08.04.19, 16:49Zdj. screen Youtube/Unplanned Movie

Antyaborcyjny film hitem kinowym w USA. Mimo cenzury!

„Unplanned” to najnowszy film wytwórni PureFlix, znanej z chrześcijańskich produkcji, takich jak "Bóg nie umarł". Tym razem PureFlix prezentuje historię Abby Johnson- byłej liderki aborcyjnego giganta Planned Parenthood. 

Johnson w 2009 r. asystowała przy "zabiegu" aborcji, a silne przeżycia, których wówczas doświadczyła, wpłynęły na radykalną zmianę światopoglądu. Była dyrektorka kliniki aborcyjnej założyła organizację pro-life And Then There Were None (ATTWN), by „pomóc innym odejść z przemysłu aborcyjnego”. W piątek 29 marca film "Unplanned" trafił do amerykańskich kin. W weekend otwarcia zarobił ponad 6 mld dolarów- mimo kłopotów z promocją. 

Jak się bowiem okazało, większość dużych stacji odmówiła reklam filmu krytykującego organizację Planned Parenthood, która propaguje szeroki dostęp do legalnej antykoncepcji i aborcji. Zaledwie trzy dni po premierze Twitter zawiesił konto promujące antyaborcyjny film. Po medialnej burzy odwieszono konto, które zyskało dziesiątki tysięcy nowych obserwatorów. Problemy piętrzyły się zresztą już podczas realizacji "Unplanned". Producenci mieli trudności z uzyskaniem licencji na wykorzystanie muzyki do tego obrazu. PureFlix zaryzykował i  zdecydował się na pokazy w kolejnych 700 kinach w USA.

Nie wiadomo, kiedy "Unplanned" będzie można obejrzeć w polskich kinach, jednak zapewne można liczyć na kolejny hit kasowy.

