Prof. Bilewicz: Chciałbym żyć w kraju, w którym młodzież może sobie profanować pomniki. Niech dokazują - zdjęcie
02.09.20, 06:10Screenshot Youtube - HIA Polska / Fot. via Pixabay

Prof. Bilewicz: Chciałbym żyć w kraju, w którym młodzież może sobie profanować pomniki. Niech dokazują

134

Skandaliczny wpis prof. Michała Bilewicza. Psycholog społeczny napisał na Twitterze, że chciałby aby w Polsce młodzież mogła dowolnie szargać świętości.

Wykładowca UW napisał:

Nie rozumiem oburzonych zachowaniem Margot. Chciałbym żyć w kraju, w którym młodzież może sobie obrażać symbole, profanować pomniki i zniesławiać ministrów”.

Dalej stwierdził:

Dopóki nikogo nie biją, mogą dokazywać. Wsadzanie dzieciaków do aresztu to skandal, niezależnie od poglądów czy orientacji”.

W sieci pojawiło się już mnóstwo komentarzy wskazujących na absurdalność tego, co pisze Bilewicz:

Profesor Bilewicz chciałby, żeby polska młodzież obrażała symbole żydowskie i profanowala żydowskie pomniki. Co się z tym facetem dzieje?”.

W innym komentarzu podobnie zauważono:

Ciekawe jak wyglądałaby reakcja pana Bilewicza na >>profanację<< pomnika Bohaterów Getta czy dowolnie wybranej synagogi”.

dam/twitter,Fronda.pl

Komentarze (134):

Jan Radziszewski2020.09.29 7:49
Fajdam w gacie, bo niedługo mnie zdemaskują... Poznali się na moich banialukach. Do widzenia!
Polexit2020.09.27 17:06
Wyjedź sobie cwaniaczku do swojego kraju. Tam w Telawiwie, czy Jerusalem na pewno Żydzi mogą niszczyć wszystkie pomniki, a więc i Ben Guriona też. To ci się marzy?
Darek2020.09.10 13:26
Dlatego pan profesor ma tytuł profesora i firmuje swoje wypowiedzi nie tylko własnym imieniem i nazwiskiem, ale także twarzą i autorytetem, a autor tego pseudo-artykułu wstydzi się pod nim nawet podpisać. Nie zna on bowiem terminu "wolność", nie słyszał o zasadzie Halla: "Nie zgadzam się z twoimi poglądami, ale po kres moich dni będę bronił twego prawa do ich głoszenia".
Czytellnik2020.09.3 13:41
Ile ten człowiek wziął pieniędzy od Sorosa albo innych lewaków?. Teraz musi pisać takie brednie. Sprzedał się. Nie ma wyjścia. Myślicie że oni by mu darowali, gdyby zaczął pisać normalnie?
Darek2020.09.10 13:29
A Ty ile wziąłeś pieniędzy od Putina i innych lewaków? Pieniądze Sorosa w Polsce rozdzielał między innymi Mateusz Morawiecki a także fundacje zaprzyjaźnione z Lechem i Jarosławem Kaczyńskimi, spytaj doktora marksizmu-leninizmu Jarosława Kaczyńskiego i Mosze-Usza Moravetzky`ego ile dokładnie wzięli kasy od Sorosa i na co, a lewactwo pan doktor marksizmu-leninizmu Kaczyński może spokojnie wykłady prowadzić - nawet nie musi - wdraża tę ideologię w życie w kaczym kołchozie, w który zmienia nasz kraj.
Wojtek Polak2020.09.3 9:44
ja bym chciał aby lewaccy-homo-terroryści weszli do domu Bilewicza i zniszczyli mu mieszkanie ale że by go nie bili. kolejny prof debil dołącza do grona lewackich prof idiotów jak Hartman Płatek Sroda Sadurski Simon . cz lewak to musi być od razu debil?
