#FalaŻycia - mocna odpowiedź dla feministek. Dołącz do akcji! - zdjęcie
15.04.20, 11:00Fot. pxhere, CC 0

#FalaŻycia - mocna odpowiedź dla feministek. Dołącz do akcji!

37

Sejm zajmie się dziś obywatelskim projektem „Zatrzymaj Aborcję”. Obrońcy „prawa” do zabijania nienarodzonych podnoszą larum, że oto PiS znowu działa przeciwko kobietom. Absurdalna obrona aborcji eugenicznej spotkała się z mocnym sprzeciwem w postaci akcji #FalaŻycia. W sieci rodzice publikują zdjęcia swoich dzieci, również takich, które mogły się nie narodzić.

Feministki znowu wzywają kobiety do walki o swoje „prawa”. Znakiem protestu przeciwko zaostrzeniu prawa aborcyjnego mają być wywieszone na balkonach parasolki. To jednak spotyka się na szczęście z mocnym sprzeciwem tych spośród nas, którzy wiedzą, że każde życie jest święte. W sieci pojawiają się setki wpisów, zdjęć, historii dotyczących dzieci, które mogłyby się nie narodzić.

Gdzieś około 4 miesiąca od poczęcia tego przystojniaka, prowadzący ciążę lekarz stwierdził <<Pani da sobie spokój. Nic z tego nie będzie>>

Wtedy moja Mama zmieniła lekarza”

- pisze jeden z internautów.

Poniżej prezentujemy przykładowe wpisy oznaczone hasztagiem #FalaŻycia:

dam/twitter,Fronda.pl

Komentarze (37):

