15.05.19, 10:35Fot. Lionel Allorge via Wikipedia,CC 3.0

Bojkot Castoramy - Nie będzie Niemiec pluł Polakowi w twarz!!!

Szokujące doniesienia z Dolnego Śląska. Pracownik jednego z marketów budowlanych w Zgorzelcu został zwolniony z pracy po tym, jak doszło do szarpaniny między nim a niemieckim klientem, który wcześniej nazwał go „polskim idiotą”.

Zwolniony pracownik to emerytowany policjant, pan Paweł Jarosz. Zwrócił on uwagę Niemcowi Aloisowi M., który zniecierpliwiony długim oczekiwaniem na wydanie towaru wszedł do hali, ignorując zakaz wstępu. W rozmowie z portalem Fakt24.pl pracownik powiedział:

Powiedział do mnie <<Polnische idiot!>>. Gdy podszedłem bliżej, dotknęliśmy się i dopiero wtedy mężczyzna się cofnął, po czym wystawił pięści”.

Wtedy wybuchła kłótnia i szarpanina, interweniował jeden z kierowników. Paweł Jarosz dowiedział się później, że albo zwolni się sam, albo zostanie zwolniony dyscyplinarnie. Po tym, jak odmówiono mu obejrzenia monitoringu, wybrał pierwszą możliwość. Były pracownik marketu budowlanego jest zszokowany, szczególnie słowami jednego z dyrektorów:

Usłyszałem, że nawet jakby mi Niemiec napluł w twarz to nie mam prawa nic zrobić”.

Szef Solidarności w Castorama Polska powiedział w rozmowie z Faktem:

Nie mam wątpliwości, że w tej sprawie decyzję podjęto pochopnie. Zachowanie pracownika było prawidłowe. Klient łamiąc zakaz i wchodząc do magazynu narażał się na niebezpieczeństwo”.

tag/fakt24.pl,Fronda.pl

Komentarze

malg2019.05.20 15:26
Takie są skutki obecności w Polsce tego posthitlerowskiego germańskiego barbarzyństwa.
Trocki2019.05.19 10:45
Zróbcie spis polskich sklepów które nie kantują i nie są ich właścicielami niemieckie grupy kapitałowe oczywiście po cichu.
anonim2019.05.19 8:02
nazwisko tego dyrektora co powiedzial "nawet jakby Niemiec napluł w twarz to nie mamsz prawa nic zrobić"!!!
gradus2019.05.17 22:49
Szwab zawsze będzie szwabem. Zawsze będzie faszystą, który będzie traktował Polaka jako swojego niewolnika. Żadnych kontaktów ze Szwabami. Dać im tydzień na opuszczenie Polski a majątki znacjonalizować.
to ja2019.05.16 18:42
Głupi jesteście, jakby Niemcy zbojkotowali Polskie towary to Polacy by ziemie gryzli taki jest eksport do Niemiec
Donek2019.05.16 17:10
Polacy nie chodzcie do sklepów niemieckich,typu,Lidl, Kaufman Castorama,Media market,itp.A towar w sklepach sprawdzajcie aplikacją POLA,zainstalowaną na telefonie, tablecie,smartfonie,najeżdzajac na kod kreskowy towaru.Wyświetli wam prawdziwego producenta danego towaru.
Dorian2019.05.17 12:10
Jaki Polski telefon polecasz kupić?
PiS=UWbis2019.05.16 10:42
Niemcy plują na nas od czasu do czasu, za to Żydzi...nie ma dnia bez plucia. Nie będą Żydzi pluli nam w twarz - bojkot Izraela i żydowskich interesów w Polsce. Sporo co jest żydowskie w Polsce można tu znaleźć, artykuł z 2014 r dziś jest jeszcze gorzej https://www.forbes.pl/przywodztwo/zydowskie-biznesy-w-polsce-jak-izraelski-kapital-radzi-sobie-w-polsce/x422c3l
obserwator2019.05.16 10:00
fajny pomysl z bojkotem, tylko gdzie sa polskie sklepy gdzie jest alternatywa ?
