Upadek Irlandii Północnej! Zalegalizowano ,,małżeństwa jednopłciowe'' - zdjęcie
13.01.20, 15:01(fot. uwe aranas/wikipedia)

Upadek Irlandii Północnej! Zalegalizowano ,,małżeństwa jednopłciowe''

190

Irlandia Północna jako ostatnia część składowa Zjednoczonego Królestwa, zalegalizowała tzw. ,,małżeństwa jednopłciowe''. Geje i lesbijki będą mogły wziąć ślub już za cztery tygodnie.

Od poniedziałku pary homoseksualne mogą zgłaszać zamiar zawarcia małżeństwa. Pierwsze "ceremonie" mogą odbyć się w tygodniu zaczynającym się od 10 lutego.

 

Ponadto, pary heteroseksualne mogą zawierać związki partnerskie, które do tej pory były zarezerwowane tylko dla par jednopłciowych.

– To dobry dzień dla Irlandii Północnej, ważny dzień dla praw obywatelskich na Wyspach i ekscytujący dzień dla par tej samej płci, które mogą teraz zarejestrować się do zawarcia małżeństwa – oświadczył laburzystowski poseł Conor McGinn

 

W Irlandii Północnej od 22 października obowiązują także zliberalizowane przepisy dotyczące przerywania ciąży. Irlandio, dokąd idziesz?

 

bz/tvp info

Komentarze (190):

joanna2020.01.14 23:32
Wybaczcie, ale żaden parlament, sejm czy inna instytucja lub osoba nie może "ZALEGALIZOWAĆ" czegoś, co nie istnieje, bo istnieć nie może jak choćby małżeństwo jednopłciowe. Równie dobrze jakiś parlament mógłby uchwalić, że kula ziemska jest kwadratowa; że na księżycu żyją krasnoludki; że od jutra ludzie mają chodzić rękach lub na głowie. Takie "uchwały i legalizacje" świadczą tylko o zuchwałości ludzkiej, a ściślej mówiąc o bezbrzeżnej głupocie!!!
Chico 2020.01.14 19:54
Co trzeba mieć w głowie żeby się tak ubrać obleśnie ?
Yoshka2020.02.16 6:38
To są księża na wakacjach po prostu.
Bycze jądra2020.01.14 12:09
Czas skończyć z tymi śmierdzącymi zbokami, pedalstwo to rozkład społeczeństwa. D u p a jest od s r a n i a. Przyrost populacji ludzkiej gwarantują tylko związki heteroseksualne.
Yoshka2020.01.14 13:04
Wyjawię ci pewien sekret, tylko nikomu niemów, to pilnie strzeżona jak widać tajemnica i niech tak pozostanie: OSOBY HOMOSEKSUALNE NIE SĄ BEZPŁODNE.
ZERR02020.01.15 3:36
Na całe szczęście są niepłodne. Prawdopodobieństwo że zboczeniec będzie miał swoje dziecko jest kilkadziesiąt razy niższa od normalnego człowieka. Po prostu zboczeńcy są pozbawieni zdolności tworzenia prawidłowych i płodnych związków rodzinnych. Nie potrafią i już. Nie potrafią znaleźć partnerki, nie potrafią wejść w relacje. jedyne co potrafią, to korumpować polityków, aby ci dostarczali im setki dzieci do zabawy i niszczenia, dzieci porwanych normalnych rodzinom.
Yoshka2020.01.15 11:23
w krajach w których juz dawno dopuszczono rejestrację związków homo nawet 1/3 lesbijek rodzi dzieci, jest to niewiele mniejszy odsetek niż wśród kobiet heteroseksualnych.
Polak Ateista Dumny Gej2020.01.14 15:32
Kolejne odkrycie Ameryki dla Byczych jąder: heterole też używają doopy nie tylko do srania :)
Saki Faki2020.01.14 9:33
Wielka szansa dla majestica na legalny związek:-)
Moly2020.01.14 6:08
Skora tak: to dwoch rzeczy mozna sie spodziewac: Polacy beda tlumnie wracac z Irlandii i I randczycy beda blagac o prace " na zmywaku" w Polsce. Jesli tak sie nie stanie: to ten upadek jest tylko w muslach autora, lub jest kompletnie nieistotny.
Anna2020.01.14 12:44
Raczej nie będą wracać gdyż wyjechali nie dlatego, że Irlandia to taki piękny kraj był tylko dlatego, że można tam było zarobić pieniądze, do jakich ciężko dojść w Polsce. Na tym polega emigracja zarobkowa - w zamian za pracę i zarobki akceptujesz cudze zasady. Większości emigrantów zarobkowych nie obchodzi czy ich szef ma męża czy żonę tylko czy płaci godnie i w terminie.
adwokat2020.01.13 23:47
Dno, dno, dno i metr mulu. Za pare lat z tego kraju nic nie zostanie.
Maria Blaszczyk2020.01.14 0:06
??? A na jakiej podstawie tak twierdzisz? Np. w Holandii te małżeństwa zawiera się od 19 lat. Czyli znacznie dłłużej niż kilka lat. I kraj ten ma się świetnie. Ludzie żyją długo i zdrowo, są zamożni, przestępczość jest na jakimś śmiesznym poziomie, nie ma smogu i w ogóle żyje się przyjemnie i na luzie.
ZERR02020.01.15 3:41
Jak to 'świetnie'? Cała UE wymiera w tempie stachanowskim... Akurat danych z Holandii nie posiadam, ale blisko, we Francji, już ponad 40% dzieci to import genów z afryki. Jeszcze dwie dekady takiego sukcesu i ze zdegenerowanych białasów zostaną stada oszalałych starców. Bitych i zabijanych przez nowych pozaeuropejskich europejczyków, gardzących tymi syfiarzami. Europa odziedziczyła po pokoleniach chrześcijańskich pozycje lidera świata, i to dziedzictwo roztrwoniła.
Hanna2020.01.13 21:16
Przez samą nazwę nic się nie zmieni ani fizycznie ani psychicznie. Mają poczucie niższej wartości i ciągle szukają potwierdzenia swojej normalności.
Polak Ateista Dumny Gej2020.01.13 21:52
Nazwa to nazwa, najważniejszy jest status i ochrona prawna takich związków. Na równych zasadach wobec związków różnopłciowych. O to chodziło i to się w Irlandii dokonało. Raczej prawaccy fundamentaliści fanatycy są jak widać poirytowani faktem, że dwóch facetów się hajtnie mając w centralnym poważaniu waszą ideologię.
Cool2020.01.13 22:20
Dokładnie tak! ... chodzi o udawanie normalności, ale także o adopcję dzieci. ... jeśli będą formalnie małżeństwem bedą mogli starać się o adopcje dzieci i to moim zdaniem jest główny cel.
Maria Blaszczyk2020.01.13 22:35
??? A jak nie są, to? Powiem Ci. Otóż w takiej sytuacji rodzicem adopcyjnym zostaje jeden z nich. Co oznacza dla dziecka bardzo niekorzystną sytuację w sytuacji jego śmierci, gdyz z punktu widzenia prawa drugi rodzic - człowiek, z którym łączy je więź, który o nie dba, odrabia z nim lekcje itd - jest z punktu widzenia prawa obcą dla niego osobą. Twoja obsesja na punkcie adopcji pokazuje, że nie masz o niej pojęcia. Otóż adopcja ma JEDEN cel. Jest nim dobro dziecka. Tymczasem zakłamywanie sytuacji prawnej jest dla dziecka niekorzystne. Więc są to cele nie do pogodzenia.
Cool2020.01.13 23:01
Tworzycie pozory normalności dla lepszej samooceny i poczucia normalności! ... kosztem społeczeństwa, kosztem człowieczeństwa i kosztem dzieci! ... DOBRANOC!!!
Maria Blaszczyk2020.01.13 23:34
Jacy my? Ale jeśli jakieś zjawisko jest powszechne i nie wywołuje negatywnych skutków - to tak, uznaje się je za normalne.