Maruda2020.04.17 0:15
Masakra. Prawo aborcyjne w Polsce, jest jednym z najbardziej przemyślanych i dobrych. Nie jestem za zabijaniem dzieci, jestem za jak największym ograniczeniem dotyczącym aborcji, ale jednak w paru przypadkach po prostu niehumanitarne byłoby odmówienie wyboru kobiecie. Oczywiście, jeśli kobieta jest zgwałcona, to nie jest wina dziecka, ale to dziecko może stanowić dla niej psychiczny ciężar, może prowadzić do przemocy etc. Samo noszenie tego dziecka przez 9 miesięcy jest prawdopodobnie okropnym przeżyciem. Co do osób możliwie upośledzonych, ja bym z tego zrezygnował, lecz rozumiem jakimi motywami może kierować się kobieta w ciąży. Strach przed śmiercią dziecka tuż po porodzie, oraz fakt że życie dla tego dziecka byłoby raczej katorgą aniżeli przyjemnością. Z tych właśnie powodów prawo polskie na to pozwala, według mnie jest to jedno z niewielu dobrych podejść ze strony rządu. Nie powinno być ograniczane jeszcze bardziej, ani liberalizowane.
Nesse2020.04.15 18:30
Wspaniale, że są takie przypadki, ale nie zawsze jest tak kolorowo. Organizacje prolife manipulują emocjami ludzi, powielają te same mity, których źródłem są w najlepszym razie wypowiedzi na youtubie jakichś fanatyków religijnych i oczerniają każdą osobę, która spróbuje racjonalnie podjąć temat aborcji. Ta ustawa (która raczej wyląduje w innych komisjach na długie miesiąca, a miejmy nadzieję, że na lata) ma na celu teoretycznie ratować życia. W rzeczywistości odbierze ona ich jeszcze więcej. Kobiety, które nie będą miały już wyboru, zaczną podejmować niebezpieczne decyzje. W najgorszych przypadkach będą próbować samodzielnie dokonać aborcji, ale obawiam się, że bezradność może też pchać niektóre z nich do samobójstwa. Nie każmy każdej kobiecie być bohaterką! Tutaj nie chodzi np. o dzieci z zespołem Downa (których wizerunek i historie prolifowcy lubią wykorzystywać do swojej propagandy, a te dzieciaczki mogą naprawdę cieszyć się w pełni z życia), tylko o dzieci z tak poważnymi wadami genetycznymi, że nie posiadają one nawet świadomości swego życia. Są to przypadki w których dzieci w męczarniach umierają na rękach bezradnych matek. Oczywiście jak już te dzieci się urodzą prolifowcy kończą swoją robotę i zostawiają matki z ich traumą, problemami zdrowotnymi oraz finansowymi. Szkoda, że na taki los skazuje je inna kobieta.
Michał2020.04.15 16:28
Każdemu kto broni takie "piękne" maluszki z wnętrznościami na wierzchu lub rodzące się bez mózgu albo inaczej zmasakrowane proszę o przyjęcie tego daru miłości pod własny dach. Fajnie rozkazywać innym ale jak do pomocy już nie ma kogo. Ok, zakażmy aborcji ale dziecko nadal można oddać do domu dziecka. Czemu tak dużo dzieci cierpi w nich? Czemu wszystkie świętoszki wycierające sobie mordę "miłosierdziem" nie adoptuje tych dzieci albo nie zaopiekuje się nimi? I nie... duchowa adopcja się nie liczy. Rozkazujesz komuś męczyć się opiekując się ciężko upośledzonym dzieckiem to też masz pomagać innym. Hipokryci. Widzą drzazgę w oku bliźniego ale belki we własnym oku już nie.
MichałWMichęNakichał2020.04.15 17:19
Kolejki po adoptowanie dziecka mają kilometry długości. Kolego z belką w oku.
Niejestemrobotem2020.04.15 17:50
Po te niepełnosprawne też? Kolejki są po zdrowe niemowlęta. I tylko po nie. Po dziecko z jakąkolwiek niepełnosprawnością nie ma. Poza tym, te dzieci często żyją krótko, za to w cierpieniu. Okropnym. I żaden rodzic nie chce takiego losu dla swojego dziecka, niezależnie czy sam miałby się nim zajmować czy gdzieś zostawić.
Beno 2020.04.15 14:14
Prawo kobiet to zajść w ciążę lub nie. Potem ie mają już żadnego prawa, tylko w wypadku gdy chodzi o zagrożenie ich życia. Po zajściu w ciążę prawo ma, ten który zaistniał i jego prawa do życia trzeba uszanować i bronić.
Niejestemrobotem2020.04.15 14:29
A w razie gwałtu? Tutaj nie było jej wyboru. Żadnego. Poza tym, jeśli jej wyborem było nie zajść w ciąże, a antykoncepcja zawiodła? Albo chciała ciąże, ale nie wybrała, że z tej ciąży urodzi się chore dziecko. To co wtedy? Kazać rodzić? Zniszczyć jej życie, narazić na traumę, a dziecko na cierpienie? Chcecie, żeby kobiety bały się zachodzić w ciąże, bo jak coś będzie nie tak to będą musiały urodzić chore dziecko?
Maria Blaszczyk2020.05.6 2:18
W każdej ciąży, przy każdym porodzie i każdym połogu występuje zagrożenie życia kobiety. A jak nie chcesz, by kobiety dokonywały aborcji - nie zapładniaj.
anonim2020.04.15 13:55