Waldi2019.05.16 9:50
No ale Niemiecki LIDL idzie na całość i oprócz rozbudowy swojej sieci, wprowadza również sprzedaż internetową, ekspansja Niemców trwa a reklamy LIDLA w TVN-ach aż kipią,
Arczi2019.05.16 9:47
Należy pamiętać, że po 1945 roku w byłej DDR mieszkali zatwardziali hitlerowcy oczekując do końca na swoją Wunderwaffe. Najgorsze szumowiny jakie można sobie wyobrazić. Rdzenne szkopy uciekały do strefy amerykańskiej. Hołota z DDR służyła jako szpicle w Stasi i teraz są to wytwory tych lędźwi... NRDowca wal z gumowca...
anonim2019.05.16 7:21
Lubie wasz bojkot ;)
Tanebo2019.05.16 5:52
Ciekawe dlaczego polskie sieci - Alma i Piotr i Paweł zostały zbojkotowane przez Polaków...
jerzy2019.05.16 3:46
proszę pana - z niemcami się nie rozmawia, do niemców się strzela - od nich gorsi są tylko żydzi, poza tym - nie zna pan podstawowego zwrotu z języka niemieckiego "Deutsches Schwein!"
Krzysztof2019.05.15 23:37
Pracy jest w bród więc po co pracować w tych castoramach czy innych obi. Po co się pytam. Pedalstwo niech tam pracuje.
violencja2019.05.15 22:53
PATRIOTYZM KONSUMPCYJNY Tak staramy się , zawsze wspieramy polskie produkty.Remontujemy dom , polskie markety/mrówka niewiele oferują/idziemy do tej castoramy , tam najtaniej.Patriotyzm , patriotyzmem , ale też liczy się cena i jakość.Kalkulacja prosta-kieszeń.Kupujemy też w innych sklepach , ale tutaj decyduje jakość i cena. Zniszczyliśmy swój przemysł , wszystko.Gdzie te cukrownie , Wedel i wiele innych.... Staramy się kupować od małych polskich rzemieślników, jednak ludzie wola koncerny
J.P2019.05.16 9:27
Patriotyzm w naszym narodzie jest tylko na ustach. Nasz przemysł? Praktycznie nigdy nie istniał, w czasie przemian 1989roku nasz przemysł to było muzeum, skansen. Potrzeba była ekonomiczna do sprowadzania dewiz i myśli technicznej. To jakieś bajki z krainy ojca dyrektora.
baba2019.05.15 22:05
zapraszam do francuzów
gośka2019.05.15 21:53
ha..też mi powód..ja to zostałam zwolniona bo nie wykonałam polecenia niezgodnego z prawem...i co im zrobią? nic...mogę się tylko poawanturować w różnych instytucjach...nikt się grubych ryb czepiać nie będzie
Roman2019.05.15 21:25
Zawdzięczamy to Platformie/tuskowi?>
bogdanus2019.05.15 20:35
Pracownik miał rację, to po co został zwolniony
Max Fiend2019.05.15 21:51
Bo miał głupiego i wrednego szefa Polaka. I tu jest największy problem a nie "niemieckość" sklepu :-D
Mario2019.05.15 20:33
Kiedy beda nasze, polskie sieci handlowe? Dlaczego MIZADZACA czesc z 500+ musi isc do zagranicznego wlasciciela sieci handlowych? Co z repolonizacja takich sieci?
Aaa2019.05.15 19:57
dokłanie bojkotować! ja to robię już od dłuższego czasu.
Janiemoge2019.05.15 19:04
Niemcy - naród zarażony wirusem LGBT+, hodowla zboczeńców, patoli !!!
ja2019.05.15 18:53
Bojkotować niemieckie sklepy bo polski idiota pobił się z niemieckim debilem w brytyjskim markecie... :D Fronda to nie portal. Fronda to stan umysłu. :):)
anonim2019.05.15 19:03
Dodam tylko, że to fajny case pokazujący, że myślenie w kategoriach narodowych jest absurdalne. Trochę zmodyfikowałem Twoje zdanie: "Bojkotować niemieckie sklepy bo polski idiota pobił się z niemieckim debilem kupującym chiński produkt w brytyjskim markecie, założonym przez Francuza." :)
ja2019.05.15 19:08
No dokładnie :)
Jozin z Bazin2019.05.15 19:08
ty! a co ty tu robisz? no tak, prawda! ty kreujesz myśli frondowe jesteś jak "buk" debil! to tak kulturalnie cię nazwę! a gdzie twoje panienki blaszczakowa i ta miszcz kultury i intelektu agnieszka dz czy coś tam, jesteście siebie warci ćwierć mózgi :) mam ubaw z twoich wypocin i twoich panienek :) produkujecie się a czy choć kogoś przekonaliście do swoich poglądów? Nie! bo nikt was poważnie nie traktuje takie jesteście ciamciariamcia :)
ja2019.05.15 19:14
Jozinku. Nie denerwuj się kochanie. :) Bo ci żyłka pierd.olnie, i będzie problem. :*
Agnieszka2019.05.15 19:42
Piotruś cieszysz się, że masz takie super panienki i to w dodatku dwie?
