytut Statystyki Kościoła Katolickiego i Centrum Ochrony Dziecka. Łączna liczba ofiar we wszystkich (również niepotwierdzonych) przypadkach poniżej 15 roku życia wynosiła 345. Natomiast powyżej 15 roku życia – 280. Wśród ofiar, we wszystkich zgłoszonych przypadkach łącznie małoletni płci męskiej stanowili 58,4 proc., natomiast małoletni płci żeńskiej 41,6 proc." - https://pl.wikipedia.org/wiki/Nadu%C5%BCycia_seksualne_w_Ko%C5%9Bciele_katolickim#Polska
realnie2021.07.6 11:17
382 przypadki ZGŁOSZEŃ za okres 20 lat w skali kraju. To jest 19 przypadków w ciągu roku. Zgłoszeń, w których 90% może być typu MEETO. Taką ilość zdarzeń jest w stanie zrealizować JEDEN PEDEARSTA LGBT+ w znacznie krótszym czasie. Na przykład geje są w stanie zrealizować 100 partnerów w jeden wieczór.
AAAtomek2021.07.6 16:31
Liczba 382 w 2018/2019 to był wierzchołek góry lodowej... Doczytaj do końca w odpowiedzi na poprzedniego posta.
Anonim2021.07.6 11:00
Propedofilski kleruch jest już na posterunku.😁😁😁
Anonim2021.07.6 11:02
Klasyczna zagrywka kleruchów: "To nie my, to ci obrzydliwi homo". Owszem, nie. To wy, klesze pedofiluchy. 😁😁😁
Anonim2021.07.6 11:19
To wy LGBTQwcy promujecie zboczenia pod tęczowym sztandarem nazywając ZBOCZENIA normalnością
Można? Można!2021.07.6 10:32
Miejscem dla zboczonych psycholi jest psychiatryk, a nie szkoły i przedszkola.
AAAtomek2021.07.6 10:34
Były ksiądz Paweł K. trafi do ośrodka w Gostyninie? Jest wniosek o uznanie go za zagrożenie dla innych - https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,27293630,byly-ksiadz-pawel-k-trafi-do-osrodka-w-gostyninie-jest.html#do_w=57&do_v=67&do_st=RS&do_sid=330&do_a=330&s=BoxOpLink
pytajnik2021.07.6 10:31
Czy u nas nie należałoby w ten sam sposób walczyć o realizację nauczania biskupów: „Kościół nie zostawia ich samotnych w obliczu życiowych zmagań. Wśród osób, które skorzystały z terapii w katolickich ośrodkach „Odwagi” ponad 30% potrafiło zmienić swą orientację i podjąć życie w sakramentalnych związkach małżeńskich.” ( http://episkopat.pl/swiadkowie-ewangelii-zycia/ )?
waleczny2021.07.6 10:51
do walki trzeba odwagi
robaczek2021.07.6 10:30
OJ CIĄGNIE PRAWICZKUF NA WSCHOD ;] ........................eh ten putin. ........... no jak tu go kochac i nienawidziec jednoczesnie ;] ............................... PROBLEMY PISURKUF ;]
Wronka2021.07.6 10:39
Oj jaka szkoda, mały robaczek, a móżdżek jeszcze mniejszy....
Normalny2021.07.6 10:23
Po prostu piękne. Brawo Gruzja!
Jacek i Placek2021.07.6 10:30
Dokładnie terror musi być!!!
Jawny2021.07.6 10:21
No i proszę. Można skutecznie walczyć ze zboczeńcami (sorry, "nieheteronormatywnymi" - to dla AAAtomka-pedała.) W Polsce też to zrobimy. Goły facet z piórem w d*pie na ulicy? Nigdy.
Jahu🐟2021.07.6 10:21
A jak tam noga w gipsie red. Holeckiej?
klikklak2021.07.6 10:08
Można? Można. Ześlij o Panie proroka Eliasza...
AAAtomek2021.07.6 10:09
Eliasz niech wyperdxxxxxala z PL.
klikklak2021.07.6 10:15
A to nie był Prorok twoich ziomali? Czyżbyś się obawiał jego przybycia, dewiancie? Żydzi zdaje się odrzucili swego Boga, kiedy wykrzyczeli do Piłata: Cezar jest naszym królem, nieprawdaż? O ile dobrze pamiętam to panujący stał na straży kultu, zgadza się?
AAAtomek2021.07.6 10:28
Zasięgnąłem informacji i wszyscy moi ziomale-Polacy powiedzieli, że to ziomek katolików. Czyli nie-Polaków. Sorry koleś.