Aborcja to obrzydliwe morderstwo na malutkim bezbronnym człowieczku. To dziecko nie może się w żaden sposób bronić nie ma szans żeby żyć bez pomocy rodziców oraz ludzi prawego sumienia i dobrej woli. To my musimy powstrzymać chore zbrodnicze zapędy lewackich ateistycznych zbrodniarzy! Odwagi, nie dajcie się lewackiej propagandzie i bredniom które opowiadają zdegenerowane indywidua po forach. Ci "ludzie" są chorzy z nienawiści do drugiego człowieka a szczególnie do tego malutkiego i bezbronnego który ŻYJE pod sercem mamusi! Musimy ratować te małe bezbronne istotki przed lewackimi ateistycznymi nazistami.
Albert2020.04.15 14:09
Zacznij od adoptowania takiego maluszka z domu dziecka. Pokaż, że nie rzucasz słów na wiatr katoćwoku.
anonim2020.04.15 14:14
Nie rzucam. A takiemu moralnemu nic jak ty, nic nie muszę pokazywać.
Albert2020.04.15 14:41
A więc jesteś tylko zwykłym katolickim hipokrytą. Czyli śmieciem.
Marian2020.04.15 13:33
Dzieciaczki są takie piękne.D-up-ska które chcą je mordować nalezy chłostać kilka razy dziennie!
dyzio752020.04.15 12:36
Trzeba występować w obronie życia. Kompletny zakaz aborcji nie wystarcza. Należy uchwalić ustawę nakazującą powszechną prokreację. Osoby powstrzymujące się od prokreacji wsadzać do wiezienia. Niewiasty unikające ciąży przymusowo sztucznie zapładniać. W końcu porządek musi być. Niech żyje PiS!
Niejestemrobotem2020.04.15 12:41
Jako że to fronda, to nie jestem pewien, czy to ironia, czy Ty na serio?
RakNieboRak2020.04.15 13:00
Wystarczy, żeby państwo przestało okradać ludzi wychowujących dzieci aby sfinansować świadczenia osobom bezdzietnym, jak to się dzieje obecnie. Bo obecnie to rodziny wychowują dzieci wielkim kosztem, aby potem te dzieci utrzymywały nie tylko swoich rodziców, ale i rzeszę nowoczesnych bezdzietnych wielkomiejskich singli, wybierających samorealizację zamiast wyrzeczeń. Nie wyskakuj z 500+, bo to tylko zmniejszyło ten wyzysk.
Niejestemrobotem2020.04.15 13:10
Ależ i tak tym singlom zabiera się więcej pieniędzy w ramach ZUS niż wypłaci w ramach emerytur. Więc jakie to kosztem czyichś dzieci? A z ich podatków wypłaca się 500+. Gdzie same 500+ od singli razy 40 lat pracy, podzielić na 20 lat bycia na emeryturze, to wychodzi 1000 dodatku do emerytura dla singla, jakby mu dawać te pieniądze na inwestycje czy odkładanie! Samego dodatku, bez bazowej emerytury, którą też wypracowuje płacąc ZUS!
RakNieboRak2020.04.15 17:17
każdemu zabiera się na ZUS na takich samych zasadach i nikt nie dostanie pieniążków z powrotem, bo są one wydawane natychmiast a więc przyszłe emerytury nie mają nic a nic wspólnego ze "składkami", tylko z pracą dzisiejszych dzieci, gdy one dorosną. Ciężar ich wychowania ponoszą ich rodzice, ale po ich podatki wyciągną łapy dzisiejsi single wybierający wygodne życie bez obciążeń. 500+ finansują w takim samym stopniu wszyscy pracujący, więc przeciętnie i w większości każda rodzina sama sobie to 500+ finansuje. Ponadto bezdzietni będą korzystać nie tylko z emerytur opłacanych z pracy dzisiejszych dzieci. Te dzieci będą ich dodatkowo leczyć, karmić i zapewniać prąd i wodę. Bez tych dzieci całą gospodarka się zawali.
Niejestemrobotem2020.04.15 17:47
Oczywiście, że zabiera się każdemu, bo tak działa ten system. Ale nie można tu mówić o tym, że single kogoś wyzyskują skoro wyjmą mniej niż włożyli. Po prostu, to nie oni tu wyzyskują kogoś, tylko też są wyzyskiwani. Tak działa ta piramida finansowa. Oni też płacą na 500+, którego nie dostają, a biorąc pod uwagę, że więcej poświęcają pracy i karierze, to zapewne i więcej płacą podatków niż przeciętnie osoby mające dzieci, a na pewno więcej niż osoby bezrobotne, mające kilkoro dzieci, które żyją z socjalu. I to te osoby wyzyskują i singli i normalne rodziny. Single płacą na edukację dzieci, ich leczenie, budowę placów zabaw itd. Teraz dodatkowo na 500+. Z czego nie korzystają. Null. Że bez odpowiedniej ilości dzieci gospodarka się zawali, albo podąży w stronę dużej automatyzacji to fakt. Że ludzie w pl nie chcą mieć dzieci to też fakt. Ale twierdzenie, że ludzie, którzy całe życie ciężko pracowali nie powinni dostawać emerytury, bo nie mają dzieci jest wybitnie nieuczciwe w stosunku do tych ludzi.
RakNieboRak2020.04.16 1:26
Single 'inwestują' w system emerytalny bez porównania mniej od ludzi wychowujących dzieci. Więc powinni otrzymać odpowiednio mniej. Wszyscy są wyzyskiwani, ale rodziny utrzymujące dzieci bardziej. Kwota potrzebna do wychowania i wykształcenia dwójki dzieci to koszt mieszkania w dużym mieście. Nawet uwzględniając 500+
Lew Nikołajewicz2020.04.15 13:38
Jak to sztucznie?! Toż to nie po bożemu!!!
A. J.2020.04.15 20:41
"Lew Nikołajewicz"....vel Lech Keller !..... Nie rżnij głupa! Przestań się wygłupiać swoim wpisem! Ty i Bóg, to dwie sprzeczności! To 2 bieguny! Wiemy przecieź kim jesteś i co dzieciom robisz?
