Tomasz Terlikowski: Czy Jezus przykleiłby naklejkę 'Strefa wolna od LGBT' na domu Świętego Piotra? - zdjęcie
20.07.19, 13:15zdj. screen Youtube/Telewizja Republika, Twitter/GPtygodnik (edytowane)

Tomasz Terlikowski: Czy Jezus przykleiłby naklejkę 'Strefa wolna od LGBT' na domu Świętego Piotra?

121

Jeszcze raz na spokojnie o tym, czy akcja z naklejkami jest czy nie jest chrześcijańska. Fundamentalnym pytaniem dla chrześcijanina jest to, jak na moim miejscu zachowałby się Jezus? Czy Jezus przykleiłby na drzwiach domu Piotra w Kafarnaum naklejkę „Strefa wolna od LGBT”? Odpowiedź jest dość prosta. Jezus nie odrzucał nigdy i nikogo. Spotykał się z jawnogrzesznicami, celnikami, z wykluczonymi i potępionymi. Porządni Żydzi byli zgorszeni jego otwartością, podkreślali, że gdyby wiedział z kim się zadaje, to by się z nimi nie spotykał. Ale On się spotykał. Nie wybrał sobie kategorii grzechu czy grzesznika, którego by wykluczał.

Jeśli kogoś potępiał to tych, którzy uważali się za sprawiedliwych, za pobożnych, za tych, co się dobrze mają i nic nie muszą sobie wyrzucać. Gdy przyprowadzono do niego kobietę złapaną na cudzołóstwie, która powinna zostać ukamienowana zaproponował, by ten, kto jest bez grzechu pierwszy rzucił w nią kamieniem. I tak się składa, że nikt nie rzucił. Oni wiedzieli, kim są, że każdy z nas jest grzesznikiem.

Nie oznacza to akceptacji grzechu, ani tym bardziej akceptacji ideologii. Walcząc z ideologią, grzechem, złem nie wolno nam, zwyczajnie nie wolno, zwalczać, niszczyć, wykluczać grzesznika, czy reprezentanta ideologii. Jemu zawsze należy się szacunek, bo jest tak samo człowiekiem, jak my, jest tak samo dzieckiem Bożym. Warto też pamiętać, że naszym celem nie jest pokonanie, ale nawrócenie. Nawrócenie najpierw siebie, a dopiero potem innych. I nie przekonuje mnie, że w tym przypadku cel jest dobry, bo cel nie uświęca środków.

I jeszcze jedno. „Czyż nie wiecie, że niesprawiedliwi nie posiądą królestwa Bożego? Nie łudźcie się! Ani rozpustnicy, ani bałwochwalcy, ani cudzołożnicy, ani rozwięźli, ani mężczyźni współżyjący z sobą, ani złodzieje, ani chciwi, ani pijacy, ani oszczercy, ani zdziercy nie odziedziczą królestwa Bożego” (1 Kor 6,9-10) - pisał św. Paweł. Pamiętacie te słowa? One obejmują tak naprawdę każdego z nas. I jeśli uważacie, że można zrobić strefę wolną od LGBT (podkreślę jeszcze raz bardzo trudno oddzielić uznać to za zakaz wstępu dla ideologii), to dlaczego nie strefę wolną od rozpustników, niesprawiedliwych, bałwochwalców, złodziei, chciwych, pijaków, zdzierców, oszczerców? Tylko, że wtedy nikt z nas nie miałby wstępu nigdzie. Oszczercy, chciwi są tu wymienieni w tym samym ciągu, co mężczyźni współżyjący ze sobą… Czy naprawdę wszyscy gorliwie broniący naklejek mogą sobie powiedzieć, że nie mogą odnaleźć się na tej liście? I czy chcieliby kiedyś zobaczyć na drzwiach na przykład kościoła napis „strefa wolna od chciwych, oszczerców, cudzołożników, pijaków, zdzierców itd? Ja bym nie chciał, bo wtedy ja też nie miałbym wstępu w takie miejsce. A Kościół jest jedyną przestrzenią, gdzie jest miejsce dla każdego, nawet największego grzesznika, ideologa, faryzeusza czy prostytutki.

Tomasz Terlikowski/Facebook

Komentarze (121):

Marzena2019.07.23 15:56
Ale to nie chodzi o potępianie, odrzucanie człowieka, tylko o promowanie LGBT. To tak jakby paradę zrobili kłamcy i żądali prawa do kłamania czy kradzeży, nie karania, uznawania za coś ok. Ci wszyscy wymienieni grzesznicy: chciwcy, cudzołożnicy, kłamcy powinni być napomnieni, karani. To jesteśmy my wszyscy i swoj grzech ukrywamy w sercu, walczymy z nim, idziemy do spowiedzi. Natomiast zwolennicy LGBT obnoszą sie z grzechem i chcą abysmy zaakceptowali grzech i mówili,że nie jest grzechem. Tak to rozumiem.
Ewa2019.07.22 8:47
Nawet sam Pan Bóg nakazał żydom oznaczyć drzwi domów, że tam mieszkają i zjedli baranka! Tym bez znaku (można na dzisiejsze napisać..... naklejki) przygotował Anioła śmierć. Pan Terlikowski niech nie naciąga rzeczywistości dla własnych korzyści!
Jerzy2019.07.22 8:28
Są ci od LGBT którzy wiedzą że robią źle ale są też tacy którzy uważają że LGBT jest OK. Tych pierwszych naklejki nie obowiązują tych drugich tak.
Marzena2019.07.23 16:22
Ci pierwsi nie chodza w paradach!
najprawdziwszy Polak.2019.07.22 7:37
Takie naklejki to żadna nowość po prostu historia zatacza kolo. https://picclick.com/Cast-Iron-Segregation-Sign-Colored-Only-No-Whites-323408246070.html
Jan Kowalski2019.07.22 3:53
Panie Terlikowski, Grzeszy Pan grzechem pychy. Co pozwala Panu odgadywać co zrobiłby Pan Jezus, Prorok i Syn Boży? Kim Pan jest? Pomazańcem bożym? Czyż nie powiada się że „niezbadane są wyroki boskie”? Gratuluje Panu, bo widzę że Pan je zna.