OZ2020.09.3 0:36
Panie prof. - to proszę założyć u siebie w domu dom uciech.
polacke2020.09.2 18:34
Teraz w temacie - Pan Bilewicz może chcieć, Polacy niekoniecznie. Nie każdy jest na szczęście zwolennikiem rozkładu moralnego.
polacke2020.09.2 18:30
W tym wieku można zostać profesorem uniwersyteckim? To jakieś żarty? A może to geniusz, który w trybie pilnym zaliczył wszystkie przewody naukowe zakończone habilitacją. No nie wiem.
kibic2020.09.2 16:27
Były redaktor naczelny pisma „Jidełe”, później przez kilka lat redaktor „Słowa Żydowskiego” - i wszytko jasne !!!
kibic2020.09.2 16:24
Skąd UW bierze takich debili !!!
emeryt2020.09.27 17:09
Czyż nie jest on członkiem narodu czosnkowego?
fdfd2020.09.2 16:05
panie profesorze, współczuję panu, powinien pan może pójść na jakąś terapię ?
tomasz2020.09.2 16:02
niestety poziom tytułu profesorskiego spada do coraz niższego poziomu...
Jahu🐟2020.09.2 15:58
Ja, Bóg Jahu🐟 umieram ze strachu.
Anonim2020.09.2 13:15
co za czasy przybywa psycholi.
Podstawy edycji tekstu2020.09.2 12:23
PRZED znakami przestankowymi (przecinkiem, kropką) NIE należy stawiać spacji, ale koniecznie należy ją umieścić po nich. Przed nawiasem otwierającym należy umieścić spację, ale za nim na ogół już nie. Dopuszcza się w pewnych przypadkach odstępy po nawiasie otwierającym (dla zwiększenia przejrzystości i wyróżnienia).
Panie Grzesik2020.09.2 12:16
Dlaczego nie zatrudni pan moderatorów?
Darek2020.09.2 12:56
Zastanów się, skoro nadal nie udało się zatrudnić choć jednego dziennikarza, to co tu o jakiś moderatorach w ogóle myśleć.
Báthory István2020.09.2 12:12
https://hu.wikipedia.org/wiki/B%C3%A1thory_Istv%C3%A1n_erd%C3%A9lyi_fejedelem
ja2020.09.2 12:11
zlo dobrem zwyciezaj
buli2020.09.3 12:49
Racja, ale psychol nie może być wykładowcą akademickim. Tutaj potrzebny jest medyk.
Tom Bombadil2020.09.2 12:05
Czy w Polsce istnieje w prawie karnym pojęcie "naruszenie miru domowego" i czy jest to karalne? Czy nadal jesteśmy "państwem teoretycznym" z kartonu? Czy PiS jest "partią białej flagi"? A może w elitach władzy jest tak wiele "kretów", że elity nic nie mogą. Warto (trzeba!) kupić i przeczytać znakomitą powieść ks. Malachi Martina "Dom smagany wiatrem". Tam jest opisana cała technologia, jak przejęta została - przez zdrajców i wrogów - ogromna struktura (Kościół katolicki) i skierowana na nowe, autodestrukcyjne tory. To samo dzieje się teraz z państwem polskim. Nie możemy się tylko "bronić". Musimy atakować. Inaczej za 10 lat nas nie będzie.
Anonim2020.09.2 12:05
Zaproś ich pan do domu,niech dokazują u pana,może pan dołączy będzie wesoło .
ebz2020.09.2 12:05
A któż go tu przetrzymuje siłą ? Niech wraca do kraju swoich przodków . Gdziekolwiek on jest . Podpowiem . Na południowym wschodzie . Tam będzie mógł robić co zechce . To Eden . Będzie mógł deptać pomniki naszych poległych powstańców czy Żołnierzy z Westerplatte . Bezkarnie .
Anonim2020.09.2 11:58
Panie psychologu Michał Sz to nie dzieciak,to dorosły człowiek ,dokazywać to sobie mógł w piaskownicy ,teraz ma ponosić odpowiedzialność za swoje czyny .
katolik2020.09.2 11:51
wyżej sram niż dŭpę mam
lewak2020.09.2 11:51
Chciałbym żyć w kraju, w którym młodzież może dać w mordę prof. Bilewiczowi. Niech dokazują!
»nie ślepy« a powinno być »nie — ślepy«2020.09.2 11:50
:-D
katolik2020.09.2 11:49
pseudoprofesorku kiedyś się dowiemy, że ktoś śmiał sprofanować ciebie. Te swoje mądrości pewnie przelałeś na papier jakiejś ksiązeczki
widziałem go koło zrzutu Czajki2020.09.2 11:46
miał dwa kolczyki w uchach oraz kominiarkę;zwolennik Antify
na UW powołać katedrę antypolonizmu2020.09.2 11:42
wyssanego z mlekiem Mame i plemniakami Tate
wstrzymać granty2020.09.2 11:40
zlikwidować tzw międzykatedrę
Dzisiejsze uczelnie w Polsce2020.09.2 11:23
to wylęgarnia socjopatów i kosmopolitów bez żądnych wartości . Powodem jest właśnie taka jak na foto kadra wykładowców .