Cool2020.01.14 8:06
"Negatywne skutki" podobnie jak "dobro dziecka"to pojecie względne! >>> https://stronazycia.pl/geje-adoptowali-dziewczynke-jeden-z-nich-smiertelnie-ja-pobil/ <<< >>> https://www.pch24.pl/pederasci-adoptowali-dziecko-po-to--by-wykorzystywac-je-seksualnie-,16038,i.html <<< >>> https://tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/malzenstwo-gejow-przed-sad-adoptowane-dzieci-oskarzaja-o-gwalt,318822.html?h=2427 <<< .... takich przypadków można było uniknąć!!!
Maria Blaszczyk2020.01.14 13:40
Tak. Podobnie jak takich, jak zakatowanie małej Blanki przez zupełnie heteroseksualnych rodziców. https://dziennikbaltycki.pl/zbrodnia-w-olecku-sprawa-9miesiecznej-zgwalconej-i-zamordowanej-blanki-z-olecka-trafila-do-gdanska/ar/c1-14253525 Albo Madzi z Sosnowca. Bo widzisz, większość morderców i gwałcicieli dzieci to osoby hetero. Więc - kastrujmy, wszystkich jak popadnie. Nie będzie ludzi - nie będzie problemów.
ZERR02020.01.15 3:28
40% skazanych pedofilów to geje, a nie ma ich 40% w populacji... podobnie jest dopiero wśród dzisiejszej młodzieży gdzie odsetek zboczeńców seksualnych osiąga magiczne 255, więc łatwo wykazać, że liczba gwałtów pedofilnych wzrośnie 10-krotnie, a odsetek sprawców homoseksualnych wzrośnie do 95% Ps. 2/3 seryjnych morderców to geje.
Yoshka2020.01.15 11:34
Wyniki badań wskazują, że ofiarami wykorzystania seksualnego trzykrotnie częściej padają dziewczynki. Wynika to przede wszystkim z tego, że sprawcami najczęściej są mężczyźni heteroseksualni. Natomiast odsetek homoseksualistów w grupie sprawców jest podobny do tego w ogólnej populacji, czyli 10 proc. Większość sprawców wykorzystania seksualnego dzieci należy do ich systemu rodzinnego lub zna je osobiście. Są to ojcowie, ojczymowie, wujkowie lub dziadkowie, przyjaciele rodziny, sąsiedzi, nauczyciele, trenerzy, katecheci. Dziewczynki częściej były wykorzystywane przez rodziców, dziadków albo rodzeństwo, podczas gdy chłopcy byli bardziej narażeni na wykorzystywanie ze strony osób im znanych, lecz spoza rodziny, najczęściej nie byli to krewni, ale też nie osoby obce. Całkiem obcy sprawcy stanowią zaledwie 14 proc. przypadków.
ZERR02020.01.15 12:06
Bzdury. Zaledwie 17% sprawców należy do kręgu rodzinnego. Odsetek homosiów zaś nigdy nie przekracza 2%. badania Kinseya pokazujące 10% były prowadzone celowo wśród np bywalców klubów gejowskich. Odsetek homo wśród sprawców dochodzi do 40%, a odsetek ofiar płci męskiej to 60% kłamiesz jak najęty
RHQQ22020.01.14 3:13
Kosztem części społęczeństwa i kosztem dzieci - zarówno tych homoseksualnych jak tych ktore maja homoseksualnych rodziców - to dzisiaj kato-ideolodzy wyładowują swoje frustracje na Bogu ducha winnych ludziach.
Joanna2020.01.14 8:47
Oczywiście, ze masz rację, ale to walka z wiatrakami. Oni mają tak zryte berety że nie przekonasz, nie ma szans, niejeden próbował. Żadne racjonalne argumenty nie trafiają. Szkoda nerwów i zdrowia. Pozdrawiam:)
ZERR02020.01.15 3:30
Dobro dziecka oznacza jak najszybsze odebranie go parce zboczeńców, podobnie jak odbiera się dzieci aktywnym narkomanom.
Cezary2020.01.13 19:28
To nie nazywa sie "malzenstwem". Czy ludzie nie rozumieja, ze malzenstwo to mezczyzna i kobieta. Z tego malzenstwa rodza sie dzieci. A to co sie dzieje miedzy jednoplciowymi, to wynaturzenie. Ogranicza sie tylko do pewnej czesci ciala. Tu rodziny nie bedzie, bo rodzina, to tato i mama, a nie dwie mamy, czy dwoch ojcow. Na kogo wychowaja zaadoptowane dziecko? Na obraz i podobienstwo swoje. A jeszcze dodam, ze kontakt fizyczny jest obrzydliwy zarowno czy jest dwie, czy dwoch.
Polak Ateista Dumny Gej2020.01.13 20:01
Nie masz większych problemów niż definicja małżeństwa? Dla ciebie homo nie są małżeństwem, dla mnie są. Większość krajów Europy ma prawne małżeństwa jednopłciowe. Jakoś musisz z tym żyć :)
Maria Blaszczyk2020.01.13 21:25
Większość obecnych i wcześniejszych kultur akceptowała poligynię. Niektóre poliandrię. Jeszcze inne małżeństwa z osobami tej samej - lub "trzeciej" - płci. Więc, choć możesz sobie definiować małżeństwo jak chcesz na własny użytek - nie jest to definicja oparta ani jedynym ani nawet na najczęstszym modelu.
Ojciec Wergiliusz2020.01.13 19:12
Nie publikujcie zdjęć z wakacyjnych wyjazdów zakonników .Każdy w czasie urlopu może się dobrze zabawić.
Polak Ateista Dumny Gej2020.01.13 18:35
Straaaaszne kaaarraaaamba co to będzie co to będzie :D
Malo2020.01.13 18:29
"małżeństwa jednopłciowe" - to jest tęczowo-lewacka nowomowa. Są tylko tylko sodomistyczne grzeszne związki chorych degeneratów.
Polak Ateista Dumny Gej2020.01.13 19:13
"sodomistyczne związki chorych degneratów - to jest tylko prawacko-fanatycka nowomowa. Sodomia to wg. SJPWN zoofilia tylko i wyłącznie. Nikogo nie obchodzi czym są małżeństwa homo wg. Malo. Ważne, że ludzie mają równe prawa.
Yoshka2020.02.16 6:36
Sodomia ma jeszcze znaczenie teologiczne, o którym zapominasz, a wynikające z wydarzeń biblijnych - to określenie ksenofobii i braku gościnności, obojętności na nierówności społeczne oraz oddawania czci obrazom i rzeźbom, za te przewinienia Bóg zniszczył Sodomę.
zatroskany2020.01.13 18:25
Była zielona wyspa a teraz będzie...
MAVERICK JONASIK2020.01.14 23:02
... jeszcze bardziej zielona?
anonim2020.01.13 18:18
Irlandia idzie w dobrą stronę. Matko jak was boli, że w jakimś kraju jakiś Peter z jakimś Markiem się obrączkami wymienią...
Realista2020.01.13 18:16
To zasługa kosciola katolickiego tak się starali aby ludziom Boga obrzydzic
RHQQ22020.01.13 18:33
Ale to właśnie katolicy uchwalili, chyba Bóg nad Irlandią czuwał jednak.
Dekatolizacja Polski jest nieunikniona2020.01.13 18:08
Prędzej czy pózniej w Polsce tez to nastąpi. Społeczeństwo się laicyzuje i liberalizuje. Ciemnogród w Polsce wiecznie trwać nie będzie.
MAVERICK JONASIK2020.01.13 18:26
To prawda. Ale do dogorywanie jest nieestetyczne. To szukanie wrogów, złych sił, spisków. Potwory gender, LGBT, ekolodzy, lewacy, nawet Papież jest zły. Ten zaszczuty polski KK jest nieestetyczny.