yenn/Niezależna.pl, Fronda.pl

Komentarze

Wojciech2019.04.8 21:01
Aborcja to zbrodnia, a ci którzy ją pochwalają współuczestniczą w zbrodni.
JaKi2019.04.8 18:58
Taki film przydałoby się wyświetlić na Nowogrodzkiej Kaczyńskiemu i członkom PiS,może wtedy zdjęliby maski cyników , przestali udawać katolików i po katolicku zagłosowali przeciw aborcji. Panowie i panie z Nowogrodzkiej to zajmie tylko 1 godzinę w Sejmie.
Anarchosyndykalizm Antykatolicki2019.04.8 18:28
PROLAJFOWCY HITLEROWCY!
taro2019.04.8 18:59
widze, ze twoja edukacja bolszewicka dokonala swego i wypalila ci szerg szarych komorek. Definicje masz za nic, zmieniasz je jak czerwony, tak jak ci sie podoba. Siegnij przynajmnie do kompa, bo przypuszczam,ze w domu nie posiadasz ani jednej wartosciowej ksiazki (chyba tylko broszurke ,by zamowic pizze) i zajrzyj na tematy historyczne zwiazane z tym czerwonym kolega o ktorym piszesz. To wlasnie , otumaniony durniu, hitlerowcy wprowadzali aborcje, hitlerowcy mierzyli i wyszczegolniali jaki ksztalt glowy, twarzy , kolor oczu powinien miec przyszly nazista, to oni zabijali spalinami, chemikaliami chorych i tych,ktorzy nie pasowali do ich obrazu. To oni jezdzili od miejscowosci do miejscowosci, od domu do domu i odbierali uposledzone nie tylko umyslowo,ale fizycznie dzieci i doroslych, by je natychmiast usmiercic.
Maria Błaszczyk2019.04.8 21:31
Nie, hitlerowcy kary za aborcję zwiększyli i kompletnie jej zabronili, wynagradzali wielodzietność (wypisz-wymaluj PiS). I tak, hitlerowcy zabijali. Nie dalej jak wczoraj ktoś pisał, że należy mnie zabić (strzałem w potylicę, konkretnie). Bo mu się moje poglądy nie podobają (za to hitlerowcy również zabijali, skarbie). A Ty powyżej piszesz pogardliwie o prawach kobiet - pomijając setki kobiet co roku zabijanych w wyniku przemocy domowej... Za nic masz ich życie, co? Co tam jakieś kobiety...
taro2019.04.8 21:54
nagrody za wielodzetnosc placili niemcom i volksdeutschom, wprowadzili aborcje w krajach podbitych.
K.K.2019.04.10 3:47
Mario, kłamiesz! Hitler zabraniał aborcji Niemkom! Natomiast pozostałym narodom nakazywał , a narodzone dzieci np. w obozach brali za nóżkę i główką o mur zabijali dziecko! !
Cogito ergo sum2019.04.8 17:13
Ateusze i liberały poprowadzą natomiast hotel dla osób homoseksualnych, który będzie się nazywał "Bunga bunga"
Naczelny2019.04.8 17:19
O, argumrnty się skończyły, pora na głupoty. ;]
elementanimalny2019.04.8 17:31
Zauważ jeszcze, że popyt na hostele dla osób LGBT i na domy samotnej matki stworzyła religia. Gdyby nie było religii to zarówno samotne kobiety rodzące dzieci jak i osoby LGBT nie spotykały by się z wrogością i ostracyzmem w społeczeństwie. A wtedy hostele LGBT i domy samotnej matki byłyby niepotrzebne.
Maria Błaszczyk2019.04.8 17:32
Śmieszne bardzo jest, jak jakiegoś osiemnastolatka kochający rodzice z reklamówką za drzwi. Prawda?
taro2019.04.8 18:06
,,riki tiki taj,,
Cogito ergo sum2019.04.8 17:09
Katotalibanie i ciemnogród mają problem z humanitaryzmem i etyką. Chcą posyłać ludzi na wiecznie cierpienie tylko dlatego że ci urodzili się inni albo na innym kawałku ziemi. Ale pod publiczkę krzyczą o życiu niepoczętym, chociaż nic nie robią by troszczyć się o samotne matki czy chore dzieci. Przykre to. Żadna organizacja nie prowadzi takiej nagonki na samotne matki, i nie robi sobie na nich propagandy co kościół. Nie mówiąc o domach opieki, takich jak ten prowadzony przez siostrę Bernadettę. Ale ciemny katol tego nie ogarnie, bo łyka jak ministrant, to co rzuci klecha z ambony.
marek2019.04.8 17:43
hej dr Jekyll and Mr Hyde to mówisz ty a co na to twój lekarz? przypadek schizofrenii galopujacej
taro2019.04.8 18:05