ja2019.05.15 19:44
Tak! :)
anonim2019.05.15 18:18
Ja kupuję tylko polskie produkty: - mam polski samochód - polski telewizor - polski komputer - polski smartphone - polski zegarek itd, itp
Jerzy2019.05.15 18:35
Podaj marki tych polskich samochodów, zegarków itp. Może też sobie kupię np Warszawę 224 na licencji radzieckiej Pobiedy ukradzionego modelu z USA czy zegarek m-ki Błonie w ramach bojkotu sklepów zagranicznych.
anonim2019.05.15 18:57
Jurku, moje wpisy w 99% mają charakter sarkastyczny. Rozumiesz?
tomek2019.05.15 18:07
póki co to żyd wam pluje
PA.MA2019.05.15 18:04
Przypominam że stonka" LIdl " też jest Niemiecki. Niemiec w Lidlu zarobi 1900Euro a Polakowi dają 2300zł . Precz z LIdlem.
Hej2019.05.15 17:47
Ale o ile mi wiadomo Castorama nie jest niemiecka - lecz należy do grupy Kingfisher . BTW Jezeli klient zachowuje sie niewałsciwie( Niemiec Polak czy Rusek) powinna interweniowac ochrona. Nie byłem na miejscu to nie mozna jendoznacznie ocenic .
tik tak2019.05.15 16:50
och to nie jedyna ich przewinienie znam przypadki ludzi którzy ulegli wypadkom w tym sklepie i nic z tym nie można zrobić firma uchyla sie od odpowiedzialności
j-322019.05.15 16:15
Ja już od pewnego czasu kupuję świadomie w polskich sklepach nasze produkty. Tankuje w Orlenie i powiem szczerze , że czuję się z tym lepiej. Kupujmy POLSKIE produkty.
Tomek2019.05.15 15:55
O ile to w ogóle należy do Niemców. Pytałem się kiedyś kumpla, który miał dosyć wysokie stanowisko w pewnej niemieckiej korporacji - kto tak naprawdę jest właścicielem tego giganta. Okazało się, że to jest tak wszystko zagmatwane aby nie dojść ale wszystko wskazywało na to, że na końcu właścicielem jest jakiś bank. Tak więc obawiam się, że znaczna cześć tych niby koncernów i tak mają Rotschildowie na końcu.
Małgorzata2019.05.15 15:53
A gdzie są POLSKIE SKLEPY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NIE MA POLSKICH RZĄDÓW, NIE MA POLSKICH SKLEPÓW, TYLKO SŁUGUSY NA SZNURKU NIEMCÓW, ŻYDÓW albo innej maści zwierzchnicy!!!!!!!!!!!!!!!! KOMUNA MA SIĘ DOBRZE W KRAJU NAD WISŁĄ!!!!
ewa2019.05.15 16:03
chcesz to co napsuli przez 30 lat zreperować w 1 rok? puknij sie w łeb
jola2019.05.15 15:34
A Zyd pluje na ambasadora. Ech swiat jest chyba coraz gorszy. Kultura zanika. Ale to jest wlasnie ta "wolnosc" czyli egoizm.
Ewa2019.05.15 15:27
Niemieckie sieci robią z zatrudnionymi Polakami to, co chcą, a przede wszystkim traktują jak niewolników. Tam człowiek nic nie znaczy. Takich pracodawców chciał nam zafundować pan Tusk.
Hella2019.05.15 17:31
to spróbuj pracy w PSS Społem to nawet na cały etat nie zatrudnią by nie placić najniższą krajową
JanP2019.05.15 14:01
Ja tam sobie chwalę zakupy w Castoramie i Obi a GS-u nie ma w promieniu 20 km.
klient2019.05.15 13:55
Bo to był Polski idiota jak by to był Ukrainiec to by był Ukraiński, dużo jest takich bez czelnych pracowników sklepów a najczęściej w sklepach ogrodniczych i budowlanych, dobrze że go zwolnili
anonim2019.05.15 17:46
Klient popracuj nad pisownią, nie ma bez czelnych, jest bezczelnych /piszemy razem/, no i zapominasz o interpunkcji, bo jak mniemam, mamy przyjemność z budowlańcem.
