,,Tak, to nie żart''. Sekielski przeszedł operację zmniejszenia żołądka - zdjęcie
27.08.19, 09:05Screenshot - Youtube

,,Tak, to nie żart''. Sekielski przeszedł operację zmniejszenia żołądka

79

Tomasz Sekielski przeszedł skomplikowaną operację zmniejszenia żołądka. Dziennikarz poinformował o tym na swoim Facebooku.

Trochę mnie nie było, ale wracam i to w nowej lepszej wersji bez 4/5 żołądka!!!”

- pisze Sekielski.

Dalej napisał:

Tak, to nie żart. Już jakiś czas temu, po konsultacjach z lekarzami i badaniach, uznałem że nie ma odwrotu. Dlatego poddałem się operacji bariatrycznej”.

Na koniec podziękował lekarzom z Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Olsztynie oraz Henryce Krzywonos, która „zmobilizowała mnie do podjęcia tej trudnej decyzji”.

dam/facebook,Fronda.pl

Komentarze (79):

Aleksander2019.08.30 8:22
Nie jadł, tylko żarł. Operacja na czyj koszt, NFOZ?
Szambo-bambo2019.08.30 5:05
Pozdrawiam Panią Krzywonos...Ona też już nie ma żołądka a mózgu wcale.
Szambo-bambo2019.08.30 5:00
Zgryzoty z tvn się najadł i cierpi nieborak. Współczuję szpitalowi.
XteZ2019.08.28 11:50
nie we wszystkim popieram Pana Tomka, ale życzę mu dużo zdrowia to sympatyczny Człowiek. ... Komentarze jakie przeczytałem, a większości są siarczyście skur...syńkie naprawdę przerażają. Dokąd zmierza ten świat. Nie potrzeba najeźdźców z kosmosu, Biblijnej apokalipsy ani globalnego ocieplenia do zniszczenia świata. Ludzie sami się zniszczą tyle jest w nich nienawiści ...
Spoko2019.08.27 19:25
Chyba mu tłuszcz za pomocą pilników spod skóry skrobali ! Ten facet to jeden z durnych byczków, któremu rodzice zatroszczyli się o rozwój tkanki tłuszczowej zamiast mózgowej !
sru2019.08.28 15:35
Mózgu to nie masz ty, amiast tego masz jad w swojej czaszcze, który z ciebie tryska na wszystkie strony.
Zibi442019.08.27 16:17
nie lepiej było mniej żreć? Dobrobyt uzyskany cudzą krzywdą bokiem często wychodzi, ale mimo wszystko życzę powrotu do zdrowia fizycznego i psychicznego
Lolson2019.08.28 8:31
https://bi.im-g.pl/im/07/e1/13/z20847367V,Minister-Szyszko-oraz-biskup-Antoni-Dydycz-w-bajko.jpg
Stanisław2019.08.27 15:16
A co nas to obchodzi, na miły Bóg?! Niech sobie wycina co chce. Tysiące ludzi ma codziennie operacje i nikt z tego nie robi medialnego szumu. Frondo - zastanów się! Kimże jest Sekielski, żeby Polska żyła jego żołądkiem. Zajmijcie się biedą ludzi na oddziałach szpitalnych, którzy cierpią w nieludzkich warunkach. Sekielski da sobie radę! Zwłaszcza w wyniku jego działalności "śledczego moralisty" nie zabraknie mu ludzi-sponsorów i kasy. Są zaś tacy, których nie stać na leki. Ludzie obudźcie się! Komu wy robicie reklamę?
anonim2019.08.27 15:03
ten cham powinien mieć zmniejszony mózg. głupota się zadomowiła
sru2019.08.27 15:14
To nie jest żaden cham tylko ktoś kto się nie bał i obnażył polskich klechów. Boli, że wyszła prawda na jaw o pedofilach w kościele katolu śmierdzący ??
dobra rada2019.08.27 12:11
Gdyby najpierw wziął się za odchudzanie, czyli za siebie (grzech obżarstwa) a potem za grzechy innych, to byłby bardziej wiarygodny.
sru2019.08.27 15:15
Czasami ludzie tyją bo są chorzy cepie śmierdzący.
a2019.08.28 0:18
Z czego wnosisz że "ewa" to katolka? Tak założyłeś sobie bystrzaku, czy może inne wyznania nie wchodzą w grę bo by cię zlinczowali.
sru2019.08.28 15:34
Założyłem tak cepie bo na tym portalu roi się od prawicowych katolibanów, więc statystycznie jest to katolka. Jeszcze mam ci coś wyjasnić, czy tym wysilisz się i użyjesz móżdżka??