OZ2020.09.2 11:13
Panie prof. - powinien wrócić pan do kraju z jakiego pan się wywodzi.
A ty durniu do krainy Oz2020.09.2 11:16
:-P
Ten kraj to Turcja, ojczyzna Chazarów2020.09.2 12:10
Chwilowo są w państwie Izrael i w Polin
Darek2020.09.2 11:17
Daj dobry przykład i wracaj do Moskwy!
Piotrze Pałka2020.09.2 11:08
Flaga LGBT nikogo nie obraża. A zwłaszcza Żydów, którzy sami doświadczyli poniewierki.
castfetish2020.09.2 11:05
Setki bezpłatnych zdjęć kobiet w gipsie: http://www.gipsverband.de
nie ślepy2020.09.2 10:54
No z gęby to on mi wygląda na przygłupa! Natury nie da się oszukać jakimś zdobytym za "gęsi" papierkiem!
tyś ślepy i w dodatku głupi chuj2020.09.2 11:00
:-P
nie ślepy2020.09.2 11:18
:-P, jak porypaniec, popłuczyna pokomusza, palant,pedał,półgłówek, popapraniec, posraniec itd, itp ...mogę tak długo na twoim poziomie o twoim podpisie palancie!
do lekcji niuniek2020.09.2 11:42
i sprawdź, jak się pisze partykułę nie z przymiotnikami, boś durna gimbaza póki co.
nie ślepy2020.09.3 10:29
Słuchaj mądralo, gdybym napisał nick poprawnie to taki "geniusz", jak ty by nie miał o czym napisać! I jeszcze jedno, zdania się zaczyna z dużej litery baranie!
George Orwell2020.09.2 10:26
Jeśli wolność słowa w ogóle coś oznacza, to oznacza prawo do mówienia ludziom tego, czego nie chcą słyszeć.
Darek2020.09.2 10:25
Dlatego pan profesor ma tytuł profesora i firmuje swoje wypowiedzi nie tylko własnym imieniem i nazwiskiem, ale także twarzą i autorytetem, a autor tego pseudo-artykułu wstydzi się pod nim nawet podpisać. Nie zna on bowiem terminu "wolność", nie słyszał o zasadzie Halla: "Nie zgadzam się z twoimi poglądami, ale po kres moich dni będę bronił twego prawa do ich głoszenia".
Alojzy Cedzidło2020.09.2 10:10
A ja tradycyjnie nie będę fluchcił na Profesora . Może się dowiem kiedy zostanie uchwalone prawo aby takich , jeśli zdrowi zwinąć legalnie do paki . Jeśli zaś chory , leczyć przymusowo . Boję się tylko .że grono uczonych na Uczelniach mocno by się uszczupliło, albo i znikło, Skąd to moje podejrzenie? A jest reakcja Uczelni? Prof . Nalaskowskiego w mig zawiesili za krytyką pedałów.
Darek2020.09.2 10:41
Głosisz poglądy stalinowskie. Wolność słowa właśnie polega na głoszeniu poglądów które si.e innym nie podobają, wieszanie hasał i symboli na pomnikach, tak długo jak fizycznie pomników nie uszkadzają jest właśnie wolnością słowa. Ta idioto-ciężarówka tzw. pro-liferów także powinna mieć pełne prawo sobie jeździć ze swoimi durnymi hasłami a Margot oczywiście za fizyczne jej uszkodzenie odpowie, ale nie jest to wynik wolności słowa, bo gdyby ciężarówka głosiła hasła które się nie podobają katolikom, to już z powodu braku wolności słowa policja by ja zatrzymała i prawdopodobnie nawet zarekwirowała. Stalin i Hitler rozumiał właśnie tak wolność słowa jak Ty ją rozumiesz - jako głoszenie poglądów które się podobają jakiejś większości a uderzającej w mniejszość i karanie za głoszenie poglądów mniejszości, które się nie podobają większości.
nie ślepy2020.09.2 11:00
Jesteś zwykłym debilem, który jak reszta we wszystko wplata faszyzm i hitlera. Dziadu wieszaj sobie swoje szmaty kolorowe na swoim a nie na naszych pomnikach. Przyjedź łajzo i spróbuj powiesić jakieś g.wno na moim płocie, to zobaczysz swoją wolność!
