Prof. Pawłowicz: Broniarz mami nauczycieli. Chce obalić PiS!!! - zdjęcie
08.04.19, 08:35screenshot Youtube

Prof. Pawłowicz: Broniarz mami nauczycieli. Chce obalić PiS!!!

73

RODZICE ! Zajęcia w placówkach oświatowych NIE są w Polsce ODWOŁANE,dyrektorzy MUSZĄ przyjąć WSZYSTKIE dzieci i zapewnić im opiekę,NIE bierzcie ich do pracy !” - przypomina w swoim wpisie na twitterze poseł Prawa i Sprawiedliwości, prof. Krystyna Pawłowicz.

Dalej dodaje:

W razie odmowy i braku lekcji - wnioski do prokuratur i skargi do kuratorów przeciw organizatorom i dyrektorom szkół”.

W kolejnym swoim wpisie stwierdza też:

Rodzice, pamiętajcie! Walczcie też sami z postkomunistycznym terrorem ZNP. Nie puszczajcie im tego płazem, bo ich rozzuchwalacie”.

Prof. Pawłowicz pisze też:

Oni mają w planie DESTRUKCJĘ Polski,a nie nauczanie,OBALENIE rządu,a nie interes nauczycieli i uczniów”.

dam/twitter,Fronda.pl

Komentarze (73):