Maria Blaszczyk2019.08.27 20:49
Ależ wziął się. Rozumiem, że tego nie śledzisz, ale próbował diety i treningów, dzielił się tym już wcześniej na FB. Widać skutki były niesatysfakcjonujące (nie znam się na tym, ale wiem, że bariatrzy mają swoje kryteria oceniania, czy dieta i zwiększony wysiłek przynoszą satysfakcjonujące czy jednak pacjent wymaga leczenia bariatrycznego). Mylisz chorobę z grzechem. Choroby, wbrew temu co twierdzi Biblia i tradycja kościoła, nie są wynikiem grzechów - tylko efektem czynników zupełnie materialnych.
dobra rada2019.08.27 21:13
Co do "choroby", to zgadzam się. Obżarstwo jest CHOROBĄ DUSZY.
emeryt2019.08.28 9:16
Choroby bardzo często sa skutkiem grzechu. Można wręcz powiedzieć, że te zachowania z wyboru, które prowadzą do chorób, są amoralne. To jest jedno z kryteriów. Np bardzow wiele chorób cywilizacyjnych powodowanych jest przez chciwość (2 grzech główny) i lenistwo (7 grzech główny).
Pomy2019.08.27 12:00
A ja myślałem że jądra bo niektórzy ponoć tak mówili.
dobra rada2019.08.27 12:05
Jądra też miał lub ma otłuszczone.
hrabia Potocki2019.08.27 11:43
Zycze ci zdrowia choc masz cala masze grzeszkow na sumieniu, mam nadzieje ze pobyt w szpitalu da ci okazje do rozmyslenia nad swoim zyciem i bledami ktore w nim popelniles, zycze ci z calego serca powrotu do pelni zdrowia
model2019.08.27 11:27
A jadł za swoje czy ze zbiórek publicznych bo to jest przecież ważne
bea2019.08.27 11:13
wzbogacil sie na walce z KK mowiac polprawdy teraz stac go na drogi zabieg zenada
Maria Blaszczyk2019.08.27 11:41
Na wlace z kościołem??? Przecież zrobił kościołowi przysługę. To po jego filmie kościół trochę się ogarnął. No chyba, że ktoś uważa, że taki ks. Kania czy ks. Olejniczak to jakaś szczególna wartość dla koscioła i bez tych gwałcicieli dzieci kościół będzie gorszy....
emeryt2019.08.28 8:59
Walcząc z kimś wyświadczamy mu w pewnym sensie przysługę. Na przykład wilki ganiające za sarnami sprawiają, że sarny sa skoczne, szybkie i zwinne, oraz potrafią sie dobrze ukrywać między krzakami. Są ogarnięte.
Dodek2019.08.30 8:45
Wiki to księża gwałcący dzieci. I to nie jest atak na kościół ale oczyszczenie go z tych zboczeńców, którzy poszli na księży by mieć dostęp do dzieci, taka sama sytuacja jest z pedofilami wśród nauczycieli ale chbya nie uważa nikt że ujawnianie takich rzeczy to atak na edukację?
sru2019.08.27 15:30
Walczył z pedofilami i nie wziął ani grosza za to durna kobieto. Pewnie nawet filmu nie widziałaś i szczekasz. Chcesz chronić księży pedofili ?
dobra rada2019.08.27 10:35
A wystarczyłoby mniej żreć. Pora teraz na odessanie tłuszczu z mózgu. Mózg też zmniejszy się o 4/5.
Maria Blaszczyk2019.08.27 11:38
Wystarczyłaby też odrobina cywilizowanych manier. Od razu świat byłby piękniejszy.
dobra rada2019.08.27 11:59
Świat byłby piękniejszy, gdyby nazywano rzeczy po imieniu - obżarstwo obżarstwem, seks miedzy mężczyznami (niezależnie kim są) - sodomią i obrzydliwością ... itd.
sru2019.08.27 15:13
Świat byłby piękniejszy gdybyś przestał pluć jadem śmieciu.
Maria Blaszczyk2019.08.27 20:57
No właśnie nie. Nie byłby piękniejszy. Ludzie chorują na otyłość. Woleliby na to nie chorować, ale tak bywa. Obżarstwo wywodzi się z Biblii. W Biblii choroby sa postrzegane jako sktek grzechu. Dziś wiemy, że to bzdury, ale starożytni wierzyli w mnóstwo bzdur. Ale takie ujęcie ma charakter ocenny. Podczas gdy ocenianie objawu choroby jest - przyznasz - czymś wybitnie absurdalnym. "O, jaka obrzydliwa wysypka", "To obrzydliwe tak kasłać", "obrzydliwie jesteś blada". "Ale obrzydliwy kikut". Ludzie bywają też homoseksualni. Jeśli seks homoseksualny Cię nie kręci - nie uprawiaj go, ale daruj sobie oceny estetyczne. To nie Twoja sprawa. Można sobie też wyobrazić odrażający seks hetero. Tylko po co. Itd. Waden sposób nie przydaje to światu piękna.