Darek2020.09.2 11:16
Wy bolszewicy jesteście niereformowalni. Czasami człowiek cywilizowany żałuje swego ucywilizowania, które nie pozwala z przyczyn humanitarnych, stosować wobec Was, bolszewików, Wasze własne metody.
Japa2020.09.2 12:11
Chorobcia ... Ratuj pan niedouczonego . Co to jest ten bolszewik nieucywilizowany . Pogubiłem się . W 1917 to kto mordował i gwałcił . W 1920 to samo . 17 września 1939 też . To byli pisowcy , czy ci z pod kolorowej szmaty co to maluj pomniki , a mimo ,że podobno w nic nie wierzą i niczego się boją , przed Allahem mają pełne gacie .
Alojzy Cedzidło2020.09.2 11:55
No i proszę . Mamy rasowy przykład wolności nie tylko słowa . Trochę to w "wykładzie pana "Darka " wymieszane , wolność słowa z wolnością czynu , ale najciekawszy jest Jego pogląd na "dzieło Hitlera i Stalina " To MORDOWANIE prawdziwej elity i zastępowanie jej swoją zalicza Pan do obrony swoich teorii .A ta wolność czynu . Pomniki są nasze , Polaków . Są jak nagrobki w celu upamiętnienia czynu , osoby. To ja mam propozycję , albo prośbę o opiniowanie mojej "prośby " Powiedz Pan gdzie leży grób kogoś ukochanego z Pana rodziny . W ramach wolności czynu zawieszę na nim czerwony sztandar z sierpem i młotem. Przyrzekam sikał na znicze nie będę .
nick2020.09.2 10:10
Panie profesorze !!! Od rzemyczka do koniczka. Nawet jak pozwoli pan aby profanowali pomniki to za parę dni przyjdą panu wywalą drzwi a z panem nie wiadomo co zrobią. ZREHABILITUJĄ tak, że się pan z tzw rozumem nie pozbiera. Przykład wyjdzie od "profesora" i do niego wróci i to podwójnie.
Japa2020.09.2 10:17
Ostro napisane , ale prawdziwe . Daruj szczerość ale Ameryki nie odkryłeś Ani się oglądną i wyrośnie nowy <<Cyba >> , Oby tylko jeden.
Dariusz2020.09.2 9:56
"Profesor" jest niezwykle wyrozumiały i tolerancyjny.Jego wyrozumiałość kończy się gdy pada pytanie czy jego tolerancja obejmuje synagogi,meczety i symbole z nimi związane.Wówczas zapada śmiertelna cisza i dłonie zaczynają się pocić i drżeć.
Japa2020.09.2 10:23
Nie jemu jednemu . I to jest najsmutniejsze . Stalinowi i Hitlerowi udało się wytępić prawdziwych a wyszkolić swoich uczczonych
Japa2020.09.2 9:54
A ja sympatyk młodych margotów , stanę po stronie Pana Profesora . Spełnię Jego marzenia . Panie Profesorze , gdzie jest grób Pana matki , dziadka . .. Pojadę lub pójdę i zrobię kupę , lub nasikam na pomniki . No ... Chyba że w Izraelu . Nie pojadę. Tam byśmy obaj siedzieli jakiejś żydowskiej pace .
katolicka kretynizacja polski 🇵🇱2020.09.2 9:53
Profesor doktor habilitowany od zboczeń i pedałów? To ma być nauka? Co za idiota nadał mu tytuł?
Anonim2020.09.2 9:47
pokolenie inteligentów (profesorów, sędziów, wykładowców akademickich) wychowanych na rewolucji seksualnej 1968 r. ?
Darek2020.09.2 11:22
Długo nad tym towarzyszu myśleliście, żeby wydarzenia marca '68 nazwać rewolucją seksualną?
Anonim2020.09.2 9:44
ostatnio piszą, >>> śmierć bogatym <<<? młodzi ludzie na usługach LGBT wymyślonego przez gadzie mafie pedofilskie aby uzyskać dostęp do dzieci? dokąd zmierzamy? przed nami efekt kuli śniegowej?