Per analorgiam ;)2019.07.21 23:54
A dlaczego może być strefa bez palenia, bez trąbienia, bez jedzenia lodów w sklepach...
twitter:PromocjaPWS2019.07.21 22:00
Proszę zapoznać się z esejem komunisty (ex - Związek Spartakusa) Herberta Marcuse'go z 1965 r. pt. "Tolerancja represywna" - wygłoszony na Brandise University. Przedstawia on wykładnię pojęcia tolerancja we współczesnym znaczeniu, które lansują ośrodki lewicowo-liberalne. Cyt. ze strony historiasztuki.com.pl : "Jego myśl jest prostym rozwinięciem teorii krytycznej. Tradycyjna tolerancja dominującej większości dla mniejszości wymusza tolerancję tych mniejszości dla dominacji większości, a tym samym utrwala status quo, które jest genetycznie wadliwe. Tradycyjna tolerancja jest więc sprzeczna z ideą postępu i nie może być tolerowana. Musi ją zastąpić nowa tolerancja - tolerancja represywna, która toleruje postępową lewicę, ale nie toleruje reakcyjnej prawicy. Postawa konserwatywna jest faszystowską psychopatologią, nie zasługuje więc na tolerancję. Teoria Marcusego jest w ostatecznej perspektywie teoretycznym uzasadnieniem fizycznej eksterminacji prawicy, a przynajmniej jej eliminacji z życia publicznego. W perspektywie bliższej uzasadnia prawo mniejszości do narzucania reguł życia społecznego większości - a więc jest uzasadnieniem rządów totalitarnych i likwidacji demokracji. Problemem technicznym, którego Marcuse nie rozwiązał było znalezienie metody, dzięki której mniejszość mogłaby zmusić większość do posłuszeństwa. Na rozwiązanie tego problemu antykultura potrzebowała dziesięciu lat". Akapit ETAP VI historiasztuki.com.pl/strony/021-00-00-ANTYKULTURA.html
Foster2019.07.21 16:42
No to jak będzie z tymi nalepkami - rozprowadzą ?. Słyszałem, ze po telefonie Prezesa Sakiewicz się wycofał. Może Mosbacher doniosła ?
Pokręć2019.07.21 13:19
Pan Terlikowski chyba się zaplątał. W Kościele jest miejsce dla każdego grzesznika, który choć pragnie porzucić swój grzech. Myli mu się człowiek z jego słabościami i problemami z ideologią LGBT. Kościół albo będzie wolny od LGBT, albo przetrwa gdzieś indziej, niekoniecznie w Polsce. A gdyby Gazeta Polska wydała naklejki w stylu "Strefa wolna od nazizmu" albo "Strefa wolna od komunizmu" to też by red. Terlikowski tak pomstował? LGBT to ideologia, nie człowiek. Tak, jak komunizm, nazizm czy faszyzm to ideologie, nie ludzie. W tym sensie "Strefa wolna od LGBT" ma duży sens. Nikt nikomu do łóżka nie zagląda, dopóki ten ktoś swojego łóżka na ulice nie wystawia. Niech sobie geje siedzą w strefach wolnych od LGBT do woli, tylko niech nie wciskają tej ideologii każdemu, wszędzie i o każdej porze, bez względu na to, czy ktoś sobie tego życzy, czy nie.
rebeliant2019.07.21 10:10
Anty pentagramu też by sobie nie nakleił. Widać terlikowski juz nawet dzieci chce posłać między zboków jako Jezusa. To te dzieci takie mocne są ? (LGBT wyciąga łapy po dzieci).
bogdanus2019.07.21 9:59
„Stref wolnych od LGBT”, jest uzasadniona, dlaczego, bo wchodzicie do kościołów w czasie modlitwy i robicie zadymę. Wasze chamstwo trzeba powstrzymać.
Reytan2019.07.21 9:31
Terlikowski w sytuacjach, kiedy należy stanąć po stronie Chrystusa, rozwija jakieś idiotyczne teorie, nie mające oparcia w prawdzie. Kiedyś myślałem że to niepoukladany ale porządny gość. Teraz już nie wiem. Dziwny ten Terlikowski. Musi przecież rozumieć, że nikt nie proponuje wykluczenia żadnego człowieka ale postawienie tamy diabelskiej ideologii, manipulacji i propagandzie. Czy Jezus tak robił ? Jak najbardziej.
rebeliant2019.07.21 11:02
Bo to syjonistyczna przechrzta.
Mirek2019.07.21 9:21
Panie Terlikowski nie wyskakuj pan przed orkiestrę . Jeżeli jest zło to trzeba je złem nazwać a nie kombinować jak koń pod górę . Wiadomo od zarania dziejów że wszelkie zboczeństwo jest złem które należy eliminować tak samo jak zrobił to Pan Jezus w świątyni jerozolimskiej . Już sama akceptacja zła powoduje że płyniemy ze szlamem które prędzej czy później nas zadławi . Jeszcze nigdy nie było i nie będzie tak że dwóch chłopów będzie rodziną z prostego powodu : tam się nic nie urodzi a co najwyżej powstanie sodomia .
anonim2019.07.21 6:20
Na tej zasadzie to Pan więzienia powinien zlikwidować!Może jak hitlerowcy, psychopaci z więzień do nadzorowania niepoprawnych politycznie?! Wszak to pewnie kłamcy, cudzołożnicy, bądź złodzieje!
anonim2019.07.21 6:17
Czy sugeruje Pan, że nazizm i komunizm były nie do uniknięcia, bo nosicielami tych idei byli jacyś grzesznicy, a nikt nie jest bez grzechu?!!
Jez2019.07.21 5:57
Panie Terlikowski. Od dłuższego czasu ze zdumieniem czytam Pana opinie. Czyżby mieli na Pana haka ?
KID2019.07.21 5:31
Falszywy spiew p. T. Chrystus spotykal sie (i spotyka) tylko z tymi, ktorzy uznawali swoja wine i grzesznosc i chcieli sie naprawic. Tych, ktorzy robili ze Swatyni chlew - potraktowal batem i powywracal im stoly. Faryzeuszy czesto wysylal "na orbite", z Herodem nie chcial rozmawiac. A co powiedzial Syrofenicjance?... Kogo wy robicie z Chrystusa? Jakiegos glupawego poczciwca, z ktorym mozna zrobic wszystko?
Alojzy Cedzidło2019.07.21 9:17
Czyli krótko .,, Doktorku nie rób z nas idiotów . Teraz tytuły naukowe o niczym nie świadczą , O honorze też .
rafal2019.07.21 4:44
Jezus wyrzucil biczem sklepikarzy ze swiatyni a wiec zero tolerancji dla cynicznych grzesznikow ktorzy wyzej mają własne potrzeby od kultury Boga i nie o dom Piotra yu chodzi ale o przestrzeń publiczną i światynie naszych dusz terlkowski przestan mieszac
Palindrom2019.07.21 3:42
Co to w ogóle za pytanie!? I kogo Terlikowski pyta!? Nas, tutaj? Terlikosiu, ja nie wiem, co zrobiłaby moja żona, a mam wiedzieć, co zrobiłby Jezus? Straciłeś człowiecze kontakt z rzeczywistością i z… Jezusem? Chcesz wiedzieć, co by zrobił, to go o to zapytaj! Gdzie Terlikosiu Twoja wiara? "Czapkę wicher niesie, a róg huczy po lesie"?