Polak2019.04.9 6:30
Panno Pawłowicz, to ie "Broniarz" chce obalić PiS, wszyscy Polacy chcą obalenia PiSu, PiS wspierają tylko rosjanie i prorosyjscy agenci.
violencja2019.04.8 20:31
W moim realu spotykam fajnych ludzi , życzliwych , uczynnych i kulturalnych, smutnych i pogodnych, na Allegro też i na you tube:) Jednak otwierając internet w innej sferze widzę szambo , urynę , fekalia , ropę, smród i inne ścieki wydobywające się z ust moich Rodaków . Zażenowanie , bo ani logiki w tym/ Kali czemu nie -BO NIE/, ani kultury , ani miłości.Mam swoje poglądy , ale nie obrażam innych , nie wylewam pomyj , chociaż nie lubię wielu polityków i frakcji. Z większością rzeczy i spraw nie zgadzam się.Nie jestem pisowska , ani PO. Czy jeśli powiem / z braku argumentów merytorycznych /,że ktoś jest krowa , świnia , ma tłuste przyrodzenie, panna oraz wiele innych epitetów czy to rozwiąże problem , czy coś pomoże, czy tylko wyleję wiadro pomyj? RÓŻNIJMY SIĘ PIĘKNIE-Jarecki jeśli czytasz , to Twoje powiedzenie P>S. to nie Kaczyński ten Jarek , ale ktoś zupełnie inny, ktoś , kto jest autorem stwierdzenia -RÓŻNIJMY SIĘ PIĘKNIE Jacy kochani jesteśmy?Z pomyjami czy piękni?Pomimo wszystko.
Dżambo2019.04.8 19:07
pawłowicz= SWINIA +
kto2019.04.9 5:12
Kryska to nie świnia, ona dostanie 500+.
WKL2019.04.8 19:06
niech obali PiS ... a później zobaczą jak im Po robi jesień średniowiecza.. zobaczą podwyżki jak świnia gwiazdy ...
Jan Vincent z Bydgoszczu2019.04.8 19:05
Piniendzy nie ma i nie będzie !
POrada2019.04.8 18:22
Strajkujących zwolnić z pracy ,a ich pensje przeznaczyć na podwyżki dla niestrajkujących nauczycieli !
Foster2019.04.8 15:38
Krycha uspokój się - przecież tak nie wypada, zwłaszcza pani nie wypada.
Zenon2019.04.8 15:24
Kocham panią Krystynę :D
Psychiatra2019.04.8 18:12
Może da się to leczyć, ale szanse marne.
violencja2019.04.8 20:17
Ja nie kocham , ale cenię i szanuję , mąż mój osobisty także.
Agnieszka2019.04.8 13:58
I jeszcze jedno. Strajk nie zwalnia nauczycieli z obowiązku obecności w miejscu pracy w godzinach wyznaczonych przez swój plan zajęć. Czy sprawdzono obecność wszystkich deklarujących przystąpienie do strajku?
Suweren2019.04.8 15:36
Tak. Tam gdzie mój wzrok sięga - tak. Może weź ty się do PiSu zapisz. Świetny z ciebie materiał - wszystko ci się należy!
anonim2019.04.8 13:25
Według Siostry Łucji, rokiem rozstrzygającym miał być rok 2017, wydaje się, że wyrok został czasowo wstrzymany, misja ostatniej szansy?
violencja2019.04.8 20:15
Nie wierzmy w przepowiednie z podaniem daty,jehowici wierzą w daty , my nie.
Agnieszka2019.04.8 13:22
To co powiedziała pani Pawłowicz i więcej - wszystkie prawa rodzica, obowiązki szkoły oraz dostępne dla rodziców narzędzia do obrony dobra dzieci - powinny być wymieniane codziennie w TVP przy okazji wszystkich programów informacyjnych. To niedopuszczalne, że w imię zysków nauczycieli bezpieczeństwo dzieci jest zagrożone, rodzice muszą ryzykować utratą pracy przez gorszą jakość jej wykonywania lub jej opuszczanie albo ponosić straty finansowe, odwożąc dzieci do jakichś babć, wynajmując opiekunki, itp. A przy tym wielkie ryzyko przez brak wiedzy lub lekceważenie prawa spada na dyrektorów. To ich obowiązek zapewnić na czas zaplanowanych zajęć opiekę uczniom. Jeżeli tego nie zrobi i placówkę zamknie w czasie strajku, to ponosi nie tylko to ryzyko dyscyplinarne, o którym mówi pani Pawłowicz, ale wręcz odpowiedzialność kryminalną, jeżeli coś się w tym czasie stanie dziecku, które powinno być pod jego opieką. Zawsze tak jest, że w razie wypadku ucznia w czasie gdy powinno być na lekcji odpowiada za jego bezpieczeństwo nauczyciel i jedyny ratunek dla niego to to, gdy może udowodnić, że nie zaniedbał obowiązków, bo był obok i po prostu to był wypadek losowy, jaki może się zdarzyć zawsze a nie jego wina. Jak szkoła zamknięta, to nie ma żadnego "alibi" w razie np.potrącenia w tym czasie ucznia przez samochód.