Cool2020.01.13 22:28
Raczej później ... :-))
RHQQ22020.01.14 2:09
Myślę że dzięki PiSowi znacznie wcześniej. Ktokolwiek po PiS przyjdzie (oby to był ktoś kogo obecnie na scenie politycznej jeszcze nie ma bo dno i metr mułu po obu stronach mamy), wprowadzi związki partnerskie i to z pełnym poparciem społecznym - nie z powodu jakiejś nagłej odnowy moralnej tylko na złość PiSowi - my już tak mamy, nigdy za czymś tylko przeciw czemuś komuś. jak się ludzie zorientują że jakoś się świat nie zawalił, i nic się dla hetero nie zmieniło to przyjdzie czas na adopcję dzieci przysposobionych co generalnie roziwązuje wszystkie problemy z jakimi borykają się pary i rodziny LGBT. Tak samo unormuje się relacja państwo-kościół - może nawet papież zdejmie z Polaków klątwę, jak nowy rząd zagrozi zerwaniem konkordatu i rozliczymy się z Watykanem. Potem jak już będzie przywrócona równowaga ludzie zaczną znowu chętnie chodzić na msze i wszystko wróci do normy. Albo zamaist kościoła rzymsko-katolickiego ich parafie przejmie kościół polsko-katolicki, wolny od niechlubnej przeszłości (w pewnej częsci) - myślę że jest to całkiem realny scenariusz, gdyby nie PiS to uważałym za niemożliwy. Tylko na opozycji musiałby się pojawić ktoś nieskompromitowany i z realnym programem, na razie nie widać nikogo niestety. Pozyjemy, zobaczymy.
Barbara2020.01.13 17:59
Legalizacja "ślubów" par jednopłciowych jest dla nich ogromną krzywdą. Czym bowiem jest popieranie życia w śmiertelnym grzechu, jeżeli nie szkodzeniem grzesznikom? A przecież każda z tych osób o zaburzonej sferze seksualnej, jest jednocześnie zdrowa w wielu innych dziedzinach. Niechże się wykazują jako sportowcy, muzycy, mechanicy, aktorzy itd. - zamiast babrać się w zboczeniu, siać zgorszenie i pogłębiać swój upadek. Nie pozwalajmy tak krzywdzić homoseksualistów! Nie stwarzajmy im warunków do trwania w grzechach!
RHQQ22020.01.13 20:11
Nie przestrzeganie Dekalogu - jedynego prawa napisanego bezpośrednio przez Boga jest grzechem śmiertelnym. A czy Ty żyjesz w zgodzie z Dekalogiem, czy jesteś jawnogrzesznicą babilońską? Czy pamiętasz aby dzień sobotni święcić? Czy pamiętasz by nie oddawać czci obrazom ani wizerunkom? Czy pamiętasz też o podstawowych prawach jakie dał nam Bóg - czy na pewno nie zdarzyło Ci się nosić ubrań z więcej niż jednego rodzaju tkaniny? czy strzeżesz bokobrodów męża swego aby ich nie zgolił, co jest obrzydliwością w oczach Pana na równi z homoseksualnymi praktykami? Czy nie wywołujesz zmarłych, nie rozmawiasz z nimi i nie prosisz o wstawiennictwo sił nieczystych? Jeżeli żyjesz zgodnie z Prawem Bożym to masz prawo krytykować tych, którzy tego nie czynią, a nazywają się chrześcijanami, w przeciwnym wypadku nie masz prawa krytykować innych grzeszników, a w każdym nie masz prawa narzucać zasad swojej wiary niewierzącym i innowiercom.
Maria Blaszczyk2020.01.13 22:31
??? Grzech to pojęcie religijne. I to nawet nie we wszystkich religiach występuje. A tymczasem państwa nie są od kaznodziejstwa i nawracania, tylko od zapewniania bezpieczeństwa i ładu. Aha, a homoseksualność nie jest "zaburzeniem", tylko wariantem normy.
Cool2020.01.14 8:13
Państwo też nie jest od uszczęśliwiania osób z innym "wariantem norn seksualnych"(sic!) ... szczególnie. kiedy szkodzi to strukturze społecznej i godzi w podstawową komórkę ...
Yoshka2020.01.14 12:58
Jeśli uważasz, że kiedy Twój sąsiad gej weźmie ślub ze ukochanym to to zagrozi Twojej rodzinie jako "podstawowej komórce..." to tylko znaczy że marny fundament Twojej rodziny skoro cudze szczęście i miłość może nim zachwiać.
andrzejhahn32020.01.13 17:57
a kiedy delegalizacja je........banego zbrodniczego kosciola katolickiego
ks. Bogusław2020.01.13 17:11
Gdy świat przekroczy "red line", igrając z Boska sprawiedliwością, to może być jak ja z wyjściem Noego z Sodomy i Gomory - coś spadło na zuchwałych. Gdzie leży ta red line?
RHQQ22020.01.13 17:26
Wyjście Noego z Sodomy i Gomory? Brak znajomości Pisma Świętego świadczy że może ty faktycznie jesteś ksiedzem, haha. Sodoma i Gomora zostały ukarane za ksenofobię i brak gościnności dla obcych przybyszów - tymi obcymi byli aniołowie, czy też anioły (anioly/łowie płci nie posiadają, więc to rodzaj gramatyczny nieistotny) - w każdym razie brak gościnności wykazali wobec obcych przybyszów. Ponadto były to miasta bogate a ni dzieliły się swoim bogactwem. Za to Bóg ksenofobicznych sodomitów ukarał. Jednak gościnę okazał przybyszom Lot i uchronił przed atakami mieszkańców. Za to Bóg Lota z rodziną wyprowadził. Mimo że Lot był alkoholikiem, rozpustnikiem, uprawiał seks z własnymi córkami, nawet trudnił się sutenerstwem handlując swoimi jeszcze dziewiczymi córkami, wynalazł i wprowadził niewolnictwo - na własnym synu, libacje do nieprzytomności były jego hobby... Ale bóg uznał że taki facet jest jedynym sprawiedliwym w Sodomie bo przynajmniej nie jest ksenofobem, a gościnność to rzecz swieta. A Noe to ten od arki był i tez nie chodzi o arke przymierza tylko tą od tęczy i zwierzątek. Takze cos sie ksiedzy prosze ksiedza pokiełbasiło - tak to jest jak sie tylko wyrwane fragmenty na mszy czyta. Szczęść Boże!!
matis892020.01.13 17:41
Hehe lewakoateiści religijnie tworzą swoje własne słowo boga. Aniołowie w Słowie Boga przybierają postać mężczyzny, a nie jakiegoś ducha z kosmosu. I męscy mieszkańcy Sodomy chcieli wprost zgwałcić grupowo gości w mieście bo zobaczyli nowe męskie mięso, tak że nie chcieli w zamian proponowanej kobiecości. Taki gościnny gejowski sodomski gwałt grupowy na gościu, bo kobiet nie chcieli.
RHQQ22020.01.13 17:55
Bzdura, spytaj jakiegokolwiek angelologa, a jak masz z tym problem to służę linkiem: https://prasa.wiara.pl/doc/1627281.Czy-istnieja-anielice O wcieleniu też nic w Piśmie nie napisano - anioł to anioł, wcielic sie moze jedynie duch świety w chrzzescijanstwie. Wcielić sie w kogos moga demony - ale ktos musi demona zaprosic i sie ofiarowac - demololog lub egzorcysta Ci wyjasni. Wcielenia to w hinduizmie są nie u nas. A gwałt grupowy to proponował Lot, nie mieszkańcy. Nie ma za co.
matis892020.01.13 18:36
Acha czyli w waszej lewackoateistycznej religii aniołowie przedstawiali się jako jakieś duchy z kosmosu, co nie mieli ciał mężczyzny, a mimo to gejowscy sodomici chcili grupowo zgwałicić kosmicznego ducha :))) ładnie macie nasrane. Otóż gejowscy sodomici chcili zgwałić nowych facetów w mieście i kobiety w zamian ich nie interesowały. Bynajmniej nie chcili oni zgwacłcić komicznych duchów tylko właśnie facetów bo kobiety ich nie interesowały. I bynajmniej gejowscy sodomici nie wiedzieli że chcą gejowsko gwałcić aniołów, tylko facetów. Chcesz dalej grać lewackoateistycznego idiotę, co prostego tekstu nie potrafi racjonalnie przeczytać i zrozumieć ?
RHQQ22020.01.13 20:15
To twoje bajki nie mające nic wspólnego z rzeczywistością, ani Biblią, ani tym bardziej wiarą katolicką. Każdy ma prawo do prywatnych urojeń, Twój problem.
matis892020.01.13 21:48
A więc nie masz argumentów na swoje bajki i bzdury. Sodomici chcieli gwałcić męskich gości o których nie wiedzieli że są aniołami, a nie jakieś kosmiczne duchy, ani kobiety bo tych ewidentnie nie chcieli. Taki gejowski sodomski masowy gwałt na gościach z gościnności.
