Dlaczego warto postawić na worki foliowe z nadrukiem?
Foliowe worki z nadrukiem są popularnym nośnikiem reklamy. Można umieścić na nich logo firmy, hasło czy inne ważne informacje, a nawet samodzielnie zdecydować o kolorze opakowań. Wszystko to sprawia, że gotowy produkt jest charakterystyczny, zwraca na siebie uwagę i staje się łatwy do zapamiętania przez potencjalnych klientów.
Lista zalet jest jednak znacznie dłuższa. Worki foliowe z nadrukiem to również:
-
Szybkie dotarcie do szerokiego grona odbiorców – tego rodzaju opakowania są praktyczne i osoby, które z nich korzystają, często przemieszczają się z nimi w różnych miejscach. Jest to więc swego rodzaju reklama mobilna.
-
Większa lojalność klientów – jeśli worki będą dobrej jakości, będzie można wykorzystać je wielokrotnie. Taki detal znacząco zwiększa zaufanie do firmy i sprawia, że klienci szybko się do niej przywiązują.
Warto podkreślić, że inwestycja w foliowe opakowania z nadrukiem nie musi mocno nadwyrężać budżetu. Na taki wydatek mogą pozwolić sobie nie tylko duże biznesy, ale i te mniejsze.
W jakich branżach można wykorzystać worki z nadrukiem?
Jest wiele branż, gdzie można z powodzeniem stosować worki foliowe z nadrukiem – ograniczeniem zazwyczaj jest jedynie kreatywność. Tego typu opakowania używane są m.in. w handlu, np. księgarniach, sklepach odzieżowych czy spożywczych. Często spotyka się je także w gastronomii, gdzie służą do pakowania jedzenia na wynos.
Worki z nadrukiem można z powodzeniem wykorzystywać też np. w e-commerce i logistyce. Pozwalają na szybkie zapakowanie towarów i zabezpieczenie ich przed wilgocią czy zabrudzeniami. Natomiast w branży eventowej worki sprawdzają się przy przygotowaniach prezentów dla potencjalnych klientów. Są to produkty na tyle uniwersalne, że mogą wspierać działania marketingowe niemal w każdym sektorze.
Worki foliowe z nadrukiem – jak je zaprojektować? Praktyczne wskazówki
Podczas projektowania nadruku na workach foliowych należy zadbać o to, aby był on zgodny z kolorystyką firmy i jej ogólnym brandingiem. Tylko wtedy całość będzie spójna i opakowania pozwolą na wzmocnienie rozpoznawalności biznesu. Jednocześnie warto unikać przesytu – może to wywołać wrażenie chaosu. Najlepiej zapadają w pamięć wzory estetyczne i przejrzyste. Zawsze trzeba brać pod uwagę, do kogo trafią worki z nadrukiem. Wzór powinien być dopasowany do grupy docelowej, aby trafiał w preferencje jej przedstawicieli.
Co do wymagań związanych z formatem samych projektów, najlepiej tego typu informacji szukać na stronach firm oferujących usługi związane z nanoszeniem ich na folie. Zwykle znajdziemy na nich konkretne wytyczne lub zostaniemy zaproszeni do kontaktu, aby poznać szczegóły lub otrzymać poradę.
Dobór odpowiednich worków foliowych
Sam estetyczny, dobrze przemyślany nadruk to nie wszystko. Bardzo dużo zależy od samych worków foliowych, ich jakości i właściwości. Dlatego należy się zastanowić się nad kilkoma kwestiami, takimi jak:
-
rozmiar,
-
materiał wykonania,
-
budowa,
-
przeznaczenie.
Wśród foliowych opakowań największą popularnością cieszą się modele LDPE, HDPE i celofanowe (PP). Dla firm chcących budować wizerunek eko dobrym wyborem są z kolei worki z regranulatu, a więc materiału z recyklingu. Wszystkie tego typu folie wraz z możliwością nanoszenia na nie druku znajdują się między innymi na stronie producenta opakowań foliowych GRALA PACK