Siostrzeniec premiera wyznaje: Jestem gejem. Chciałbym adoptować dziecko i stworzyć normalną rodzinę - zdjęcie
23.03.21, 08:29fot. pixabay.com/tt/gazeta wyborcza

Siostrzeniec premiera wyznaje: Jestem gejem. Chciałbym adoptować dziecko i stworzyć normalną rodzinę

338

- Sam chciałbym wychowywać dziecko z partnerem w przyszłości – powiedział w rozmowie z "Super Exspressem" siostrzeniec premiera Mateusza Morawieckiego Franciszek Broda, który już od jakiegoś czasu jest aktywistą LGBT.

Wypowiedź siostrzeńca premiera, jak sam podkreśla, ma być jego reakcją na pomysł Ministerstwa Sprawiedliwości, które chce zakazać adopcji parom homoseksualnym.

- Wspólnie z panem ministrem Michałem Wójcikiem Ministerstwo Sprawiedliwości przygotowało ustawę, która ma w sposób skuteczny ochronić dzieci przed tego rodzaju decyzjami, które mogłyby oznaczać adopcję przez pary pozostające we współżyciu homoseksualnym – powiedział kilka dni temu Zbigniew Ziobro.

- Nie jest to na pewno ten czas, ale ja bym dążył do tego, żeby adopcja dzieci przez pary homoseksualne była oficjalnie dozwolona w Polsce – stwierdza Franciszek Broda.

Jest on zdania, że pary homoseksualne mają prawo do tworzenia „normalnych rodzin”. Wierzy też, że statystyki kłamią i nie uważa, że pary homoseksualne często wykorzystują dzieci seksualnie.

No cóż... - jak mówi stare polskie powiedzenie - rodziny się nie wybiera.

 

mp/wp.pl/fronda.pl

Komentarze (338):

Lord of chandelier2021.03.25 18:32
Rowerzyści i ich damskie odpowiedniki łapy precz od dzieci.Nie ma ,,prawa do dziecka",to człowiek a nie towar,który ma spełniać wasze zachcianki.
XD2021.03.25 16:41
Hue hue hue. Kiedy zostanie wygnany z kraju? Albo spalony na stosie? XD
Anonim2021.03.24 10:25
W środowiskach prawicowych powszechne jest upatrywanie źródeł homoseksualizmu w grzesznej naturze człowieka, wychowaniu, środowisku lub w osobistym wyborze. Nauka ma jednak na ten temat inne zdanie.
Mariusz2021.03.24 9:23
Był gej który dziecko adoptował i go nie molestował — A cóż to jest za bajka? Wszystko to być może! — Prawda, jednakże ja to między bajki włożę.
Mariusz2021.03.24 9:24
To z cyklu - Bajki Krasickiego w naszych czasach
Aldona2021.03.24 8:28
Współczesna psychiatria i psychologia kliniczna definiują ludzi deklarujących sie jako LGBT... jako osoby z xaburzoną osobowością. Warto poczytać prace np. Kazimierz Imieliński , Tadeusz Bilikiewicz , Adam Bilikiewicz , Lew Starowicz i inni . Medycyna definiuje odstępstwa od normy posługując się statystyką Profesor Imieliński w swoich pionierskich pracach zdiagnozował takie upodobania seksualne także od strony kulturowej. Warto poczytać tego największego polskiego seksuologa Doctora Honoriscausa ponad 25 Uniwersytetów Medycznych w USA , Europie , Te prace nikogo nie obrażają to jest nauka , to jest seksuologia to jest psychiatria. WARTO POCZYTAĆ PROSZĘ PAŃSTWA BINARNI I NIEBINARNI NORMALNI INACZEJ.
leszczyna2021.03.24 9:55
Zapewne daty publikacji prac tych uczonych są na tyle odległe, że wg dzisiejszych polit-poprawnościowych kryteriów wszyscy byliby zaliczeni do homofobów, a za wywiad z nimi dziennikarz oberwałby inwektywą "faszysta, nazista, rasista" i coś koło tego. Starowicz to naukowiec obrotowy, głosi to, co trzeba głosić, żeby być na wierzchu, na czasie i dostać granty.
Apateista2021.03.24 7:21
..."No cóż... - jak mówi stare polskie powiedzenie - rodziny się nie wybiera."... dodał siostrzeniec.
wwww2021.03.24 6:49
pedalstwo powinno byc karane
misiek2021.03.24 5:27
Dwóch pederastów i normalna rodzina? I jeszcze dziecko do tego? Ten gość jest chyba nienormalny i dlatego nie może stworzyć normalnej rodziny.
violencja2021.03.23 21:05
Fajną rodzinkę ma Pinokio i też pierwszorzędne korzenie żydowskie-jakieś cioteczki, ale na poważnie-niech pedały mają dzieci , a co tam ! Ale pod jednym warunkiem . Jakim? Bez udziału jakiejkolwiek tkanki kobiecej , zero , bo oni kobiet nie tolerują. Na mieście mówią , że czołowy pedał Polski bił swoją matkę i złamał jej szczękę.Ale czy to wszystko prawda? Mądremu dość.
Paweł2021.03.23 20:37
Wolno mu mieć własne zdanie na temat tworzenia "normalnych rodzin" przez pary homoseksualne i uważać, że nie deprawują one dzieci. Widać z tego, że wśród gejów zdarzają się idealiści.
Mariusz2021.03.24 9:06
Był gej który dziecko adoptował i go nie molestował — A cóż to jest za bajka? Wszystko to być może! — Prawda, jednakże ja to między bajki włożę.
KOSTEK2021.03.23 20:36
Szanowny Panie Siostrzeńcu Premiera, jeśli pan spłodzi, a partner urodzi, albo też na odwrót, to nikt, nawet sam wuj Premier Panom tego dziecka nie odbierze. A więc do dzieła.
XYZ2021.03.24 8:31
On może spłodzić ,a matka zrzeknie się praw do dziecka.Chyba nikt ojcu dziecka nie zabierze.
Mariusz2021.03.24 9:08
Był gej który dziecko adoptował i go nie molestował — A cóż to jest za bajka? Wszystko to być może! — Prawda, jednakże ja to między bajki włożę.
leszczyna2021.03.24 9:52
Jak to "matka"? Pan Siostrzeniec chce rodziny bez matki, bo wg niego normalna rodzina to dwaj homoseksualiści.
🦄⚡️🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈⚡️🦄2021.03.23 20:17
jestem pedałem i pedofilem bo jestem żydem.A co!
o ...2021.03.23 19:27
... prawdziwa rodzina to cłopak i dziewczyna ... pary homoseksualne nigdy nie stworzą normalnej rodziny ... bo normalna rodzina jest hetero, to warunek konieczny ... pary homo mogą oczywiście "coś" tworzyć, ale będzie to zawsze nienormalne, jak - z całym szacunkiem - oni sami ...
nooormalny2021.03.23 19:16
człowieku pomyśl ,,,,,,,zresztą co ja piszę ,,,jaki ty normaly
Jakub2021.03.23 19:07
No to widać skąd swąd diabelski wieje.
cecylka2021.03.23 17:51
jak gej moze pisac ze chce stworzyc NORMALNA rodzine pustaki -normalna rodzina to KOBIETA ,MEZCZYZNA i ich DZIECKO tepaki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
katolicka deratyzacja Polski2021.03.23 17:32
Przeciez moze wyemigrowac do Izraela.
katolicka deratyzacja Polski2021.03.23 17:29
Holendrzy kradna polskie dzieci katolickie ,a Blaszczyk im sama oddala swoje dzieci w rece zboczencow,i jeszcze im dziekuje. Polskojezyczni komunisci to nie tylko kanalie i folksdojcze ,ale takze po prostu wariaci.
Anonim2021.03.23 17:36
w Holandii tez jest homofobia. Mowil o tym Biedron tlumaczac tamtejsze samobojstwa ktore przeciez nie sa wynikiem ichorej psychiki a Maria Blaszczyk mowi ze geje nie moga zostac w Holandii pilkarzami lub tez nie chwala sie w klubach swoim zboczeniem.
Maria Błaszczyk2021.03.23 19:27
Aha... Ciekawe, gdzie ja coś takiego powiedziałam... Fantazje moich psychofanów mnie niekiedy zaskakują. A tak w ogóle, to holenderskie dzieci są najszczęśliwsze w OECD, polskie - na przedostatnim miejscu, po Polsce już tylko Korea.
homofobia w Holandii-świrom się nie dogodzi2021.03.23 19:49
Maria Błaszczyk 2021.03.20 22:22 ??? Chyba rzeczywiście nie ma, ja się zupełnie nie znam na piłce. Ale czego to dowodzi? W niemieckiej lidze jest kilku, w brytyjskiej również. Ilu jest tych holenderskich graczy wyższego szczebla? A lekarzy w Polsce? Sama statystyka wystarczy, by to wyjaśnić, a do tego dochodzi homofobia wśród piłkarzy, jakbyś był gejem, to byś rozważył grę w korfball (to taki tutejszy sport, wszyscy w to grają, bo się to na WFie robi, w Polsce chyba niezbyt popularny, ale kluby łącznie mają ponad 100 tys. członków i tam nie ma raczej homofobii, bo drużyny są mieszane)...........
Maria Błaszczyk2021.03.23 21:22
No i? Gdzie ja tu napisałam, że "nie mogą zostać piłkarzami"? Hmmm?
gdzie te geje ??2021.03.23 19:51
Anonim 2021.03.20 18:17 Nie wiem jak jest z lekarzami, ale wsrod pilkarzy (nie pilkarek bo tam pelno lesb) holenderskich wyzszych szczebili, partnera tej samej plci nie ma ani jeden. Tak donosila prasa. Mieszkasz w Holandii wiec skoryguj mnie ze czytany przeze mnie artykul opieral sie na nieprawdziwe. Pedalstwo to napomopowany przez elity balon.
Anonim2021.03.23 19:55
Dopytam - gdzie są geje wśród emerytowanych piłkarzy holenderskich? Poza robieniem zdjęć w blasku tęczy, do pedałowania nie przyznał się nikt.
Maria Błaszczyk2021.03.23 20:03
A pod tym pytaniem grzecznie odpowiedziałam o godzinie 22:22. W przeciwieństwie do Ciebie daruję sobie copy-paste. Tam sobie przeczytaj. I przestań kłamać, co napisałam. a jak chcesz wiedzieć, gdzie są geje wśród emerytowanych piłkarzy, to zwróć się w tej sprawie do jakiegoś wyoutowanego emerytowanego piłkarza. Np. Johna de Bevera. Tu zdjęcie z jego ślubu https://images.app.goo.gl/DdQP5dmiVoqDVQNx9
Anonim2021.03.23 20:10
nie znam - pewnie jakas okregowka,, holenderscy pilkarze byli najlepsi na swiecie ac milan fc barcelona, trzesli tym swiatem i ani jeden gej?