przestan belkotac chory z nienawisci dewiancie do katolicyzmu. Chrzescijanie sa otwarci na innych, to kanalie zboczone nienawidza Boga, Kosciola, wiary. Wskaz mi, ktora dewiancka organizacja otworzyla domy dla starcow, chorych, szkoly, uczelnie- znajdziesz ich ZERO. To samo z zydami , muzulmanami, otwieraja tylko domy starcow dla zydow, a islamska mac tylko dla muzulmanow- dla innych ZERO. Pluj na siebie kanalio i wskazuj tych ateistycznych, czerwonych ideologicznych wszarzy, ktorzy was glupcow wciagaja w ten ideologiczny komplot.
Szatan wygral 2019.04.8 19:36
Ale zajechało oncami, chyba jakiś czerwony nawrócony się tu pojawił i będzie ludzi obrażał. Popełniłeś grzech, warunkiem spowiedzi są przeprosiny, więc teraz czekam, inaczej skończysz w piekle. hahaha
Mateusz Jegli\\305\\204ski2019.04.8 20:35
Przeproś go Taro, dwa razy z liścia wystarczy, nie poczuje wygranie szatana.
Maria Błaszczyk2019.04.8 21:38
A jak ostatnio prawosławne dzieci w Szwecji trafiły do muzułmańskiej rodziny zastępczej, to krzyk był straszny na Frondzie (przy czym nikt nie zadał sobie pytania o przyczyny tej decyzji, obecnie dzieci są z ojcem w Polsce... dość przerażające). Muzułmanie sa najbardziej hojni, jeśli chodzi o dobroczynność. Tak jest w całej Europie. W Polsce jest ich oczywiście mało, ale starczy popatrzeć, co Marina Hulia robi ze swoimi Czeczenkami, to są naprawdę cudowne rzeczy (biorąc pod uwagę, że one naprawdę nie mają żadnych pieniędzy) i bynajmniej nie dla muzułmanów przecież.
Cogito ergo sum2019.04.8 17:04
Ateusze i Veganie mają problem z naszym humanitaryzmem i poszanowaniem najsłabszego życia. Żadna organizacja nie prowadzi tyle domów samotnej matki co Kościół. Nie mówiąc o ośrodkach adopcyjnych. Ale ciemny ateistyczny lud tego nie ogarnia
elementanimalny2019.04.8 17:07
Wasi prowadzą domy samotnej matki, a nasi hostele dla osób LGBT. I już jest równowaga w kontinuum.
Cogito ergo sum2019.04.8 17:11
Bunga bunga
elementanimalny2019.04.8 17:30
Zauważ jeszcze, że popyt na hostele dla osób LGBT i na domy samotnej matki stworzyła religia. Gdyby nie było religii to zarówno samotne kobiety rodzące dzieci jak i osoby LGBT nie spotykały by się z wrogością i ostracyzmem w społeczeństwie.
Cogito ergo sum2019.04.8 17:10
Mówisz o ośrodkach jak ten u siostry Bernadetty. Faktycznie, to było coś, burdel z dziećmi za kasę, przemoc psychiczna i fizyczna, a wszystko w duchu katolicyzmu.
Maria Błaszczyk2019.04.8 17:30
No tak. Bo kościół dostaje na ten cel pieniądze. Z budżetu. Inne organizacje mają dużo większe problemy z finansowaniem. Np. Centrum Praw Kobiet straciło CAŁE dofinansowanie.
taro2019.04.8 17:58
wskaz mi feministczne g#wno, ktore otwarlo jakies domy dla kobiet, mezczyzn, ubogich- zero. Wskaz mi jakies domy otwarte przez dewiantow dla innych ludzi-. zero, no dla podludzi, chorych dewiantow jako burdele to moze kilka.
Maria Błaszczyk2019.04.8 18:25
Chociażby rzeczone Centrum Praw Kobiet. I to mimo dofinansowania w wysokości zera złotych. I po co ten język? Ratowanie kobiet przed przemocą to coś złego?
taro2019.04.8 18:48
na takie swiatowe femininistyczne organizacje, ktore dostaja tyle kasy od ideologicznych rzadow i organizacji, to praktycznie nie ma domow opieki dla ludzi prowadzonych i dofinansowywanych przez te ideologiczna sekte. Nie rozumiem dla czego inni robia cos dla wszystkich ludzi, a ty mi tu wyjezdzasz z jakims centrum praw kobiet. Wsadz sobie te organizacje pomiedzy nogi. Prawa kobiet sa zapisane w ,,Prawach Czlowieka,, kobieta nie jest jakims innym species na tej planecie, jest takim samym czlowiekiem jak inni.
Maria Błaszczyk2019.04.8 21:27
