Z ambony strzeleckiej Salwowskiego: Czy marsze LGBT promują homoseksualizm i pedofilię? - zdjęcie
12.02.19, 15:15Fot. CEphoto Uwe Aranas via Wikipedia, CC BY SA 2.4

Z ambony strzeleckiej Salwowskiego: Czy marsze LGBT promują homoseksualizm i pedofilię?

86

Dnia 8 lutego bieżącego roku w Sądzie Rejonowym Lublin-Zachód odbyła się kolejna rozprawa w procesie radnego PiS Tomasza Pituchy, który we wrześniu 2018 roku stwierdził, iż lubelski Marsz Równości będzie promował "homoseksualizm i pedofilię". To stwierdzenie oburzyło Bartosza Staszewskiego organizatora Marszu Równości w Lublinie, który z prywatnego oskarżenia wytoczył radnemu PiS proces o zniesławienie. Pan Staszewski twierdzi bowiem, iż homoseksualizmu jako cechy dziedziczonej genetycznie nie da się promować, zaś zarzut o tym, że marsze LGBT propagują pedofilię stanowi niesprawiedliwe oczernianie ich organizatorów i uczestników. Kto ma zatem słuszność w tej sprawie? Otóż, rację ma tu częściowo z jednej strony Tomasz Pitucha, z drugiej zaś strony nie można odmówić całkowicie słuszności zarzutom stawianym przez Bartosza Staszewskiego.

Radny PiS z pewnością ma bowiem rację, w tej części swego stwierdzenia, która tyczy się promowania przez tzw. marsze równości homoseksualizmu. Jednym z ważnych celów takich demonstracji jest bowiem przekonywanie innych ludzi, iż zachowania homoseksualne nie są same w sobie złe i występne, a co więcej mogą być pożądanym wyrazem prawdziwej miłości. Czy tego typu działalność może przyczyniać się do rozprzestrzeniania czynów homoseksualnych? Sądzę, że tak. Nawet bowiem, gdyby przyjąć – bardzo wątpliwe według mnie – założenie, iż skłonności homoseksualne są w 100 procentach dziedziczone, to i tak pro-sodomicka propaganda może sprawiać, iż więcej osób będzie popełniać takowe występki. Część z osób żywiących nienaturalne tendencje w sferze seksualnej bowiem zmaga się z nimi i ich nie akceptuje. Istnienie jednak np. klubów gejowskich, homoseksualnej prasy czy też właśnie marszów LGBT może w relatywnie łatwy sposób osłabiać w nich wolę walki z owymi skłonnościami. W ten więc sposób legalność pro-sodomickiej propagandy najpewniej przyczynia się do tego, iż czyny homoseksualne dokonywane są przez większą liczbę osób oraz częściej niż by to miało miejsce w społeczeństwie, gdzie taka propaganda byłaby zakazana. Ponadto, trzeba też wziąć pod uwagę, że niektórzy z ludzi mają tendencję do eksperymentowania w sferze erotycznej i na takowych atmosfera akceptacji dla sodomii też może oddziaływać w kierunku praktykowania przez nich różnych zboczonych aktów.

Pan Tomasz Pitucha nie ma jednak zasadniczo rzecz biorąc racji jeśli chodzi o promowanie przez współczesne marsze LGBT pedofilii. Owszem, w społeczności homoseksualnej jest większy odsetek pedofilów niż wśród heteroseksualistów. Jest także prawdą, że w przeszłości obrońcy pedofilii byli w mniejszym bądź większym zakresie akceptowani w łonie ruchów LGBT. Nie zmienia to jednak faktu, iż współcześnie wszyscy albo prawie wszyscy działacze pro-homoseksualni odcinają się od obrony i apologii pedofilii. Na marszach LGBT też niezmiernie trudno byłoby znaleźć jakieś pro-pedofilskie akcenty (nie licząc pojedynczych i rzadko zdarzających się ekscesów). Można się zastanawiać, na ile owe odcinanie się pro-sodomickich działaczy od pedofilii jest szczere, a na ile stanowi sprytną taktykę (osobiście sądzę jednak, że w ogromnej większości przypadków jest ono szczere), ale fakty są jakie są i nawet w imię słusznego obrzydzenia dla grzechu wołającego o pomstę do Nieba jakimi są czyny homoseksualne nie należy tych faktów zniekształcać albo naginać.