anonim2019.04.8 12:47
Dokładnie, bardzo ostre i starannie przygotowane strzelanie. Tu nie chodzi o polski rząd, o ujarzmienie Polaków!
Agnieszka2019.04.8 12:34
Jeżeli Trzaskowski w styczniu chciał dać podwyżki, ale się wstrzymał , bo ZNP poprosiła, by tego jeszcze nie robił, to jest oczywiste, że nie o dobro nauczycieli chodzi.
adam2019.04.8 12:29
Jeżeli Jarosław chce dać "pińcet" na każdą krowę,no to już jestem ZA..!
Azazel2019.04.8 12:20
Niejaka posłanka Pawłowicz ma być beneficjentką 600+: stara krowa, która żre jak świnia.
słowiczek poznański2019.04.8 12:53
Ein Jude bleibt ein scheissejude.
Daj spokoj2019.04.8 13:12
To porównanie jest bardzo krzywdzące dla krów i świń, bo one nic złego nie robią.
ZERR02019.04.8 12:19
Jak dla mnie, nauczycielom należy się raczej obniżka. Raz że jest ich za dużo, a dzieci coraz mniej. Dwa, że za taki poziom nauczania jak jest teraz to powinni raczej płacić karę, nie brać pensje. Jak ktoś ma wątpliwości, niech sobe porówna książki z PRLu z tymi co teraz. To się w pale nie mieści co zrobiono z materiałem, jakieś "nauczanie spiralne", czyli uparte kopanie rowów po to aby je zaraz zasypać. Tylko niech się nie zasłaniają "podstawą programową" bo to żałosne.
Agnieszka2019.04.8 13:06
Akurat podstawa programowa nigdy nie będzie tematem ich zainteresowania (poza zasłanianiem się nią) a tym bardziej protestów. To tacy nauczyciele i takie związki, co ich najmniej oświata i jakość nauczania zajmuje. P.S. A przepraszam, bo kiedyś tym specjalistom od "przyprawiania gęby", co w życiu Gombrowicza nie poznali a już na pewno nie zrozumieli, to coś ktoś kazał krzyczeć, że to wieszcz największy ze wszystkich i bez niego polska literatura i szkoła się zawali. No ale to tak jacyś "oświeceni" od traktowania Gombrowicza jako instruktażu do walki z przeciwnikami kazali, więc się nie liczy...
Ja2019.04.8 12:16
Lewusy na łOnecik !!!!!!! WON !!!
Piotr Nowak2019.04.8 12:17
Moment. Ok?
..|..2019.04.8 12:31
..|..
kto2019.04.8 15:03
Prawik po nie skończonej podstawówce.
rdaneel2019.04.8 12:13
Czy w ogóle da się zrobić jakikolwiek protest tak żeby nie zostać: - komuchem; - UBkiem; - czerwoną hołotą; - LGBT; - zachodnim reakcjonistą (no trochę sie zagalopowałem ale tryb narracji identyczny)
Piotr Nowak2019.04.8 12:16
w Polsce PiS? Nie.
Jaroslaw z ziemi wolskiej2019.04.8 13:12
Precyzyjnie - w Wolsce.
Anarchosyndykalizm Antykatolicki2019.04.8 11:22
PAWŁOWICZ, TY OCIEKAJĄCA TŁUSZCZEM CIPO!
Batko2019.04.8 10:56
Pani Krystyna ma RACJE. ŻADNYCH ustępstw wobec ,,nierobłw-18 godz.pracy Tygodniowo ,a 99% pracuje 40 godzin.ZDELEGALIZOWAĆ ZNP.
Piotr Nowak2019.04.8 11:47
I zlikwidować szkoły!
ZERR02019.04.8 12:03
w moim 'weekendowym zasięgu podróżnym' za PO zlikwidowano chyba cztery szkoły. Spekulowałem sobie, jakby było fajnie kupić i przerobic na ogromny dom z solidnym wyborem pokojów. Gdzie wtedy był Broniarz? Szkoły należy po prostu sprywatyzować pod Bon Oświatowy. Skończą się cyrki z 'latarnikami', albo wrażymi 'katechetami'. Wybór będzie. Jak ktoś sie uprze (i zapłaci) na latarnika, niech ma ich nawet tuzin. Jego cyrk, jego małpy. Skończy się masakracja programowa, i uparte unikanie uczenia dzieci tego co za PRLu potrafił opanować byle półdebil.
Piotr Nowak2019.04.8 12:14
Nie! Trzeba zlikwidować szkoły w ogóle. Uczenie ludzi jest bez sensu. Nauczycieli zwolnić. Budynki zaorać i posadzić ryż. Ty byś chciał prywatyzować? No ok. Ale frondle chcą zwolnić wszystkich i kto będzie uczył? Ja? Ty? - no lepiej nie ;) Aha i Broniarz jest tu nieistotny. PO i inne parchy też. Przecież nie o to chodzi.
Z cicha Petz2019.04.8 13:11