Serio? Prawa kobiet to w teorii prawa człowieka. Ale w praktyce nie byłabym taka pewna, czy tak sie czują kobiety... Ciekawe, czy tak się czuła pani Piasecka, kiedy pan radny z ramienia PiS Piasecki ją latami katował i gwałcił. Ciekawe, czy tak się czuła pani Zbonikowska, gdy mąż, jak stwierdził sąd, ją szarpał. Albo jak inny PiSowiec, pan Marcin P., stręczył żonę, bo jak twierdził, nie wyrabiali finansowo. Ciekawe, czy tak się czuje tych kilkaset kobiet rocznie, umierających w Polsce z powodu przemocy domowej. Ciekawe, czy tak się czuje 200 kobiet dziennie gwałconych w naszym kraju... Ciekawe, czy tak się czują miliony naszych rodaczek gdy nie mogą normalnie przejść po ulicy, bo polscy dżentelmeni nie mogą się powstryzymać przed uwałaczającymi ich godności uwagami, łapami pchanymi gdzie nie trzeba w autobusie czy korzystając ze stosunku zależności, studentki upokarzane przez wykładowców i uczennice wykorzystywane przez nauczycieli (ze szczególnym uwzględnieniem księży, że wspomnę tego miłego chrystusowca, co przez paręnaście miesiecy więził, katował i gwałcił dziewczynkę, a nawet zmusił ją do aborcji, bo mógł i nikomu to nie przeszkadzało). Więc chyba kobieta nie jest takim człowiekiem jak inni... https://www.youtube.com/watch?v=S5lMxWWK218 A Twoja agresja jest kompletnie nieuzasadniona. Napisałeś: "wskaz mi feministczne g#wno, ktore otwarlo jakies domy dla kobiet", to Ci grzecznie odpowiedziałam. Kłamstwo o finansach nie wiem, czemu ma służyć, bo CPK zyje obecnie tylko dzięki temu, co ludzie dobrowolnie wpłacą.
Prawicowy Weganin2019.04.9 11:06
Tak, oni nie biorą pod uwagę tego że życie jest cenen. ktoś nasrał im do łbów lewackie gadanie a mają za nic zarówno ludzkie życie jak i życie zwierząt. Poprostu chcą cool wygodnego i modnego życia a mózgów do myślenia nia posiadają już.
Ateista Veganin2019.04.8 16:57
PYTANIE DO tak zwanych OBROŃCÓW ŻYCIA: ILE JUŻ CHORYCH PORZUCONYCH PO PORODZIE DZIECI ADOPTOWALIŚCIE? Ilu matkom z takimi dzieciom już pomogliście? Bo póki co słychać tylko kwik pseudo obrońców życia, którzy nic nie robią by pomóc, ale dla sławy i poparcia politycznego krzyczą jacy to są obrońcy życia.
Naczelny2019.04.8 17:05
DArciue japy nic nie kosztuje.
taro2019.04.8 17:53
ilu takich chorych jak ty , wymknelo sie od aborcji i zatruwa teraz zycie innym na tej planecie, jestes poklosiem szatana naklaniajacym tylko do zabijania.
Naczelny2019.04.8 18:10
Wracam na nczas naziolu.
taro2019.04.8 18:36
to wracaj, nikt cie tutaj nie zatrzymuje, bedzie jednej ideologicznej hieny mniej. Juz ci raz pisalem , nie jestem socjalista, ani komunista,ni bolszewikiem, a wiec nie moge byc nazista,ani faszysta, bo oni wszyscy byli czerwoni. Ja robie sie tylko czerwony jak polkne tabletke witaminy B3-Niacyny, ale to tez tylko na 1 godzine.
Szatan wygral 2019.04.8 19:34
Zabolała prawda katoliku? Ojojojoo jak mi cię szkoda, idź do księdza się poskarż że życzysz mi śmierci. Żal mi cię. Tacy właśnie jesteście wy tak zwani obrońcy życia, tyle jadu i nienawiści w was.
lolek1231232019.04.9 10:24
Ateistyczni veganie nie są humanistami. Nie rozumieją, że życie , to wartość. Kolejna sprawa , ateistyczni veganie oszukują siebie, sztucznie zawężając problem do chorych, by grać na uczuciach. Prawda taka, że ateistyczni lewacy chcą aborcji na życzenie, ot tak, bez wnikania w detale.
Prawicowy Weganin2019.04.9 11:03
Też jestem weganinem. I dlatego że nim jestem, to jestem przeciwko zabijaniu jakiegokolwiek życia, w tym życia ludzkiego. I nie opowiadaj mi tu gościu ze jest jakakolwiek różnica pomiędzy noworodkiem urodzonym w 8 czy 9 miesiącu a wcześniakiem urodzonym w 6 czy 7 miesiącu. a zgodnie z prawem w wielu krajach można spokojnie zabijaćdzieci w 6 czy 7 miesiącu. Czemu nie zgłosisz postuatu aby zabijać 2 letnie porzucane dzieci?. Życie to życie, żadnego nie można przerywać.
Mietek Krawężnik 2019.04.9 17:54
a ty jesteś zdrowy, skąd wiesz, że jutro nie wykryją ci jakiejś choroby genetycznej? ateiści przestają byc ateistami w chorobie i w okopie, i na łożu śmierci. Nawet sobie nie zdajesz sprawy ile chorych dzieci adoptują dobrzy ludzie, a to dlatego że oni o tym nie chwalą się na fejsbukach ani nie chodzą po poklask do TVN