22.06.13, 10:37Kanapka z szynką (fot. Wikipedia)

Jadł kanapkę z szynką. Zaatakowali go muzułmanie

Ta niesamowita historia wydarzyła się w Paryżu. Jeden z pasażerów jadących w tramwaju spożywał kanapkę z szynką. Robił to na oczach dwóch muzułmanów, którzy z całą powagą poprosili go, żeby wyrzucił kanapkę, ponieważ obraża to ich uczucia religijne.

Pasażer odmówił, więc mężczyźni go zaatakowali. Policja zastanawia się teraz, czy całe zajście traktować jak rozbój czy konflikt na tle religijnym - czytamy na łamach serwisu Parezja.pl. 

eMBe/Onet.pl/Parezja.pl 

Komentarze

anonim2013.06.22 10:54
@ Qsefthuko Polecam też dość dogłębną analizę Samuela Huntingtona napisaną w latach 90-tych , Zderzenie cywilizacji
anonim2013.06.22 10:54
powinni tych kolesi surowo ukarać ( jakaś spora grzywna + odszkodowanie na rzecz poszkodowanego) a potem wraz z resztką dobytku i rodzinami wsadzić na statek i wysadzić u wybrzeży Afryki. Za podróż też powinni zapłacić. I jeszcze im w paszporty powbijać zakaz wjazdu do Francji. Tak by z robili w normalnym kraju. Ale nie zrobią bo jaj im brak. Parafrazując Asteriksa: "Ale głupi ci Galowie!"
anonim2013.06.22 11:03
I bardzo dobrze. Jeszcze trochę, a we Francji rodzina idąca z dziecięcym wózkiem dostanie łomot od homo - małżeństwa. PRAWA MNIEJSZOŚCI SĄ PONAD PRAWAMI WIĘKSZOŚCI. :/
anonim2013.06.22 11:07
leaf - sparafrazowałeś Obelixa, nie Asterixa.
anonim2013.06.22 11:10
Może inwazja muzułmańska na europę jest potrzebna? Tylko ogromny wstrząs może obudzić zdegenerowanych europejczyków, a muzułmanie im go zapewnią... Wkrótce rozbiją chore społeczeństwa eurounii. Potem nastąpi wielka walka między hordami "proroka" a nielicznymi prawdziwymi Krzyżowcami - głównie z Polski. Czy polskie miasta ocaleją? Czy znajdzie się w każdym choć dziesięciu sprawiedliwych, którzy pójdą na bój, na śmierć pewną? Niech nie płaczą matki nad zwłokami synów - nieczęsto przychodzi taki czas gdy Niebo jest tak blisko, niemal na wyciągnięcie ręki. Potem, po wielkiej klęsce muzułmańskiej, gdy zajaśnieje chwała Katolickiego Królestwa Polskiego, miliony muzułmanów uznają Boga Najwyższego i przyjmą chrzest. To będzie dopiero prawdziwe zwycięstwo. Tak będzie.
anonim2013.06.22 11:29
Zerro A może po takim scenariuszu inwazji i walki religijnej niechęć do wszelkiej religii wzrośnie i będzie tak wielka, że tylko fanatyczni wierzący zostaną, a reszta stanie się ateistami i będzie patrzyć na nich jak na dziwaków nadal wierzących w bajki i gotowych poświęcać dla nich życie. ;)
anonim2013.06.22 11:29
A to do samego opisanego wydarzenia, to jest to zachowanie ze strony Muzułmanów niedopuszczalne i powinni ponieść konsekwencje.
anonim2013.06.22 11:33
Jeżeli chcą się bawić w mulit-kulti to niech się bawią, jeżeli nie to miejsca dla nich nie ma bo na durne restrykcyjne przestrzeganie wszelkich zakazów i nakazów różnych religii nie ma miejsca w tym projekcie. To projekt dla ludzi stonowanych potrafiących z dystansem odnieść się do swojej religii, a nie dla fanatycznych wierzących. Tak powinno być.