Maria Błaszczyk2021.03.23 20:43
??? Nie wiem, czy ani jeden. Niby skąd Ty to wiesz? Wiemy, że nie ma wyoutowanych. Ale statystyka wystarczy, by to wyjaśnić. Jeśli dodasz homofobię - to naprawdę dziwnie by było, jakby było inaczej. Aha. Ani Mediolan ani Barcelona nie leżą w Holandii. I serio sądzisz, że tam nie ma homofobii? Zwróć uwagę na PiS i inne Solidarne Polski. Trzęsie co prawda małą częścią świata, ale gejów tam nie brakuje. Tylko że są outowani przez inne osoby - co w przypadku zwykłego człowieka jest świństwem i wyjątek można zrobić tylko dla ludzi z pozycji siły na gejów szczujących. Jak PiS. Albo ten czy inny purpurat. Czemu ktoś miałby to robić piłkarzowi?
Anonim2021.03.23 21:01
hehe, dzieki ze mi powiedzialas ze barcelona nie jest w holandii. Nie pamietam nic ale kiedys czytalem ile pilkarzy w holandii przypada na 1km/2. Bylo najwiecej w europie i "niestety" zaden znany nie przyznal sie do pedalowania.
Maria Błaszczyk2021.03.23 21:12
John de Bever jest znany jak cholera, dlatego o nim słyszałam, bo ja się na piłce nie znam - to celebryta, jak przestał być piłkarzem, to został takim Zenkiem Martyniukiem czy innym Beyer Fulem. Na tym zresztą też się nie znam, więc może jeszcze kimś innym. Na Twoim miejscu bym w to nie klikała, nie da się tego słuchać, ale jakbyś był bardzo masochistyczny, to służę: https://www.youtube.com/watch?v=Ish_BwyjOso&ab_channel=BerkMusic
to ten?2021.03.23 21:19
https://www.transfermarkt.pl/john-de-bever/profil/spieler/266363 - w transfermarkcie warty 0 ale faktycznie byl dawniej pilkarzem ekstraklasy a czy wczesniej jak wiekszosc gejow nie byl hetero nie sprawdze
Maria Błaszczyk2021.03.23 21:27
??? Pytałeś, "gdzie są geje wśród emerytowanych piłkarz holenderskich". To Ci dałam jednego, męzatego, co go przypadkiem znam, bo nagrywa wyjątkowo badziewne disco, które słychać na co drugiej budowie. To teraz pytasz, czy dawniej nie był hetero. Nie wiem. Pojęcia nie mam. W ogóle człowieka osobiście nie znam. Napisz do niego i spytaj. Na pewno zna angielski. A jeśli był, to jaki z tego wniosek?
Anonim2021.03.23 21:34
dezorientacja. Tobie jest obojetne czy syn bedzie mial zone lub meza ale innym nie. 90% wegierskich kobiet deklaruje aborcje w razie jakby mialo wyjsc to na badaniach
Maria Błaszczyk2021.03.23 21:42
A jakiś adres tego sufitu, z którego wziąłeś te rewelacje o 90 procentach? I winienie mnie za homofobię jest bez sensu. Co ja biedna poradzę?
Anonim2021.03.23 21:47
bylo na frondzie, daj czas moze odnajde
Anonim2021.03.23 21:53
fronda skasowala, zostalo tylko cos na wykopie
Maria2021.03.23 22:00
Ani Fronda ani wykop to nie źródło danych. Co najwyżej źródło idiotyzmow. Nie wierz we wszystko, co czytasz.
Anonim2021.03.23 22:05
robilem sonde osobiscie i wstepnie 90% sie zgadza, zrob wlasny sondaz i juz zapisz moj glos o ile meski ma tu znaczenie
Maria Błaszczyk2021.03.23 22:40
No to porównajmy to z kilkoma udokumenowanymi sondażami opinii w Polsce. Koncentrując się wyłącznie na "uszkodzeniu płodu" - bo osób myślących w opisany przez Ciebie sposób może być co najwyżej mniej. Sondaż przeprowadzony przez Instytut Badań Pollster (w dniach od 29 stycznia do 1 lutego 2021 roku) na zlecenie „Super Expressu” - 17 proc. twierdzi, że aborcja z tego powodu powinna być zabroniona. Sondaż United Surveys dla RMF FM i „Dziennika Gazety Prawnej” - zwolennicy wolennicy obecnego stanu prawnego - czyli zakazu aborcji ze względu na wadę płodu (15,2 proc) lub nawet jego zaostrzenia (3,7 proc.) stanowią niecałe 20 proc. Więc Twoja sonda jest o kant tyłka potłuc, bo w najlepszym razie błąd wynosi 70% - a to przy nad wyraz hojnych założeniach. Nie sądzę, by wegierskie kobiety miały inne zapatrywania, jednak Węgry to kraj bardziej pod tym względem cywilizowany.
Maria Błaszczyk2021.03.23 19:29
Wiesz, jak się ma tak rozwinięte urojenia, to nie jest dobrze. Obecnie trudno o pomoc medyczną, ale lepiej poszukaj jakiejś, zanim zupełnie odlecisz.
Anonim2021.03.23 17:21
https://naszeblogi.pl/52885-trzon-lgbt-gwalciciele-dzieci-psychopatyczni-pedofile
Anonim2021.03.23 17:20
http://zakazanaprawda.pl/dzialacze-lgbt-i-pedofilia/
Anonim2021.03.23 17:19
https://www.panstwo.net/5313-alfabet-ruchu-lgbt-czyli-jak-homolobby-bronilo-pedofilii
Anonim2021.03.23 17:19
https://stronazycia.pl/pedofil-edukowal-dzieci-na-temat-homoseksualizmu/
Anonim2021.03.23 17:17
https://www.dw.com/pl/szokuj%C4%85ce-szczeg%C3%B3%C5%82y-z-historii-partii-zielonych-chcieli-zalegalizowa%C4%87-pedofili%C4%99/a-17023892
Anonim2021.03.23 17:16
https://medianarodowe.com/2019/03/15/szef-szkockiej-siatki-lgbt-okrutnym-pedofilem/
Anonim2021.03.23 17:03
Jak patrzę na Franka Brodę to też jestem za aborcją.
Anonim2021.03.23 16:27
cyt: " .... W 2005 roku Peter Truong i Mark Newton adoptowali małego chłopca. Sprawa była głośno komentowana i opisywana na łamach wielu australijskich mediów. W artykułach i materiałach wideo, mężczyźni byli przedstawiani jako kochający ojcowie. „Dwóch tatusiów to lepiej niż jeden” – brzmiał tytuł jednego z reportaży opublikowanego w mediach publicznych. „Chcieliśmy doświadczyć radości tacierzyństwa” – mówili homoseksualiści."
Anonim2021.03.23 16:24
https://www.se.pl/wiadomosci/swiat/skandal-w-usa-para-gejow-adoptowaa-i-gwacia-dzieci-aa-DnEn-ZYXo-Z5CP.html
Anonim2021.03.23 16:43
Na razie nikt nie mówi że to masowe przypadki, są chronieni.
co na to Mara Błaszcyyk2021.03.23 16:48
pedofilia to wrodzona orientacja czy wybór?
Anonim2021.03.23 16:23
https://polskatimes.pl/rodzicegeje-molestowali-6latka-i-pozwalali-na-to-innym-to-skrajna-deprawacja/ar/935870
Anonim2021.03.23 16:21
https://stronazycia.pl/geje-adoptowali-dziewczynke-jeden-z-nich-smiertelnie-ja-pobil/
Anonim2021.03.23 16:19
https://dorzeczy.pl/swiat/116509/para-gejow-pedofilow-adoptowala-dziecko-chlopiec-byl-molestowany-przez-lata.html
Anonim2021.03.23 16:08
albo pedalstwo, albo normalna rodzina?
Anonim2021.03.23 16:02
Hollywood - „fabryka snów” czy...pedowood??? .............. https://ryszard-opara.neon24.pl/post/160853,hollywood-fabryka-snow-czy-pedowood
Anonim2021.03.23 16:02
Hollywood „fabryka snów czy perwersji? Cześć 2. ....................... https://ryszard-opara.neon24.pl/post/160887,hollywood-fabryka-snow-czy-perwersji-czesc-2
Jerzy2021.03.23 15:48
chłopcze - krótki pobyt w szpitalu psychiatrycznym i już zapominasz o pedalstwie, a wtedy: po co ci adopcja? żenisz się, płodzisz dzieci i jesteś tatusiem jak ta lala, tylko trzeba ten pierwszy krok wykonać
Mąż i ojciec2021.03.23 15:33
O co tu do cholery chodzi, co to ma być, wychodzi jakiś wypierdek na ulice i protestuje, bo on chce dostać dziecko? Psa sobie kup choć psa też szkoda.
Jerzy2021.03.23 15:49
nawet amstaffowi pedryle dali radę
Anonim2021.03.23 16:04
Nie nie to amstaff sobie z nimi poradził.
Jenny2021.03.23 16:09
Dlatego sie martwie o kota Alika,szkoda zwierzaka.
Anonim2021.03.23 17:30
Jakis ty Jenny tys pospolity srul
niezły odlot z tego Franka2021.03.23 15:31
Dziecko to nie jest zabawka i nigdy nie powinno się wykolejonym ludziom dawać dzieci pod opiekę.
Maria Błaszczyk2021.03.23 16:06
Pewnie. Lepiej, żeby dziecko trafiło do takiej siostry Bernadetty z Zabrza, ks. Mirosława z Częstochowy albo innego księdza Dymera... Opieka instytucjonalna to doprawdy znacznie lepsze rozwiązanie niż kochająca się rodzina... A nie zapominajmy - Polska jest doprawdy mistrzem w takim omijaniu zasady nieinstytucjonalizowania dzieciństwa, by dzieci trafiały do pieczy zastępczej właśnie w różnego rodzaju placówkach...
mniejszosc w mniejszosci2021.03.23 16:22
a moze ty napiszesz ile jest 100% gejow ktorzy nie tylko nigdy nie probowali z kobietami ale wrecz brzydza sie na sama mysl by zrobic? patrzac na celebrytow taka liczba jest bliska 0, czy to jest normalne?
