W miesiącu lipcu „Wiadomości” okazały się najchętniej oglądanym programem informacyjnym. Ponadto TVP 1 i TVP 2 zostawiły konkurencję w tyle.
- Według w lipcu średnia oglądalność „Wiadomości” wyniosła 2,016 mln widzów. „Fakty” TVN oglądało średnio 2,015 mln natomiast „Wydarzenia” przyciągnęły 1,324 mln osób – czytamy.
Z danych podanych przez Nielsena wynika, że „średni udział TVP 1 to 7,3 proc. Dwójka zanotowała udział na poziomie 6,5 proc. Podczas, gdy Polsat przyciągnął 6,4 proc., a TVN – 6,2 proc.”
Jak czytamy dalej, TVP nawet przy spadku oglądalności konkurencyjnych stacji, TVP Info odnotowało wzrost oglądalności o prawie 11 procent w porównaniu do roku ubiegłego.
Z kolei TVN24 odnotowało spadek o 2,3 proc, a Polsat News – także spadek o 10,5 procenta.