xxx2019.08.28 2:40
Cyt.: "Jeśli seks homoseksualny Cię nie kręci - nie uprawiaj go, ale daruj sobie oceny estetyczne." - kim Ty jesteś, aby pouczać Boga samego, czym jest grzech sodomski? Z Księgi Kapłańskiej: " Nie będziesz obcował z mężczyzną, tak jak się obcuje z kobietą. To jest OBRZYDLIWOŚĆ! " - koniec cytatu. Pzdr.
emeryt2019.08.28 9:11
Wysypka w oczywisty sposób bywa obrzydliwa, i ocenianiane jej jako obrzydlistwo jest jak najbardziej okej. Można, a nawet trzeba oceniac ją w kategoriach estetycznych. Podobnie zboczenia seksualne (w tym perwersja hetero, jak np swingersi - równie parszywa mniejszość jak inni zboczeńcy) - w pełni podlegają oceniom estetycznym, a ponadto, jak każda działalność człowieka podejmowana z wyboru, jak np narkomania, złodziejstwo, nepotyzm - ocenom moralnym. Nawet gdy jest to zboczenie wrodzone (drobny odsetek zboczeńców) albo wywołane zgwałceniem homoseksualnym (połowa zboczeńców) nadal podlega ocenom moralnym. Bo niby dlaczego nie? Wszystko co wpływa na sferę kultury, cywilizacji czy moralności - podlega ocenie moralnej, jako np parszywy grzech. Oceniając moranie przydajemy światu piękna.
Realista2019.08.28 8:30
Seks pomiędzy klechą, a dzieckiem jak można nazwać, bo nie wspomniałeś?
ewa2019.08.27 10:06
Niech nie żre, tylko je jak normalny człowiek! Wygląda jak tucznik, obrzydliwy!
anonim2019.08.27 10:22
Ewa nie krytykujmy za wygląd ,teraz schudnie i będzie wygladał lepiej . Otyłość jest czasami spowodowana innymi przyczynami niż obrzarstwo i pisanie ,że ktoś wyglada obrzydliwie ,bo ma nadwagę robi takim ludziom przykrość ,bo im na prawdę trudno schudnąć ,znam takie osoby .
anonim2019.08.27 10:27
przepraszam za błąd obżarstwo miało być ;)
Maria Blaszczyk2019.08.27 11:37
Ale ta choroba, otyłość, polega właśnie na tym, że mechanizmy, które działają u "normalnego" człowieka, u osoby z otyłością nie działają.
dobra rada2019.08.27 12:04
Podobnie jak z narkomanem. , czyli ćpunem. Mechanizmy, które działają u normalnego, u ćpuna nie działają. Musi brać i brać. Podobnie jak Sekielski - musiał żreć i żreć. Tak działa nałóg. Ale zanim człowiek wpadnie w nałóg, to musi zacząć od jednego szluga czy od 5 hot- dogów za jednym POsiedzeniem. Pzdr.
Maria Blaszczyk2019.08.27 20:42
No właśnie. Różnica jest tylko jedna. W przypadku narkomana jedną z opcji jest abstynencja. A przypadku osoby z otyłością takiej opcji nie ma. I nie, nie musi zacząć od 5 hotdogów. Zaczyna od pierwszej rzeczy, którą zje w życiu - odpowiednika pierwszego szluga.
dobra rada2019.08.27 21:09
W przypadku osoby obżerającej się jest podobna opcja jak w przypadku narkomana - 40 dniowy post o wodzie, czyli pewna forma abstynencji. Od samej wody jeszcze nikt nie przytył 300 kg, bo chyba tyle ten obżartuch Sekielski ważył.
Maria Blaszczyk2019.08.30 11:32
O ile mi wiadomo, jest to najgorsza z możliwych metod. Prowadzi do wyniszczenia organizmu i spowolnienia metabolizmu; w efekcie sytuacja jest dużo gorsza niż przedtem. Ale lepiej, żeby na ten temat wypowiedział się jakiś lekarz. Z punktu widzenia psychologa post również nie stanowi żadnego rozwiązania. Znamy przypadki uzależnionych, którzy nie ćpają czy nie piją z jakiegoś powodu - np. ciąży czy zaszycia - dużo dłużej. I wiemy, że to zupełnie nic nie daje. Aha, a pan redaktor Sekielski ważył koło 180 kg, a nie 300. Po co wymyślać takie głupoty?