Jolka2020.01.15 1:02
Nieprawda - chcieli im ukraść iPhony i zgwałcić im laptopa. Równie udokumentowane jak Twoja teoria.
ks. Bogusław2020.01.13 19:46
Dzięki za zwrócenie uwagi na pomyłkę co do imienia człowieka, który z rodziną wyszedł z Sodomy i Gomory. Oczywiści to był Lot. Noe to sprawa a czasów potopu. Pomyłka zrodziła z 2 powodów: Wzburzeniem tym, co sie stało w katolickiej Irlandii i podobieństwo zdarzenia; Nowe wszedł do arki i "zaczęło" się. Lot wyszedł z miast i "zaczęło" sie. Tu i tam było przekroczenie red line. Tylko w tym jednym miejscu masz racje. Tylko tu. Życzę wiary katolickiej - apostolskiej. Amen
Jolka2020.01.13 17:41
Noe? W Sodomie? Z Arką? Serio? Chyba cię poje... proszę księdza... ile ksiądz tego wina wypił, na mszę nic nie zostanie. Łolaboga....
Janka2020.01.13 17:11
Stworzył więc Bóg człowieka na swój obraz,na obraz Boży go stworzył:stworzył mężczyznę i niewiastę.Po czym Bóg im błogosławił, mówiąc do nich: «Bądźcie płodni i rozmnażajcie się, abyście zaludnili ziemię i uczynili ją sobie poddaną; abyście panowali nad rybami morskimi, nad ptactwem powietrznym i nad wszystkimi zwierzętami pełzającymi po ziemi». I rzekł Bóg: «Oto wam daję wszelką roślinę przynoszącą ziarno po całej ziemi i wszelkie drzewo, którego owoc ma w sobie nasienie: dla was będą one pokarmem. 30 A dla wszelkiego zwierzęcia polnego i dla wszelkiego ptactwa w powietrzu, i dla wszystkiego, co się porusza po ziemi i ma w sobie pierwiastek życia, będzie pokarmem wszelka trawa zielona». I stało się tak. A Bóg widział, że wszystko, co uczynił, było bardzo dobre.I tak upłynął wieczór i poranek - dzień szósty.Biblia ,Księga Rodzaju 1,27-31
RHQQ22020.01.13 17:28
No i skoro bóg nakazał płodzić i było to pierwsze co ludziom nakazał to celibat jest wbrew podstawowemu prawu boskiemu.
Maria Blaszczyk2020.01.13 21:22
Och, czyli ten akurat bóg stworzył ludzi jako wegan? A teraz się okazuje, że weganizm jest sprzeczny z katolicyzmem...
Anarchosyndykalistyczna Internetowa Partyzantka2020.01.13 17:06
A co te pierd.olone szumowiny w koloratkach robiły irlandzkim dzieciom przez stulecia?!
matis892020.01.13 17:11
No małżenstwa czy związki jedno płciowe homo.
M.2020.01.13 16:58
A poniewaz frondzio-szczekacze swiadomie (czyli klamiecie) lub nieswiadomie (czyli jestescie wtórnymi analfabetami) bredzicie, oswiece was, ze zwiazki partnerskie (to na bank) lub malzeñstwa (tu nie jestem pewien) miedzy osobami homo, nie za zabronione przez Art. 18 Konstytucji RP. Otóz ten Art. ogólnikowo mówi, ze malzeñstwo to zwiazek kobiety i mezczyzny i jest chronione przez Pañstwo. Zatem: 1. Nie zabrania zwiazków partnerskich 2. Zwiazek/malzeñstwo nie-hetero nie po prostu nie jest ujety w Art. 18.
Darek2020.01.13 17:06
źle zacytowałeś, w Konstytucji jest: "Małżeństwo jako związek kobiety i mężczyzny, rodzina, macierzyństwo i rodzicielstwo znajdują się pod ochroną i opieką Rzeczypospolitej Polskiej." czyli że w przypadku małzenstw roznopłciowych opieka panstwa jest specjalna - ogolnikowo to prawda - bo nie wiadomo na czym ta specjalnosc ma polegac. Ale jest tez inna bzdura, bo pezplatna sluzba zdrowia, a potem jakies skladki na nfz nam kaza placic
M.2020.01.13 16:58
No frondowskie kundle, kilka lat i czas bedzie na Polske. I mozecie sobie piszczec, tupac i machac raczkami, ale tego nie zmienicie. Wymieracie, jest was coraz mniej. Kwestia max. kilku lat.
anonim2020.01.13 17:29
Jak my wymrzemy to i wy też tak,że nie masz z czego się cieszyć .
piotr2020.01.13 18:28
za to pedały pobiją rekord dzietności,ofermo
Artur2020.01.13 16:55
Wszyscy zwolennicy tzw "małżeństw jednopłciowych" skończą w piekle. To ich wybór. Wolna wola.
robaczek 2.02020.01.14 11:25
aaaaaaaaa NIE!!!!!! w piekle? w kotle? o jej jej o jej o jej!!!! i taki z rogami po mnie przyjdzie? ? oijojojojojoj !! ;] wy dalej wierzycie w te wymysly ludzi epoki kamienia? oni sobie musieli wytlumaczyc swiat jakos. wy juz macie wiedze naukowa ; ] ludziska!!! ;] jacy wy fajni jestescie!! przyjdzie BU i was ZJE!!!! ;]
OMR2020.01.13 16:32
DWÓCH MĘŻCZYZN JE RAZEM KOLACJE W RESTAURACJE, TRZYMA SIĘ ZA RĘCE I PATRZY SOBIE W OCZY. Kogo będzie bolała tylna część ciała? - - - - - - Prawactwo.
Cool2020.01.13 17:01
Ale to jednak ci "zakochani" maja problemy z trzymaniem gazów i stolca! ;-))
RHQQ22020.01.13 17:40
Ty powinieneś zostać gastrologiem - nie spotkałem jeszcze lekarza który z takim pietyzmem i zainteresowaniem zamartwiał się o cudzą kiszkę stolcową.
Cool2020.01.13 17:46
To tylko troska o czystość powietrza i środowiska w waszym otoczeniu ... nie jestem lekarzem. :)
Polak Ateista Dumny Gej2020.01.14 0:07
Martw się o swoją śmierdzącą doopę, której jak widać nie myjesz na czas posuwania swojej starej. I ona pewnie też nie skoro ma takiego jełopa...
ten2020.01.14 8:42
Won dewiancie z tego portalu! Nie zatruwaj atmosfery swoją żałosną skretyniałą ideologią. Won od normalnych ludzi!
Cool2020.01.14 11:49
Typowo lewackie wnioskowanie! ... wszystko tak rozumiecie i sobie tłumaczycie. Pozdrawiam cieplutko! :-))
matis892020.01.13 17:06
Hehe sodomici tylko o stolcu, a przy takim widoku do stolca nie dojdzie bo będą ruchy wymiotne.
Cool2020.01.13 16:18
"małżeństwo jednopłciowe" ... to twór pozbawiony logiki, nawet brzmi idiotycznie.
Firast2020.01.13 16:23
A czytał(a) ty Szekspira (może w oryginale)?
Maryska Blaszczyk ty garkotluku2020.01.13 16:16
Panstwo wrocili z zimowej kanikuly garkotluk Maryska wrocila do garow.
Maria Blaszczyk2020.01.13 21:18
Nie fraternizuj się tak. Doprawdy nie ma potrzeby.
marianl2020.01.13 16:15
By homo coś tam lepiej się miały, please abyście do Irlandii wyemigrowały.Szacunek jako dla człowieka tak wszystko inne to propagowanie dewiacji!
Cool2020.01.13 16:07
Żyję, mieszkam w Polsce ... i bardzo cieszy mnie normalność kulturowa naszego "ciemnogrodu" Pozdrawiam normalnych!!!
matis892020.01.13 16:03
Teraz adopcja dzieci przez sodomitów i pedofilia jest zalegalizowana przez lewactwo i polityków lewakoateistów w Irlandii.