Można jednak powiedzieć, iż kreowanie atmosfery przychylności dla homoseksualizmu – w niezamierzony przez tych, którzy taki klimat tworzą – w pewien sposób przeciera drogę dla akceptacji w dalszej przyszłości przynajmniej niektórych z form erotycznego obcowania z osobami nieletnimi (tych, które będą tłumaczone dobrowolnością podejmowania podobnych aktów przez wszystkie ze stron). Oczywiście, to nie stanie się ani dziś, ani jutro, ale powiedzmy w ciągu jakichś 50 lat.

Mirosław Salwowski

Komentarze (86):

ect2019.02.13 9:51
Homoseksualizm jest chorobą a promowanie ideologii GENDER w jakiejkolwiek postaci jedną z największych krzywd wyrządzanych dzieciom. Rodzice są często bezradni wobec potajemnie wprowadzanej odgórnie tej chorej ideologii do wielu polskich szkół.
nikt2019.02.12 23:53
Te pajacowate i często wyuzdane marsze tylko ludzi zniechęcają do zaakceptowania ich odmienności . Powagą więcej by zyskali . Są jak rozbrykane dzieci , które za wszelką cenę pragną na siebie zwrócić uwagę gdyż czują się odtrącone . Kompletny brak dojrzałości . A pragną wychowywać dzieci .
tretka2019.02.13 12:09
jakie to dzieci??? Banda zwyrodnialych zboczeńców i tyle
pater2019.02.12 23:05
"... homoseksualizmu jako cechy dziedziczonej genetycznie..." proszę o szczegóły badań potwierdzających twierdzenie: - że homoseksualizm jest dziedziczony genetycznie! - który to jest gen, Jeśli jest to choroba genetyczna, to dlaczego można ją leczyć? (ten fakt doprowadza sodomitów do białej gorączki!)
bogdanus2019.02.12 22:18
Homoseksualiści często mażą o młodych chłopięcych ciałach.
Beno2019.02.12 17:55
Brakuje obowiązkowej służby wojskowej, to by tym wszystkich zboków przywrócili do normalności. Nigdy w życiu by się tacy nie chwalili swoją dewiacją i przez myśl by im nie przeszło organizowanie parad równości. Tych pasożytów zagonić do ciężkiej roboty, to im przejdzie głupota i będzie z nich przynajmniej jakiś pożytek.
Marian2019.02.12 18:12
Az trudno uwierzyc ze tak kiedys bylo.Trzeba z tym walczyc bo wmowia mlodziezy ze to cos normalnego i ze tak bylo zawsze
anonim2019.02.12 17:06
Czytając dzisiejsze wpisy można pomyśleć ze to dumny gej z kolesiami opanowali frondę.Do starych krzewicieli rozpusty dołączyli nowi chucpiarze.
słowiczek poznański2019.02.12 16:46
Zainteresowanych tu na blogu zachęcam aby przeczytali manifesto "dumnego geja" jakim mnie poczęstował. Jednoznacznie potwierdza "dumnych gejów" psychiczną i fizyczną ułomność, nieuleczalną. Powszechną u każdego "dumnego geja" - potwierdzone naukowo. Nic tego nie zmieni "dumny geju" jesteś ułomny i nie wacham się tu użyć terminologii nazistowskiej "untermensch".
matis892019.02.12 16:44
Frondo jestem zażenowany tym artykułem. Więc się pytam czym według Frondy jest domaganie się dzieci przez ruch sodomski, jak nie jawnym otwarciem na pedofilię, działaniem jawnie propedofilskim, czy Fronda ma wątpliwości ? Tak samo jestem zażenowany tą niepewnością co do tego czy homo przypadkiem nie jest faktycznie wrodzone. Co to za oczywiste brednie pan Salwowski tu poddaje pod wątpliwośći. Frondo i Ty się z tym zgadzasz ?
www2019.02.12 20:16
Dlaczego uważasz, że homoseksualizm nie może wrodzony? Przecież to nic niezwykłego. Jeśli jakiś rodzic rujnuje sobie zdrowie, to przekazuje je on potem swoim potomkom, wraz z wadami. Jeśli przodkowie homoseksualistów prowadzili nieuporządkowane życie seksualne, do ich potomkowie rodzą się z deformacjami w sferze seksualności.
www2019.02.12 20:47