Maria Błaszczyk2021.03.23 16:30
A co mnie to niby obchodzi? Nie mam pojęcia. Trochę jest. Wielu innych miało kontakty z kobietami. Część bo kobiety im się podobają, tylko mniej niż mężczyźni. To jeszcze nic, jeśli weźmiesz pod uwagę zjawisko odwrotne - kobiet pierwotnie w związkach z mężczyznami, które później się wiążą z kobietami, czyli dość typowy scenariusz. Część próbuje wbrew własnym upodobaniom, starając się realizować heteronormę. Ale nie wiem, co w tym nienormalnego? Seks z kobietami to normalna rzecz, wielu ludzi to robi.
Anonim2021.03.23 16:36
jak przyznasz ze zboczenia sa wyborem lub konsekwencja pewnych zyciowych splotow akcji czy zakretow to tak naprawde nikt nikomu nie udowodni ze jest chory lub niechory, bo ludzkie wybory trzeba uszanowac
Maria Błaszczyk2021.03.23 19:30
My tu nie o zboczeniach, tylko o homoseksualności. Więc co jakieś zboczenia mają do rzeczy?
Anonim2021.03.23 20:03
przyznajesz ze homo to wybor czy nie?
Maria Błaszczyk2021.03.23 20:09
Przyznaję, że zachowanie homoseksualne to wybór. Jak każde inne zachowanie. Jak jesteś hetero, to też wybierasz, czy będziesz uprawiać seks. I z kim. Ale sama preferencja - nie. Nikt z nas nie ma wpływu na to, kto mu się spodoba. Przy czym ludzie rzadko są w 100% homo lub hetero.
Anonim2021.03.23 20:20
problem istotnie polega na tym ze tych twoich 100% pedziow nigdzie nie ma wiec skoro wiekszosc ma jakis wybor to nie dziw sie ze ludzie nienawidza promotorow pedalowania, najwieksze przeklenstwo dla lgbt to robiaca im zla reklame litera t-totalna swirlandia i i b-bo wcale nie musza pedalowac jak nie trafia w zle towarzystwo
Maria Błaszczyk2021.03.23 20:25
Tylko że w seksie homoseksualnym nie ma nic złego. Więc wciąż się dziwię. Co Cię obchodzi, z kim ktoś inny uprawia seks - no, może wyjatkiem jest Twoja żona.A bycie transpłciowym to nie żadna "świrlandia". Ciekawa jestem, z iloma transpłciowymi osobami w życiu miałeś świadomie kontakt, że taki wniosek wysnułeś.
Anonim2021.03.23 20:39
tu sie zdziwisz, mialem okazje poznac t jak i wszystkich z lgbt. transplciowcow takich 100% w sumie szanuje , transwestytow nie ... chlopak tego transplciowca to hetero - teraz mozna mu zadroscic , wczesniej wspolczuc... czesto straszne sa uszczerpki na zdrowiu przez prowadzenie takiego a nie innego stylu zycia,
Maria Błaszczyk2021.03.23 20:46
Nie odróżniasz, co prawda, osoby transpłciowej od transwestyty, ale miałeś okazję ich poznać? Ale wiesz, że te zjawiska nie mają ze sobą w zasadzie nic wspólnego? I że transpłciowość to nie jest żaden "styl życia"? Niesamowite...
Anonim2021.03.23 20:57
odrozniam , wiekszosc rych paradujacych przebierancow transplciowcami nie sa, to jest patologia i to czesto nacpana... w odroznieniu od ciebie nie czuje sie lepszy i nowoczesniejszy ze poznalem paru zbokow
Maria Błaszczyk2021.03.23 21:03
A co ma transpłciowość do zboczeń? Albo do naćpania? Wciąż wszystko Ci się myli...
Anonim2021.03.23 21:05
zboczenia to jest to co nazywasz orientacja, kazirodztwo w przyrodzie tez wystepuje, i co to tez normalna orientacja? z kazirodztwa dzieci bywaja , z pedalstwa najwyzej urodzi sie hiv
Maria Błaszczyk2021.03.23 21:17
U ludzi też kazirodztwo występuje. Powszechnie niestety. Ale ma na ogół szereg negatywnych skutków. Więc się na nie nie godzimy. Ale sprowadzanie seksu do prokreacji to jakiś żart? No więc seksu nie uprawia się prawie nigdy w celach prokreacyjnych. Niezależnie od orientacji. Co więcej, w XXI wieku nie jest on w ogóle konieczny do prokreacji. Mylenie seksu z prokreacją jest czymś podobnym do mylenia biegania z ucieczką przed jakimś dzikim zwierzęciem. Niby spotkawszy tygrysa, pewnie byś biegł, ale jak "idziesz pobiegać", to nie masz na myśli uciekania, prawda?
Anonim2021.03.23 21:28
ten twoj seks grozi rakiem odbytu i tym podobnymi. Gorsze od kazirodztwa. Ja godze sie na wszystko byle sie nie chwalic sie glupota.
Maria Błaszczyk2021.03.23 21:35
Jaki "mój"? Może daruj sobie konfabulacje na ten temat, bo ani to grzeczne ani sensu za dużego nie ma. Swoją drogą, rację chyba mają seksuolodzy, gdy określają seks analny jako najczęstszą męską fantazję.
Anonim2021.03.23 21:32
Seks jest NATURALNYM elementem prokreacji, i istnieje z względu na przedłużenie gatunku. Nawet ten "nie-prokreacyjny", ponieważ odkąd rozmiary mózgu noworodka spowodowały wieloletni okres bezradności i zależności od matki, ewolucyjnie porzuciliśmy ruję i samica może nakłonić samca do długoletniej opieki nad nią i bezradnym dzieckiem. Taki nie-prokreacyjny seks to po prostu - w sensie natury - seks po-prokreacyjny, chroniący potomstwo, albo mechanizm prowadzący do następnej prokreacji, nawet bez świadomej woli osób. Jak widzisz, nie istnieje seks nie-prokreacyjny.
Anonim2021.03.23 21:41
z tego co zrozumialem masz swoje lata .. twoj potencjalny zwiazek mlodziencem ujrzal by swiatlo dzienne? bo to tez byloby nic normalnego i cos czym warto sie chwalic... i nawet takie cos jest 100 razy normalniejsze niz homo... moja kocica ma ludzkie ponad 90 lat i nie pytaj co przezywam ostatnie dni ..... masakra co ona wyrabia
Maria Błaszczyk2021.03.23 21:58
Ale z jakim młodzieńcem? Ja nie mam związku z żadnym młodzieńcem. Przy najlepszych chęciach ojca moich dzieci nie da się tak nazwać. A jakbym miała - kurczę, skąd ten pomysł, dojrzały mężczyzna to wyzwanie, a gówniarza sobie na łeb ściągać??? - to co? Myślisz, że bym go w lodówce trzymała? No więc mam głeboko w tyłku to, co ludzie o mnie myślą, więc niczym bym się nie chwaliła - ani nic bym nie ukrywała.
Maria Błaszczyk2021.03.23 21:50
Ale my nie żyjemy w naturze. Żyjemy w cywilizacji. W naturze nikt by nie biegał dla utrzymania zdrowia i urody. A my to robimy. Tak samo jest z seksem. Kiedyś było - częsciowo - tak jak piszesz. Co do drugiej częsci - polecam zapoznać się z naszymi najbliższymi krewnymi, bonobo. A teraz tak nie jest.
Anonim2021.03.23 22:03
zapachnialo japonia, tam juz kobiety maja konkurencje z niezwykle realistycznymi lalkami, wazne ze sie dobrze japonscy faceci bawia.. nie pojmuje zboczen ktore sa najwiekszym prostactwem ktore ci ludzie przedstawiaja jako cos skompolikowanego
Maria Błaszczyk2021.03.23 22:58
No tak. Zwracając uwagę na inne niż prokreacyjne fukcje seksu i za przykład dając gatunek nam bliski, ale jednak emocjonalnie i intelektualnie nieskończenie prostszy od ludzi, przedstawiłam seks jako coś "skomplikowanego". Więc nie. Ja zagadnienie upraszczam. Sprowadzam je do czegoś miedzy dwojgiem - no, czy coś koło tego - dorosłych ludzi, którzy nadadzą temu znaczenie, jakie zechcą i zrobią to w celu, jaki uznają za stosowny. I w związku z tym reszta świata może się od tego odstosunkować, bo jej sprawa nie dotyczy. Czyż to nie jest proste?
Anonim2021.03.23 21:14
ktos znajomy znal z widzenia kogos co mial dziecko z wlasna matka.. oni sie nie kochali, nie bylo tez gwaltu, po prostu tak wyszlo .. zwierzeta z kazirodztwa widzialem pewnie nie raz, daleko pedalstwu do kazirodztwa
Anonim2021.03.23 21:03
przyjmowanie dozylne alkoholu to jedna z form wprowadzenia go do krwiobiegu, czy to normalne? niby tak, ale z drugiej strony kto normalny takie cos robi? tylko dewianci szukajacy lepszych wrazen .. zboczenie to zboczenie jak zakladanie spodni na lewa strone
Maria Błaszczyk2021.03.23 21:05
Co? Alkohol dożylnie? Może wróć na Ziemię. Co ma piernik do wiatraka? I nie, zakładanie spodni na lewą stronę to nie zboczenie.
Anonim2021.03.23 21:08
tylko nie polecaj tego kolegom z lgbt bo latwo przedawkowac, oni pierwsi do najglupszych ekserymentow
Anonim2021.03.23 21:12
Alko w pewnych środowiskach przyjmuje się analnie, nie dożylnie.
Anonim2021.03.23 21:26
Masz poniekąd rację. Trudno skłonności homo nazywać wyborem, ponieważ ustalają się one często wskutek molestowania (lub zgwałcenia) homoseksualnego, i są daleką negatywną konsekwencją tej quasiprzemocy. Moga być teś efektem chorobliwego lęku przed płcią przeciwną, co może łączyć się z gwałtem albo toksycznym rodzicem. Analogicznie - chorobliwy strach przed psami może być efektem pokąsania przez watahę zdziczałych piesiów. No, ale to przecież kolejny dowód na chorobliwość/nienormalność takiego stanu. I na konieczność ochraniania dzieci i młodzieży przed jakimkolwiek kontaktem z człowiekami lgbt, którzy w "naturalny" sposób poszukują okazji do seksu, a że przy okazji niszczą kolejne życia to im lotto. Są przecież patologicznymi narcyzami i psychopatami.
Maria Błaszczyk2021.03.23 21:46
Piękne to fałszywe świadectwo przeciwko bliźnim swoim. Do tego ile kłamstw upchniętych w jednym akapicie. Ale wciąż człowiek odpowiada za swoje zachowania i żadne zgwałcenie ani toksyczny rodzic nie zdejmuje z niego możliwości wyboru. Możesz się bać psów, ale rzucanie się na nie z zębami byłoby jednak wyborem, prawda? Tak samo jest z gwałceniem. Możesz się bać gwałciciela czy tego, że ktoś Cię zgwałci, ale to jeszcze nie usprawiedliwia gwałcenia.