Darek2020.09.2 10:49
ALe hasło "śmierć bogatym" to hasło homofobiczne. LGBT przecież na ogół są nieco lepiej sytuowani niż średnia populacji, statystycznie mają nieco wyższy iloraz inteligencji co niewątpliwie pomaga w życiu zawodowym. Często też ucieczka w karierę stanowi dla nich ucieczkę przed społecznym ostracyzmem. Jeśli osoba LGBT chce założyć rodzinę i mieć dzieci musi się przygotować na spory wydatek. Szkoła prywatna, która zapewnia dzieciom LGBT bezpieczeństwo i chroni przed homofobią to koszt 3 tys. miesięcznie, często i więcej. Także właśnie bolszewickie hasła "śmierć bogatym", czy zabrać bogatym i dać biednym - jak głosi PiS i jego zwolennicy, uderzają właśnie w społeczność LGBT.
piotr2020.09.2 9:40
Widać wyraźnie że te literki przed nazwiskiem nic nie znaczą.
piernik2020.09.2 9:26
albo bić po mordzie profesorów. Żałosne!
Anonim2020.09.2 9:21
Profesor ?????? co to za typ ? jakiś idiota, zamknąć za nawoływanie do terroru przeciwko społeczeństwu i skończy pierdoły głosić,za mordę i do paki oszołoma !
mika2020.09.2 9:18
I to jest dowód na to, że psycholog ci nie pomoże a może zaszkodzić. To zawód w którym można powiedzieć wszystko, bo niby na wszystko mają patent...
prawy2020.09.2 8:57
to prof. za sianie zamętu ,nic nie wiedzący naidologowany slugus bolszewiohitlera walka na śmierć i życie wyjętych spod PRAWA niszczycieli DOBRA na ZIEMI zapłacą wszyscy i9 ci którzy niby niewinni patrzą z założonymi rękami jak niszczą SWIAT,bezbożni!!!!!!!!!!!!!!
sceptyk2020.09.2 8:54
Ktoś tym "profesorom" nadaje te tytuły. Czy wszystkie nasze uniwersytety juz pogubiły się? Dokazywać to mogą dzieciaki w podstawówce. Gdy uczyłem się na PW zajęcia odbywały się ca 45 do 50 godzin w tygodniu, na uniwersytetach na kierunkach "ideologicznych" ca 10-15 godzin na tydzień. Więc co się dziwić, że z nudów głupieją. Po takich "studiach" rórnirz "kadra naukowa" zachowuje poziom.
andy2020.09.2 9:19
Faktycznie ten "profesor" z przedszkola robi wstyd prawdziwym profesorom. Ośmiesza siebie swoimi głupimi słowami, ale także rykoszetem dostaje się i nim. Bardzo to smutne.
nick2020.09.2 10:12
Tytuł uzyskał od takich samych jak on naukowców
Jahu🐟2020.09.2 8:50
Kochana młodzieży, jeśli ten pan ma jakichś bliskich na cmentarzu, "proszę" zalejcie wszystkie te pomniki gnojówą.
spiros2020.09.2 8:48
A ja chciałbym żyć w kraju w którym profesorowie pomyślą zanim coś powiedzą. Jeżeli potrafią jeszcze samodzielnie myśleć.
astm.2020.09.2 8:43
Kto temu matołowi dał tytuł prof.Nie ma co się dziwić ,że obywatele nie szanują ludzi z tytułami naukowymi. Do jednego wora dano zasłużonych, mądrych i idiotów. Myślę ,że czerwona zaraza wyprodukowała z tytułami ludzi niegodnych w miejsce wymordowanych przez szwabów i sowietów a teraz resortowe dzieci
Agnieszka2020.09.2 8:43
Chciałabym żyć w kraju, w którym tak zachęcana taka młodzież takim "autorytetom: i profesorom robi na głowę skoro inaczej nie potrafią się obudzić ze swojego lewactwa i porypania
Anonim2020.09.2 8:40
Panie Profesorze , a co Pan powie jak zprofanują Pomnik - Nagrobek kogoś z Pana najbliższej rodziny . Nagrobek to też pomnik , i co Pan wtedy powie???.