Ukasz2021.07.6 10:32
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
AAAtomek2021.07.6 10:07
I tym sposobem Gruzja zamknęła sobie drogę do Unii Europejskiej i NATO.
Anonim2021.07.6 10:16
Kochanie LGBT jest warunkiem przyjęcia do NATO?. NATO w wersji LGBT, w tęczowych mundurach - wróg będzie umierał ze śmiechu.
AAAtomek2021.07.6 10:26
Głównym warunkiem jest demokratyczne państwo. Ruski trollu. :D
MT(*)2021.07.6 10:34
Demokratyczne państwo, a nie zdominowane przez hałaśliwą i wulgarną mniejszość seksualną....
AAAtomek2021.07.6 10:37
Demokratyczne państwo to nie widzimisię większości. Ale skoro tego nie rozumiesz, nie dziwi mnie nienawiść w Polsce do osób LGDT jak i nienawiść do Żydów w Polsce w przeszłości i teraźniejszości. Ten kraj nie dorósł jeszcze mentalnie do XXI wieku.
MT(*)2021.07.6 10:51
"widzimisię większości"?! To, że dziecko rodzi się ze związku kobiety i mężczyzny to widzimisię? Że wychowanie dziecka to wyłączne prawo jego matki i ojca to ma być "widzimisię"? Że ogromna większość ludzi szanuje prawa naturalne funkcjonujące od zarania wszelkiego życia to ma być "widzimisię"? Że przetrwanie biologiczne narodu mogą zapewnić tylko prawa naturalne to jest "widzimisię"? Że zabijanie bezbronnego życia jest przez obłąkańców traktowane niżej niż kurzy zarodek w jajku to też jest 'widzimisię"? Że z normalnej mowy eliminuje się słowa "matka" i "ojciec" a wprowadza nr 1 i nr 2 to też jest widzimisię? I że ogromna większość normalnych ludzi taką tęczową "niby - nowoczesność" odrzuca ze wzgardą to jest ich widzimisię? Czy jedynie ci ludzie odrzucają takie obłąkańcze i patologiczne "widzimisię" niewielkiej i ordynarnej populacji z odchyleniami i zaburzeniami oceny obiektywnej rzeczywistości?
AAAtomek2021.07.6 11:04
Nadal nie rozumiesz istoty demokracji.
MT(*)2021.07.6 11:16
Fakty, popaprańcu, tylko fakty. A nie paranoiczne "widzimisię".
AAAtomek2021.07.6 16:33
Dyskusja z tobą to jak dyskutowanie z jehowym o Biblii. Reprezentujesz sowieckie myślenie o demokracji.
leszczyna2021.07.6 21:29
A jak tam z udziałem w NATO "demokratycznej Turcji" Erdogana, co to dokonała rzezi Ormian swego czasu? Coś nie słychać, żeby reszta NATO-wiczów przeszkadzała jej obecność w tym pakcie.
Jahu🐟2021.07.6 11:12
ze swoją nienawiścią do katolików nie dorosłeś jeszcze do Polski. Nienormalność się leczy a jak nie da się wyleczyć to się jej nie uznaje za normalność.
AAAtomek2021.07.6 16:34
Albo jest się Polakiem, albo katolikiem.
cal.502021.07.6 10:31
Nabiał już sklepałeś, trollu sowiecki?
AAAtomek2021.07.6 10:32
Nie muszę, nie jestem prawiczkiem jak ty.
Martin Marco2021.07.6 10:44
Miejmy nadzieję, że Unia się rozpadnie...lewactwo nigdy nie doprowadziło do niczego dobrego...na świeci jest ponad 200 krajów i tylko w krajach chrześcijańskich żyje się dobrze...
AAAtomek2021.07.6 10:51
Miejmy nadzieję, że do tego nie dojdzie, gdyż w przeciwnym razie oznacza to koniec Polski.
Jahu🐟2021.07.6 10:06
hehehe.. i to by było na tyle co do sześciokolorowej szmaty na balonie. Brawo Gruzja. Niech się Biedroń zastanowi przed kolejnym szkalowaniem Polski.
AAAtomek2021.07.6 10:09
Katolicy w Polsce przebierają nóżkami żeby bić i mordować nieheteronormatywnych? :Paradne!
Anonim2021.07.6 10:06
Mentalna Rosja. Pod wodzą PiSdzielców zmierzamy w ta sama stronę.🤢🤮🤮🤮
AAAtomek2021.07.6 10:10
POLEXIT jest częścią planu GRU.