Dlaczego uważasz, że homoseksualizm nie może być wrodzony? Przecież to nic niezwykłego. Jeśli jakiś rodzic rujnuje sobie zdrowie, to przekazuje je on potem swoim potomkom, wraz z wadami. Jeśli przodkowie homoseksualistów prowadzili nieuporządkowane życie seksualne, do ich potomkowie rodzą się z deformacjami w sferze seksualności. Oczywiście homoseksualność w sferze seksualności, nie oznacza w żadnym razie uszczerbku w godności człowieczeństwa, ważne żeby to zaznaczyć. Godność człowiecześstwa tracimy poprzez niewłaściwe decyzje życiowe. W równym stopniu dotyczy to hetero jak i homo. W każdym bądź razie z punktu widzenia wrodzonych skłonności, nie powinno być tu jakiegokowiek dylematu.
matis892019.02.12 22:05
,,Dlaczego uważasz, że homoseksualizm nie może wrodzony? Przecież to nic niezwykłego.'' Już podałem powody. Seksualność człowieka się powoli kształtuje i jest bardzo podatna na czynniki zewnętrzne. Tak samo oczywistym jest że np. pornografią można kształtować zwłaszcza młodego człowieka nie tylko w serze seksualności ale i moralności. Dlatego lewactwo broni i wspiera pornografię...itd ,,Sodomia nie jest żadnym wrodzonym tworem. Jest nabyta, bądz jest wyborem, lub wiąże się z chorobą psychiczną bądz uszczerbkem na psychice, niedorozwojem emocjonalnym, a często jest też wynikiem jakiejś patologii w rodzinie, w wychowaniu. Oczywiste jest że dzieci wychowywane w rodzinie sodomsko pedofilskiej, choćby nawet optymistycznie zakładając że nie było tam wykorzystywania seksualnego, będą miały problem ze swoją seksualnością i emocjonalnym rozwojem. Najczęściej będą właśnie gejami, pół gajami bi, będą zmieniać swoją płeć tożsamość itp.. '' Godność człowieka jest z góry nadana każdemu przez Jezusa Chrystusa. Dla ruchu sodomitów problem jest to gdy Jezus mówi idz i nie grzesz więcej. Już nie chodzi o grzech tylko o to że sodomici grzech chcą nazywać dobrem i narzucać to innym. A narzucanie innym aby zło nazywali dobrem jest właśnie próbą obdarcia innych z tej godności.
www2019.02.13 7:14
Ależ ja nie twierdzę, że na ukształtowanie się postawy homoseksualnej nie wpływają czynniki środowiskowe. Oczywiście, że wpływają. W tym momencie rozpatrujemy jednak zachowanie, a nie skłonność. Jest możliwe, że osoba o skłonnościach hetero ukształtuje się środowiskowo w kierunku homo. Jest również możliwe, że ktoś urodzi się ze skłonnościami homo, które odziedziczy po przodkach, który żyłi amoralnie. Uwaga o godności jest tu nie na temat. Posiadanie skłonności homo wcale takiej skłonności nie zaprzecza.
matis892019.02.12 16:28
Sodomia nie jest żadnym wrodzonym tworem. Jest nabyta, bądz jest wyborem, lub wiąże się z chorobą psychiczną bądz uszczerbkem na psychice, niedorozwojem emocjonalnym, a często jest też wynikiem jakiejś patologii w rodzinie, w wychowaniu. Oczywiste jest że dzieci wychowywane w rodzinie sodomsko pedofilskiej, choćby nawet optymistycznie zakładając że nie było tam wykorzystywania seksualnego, będą miały problem ze swoją seksualnością i emocjonalnym rozwojem. Najczęściej będą właśnie gejami, pół gajami bi, będą zmieniać swoją płeć tożsamość itp..
na pohybel!2019.02.12 16:36
Mówisz, że nabyłeś zoofilię. Podziel się z nami informacjami gdzie i w jakich okolicznościach?
anonim2019.02.12 16:48
chory zboku,won stąd i na pohybel tobie
matis892019.02.12 16:49
NAwet nie wymieniłem takiego słowa jak zoofilia, ale masz rację na paradach sodomitów widać też jakieś dziwne zwierzęce stroje. Było tu nawet artykuł o lewakoateistach stylizujących się na krzyżówki zwierząt z kosmitami i lewakom się to podobało bardzo:).
na pohybel!2019.02.12 16:58
Nie musiałeś sodomia i zoofilia stosuje się zamiennie, to jedno i to samo https://sjp.pwn.pl/sjp/sodomia;2575751.html
matis892019.02.12 17:14