OMR2020.01.13 15:59
JAKBY KSIĘŻA MASOWO NIE GWAŁCILI DZIECI, TO BY TAK SZYBKO TA PRZEMIANA NIE NASTĄPIŁA. U NAS SKOŃCZY SIĘ TAK SAMO. BUTA I CHAMSTWO KLERU WYPYCHA LUDZI W STRONĘ WOLNOŚCI, EDUKACJI I SAMODZIELNOŚCI, A JEDEN Z TYCH EFEKTÓW TO CHOCIAŻBY MAŁŻEŃSTWA JEDNOPŁCIOWE.
Janka2020.01.13 18:12
Bóg: Plemię żmijowe! Jakże wy możecie mówić dobrze, skoro źli jesteście? Przecież z obfitości serca usta mówią.Dobry człowiek z dobrego skarbca wydobywa dobre rzeczy, zły człowiek ze złego skarbca wydobywa złe rzeczy. A powiadam wam: Z każdego bezużytecznego słowa, które wypowiedzą ludzie, zdadzą sprawę w dzień sądu. Bo na podstawie słów twoich będziesz uniewinniony i na podstawie słów twoich będziesz potępiony».Biblia.
robaczek 2.02020.01.13 15:57
hahahah ale was d_upy bolą pisiurki ;] ;]
sram na kurczaka2020.01.13 15:58
czyba ciebie rozepchana kiszko stolcowa.
Janka2020.01.13 18:11
Bóg: Plemię żmijowe! Jakże wy możecie mówić dobrze, skoro źli jesteście? Przecież z obfitości serca usta mówią.Dobry człowiek z dobrego skarbca wydobywa dobre rzeczy, zły człowiek ze złego skarbca wydobywa złe rzeczy. A powiadam wam: Z każdego bezużytecznego słowa, które wypowiedzą ludzie, zdadzą sprawę w dzień sądu. Bo na podstawie słów twoich będziesz uniewinniony i na podstawie słów twoich będziesz potępiony».Biblia
Japa2020.01.13 15:54
No to się zaczęło . Ino patrzeć jak jaki nowy kandydat z medycyny na 1 , 2 ,3,4...ego Dygnitara w Polsce , zacznie przestrzepy damsko-męskie .Np w miejsce odbytu , macicę . Nowy atut dla łakomych na władzę po PiS-e . Mogą takie przestrzepy refundować.
robaczek 2.02020.01.13 15:56
"przestrzep" --> hahahahahahhahahahha i tyle wystarczy o autorze ;]
Gość2020.01.13 15:59
Wystarczy rzut oka na interpunkcję, oraz na konstrukcję zdania. Od razu widać, że ma się do czynienia z kimś niepełnosprawnym umysłowo, albo o IQ<60 (w sumie na jedno wychodzi).
Cool2020.01.13 16:13
...a tępy lewak łyka każdą nawet najbardziej prymitywną prowokacje.
Japa2020.01.13 18:00
Byk, zgoda . Przyznaję . Udawałem prof Bralczyka Tylko zastanawia mnie jeden fakt . Teksty ,,które Wam kadzą , nie sprawdzacie pod kątem ortografi . A te dla was beee , na które brakuje Wam odpowiedzi to tylko otografia . Tematu nie zauważacie ,. I na koniec aby Wam sprawić radochę napiszę bez tematu : Mieszkam w ŻESZOWIE .. ŻESZUF TO FAINE MJASTO.
Yep2020.01.13 15:51
Żeby narracja nie była prosta, przypominam, że prtotestancka partia unionistów jest przeciwna "małżeństwom" jednopłciowym. Natomiast katolicka Sinn Fein jest za ;)
Yoshka2020.01.13 15:58
Su[er że to podkreśliłeś, bo to faktycznie ciekawe zjawisko. Ale najważniejsze że znów gdzieś na świecie komuś się w życiu polepszy, a jak dzięki katolikom to tym bardziej szacun!
Yep2020.01.13 18:06
Żeby nie było.Nie podzielam opinii lewicowych katolików, tylko konserwatywnych protestantów. Tak, tak. Wbrew Frondzie są tacy ;)
Maria Blaszczyk2020.01.13 15:39
Brawo Irlandia! Piosenka dla prawaków na dzis: "Wciaz kocham Cie jak Irlandie"... Spiew pomaga sie rozluznic, redukujac bol. Takze tylnej czesci ciala.
MAVERICK JONASIK2020.01.13 15:48
Maria Błaszczyk pisze o bólu du..py? No nie. Nie wierzę. Tak kulturalna osoba zniżyła się do poziomu katosekty???? Nie, nie, nie to na pewno ktoś się podszywa.
Maria Blaszczyk2020.01.13 16:18
Jakos nie moglam sie powstrzymac, patrzac na te niewymowne cierpienia spowodowane tym, ze ktos bedzie mial w zyiu odrobine latwiej... Wiec chcialam im jakos ulzyc.
Cool2020.01.13 16:32
Łatwiej w czym? ... w adopcji dzieci?
Darek2020.01.13 16:57
W życiu. Nie będa się musieli martwić o przyszłość, będą mogli pochować normalnie partnera (sorry ale słowo "małżonka" mi jakoś nie przejdzie w tym wypadku) kiedy ten odejdzie, dostać kredyt na wspolne mieszkanie, odwiedzic partnera w szpitalu. A jeśli posiadają dzieci to też partner będzie mógł normalnie iść na wywiadówkę czy napisać usprawiedliwienie. Ot codzienność. Znam w Polsce 2 pary homoseksualne które wychowują dzieci i u nas to jest dramat - upoważnienia oglądane z każdej strony czasem nierespektowane i debilne uśmieszki - tak przynajmniej z opowieści słyszałem, bo nigdy przy tym nie byłem. Także wiele codziennych spraw to ludziom ułatwi i zaoszczędzi masę formalności i obaw.
Cool2020.01.13 17:17
Wiekszość tych spraw można rozwiązać notarialnie, to czego sie nie da, można by, uregulować ustawą, ot chociażby o zwiazkach partnerskich ... jednak tylko "małżeństwo" jest gwarantem praw adopcyjnych, o które im w istocie chodzi. P.s ... Ironią jest też, że o "małżeństwa" homoseksualne walczą te same środowiska, które popularyzują "wolne zwiazki" ... czy to że tak wiele par hetero, nawet z dziećmi, decyduje się żyć "na kocią łapę" ... Dlaczego nie chcą korzystać z tego nieprawdopodobnego, zaklętego w formalnym związku? "szczęścia małżeńskiego"???
Maria Blaszczyk2020.01.13 21:18
Nie można, ale to bez znaczenia. Tu chodzi o dobro dzieci - a regulacja ich sytuacji prawcnej jest potrzebna właśnie ze względu na ich dobro. Aha, i większość prawodawstw nie czyni w kwestii adopcji rozróżnień między małżeństwami a innymi typami związku, co więcej - nie ma czegoś takiego jak "prawa adopcyjne". Sam je sobie wymyśliłeś. Adopcja nie jest żadnym prawem. Bo jak niby? Jak dzieci do adopcji by zabrakło, to się je będzie dodatkowo "produkować", by zaspokoić to prawo? A może chodzi o to, żeby ludzie sobie układali życie w sposób, jaki im odpowiada? Dlatego Ci sami ludzie o to walczą? Sama nie przepadam za instytucją małżeństwa, wolałabym żyć w związku zarejestrowanym. Ale doprawdy nie wiem, na jakiej podstawie miałabym odmawiać komukolwiek prawa, które w żaden sposób nie wpływa na prawa innych, a ten ktoś je chce mieć. Trzeba być wyjątkowo wrednym człowiekiem, by zabraniać czegoś ludziom na zasadzie "Nie, bo nie".
Cool2020.01.13 22:16
Znów czytasz bez rozumienia! .... i wypisujesz głupoty.
Maria Blaszczyk2020.01.13 22:28
Jakie konkretnie głupoty?
leszczyna2020.01.14 0:29
Np. takie, że dobro dzieci wymaga adoptowania ich przez parę homoseksualną. Nic podobnego. Jeżeli ktoś ma dziecko i obok tego homopartnera, to dlaczego ów człowiek ma adoptować to dziecko? Jak matka ma konkubenta, to on jakoś nie musi adoptować dziecka, by mu było lepiej, ale partner homoseksualny to co innego, nieprawdaż? Albo czy ktoś nie może kogoś odwiedzić w szpitalu? Może. Nie może pochować partnera? Może, wystarczy zapis testamentowy i po sprawie. Na spółkę można wziąć kredyt, a na wspólne mieszkanie nie można? Jaki bank zabrania?