PIotr2019.05.16 9:59
Jesteś durniem. Owszem, Szkop mógł wyzwać go jak chciał, ale dodanie do tego narodowości znaczyło nie mniej ,nie więcej to, że wszystkich Polaków tak określił. Idiotą nie jestem i Szkopom nazywać się tak nie pozwolę, a ty widać to lubisz. Twoja sprawa, ale następnym razem zanim napiszesz znowu coś "mądrego", to pomyśl. To nie boli.
Klient2019.05.16 12:55
Każdego Polaka co Niemca Szkopem nazywa, Niemiec może nazwać Polskim świnią
antypolonizm2019.05.15 13:41
a w Izraelu (zydokomunisci sowieccy) napluto Polskiemu ambasadorowi w twarz i rząd POPiS płaci haracz 447 i blokuje w mediach informacje, gdzie jesteś Macierewicz Putin cie wyrolował, tych którzy kochacie uSSrael jest umoczony w zbrodnie smoleńską
ewa2019.05.15 16:04
kłamiesz
Krystyna Kr.2019.05.16 1:10
Antypolo....Radzę wytrzeźwieć! POMIESZAŁEŚ " GROCH Z KAPUSTĄ" !
xxxxxxx2019.05.16 6:09
Nie rząd płaci haracz 447 tylko ty płacisz debilu ze swoich podatków.Ten podatek jest też i w tym co kupujesz w sklepie...
man woman albo gender2019.05.15 13:28
Właśnie mi przypomnieliście, że miałem się w tym tygodniu wybrać do Castoramy po skrzynki nastawne. Lepsza połówka zmyła by mi głowę, gdybym zapomniał. Dziękuję Frondo i polecam Castoramę. Castorama zaś powinna zatrudniać więcej Ukraińców, są kulturalniejsi od cebulaków.
anonim2019.05.15 17:41
Nawet bardzo kulturalne te ukry, ostatnio w biedronce widziałem jak kasjer w czasie pracy wpierdddalał na stoisku z owocami winogron i jeszcze zachęcał swoją znajomą, też Ukrainkę żeby jadła. Żenada jak się coś takiego widzi, a ty pierdddolisz coś o ich kulturze.
Anita2019.05.19 16:39
Tak szybciutko leć do Castoramy. Kto ci zabroni? Nikt. Przecież jest demokracja i o co ci chodzi? Czyżby ten Niemiec miał rację?????
qwertry2019.05.15 13:26
Sram na wasze polityczne bojkoty. kupuje tam gdzie chcę. Ten tytuł i Wasze wpisy niczym nie różni się od faszystowskich akcji z lat 30 z żydowskimi sklepami. W Polsce narodowcy też pikietowali żydowskie sklepy. Dostał taki jedne z drugim kopa w dupę od mojego dziadka jak go szarpał za rękaw żeby nie kupował u żyda tylko poszedł do polskiego sklepu to zykła aż się za nim kurzyło.
jjj2019.05.15 13:40
Masz rację , żydku .
Adrian2019.05.15 17:22
Moja babcia też kupowała u Żydów bo mieli taniej potrafili lepiej handlować a Polak próbował być za cwany
anonim2019.05.15 17:35
To oczywiste że Żydówka kupuje u Żydów.
anonim2019.05.15 17:33
Och, ten twój dziadek to zajebbbisty gość, pewnie taki mądry po dziadku jesteś. A ty dzisiaj za parobka u Żyda popiedaaalasz.
Dana2019.05.15 13:20
Ja już od 2 lat omijam LIDL z daleka i nie robię w nim zakupów
Antoni2019.05.15 13:06
Coi za pierdoły, smiechu warta jest ta katolicka histeria. Bojkot sklepów bo jakiemuś Niemcowi idiocie puściły nerwy. Beznadziejny katolfaszyustowski tekst i jaka beznadziejna reakcja PP - Prawdziwych Polaków. Udajcie się do Maryji po pomoc, moze wam troche oleju naleje świętego do baniek
leo2019.05.16 11:42
A gdzie podział się twój olej?