Sodomita to mieszkaniec Sodomy, sodomia to jego orientacja. Sodoma pochodzi z biblijnej opowieści i taki właśnie ma kontekst. I nie było tam ani słowa o zoofilach, tylko o zboczonych dewiantach gejach którzy z gościnności chcieli gwałcić każdego nowego przybysza, tutaj tej samej płci. Zoofilia to zoofilia, a sodomia pochodząca z Biblii odnosi się do gejów. Ale jak mówiłem, masz rację że u sodomitów gejów i lewakoateistów jest jakieś upodobanie to strojów zwierzęcych bądz w krzyżowce z kosmitami czy to ludzmi.
anonim2019.02.12 17:15
jesteś sodomitą,geju,czy ci się to podoba czy nie.
Szendzielorz2019.02.12 16:27
TAK
słowiczek poznański2019.02.12 16:18
Term "homofobia" ma oparcie w medycynie. Ponad 95% nie dotkniętych homoseksualizmem, szczególnie meżczyzn nie mogą sobie takiego aktu wyobrazić i jedna nieopatrzna propozycja "dumnego geja", może i zwykle powoduje agresje. Medycyna określa to jako homosexual panic. "Dumne geje" tego nie są w stanie pojąć, sadzą, że każdego, każdą można do homoseksualizmu przekonać.
Polak Ateista Dumny Gej2019.02.12 16:26
Większość facetów hetero pragnie seksu analnego ze swoimi partnerkami (nie, nie martw się, nie marzą o twojej zdezelowanej piczy). Większość facetów hetero ogląda sceny analne na filmach porno Większość filmów porno przeznaczona dla heteryków zawiera sceny analne Ilościowo na świecie seks analny praktykuje wielokrotnie więcej osób hetero niż homo Anal w historii seksu został po raz pierwszy opisany w Kamasutrze - poradniku uciech cielesnych dla heteroseksualistów Orientacja seksualna jako taka, w tym homo nie ma kompletnie nic wspólnego z analem, jest wielu gejów preferujących inne techniki
matis892019.02.12 16:34
Nie ma żadnego porównania do seksu kobiety i mężczyzny obojetnie jakiego, z dewiacją gdzie dwóch chłopów obrzydliwie się ślini do siebie. HEhe sodmita robi problem z anala, kiedy dobrze wie że obrzydliwość wzbudza sam kontakt dwóch facetów.
Polak Ateista Dumny Gej2019.02.12 17:04
Pudło! Gdyby chodziło o same konotacje facet-facet to zaburzeni homofobicznie nie pisaliby na każdym kroku o analu. To jest wasza obsesja, do tego stopnia, że oglądając analne porno heteryckie, podświadomie wpędzacie się w poczucie winy z powodu w waszym mniemaniu patrzenia i brandzlowania się do gejowskiej techniki seksualnej. To dlatego te frustracje wylewacie potem na gejach. Dodatkowo wściekliznę w was powoduje, że o wiele łatwiej jest facetowi znaleźć drugiego faceta chętnego na anal niż kobietę. Zostaje wam analne porno, które oglądacie za plecami waszych żon, kochanek, dziewczyn. To wszystko i wiele więcej powoduje, że potrzebujecie pilnej terapii psychiatryczno-seksulogicznej.
anonim2019.02.12 16:54
Stary geju ruchaczu a kto marzy o twoim sflaczałym penisie
Marian2019.02.12 17:07
Dumny homosiu:Szatan kojarzy wasze pary ale gdy juz dojdzie do tego, to ze wstretem ucieka bo nawet on nie moze na to patrzec.
matis892019.02.12 16:13
Ruch sodomski już nie kryje się ze swoimi łapami wyciągniętymi po dzieci i dąrzeniami do zmiany prawa aby sodomici mogli otwarcie adoptować dzieci. Tym samym pedofilia została wpisana w ten ruch i jest to dążenie z którym się nie kryje już.
Krzysiek2019.02.12 16:09
Sodomici powinni mieć zakaz pracy w gastronomi! Polecam poczytać w necie strony o potwornych chorobach jakie oni wytwarzają mieszając krew, spermę i kał. Do tego setki czy ty7siące partnerów i mamy idealny sposób aby rozprzestrzeniać choroby. Homoseksualizm to śmierć! Póki się sami w swoim gronie tak zabijają to pół biedy ale nie można dopuścić aby zarażali innych. Wszystko co sprzeciwia się prawu naturalnemu jest zagrożeniem dla ns zdrowych ludzi.