Maria Blaszczyk2020.01.14 1:17
Serio? No więc mamy dziecko wychowywane przez dwie kobiety. Matka biologiczna umiera. Sąd decyduje, że kobieta, która wychowywała je przez ostatnie 10 lat, okazuje się być obcą osobą, dziecko trafia do rodziny zastępczej, czyli biologicznej babci, której nigdy nie widziała na oczy w swoim świadomym życiu, bo ta nie zaaceptowała wyboru córki. Od dnia pogrzebu zajmuje się obrzydzeniem dziecku obu jego matek. Jeśli chcesz mi powiedzieć, że to jest dla dziecka lepsze niż pozostanie z kobietą, która je kocha, przez wiele lat się nim opiekowała, bawiła, odprowadzała do szkoły, kochała i teraz może z nim wspólnie opłakiwać tę stratę - to Twoje okrucieństwo jest doprawdy dla mnie nie do pojęcia. Rzecz w tym, że partner innej płci może adoptować bez problemu, przecież to jest zupełnie normalna sprawa. Może odiwedzić w szpitalu, jak ta druga osoba się zgodzi. A jak jest nieprzytomna - to sorry, jesteś osobą obcą. Stąd znajome małżeństwo, jak jadą do Polski, wykupuje ubezpieczenie na transport helikopterem medycznym w razie potrzeby hospitalizacji. Droga przyjemność, ale inaczej nigdy by nie mogli odwiedzić matki jednego z nich. Kredyt czasem można wziąć, a czasem nie. o tym decyduje bank. Ponieważ w polskim prawie są to osoby obce, część banków traktuje to jako dwa gospodarstwa domowe, co wydatnie zmniejsza zdolność kredytową. A co do ciała - piszesz po prostu nieprawdę. Tak nie jest. Wiele osób przez to przechodziło, bo ktoś im to głupio poradził. Otóż ciało możesz przekazać tylko na cele naukowe. Bo prawo do pochówku przysługuje „najbliższej pozostałej rodzinie osoby zmarłej” rozumianej jako osoby ze sobą spokrewnione – np. małżonkowi/ dzieciom/ wnukom/ rodzicom/ dziadkom i babciom/ rodzeństwu.nera/ zmarłej partnerki wyłącznie, jeśli członkowie jego/ jej rodziny z tego prawa nie skorzystali. Nie wspominając o tym, ze testament otwiera się na ogół po pogrzebie...
Justyna S2020.01.14 8:55
Dodać od siebie mogę, że w przypadku statusu małżeństwa nie płaci się podatku po spadku a w przypadku obcej osoby jest to 3 grupa podatkowa.
Darek2020.01.13 22:13
Sam sobie biegaj co tydzień do notariusza z każda pierdoła jak ci to życie ułatwi. Adopcja dzieci partnera jest jedynym rozsądnym rozwiązaniem jeśli nie ma zainteresowanego opieka biologicznego ojca czy matki. Właśnie dla dobra tego dziecka.
Cool2020.01.13 22:35
Póki co musisz jednak pobiegać! ... i póki co dzieci nie przysposobisz ... i oby jak najdłużej!
Marian2020.01.13 16:18
Czy osoba kulturalna nie moze miec bolu d...
sram na kurczaka2020.01.13 15:48
marysiu, mózg ci gnije od braku faceta. znajdź sobie jakiegoś ruchacza. niech ci odgarnie te zwały pajęczyny z twojej p!zdy. a jeśli jesteś brzydka jak psia kupa to możesz zawsze gumowym fjutem.
Maria Blaszczyk2020.01.13 16:19
Rozumiem, ze to takie konskie zaloty. Ale przykro mi. Nie szukam faceta, a juz na pewno nie Ciebie.
sram na kurczaka2020.01.13 16:42
kijem bym cię nie tknął marysiu. za bardzo śmierdzisz psią kupą.
Maria Blaszczyk2020.01.13 21:11
Nie obrażaj się. To dziecinne. Poćwicz trochę flirt, bo nie jesteś w to za dobry, a kogoś sobie znajdziesz. Powodzenia.
MOK2020.01.14 20:50
Niby Mario" ??? Dlaczego się ośmieszasz! Te ostatnie zdanie nie pasuje do ciebie tylko do Lesia Kellera ! Tfuuuu !
MAVERICK JONASIK2020.01.13 15:31
Ups, katolicki kraj, a tu jednopłciowe małżeństwa:)) Polska wygląda jak coraz bardziej upadły kraj, w swym zacofaniu...
Witek2020.01.13 15:33
Irlandia Polnocna to nie jest katolicki kraj.Republika Irlandii byla katolickim krajem ale wreszcie zmadrzala.
zatroskany2020.01.13 18:26
Pojedź tam
Moly2020.01.14 6:12
Nie wyglada tylko jest
Witek2020.01.13 15:30
Nareszcie normalnosc zawitala na cala wyspe.Brawo Irlandia Polnocna!
Tomek2020.01.13 15:40
Chyba nienormalność
sram na kurczaka2020.01.13 15:45
tak witku, brawo. teraz będą cię wszyscy ruchać w doopę
Japa2020.01.13 17:31
Drogi ,,Witusiu " Skoro cieszy Ciebie ta nowa ,,normalnośc " to logiczne by było abyś to jakoś uzasadnił . To by była tez normalność . tak więc czekam na uzasadnienie, Co to w prawach natury , która podzieliła ludzi wg, płci . jest nienormalnego. Zdaję sobie sprawę ,że ta nasza matka natura plata nam czasem figle ,np bliżniaki syjamskie ,To tez nalezy uznać za normalne? Tak moim zdanie to jest na to rada . Przyroda ma różne odmiany sposobu podtrzymywania gatunku . Np orzech włoski jest rośliną dwópłciową . sam sie zapyla Co Pan na to ,panie ,,Witku " ? . Jest taki lekarz podobno, co to za kasę zrobi każdą operację Na razie robi coś innego.,.
Marta2020.01.13 15:28
A dlaczego Kościół Katolicki lub sam Papież nie wystąpią o ochronę marek "małżeństwo, mąż, żona, matka, ojciec" żeby nie można było dowolnie i kłamliwie ich używać? Jeśli homoseksualiści chcą nazwy na swoje związki to niech je wymyślą!
piotr2020.01.13 18:27
Franciszek jest antychrystem i NIGDY nie stanie w obronie rodziny ani nie nazwie rzeczy po imieniu. on jest za legalizacja pedalstwa we wszelkiej formie, nawet najbliższych biskupów mianował do pomocy bo sa poedałami
Ala2020.01.13 15:25
To jest bardzo smutna wiadomość. Degradacja człowieczeństwa, inaczej nie można powiedzieć.
Pracownik2020.01.13 15:27
Możliwość zalegalizowania związku dwóch dorosłych ludzi jest degradacją społeczeństwa. Prawactwo w pełnej krasie.
anonim2020.01.13 17:26
Nie prawactwo tylko prawda.
Sariel2020.01.14 8:43
Tak zwana "Gówno prawda"
Darek2020.01.13 15:42
Nie no pełnią człowieczeństwa jest oscentacyjne publiczne spożywanie ludzkich zwłok i picie ludzkiej krwi, a legalizacja związku dwójki kochających się dorosłych ludzi to degeneracja - ot katoprawacka logika.
lucjanhenryk2020.01.13 15:22
Jeszcze tylko refundacja pampersów dla pederastów i ..... git.......
Katolik2020.01.13 15:21
I bardzo dobrze. Dwoje kochających się ludzi powinno mieć prawo by zawrzeć taki związek. Dziwi mnie podejście niektórych braci w wierze, że z taką nienawiścią i brakiem poszanowania dla innych tak łatwo wydają osąd. Proszę zapoznać się z naukami Ojca Świętego - przecież to dla nas (katolików) największy autorytet. Choć często mam wrażenie, że w Polsce ważniejszy jest głos starca z Torunia lub innych odklejonych od rzeczywistości i faktycznego nauczania Kościoła purpuratów.