anonim2013.06.22 11:38
10 Potem przywołał do siebie tłum i rzekł do niego: «Słuchajcie i chciejcie zrozumieć. 11 Nie to, co wchodzi do ust, czyni człowieka nieczystym, ale co z ust wychodzi, to go czyni nieczystym»7. 12 wtedy przystąpili do Niego uczniowie i rzekli: «Wiesz, że faryzeusze zgorszyli się, gdy usłyszeli to powiedzenie?» 13 On zaś odrzekł: «Każda roślina, której nie sadził mój Ojciec niebieski, będzie wyrwana. 14 Zostawcie ich! To są ślepi przewodnicy ślepych. Lecz jeśli ślepy ślepego prowadzi, obaj w dół wpadną». 15 Wtedy Piotr zabrał głos i rzekł do Niego: «Wytłumacz nam tę przypowieść!». 16 On rzekł: «To i wy jeszcze niepojętni jesteście? 17 Nie rozumiecie, że wszystko, co wchodzi do ust, do żołądka idzie i wydala się na zewnątrz. 18 Lecz to, co z ust wychodzi, pochodzi z serca, i to czyni człowieka nieczystym. 19 Z serca bowiem pochodzą złe myśli, zabójstwa, cudzołóstwa, czyny nierządne, kradzieże, fałszywe świadectwa, przekleństwa. 20 To właśnie czyni człowieka nieczystym. To zaś, że się je nie umytymi rękami, nie czyni człowieka nieczystym».
anonim2013.06.22 11:47
Fr7 jest inaczej myślisz, że hedonistyczne homofilne bydełko z zachodu ma jakiekolwiek szanse w starciu z ludźmi wiary? Nie ma. Frajerstfo musi wyginąć pod ciosami wyznawców proroka. Potem może sobie "miec niechęć" do woli.
anonim2013.06.22 11:51
Zerro To tylko Twoje zdanie. Ja uważam odmienne. Zgadzam się że wstrząs będzie potrzebny aby oczyścić sytuację z różnych dziwactw które nazbierały się podczas marszu cywilizacji Zachodu wybraną przez siebie drogą. Ale nie sądzę aby religijni fanatycy byli wstanie ją obalić. Jeżeli wybuchnie woja na tle religijnym to będziemy witać się z III wojna światową prawdopodobnie, i wygra sprawniejszy militarnie, a nie głębiej wierzący.
anonim2013.06.22 11:58
Franko7 Gdy wybuchnie to o czym piszę to: 1) będzie to wojna "domowa" 2) młodzi muzułmanie, jako ponad połowa populacji młodych bedą również ponad połową sił zbrojnych, policyjnych itp... 3) kto będzie silniejszy? Połowa armii francuskiej czy druga połowa armii francuskiej? 4) czy po przegranej bitwie miejskiej o Paryż dowódca Le Vigilant odpali pocisk atomowy na Stolicę?
anonim2013.06.22 12:01
List do Rzymian Rz14 14 1 A tego, który jest słaby w wierze1, przygarniajcie życzliwie, bez spierania się o poglądy. 2 Jeden jest zdania, że można jeść wszystko, drugi, słaby, jada tylko jarzyny. 3 Ten, kto jada [wszystko], niech nie pogardza tym, który nie [wszystko] jada, a ten, który nie jada, niech nie potępia tego, który jada; bo Bóg go łaskawie przygarnął. 4 Kim jesteś ty, co się odważasz sądzić cudzego sługę? To, czy on stoi, czy upada, jest rzeczą jego Pana. Ostoi się zresztą, bo jego Pan ma moc utrzymać go na nogach. i dalej A kto nie jada wszystkiego - nie jada ze względu na Pana, i on również dzięki składa Bogu. 7 Nikt zaś z nas nie żyje dla siebie i nikt nie umiera dla siebie: 8 jeżeli bowiem żyjemy, żyjemy dla Pana; jeżeli zaś umieramy, umieramy dla Pana. I w życiu więc i w śmierci należymy do Pana. 9 Po to bowiem Chrystus umarł i powrócił do życia, by zapanować tak nad umarłymi, jak nad żywymi2. 10 Dlaczego więc ty potępiasz swego brata? Albo dlaczego gardzisz swoim bratem? Wszyscy przecież staniemy przed trybunałem Boga. 11 Napisane jest bowiem: Na moje życie - mówi Pan - przede Mną klęknie wszelkie kolano. a każdy język wielbić będzie Boga3. 12 Tak więc każdy z nas o sobie samym zda sprawę Bogu. a także: 20 Nie burz dzieła Bożego ze względu na pokarmy! Wprawdzie każda rzecz jest czysta, stałaby się jednak zła, jeśliby człowiek spożywając ją, dawał przez to zgorszenie. 21 Dobrą jest rzeczą nie jeść mięsa i nie pić wina, i nie czynić niczego, co twego brata razi . 22 4 A swoje własne przekonanie zachowaj dla siebie przed Bogiem. Szczęśliwy ten, kto w postanowieniach siebie samego nie potępia. 23 Kto bowiem spożywa pokarmy, mając przy tym wątpliwości, ten potępia samego siebie, bo nie postępuje zgodnie z przekonaniem. Wszystko bowiem, co się czyni niezgodnie z przekonaniem, jest grzechem.