On jest profesorem?2020.09.2 8:18
Wszyscy wiemy że tytuły naukowe bardzo się zdewaluowały, ale to co plecie ten ktoś, to jest nawoływanie do anarchii, buntów i pogromów. Na to są paragrafy, to burzenie ładu społecznego i niszczenie państwa prawa, o które ci oszuści tak rzekomo dbają.
żydokomuna tonie2020.09.2 8:07
a GW bankrutuje
Anonim2020.09.2 8:06
Profesorku !!! Powinno ci odebrać tytuł profesorski. Twój pogląd to pogląd żula !!!
smakosz koszernej wieprzowiny2020.09.2 8:06
chciałbym żyć w wolnym kraju i wejść do synagogi i podczas czytania Tory jeść opyswzny boczek wędzony parzonywieprzowy
Polak2020.09.2 8:05
To nie profesor, to idiota.
Wicio Napletek2020.09.2 8:03
tojedż dokraju tego swego - do Izraela
Bożena2020.09.2 8:02
Czy pan profesor zgodziłby się na profanowanie tego, co mu bliskie, o ile posiada jakieś wartości
Anonim2020.09.2 7:58
To właśnie dzięki takim ludziom Hitler doszedł do władzy!
Krótko2020.09.2 7:57
To sprofanujemy twój rodzinny pomnik na cmentarzu. Pasuje? Jak zabawa to zabawa.
Michał Jan2020.09.2 7:54
Jeżeli te marzenia profesorka się spełnią, to tylko wtedy, gdy to już nie będzie kraj, tylko jakaś papka społeczna. Pomników się nie profanuje, ale jedynie obala - i to wyłącznie na końcu (vide: pomnik Feliksa Dzierżyńskiego w Warszawie).
...2020.09.2 7:47
We Francji od lat dokazująca młodzież pali samochody i niszczy mienie, podobnie w Ameryce. Czy chciałby Pan Bilewicz aby spaliła jego samochód, czy zniszczyła jego dobytek dokazująca młodzież?
mienie pana profesora nieee!!2020.09.2 8:43
Pan "profesor" ma na myśli mienie innych osób.
verizanus2020.09.2 7:32
Najważniejsze w kraju już ma. Musimy składać się na jego uposażenie (godziwe) do Urzędu Skarbowego, teraz już myśli z nudów o ptasim mleczku...;)
Observer2020.09.2 7:31
Czy to głupkowate oblicze na zdjęciu u góry to ten "profesor " Bilewicz?
Grizzly2020.09.2 7:30
Chciałbym żyć w kraju w, którym nie byłoby takich skur...iałych "profesorów"!
jula2020.09.2 7:24
Pomniki na cmentarzu też? Twój też? Jak pomniki to pomniki, jak wszystkie to wszystkie.
AVI2020.09.2 7:21
A ja chce żyć w kraju, w którym takie osobniki jak bilewicz, nigdy nie otrzymałyby tytułu profesora. A gdyby tak przypadkiem się stało, na ową kuriozalną wypowiedź odezwałaby się od razu komisja etyki uniwersytetu, na którym bilewicz pracuje, a rektor zawiesiłby zajęcia profesora. I gdyby nie odwołał swoich słów, zostałby po prostu zwolniony, bo demoralizuje młodzież. I na koniec powiem, że pomimo swoich tytułów, bilewicz jest po prostu beznadziejnie głupi, ponieważ nie rozumie podstawowych zasad społecznych i zachowuje się jak niespełniony anarchista z Koziej Wólki.
Po 11 ...2020.09.2 7:14
Warto jasno napisać dlaczego kolorowe flagi pojawiają się na katolickich pomnikach. Mechanizm zawsze jest taki sam. Za komuny oblewaliśmy farbą pomniki Lenina, Stalina, a nie pomniki Mickiewicza, czy Kościuszki. Dlaczego? Bo zawsze "atakuje się" pomniki oprawcy, najeźdźcy, uzurpatora. Wniosek: Przestańcie atakować LGBT, to i LGBT wam odpuści. Miłego dnia.