Tom Bombadil2019.07.21 3:33
Ale właściwie dlaczego Pan Jezus miałby "przyklejać naklejkę LGBT na drzwiach domu Piotra w Kafarnaum"? O co tutaj chodzi? Zabijcie, nie wiem! I drugie pytanie: Czy Pan Jezus spotykałby się z agresywnymi, zaciekłymi wyznawcami Beliara? Bo to jest właściwe zestawienie z LGBT. A Maria Magdalena, celnik... to nie są ówczesne ekwiwalenty dla dzisiejszych drag queens i parad równości. To dwa całkowicie odmienne światy - i historycznie, i w sensie reprezentowanych idei.
Mateusz2019.07.20 23:17
Manipulujesz tymi wszystkimi wyliczankami bo żaden z nas grzeszników nie promuje tych postępków chodząc w paradach tylko idzie z tym do spowiedzi.
Kamil2019.07.20 23:33
do spowiedzi ... do księdza pedała.
Polak2019.07.20 23:06
Racja trochę. Tylko że proszę sobie przypomnieć jak Pan Jezus wypowiadał się o dzieciach. Proszę to teraz zestawić ze zbokami z gender. Kto cierpi najbardziej w forsowaniu tej chorej ideologii? Właśnie niewinne dzieci.
Maria Blaszczyk2019.07.20 23:48
Większość ludzi ma gender. Większość ludzi nie jest zbokami. Nie ma żadnej ideologii. Chorej ani zdrowej.
Inny2019.07.20 22:49
Jezus by was ukrzyżowal PiSowcy
Facio2019.07.20 22:31
Odpowiedz na to pytanie jest proste! Oczywiscie ze Jezus TAK by uczynil.. Ba! Jezus juz tak uczynil.. Przeciez Niebo jest strefa wolna od LGBT.. To pieklo jest strefa dla LGBT.. :-) Takie naklejki powinny byc naklejone przed kazdym wejsciem do szkoly podstawowej.. bo kazdy rodzic pragnie by ich dzieci raczej sie dostaly do tej pierwszej strefy..
Maria Blaszczyk2019.07.20 23:47
A to wiesz od kogo?
Andrzej2019.07.20 21:45
Jedni promują swoje gazety dobrymi artykułami, inni gołymi panienkami, a Sakiewicz sianiem nienawiści. I to nie od teraz, on to robi od wypadku smoleńskiego.
basetla2019.07.20 21:31
Panie Terlikowski, a czy Pan Jezus produkowałby się " na Frondzie"?
WITT2019.07.20 21:03
Znów się z Panem nie zgodzę - Jezus żadnego grzesznika nie odrzucał ale jest pewien schemat jego działania - wszystkich grzeszników przyjmował pod warunkiem że oni przyjmowali jego. Ci którzy Jego nie przyjmowali (np. faryzeusze) dla takich miał gorzkie słowa. DLATEGO PAN POPEŁNIA BŁĄD W SPRAWIE LGBT - Czy Jezus by wybaczył wszystkim homoseksualistom? TAK ale pod warunkiem że by tego chcieli! W STREFIE WOLNEJ OD LGBT nie chodzi o osoby homoseksualne które chcą przestać czynić swój grzech ale o osoby homoseksualne co ten grzech ukochały - obnoszą się z nim, chcą innych przekonać do robienia podobnie, itd. Czy Jezus wywiesiłby naklejkę dla takich? TAK i to zrobił mówiąc kto nie wejdzie do Królestwa Niebieskiego.
rebeliant2019.07.20 20:39
Nazwał bym cię kretynem, ale ty jesteś syjonistyczną przechrztą, która usiłuje nakłonić ludzi wskazanych przez ciebie jako katolicy do tego, aby uwierzyli, że nie mogą się sprzeciwiać i muszą akceptować. Nie wiadomo czy Jezus by sobie nakleił takie coś. Wiadomo jednak, że i katolicy nawet najświętsi nie są Jezusem !!! Ty faryzeuszu widać jesteś już tak łakomy na terror nie-gojów wobec Polaków, że propagujesz akceptację pośród Polaków do narzucania im linii wychowawczej oraz innych "róbta co chceta" zawartych w LGBT. Ludzie tu mieszkający to nie Zbawiciele. Jezus był jeden, zbawił świat i nikt już spośród ludzi nie musi się kłaść pejsatym ścierwom jako ofiara. Kumasz kmiocie ?!
OLI2019.07.20 20:29
Terlikowski jest walnięty w sam środek mózgu. Nie ma nic sensownego do powiedzenia od siebie, ale uważnie wyłapuje każdą okazję, żeby się powymądrzać, coś jakby smerf Ważniak. Strefa wolna od LGBT jest potrzebna jak powietrze do oddychania, bo to chamstwo wciska się wszędzie na siłę i chce wszystkim rządzić. Terlikowski - morda w kubeł - szukaj, czy tam ktoś jakiegoś zbywającego mu rozumu nie zostawił. To jest , czego ci zgredzie potrzeba.
rebeliant2019.07.20 20:28
Terlikowski jak już pisałem Pan Bóg zaczyna cię karać odbiorem rozumu za plugastwo, które szerzyłeś, a nazywa się ono judeochrześcijaństwo. Według ciebie Jezus nie mógłby przykleić na domu Świętego Piotra hasła antynazizm, antybolszewizm. "Nie wybrał sobie kategorii grzechu czy grzesznika, którego by wykluczał." - Ale i nie dał wartości, które głosił w dolinie, lecz na górze, po której każdy powinien się wspinać. Terlikowski ty masz takie przejawy syjonistycznego antypolonizmu w krytycznych momentach. Tu bowiem nie chodzi o to kto jest katolikiem i jak bardzo powinien pozwolić po sobie deptać (po sobie i po swoich dzieciach daj faryzeuszu). Tu mamy do czynienia z interesem każdego wolnego człowieka, który jest zbieżny z tym co katolikom wolno wbrew kłamstwom, które tu propagujesz. LGBT narzuca ścieżkę rozwoju mas ludzi pod groźbą terroru wymierzonego w naturalne prawa rodzicielskie.Tresuje ludzi do wszelkiej akceptacji Podobnie jak marksiści ale i syjoniści i wszelkie kvrvvy, które chcą doić na krwi Polaków (ale też innych narodów) potrzebują takich "katolików". Jak widać już każdego kto się im sprzeciwi wrzucają do worka "katolik". Gdyby katolik nie mógłby być anty-LGBT to wówczas Ewangelia byłaby demoniczna, gdyż LGBT łamie wolność ludzi do zrzeszania się w dowolne organizacje - czy to szkoła, czy jakieś warsztaty i przypuszcza ofensywę terroru do narzucania swojej racji. Mamy tu do czynienia z narzucaniem komuś czegoś, a jeśli ktoś jeszcze podpiera się argumentem, że ludzie stawiający opór są katolikami, to mam rozumieć, że ten ktoś jest nadkatolikiem. Terlikowski przechrzto jedna nic ci nie dało zgolenie pejsów, bo widać wyraźnie, że działasz pod korzystne środowisko dla syjonistów. Takie wymyślanie tubylcom urojonych nakazów i zakazów jest w to mi graj dla nie-gojów.