Anonim2021.03.23 17:05
tak marginesie przyznalas poprzez analogie ze jak typowy hetero sie pedali to wszystko jest w porzadku, git majonez, raz robi za cwela a innym razem jest przykladnym ojcem i mezem
Anonim2021.03.23 17:07
Masz trochę racji. Pewnej liczbie kobiet w okresie (pre)menopauzy regularnie odwala korba, szukają wysokowydajnych 17-latków (i to jest całkiem dobre rozwiązanie XD) a czasem jak widać - dobierają się do lesbijek.
Anonim2021.03.23 17:16
Normalnie jakbys opisywal moje nauczycielki ze szkoly sredniej. Obie zonate. Jedna wrecz mowila wprost ze podobaja sie jej mlode dziewczyny.. druga slinila sie na widok wiekszosci chlopakow a ja naiwny sadzilem ze jest ciocia jednego z uczniow co wciskal wszystkim ten kit....... przez gejow co gwalca lub uzywaja podstepow takie naturalne realcje damsko meskie sa teraz kwaliffikowane jako przestepstwo
Anonim2021.03.23 17:19
*zamężne
Anonim2021.03.23 16:48
Co ty z tym Dymerem? Przecież o tym właśnie mowa, że pederaści nie mogą mieć dostępu do dzieci. Wyobraź sobie co się dzieje gdy jakiś homoseksualista "Dymer" dostanie prawo "opieki" nad dzieckiem, może szaleć do woli, nic go nie ogranicza. A jeśli dziecko jest małe, to przekona je że pederastia to norma i tak ma być.
Maria Błaszczyk2021.03.23 20:07
Z tym Dymerem to chodzi o to, by nie instytucjonalizować dzieciństwa. I nie zapewniać zbokom łatwego dostępu do dzieci. A ludzi gotowych wychowywać dzieci z miłości będziemy wspierać? Co Ty na to?
T.2021.03.24 9:27
Oczywiście że lepiej aby nie trafiło do siostry Bernadetty, ale też dobrze żeby nie trafiło do Pana Newtona i Truonga z Australii, albo do Panów Harasz i Wirth z Connecticut. A ile jest takich sióstr Bernadett i Panów jak Newton i Wirth? pewnie i jednych i drugich sporo.
Pfft2021.03.23 15:17
Fakt, rodziny się nie wybiera. Pozostaje współczuć siostrzeńcowi.
x2021.03.23 15:38
a kto by nie chciał mieć wujka premiera? naprawdę żaden to jest wstyd
Anonim2021.03.23 15:06
Coż czarne owce moga sie trafic i w najlepszej rodzinie
Cool2021.03.23 14:39
Rodzina adopcyjna musi w jak najwiekszym stopniu odpowiadać naturalnemu wzorcowi ... Dziecko adoptowane, jest już na tylu "uszkodzone" emocjonalnie, że dokładanie kolejnych traum i deficytów to po prostu zbrodnia.
Maria Błaszczyk2021.03.23 16:20
I dlatego zakonnice zbierają na nowy sierociniec - dla dziewczynek, do tego w metropolii zamieszkanej chyba przez tysiąc osób: https://lublin.tvp.pl/49236102/budowa-w-wawolnicy-bedzie-dom-dla-dzieciakow Dlatego obchodzi się zasadę nieinstytucjonalizowania dzieciństwa umieszczając dzieci po ZOLach i innych ZPO, w których mieszka po kilkadziesiąt, albo i więcej osób. Dlatego ośrodki adopcyjne - zwłaszcza po bohaterskim wstrzymaniu przez PiS adopcji zagranicznych - pękają w szwach i rośnie liczba dzieci "nieadoptowalnych", które tam utknęły. Taka to ta Twoja troska o biedne skrzywdzone dzieci.
Anonim2021.03.23 16:50
Adopcje zagraniczne to w większości dostarczanie towaru dla zboczeńców, do burdeli i do pocięcia na organy.
Maria Błaszczyk2021.03.23 20:10
No tak. Na pewno. A to twierdzisz na podstawie...???
Cool2021.03.23 17:07
Mówisz coś o wstrzymaniu adopcji?! .... >>>> https://www.tvp.info/52194283/holandia-rzad-wstrzymuje-adopcje-zagraniczne <<<<< hmm (?) :-))
Maria Błaszczyk2021.03.23 20:22
Chyba Ci się coś pomyliło. Bardzo. Zupełnie całkowicie. Tu chodzi o sytuację w drugą stronę. Ponieważ kraje rozwijające się nie bardzo kontrolują ten proces, dochodziło tam do wielu nadużyć. Tymczasem polska sytuacja jest odwrotna. To Polska ma za dużo dzieci do adopcji - tych z wadami, których w Polsce nie wychowasz, bo nie dasz rady. Ewentualnie starsze i liczne rodzeństwa. Ale nikt nigdy nie wykazał, by, wbrew temu, co twierdzi anonim, któreś z nich pocięto na organy. Polska ten proces dobrze kontrolowała, po pierwsze zezwalając na adopcje tylko do krajów objętych konwencją haską, tylko do rodzin, które już uzyskały zgodę na adopcję w swoim kraju i tylko te dzieci, które były w Polsce nieadoptowalne - czyli jakieś 10% adopcji to było. Kilkaset rocznie. Czyli po ponad 4 latach od ich wstrzymania, mamy pewnie z półtora tysiąca dzieci, które na dobre utknęły w ośrodkach.
Anonim2021.03.23 14:19
Normalna rodzina to dziecko spłodzone przez mężczyznę z kobietą.
Maria Błaszczyk2021.03.23 16:26
Jasne. Tylko że my wszyscy istniejemy dlatego, że kiedyś, ktoś, zaopiekował się naszymi przodkami, którzy nie byli jego biologicznymi dziećmi. Stworzył dla nich rodzinę, która pozwoliła im przeżyć. Każdy z nas jest potomkiem ofiar wojen, ofiar zgwałceń, ofiar chorób, ofiar gorączki połogowej. I zamiast ideę opieki nad najsłabszymi szerzyć dalej, zajmiemy się teraz stygmatyzowaniem każdej rodziny, która nie pasuje do opisanego przez Ciebie wzorca.
Anonim2021.03.23 16:56
Jak się już powołujesz na to co kiedyś, to właśnie ewolucja społeczna dowiodła, że homoadopcje to jest zło w stanie czystym. Jakby było inaczej, nie powstałoby naturalne tabu i istniałyby tradycyjne (ewolucyjne) formy to zapewniające. Tymczasem jak widać 100% społeczeństw posiadających zdolność do wytworzenia cywilizacji naukowo technicznej mocno tępi zboczenia. Jest to jeden z podstawowych warunków rozwoju cywilizacji - poskromienie zboczeńców. Dzisiejszy szybko postępujący upadek Europy która jest już tylko swoim cieniem znaczenia sprzed pół wieku, dowodzi, że tolerancja dla LGBT oznacza zapaść gospodarczą, polityczną, demograficzną i szybki ześlizg do poziomu krajów 3 świata.
Maria Błaszczyk2021.03.23 19:57
Co to znaczy "zdolność do wytworzenia cywilizacji naukowo-technicznej"? Skąd wiesz, że kultura, która jej nie wytworzyła, nie miała takiej zdolności? Ja zapewne mam zdolność do zrobienia kotleta. A jednak go nie robię. To, że jakaś kultura czegoś nie zrobiła, nie znaczy, że nie miała takiej zdolności. Do tego my tu nie o zboczeńcach, a większość kultur nie podziela Twojego stosunku do nieheteronrmatywności. W tym kultury wysokorozwinięte, dla przykładu Zapotekowie, wyżej rozwinięci od tych barbarzyńców, co ich najechali. Czy Indyjczycy, którzy mieli wysokorozwiniętą cywilizację w czasie, gdy Polskę porastał las. A tymczasem ewolucja jednak zdaje się "akceptować" opiekę par homoseskualnych nad młodymi, dobór krewniaczy i takie tam, na co najlepszym dowodem jest istnienie homoseksualnosci. A co do krajów trzeciego świata - to Ty tak na serio? W sensie, ze ześlizgujemy sie w kierunku PKB per capita na poziomie trzycyfrowej liczby dolarów i nie będziemy mieć usług publicznych i bezpieczeństwa? Tak jakby codzienne doświadczenie wskazuje na coś zupełnie przeciwnego.
leszczyna2021.03.23 22:03
A na co dowodem wg ewolucji jest istnienie kanibalizmu albo zespołów chromosomalnych, np. zespołu Edwardsa, skoro "najlepszym dowodem" na akceptowanie przez ewolucję wychowania młodych przez homoseksualizm jest istnienie homoseksualizmu?
Maria Błaszczyk2021.03.23 22:53
Chyba Ci się mylą pojęcia. Piszesz o chromosomowych aberracjach, które nie są w ogóle dziedziczne. Podczas, gdy jak sama pisałaś, homoseksualność jest warunkowana dziedzicznie w zakresie 8-25%. Co do kanibalizmu, to korzyści z niego są dość oczywiste. Geny przekaże ten, kto zjadł. Ten, kto został zjedzony, być może również, bo dość często jest on tatusiem młodych, szczególnie u bezkręgowców. Przy czym "akceptację" wzięłam w cudzysłów nie bez powodu, otóż ewolucja nie jest procesem intencjonalnym, nie ma żadnych preferencji. Jakieś geny przetrwają - lub nie. Jeśli przetrwają - to prawdopodobnie cecha jest przystosowawcza lub mamy do czynienia z dryfem. Ale w przypadku homoseksualności to drugie wyjaśnienie jest wysoce mało prawdopodobne, o czym świadczy powszechność u bardzo różnych gatunków tego zjawiska .
leszczyna2021.03.24 7:28
Niezupełnie mi się mylą pojęcia. Aberracje chromosomowe jak najbardziej mogą być dziedziczne, choć nie zawsze w pierwszym pokoleniu. Np. zespół Downa powstaje nie tylko jako mutacja de novo, ale zależy od kombinacji chromosomalnych ze strony obojga rodziców. Dlatego podczas porady genetycznej pada pytanie, czy w rodzinie bywał zespół Downa. Zdarza się też, że osoba z tym zespołem może urodzić zdrowe dziecko, choć może jego potomek mieć zespół. W "moje 8-25%" nie dotyczyło dziedziczenia, w ogóle artykuł nie był o dziedziczeniu, ale o tym, czy i w jakim zakresie można obserwować jakieś oddziaływanie genowe na orientację seksualną. Wskazano przedział liczbowy prawdopodobnego oddziaływania, nie zmapowano genów ani nie stwierdzono, że istnieje genetyczna determinacja homoseksualizmu ani że jest on dziedziczny. Zjawisko to zewnętrzny objaw, u człowieka różne procesy nie są takie same jak u ryby czy małpy, człowiek ma rozum i potrafi świadomie kierować swoim postępowaniem. Homoseksualizm jest bezsensownym zachowaniem, bo kopulowanie osobników tej samej płci przeczy istocie płci jako takiej.