Jarosław Karłowaty2020.09.2 7:44
jakość merytoryczna twoich wpisów ostro pikuje w dół, dorównujesz już temu co się wylewa z Czajki do Wisły
Japa2020.09.2 20:25
Nie jestem obyty w tej polityce . Proszę o pomoc . Jakie to ataki prześladowania przeżywają LG itd . ? Stanę do walki o prawa tych L iG i T i B Tylko muszę znać przeciwnika i znać jego winy . Taki jestem . Proszę P 11 , napisz szczegóły . Tylko nie zalecaj mi zmienić płci tak ja ta Margot .
ROBOTNICZAkrew2020.09.2 7:14
Katolickie bydło znów nic nie zrozumiało, co widać po komentarzach poniżej. Edukacja jak krew w piach!
jula2020.09.2 7:26
Katolickie bydło to co? Nie sposób zapytać: kto?
Szczerze mówiąc2020.09.2 7:09
Chyba lepiej myć podłogi w Biedronce, niż kształcić się u takich "profesorów". Zgroza..
RobotniczaKrew2020.09.2 7:12
W dvpie byłes, gvwno wiesz.
jula2020.09.2 7:28
Megaaa prostackie. Żadnego merytorycznego argumentu. OVER
ROBOTNICZAkrew2020.09.2 7:52
Won do kuchni jula, św Paweł ci nakazuje!
Japa2020.09.2 20:32
A ja myślałem ,że ci mierni ale wierni , czyli PZPR -owcy , ORMO-wcy wymarli . A tu masz jeszcze żyje I krzyczy :" wyciągnijcie mnie z pod niego (pisowca ) bo go zabiję "
NarodowiecNS2020.09.2 7:07
Pod warunkiem, że każdy kto chce może im dać po mordzie.
jula2020.09.2 7:29
Nie mam brata, muszę poćwiczyć. Należy się.
Po 11 ...2020.09.2 7:07
Wolność polega np na tym, że tolerujemy kościelne flagi profanujące publiczne drogi podczas procesji. Tolerujemy kościelne symbole na ścianie w świeckim urzędzie. Dlaczego nie tolerujemy zatem kolorowej flagi na kościelnym pomniku???
Monia2020.09.2 7:39
Każdy ma swoją wolność i nikomu nic do tego. Każdy niech się zajmie swoim ''ogródkiem'' i nie wpimpala na teren innego. Wolność i tolerancja? Niech walczą o swoje prawa, skoro uważają, że ktoś im te prawa odbiera, lecz niech nie odbierają praw innym grupom społecznym. Niech szanują ich prawa i wolność tych grup. Niech nie profanują świętości tak drogiej tym grupom. Każą szanować i tolerować siebie równocześnie nie szanując i nie tolerując innych. Jak to nazwiemy?
Po 11 ...2020.09.2 7:54
A kto zrywa, depcze i pali tęczowe flagi? Kto wyzywa od zboczeńców, odmawia praw i atakuje? Kto wpier...się do świeckiej sfery z mszą w TV, z religią w szkole? No sorry, jak Kuba bogu, tak bug Kubańczykom.
Jarosław Karłowaty2020.09.2 11:49
podaj umocowanie prawne, że ta kolorowa szmata jest flagą, nawet szmata unijna nie ma żadnego umocowania prawnego, czeka na odpowiedź
Michał Jan2020.09.2 7:51
Jak widzisz tu równowagę, to idź do lekarza. Tego od oczów. Flagi czerwone z 5 pasami od dołu są tolerowane na ulicach. A jeżeli chcesz, żeby te czerwone z pasami wisiały w urzędach, obok religijnych, znaczy, że nie oznaczają one ludzi, jak to usiłuje się wmawiać. Lewicowość jednak wiąże się z koniecznością unikania logiki...
Darek2020.09.2 10:54
Zatem według Ciebie flaga Polski nie oznacza Polski i Polaków tylko jakąś ideologię, zatem czy mógłbyś po krótce wyjaśnić, jakie dogmaty głosi ta ideologia polskości? Jak się ona zapatruje na kwestie źródła władzy w społeczeństwie, jak ideologia polskości odnosi się do kwestii relacji człowiek-przyroda, jaki model podziału środków produkcji uznaje za jedyny właściwy?
Michał Jan2020.09.2 11:35
Przepraszam. To Ty powinieneś iść do lekarza, tego od oczów. Flaga biało-czerwona nie jest symbolem religijnym, o którym ja pisałem. Zatem nie mąć kontekstów, skup się i dopiero wtedy ustosunkowuj się.