bcxb2019.07.20 19:43
Tomek pejsy ci rosną
To proste2019.07.20 19:22
A cóż to za pytanie w ogóle? W Ewangelii przecież jest na nie odpowiedź wszystkim katolikom znana.
don2019.07.20 19:12
Czy Jezus przykleiłby naklejkę 'Strefa wolna od grzechu"
Jerzy K.2019.07.21 15:39
Nie przykleiłby, wiedząc, że taka strefa byłaby pusta i wolna od ludzi w ogóle.
Prawy2019.07.20 19:10
Jezus zawsze występował w obronie słabszych, więc raczej by potępił ten portal niż go poparł choćby w 1%. Lepiej pokażcie faszystów i dresów robiących zadymę w Białymstoku, w imię "obrony rodziny". To śmieszne, równie dobrze można powiedzieć, że Hitler bronił rodzin...
AB2019.07.20 19:04
Panie Terlikowski, posłuchaj Ewangelii św. Mateusza 18,15: Gdy brat twój zgrzeszy przeciw tobie, idź i upomnij go w cztery oczy. Jeśli cię usłucha, pozyskasz swego brata. Jeśli zaś nie usłucha, weź z sobą jeszcze jednego albo dwóch, żeby na słowie dwóch albo trzech świadków oparła się cała sprawa. Jeśli i tych nie usłucha, donieś Kościołowi! A jeśli nawet Kościoła nie usłucha, niech ci będzie jak poganin i celnik! To są słowa Chrystusa nakazujące WYKLUCZENIE! Świadczące też o tym, że nie wszystkich pogan i celników Chrystus kazał przytulać do serca. Uważam, że sprawą kluczową jest usłuchanie napomnienia i odmiana życia. A LGBT chce NAS wciągnąć w swój tryb życia, nakazać nam go afirmować, a nie upominać!!!
Arek2019.07.20 18:26
W obecnej sytuacji napewno użył by tej naklejki, nikt im nie zabrania , robić to co robią , ale publiczne parady, agresja itd, dajcie spokój. Przypomina mi się porzekadło daj im palec a wezmą całą rękę . Nadto znikomy procent to homoseksualiści , reszta to wynajęci ludzie za pieniądze ludzi pokroju Sorosa .
abcd2019.07.20 17:55
To nieprawda, co pan pisze. "Ale jeśli ktoś byłby przyczyną upadku jednego z tych małych, którzy wierzą we Mnie, lepiej byłoby dla niego, aby mu zawieszono kamień młyński na szyi i utopiono w głębinie morskiej. Biada światu, który stwarza okazje do upadku. Wprawdzie muszą pojawiać się przyczyny zwątpienia, ale biada człowiekowi, który innych doprowadza do upadku." Mt 18:6-7
MJ2019.07.20 17:50
Głupi, głupszy, Terlikowski. Jak posoborowe postępactwo wyprało mózgi katolikom pokroju Terlikowskiego. Ilu jeszcze durniów, będzie udawać mądrych. Terlikowski napisał tak, cytuję: I czy chcieliby kiedyś zobaczyć na drzwiach na przykład kościoła napis „strefa wolna od chciwych, oszczerców, cudzołożników, pijaków, zdzierców itd? Telikowski, nikt nie przychodzi do kościoła do Pana, gdy jest w/w. Człowieku cudzołożnica też nie przyszła z własnej woli, tylko ją przyprowadzono, aby pana poddać próbie. Podejrzewam, że w czasie działalności Pana w Judzie ukamienowano nie jedną kobietę. Czy Pan przy okazji uratowania tej kobiety wygłosił jakąś moralizatorską mowę w obronie pań lekkich obyczajów? Oczywiście nie. Pan pokazał, że można dać drugą szansę. I zakazał jej grzeszenia, bo może stracić nie tylko życie doczesne, ale i wieczne. A do kościoła to wchodzą grzesznicy, którzy chcą zerwać z grzechem, a nie dla bycia w kościele. Ten, który grzeszy w sposób wymieniony przez Terleckiego kościół omija z daleka. Więc strefa wolna od lgbt dodać jest jak najbardziej pożądana, bo jest strefą wolną od jednego z najbardziej ohydnych grzechów. A strefa wolna od grzechu jest zawsze strefą bardzo pożądaną. Najgorzej, że posoborowcy weszli na drogę Żydów, którzy już pogubili w komentowaniu tego co Pan im objawił. Wróćcie posoborowcy do Nauki Pana a nie do jej interpretacji, bo jak byście się nie starali i tak do końca Jej nie zrozumiecie.
Beno2019.07.20 17:45
Terlikowski przestań relatywizować i rżnąć głupa. A jak jesteś tak tolerancyjny, to wpuść tych z lgbt do swojego domu i niech nauczają i deprawują twoje dzieci. Nasz dom nazywa się Polska, oparta i na wartościach chrześcijańskich. Nikt nie prześladuje tych z lgbt, ale nie chcemy ich marszów, parad, gender i ich propagandy w szkołach i deprawowania dzieci i młodzieży. Wszystko ma swoje granice. Nie chcemy propagowania ich dewijaci w życiu publicznym.
AB2019.07.20 17:45
Jezus zrobił bicz i wypędził przekupniów ze świątyni. Odpuszczał grzechy np. jawnogrzesznicy ale wzywał do nawrócenia. IDŹ I NIE GRZESZ WIĘCEJ!!! I jeszcze mówił: Zgorszenia muszą przyjść, ale biada tym, przez których przychodzą! Nakazywał grzeszników upominać - najpierw samemu, potem w obecności innych. Jeśli upominany nie zaniecha złych czynów, polecał go WYKLUCZYĆ!!! Tak, panie Terlikowski: WYKLUCZYĆ!! Tak jak nalepka: Strefa wolna od LGBT, bo przecież promujący LGBT, czyli grzeszne życie, nie mają zamiaru się nawracać. Wstyd, panie Terlikowski, naprawdę wstyd! Pozostaje ci tylko zabrać własne dzieci na paradę LGBT. Nie rozumiesz ani Chrystusa, ani chrzescijaństwa, co niestety czesto daje się zauważyć.