Nina2019.05.15 12:58
Od dawna kupuję tylko w polskich sklepach, a nie w szkopskich.
Agnieszka2019.05.15 15:55
Tylko, że Castorama nie jest niemiecka https://pl.wikipedia.org/wiki/Castorama
O Magdalena!2019.05.15 18:22
I pewnie tylko polskie produkty? :-D
J.P2019.05.16 7:40
Gdyby w Castoramie były tylko polskie produkty to Castorama by się nigdy nie otworzyła po analizie ekonomiczno-finansowej.
Bartakus2019.05.16 8:09
I piszesz z polskiego komputera co? Glupia cipo
anonim2019.05.15 12:51
Za coś takiego tylko bojkot? Najechać drani i spalić Berlin! A tak poważnie, to czekam na nagrania z monitoringu.
O Magdalena!2019.05.15 18:21
E tam. Wina Tuska.
Edi2019.05.16 10:18
Jonasik - NA POWAŻNIE - ty nic nie piszesz DLA DOBRA POLSKI I POLAKÓW - spadaj
Jarek2019.05.15 12:35
Merkel i Tusk powinni przeprosić ! ! ! !
sylwe2019.05.15 12:22
od lat mówię wszystkim, że Niemicy, to k////y,wystarczy zobaczyć co uczynili własnemu narodowi
Agnieszka2019.05.15 13:47
Czyli co zrobili własnemu narodowi? Przemienili w potworów czy twierdzisz jak niektórzy, że Niemcy jako naród, to pierwsze ofiary nazizmu a nie jego beneficjent? Rozumiałabym takie uwagi odnośnie bolszewików, bo faktycznie wśród ofiar Lenina, Stalina byli przede wszystkim Rosjanie i szły one w miliony, ale III Rzeszy poza nielicznymi przypadkami buntowników i kryminalistów (co za kapo potem służyli), to Niemców w niemieckich obozach Hitler nie umieszczał i ich eksterminacji nie organizował.
XYZ2019.05.15 12:11
Bojkotowaliście już Lidla,Biedronkę i nic to nie dało za słabi jesteście.
ewa2019.05.15 16:02
mylisz sie bratku sprzedajny
Michał2019.05.15 20:39
A co, zamknęli gdziekolwiek sklepy, wstrzymali ekspansję w Polsce?
Bogusław2019.05.16 11:20
Portugalską biedronkę? a za co?
Roman2019.05.15 12:03
Nie kupujmy w niemieckich sklepach. Nie dość, że sprzedają towary gorszej, niż u siebie jakości, które są droższe, to jeszcze traktują naszych pracowników jak zwykły motłoch. Nie dla wykorzystywania i pomiatania Polakami.
ZwalnianieAwanturnikówJestPrawemPracodawcy2019.05.15 11:48
Kato-ciemnota polska powinna pracować i zaopatrywać się w placówkach GS. Tam pijackie rękoczyny między sprzedawcą w brudnym chałacie, a utytłanym w gnoju klientem przy kupnie gwoździ, krowich łańcuchów czy knotów do naftówek są normalnością. W Castoramie obsługiwacz nie ma prawa wszczynać ani podsycać awantury z klientem, nawet, jeżeli ten zachował się nieodpowiednio. Od wymierzania sprawiedliwości są sądy Ziobry. Obsługiwacz powinien tam się udać ze swoja obrażoną dumą. Oczywiście zaraz po słusznym wylaniu z Castoramy na zbitą mordę
taro2019.05.15 13:00
widac tepaku, ze przypominaja ci sie wakacje u babci na polskiej wsi, jak wyrzucala cie z lozka o 6 rano i wysylala do po panstwowy chlebekGS-u.
man woman albo gender2019.05.15 13:30
Ten państwowy chlebek z GS-u był zdrowszy od niejednego dzisiejszego chlebka pieczonego w polskim sklepie z polskiego mrożonego ciasta.
