Strategiczna ekspansja i rozwój

Z początkiem 2025 roku Simply Contact otworzyła nowe biuro w Poznaniu, co stanowi kolejny przystanek na drodze do europejskiej ekspansji. Firma wyraźnie zaznacza swoją obecność w Europie Środkowo-Wschodniej (CEE). Uruchomiła także biuro w Bukareszcie (Rumunia), aktywnie budując tam swój zespół.

Ważnym momentem rozwoju było również wejście na rynek brytyjski. Firma stała się nowym członkiem The UK Contact Centre Forum, prestiżowej sieci branżowej, co zwiększyło jej zaufanie w oczach kontrahentów.

Aby wesprzeć działania prowadzone w Wielkiej Brytanii i Irlandii, Simply Contact mianowała Johna Cole'a na stanowisko Regional Head of CX Client Solutions, wykorzystując jego ponad 17-letnie doświadczenie w rozwoju biznesu i obsłudze klienta.

Do firmy dołączyła również Anna Bielikova, która zajęła stanowisko Chief Operating Officer. Jej szerokie doświadczenie w zarządzaniu operacjami centrów kontaktowych przyczyni się do jeszcze lepszego skalowania usług Simply Contact.

Obecnie firma ma przedstawicielstwa w sześciu państwach europejskich: Polsce, Wielkiej Brytanii, Ukrainie, Rumunii, Bułgarii i Mołdawii. Każde tworzone centrum obsługi klienta Simply Contact zapewnia wielotorowe wsparcie rozwoju agentów.

Innowacje w zakresie obsługi klienta

Simply Contact wykorzystuje wciąż udoskonalane zdobycze technologiczne w obsłudze klienta, takie jak: sztuczna inteligencja (AI), automatyzacja i analiza danych (data-driven insights). Prowadzi to do poprawy czasu reakcji, ale i zwiększa personalizację nawiązywanych interakcji. Dzięki nim można usprawniać procesy wsparcia świadczone partnerom.

Firma łączy wiedzę ekspertów z nowoczesnymi technologiami, oferując szybką, skuteczną i opłacalną obsługę klienta. Wykorzystuje potencjał sztucznej inteligencji, nie rezygnując z budowania relacji i przejrzystej współpracy z partnerami. Legitymuje się również certyfikatami, które potwierdzają wysokie standardy bezpieczeństwa i zarządzania informacją, w tym: PCI DSS, ISO 27001 oraz ISO 27701 (PIMS).

Nagrody dla Simply Contact

Działania Simply Contact są regularnie doceniane w branży. Firma jest laureatem wielu prestiżowych nagród, w tym między innymi:

  • Stevie Awards (2025) – uzyskała dwie nagrody na 19. dorocznej gali Stevie Awards for Sales & Customer Service. Otrzymała Srebrną Nagrodę Stevie w kategorii "Dostawca Outsourcingu Centrum Kontaktowego lub Obsługi Klienta Roku" oraz Brązową Nagrodę Stevie w kategorii "Najlepsze Wykorzystanie Technologii w Obsłudze Klienta – Wszystkie Inne Branże". 

  • CX Awards (2025) – firma została uznana za "Najlepszego Dostawcę Outsourcingu Obsługi Klienta (Best Customer Service BPO)" na tegorocznej gali CX Awards. 

  • Globee Awards 2025 – Simply Contact otrzymało Złotą nagrodę w kategorii "Best Use of AI in Customer Service" (Najlepsze wykorzystanie AI w obsłudze klienta) oraz Srebrną nagrodę w kategorii "AI-Driven Customer Experience" (Obsługa klienta napędzana AI).

Co świadczy o wysokiej jakości usług Simply Contact?

Simply Contact jest zaufanym partnerem wiodących światowych marek. W swoich oddziałach zatrudnia ponad 600 wysoko wykwalifikowanych agentów – oferuje obsługę klienta w ponad 20 językach. Szacuje, że ma ponad 10 mln zapytań od zainteresowanych podmiotów rocznie. Współpracuje z takimi znanymi markami jak:

  • Wizz Air,

  • Yves Rocher,

  • METRO,

  • Bolt.

Korzyścią dla partnerów jest możliwość wypracowania oszczędności na obsłudze klienta, sięgających do 70% w porównaniu z obsługą wewnętrzną. Do tego możliwe jest skrócenie jej średniego czasu i poprawa kluczowych wskaźników wydajności.

Simply Contact w pełni angażuje się w wyznaczanie nowych standardów w outsourcingu obsługi klienta, dostarczając infrastrukturę niezbędną dla swoich agentów.