Maria Błaszczyk2021.03.24 14:20
Podałaś zespół Edwardsa, nie Downa. Homoseksualność jest dziedziczna. I powszechna. Wiele genów zresztą zmapowano i wskazano loci tych odpowiadających za występowanie zachowań seksualnych. A seks jest zajęciem jak najbardziej sensownym. Służy relacjom z ludźmi, zdrowiu i dobrostanowi jednostki. Także z osobnikami tej samej płci.
leszczyna2021.03.24 23:10
Zarówno zespół Edwardsa, jak Downa to zespoły wad chromosomalnych. Jaki jest ich sens? - bo skoro są, to wg Twojego rozumowania ewolucja je "akceptuje", na co dowodem byłoby ich istnienie. Homoseksualizm nie przekazuje genów, chyba że mamy do czynienia z zachowaniem bez różnicowania płci, gdy dane osobniki jej nie rozróżniają i kopulują jak leci, w koncu trafią na płeć przeciwną. Ale człowiek umie rozróżnić płeć męską i żenską i wie, po co one istnieją. Homoseksualizm blokuje przekaz genów i nie daje potomstwa. Jest ślepym zaułkiem ewolucji, więc w prostej linii nie jest dziedziczny. Choć ogólnie patrząc, wszystko jest dziedziczne, bo każdy człowiek musi mieć ludzkie DNA. Być może masz inne badania niż te z Science, jeśli tak, podaj, które konkretnie geny powodują homoseksualizm. Jak nieraz pisałam, Ty i ja należymy do innych cywilizacji, gdzie pojęcia co innego oznaczają. Dla Ciebie seks jest zajęciem, dla mnie sposobem na przekazanie życia w miłości i więzi małżenskiej. I normą jest to, co zgodne z naturą i moralnością, nie to, na co uczestnicy się zgadzają. Jeśli zgadzają się na seks między nastolatkiem, jego matką i kochankiem matki oraz siostrą tego kochanka, to taka kombinacja spełnia Twoje kryteria normy, dla mnie to patologia. Czy homoseksualizm służy zdrowiu? Dane Instytutu Kocha słabo to potwierdzają, a sam Lew-Starowicz zalecał specjalne prezerwatywy do stosunków doodbytniczych, bo fizjologia odbytu nie ma związku z seksem. I skutki mogą być żałosne.
Maria Błaszczyk2021.03.25 14:34
No nie. Bo widzisz, homoseksualność męska i żeńska nie jest przekazywana przez te same geny. Czyli kobieta-nosicielka genó męskiej homoseksualności i męzczyzna-nosiciel genów kobiecej homoseksualności mają statystycznie najbardziej prawdopodobną orientację. Do tego te geny męskiej homoseksualności sprzyjają większej płodności kobiet-nosicielek. Czyli jest wyjątkowo przystosowawczą cechą, a nie żadnym ślepym zaułkiem. A co do moralności - proszę, daruj sobie te pouczenia. Osoba, która żąda, by jako przykład korzyści z bycia ofiarą przemocy podawać zamordowane dziecko, a w przypadku gwałconej i maltretowanej kilkulatki zapytuje, czemuż to nie negocjowała lepszych warunków pieczy zastępczej, marny ma mandat do pouczania innych. Widzę, że masz jakiś problem z cudzym seksem - ale bądź łaskawa tak tym nie epatować. Dla Ciebie może być czymkolwiek - to nie moja sprawa i jeśli nikogo nie krzywdzisz - nic mi do tego. Problem w tym, że zajmujesz się szczuciem na innych ludzi, którzy nikogo nie krzywdzą. I oni padają ofiarą przemocy. Całkiem często umierają z tego powodu. Jesli w Białymstoku tylko opluto dziewczynę na wózku, połamano komuś kości i pobito parę dziewczyn, czy w Lublinie nikogo nie wysadzono - to nie z braku chęci. Ciekawa jestem swoją drogą, gdzie ja napisałam o seksie nastolatka z matką - zdaje się, że zawsze podkreślam niechęć do gwałcicieli - czy gwałcicielek - i koniecznosć możliwości wyrażenia zgody, o której w takiej sytuacji mowy być nie może. A co do naturalności małżeństwa - to sobie żarty stroisz, prawda? To ma być przykład naturalnego zjawiska? Więc jak to możliwe, że zwierzęta nie zawierają małżeństw w ogóle, 80% kultur na Ziemi uznaje małżeństwa poligamiczne, prawie żadne nie widzą potrzeby uznawania ich za nierozerwalne - no chyba, że zapłacisz sporo w sądzie biskupim, wtedy to co innego itd. Czyli ten naturalny wzorzec nie jest uznawany przez 99 i dużo 9 po przecinku organizmów na planecie. W tym większość ludzi. W tym znaczną część katolików. Niesamowite. A gdy się człowiek bierze o oskarżanie wykluczanych mniejszości o roznoszenie chorób, to bardzo elegancko ustawia się w jednym rzędzie z różnymi osobami od Żydów i tyfusu oraz imigrantów i pierwotniaków. Gratuluję wyboru wzorców moralności. Tak, wykluczane mniejszości częściej chorują, na różne rzeczy. Rozwiązaniem jest zaprzestanie wykluczania.
Cool2021.03.23 17:11
Należy dążyć do doskonałości a nie pielegnować lub kontynuować patologie ... na tym polega każdy postęp i rozwój w tym indywidualny! Co i Tobie polecam.
Maria Błaszczyk2021.03.23 20:54
Całkowita zgoda. I dlatego dążmy do wychowywania dzieci w rodzinach, a nie w instytucjach. Rodziny są "doskonalszym" miejscem dla dzieci niż sierocińce sióstr Bernadet.
T.2021.03.24 9:13
Oczywiście 100% racji, a rodzina według ustawy zasadniczej to związek kobiety i mężczyzny. Cieszę się że przynajmniej w jednym się zgadzamy Marysiu.
T.2021.03.24 9:22
Przepraszam, małżeństwo to związek mężczyzny i kobiety wyraziłem się nieprecyzyjnie, bo rodziną jest też brat i siostra.
Maria Błaszczyk2021.03.24 19:06
Zdaje się, że nie piliśmy bruderszafta, więc nie ma powodu się po chamsku fraternizować. A ustawa zasadnicza nic takiego nie twierdzi. Więc się nie zgadzamy, bo ja nie przepadam za łgarstwami. Ustawa zasadnicza mówi, że małżeństwo jako związek kobiety i mężczyzny jest pod ochroną państwa. Inna ustawa mówi, że traszka górska jest pod ochroną. Spróbuj z tego stwierdzenia wyciągnąć wniosek, że traszki karpackie nie istnieją. Życzę powodzenia. I grzecznie przypominam, że ustawa zasadnicza zawiera art. 235 dotyczący sposobu jej zmiany. A także, że Polska to malutki kawałeczek świata i reszta tego, co nazywamy krajami demokracji konstytucyjnych - a także wiele innych - jak najbardziej uznaje małżeństwa osób tej samej płci. Więc nawet gdyby Twoje kłamstwa były przypadkiem prawdą, to i tak tylko w danym miejscu i czasie.
matis892021.03.23 14:18
Adopcja dzieci przez sodomitów to lewacka legalizacja pedofilii. Na zachodzie lewactwo już zalegalizowało pedofilię.
Pfft2021.03.23 15:17
Dwa zdania, dwa kłamstwa. No, ale czego innego się spodziewać po katoliku...
Anonim2021.03.23 14:16
Jak chce wychowywać dziecko z partnerem to niech je sobie zrobią a nie błagają żeby inni im podarowali żeby się zabawili. To jest skrajna głupota.
Marek2021.03.23 14:16
Czy rodzina z jednym nienormalnym ,może byc normalna?
Aldona2021.03.23 14:16
Jaką rodzine założą ludzie z zaburzoną osobowością!? Nienormalnie zaburzoną i w takim czymś mają się wychowywać dzie ci na pederastó? NIE MA ZGODY NA TO!!
Agnieszka2021.03.23 14:14
Cała ta rodzinka taka egoistyczna i nieodpowiedzialna, traktująca innych (nawet dzieci) jak przedmioty do zaspokajania swoich potrzeb?
Aaa... To dlatego policja pieści się z dewiantami2021.03.23 14:00
No cóż... Zboczeniec może się trafi w każdej rodzinie, ale żeby tym się chwalić, to już zboczenie do kwadratu?!
PRAWDA2021.03.23 13:58
Zawsze się znajdą jakieś Nie Spełnia Rozumu po Ziołach ==
o ...2021.03.23 13:55
... pary homoseksualne nigdy nie stworzą normalnej rodziny ... bo normalna rodzina jest hetero, to warunek konieczny ... pary homo mogą oczywiście "coś" tworzyć, ale będzie to zawsze nienormalne, jak oni sami ...
o ...2021.03.23 19:18
... qurcze, minusują, ale nikt nie odważy się skrytykować? ... hm, bo to prawda jest ...
Patryk Kanthak2021.03.23 13:42
Mądry gość. Jak mój partner skończy z polityką to zamierzamy dostąpić błogosławieństwa w polonijnym kościele w Chicago.
trzaska2021.03.23 13:29
Skoro koleś jesteś taki postępowy to spróbujcie wraz ze swym oblubieńcem zrobić i urodzić dziecko anie wyciągać łapy po cudze.Takie to postępowe ,ze narody wymrą w kilka pokoleń kierując się taką logiką.Oczywiście ,jak taka sytuacja stanie się faktem,następnym dobrodziejstwem będzie nakaz i przymus narodzin dla kobiet bo ktoś na tak nowoczesne społeczeństwo będzie musiał pracować i wymieniać im pampersy na starość.
Maria Błaszczyk2021.03.23 16:33
Np. wyciągać łapy po takie, co na dobre utknęło w ośrodku adopcyjnym. Jak tak można? Jakieś dziecko z niepełnosprwanością czy inną nienormatywną cechą pokochać i dać mu ciepły dom. Zboczone świnie z tych gejów, co? Nie to, co nasza kochana siostra Bernadetta z Zabrza.