anonim2013.06.22 12:03
Zerro nie odlatuj tak daleko. A skąd możesz wiedzieć czy ktoś odpali atomówki czy nie? Nie jeden wariat gotowy do tego pewnie się znajdzie niestety. Wystarczy że Stolice opanują hordy fanatycznych Muzułmanów , a odpowiedzialnym za użycie broni atomowej będzie jakiś fanatyk chrześcijański, których nawet i na Frondzie pełno. I co.... i BUMMMMM! Nie ma co rozwijać się w tym kierunki bo to w dużej mierze nasze wyobrażenia.
anonim2013.06.22 12:10
Francuzi od dziesięcioleci szczycą się swoją bezgraniczną tolerancją tak jakby była ona jakąś cnotą. A przecież już dawno ktoś zauważył, iż tolerancja jest cechą ludzi bez przekonań; takich bezmyślnych robotów. Żabojady wytresowani do przyjmowania za dobrą monetę wszystkiego co zmieści się w ramach wolności, równości i braterstwa są w stanie - jak widać - zrezygnować z elementów własnej kultury by bracia-muzułmanie komfortowo się u nich poczuli. Może ja tego nie dożyję, ale biorąc pod uwagę postęp islamizacji, dojdzie i do tego, że zwykłe, a potem nawet i "postępowe" Francuzki nie tylko będą mogły się popisać swoją tolerancją i szacunkiem wobec muzułmanów , ale po prostu będą do tego zmuszone. Oczywiście francuskie wersje takich naszych K.Szczuk owinięte jak cebula nie przyznają wówczas, że ubierają się tak ze strachu, tylko rzecz jasna - "z szacunku do innych grup wyznaniowych".
anonim2013.06.22 12:50
ha,ha,ha Aby "nie urażać" muzułmanów powinni natychmiast wprowadzić postępowy zakaz sprzedaży wieprzowiny w całym kraju. Przecież to oczywiste.
anonim2013.06.22 13:12
Huntington się myli, nie będzie żadnego zderzenia cywilizacji. Naszej cywilizacji już nie ma. Jeżeli chcecie mówić o zderzeniu to chyba tylko takim, w którym muzułmański express zderzy się z postchrześcijańskim rowerem prowadzonym przez holenderskiego geja. Nie mamy dzieci, nie mamy wojska,nie mamy chęci walki, wreszcie nie mamy wiary. Żaden muzułmanin nie weźmie mięsa wieprzowego do ręki, za to w piątki warszawscy "chrześcijanie" oblegają kebabownie. Czy wy tego k... nie widzicie. Nasz los będzie taki sam jaki dziś jest udziałem Francuzów, owszem będzie jeszcze gorszy.
anonim2013.06.22 13:26
@nick_zastępczy - to całe "nie urażać" muzułmanów i innych innowierców to taki sposób na rozwodnienie wiary Europejczyków i podchodzenie do własnej kultury nie z szacunkiem, ale z REZERWĄ. Ci poddawani takiej propagandzie już niekiedy nie zauważają, że to oni są u siebie, a muzułmanie powinni być pod pewnymi zasadami tylko t o l e r o w a n i.
anonim2013.06.22 13:57
chciałbym zobaczyć tutejszych płatnych psów i pożytecznych idiotów walczących z Kościołem jak przekonują muslimów. Może jeszcze pokażecie co potraficie.