Ze złem nie ma kompromisu2019.07.20 17:03
Pan Jezus nie wahał się wyrzucić kupczących ze światyni, nie wahał się ostro potępić nierząd, nieczystość, cudzołóstwo, obłudę. Gdyby widział co LGBT robi dziś MAłYM DZIECIOM - nie stałby bezczynnie, tak jak pan - panie Terlikowski. Dla triumfu zła potrzeba tylko, żeby dobrzy ludzie nic nie robili. E. Burke
Mirek2019.07.20 16:58
No i kłania się sprawa zmiany języka której nawet pan Terlikowski uległ. Gdyby była naklejka: Strefa wolna od homoseksualistów" - to zgoda. Tak nie można. Ale ruch lgbt należy już traktować jako ideologię wrogą chrześcijaństwu i ludzkiej naturze pełną zakłamania i manupulacji..... Czy Jezus by nalepił naklejkę : " Strefa wolna od zakłamania i manipulacji faryzeuszy" ? A może by z gniewem wpadł w Marsz sodomitów w obronie swojej Matki ryzykując areszt? Jak pan Terlikowski myśli. Bo ja nie wiem na 100% Może tak, może nie?
Maria Blaszczyk2019.07.20 23:46
LGBT to nie jest ruch. To ludzie. Jedni chrześcijaństwu wrodzy, inni nie. W ogóle nie ma związku.
Alojzy Cedzidło2019.07.21 9:09
Taaaaak pani Mario ? To ludzie ? A to nie wiedziałem ... No i ta ,,mieszanina " wrogów i przyjaciół " Niesamowite .Katolik z ateistą pedałem ... Kochajmy się ,,ludzie "! ! Na ulicy . Po fajerancie plujmy po sobie ,
Marta2019.07.20 16:55
Chodzi o to, by człowiek nawrócił się i szedł z Jezusem przez życie. Fanatycy LGBT+ jawnie namawiają do grzechu, do deprawacji dzieci, obrażają innych, są nachalni i wulgarni. Tak, ja chcę, aby były strefy naszego życia (także media) wolne od tego brudu.
Math2019.07.20 16:33
tekst bez głębszej refleksji- to taka tania propaganda neo-katolicka. Czy Chrystus nie wypędził kupców ze świątyni? To tak jakby wkleił znaczek :strefa wolna od kupczenia. Można też stworzyć inną historyjkę : Przychodzą oburzeni do Chrystusa -Panie Twój uczeń Piotr wymalował na drzwiach swojego domu napis : strefa wolna od grzechu...co odpowiedziałby Jezus ? szanowny nadredaktorze Terlikowski? hehehe
ACTA22019.07.20 16:11
"- Uprzejmie informuję, że z dniem dzisiejszym zarówno ja, jak i Małgorzata Terlikowska zakończyliśmy jakąkolwiek współpracę z portalem fronda.pl. Jeśli znajdziecie tam jakiekolwiek moje lub Małgosi nowe teksty, to znaczy, że zostały one ukradzione - poinformował wczoraj Terlikowski w mediach społecznościowych." https://www.gosc.pl/doc/3421980.Terlikowski-zrywa-z-fronda-pl
Wierząca2019.07.20 16:34
Wreszcie, niech ten obłudnik wyjdzie jak najszybciej z wszystkich prawicowych i katolickich mediów
Cogito ergo sum2019.07.20 22:34
Oj Alojzo. Coś mi tu nieprzyjemnie pachnie.
obserwator katolik2019.07.20 15:51
A co mówił Pan Jezus? Pan Terlikowski zapomniał? Mateusz 23.27-33 Biada wam, uczeni w Piśmie i faryzeusze , obłudnicy ! Bo podobni jesteście do grobów pobielanych , które z zewnątrz wyglądają pięknie, lecz wewnątrz pełne są kości trupich i wszelkiej nieczystości . Przez to sami przyznajecie , że jesteście potomkami tych , którzy mordowali proroków ! Dopełnijcie i wy miary waszych przodków ! Węże, plemię żmijowe , jak wy możecie ujść potępienia w piekle ?"... Widzac stanowisko Pana Jezusa wobec nieczystości i obłudy - na pewno broniłby On stref wolnych od deprawacji i demoralizacji.
Dumny Lewak Mangozjeb Antyteista2019.07.20 15:48
Jakby jezus zobaczył co dzisiaj na ziemi się odjaniepawla to przykleiłby naklejkę z napisem "Strefa wolna od zdrowego myślenia" na drzwiach kościoła
obserwator katolik2019.07.20 15:38
Najlepiej posłuchajmy pana Jezusa, a nie Terlikowskiego. Biblia Mateusz 23.27 Biada wam , uczeni w Piśmie i faryzeusze , obłudnicy ! Bo podobni jesteście do grobów pobielanych, które z zewnątrz wyglądają pięknie , lecz wewnątrz pełne są kości trupich i wszelkiej nieczystości . Tak i wy z zewnątrz wydajecie się ludziom sprawiedliwi , lecz wewnątrz pełni jesteście obłudy i nieprawości . 33.Węże , plemię żmijowe , jak wy możecie ujść potępienia w piekle ? Widzac, jakie było stanowisko pana Jezusa wobec obłudy i nieczystości, tak, broniłby stref w których nie ma zboczen i demoralizacji.
Alojzy Cedzidło2019.07.20 15:33
No proszę . Znów dzięki panu dr Terlikowskiemu grono teologów podskoczyło nam niebotycznie Teraz to już nie wiem , kto nawalił , kto jest kim . , czyim organem jest G.P. . . Konserwatywna cz y kościelna . No i najważniejsze , kto jest ten nasz Doktorek . Bo ciągle prześladuje mnie myśl ,że ten nasz uczony to raczej sympatyzuje z wynaturzoną częścią ludzkości a nie z tą co to płeć uznaje za prawo natury . No i to ,,pytanie do Jezusa " . Może by wcześniej zapytać np. Pana Rabieja . On ma pewną odpowiedz. Gdyby tak rozwinąć rozważania Pana Doktora , to ta sprawa z naklejką , podobna jest do otwartych na ,,uciekinierów z Afryki . rąk pani Kanclerz . Dziś podobno ma trzęsionkę . A to nie choroba , To ze strachu przed islamem . .
Dumny Lewak Mangozjeb Antyteista2019.07.20 19:37
Alojzy dlaczego tak nienawidzisz tego Terlikowskiego? Jakieś osobiste porachunki?