Dzieci powinny być nauczane tylko przez proboszcza, ewentualnie przy braku wystarczająccej ilości sukienkowych - katechetów. Szczególnie na rynku pracy byliby pożądani ci sukienkowi ze zdolnościami bioterapeutycznymi, jakiś powinien znać prokurator stanu wojennego, niejaki piotrowicz.
ZERR02019.04.8 13:24
Dzieci powinny byc tak nauczane jak zechcą ich rodzice. Z całą pewnościa nie powinny być tak nauczane jak kombinuje marksistowskie szumowiny w rodzaju "z cicha pec" Czyż nie, półgeju?
Z cicha Petz2019.04.8 18:11
Na marksizmie niestety nie znam się tak dobrze jak twój szczerbaty idol z żoliborza, tak więc się nie wypowiem. Swoją drogą ziober to ty?
Daria2019.04.8 10:49
Ja też chcę obalić PiS, ale tej Pawłowicz lepiej idzie.
słowiczek poznański2019.04.8 10:25
W materiałach propagandowych widać, jak nauczyciele w czasie strajku piją kawę i zajadają kanapki... z PRAWDZIWYM masłem - pewnie od Sorosa! :D
Zenon2019.04.8 15:29
A mieli strajkować głodem, barany bolszewickie :D
go\305\233\304\2071112019.04.8 10:04
niezależna już nie przepuszcza komentarzy popierających nauczycieli, tam wolno tylko krytykować i w ten sposób nauczycielom zamknięto usta. cenzura na całego działa!
Super fronda.2019.04.8 10:27
I z tej rozpaczy przyszedłeś na Fronde pajacu!
mmH2019.04.8 13:08
Kto czyta to gófno, chyba tylko pis-zyeby ?
Bogo2019.04.8 10:00
Komuchy i ich potomkowie chyba przesadzili i to ich wykasuje jak rodzice się w wkurw.....ją.
zeby bylo jak bylo2019.04.8 9:53
ty icka jestes z takich wadowic jak ja z gminy zydowskiej
Marek2019.04.8 9:52
Broniarz to stary komunista. Tacy się nie zmieniają a niemądrzy nauczyciele wierzą, że on im pomoże. Nie pomoże. Zatopi. A sam wypłynie na wierzch i będzie się śmiał z głupców.
kto2019.04.8 11:15
Jak by teraz rządziło PO to byś hipokryto wył z radości.
rdaneel2019.04.8 12:14
Dobrze że taki Piotrowski jak lelija....
pozdrawiam bolek i kazirodek2019.04.8 9:51
darek przeciez w zydokomunie to co drugi to glupek antypolski
paw2019.04.8 9:48
prostaczka w natarciu :))
gość1112019.04.8 9:35
wszystkie te trzy panie obecne wczoraj na rozmowach plus Pawłowicz zarabiają po 30 tys netto na miesiąc! ale im się należy, innym nawet 3tys żałują!
No-mad2019.04.8 9:27
Niezły ten Broniarz - omamił prawie 90% świetnie zarabiających nauczycieli, którzy nieświadomie dali się zmanipulować - BZDURA. A te niewdzięczne bakałarze nie chcą się rozmnażać i brać 500+, nie chcą też być nazywani nierobami, nie chcą być upokarzani. Wichrzyciele chcący obalić rząd opatrznościowy, podważyć dyktat wodza i pani z broszką - BZDURA. Brawo drodzy Państwo walczycie o swoją godność i prestiż Waszego zawodu !!!
zygma2019.04.8 14:15
Belfry to mięso armatnie dla Schetyny i jego podwykonawcy Broniarza ! Ale oni kochają Platfermę ponad wszystko. Tusk mroził pensje całe lata i cichutko !!!
Halina 2019.04.8 14:44
Niż w szkołach spowodował brak godzin dla nauczycieli ....dzięki 500+ ....nauczyciele będą mieć w przyszłości zatrudnienie! Tyle w temacie! Podcinają sami sobie "gałąź na której siedzą"! ;)
Albert2019.04.8 9:22
A ja w dalszym ciągu przypominam frondowskim zakutym łbom, że Pawłowicz NIE JEST profesorem i NIE NALEŻY jej w ten sposób tytułować, jako że to uwłacza wszystkim osobom, które sobie uczciwie na ten tytuł zapracowały.
Really2019.04.8 13:07
Frondelkowe zakute łby tak się dowartościowują - tworzą swoje autorytety, bo prawdziwych u tych bolszewików nie znajdziesz :D
Postęp i Swoboda2019.04.8 9:17
PiS to jednak bardzo postępowa partia, obok dr Pawłowicz, która identyfikuje się jako profesor zasiada Beata Szydło, która identyfikuje się jako mąż stanu. Martwić może jedynie niejaki Jarosław, który choć bardziej przypomina Napoleona, identyfikuje się jako Zbawiciel.
lolek kremowka2019.04.8 9:20