anonim2013.06.22 15:13
Nostra jakbyś prowokacyjnie się zażerał w wieli piątek to byś przestał. Fajnie waszego plucia poczytać. Jacy mądrzy... odważni bo do islamistów daleko. To ze nie widzisz różnicy świadczy wyłącznie o głupocie i idącej za głupota bezczelności. W kraju islamskim prawdopodobnie dostałbyś nożem natychmiast, może przyszli by w nocy z siekierami. Na głupote nie ma innego lekarstwa jak długie i uporczywe bicie kijem. Dlatego islamiści będa was tak długo bić az was wybiją. Jeśli nie widzisz różnicy to cóż - powtórzę: na głupotę nie ma lekarstwa.
anonim2013.06.22 15:34
nostra nie ma żadnej "naszej" eurounii nie da się "deportować" muzułmanów. nie da się uratować zachodu Aby odwrócić implozje demograficzną kobiety w Polsce musiałyby zacząć rodzić przeciętnie ponad czworo dzieci. Z uwzględnieniem bezpłodnych (od chlamydii, skrobanek i cilestu) pozostałe musiałyby rodzić przeciętnie pięcioro lub sześcioro dzieci. Tylko to pozwoli utrzymać liczebność Polaków na poziomie do 40mln. Widzisz szansę?
anonim2013.06.22 16:00
@sinobrody79 uśmiałam się z tego postchrześcijańskiego holenderskiego geja na rowerze :) Masz fantastyczny styl pisania :) Ci muzułmanie od kanapki mieli chociaż jakiś pretekst - szynka, a w Dani : "trzy dziewczyny o arabskich rysach w wieku od 14 do 17 lat napadły zupełnie bez powodu na 34-letnią Dunkę z dzieckiem w wózku na spacerze. Atak poprzedziły wyzwiska”. http://www.euroislam.pl/index.php/2013/06/kobiety-o-arabskich-rysach-napadly-na-matke-z-dzieckiem/
anonim2013.06.22 16:04
Francuziki sami się o to prosili.
anonim2013.06.22 16:30
Od dawna widzę, że poziom trolli na frondzie jest coraz niższy, ale takiego poziomu nie spodziewałem się. Chodzi mi o to wyśmiewanie tytułu. Czy według Was, kochani, ów mężczyzna NIE JADŁ kanapki z szynką? Albo czy nie zaatakowali go MUZUŁMANIE? Może jacyś wyznawcy Potwora Spagetti? Az tacy głupi jesteście? Żal mi Was...
anonim2013.06.22 16:31
" Policja zastanawia się teraz, czy całe zajście traktować jak rozbój czy konflikt na tle religijnym - czytamy na łamach serwisu Parezja.pl. " Nie wiem, jak jest we Francji, ale w mojej okolicy Turek ma budkę z kanapkami, napojami, słodyczami, itp. Można tam kupić m.in. bułki obłożone szynką i jak dotąd gościu nie miał żadnych problemów, że "trefne dla muzułmanów" sprzedaje. Czyli - uważam, że scysja we Francji była raczej chuligańskim wybrykiem. W Polsce jak dotąd dokonano napadu na dwie plebanie, zamordowano księży, a nie mówimy przecież o terroryzmie ze strony ateistów.
anonim2013.06.22 16:34
o GoscZch Gdybym miał swój sklep i wszedł by do niego ktoś z zazasłoniętą twarzą to też bym go wyprosił.
anonim2013.06.22 16:41
sinobrody79 napisał(a): Żaden muzułmanin nie weźmie mięsa wieprzowego do ręki *** Bzdura. W mojej okolicy (Niemcy) jest kilka restauracji, w których muzułmanie podają wieprzowinę. Podobnie - w swoich sklepach sprzedają nasze "symbole religijne": obrazy z Maryją i innymi świętymi, obrazy z Jezusem, różańce, medaliki, itp. Prawdopodobnie są tutaj także mocno ortodoksyjni wyznawcy islamu, ale stanowią zdecydowaną mniejszość.