Alojzy Cedzidło2019.07.20 23:45
Ależ nie ,ale nie , panie ,,Dumny itd.." . Nie, nienawidzę Nie lubię tylko ludzi , którzy sprawy oczywiste naginają do swych przekonań No bo tak . Nalepię nalepkę z GP. za swojej bramce , to co jestem głupi bo nie rozumie nauki Jezusa A jak nalepię ,,Uwaga zły pies " to jestem wrogiem zwierząt ? A poza tym .Sprawa homoseksualistów , Podobnie jak z człowieczeństwem , sprawa nie jest przez uczonych rozstrzygnięta jednoznacznie . Pedalstwo to zgodne z naturą czy nie . A pan Terlikowski jest raczej za wpuszczeniem do domu pedała , który podrywał będzie np. mnie albo mojego wnuka . Stąd moje ,,odrębne zdanie " Po co platać w sprawę Jezusa ? A robi to uczony teolog ( podobno) .I to by było na tyle , panie ,,Dumnu....itd . Życzę spokojnej nocy/.
igor2019.07.20 15:18
a może ten terlikowski jest nowym Jezusem, padnijmy przed nim na twarz
Agnieszka2019.07.20 15:08
To że Jezus jadał z grzesznikami i gościł w ich domach, to nie znaczy że burdel tam robił, że te kontakty wykorzystywał do tego, by cudzołożyć albo cudzołóstwo wspierać. Jezus dopuszczał do siebie jawnogrzeszników nie po to, żeby robili propagandę grzechu i diabła. A jakby taki propagandysta LGBT czy inny propagator innych form deptania Boga w sobie, innych i nawet dzieciach usiłował przejść przez bramy raju, to by święty Piotr czy ktokolwiek święty żadnych naklejek mu nie pokazywał, ale św. Michał (jak kiedyś szatana) na dno piekła zrzucił. Pan sobie przypomni lepiej jak Jezus postąpił z kupcami bezczeszczącymi świątynie i pomyśli czy bawiłby się w naklejki "Strefa wolna od handlu", nawet gdyby wtedy istniały.
from Cape Canaveral2019.07.20 15:05
"Eagle has landed" - oznajmił światu Neil Amstrong 50 lat temu. W 93 minuty po lądowaniu Apollo11 opuścił powierzchnie Księżyca. Mendy blogowe jak wylądowały tak i chyba pozostaną na blogach Frondy. Ale i w tym jest trochę "good news". Chcąc nie chcąc, mendy blogowe dbają o "środowisko, o ekologie, o sąsiadów". Siedząc w domach zostawiają po sobie mniejszy "carbon footprint", tj. nie pierdzą w autobusach, tramwaju, w Biedronce, w barze mlecznym, itp., itd. But they leave behind a digital footprint, very own rotten, digital stench. Which means, nowhere to run, nowhere to hide, mendy. Lądowanie na Księżycu zmieniło świat a mendy blogowe... Są jak brązowy kolorek na ich od tygodnia niezmienionych gaciach.
stahu2019.07.20 16:06
Wasza wysokość Książę z Bródna ..?
anonim2019.07.20 16:23
indeed, indeed
Moly2019.07.20 15:02
Dewiacja czesci organizacji katolickej jest coraz bardziej widzoczna i sie nasila. Mysle ze zaczyna to byc niebezpieczne.
taro2019.07.20 15:00
Jezusa naklejaka bylyby slowa,, idz i nie grzesz,, a jesliby swoje sklonnosci dewianckie nie poskromil, to potraktowalby takiego osobinka jak zlodzieji siedzacych przed swiatynia i uprawiajacych hazard, za morde i do parteru. Terlikowski, dewianci byli upominani setki razy, teraz pozostaly im tylko ostatnie godziny sodomy i gomory. W tych miastach Bog wywiesil swoja naklejke - miasto wolne od dewiantow seksualnych i wszelkich innych zboczen.
karol2019.07.20 14:52
nie wiem, nie jestem Jezusem, ale chyba czyms innym jest tolerancja a czyms innym brutalne atakowanie religii katolickiej, na atak odpowiada sie atakiem
endryju2019.07.21 9:06
Naprawdę? A co ci Jezus mówił o nadstawianiu drugiego policzka?! Znalazł się św. Piotr z mieczem na rzymian skaczący! Polecam albo ogarnąć co mówi twoja religia albo zmienić ją na taką która pasuje do twoich poglądów i zachowania.
Thor2019.07.20 14:37
czy nakleicie to na kosciolach? jesli nie to o co Wam chodzi? jesli tak to sie do Was przylacze.
Cogito ergo sum2019.07.20 14:36
Jezus jest mym przyjacielem. Jezus jest obrońcą mym. Strefa wolna od debilizmu.
Młot na katolicyzm2019.07.20 14:20
STREFA WOLNA OD RZYMSKIEGO KATOLICYZMU!
taro2019.07.20 15:03
walnij sie tym mlotem w swoj kalfas.
jou2019.07.20 14:17
Komentarz fajny, ale nie na temat. Strefa wolna od LGBT to w istocie to samo co strefa wolna od dymu papierosowego w restauracjach, na dworcach itd... Chodzi o ideologię, a nie o ludzi - każdy potrzebuje nawrócenia - ok, ale nie wpuszczam do domu osób, którze gorszą moje dzieci w sposób świadomy i zaplanowany. Dla nich wywieszę przy furtce kamień młyński, żeby sobie na szyi powiesili - UWAGA !! mentalnej szyi, (mentalnym oku, mentalnej nodze, mentalnej ręce) bo o takiej przede wszystkim mówił Jezus Chrystus, Dlatego właśnie pomysł z nalepką jest strzałem w 10 !!!
Cogito ergo sum2019.07.20 14:37
Gówno prawda, tępy łomocie!
Maria Blaszczyk2019.07.20 23:43
Nie, to nie to samo. LGBT to żywi czujący ludzie. A nie żadna ideologia. I w ogóle ich dzieci nie interesują. Serio. Co dziesiąty człowiek łapie się pewnie na którąś z tych literek. I nikogo nie gorszą, tylko sobie żyją. I co więcej - Twoje dzieci mogą nimi być. Pomyśl jak potrworną, być może nieodwracalną krzywdę im potencjalnie wyrządzisz, dając znać, że są w Twoim domu tylko dzięki kłamstwom i udawaniu kogoś, kim nie są, jeszcze w Twoim domu mieszkają.
Jahu2019.07.20 13:49
I jeszcze jedno tu nie chodzi o to, że oni grzeszą a my nie i dlatego nie mają wstępu np. do przedszkola..wszyscy jesteśmy grzesznikami, ale my uznajemy swoje grzechy i się ich wstydzimy..a oni wmawiają nam, że to co czynią nie jest grzechem.. wygląda na to Tomaszu, że ty już w to uwierzyłeś..więc kto kogo nawrócił ty ich czy oni ciebie?
JPIII2019.07.20 13:41
STREFA WOLNA OD GORZENIA!