Anonim2021.03.23 17:02
Skoro zwykli ludzie powstrzymują się przed adoptowaniem kalekiego dziecka, a gejowi jakoś nie powstrzymują, to znaczyć może tylko dwie rzeczy. 1) Albo gejowi są hiperaltruistyczni, (ale to oczywista nieprawda, ponieważ są grupą chorobliwie egoistyczną, i sami o tym mówią) albo 2) kalectwo dziecka im nie wadzi, bo nie chodzi o dziecko, tylko o żywe mięsko. Kalekie nawet lepiej bo łatwiej zdominować i kontrolować. Wersję 1 odrzucam jako debilną. Pozostaje wersja 2.
Maria Błaszczyk2021.03.23 20:52
A może, będąc nienormatywną rodziną siłą rzeczy mniej są przywiązani do realizacji normatywnych wzorców rodzicielstwa? I tak nie będą "zwykłą rodziną", i tak nie mogą udawać, że to ich biologiczne dziecko - co często ma miejsce w przypadku rodzin adopcyjnych, zwracam tu uwagę na to, że nawet na stronie niedorzecznika praw dziecka nie ma zaktualizowanej o przyjęte później przepisy Konwencji Praw Dziecka dotyczące prawa dziecka do własnej tożsamości, więc są dużo bardziej otwarci na nienormatywność.
Anonim2021.03.23 21:16
Homosie nie muszą niczego udawać, bo jeśli mają w pieczy jakieś dziecko, na 99% jest to potomstwo jednej z tych osób, z poprzedniego związku heteroseksualnego.
Maria Błaszczyk2021.03.23 21:21
Na ogół rzeczywiście tak jest. Ale pisałam o sytuacji adopcji z ośrodka. W odpowiedzi na komentarz wskazujący na pana/i trzaska/i o niemożności "zrobienia dziecka przez gejów". Czyli po prostu od początku rozważając inną sytuację.
Anonim2021.03.23 13:07
Homoseksualiści to osoby chore które podlegają leczeniu. Nie istnieje tak zwana inna orientacja seksualna. To choroba.
A2021.03.23 13:16
Buk też nie istnieje, a mimo to nikt nie leczy katolików
Głos Rozsądku2021.03.23 13:52
Buk istnieje, wystarczy pójść do lasu, albo do tartaku, aby zobaczyć drzewo lub drewno bukowe. Poziom głupoty nie pozwala ci jednak tego ogarnąć.
Pfft2021.03.23 15:22
To może podlinkujesz jakieś badania na poparcie swoich światłych tez? Oh wait, zapomniałem, nie istnieją.
Cool2021.03.23 16:07
Potrzebujesz badań ... samodzielne myślenie i zdrowy rozsądek nie wystarcza?
Maria Błaszczyk2021.03.23 21:32
No więc choroby spisuje się w podręcznikach statystycznych. Nie ma w nich orientacji seksualnej.
gay2021.03.23 12:40
I je molestować
Głos Rozsądku2021.03.23 12:39
Broda, wy z partnerem weźcie sobie do adopcji psa (nie sukę, tylko psa, zgodnie z waszymi upodobaniami), a jak wam uda się dobrze wychować, to weźcie sobie drugiego, trzeciego... . Od dzieci wara!
Grizzly™2021.03.23 12:50
Ta… a dzieciaki niech siedzą w bidulu…
trzaska2021.03.23 13:32
Za prawdę powiadam << bidul byłby dla tych maluczkich niebem.
Maria Błaszczyk2021.03.23 23:02
Jako że nie byłam nigdy w bidulu, odwołam się do doświadczenia osoby, która była: „Dlaczego nikt nigdy nie zapytał mnie – osoby wychowanej w domu dziecka – czy chciałabym być adoptowana przez parę gejów albo lesbijek? (...) Nikt mi nie udowodni, że dwóch kochających się gejów nie dałoby mi miłości, której tak mi brakowało. I akceptacji. I poczucia, że jestem wartościowym człowiekiem, na którym komuś zależy". To Kora Jackowska.
leszczyna2021.03.24 10:16
A dlaczego Kora sama nie zapytała, skoro spodziewałaby się samego dobra od owych gejów i lesbijek?
Maria Błaszczyk2021.03.24 14:12
??? Malutkie dziecko, które pozbawiono nawet imienia, poniżane, bite, gwałcone - dlaczego nie spytało? Ty tak na poważnie?
Grizzly2021.03.24 7:54
Won złodziejska mendo bolszewicka od mojego nicka! Won parchu!
niezapomniane teledyski G.Michaela2021.03.23 12:23
Problemem najwiekszym homoseksualizmu jest to ze prawie nie istnieje, bo na oko 90% z nich ma ciągoty biseksualne by nie rzec że hetero. Nie wnikam czy można skutecznie wyleczyć. Piszę co widzę. Dezorientacja.
Warto zapytać!2021.03.23 12:22
Które normalne dziecko chciałoby mieć tatusia geja?
Anna2021.03.23 13:15
Myślę, że jest całkiem sporo dzieci, którym tatuś gej w ogóle by nie przeszkadzał, byleby ich nie tłukł i nie przepijał wszystkich pieniędzy.
Cool2021.03.23 13:21
Poniekad słusznie porównujesz patologię z patologią ... należy jednak porównywać z normalnośćią!
Anonim2021.03.23 13:39
Geje i lesbijki normalności nie przypominają nawet w małym stopniu.
Panie Ziobro2021.03.23 12:16
Jest pan… Pan wie, kim ;-)
Cool .... STOP ADOPCJI HOMOSEKSUALNEJ!!!!2021.03.23 12:14
Dziecko to człowiek!!! .... a człowieka nie bierze się bo sie ma na to ochotę! .
Anna2021.03.23 13:16
Czyżbyś postulować likwidację adopcji i pieczy zastępczej? Śmiałe stanowisko, pytanie co proponujesz w zamian?
Anonim2021.03.23 13:40
Adopcję przeprowadza się ze względu na dobro dziecka, a nie patologiczny egoizm jakiś tam gejów.
ren2021.03.23 12:06
Panie Broda jeśli chcesz pan mieć normalną rodzinę zajdź pan w ciążę, donoś w mosznie i uródź dziecinę a jeśli tego nie potrafisz to z normalnymi nie pchaj się na afisz bo choćbyśta nie wiem jak długo trzepali się wzajem to żaden w ciążę nie zajdzie pozostaje wynajem
tępy jesteś?2021.03.23 12:15
Chodzi o prawo do adopcji.
Anonim2021.03.23 12:33
W przypadku homoseksualistów o ordynarne wykorzystywanie dzieci w trudnej sytuacji dla zaspokajania swoich chorych fascynacji.
Anna2021.03.23 13:18
Posiadanie dziecka "chorą fascynacją"? Odważnie, ciekawe czy już powiedziałeś o tym wszystkim rodzicom w swoim otoczeniu :P
Ra2021.03.23 13:37
W przypadku osób o zwichrowanej seksualności pomysł "chcę mieć dziecko" nie różni się od pomysłu "chcę pieska, kotka, motorek i futerko". Wybujały egoizm i nie liczenie się z potrzebami dziecka. Ale to znany fakt, homoseksualizm oznacza skrajne i patologiczne skupienie sie na własnych popędach. Wyjaśniłem?
anonim2021.03.23 11:54
!
ℕ𝕠𝕣𝕞𝕒𝕝𝕟𝕒 𝕣𝕠𝕕𝕫𝕚𝕟𝕒 — 𝕕𝕚𝕖𝕤𝕖𝕝 𝕝𝕦𝕓 𝕓𝕖𝕟𝕫𝕪𝕟𝕒!2021.03.23 11:45
ℙ𝕣𝕖𝕔𝕫 𝕫 𝕃ℙ𝔾!
Aaa... To dlateggo policja pieści się z dewiantami2021.03.23 11:43
No cóż... Zboczeniec może się trafi w każdej rodzinie, ale żeby tym się chwalić, to już zboczenie do kwadratu?!
­2021.03.23 11:43
ℕ𝕠𝕣𝕞𝕒𝕝𝕟𝕒 𝕣𝕠𝕕𝕫𝕚𝕟𝕒 — 𝕕𝕚𝕖𝕤𝕖𝕝 𝕝𝕦𝕓 𝕓𝕖𝕟𝕫𝕪𝕟𝕒! ℙ𝕣𝕖𝕔𝕫 𝕫 𝕃ℙ𝔾!
Grizzly2021.03.23 11:41
Głupi ten Broda. Zamiast załatwić sobie posadę wdaje się w jakieś tęczoprzepychanki.
Grizzly2021.03.24 7:54
Won złodziejska mendo bolszewicka od mojego nicka! Won parchu!
Moly2021.03.23 11:41
PIS ( wyposazony w mozg KK) przez te swoja zajadlosc i pogarde dal innych wylania i trenuje nowa mloda grupe dzialaczy politycznych. Gdyby nie ta oczywista ohyda tych dzialan mlodziez spedzalaby swoje zycie na grach komputerowanych i randkowaniu. Te nowe kadry polityczne nie w ciemie bite , wiedza dobrze co sie dzieje na swiecie; jak mozna zyc w spoleczenswtie ( relatywnie) pokojowo. Zapedza ten czay PIS- tych ministrow i innych poslow od siodmej bolesci- w rog tak ciemny ze juz nic nie pomoze. Juz widac, czarno na bialym co duza czesc mlodziezy mysli o tej kulturze pogardy i niecheci.
­2021.03.23 11:40
Normalna rodzina - diesel lub benzyna! Precz z LPG!
Ya2021.03.23 11:31
Prawo do tworzenia normalnych rodzin? Normalna rodzina to matka - kobieta, ojciec - mężczyzna i dzieci, każde według swojej płci. Ale, że premier ma taką rodzinę? No, no...
Anonim2021.03.23 11:37
Normalna rodzina - diesel lub benzyna! Precz z LPG!
Art2021.03.23 11:31
A czy normalne dziecko chciałoby mieć ojca geja-zboczeńca?
Anonim2021.03.23 11:37
PiSdzielcom jakoś kryptopederasta nie przeszkadza.
CHWD 4RP2021.03.23 11:30
Co w miescie jest czesto norma - na wsi budzi zgorszenie - panna z dzieckiem, uoni som ze sobom bes slubu!, itp. Podobnie globalnie rzecz biorac - w takim zascianku jak Polska zgorszenie budzi cos, co w innych krajach zgorszenia nie wznieca.
Anonim2021.03.23 11:42
Skoro coś budzi społeczny sprzeciw, nie stało się tak bez przyczyny. Ignorowanie tych powodów przez postempaków to tylko dowód ich kretynizmu. Wystarczy popatrzeć na Badania, gdzie się dowiadujemy, że małżeństwo wykazuje osiem razy niższą przemoc od związków panny z dzieckiem z przygodnym dobiegaczem. Lewaki-kretyni nie chcą widzieć, że to oni sa przyczyną zła, przemocy i niszczenia ludzi.