Alojzy Cedzidło2020.09.2 20:42
Ej towarzyszu ,,P11" . Skad u was to przekonanie o swojej genialności . Tym wpisem z godz 9.07 udowodnił towarzysz , że nie zna znaczenia bardzo łatwych do poznania wyrazów . PROFANACJA . Zagladnij towarzyszu do słownika etymologicznego , a zobaczysz kto jest matołem a kto normalnym człowiekiem .A potem siadaj do komputera . Tylko nie na bani.
Zych2020.09.2 7:06
Profesja gościa wszystko tłumaczy. Spece od psychologii mają bardzo często problemy z własną psychiką.
Po 11 ...2020.09.2 7:04
Jakie trzeba mieć gigantyczne kompleksy, jakie marne poczucie własnej wartości, jaki strach przed innością, ile nienawiści ... aby zostać obrażonym, sprofanowanym, mentalnie zdeflorowanym przez kolorową flagę na pomniku???
jula2020.09.2 7:31
Jest taki argument : Nie wolno. Jego uzasadnienie to oddzielna sprawa.
Japa2020.09.2 20:58
Jasne , Jakim trzeba być matołem aby nie wiedzieć ,że zawiedzenie kolorowej szmaty na pomniku Chrystusa , zrobieni kolorowej aureoli na świętym obrazie itp. to dowód szacunku dla rzeczy przez innych uważanych za święte symbole To ja mam prośbę . Ma pan /i kogoś bliskiego na cmentarzu katolickim , komunalnym albo żydowskim ? Daj Pan znać . Wywieszę szmatę kolorową na ich nagrobku . Bo to wg pana /i będzie dowód szacunku . Do zniczów sikał nie będę
NaziBarbi2020.09.2 6:58
Pod warunkiem, że tęczowa młodzież (nie My) będzie również piła wodę z czajki.
zdumiony głupotą debila2020.09.2 6:57
Kto temu debilowi dał tytuł profesora? Pewnie inny debil zwany psycholog.
czekista2020.09.2 7:07
A kto badal psychologow, ktorzy dali mu tytul profesora? Psycholodzy powinni przechodzic czeste badania, bo czest cierpia na rozne psychiczne choroby bezobjawowe. Najczestrza z tych chorob to schizofrenia bezobjawowa.
Jarosław Karłowaty2020.09.2 6:56
chciałbym żyć w kraju, w którym młodzież może bezkarnie profanować jego mieszkanie, samochód, jego, a niech sobie dokują
jacek2020.09.2 6:55
Może Pan Bilewicz ma pomnik umarłego krewnego , może go tak zniszczymy
r2020.09.2 6:53
poskakanie młodzieży na aucie, na biurku, na profesorze, na jego żonie i w mieszkaniu - byłoby najlepszym uwrażliwieniem społecznym tego idioty
Ks. Piotrowsk2020.09.2 6:50
Niech pan zacznie od oplucia zdjęcia swojej mamy, a później umieścić go w fekaliach. A po wszystkim zdobyć się na racjonalna refleksje.
Grizzly2020.09.2 6:46
Jaki Profesor takie poglądy.
Profesor zwyczajny2020.09.2 6:41
Wyjedź profesorku, wyjedź ! Zabierz Środę i Hartmana! Nie będziemy płakać.
Olo2020.09.2 6:40
Niech jedzie do izraela i tam szkoli młodzież w profanowaniu symboli i pomników, a od Polski niech się odp!
Eustachy2020.09.2 6:39
Dawaj Bilewicz !Prowadż pod pomnik Bohaterów Getta !
katolik2020.09.2 6:35
Dewiacja zawodowa, ma słabą psychikę i z czasem upodabnia się do swoich psychologiczno-psychicznych pacjentów.
katolik2020.09.2 6:38
Poza tym kto wie ile osób sprowadził na manowce
Marian2020.09.2 6:28
Naturalnie! Żydowskie pomniki też.
verizanus2020.09.2 6:25
A kto mu broni emigracji???
ceramik2020.09.2 6:23
I co tacy profesorowie( twu), mogą przekazać naszej młodzieży? Zboczenie, zdziczenie i nienawiść do Ojczyzny. Usuwać takie dywersyjne ścierwo z Uniwerków.
babcia2020.09.2 6:20
Matko i córko ja bardzo dziękuje za takich wykształconych ludzi