JANOSIK2019.07.20 13:37
Zakaz palenia tytoniu! Zakaz spożywania alkoholu! Zakaz krzywdzenia dzieci!
anonim2019.07.20 14:18
strefa wolna od przekleństw
Torchwood2019.07.20 15:09
Zakaz głoszenia bajek z epoki brązu jako "prawdy objawionej".
JPIII2019.07.20 13:34
Chrystek to bydle i pedał co łajdaczył się z 12 ped...ałami zw. apostołami. I to ma być autorytet dla ludzi? Katole to jednak durnie.
taro2019.07.20 15:01
idioto, to zes glupi sie urodzil, to ci wybaczamy, a to, ze glupim pozostaniesz do konca swego zywota ziemskiego, tylko w czesci ci wybaczymy.
Jahu2019.07.20 13:33
Tomaszu to zadaj sobie pytanie czy Jezus pozwoliłby tęczowym deprawować dzieci w przedszkolu i szkole.. czy może raczej ukręciłby bicz i wygnał ich tak jak kupców ze Świątyni.?
Urszula2019.07.20 13:46
Podaj przykłady przedszkoli i szkół gdzie dzieci sa deprawowane przez tęczowych.
Sariel2019.07.20 15:13
Nikt nie deprawuje dzieci w przedszkolu i w szkole Kolejny, który uległ tępej propagandzie i wierzy we wszystkie plotki, które slyszy
robaczek2019.07.20 13:32
JEZUS JEST WSPANIAŁY!
Lackstein2019.07.20 13:30
Jezus z domu Bożego przegonił batem grzeszników i nie miał litości. Każdy katolik nie powinien pozwolić aby grzesznicy jawnie grzeszyli w jego domu.
Urszula2019.07.20 13:45
Najpierw ten katolik musiałby sam przestać grzeszyć.
ubawiony2019.07.20 13:29
Czy ktoś ma pretensję do Żydów o restauracje koszerne, wolne od jedzenia niekoszernego? Przecież to czysta mowa nienawiści wobec amatorów wieprzowiny.
Harry Potter2019.07.20 13:27
JEZUS BYŁ PRZECIWNIKIEM NIENAWIŚCI, NACJONALIZMU, KAPITALIZMU, I POGARDY DLA LUDZI. Dlaczego więc współcześni katolicy są tak niepodobni do Jezusa?
JONASIK2019.07.20 13:36
Wiesz Harry, bo to my jesteśmy Kościołem Jezusa. My. My pełni miłości, współczucia i szacunku do ludzi. Oni, to dzika banda uzurpatorów. Hordy mentalnie ze wschodu. Ale nie przejmuj się, Bóg jest mądry i dobry. Nie raz już tak było. Dobro zawsze zwycięża !!!
Dumny Lewak Mangozjeb2019.07.20 13:27
Kościół jest po stronie grzeszników, to proste. Nie jest jednak po stronie grzechu, bo za grzechy Chrystus umarł na krzyżu. Najbardziej szkodliwe są w tej całej ideologii LGBT grzechy przeciwko dzieciom.
Dumny Lewak Mangozjeb Antyteista2019.07.20 15:39
Bawi cię takie podszywanie się pode mnie żałosny katoliku ? Ujawnij się jak masz choć trochę dumy i odwagi , powiedz mi to co masz do powiedzenia bez chowania się jak tchórz
diag2019.07.20 13:24
Nie zgadzam się z tym. Może być np strefa wolna od pornografii, alkoholu (do takiej strefy może wejść alkoholik byle nie pił w tym miejscu alkoholu), narkotyków to i może być wolna od LGBT. Nie znaczy to że jest zakaz wstępu, ale zakaz praktykowania, jawnej manifestacji. I tyle.
Sariel2019.07.20 15:12
Jawnej manifestacji... W czym ta manifestacja ma się objawiać? Czy dwóch zakochanych w sobie gejów ma prawo trzymać się za rękę, czy nie? Czy to już LEWACKI TERROR?
Zerr02019.07.20 18:30
Nie ma prawa. Po pierwsze - takie manifestacje są obrzydliwe i nie mamy obowiązku poddawac sie takim pokazom. Po drugie - terror to jest wtedy, gdy wlewak zmusza normalnych ludzi aby siedzieli cicho, gdy chcą wyrazić swoja niezgodę na okreslone zachowania.
Stara Reperecka 2019.07.21 12:54
Zer0, znowu nie wziąłeś leków ? A kto im zabroni trzymać się za rączki ? Tą nalepką se możesz włosy z d... zdepilować.
Maria Blaszczyk2019.07.20 23:40
Po pierwsze - ani alkohol ani pornografia to nie są ludzie. Im nic nie przeszkadza, że nie mają gdzieś wstępu. Po drugie - tak, to oznacza zakaz wstępu. Te naklejki są dokładnie tym samym, czym były strefy wolne od Żydów czy czarnych. I tak, właściwie to czarny miałby do takiej strefy wstęp, ale pod warunkiem, że nie robiłby tego jawnie, tylko to ukrywać. A po trzecie - ludzie, na miłość boską. Co dziesiąta osoba, którą spotykacie, jest LGBT. To są Wasi sąsiedzi, kasjerki w Biedronce, lekarze leczący Waszych rodziców, piekarze wypiekający Wasz chleb. Gdzie Wy widzicie to "praktykowanie"? Jakby lekarz miał na wyświetlaczu zdjęcie ślubne ze swoim ukochanym to już jest jawna manifestacja? A jak kasjerka opowie koleżance, że była ze swoją dziewczyną w na Open'erze to jest praktykowanie czegoś?
Cogito ergo sum2019.07.20 13:23
Pan Terlikowski jest w tych wypowiedziach zupełnie zgodny z nauczaniem KK.
stahu2019.07.20 15:53
tyle że ...KK jest całkowicie sprzeczny z Nauczaniem Chrystusa !
Cogito ergo sum2019.07.20 13:22
W Kościele jest miejsce dla każdego grzesznika ale groby pobielane same się wyłączają. Pan Jezus powiedział "Idź, i nie grzesz więcej". Tymczasem problemem tej homoseksualnej ideologii jest twierdzenie, że akt seksualny nie jest grzechem. Dalej pragną łączyć się w pary i adoptować dzieci czyli wciągają w swój grzech nieczystości niewinne dzieci. A za to tylko kamień młyński u szyi
Urszula2019.07.20 13:44
Nie grzesz więcej - powiedział Jezus. Tymczasem ludzie, katolicy również, dalej kradną, cudzołożą, są bałwochwalcami ( szczególnie katolicy), są chciwi, nadużywający alkoholu, oszczercy (co widać na Frondzie). A za to tylko kamień młyński u szyi. Kto zostanie? Popieram zdanie Terlikowskiego.
taro2019.07.20 15:19
czlowiek ktory takie cos robi sam wyklucza sie z kosciola katolickiego, a wiec piszesz o wyrzutkach, ktorzy maja sie poprawic, a nie robia tego, nie moga nazywac sie tez katolikami.