Anonim2021.07.6 10:13
Jaki POLEXIT, będzie WYPIERPOL.
AAAtomek2021.07.6 10:29
WypierPol to POLEXIT^2
PILNE!!!!2021.07.6 10:05
Generalnie jest tak, ze im dalej na wschod od Niemiec - tym wieksze koltunstwo
leszczyna2021.07.6 10:19
Zmierzając ciągle na wschód od Niemiec dojdzie się do Francji, nieprawdaż? Ale kołtuństwo tam spore, faktycznie, tęczowo-aborcyjne na przykład.
Maria Błaszczyk2021.07.6 21:50
Niestety, jak wiemy, masz rację, dowodów na to aż nadto, od kumpli ordojurków o dobrze udowodnionych powiązaniach z oligarchami z pewnego sporego kraju lezącego głównie w Azji, a częściowo w Europie - choć Francuzi robią, co mogą, by sobie z tymi fanatykami poradzić, po panią Le Pen, której partia jest finansowana przez wiadome mocarstwo. I tak każde działanie mające na celu demokrację opisywane jest jako tęczowo-aborcyjny atak na tradycyjne wartości - czy chodzi o fałszowane rosyjskie wybory, czy o Majdan, czy o wybór przez pana prezydenta Putina prezydenta USA, czy o "zakaz pokazywania uśmiechniętych dzieci z T21"...
Anonim2021.07.6 10:03
budująca reakcja Kraju na zboczuchów
mp2021.07.6 10:03
Tak oto Rosja wygrała bez jednego wystrzału przejęła Gruzję.
MT(*)2021.07.6 9:58
Normalni ludzie, chcąc ochronić swój naród, swoje naturalne rodziny, chcąc zapewnić biologiczne przetrwanie, muszą się w końcu zacząć przeciwstawiać bardzo zdecydowanie próbom zdominowania ogromnej, naturalnej większości przez niewielką lecz awanturniczą i populację seksualnych mniejszości. Tym bardziej, że ta niezwykle agresywna mniejszość już pokazała na Zachodzie, że za nic są dla niej naturalne prawa, szacunek zwykłych ludzi dla rodziny, historia i kanony cywilizacyjne czy choćby wolność słowa i prawo do własnego wyznania. Demokracja nigdy nie powinna być dominacją choćby najbardziej hałaśliwej mniejszości nad naturalną większością. I Gruzini to jakby wczoraj zreasumowali. Ku przestrodze tych, którzy próbują wulgarnie obalać demokrację.
Mnie to nie dziwi2021.07.6 9:57
moj znajomy z zawodu nauczyciel z Jamajki opwiadal mi o paradzie w Kingston. Na trase wyszli tylko mezczyzni a kazdy mial w reku maczete organizatorzy sami odwolali przemarsz.
Logika frondelków2021.07.6 9:51
Gruzini chcieli zrobić marsz, przeszkodzili inni gruzini. Wniosek - gruzini nie chcieli marszu. Ciesze się. Ja np. nie chce waszych katośmierdzących marszów z drącym jape sukienkowym czarnym. To znaczy, że polacy nie chca was w tym kraju - wypier***** !!!
abc2021.07.6 9:57
A kto nie chciał marszu, jak nie Gruzini? Możesz nie chcieć - to wolny kraj.
Asior2021.07.6 9:49
no zboki, to następna parada w Emiratach Arabskich....
MT(*)2021.07.6 10:00
Bardzo mnie interesuje kto z uczestników przyszłorocznego Mundialu w Katarze paradował będzie z tęczową opaską i kto podświetli katarskie stadiony piłkarskie kolorami okaleczonej tęczy
robaczek2021.07.6 9:48
I TO JEST NASZAL LIGA!!! ;] ........................... dziki wschód!! ;] ..................... super wzorce!!!! .......................... to moze AFGANISTAN jeszcze??? ......................alebo ROSJA JAKO WZÓR !!!! przestańcie sie sami oszukiwac, bo wiemy ze na wschód was prawiczki ciągnie;]
kubek2021.07.6 10:01
To jest liga LGBTQPA. Wszędzie ich kochają inaczej!
Suweren2021.07.6 9:48
Mokry sen Czarnka i wielu innych członów zorganizowanej grupy przestępczej PiS.
Olin2021.07.6 9:45
buhaha, to pedzie się ob.srały z przerażenia
Anonim2021.07.6 10:04
ulice trzeba umyć i odkazić