T.2021.03.23 11:22
Ale dlaczego adoptować? niech próbują z partnerem spłodzić takowe :) Dwóch homosi w związku to dalej tylko dwóch pedałków, a nie żadna rodzina
🦄⚡️🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈⚡️🦄2021.03.23 11:27
To dlaczego heterole adoptują, a sami nie płodzą? Dlaczego heterolom bezpłodnym, z premedytacją nie chcącym mieć dzieci oferuje się cywilne małżeństwa? Logika frajerze!
T.2021.03.23 11:31
Czytaj ze zrozumieniem Synu już napisałem :) i nie obrażaj ojca bo Ci kieszonkowego więcej nie damy z matką.
🦄⚡️🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈⚡️🦄2021.03.23 11:34
dostrzegam syndrom niedoruchania ładnie poproś swoją katolskę żonkę to może ci da i elegancko loda zrobi :)
T.2021.03.23 11:39
Synu dlaczego obrażasz swoją matkę? Dlaczego nie okazujesz jej szacunku?
🦄⚡️🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈⚡️🦄2021.03.23 11:41
widzisz trzeba było chodzić na normalne lekcje a nie brednie katechezy to byś dziś nie pyerdolił jak potłuczony i katolska żona by ci dała i gałe też zrobiła😂
T.2021.03.23 11:47
Synu ja wiem że miałeś trudne dzieciństwo, że przebierałeś się w ubrania swojej starszej siostry, że dzieci się z Ciebie śmiali na ulicy. Swojego chłopaka możesz oczywiście przyprowadzać do domu, ale przestań obrażać swego ojca i matkę. Czym matka Ci zawiniła? Kiedy lekarze doradzali aborcję ona Cie urodziła. Nie masz prawa jej tak obrażać! Natychmiast wyłącz ten komputer! Bierz się do nauki, masz dopiero 14 lat.
🦄⚡️🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈⚡️🦄2021.03.23 11:51
widzę katozyebanie level hard! matka cię jednak nie powinna wys.rać😂
T.2021.03.23 11:57
I jeszcze swoją babkę obrażasz, pierwszą feministkę w rodzinie... Patryk natychmiast przestań trollować!
🦄⚡️🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈⚡️🦄2021.03.23 11:59
nawet wiesz jak się nazywam😂 gabinet psychiatryczny czeka tam szukaj pomocy, nie w kościele!
T.2021.03.23 12:02
Patryk, słodki cukiereczek pupeczek jak mówią na Ciebie koledzy, albo kupy wylizywacz, to nie imię. Jeszcze raz Ci powtarzam, nie obrażaj matki i ojca. To że zabraniamy Ci się przebierać w ciuchy siostry i odbywać stosunku z chomikiem nie nie powód aby nas obrażać!
Bystry2021.03.23 11:21
Najlepiej niech zaadoptuje caly srociniec. Bedzie mial jedno na kazda noc. Swiat zwariowal.
🦄⚡️🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈⚡️🦄2021.03.23 11:27
widać pedofilowi chleb na myśli
Bystry2021.03.23 11:57
"Polak Ateista Dumny Gej". Udez w stol a nozyce sie odezwia. Podoba sie temat co... LOL
🦄⚡️🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈⚡️🦄2021.03.23 12:00
no właśnie widać jakie nożyce się odezwały Bystrego i jego pedofilnych pokus...
Bystry2021.03.23 12:45
A wiesz co jest w tym wszystkim najbardziej wku....ce? Ze wy wyciagacie na swiatlo dzienne swoje sprawy lozkowe zeby cos tym ugrac. Kogo to obchodzi z kim ty sypiasz czlowieku. Wszyscy to maja w du.ie. Ale nie, ty musisz pokazac swiatu: patrzcie na mie jestem wielki, bzykam facetow i jestem dumny. Nalezy mi sie specjalne traktowanie. W du.ie to mam i wiekszosc ludzi tez. Jak dlugo tacy jak ty trzymaja sie z daleka od dzieci to bzykaj sie z kim chcesz. Kogo to obchodzi. Twoje zycie i twoje sumienie,
Zatroskany2021.03.23 11:20
To wbrew Bogu, naturze, to absurd... to grzech.
🦄⚡️🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈⚡️🦄2021.03.23 11:28
twojemu bogu zapomniałeś dodać
cv2021.03.23 11:18
Jesteś pedałem nie żadnym gejem zboku jeden, możesz se adoptować goryla !
Skrzypek na dachu2021.03.23 11:10
Baba i chlop moga sobie normalna rodzine rozmnazac ale zwiazki zboczencow na gratyfikacje pobudzen dewianckich nigdy nie moga byc normalne , to tylko choroba umyslowa dlatego juz jest niemozliwe aby cudze dzieci adoptowac ideologicznym alfabetodeprawatorom .
homoseksualizm, to kara za bezeceństwa2021.03.23 11:08
List do Rzymian 1, 26-27  "Dlatego to wydał ich Bóg na pastwę bezecnych namiętności: mianowicie kobiety ich przemieniły pożycie zgodne z naturą na przeciwne naturze. NOWY TESTAMENT -- Podobnie też i mężczyźni, porzuciwszy normalne współżycie z kobietą, zapałali nawzajem żądzą ku sobie, mężczyźni z mężczyznami uprawiając bezwstyd i na samych sobie ponosząc zapłatę należną za zboczenie"  ----- W tym fragmencie Paweł wyraża się w sposób bardzo jasny. Zachowania homoseksualne zaliczane są do "bezecnych namiętności", które godzą w godność osoby ludzkiej.
Darek2021.03.23 11:57
Bardzo dobrze napisałeś - homoseksualizm wedle Biblii jest karą za bezeceństwa. A teraz zacytuj 2 wersy wcześniej - jakie to bezeceństwa spowodowały tak dotkliwą karę? Co Biblia nazwała zboczeniem?
leszczyna2021.03.23 13:05
Ten człowiek u góry nie napisał tego, co Ty twierdzisz, że napisał. Homoseksualizm jest wypaczeniem natury, a to jest konsekwencją złego oglądu rzeczywistości: poganie nie rozpoznali Stwórcy mając możliwość podziwiania Jego dzieła stworzenia. Oddawali cześć stworzeniu zamiast Stwórcy i doszli do pogwałcenia natury. To jest właśnie "plane - błąd", łac. error, praktyka wbrew naturze wskutek zlekceważenia prawa Bożego. Potocznie mówiąc zboczenie- deviatio.
Po 11 ...2021.03.23 11:05
To dobrze, że otwarcie wyznał, bo po zdjęciu bym się nie domyślił.
Anonim2021.03.23 11:13
daltonista? nie zauważyłeś 6 (cyfra szatana) kolorów będących znakiem "firmowym" homoseksualistów, którymi poobwieszał się ten pryszczatek na fotce jw.?
Skrzypek na dachu2021.03.23 11:14
Test na to czy wspierasz LKGBPQZ..........dasz sie jemu wydupczyc .
ateusz2021.03.23 11:03
Pora zakazać celibatu jako niezgodnego z naturą
Anonim2021.03.23 11:05
Jesteś przestarzały, przegrywie. Orientacja Aseksualna jest od dawna już uznaną normalną orientacją.
oto, do czego pederastom są dzieci2021.03.23 11:03
Jakiś już czas temu światem wstrząsnęła afera pedofilska Pizzagate, w którą zamieszane były osoby z najwyższych kręgów władzy, kultury, biznesu itd. Na świat wtedy wyszły przerażające fakty odnośnie pedofilskiego torturowania dzieci,  +"adrenochrom' w kręgach tzw "elit"  -----------------------------
Sadysta2021.03.23 11:01
a ja w myśl swojej orientacji seksualnej chciałbym związać i wybatożyć tego siostrzeńca. prawa dla sadystów!!! prawa dla sadystów!!!
Staś2021.03.23 11:06
Niemal cała współczesna nauka i język jest oparty na katolickiej spuściźnie. Kościół Powszechny był jedyną instytucją, która wspierała i rozwijała naukę i gromadziła ludzi wokół myśli postępowej. Podstawy prawie całej współczesnej nauki wywodzą się z pracy ludzi Kościoła. Gdyby nie mnisi przepisujący manuskrypty w zaciszach klasztorów to do wynalazku Guttenberga raczej nie doszłoby w najbliższych tysiącleciach. Cały postęp i współczesna rzeczywistość jest stworzona przez osoby wywodzące się ze związku kobiety i mężczyzny. Związki homoseksualne są niereproduktywne z natury. Należy stanowczo zakazać adopcji dzieci przez pary homoseksualne bo to oznacza nieszczęście dla tych dzieci. One będą mieć zniszczoną psychikę i postrzeganie świata na całe życie.
Anonim2021.03.23 11:01
Nie wolno gwałcić natury.
Skrzypek na dachu2021.03.23 10:57
Zdeprawowana ideologia sodomogomorycka juz nie kryje ze chce normalnym ludziom dzieci odbierac .
Hallo2021.03.23 10:54
Jak ktoś nienormalny chce stworzyć normalną rodzinę????
ateusz2021.03.23 10:53
"pomysł Ministerstwa Sprawiedliwości, które chce zakazać adopcji parom homoseksualnym" Hmm ale przecież adopcja dzieci przez pary homosekualne już teraz jest niemożliwa. Zresztą para heteroseksualna niebędąca małżeństwem również nie może adoptować dziecka. Dlaczego MS marnuje czas pracy urzedników opłacanych z naszych podatków na zakazywanie czegoś, co już jest niedozwolone?
🦄⚡️🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈⚡️🦄2021.03.23 10:57
To prawda jednak wychowywanie dzieci w rodzinach jednopłciowych jest zupełnie legalne i powszechne wg. badań prof. Izdebskiego w ostrożnych szacunków w Polsce funkcjonuje przynajmniej 50tys rodzin homoseksualnych. W zakresie adopcji niemożliwe jest przysposobienie dziecka dla jednopłciowej pary to trzeba zmienić i to zrobimy, natomiast już teraz i od dawna jest możliwa adopcja w pojedynkę, a następnie wychowywanie dziecka wspólnie z partnerem tej samej płci. Tego PiSdy nie zmienią choćby się zesrały, musieliby zmienić Konstytucje, na co nie mają większości, poza tym UE dałaby też ostro do wiwatu.
Anonim2021.03.23 11:06
50 tysięcy brutalnie krzywdzonych i psychicznie okaleczanych dzieci... trzeba zrobić z tym porządek.
Anonim2021.03.23 11:21
W przypadku stwierdzenia hodowania dziecka adoptowanego przez parkę dewiantów, należy w trybie natychmiastowym dziecko odebrać, a samych hodowców przykładnie i zgodnie z prawem UKARAĆ.