Po 12-te: Nie dyskutuj z opętanym psychopatą2020.04.15 12:07
UWAGA!!! Nie odpowiadajmy temu cynicznemu dywersantowi, Polakożercy, "Po 11 NIE BADZ OBOJETNY", „ladychapel”. Jego komentarze świadczą o opętaniu, albo o chorobie psychicznej (albo i jedno, i drugie). W każdym razie o patologicznej nienawiści do Polski, Kościoła i PIS-u. Rozumiem, że każdy normalny odruchowo chce mu coś odpowiedzieć, ale to nie ma najmniejszego sensu: obelgi go cieszą, bo to masochista; ponadto zawsze ma pretekst, by wybrzydzać na "chrześcijańską miłość bliźniego". Logika na niego nie działa, bo potrafi, po żydowsku, zawsze odwrócić kota ogonem. Niech, pod różnymi pseudonimami, dyskutuje sam ze sobą. Miejmy swą godność, nie zniżajmy się do jego kloacznego poziomu. Można - i trzeba - modlić się za jego nieszczęsną duszę, która jest na prostej drodze do potępienia wiecznego, i to na własne życzenie.
Albert2020.04.15 11:51
Aborcja powinna być dostępna na życzenie, jak wizyta u fryzjera. Wszystko inne jest uginaniem się pod żądaniami ciemnogrodu.
espada2020.04.15 11:56
http://www.duchprawdy.com/niezamierzone_pouczenia_zlego_ducha_ks_bamonte.htm
anonim2020.04.15 11:59
Abortuj się ,nikt ci nie broni,nawet płakać za tobą nikt nie będzie.
skuter2020.04.15 11:49
Żarty się skończyły albo jest za aborcją albo przeciw
Piotr Nowak2020.04.15 11:35
A ja słyszałem też o takim innym"cudzie" . Pani była w ciąży. Miala się urodzić Agatka. Po badaniach okazalo się że będą bliźniaki! Pani nie chciała rodzić tych bliźniaków. Ale sadyści z prp-zjeb-lajf kazali jej nosić te bliźniaki przez 7 miesiacy... No i urodziły się w końcu. Chłopczyk i Dziewczynka Dziewczynka miała na imię Główka.... A Chłopczyk miał na imię Tułów... .... I tylko ksiądz był zadowolony z dwóch koperty przy pogrzebach.... #falazycia
anonim2020.04.15 11:57
Ksiądz nie bierze dwóch kopert, za pogrzeb ,a za pogrzeb dzieci tym bardziej ,nie masz widzę o tym żadnego pojęcia i bezczelnie kłamiesz. Nawet nie wiesz jak wygląda pogrzeb dzieci ,szkoda słów na ciebie kłamco. Urodzenie martwych dzieci na pewno jest strasznym przeżyciem ,ale dzieci mają chociąz grób ,a nie jak dzieci zamardowane wyrzucone jak śmieci.
Piotr Nowak2020.04.15 12:10
Dobrze sadysto. Ty sie martwisz o księdza, groby i zabobony. Obrzydliwe. A gdyby to dotyczyło twojej żony? Albo ukochanej córeczki? Też byś kazał jej nosić martwy płód przez 7 miesięcy tylko po to żeby móc zaspokoić swoje chore religijne paranoje i je pochować? 7 miesiacy to około 210 nocy w trakcie których ty zboczony bucu będziesz smacznie spał, a ona będzie starać się nie zwariować leżąc ze swoim martwym dzieckiem w brzuchu. Wtedy tez bys tak myślał? Czy tam myślała, bo przecież podpisać się zyebie nie potrafisz...
anonim2020.04.15 13:45
Swoje urojenia zostaw sobie i swojej ferajnie. Tak głupie i głodne kawałki możesz poopowiadać im, pewnie ci uwierzą boście z jednego stada. Życie jest święte i każdy MA PRAWO do życia! Przecież dla was lewackich ateistycznych wywrotowców życie jest najważniejsze i najcenniejsze!? To dlaczego pozbawiacie tego co najważniejsze, wg was, dzieci? Jacy wy jesteście pochrzanieni i pokręceni. Jeszcze te wasze "argumenty" i przykłady żeby tylko choć jeszcze jedno bezbronne dziecko zamordować?! Mdło się robi na wasz widok i tego co sobą reprezentujesz ty i twoja hałastra.
anonim2020.04.15 20:40
Gdyby były martwe, nie rozwijałyby się przez siedem miesięcy. Po co tak bredzić?
Realista2020.04.15 11:29
Tak, tak, rozpętujcie spór aborcyjny i podgrzewajcie protesty. Kaczyński i tak wrzuci ten projekt do sejmowej zamrażarki ale trochę krwi mu napsujecie. Teraz każdy dzień podgrzewania tego tematu to prezent dla opozycji. Piękne.
Lew Nikołajewicz2020.04.15 11:22
Państwo nie może zakazywać aborcji tylko dlatego, że Kościół i Fronda tak każą! "Świętość życia" nie jest żadnym terminem prawnym, jest absurdalnym przykładem ideologicznego wytworu, który próbuje kreować rzeczywistość i życie publiczne w Polsce zgodnie z przekonaniami garstki fanatyków.
Albert2020.04.15 11:52
To jak to nazywasz "państwo" od ponad tysiąca lat jest pod okupacją zboczonych facetów noszących sukienki, więc nie oczekuj, że nagle coś się zmieni pod tym względem.
Lew Nikołajewicz2020.04.15 12:22
Prędzej czy później dotrze do nas cywilizacja i skończy się feudalno-poddańcze traktowanie Kościoła. Kwestia paru lat. Proszę być dobrej myśli Panie Albercie :)
Jan2020.04.18 14:57
Powinienes napisac -Panstwo nie moze zakazywac mordowania tylko dlatego,ze Kosciol i Fronda tak kaza...