Naczelny2019.07.20 21:48
taro, więc nie ejsteś katolikiem naziolku z nczas?
Piotr2019.07.20 15:20
Droga Urszulo, kamień młyński u szyi za konkretne grzechy, za żaden z wymienionych przez Ciebie. Skrót LGBT w chwili obecnej bardziej aniżeli ludzi określa ideologię starającą się relatywizować grzech i promującą zachowania, do których właśnie kamień u szyi się odnosi. Oczywiście, szacunek należy się każdemu człowiekowi, nawet największemu grzesznikowi. Nie oznacza to jednak, że bezwolnie mamy godzić się na preferowany przez niego styl życia a grzechy sodomii uznać za normalność. Dla mnie skrót LGBT nie określa człowieka a jego normy zachowania, których nie akceptuję : Strefa wolna od LGBT = zapraszam Cię, bracie, ale swoje preferencje seksualne zostaw w swojej sypialni.
Ala2019.07.20 21:16
Czyt.: kłam i udawaj ze jesteś hetero..
endryju2019.07.21 9:04
Równie dobrze mogę napisać że kościół nie oznacza dla mnie wspólnoty dążącej do Boga, tylko organizację mającą na celu krycie pedofili. A z tym kamieniem młyńskim kłucą siepodstawy religii czyli 5 przykazanie, oraz nakaz Jezusa "nie sądźcie abyście i wy nie byli sądzeni" Poza tym od kiedy to za grzechy Bóg karze za życia?!
Pokręć2019.07.21 13:25
Ulala, a protestanci, świadkowie Jehowy i zielonoświątkowcy (o, ci to zwłaszcza) to wszyscy święci, zdrady małżeńskiej unikają jak ognia a prostestanccy młodzi po prostu się wręcz trzęsą z bojaźni Bożej na samą myśl o nocnej randce sam na sam ze swoją sympatią... Nie wciskaj nam tu kitu, bo to jest tak słabe, że aż żałosne.
Pokręć2019.07.21 13:28
Nie "za to" ale lepiej byłoby mu zginąć z kamieniem młyńskim u szyi w głębinach morskich niż zgorszyć dziecko. To tylko porównanie, co grozi duszy po śmierci za grzech zgorszenia kogoś. Nie jest to "paragraf", tylko porównanie. Karanie zostawmy Panu Bogu.
JONASIK2019.07.20 13:21
Czy Jezus przykleiłby naklejkę 'Strefa wolna od LGBT' na domu świętego Piotra? Nie. Przykleiłby naklejkę: PiS won! (Pijani i Śmierdzący)
Polak2019.07.20 23:26
11 Fundamentu bowiem nikt nie może położyć innego, jak ten, który jest położony, a którym jest Jezus Chrystus. 12 I tak jak ktoś na tym fundamencie buduje: ze złota, ze srebra, z drogich kamieni, z drzewa, z trawy lub ze słomy, 13 tak też jawne się stanie dzieło każdego: odsłoni je dzień [Pański]; okaże się bowiem w ogniu, który je wypróbuje, jakie jest. 14 Ten, którego dzieło wzniesione na fundamencie przetrwa, otrzyma zapłatę; 15 ten zaś, którego dzieło spłonie, poniesie szkodę: sam wprawdzie ocaleje, lecz tak jakby przez ogień1. 16 Czyż nie wiecie, żeście świątynią Boga i że Duch Boży mieszka w was? 17 Jeżeli ktoś zniszczy świątynię Boga, tego zniszczy Bóg. Świątynia Boga jest świętą, a wy nią jesteście. " Biblia Tysiąclecia.
JANOSIK2019.07.20 13:21
Pan Jezus kocha każdego grzesznika, ale wzywa go oczywiście do nawrócenia, bo grzech prowadzi do śmierci.
Polak2019.07.20 23:20
100% racji
katolicyzm to nienormalno\305\233\304\2072019.07.20 13:18
KATOLIK nie może być antysemitą, antygejem, anty-LGBT, ANTY-KIMKOLWIEK! bycie "antyktosiem" oznacza że POGARDZA drugim człowiekiem a tego robić nie wolno! Pogarda to GRZECH!
PePe2019.07.20 15:18
Za to lewak może, pocieszmy się.
Alojzy Cedzidło2019.07.20 16:30
Kim Pan właściwie jest , panie ,,dzielnicowy " "Przecież nie kolega płk. Mazguły , pokrzywdzonym jak on obniżeniem emerytury .Chociaż , ludzie z tej ,,branży" tez wykazywali taka wszechwiedzę opartą zwykle na zasadzie TYLKO JA MAM RACJĘ . Ta nienawiść do katolików i kościoła jest u was przeniesiona z dawnych czasów . Tego dawniej widać nie było . Tej nienawiści . Bo komuchy rządząc , nie chcieli rezykować utratę elektoratu , na siłę gonionego do urn.Dziś wszystko wolno . Kłamać , lać pomyje byle tylko zdobyć koryto. I to jest najdziwniejsze . Chcecie dorwać się do koryta , a sami strzelacie sobie w nabiał . Wasi zwierzchnicy powinni w końcu zrozumień , że idiotów popierających Wasz pęd do żłoba ubywa na skutek takich wszechnaukowych Waszych popisów. . Potrafi Pan to zrozumieć ?
Stara Reperecka 2019.07.21 12:49
Komuna i zagrożenie utraty elektoratu. Co ty bredzisz człowieku. Wszystko ci się popieprzyło.
rebeliant2019.07.20 20:04
Katolik może być anty-LGBT, gdyż LGBT jest ruchem, który narzuca ludziom akceptację dla łamania ich wyborów osobistych, forsuje sztuczne i zakłamane oskarżenia. Bycie anty-LGBT leży w interesie każdego człowieka, który chce zachować swoją wolność i godność. Tu katolicka nauka jest zbieżna z interesem każdego człowieka, który nie chce być pod butem marksistowskich gnid. Wy marksistowskie śmiecie potrzebujecie jakichś mas pozbawionych wolności, które wierzą w jakieś widziwam się prawa i widać, że już wszystkich, którzy wam się nie podobają nazywacie "katolikami". Bo co kvrvvy musicie mieć kogoś po kim będziecie jeździ jak po zdechłej kobyle ? Najwyraźniej ty jesteś nadkatolikiem, skoro bliżej nie znanych ludzi określasz katolikami i jaszcze ustawiasz im poprzeczkę jakimi to katolikami muszą być. W Nowym Testamencie nie ma zapisanego, że ludzie muszą być jak kukły wobec tyranii. A skoro ty do tego namawiasz, to idź uczyć gdzie indziej tego demonicznego "katolicyzmu".