sru2019.08.27 15:12
Katolko i ty chcesz iść do nieba?? Będziesz się smażyć w piekle za plucie jadem
Hmm2019.08.28 8:29
https://bi.im-g.pl/im/07/e1/13/z20847367V,Minister-Szyszko-oraz-biskup-Antoni-Dydycz-w-bajko.jpg
Dociekliwy2019.08.27 9:56
Życzę zdrowia ;)
adamk2019.08.27 9:52
szkoda że rozumu nie można powiększyć
Stanisław2019.08.27 10:32
Oj szkoda, szkoda wielka!
Mateusz2019.08.27 11:30
Nooo fakt, czytelnikom tej chorej strony powinno się refundować takie zabiegi.
Katol2019.08.27 11:40
Zapraszam na "zdrowsze strony". (Onet, GW, …) Po co się tu męczysz?
anonim2019.08.27 12:48
I dlatego tu wchodzisz ,bo liczysz na darmowy zabieg ?
Andrzej2019.08.27 19:48
Taka operacja u starej panny dewoty pawłowicz musiała by trwać chyba miesiącami
Michał Pasierb 2019.08.27 9:30
To bardzo skomplikowana i niebezpieczna operacja ale trzeba mieć nadzieję w BOGU, że wszystko będzie ok.Takie są skutki folgowania namiętnościom....Wszyscy mamy jakieś słabości ; jedne są widoczne, inne -nie....
gosia2019.08.27 10:17
Tak, Bóg powstrzymał go od szczucia na księży, może teraz przy mniejszym żołądku będzie mniej nienawiści i jadu a więcej POkory i szacunku dla drugiego człowieka
anonim2019.08.27 10:25
Będzie bardziej sprawny ,miał więcej wigoru to moze i zajmnie się pedofilią w szerszym okręgu np wśród celebrytów i innych środowisk .
J.P2019.08.27 10:44
O jakim szczuciu Gosiu piszesz? Prawda albo jest albo jej nie ma. Szczuciem zajęły się media nie Sekielski.
gosia2019.08.27 11:05
szczuł poprzez swój film, niech ta prawdę, o której piszesz obnaży też w innych środowiskach
sru2019.08.27 15:32
Nie ma miejsca na szacunek wsród księzy pedofili. Masz dzieci?? Chciałabyś żeby jakiś proboszcz macał i kazał ssać twojemu dziecku tępa babo??
anonim2019.08.27 9:27
CZEGO ON SIĘ TAK NAJADŁ ??
jakiś ktoś2019.08.27 10:01
Nie ważne czego ,ważne ,że się wziął za to i będzie zdrowszy . W zdrowym ciele zdrowy duch jak się to mówi to może i zacznie zdowo myśleć i działać na rzecz wykrywania pedofilów we wszystkich środowiskach nie tylko w KK .
Katol2019.08.27 9:19
Seler naciowy się znudził? Żarłeś dalej? Zwiększenie mózgu by się przydało teraz. No, ale jak wydobrzejesz to zabierz się za drugi odcinek filmu o pedofilach. Teraz wśród celebrytów. A trzeci wśród biznesmanów. Będą długie, znacznie dłuższe, niż ten o księżach.
Dariusz2019.08.27 9:22
i po co tyle jadu? Sadzac po nicku jestes katolikiem, nie powinienes kochac bliznich? Czy to tylko ladnie brzmi w teorii? Koncz wasc, wstydu oszczedz.
Katol2019.08.27 9:29
Kochać bliźnich nie oznacza przyzwalania na ich błędy.
Dariusz2019.08.27 9:32
Brak przyzwolenia na bledy bliznich nie oznacza ze mozesz byc dla nich wredny.
Katol2019.08.27 10:07
Masz rację. To było wredne. Sorry. Chodziło mi tylko o to, że metodą Sekielskiego można zniszczyć dowolną grupę zawodową wybierając pedofili tylko spośród nich. Procent pedofilów wśród księży jest znikomy w porównaniu z innymi grupami. Ale on o tym nie wspomniał. Życzę mu zdrowia.
Dariusz2019.08.27 10:46
Super ze zauwazyles o co mi chodzilo, dzieki za wyjasnienie. Mysle ze to, co ludzi boli najbardziej to nie tyle procent ksiezy pedofili, co ukrywanie i zamiatanie wszytskiego pod dywan przez kurie. Gdyby przestepcy, bo tak ich trzeba nazwac, byli karani przez pojscie do wiezienia a nie zmiane parafii, mysle ze sytuacja wygladalaby inaczej. Pozdrawiam Cie i zycze Ci wszystkiego dobrego.