Ala2020.01.13 15:27
Ty piszesz że jesteś katolik. A wiesz że to ciężki grzech ??
Gość2020.01.13 15:28
Bycie katolikiem? Faktycznie, nie ma się czym chwalić.
Darek2020.01.13 15:43
No może i bycie katolikiem nie jest powodem do dumy, ale nie jest to grzech ciężki, nie przesadzaj.
teżkatolik2020.01.13 15:31
katolik - papież mówi o szacunku do osób homoseksualnych a nie, że się godzi na zawieranie ślubów par homoseksualnych . Jeżeli wprowadza się demokrację w sprawach naukowych to później wychodzą takie kwiatki jak w UE przegłosowano ze ślimak jest ryba. Tak samo było odnośnie homoseksualizmu. Nie liczyły się badania naukowe i fakty , tylko komisja przegłosowała że homoseksualizm trzeba wykreślić z listy chorób. google Dlaczego homoseksualizm został wykreślony z listy chorób psychicznych?
Darek2020.01.13 15:48
A jak wcześniej inna komisja przegłosowała że homoseksualizm to choroba to czemu nie protestowałeś że wprowadza się demokrację w sprawach naukowych? Z tym ślimakiem to też nie do końca tak - powód jest prozaiczny - przepisy o rybach to jak to w unii bywa grube tomiska - no i sie urzedaski zorientowali jak ich francuzi powiadomili ze maja problem bo slimaki nie maja przepisów zadnych i nie mozna nicmi handlowac w Unii - to zamiast tworzyc kolejne opasle tomy przepisow dla slimaka dopisali do suplementu o rybach ze slimaki tez pod te same przepisy - i tak oto slimak zostal rybą - w sumie chyba lepiej niz marnowac kolejne srodki nadurne przepisy.
teżkatolik2020.01.13 17:46
Darek Każda komisja która chce wydać opinie na temat choroby musi opierać się na badaniach które powinny spełniać podstawowe wymogi naukowe a one nie spełniały . Więc nie ma znaczenia ile tych komisji jest .Tak wygląda Twój świat pozbawiony podstawowej wiedzy , a jak będzie komisja, że trzeba będzie tobie uciąć uszy i przegłosują że trzeba - to ci utną. W komisji EU nie chodziło o handel ślimakiem tylko o dotację do nich . Naucz się nie popierać głupizny bo ci kiedyś ktoś te uszy utnie bo uzna , że to gałązki od krzaka.
RHQQ22020.01.13 18:32
No to na jakich badaniach naukowych sie oparła wczesniejsza komisja - tych "badaniach" Twoich kolegów po fachu z Auschwitz? Czy o jakie konkretnie Ci chodzi?
teżkatolik2020.01.13 19:31
problem w tym że poziom twojej odpowiedzi jest żenujący i tacy jak ty są potrzebni do zatwierdzania głupizn które obracają się później przeciwko nim.
leszczyna2020.01.14 0:16
Argumentum ad Hitlerum? Na więcej nie stać?
nm2020.01.14 5:18
udowadniasz ,że nauka czytania i pisania w twoim przypadku nic nie dała tylko poszła w las kończąc swój wpis wyzwiskami ad Hitlerum a nik adekwatnie pasuje
Maria Blaszczyk2020.01.14 13:47
No ale co papież ma tu do gadania? To jest prawodawstwo demokratycznego kraju, a nie reguły instytucji zarządzanej przez papieża czy prawodawstwo w kraju, gdzie on jest monarchą. Nic mu do tego. Katolik może nie zawierać takiego ślubu, przecież przymusu nie ma.
matis892020.01.13 16:11
Hehe lewakoateiści już podszywają się nawet pod katolików by wycałować buty Głowie Watykanu. Słowo Boga nazywa to obrzydliwością, grzechem, złem, rzeczą przeciwko naturze. Więc katolikiem nie jesteś to na pewno. A Bergoglio Fałszywy Prorok nie jest żadnym autorytetem. Bergoglio jak mówisz popiera małżeństwa homo, a to przeciwko Bogu. Tylko Słowo Boga i Jezus.
Japa2020.01.13 16:17
A pan,,Katolik " to taki po chrzcie świętym i komunii , czy taki , z tych co to msze z durszlakiem na głowie odprawiali ? Bo trzeba przy głoszeniu takich ,,teologicznych " wykładów zaznaczać takie sprawy . .
RHQQ22020.01.13 17:37
Nie widzialem zeby ktos z durszlakiem na glowie msze odprawial, no raz widzialem jak asystował do mszy, ale nijak bym nie pomyslal ze to ryt rzymskokatolicki tak moze wygladac. U Ciebie na wiosce tak robią? Z jakiej jesteś parafii?
Japa2020.01.13 19:54
Z takiej w ktorej do mszy służą ministranci w komeszkach . Bez durszlaków na głowach. Chude te Twoje riposty .
piotr2020.01.13 18:21
lepiej zmien nick bo obrażasz katolików. pedalstwo jest grzechem śmiertelnym wobec Boga- tego twój guru Franciszek ci nie powiedział?
Darek2020.01.13 22:07
Podobnie jak golenie bokobrodów, ale mniejszym niż nie czczenie dnia sobotniego, ale każdy żyje po swojemu i bedzie sadzony indywidualnie, wiec to chyba nie twoja sprawa jak kto swoje życie religijne prowadzi.
Piotr2020.01.13 20:40
Związek może sobie zawrzeć, ale małżeństwa NIE, bo z definicji małżeństwo to związek kobiety i mężczyzny. Zmieniono nazwy pojęć
mietek2020.01.14 15:13
A troje kochających się ludzi? Albo siedmioro.
zasada2020.01.13 15:21
https://www.cda.pl/video/44036191c
Tego nie dowiesz się z Frondy2020.01.13 15:20
Strażakom udało się opanować "megapożar", z którym walczyli od niemal trzech miesięcy na północno-zachodnich obrzeżach Sydney - podaje agencja AFP. Objął on kilka mniejszych pożarów, które wystąpiły na łącznej powierzchni ok. 800 tys. hektarów.
Urszula2020.01.13 19:20
Nie wiem czy to jest zasługa strażaków choć chwała im za walkę z żywiołem. Ostatnio w prasie przeczytałam, że wkrótce dojdzie do połączenia się 2-ch pożarów, a to oznacza nic innego jak wygaszenie ognia. W momencie zetknięcia się 2-ch ścian ognia, z której jedna wobec drugiej jest tzw. przeciwpożarem, kończy się tlen i ogień gaśnie. Taki przeciwpożar stosowany jest w walce z dużym pożarem lasów. W odpowiedniej odległości od ściany ognia rozpala się drugi ogień wcześniej przed nim karczując wszystko co rośnie aby ogień nie przerzucił sie w nieodpowiednią stronę. To jest pożar sterowany. W momencie zetknięcia się z pożarem właściwym wszystko gaśnie z powodu braku w tym miejscu tlenu.
Marian2020.01.13 15:20
Biedroniowi juz podobno obecna zona sie znudzila i rozgada sie za jakas przystojna koza.
Pracownik2020.01.13 15:28
Zawsze fascynowały mnie fantazje seksualne przedstawicieli prawicy. I wy później mówicie, że to wy jesteście zdrowi i normalni xD
Japa2020.01.13 17:41
A jeste pewny ,,Pracowniku " ,że wiesz o co chodzi . .. Fantazje seksualne prawicy ". Co to za firma która Ciebie zatrudnia Jaki to szef Twojej ,,prawicy " ją , tę firmę , posiada .No i najwaniejsze . Te FANTAZJE seksualne . Co to jest. ? .
Eustachu2020.01.14 10:53
Mierzycie zawsze ludzi swoja miara .myslicie zyczeniowo
Pracownik2020.01.13 15:11
No i ok, pewna grupa ludzi otrzymała prawo, którego jej do tej pory odmawiano. Zapewne rozwiąże to część ich problemów, a od tego chyba jest stanowienie prawa. W czym problem?
Maczek2020.01.13 15:08
Nie ma ,, małożństw jednopciowych"" - nie ma takiego pojęcia !!!!!!! mogą być tylko zwiiązki jdenopciowe !!!!
robaczek 2.02020.01.13 15:18
bo tak Maczek powiedzial i basta!!! ;] oj malutcy malutcy!