Jarosław (według najnowszego sondażu dla TVP) jest przystojnym, wysokim mężczyzną
Jarosław Leśny 2019.04.8 8:56
Może i PiS się obali, ale Kryski się nie da za cholere, postawne to dziewcze gorsze od psa ganiajacego za motórami po wsi, gotowa odgryzc nogawki razem z kołami.
Matylda z Wadowic2019.04.8 8:49
a i jeszcze. Panna Pawłowicz NIE JEST PROFESOREM!!!!
JaKi2019.04.8 17:03
Nie długo bedzie pastorem :)
Matylda z Wadowic2019.04.8 8:48
Panna Pawłowicz bełkocze jak zwykle i sieje nienawiść. Piekło czeka na nią....
Agnieszka2019.04.8 12:54
Strajk nie zwalnia szkoły z odpowiedzialności zapewnienia opieki uczniom w czasie zapisanym na grafiku planu zajęć danego ucznia. To nie problem rodziców jak to się stanie. Nikt nie ma prawa zmuszać ich swoim szantażem do ponoszenia kosztów finansowych np. poprzez wynajmowanie zastępczej opieki, brania wolnego w pracy czy jakichkolwiek uszczerbków na jakości wykonywanych przez siebie obowiązków prywatnych i zawodowych. A tym bardziej nie wolno dopuścić do sytuacji, gdy rodzice, żeby usługi nauczycielom oddawać będą ryzykowali bezpieczeństwem swoich dzieci, nie zapewniając im takiej opieki. Za bezpieczeństwo dzieci w czasie, gdy powinny być lekcje odpowiada szkoła i jeśli to zaniedbają powinni za to odpowiadać a jak się coś w tym czasie uczniom stanie, to oni a nie rodzice mają kryminał na sobie. Zawsze tak jest. Uczniowi może zdarzyć się wypadek, ale nauczyciel odpowiada, jeśli go przy nim wtedy nie było i nie zapewniał mu opieki. Zapoznaj się z prawem zanim zaczniesz wypowiadać takie rzeczy i nie blokuj tego, żeby z przysługującymi prawami zapoznawani byli rodzice a może i dyrektorzy, którzy do kryminału mogą pójść jak nie wypełnia obowiązków i przez to dzieciak zginie na jakiejś ulicy.
Rozbawiony2019.04.8 13:05
Oj chyba piecze cię trzecie oko. Dobrze, ma piec pisi trollu. Może zajmij się dziećmi zamiast wypisywać głupoty pod każdym artykułem, a nawet pod każdym komentarzem. W skrócie - WON!
Agnieszka2019.04.8 14:03
Czyżbyś nie chciał likwidacji państwa prawa? Dbałość o praworządność ci też dopieka oprócz wolności słowa? Bądź dorosły i się zdecyduj albo KONS-TY-TUC-JA albo OTUA.
lOL2019.04.8 18:09
Chyba musiałaś wypaść za młodu z wózka.
Suweren2019.04.8 15:32
Tak... teraz pełno takich rodziców, którzy uważają, że niemal każdy ma wobec nich jakieś obowiązki i powinności. Zdradzę ci więc sekret - większość ma gdzieś twoje pacholęta. Raz na jakiś czas zajmij się nimi sama. 500+ jest? Jak jest, to nie musisz mi za to dziękować, najmij sobie opiekunkę, zobacz jaka jest rynkowa wartość samej opieki (bez edukacji) i jesteśmy kwita.
Darek2019.04.8 8:46
Wraca PRL. Zastraszanie. Ja głupi głosowałem na nich.
Agnieszka2019.04.8 12:42
Głupia to jest lub byłaby kobieta, która zgodziłaby, żebyś dzieci z tobą mieć.. Jak je masz, to biedne te twoje dzieci skoro ich dobro chcesz poświecić na ołtarzu swojej chorej nienawiści do PiS. A może jeśli masz dzieci wymagające opieki, to weź zwolnij się ze swojej pracy albo niech cię z niej wywalą, bo musisz zastąpić ich w ich obowiązkach, żeby mieli lepiej, wygodniej w życiu. A i nie zapomnij, żeby ich wesprzeć w domaganiu się wynagrodzenia za dni strajku, gdy musiałeś kosztem swojej pracy i swoich finansów wykonywać ich obowiązki.
mmH2019.04.8 13:03
Jeśli faktycznie głosowałeś na pisuarczyków to faktycznie jesteś głąb.
ZERR02019.04.8 13:21
oj wraca... jak czytam takie cudo: "My, uczniowie, wspieramy ich w strajku, wiedząc, jak ciężką i odpowiedzialną pracę wykonują" od razu przypominają mi się zafajdane czasy schyłkowego PRLu. https://fakty.interia.pl/polska/news-uczniowie-muremzanauczycielami-opublikowali-spot,nId,2926632 Normalnie CZYSTA komuna, można uwolnić pawia. W przeciwieństwie do "darka" pamiętam jak wyglądał PRyL, nie byłem już takim małym dzieckiem.