Katol2019.08.27 11:21
Bardzo dziękuję. Myślę, że ze strony kurii to była taktyka by nie "prać publicznie brudów". To było oczywiście krótkowzroczne. Jest jasne, że ksiądz powinien być nieskazitelny, bo zgorszenie które idzie za jego grzechem jest znacznie większe, niż gdy pedofilem okaże się np. szewc. Sądzę, że hierarchia Kościoła wyciągnie z tego wnioski. Np. będą staranniej badani kandydaci do seminariów.
sru2019.08.27 15:34
Znikomy procent pedofili wsród księży? Skąd masz zstatystyki z TVPIS?? Ta kasta jest chroniona przez kościół i polityków. Pedofili wsród nierobów w kieckach jest masa tylko wy udajecie że nic się nie stało i slepo ich bronicie.
Hmm2019.08.28 8:29
A te inne grupy też za "karę" przesuwają winnych do innych parafii, albo chowają po ośrodkach dla starców?
Lennon2019.08.27 10:00
Dlatego trzymam kciuki za bpa Dyrdycza. Żeby nie pękł.
404_nick_not_found2019.08.27 10:05
LOL
anonim2019.08.27 10:16
Oczywiście ,że nie można przyzwalać na błędy i to jest własnie okazywanie miłości jak się upomina kogoś kto błądzi, jednak to trzeba też robić z miłością . Jesteśmy ludźmi i targają nami emocje i zdarza się ,że coś nam się wymknie złośliwego ,ale trzeba opanowywać to .
Katol2019.08.27 10:24
Nic dodać, nic ująć.
Maria Blaszczyk2019.08.27 11:35
Całe szczęście, że Ty zapewne nigdy błędów nie popełniasz. To nikt nie będzie musiał na nie nie przyzwalać, metodą traktowania ludzi po chamsku. A swoją drogą - otyłość to choroba. Nikt jej sobie nie wybiera. Pan redaktor Sekielski podjął metodę leczenia zgodną ze współczesnym stanem nauki. Choć zapewne niełatwo mu było. W przeciwieństwie do chamstwa.
emeryt2019.08.28 9:19
W 90% przypadków otyłość sie wybiera - dzień po dniu. W pewnym momencie licza tych wyborów jest tak wielka, że nie moża wycofać się z nich pojedyńczym wyborem "chcę inaczej". Konsekwencje dawnych wyborów (jak np. maniakalne szczepienie co przyczynia się do cukrzycy) ciążą wielkim ciężarem.
Maria Blaszczyk2019.08.28 16:20
No własnie nie. Nie wybiera się. Ani w 90% przypadków ani w 9% przypadków. Wybrać możesz co najwyżej, że zjesz coś niezdrowego, jakieś ciasteczko czy innego kotlecika - ale to nie jest wybór otyłości. Większość ludzi zjada czasem ciasteczko, a niektórzy jedzą mięso codziennie. Otyłość tymczasem rozwija część z nich. Nie wiem, o jaką cukrzycę Ci chodzi, z tego co widzę, to natywacki piszą o insulinozależnej. Jeśli o to Ci chodzi - to co najmniej kilka szczepień ma udowodnione działanie zapobiegające cukrzycy (przeciwko rotawirusom, BCG; obecnie trwają prace nad szczepionką przeciwko cukrzycy typu I). Ale co to ma do otyłości, to nie mam pojęcia...
ZiZi2019.08.28 0:10
Jad to według ciebie co? Stwierdzenie faktu o obżarstwie? Rada, co do rozwoju intelektualnego, czy uwaga aby dla prawdy nakręcił filmy nie tylko o księżach ale i tych co o nich mówić nie wolno bo mają dużo pieniędzy? Czy według ciebie jad to to że ktoś doradza coś niepoprawnego politycznie?
Agnieszka2019.08.27 9:18
Powodzenia! Otylosc to straszna choroba, ktora w Polsce jest coraz czesciej spotykana - nawet wsrod dzieci. Ludzie nie tuczcie swoich maluchow! Pulchne NIE OZNACZA zdrowe. Trzymam kciuki za Siekielskiego i wszystkich, ktorzy walcza z otyloscia.
Hmm2019.08.28 8:28
Dobrzy katolicy Cię zminusowali. Chyba za mało jadu było w komentarzu, takich nie lubią.