Duduś2019.05.15 17:37
Prostactwo.
t.m.2019.05.15 18:53
Kogo i dlaczego chcesz obrazić? - tak czuję ! To po pierwsze. Masz jednak bardzo wiele racji, że Polacy powinni kupować w GS-ie.To oczywiste ! Oczywiście castoramy, leklerki, cerfury, l-merliny, lidle itd muszą w Polsce istnieć. W końcu pracują dla nas- płacą nam podatki, są naszymi parobkami.W historii Polski wiele ościennych narodów nam służyło z racji tego że mogą u nas żyć i czuć się lepiej niż w kraju w którym żyli wcześniej ! Dziękuję że preferujesz-reklamujesz kupowanie w polskich sklepach ! Jednocześnie życzę Ci abyś na w Castoramie zarabiał na swoie i rodziny utrzymanie jako Obsługiwacz którego oceniłeś j/w. I pytanie na "deser"-jesteś Polakiem, czy tylko znasz trochę ten język i być może mieszkasz w POLSCE?
anonim2019.05.16 14:44
ty volksdeutsch, wynocha z polskiego portalu.
miko2019.05.15 11:45
Prawdopodobnie chodziło o to, że pracownik powinien wezwać ochronę. Sam nie ma prawa szarpać się z klientem.
linus2019.05.15 21:40
jak Szwab lży jego i Polskę to może dać mu w mordę zanim ochrona to zrobi..
Fox2019.05.18 7:36
Dokładnie, a na dodatek mógł zażądać danych tej świni i pozwać go o odszkodowanie w sądzie. Ale policjant nauczony, że wszystko mu wolno. Niemniej kierownictwo też głupie jak but i na miejscu właścicieli dałbym kopa w tyłek. Jeszcze tylko konflikty narodowosciowe w firmie im potrzebne i to nFox Polsce.
micha2019.05.15 11:41
Od dziś kupuje u POLAKA.
micha2019.05.15 11:40
Od dziś nie kupuje w Castoramie. Było ale się skończyło. PA.
Gość2019.05.15 14:30
No tak, po takim ciosie Castoramie nie pozostaje nic innego, niż ogłosić upadłość.
PIOTREK2019.05.15 21:27
Castorama nie jest Niemiecka tylko Angielska i należy do Kingfisher plc to brytyjska międzynarodowa firma handlu detalicznego z siedzibą w Londynie, z biurami regionalnymi zlokalizowanymi w Wielkiej Brytanii i Republice Irlandii. [3] Jest największym detalistą zajmującym się remontami domów w Europie i trzecim co do wielkości na świecie (za The Home Depot i Lowe's ). Kingfisher plc Kingfisher plc.png 3 Sheldon Square.jpg Siedziba firmy Kingfisher, 3 Sheldon Square, Londyn Rodzaj Spółka akcyjna Sprzedawany jako LSE : KGF Komponent FTSE 100 Przemysł Sprzedaż Założony 1982 ; 37 lat temu Główna siedziba Londyn , Anglia , Wielka Brytania Kluczowi ludzie Andy Cosslett ( Przewodniczący ) Veronique Laury Produkty Produkty do poprawy domu , takie jak sprzęt gospodarstwa domowego , narzędzia, wyposażenie domu, sprzęt i artykuły ogrodnicze i rośliny Dochód 11 655 mln GBP (2018 r.) [1] Dochód operacyjny 685 mln GBP (2018 r.) [1] Dochód netto 485 mln GBP (2018 r.) [1] Liczba pracowników 79 000 (2019) [2] Spółki zależne B&Q Brico Dépôt Castorama Screwfix Stronie internetowej www .zimorodek .com Ma ponad 1300 sklepów w dziesięciu krajach Europy, a jej marki to B&Q , Castorama , Brico Dépôt i Screwfix . [2] Kingfisher jest również trzecim największym deweloperem nieruchomości komercyjnych w Wielkiej Brytanii, posiadającym ponad 1200 budynków, od apartamentów po hotele. Kingfisher jest notowany na giełdzie w Londynie i jest składnikiem indeksu FTSE 100 . Contents
Zorro2019.05.15 11:25
I tu jest ta skrywają tajemnica kto stoi za smoleńskiem , dlatego taki strach jest ujawnić prawdę ze- było ich 3 w każdym z nich inna krew...
poszedł precz2019.05.15 11:40
Tak sądzisz , Moskalu ?
tryton2019.05.15 11:12
Bojkotujmy niemieckie sieci handlowe ! To leży w naszym polskim interesie !
J.P2019.05.15 11:22
Jasne, historia już zna takie frondowe bojkoty; Lidl, Biedronka i inne. Raczej to bezpłatna reklama dla Castoramy
21:37 xD2019.05.15 12:01
A gdzie, ku-rwa, będziesz robił zakupy :D ? Nie ma polskich sieci, oprócz arcydrogiej Żabki, którą z kolei frondziarstwo bojkotuje za handel w niedzielę.