🦄⚡️🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈⚡️🦄2021.03.23 11:36
najpierw obwieściłeś się nauką, teraz wyrocznią prawa choroba psychiczna postepuje!
harry2021.03.23 10:48
tak, tak, świry, napiszcie jeszcze, że wasze dewiacyjno-tęczowe "badania" dowodzą, iż odbyty wielu pederastów wykazują coraz więcej lepszych cech przystosowawczych do roli macicy niż obserwuje się to od początku ludzkości w odniesieniu do macic heteroseksualnych kobiet - matek
🦄⚡️🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈⚡️🦄2021.03.23 10:53
Badania dowodzą niewygodnej prawdy dla katolstwa co robi katolstwo kwiczy katolstwo i zaklina rzeczywistość😂 Zamiast zazdrościć i wymyślać głupoty lepiej grzecznie poproś swoją katolską żonkę może ci wreszcie da i elegancko loda zrobi to przestaniesz utyskiwać na niewygodne fakty :)
wrocławianin2021.03.23 10:48
takie straszydlo to tyko na pedała się nadaje .Żadna kobieta tego potworka by nie zechciała.
Stop tęczowej zarazie !2021.03.23 10:46
Dewiacje dają się leczyć ale potrzebna jest dobra wola dewianta .
Strazak2021.03.23 10:46
aa dlaczego ten pedał ma nos odsłoniety a policjant z boku stoi i nie reaguje!?
Rozsądek2021.03.23 10:46
Jak to jest że ci ludzie nie potrafią zrozumieć że dwóch gej nigdy nie stworzy normalnej rodziny. Co więcej, nie stworzą nawet nienormalnej rodziny, bo rodzina to ojciec i matka i dzieci. Możliwe są tylko zabiegi nazewnicze takie jak nazwanie związku dwojga homoseksualistów małżeństwem - jak byśmy ich nie nazwali to zawsze będzie to związek dwojga homoseksualistów a nie małżeństwo. Co z tego, że ja nazwę się Chińczykiem albo dźwigiem? Czy mam szansę zostać dźwigiem albo stworzyć z dźwigiem normalną rodzinę.
🦄⚡️🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈⚡️🦄2021.03.23 10:48
Od wieków i zarania dziejów cały czas LGBT tworzą normalne piękne rodziny. Skąd przekonanie, że w ogóle zależy nam na uznaniu naszych rodzin przez katolstwo? Dla katolstwa rodzina to proboszcz z ministrantem. Liczą się fakty, a nie katolskie wynurzenia.
Anonim2021.03.23 11:07
Nie stwierdzono żadnej rodziny lgbt, bo to fizycznie niemożliwe.
🦄⚡️🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈⚡️🦄2021.03.23 11:12
stwierdzono, tylko ty nie stwierdziłeś, ale ty sobie możesz nie stwierdzać hue hue
Anonim2021.03.23 11:13
LGBTizm naukowy, hehehe, powtórka z łysenkizmu.
nie ślepy2021.03.23 10:42
Pedały i normalna rodzina...to se pedale uródź! Bezczelność pedalstwa nie zna granic!
Anonim2021.03.23 10:39
Czy to dziecko ma już partnera?
🦄⚡️🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈⚡️🦄2021.03.23 10:26
SZACH-MAT katole :)
Anonim2021.03.23 10:41
A tak poza tym wiatry masz w porządku?
🦄⚡️🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈⚡️🦄2021.03.23 10:46
spadaj zboczeńcu sprawdzać wiatry swojej katolskiej PiSdy
Zdziwiony2021.03.23 10:48
Nie wiem nie próbowałem, ale mówią że ze stosunku pedałów to nie dziecko ale dodatkowa kupa wychodzi.
🦄⚡️🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈⚡️🦄2021.03.23 11:05
Następnym razem jak ci stara będzie wsadzać na slingu polecam umyć doopsko. Twojej starej też😂
🦄⚡️🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈⚡️🦄2021.03.23 10:25
Kwestia adopcji i wychowywania dzieci przez pary gejowskie i lesbijskie jest przedmiotem kontrowersji w wielu krajach. Przeciwnicy praw osób LGBT argumentowali, że rodzicielstwo osób LGBT ma negatywny wpływ na dzieci[9]. Istnieje jednak konsensus naukowy, że dzieci par jednopłciowych rozwijają się tak samo dobrze jak dzieci par heteroseksualnych. Nie wykazano, żeby orientacja seksualna lub tożsamość płciowa rodziców miały negatywny wpływ na rozwój dzieci. Przekonanie, że dzieci potrzebują zarówno matki, jak i ojca, nie znajduje potwierdzenia w badaniach naukowych. Wyniki niektórych badań, w których dopasowano do siebie rodziny, sugerują, że umiejętności rodzicielskie gejów i lesbijek mogą być nawet lepsze niż umiejętności heteroseksualnych rodziców.
🦄⚡️🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈⚡️🦄2021.03.23 10:25
https://pl.wikipedia.org/wiki/Rodzicielstwo_os%C3%B3b_LGBT
harry2021.03.23 10:46
tak, tak, świrze, napisz jeszcze, że wasze "badania" dowodzą, iż odbyty wielu pederastów wykazują coraz więcej lepszych cech przystosowawczych do roli macicy niż obserwuje się to od początku ludzkości u heteroseksualnych kobiet - matek
🦄⚡️🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈⚡️🦄2021.03.23 10:50
zamiast zazdrościć i wymyślać głupoty lepiej grzecznie poproś swoją katolską żonkę może ci da i elegancko loda wreszcie zrobi to przestaniesz utyskiwać na niewygodne fakty :)
Olo2021.03.23 10:24
Pederastia to ciężkie zaburzenie które w większości przypadków ewoluuje w kierunku pedofili, zoofili itp.
Anonim2021.03.23 10:19
Zło homoadopcji nie wynika z tego, że co dziesiąte dziecko zostanie wykorzystane, tylko z tego, że opiekunowie prawni będą im wpajać patologiczne wzorce relacji, przymuszać do homoseksualizmu i uniemożliwią im nawiązywanie poprawnych relacji i założenie rodziny. No, ale dla Lewaków życie ludzi nie ma najmniejszej wartości, zeżrą oni je dla przyjemności i się obliżą.
jajo2021.03.23 10:09
Biedny premier Morawiecki, taki odmieniec w rodzinie. U mnie w rodzinie nie ma homo.
🦄⚡️🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈⚡️🦄2021.03.23 10:10
zdziwiłbyś się :>)
wkrw2021.03.23 10:46
W każdej jest, bądź spokojny :D :D
Anonim2021.03.23 11:18
Na szczęście popaprańców się wyklucza.
🦄⚡️🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈⚡️🦄2021.03.23 11:57
i dlatego zostałeś samotnym starym zgorzkniałym koniobijcą do lesbijskich pornoli? nie, to przez katoprawackie zyebanie!
Anonim2021.03.23 12:36
Mam nadzieję że i ciebie wykluczyli, zanim narobiłeś szkód, siary i krzywd.
🦄⚡️🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈⚡️🦄2021.03.23 10:09
Mam nadzieję, że dzielny Franek da ostro do wiwatu Pinokiowi przy wielkanocnym stole😂
Cool2021.03.23 10:07
Każdy człowiek ma prawo, żyć w normalnej heteroseksualnej rodzinie! ... Lepsza najgorsza rzeczywistośc niż substytut! ...
killpedryll2021.03.23 10:06
Parówczaki trzeba tępić.
🦄⚡️🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈⚡️🦄2021.03.23 10:12
Za dużo nas, a do tego mamy za sobą większą część przyzwoitego społeczeństwa. Dni homofobicznego prawactwa są policzone to wasze ostatnie kwiki.
pracownik ratusza warszawskiego2021.03.23 10:25
ty palancie napisz co oznacza slowo ,,prawactwa".?W żadnym slowniku tego wynalazku nie znalazłem.
🦄⚡️🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈⚡️🦄2021.03.23 10:29
ty już dobrze wiesz co to znaczy
hehehe2021.03.23 10:49
Dużo was? Chyba w geyklubach Warsiawki bo wśród społeczeństwa nie więcej niż 4 promile a i nastawienie do was jest całkiem inne niż wam się wydaje i nie chciałbyś się o tym przekonać :-)
czyżby kolejna "kobieta" z Brodą?2021.03.23 10:03
Broda!pryszczata parowko! ile ci Aaadddaaaaś zapłacil za te chore wynurzenia?
Anonim2021.03.23 9:55
"Nie jest to na pewno ten czas, ale ja bym dążył do tego, żeby adopcja dzieci przez pary homoseksualne była oficjalnie dozwolona w Polsce" Jedź do Holandii. Tam już odbywają się takie targi adopcyjne. To ci postęp !
Ben2021.03.23 9:52
Całe szczęście, że nie został księdzem bo by pragnął dziecka w innym celu.
Anonim2021.03.23 9:58
A skąd wiesz, jak jest tutaj ? Nie możesz wiedzieć. Ja też nie wiem. A Tobie od razu uruchomiła się tylko alergia i kojarzenie wszystkiego z Twoją obsesją.
Donald2021.03.23 10:27
za to wszyscy rabini to albo pedały albo pedofile.
Nienormalna normalność?2021.03.23 9:47
Albo gej albo normalna rodzina, czy to takie trudne do zrozumienia?
Nienormalna normalność?2021.03.23 9:52
A co ma uchodzić za normalne i kot o tym decyduje?
Anonim2021.03.23 9:58
Czyj kot ? ;-)
Ra2021.03.23 10:02
Normalne jest to, co udowodniło swojej normalności w procesie EWOLUCJI. Czyli normalność to Wartości Tradycyjne. Tradycyjne - czyli sprawdzone ewolucyjnie. Proste, przegrywie?
Napoleon2021.03.23 10:06
Nie kot, tylko nauka.
damka2021.03.23 9:40
Nie da się "przekręcić" kół z roweru do samochodu i "normalnie" pojechać...
GTR2021.03.23 9:32
To wszystko pomieszanie. A Premier nic nie poradzi.
hehehe2021.03.23 9:27
Skoro płeć zależy od "widzimisię" to niech jeden z was stwierdzi, że jest kobietą, zróbcie se bachora i po problemie. A potem mu się "odwidzi" i będzie po staremu :-)
Cool2021.03.23 9:23
Nie macie prawa odbierać dziecku szans na wychowanie w NORMALNEJ HETEROSEKSUALNEJ RODZINĘ! ... dziecko to nie piesek, że się go bierze bo ma się ochotę! ..... STOP HOMOSEKSUALNEJ ADOPCJI!!!!
Anna2021.03.23 9:43
A masz prawo skazać dziecko na dom dziecka?