Japa2020.01.13 16:06
A ,,robaczek za 2,0 " twierdzi inaczej niż ,,Maczek No to ja podam trzecią maksymę . Niema małżeństw , niema partnerstwa , Sa tylko nienaturalne zwiazki , chłopa , z chłopem , baby z babą prowadzace do wyginięzia ludzkości . Nim się znówe ludzie pojawia , nim małpy zejdą z drzew , upłyną znów miliony lat.Jest jeszcze inna możliwość . Aż się boję pisać . Sami rozwalimy kulę ziemską , nim ją związki jednopłciowe wykończą .
RHQQ22020.01.13 17:34
To skoro te związki są nienaturalne, i jakoś praktycznie tylko w islamie i chrzescijanstwie (dosc nowych i sztucznych tworach) sa one problemem, a jak piszesz proeadza do wyginiecia ludzkosci - to czemu nie wyginelismy wczesniej, kiedy jeszcze islamisci i katolicy sie nie pojawili i ludzie nie mieli z tym problemu? I czemu ludzkosc miala by wyginac z tego powodu tez nie kumam. Ze 2 baby nie moga same zmajstrowac dzidziusia? O to Ci chodzi? No same nie, ale na planecie nie sa same - ot cala tajemnica. Sam znam 2 pary homo, ktore maja dzieci w Polsce a nie gdzies tam, hen hen za gorami i zapewniam cie ze homoseksualizm to nie jest bezplotnosc.
Japa2020.01.13 19:36
Gdzież bym miał odwagę , przy moim nikłym wyksztauceniu .nawiazać tak naukową polemikę .W swoich prymitywnych obserwacjach widziałem od poczatku świata tych jak myslałem , anomalii natury Zachowane były , one ,te anomalia , w prywatnym intymnym życiu omawianych tu ludzi. Ostatnio jednak wyszli z ukrycia . Ba ,wyszli ... Domagaja się praw jesli nie tych samych to nawet lepszych od tych , do tej pory tradycyjnych rodzin.Mam prawo w tej sytuacji czuć obawy ,że np. pan Rabiej upatrzy sobie moje dziecko i zabierze je na szkolenie pedalskie Reasumując. Nic mi te jednopłciowe pary nie przeszkadzają . Do czasu aż nie zaczną marzucać swoch praw naturalnym rodzinom . Rodzinom z Mamą Tatą i irodzonymi w tym zwiaku dziećmi . i TO BY BYŁO NA TYLE . PANIE ,,RHQQ2 "
Maria Blaszczyk2020.01.13 21:43
Ale jak to narzucać swoje prawa? Jakie oni mają prawa, które mogą tym "naturalnym rodzinom" narzucać? Zresztą, chyba marnie u pana z antropologią - otóż "naturalnie" to osobniki naszego gatunku są, przeważnie, "seryjnie monogamiczne" lub nawet "poligamiczne". Czyli pomysł, by spędzić z jednym człowiekiem 60 lat nie ma nic wspólnego z naturą. My nie jesteśmy łabędziami... Które zresztą, nota bene, dość często tworzą związki jednopłciowe, również trwałe. A jeśli pan sądzi, że pan Rabiej nie ma nic lepszego do roboty niż niańczyć pańskie dzieci... No cóż...
Japa2020.01.13 22:13
Pani Mario . Może i nie jestem orłem intelektu Waszego formatu . Może , . ale to nie powód aby na tej podstawie robić ze mnie idiotę . A gdybym nawet nim był , to kpienie ze , mnie z tego powodu nie jest w moim świecie moralne. Reasumując Albo Pani nie kapuje o co chodzi , albo i pqani wyszła z intymności i marzy o orgazmie z innż Marysią .A pan Rabiej ...Pani nie czytała o Jego ,,planach" . Jesli tak to ... A dobra ..... Życzę dobrej nocy ( z partnerką )
robaczek 2.02020.01.14 9:37
hhahaha ;] za trudno sie zrobilo to trzeba poobrażać? ;] oj oj. ale was to boli co inni robią w sypialni!!!! strach przed soba czy zazdorść? miśki, w takim wieku??? ;]
Cool2020.01.14 11:44
Ludzkość się rozwija, dlatego cywilizacja zachodnia odeszła od poligamii i związków homoseksualnych ... a to co teraz się dzieje, to powrót do barbarzyństwa... lewacka DEHUMANIZACJA! ... to między innymi dlatego tak często odnosisz się do zwierzęcych zachowań!
Kasia2020.01.14 0:50
Pocieszny jesteś :-D
RHQQ22020.01.13 15:39
Kwestia nazewnictwa - zgadzam się z Tobą nazywanie tego małżeństwem to nadużycie semantyczne, ale cieszy mnie że jakby tego nie nazywali to ludzie dostali prawa które rozwiązują ich życiowe problemy. Tak po ludzku się cieszę, że komuś się w życiu poprawiło. Ale też nie rozumiem skąd to ciśnienie żeby nazywać to małżeństwem - chyba że wygodniej z przyczyn legislacyjnych - tak jak łatwiej było w suplemencie zaliczyc slimaki do ryb niz pisac oddzielne przepisy dla slimakow.
Japa2020.01.13 16:11
Ciekawe ,,dumanie " Oj ciekawe . ,,Wreszcie ludzie rozwiążą swoje problemy , i będą szczęśliwi ". Oooo jacy szczśliwi . Aż wyginą ........
RHQQ22020.01.13 18:29
No to może zadbajmy o to środowisko żeby tak szybko nie wyginęli.Co Ty dzisiaj zrobiłeś dla środowiska?
Japa2020.01.13 19:42
No dobra ...Odpowiem jak mi Pan uściśli o co chodzi .,O pedałów i lezbijki;. , czy o zielonych.
Polak Ateista Dumny Gej2020.01.13 19:01
Na szczęscie Maczek nie stanowi o tym co to jest małżeństwo.
Japa2020.01.13 19:47
Pewno ,że nie ,,Maczek " Natura to od poczatku ustaliła . Po drodze pojawiła się grużlica syfilitys , cholera itp i pedalstwo też .
Polak Ateista Dumny Gej2020.01.13 20:03
Natura nie ustaliła sztucznego tworu prawnego jakim jest małżeństwo. To wymysł stricte ludzki cywilizacyjny.
Japa2020.01.13 22:22
Taaaak.? A to jaja , tak się pomyliłem.. To rodzina " też wymysł ? No to wielofunkcyjność waszego odbytu to też nie natura wymyśliła ? Małżeństwo sztuczny twór ,......Kto by to pomyślał ....No no no no...
Polak Ateista Dumny Gej2020.01.14 0:05
Jeżeli uważasz, że orientacja polega na technice seksualnej (zresztą praktykowanej przez przedstawicieli każdej z orientacji) wobec której jak widać masz obsesje analne tzn, że nie masz bladego pojęcia nie tylko co to jest małżeństwo, ale seksualność i płciowość człowieka w ogóle.
ten2020.01.14 8:30
Odezwał się spec od małżeństwa, płciowości i technik seksualnych wszystkich orientacji seksualnych. Co ty masz do powiedzenia w tym temacie chory człowieczku.
Polak Ateista Dumny Gej2020.01.14 15:36
Jak widać więcej od ciebie biedny prawacki trollu.
Trajmok2020.01.13 21:26
Tak to aberracja. Tak jak nie ma białego murzyna czy czarnego mleka. Chciałbym aby też zalegalizowali związek człowieka z kozą
rtyp2020.01.14 11:08
To kup sobie kozę, chyba że masz już. Znajdź sobie podobnych i lobbuj. Może ci się powiedzie. Albo przeprowadź się na bliski wschód. Tam za homo krają ale kozy podobno lubią. Będzie ci dobrze. Nara
Moly2020.01.14 6:10
Blad. Sa malzenstawa osob tej samy plci. W wielu krajach. Maczek nie posiada internetu?
Anna2020.01.14 12:33
w Polsce rzeczywiście taki termin jest sprzecznością ale w innych krajach wygląda to różnie. Nie możemy oczekiwać, żeby definicje z polskiego prawa obowiązywały wszystkich ludzi na świecie, to chyba oczywiste.