Dana2019.05.15 13:15
Ja już od 2 lat nie robię zakupów w LIDLu i omijam go z daleka :)
ewa2019.05.15 16:02
ja też
POLACY KUPUJEMY W POLSKICH SKLEPACH2019.05.15 11:12
JAK SWIAT SWIATEM ZYD NIEMIEC BOLSZEWIK NIGDY NIE BYL POLAKOWI BRATEM.WIDZIMY TO I DZIS TE PANSTWA I TA ZZYDZIALA GRUPA PASOZYTOW CIAGLE W POLSCE MAJA SWOJE ZDRADZIECKIE AGENDY DUZO NA TEN TEMAT MOZE WAM POWIEDZIEC TUSK KOMOROWSKI NO I BALCEREK LEWANDOWSKI.
J.P2019.05.15 11:19
A Polak Polakowi bratem? Takie sceny rozgrywają się co dzień, pech chciał że jakiś niecierpliwy Niemiec wpadł na zakupy, mógł to być Węgier i wyzwać od wsioka.
m.2019.05.15 15:11
Rosjanie, nie mówię o władzy, są nam przyjaźni w przeciwieństwie do Upaińców!!
Ja2019.05.15 11:03
Kupować w POLSKICH sklepach !!!! Jeśli tylko jest możliwość.
J.P2019.05.15 11:16
Problem, że albo drogo albo nie ma wszystkiego co chcesz kupić.
Agnieszka2019.05.15 13:40
I gdzie masz te polskie sklepy a tym bardziej polskie markety budowlane? Wszystko obce. Jeżeli coś polskiego, to rozdrobnione, małe, poukrywane po kątach i bez odpowiedniego asortymentu a ceny z kosmosu. Zanim sprowadzą to już szybciej (a na pewno taniej) sam sobie kupisz w internecie, ale w ciemno bez spojrzenia na towar i doradztwa a do tego też może od obcych .
duke2019.05.15 16:48
"Mrówka" (dawniej PSB)
Kazek2019.05.15 10:54
a kto tam jeszcze kupuje? folksdojcze? nie bankrutują gestapowcy.
prosty2019.05.15 12:13
Castorama - właścicielem jest brytyjski Kingfisher plc. Jeśli bojkot Niemca to Lidl i Kaufland, ten sam właściciel. Odpuściłem Lidla jakiś czas temu, widzę, że brak w lodówce marek Pilos czy Pikok dobrze mi robi. Mam wrażenie, że ostatnio wpuszczali coraz więcej towaru Made in Germany albo bez widocznego kraju pochodzenia.
man woman albo gender2019.05.15 13:34
Produkty Pikok i Pilos są produkowane w Polsce bezpośrednio dla Lidla - to się nazywa marka własna. Na opakowaniu zawsze podana jest nazwa producenta. To taki spożywczy "OEM" jest. Naprawdę myślałeś, że oni te wszystkie rzeczy sprowadzają z Niemiec? A wędliny Pikok Pure nie mają sobie równych. Pokaż mi ich odpowiednik w którejś z "polskich" sieci. Sama chemia i konserwanty w "polskich" sklepach.
prosty2019.05.15 13:51
Sprawdzam producenta, wiele produktów jest wytwarzanych u nas, wiem. Widzę trend. Coraz rzadziej podawany jest bezpośredni producent (tylko Lidl), coraz więcej z Niemiec. Nie cały nabiał pochodzi z Polski. Pamiętam małe jogurty owocowe, część smaków z Makowa, pozostałe niemieckie. Polskie słodzone cukrem, niemieckie syropem glukozowo-fruktozowym, cena ta sama. Mozarella z Niemiec. Wędliny - coraz więcej niemieckich. Niedawno krążyło zdjęcie etykiety paczkowanego mięsa: nadruk, że produkt polski, a w opisie kraj pochodzenia: Niemcy. W Polsce można znaleźć dobre wędliny mniejszych producentów (np "z Dębiny" okolice Warszawy). Skoro polskie firmy produkują dla Lidla dobre produkty, można je znaleźć w innych sieciach i sklepach.
Wujek Dobra Rada.2019.05.18 17:13
Każdy polski importer chińszczyzny się tak reklamuje, że "produkt polski" z Mantą na czele.
Polak2019.05.15 22:21
Ja kupuję