anonim2013.06.22 16:50
Sandra102 napisał(a): "trzy dziewczyny o arabskich rysach w wieku od 14 do 17 lat napadły zupełnie bez powodu na 34-letnią Dunkę z dzieckiem w wózku na spacerze. Atak poprzedziły wyzwiska”. http://www.euroislam.pl/index.php/2013/06/kobiety-o-arabskich-rysach-napadly-na-matke-z-dzieckiem/ *** Wielka Brytania: Dożywocie dla Polaków. Zabili dla polisy na życie Czytaj więcej na http://fakty.interia.pl/news-wielka-brytania-dozywocie-dla-polakow-zabili-dla-polisy-na-z,nId,980300?utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox Belgia: Polak skazany za zabójstwo na dworcu http://wyborcza.pl/1,76842,4739579.html
anonim2013.06.22 16:53
GoscZcH napisał(a): Wczoraj w Carrefour w Francji byłem świadkiem jak dwie muzułmanki z zasłoniętymi twarzami zostały wyproszone ze sklepu przez obsługę. *** Powyższe popieram - nie chodzi tutaj nawet o względy religijne, ale raczej o zachowanie środków bezpieczeństwa. Gdy mamy do czynienia z kimś ukrywającym się szczelnie pod szatami, to nie wiemy kto to jest. Równie dobrze może być to bandyta i niekoniecznie muzułmanin.
anonim2013.06.22 18:02
@Sandra 102 Dzięki za miłe słowa, choć bardzo nie chciałbym mieć w tej sprawie racji. @Klara Odpowiem Ci tak. Kiedyś pewien znany i lubiany ekspert do spraw terroryzmu (notabene porównujący Radio Maryja do islamskich talibów) powiedział, że we Francji jedynie 10% muzułmanów ma radykalne poglądy i popiera terroryzm wobec niemuzułmanów. Zaraz dodał jednak w miarę przytomnie, że oznacza to niemal milion zdeterminowanych do wszystkiego fanatyków. Czyli miasto rzędu Krakowa gotowych do walki. Załapałaś czy dalej nie rozumiesz?
anonim2013.06.22 18:10
@Klara (oporna uczennica Pańska) Po co mi linki do mordów popełnianych przez Polaków? Artykuł o szynce i kobiecie z wózkiem pobitych na ulicy, przez islamistów - dotyczy rozboju o podłożu religijnym. A że wśród Polaków są mordercy, złodzieje, dziwki czy producenci narkotyków - to ja wiem - zjawisko występujące w każdym narodzie. Stanowi margines. Natomiast islam nie jest marginesem- jest światowym potentatem w produkcji terroryzmu na masową skalę i głównym exporterem ekstremy fundamentalistycznej, podżegającej do nienawiści. Wywiad z niemieckim exmuzułamaninem : https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=GJn0m8csDy0
anonim2013.06.22 18:14
Przeciez wszystkie religie sa sobie rowne, a tylko faszysci twierdza ze multikulturowosc to utopia.
anonim2013.06.22 18:22
Wyjście dla Polski to: a) opuszczenie UE. UE będzie niedługo kalifatem europejskim. Pamiętajmy że UE jest już dziś jednym państwem, więc bylibyśmy chrześcijańską prowincją w ramach islamskiego imperium. Czyli jak np. Darfur w Sudanie. Poza tym w ramach UE jest swoboda osiedlania dla jej obywateli, a więc także muzułmanów,którzy wtedy masowo kolonizowaliby Polskę. Nie ze względów ekonomicznych, tylko jak najbardziej politycznych. b) podniesienie dzietności. Tego chyba nie muszę tłumaczyć. c) import do Polski w pierwszej kolejności Polaków z Kresów Wschodnich (oni chętnie już by przyjechali), Polaków z Zachodu (ci też przyjadą, jak zaczną się rzezie chrześcijan na Zachodzie), wreszcie obcokrajowców-wyłącznie chrześcijan. Należy podkreślić, że chrześcijanie będą mordowani od bliskiego Wschodu po Portugalię, więc można by ich tu przyjąć zarówno z powodów humanitarnych, jak i pragmatycznych (wzrost potencjału demograficznego). d) przygotować się do tego, że Europa będzie islamska, tzn. na W będzie kalifat brukselski, na wschód emirat tatarsko-kaukaski ze stolicą w Moskwie, a na południu tj. na Bałkanach odtworzone zostanie sułtanat turecki (względnie turecko-albański). Europa Środkowa (tj Węgry, Czechy, Słowacja czy Rumunia) stanie się etnograficznie romska,a Cyganie też przejdą na islam z przyczyn pragmatycznych (tak a miało to miejsce w krajach bałkańskich vide kwestia Aszkali czy Cyganów bułgarskich lub macedońskich). Czyli chrześcijańskie zostają jedynie Polska,kraje bałtyckie, Białoruś czy Ukraina (ta ostatnia straci jednak coraz bardziej tatarski Krym). Czyli....I RP. Może warto byłoby popracować nad jej odtworzeniem odwołując się do Antemurale Christianitatis? Przy okazji pamiętajmy, że np. Niemcy to naród pragmatyczny. Możliwy jest scenariusz , że wielu z nich przejdzie na islam i połączy hasła rewindykacyjne wobec Polski (np. w kwestii Ślaska czy Pomorza) z hasłem szerzenia islamu. Pamiętajmy, co wysocy dygnitarze nazistowscy mówili na temat islamu jako religii i jak w praktyce to wykorzystali np.na Bałkanach podczas II w. św. e) zwiększyć armię i postarać się o broń atomową. Tylko w ten sposób możemy przynajmniej próbować odstraszać potencjalnych agresorów.
anonim2013.06.22 18:55
Franko7 Aleś Ty naiwny. Żadnej wojny światowej nie będzie. Bomby atomowe też nie będą potrzebne. O wszystkim rozstrzygnie demografia. W momencie gdy muzułamnie osiągną w Europie większośc demograficzną, będziemy mieli we Francji republikę islamską, zaprowadzoną w sposób pokojowy, zgodnie z prawem, przy zachowaniu wszelkich reguł demokracji. I tego zagrożenia, europejskie lewactwo nie jest w stanie zrozumieć.
anonim2013.06.22 18:56
„Dywersja - akcja podejmowana w celu osłabienia wojskowej, ekonomicznej lub politycznej siły państwa poprzez podważanie morale, lojalności lub solidności jego obywateli.” Czy to idealnie nie pasuje do tej przewrotowej religii ? Oczywiście, że tak. Chcesz pogłebić temat , przejrzyj poniższe linki: Do zobaczenia : -Demografia islamu przez prostą statystykę : http://www.youtube.com/watch?v=kMJVfVoKe-M&feature=endscreen&NR=1 -Bardzo ciekawy wykład pokazujący przyczynę upadku cywilizacji klasycznej i wpływu islamu na przestrzeni tamtych wieków - prosty mechanizm doktryna polityczno religijna nastawiona na bezwzględną ekspansję : http://www.youtube.com/watch?v=DHiplOFVHbk http://www.youtube.com/watch?v=aZI_GpPj2E http://www.youtube.com/watch?v=pAz-Y--KXqI Tak na marginesie prowadzący posiada niezwykłą zdolność dedukcji i prezentowania "wstydliwych" faktów. -Tragedia polki - ciekawe że człowiek pozostaje bezbronny wobec prawa które zaczyna dyskryminować wiarę katolicką i klasyfikować ja jako szamanizm... http://www.youtube.com/watch?v=XBXPusKr8KU Do poczytania: -U nas kościoły tez pustoszeją ale W UK wygląda to nieciekawie http://ndie.pl/obraz-anglii-pelne-meczety-i-pustki-w-kosciolach/ -Podsumowanie z innych artykulów o islamie http://wiadomosci.wp.pl/kat,1027139,title,Lukasz-Warzecha-dla-WPPL-poderzna-ci-gardlo-na-ulicy,wid,15693206,wiadomosc.html?ticaid=110d09 -Zmiany w prawodastwie organów sadowych w EU http://wmeritum.pl/prawo-szariatu-wazniejsze-od-niemieckiego/ -Kolejne podsumowanie: http://wmeritum.pl/budowa-sodomy-we-francji-allah-akbar-w-londynie-dokad-podazasz-europo/
anonim2013.06.22 19:05
I jeszcze może to: http://www.euroislam.pl/index.php/2012/01/2011-rok-ekspansji-islamu-w-europie/
anonim2013.06.22 21:09
No jesli Ty Gandalfie cos dorzucasz to pozwolę sobie również bonus w temacie. Islam w Europie/Swiecie od samego poczatku głównie finansuje Arabia saudyjska itp... za pięniadze których sobie nawet nie wyobrażamy. Po krótce opisze teorię kolegów Z USA. Wielu młodych ludzi z biednych rodzin, nie mających wiekzych możliwosci urabianych jest w krajach arabskich przez środowiska ekstremistyczne-znajdując tam "prace", dom, dorastają uczą się i są przonoszeni na inne obszary. Tam działają w legalnie zarejestrowanych organizacjach ,stowarzyszeniach etc... przez te jednostki dofinansowują lokalne społeczności pomagają w emigracji , organizują szkleniówkę, środki na konferencje, pomagaja zdobywac zasiłki, organizują ludzi, prowadzą dezinfrmacje lokalnego społeczeństwa, wsparcie finansowe i prawne w przypadku konfliktu z prawem etc... etc... oczywiscie nie wszyscy Ci mniej sprytni albo bardziej powiedzmy "zindoktrynowani" działają w bojówkach a w końcu stanowią mięso armatnie. Większości to grupa niewykształconych w naszym rozumieniu "owiec" podążających drogą wskazywaną przez Imamów będących liderami i przekazujących przesłanie płynące od Boga do ludzi wg świętych słów Koranu. Trochę ze świata, ciekawa seria : http://en.wikipedia.org/wiki/Inspire_%28magazine%29 http://www.inspiremagazine.org.uk/Stories/International?storyaction=view&storyid=383 http://gawker.com/heres-the-jihadist-magazine-that-taught-the-boston-bom-478605581 http://www.pureislam.co.za/index.php?option=com_content&view=article&id=96:we-are-all-osama-bin-laden&catid=88&Itemid=490 http://publicintelligence.net/tag/inspire-magazine/ http://blog.adl.org/extremism/new-inspire-magazine-hits-digital-newsstands http://www.irishcentral.com/news/Diverse-Muslim-population-growing-in-Ireland-116106984.html Po drążcie temat w ramach własnych studiów a natkniecie się na muzułmańskie instrukcje jak przeprowadzać sabotaże, ataki i budować bomby. Część stron jest pod monitoringiem wiec nie przesadźcie z galopem po sieci ... Konferencje kobiet przechodzących z islamu na katolicyzm: http://www.inspiremagazine.org.uk/Stories Poniżenie przez przeprosiny: http://www.inspiremagazine.org.uk/news?newsaction=view&newsid=40 /International?storyaction=view&storyid=383 Filmik który pokazał mi obywatel UK w 2012 roku, gdy jeszcze tamat islamu nie wydawał mi się taki frapujący. Jak zauważyłem filmik był kilka razy blokowany na sieci. Pamiętam jak zaniemówiłem w 8 minucie filmu http://www.youtube.com/watch?v=SgKMI1wV0ps I wreszcie jak ekonomia zabija nasza tożsamość. Biali się cieszą że będzie praca a ciapci że inwestycja w islamskie centrum religijne na miliny euro spowoduje napływ współbraci,większy przerób szkółek religijnych, stworzy miejsce spotkań radykałów a w końcu dominację w rejonie: http://www.irishcentral.com/news/Plan-to-build-84-million-Islamic-center-in-Dublin-to-host-40000-Muslims-in-the-city-172632091.html
anonim2013.06.23 0:05
dobrze, że w Polsce mamy taki, jak to mówisz "terroryzm katolicki" niż islamski. Ja tam wolę ten pierwszy, a to jest jedyna opcja do wyboru, nie żadne "świeckie państwo", bo takie państwa upadają, jak przekonamy się z czasem w przypadku zachodu Europy.
anonim2013.06.23 7:41
A Episkopat Polski na wczorajszej konferencji w Wieliczce zniósł postny charakter piątku zezwalając na udział w zabawach - brawo, droga konformizmu stoi otworem. Następne oświadczenie : "Kopernik też była kobietą"....... W Islamie jak widać konformizm nie przejdzie:-)
anonim2013.06.23 14:00
Przeraża mnie islamizacja Polski i Europy. Z drugiej jednak strony... może będzie to miało pozytywne strony? Wróci kara śmierci, zniknie lichwa w postaci "banków" będących piramidami finansowymi, niskie podatki (nawet dżizja na niewiernych jest o wiele niższa niż to, bo mamy teraz w Polsce), geje w najlepszym wypadku będą bici... W sumie, nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło :) Tyle, że Polska przestanie istnieć, a Kościół zejdzie do podziemi.
anonim2013.08.4 3:31
Chciałbym podzielić się wynikami moich kilkuletnich poszukiwań prawdy nt. Islamu. Jeśli ktoś uzna za stosowne proszę to nagłośnić, nim Europa pogrąży się w wiekach ciemnych na nowo (całkiem serio): http://www.fronda.pl/blogi/frontem-do-przodu/islam-chrzescijanstwo,34628.html