słowiczek poznański2019.02.12 16:04
Zoofilii, nekrofilii, pedofilii nie można leczyć, co nie oznacza, że społeczeństwo ma ich przyjać z otwarymi rękami? Wiele perwersji jest "nieuleczalnych", ale takich i takie nie wpuszczamy do szkół, nie dajemy im okazji do publicznej prezentacji perwersji. A taką są te parady. Byłam świadkiem takiej parady w NYC - coś niesamowitego. Tego Hollywood by nie wymyślił, na ekrany by nie weszło. Wpadła banda rozwydrzonych "dumnych gejów" do St. Patrick Cathedral rozrzucili hostie, podeptali, publicznie się onanizowali... Gejowska duma - indeed ! Jest to perwersja i obojętnie czy jest uleczalna czy nie; Jest perwersją ! Gdyby była czymś normalnym sama bym to robiła, ale na sama myśl o tym ogrania mnie fizyczne obrzydzenie. Nawet w medycynie jest na to określenie; homosexual panic.
Polak Ateista Dumny Gej2019.02.12 15:57
Należy zdelegalizować propagandę homofobii i wprowadzić jej surową penalizację. Zboczeńcy muszą wiedzieć, że są homofobicznymi degenaratami, wobec których będzie polityka zero tolerancji.
słowiczek poznański2019.02.12 16:06
Jedynym degeneratem są tacy jak ty !
anonim2019.02.12 17:12
psycholu pierd.lisz bzdury i tobie wolno i jeszcze ćwoku marzy ci się zamordyzm,zero tolerancji to może być dla twoich wynaturzeń.
Marian2019.02.12 17:25
Malo ze pedal to jeszcze stukniety mocno.
tretka2019.02.13 12:05
a tu twoi koledzy się wypowiadają https://www.youtube.com/watch?v=ON3fMLk6ZaU&t=146s
dthgfth2019.02.12 15:43
nalezy zakazac pedalom, i innym zboczencom manifestacji swoich zboczen, nalezy nakladac surowe kary wiezienia i przymusowe leczenie w zakladach zamknietych, jesli pacjent nie rokuje nawet dozywotnio, pedalstwo i inne zbocznia sa zle, spoleczenstwo bedzie szczesliwsze i madrzejsze jak wypleni sie te zbocznia ze sfery publicznej debaty
Pracownik2019.02.12 15:56
Katolickie miłosierdzie w najlepszym wydaniu.
Piotr Nowak2019.02.12 15:57
Bycie ograniczonym idiotą jest gorsze. A mimo to nie jest karane. ...powinieneś się teraz cieszyć :D
anonim2019.02.12 17:01
Nowak czas na prawdę,wyjaw kim jesteś
Jan2019.02.12 16:01
Społeczeństwo będzie szczęśliwsze i mądrzejsze jak wypleni się tego zboka dthgfth ze sfery publicznej debaty.
jozef2019.02.12 16:01
Społeczeństwo będzie zdrowsze jak się zlikwiduje wszystkie religie.
Polak Ateista Dumny Gej2019.02.12 15:38
Polonez Równości https://www.youtube.com/watch?v=WsTeVrdAFRM Brawo warszawska młodzież! Fantastyczna inicjatywa :)
Tomek2019.02.12 15:45
I właśnie dlatego Warszawka została zrównana z ziemią podczas II Wojny Światowej. Jeśli liczba dewiantów znowu tam wzrośnie to jeszcze raz zostaną zrównani z ziemią.
Polak Ateista Dumny Gej2019.02.12 16:18
jak się wagarowało na lekcjach historii to teraz się właśnie takie babole wali
anonim2019.02.12 16:45
babole to ci z odbytu wypadają
Piotr Nowak2019.02.12 15:36
Rozumiem że normalnie służby specjalne wyciągają ludzi z łóżek siłą. Siłą zapędzają całe rodziny na takie marsze i zmuszają do aktywnego uczestnictwa? Tym którzy nie są w stanie wyjść, specjalny LGBT-agent trzyma głowę przed tv i zmusza do oglądania relacji. Po czym wszyscy są zmuszani do całowania się z osobami tej samej płci. i uprawiania seksu grupowego. Tak? aha ... no to nie zauważyłem :) Leczyć się czas. Na głowę. I zająć się sobą a nie pierdzieleniem bzur o rzeczach które was ani nie dotyczą. Ani nie robią nikomu krzywdy.
Grizzly2019.02.12 16:01
Na razie to kpiny ale trzon SS w hitlerowskich Niemczech stanowili homoseksualiści!
anonim2019.02.12 16:44
Nowak jako gej może lubisz jak tobie podobni paradują w kusych gaciach,ale dla normalsów to obrzydliwe.
ect2019.02.13 9:19
Wychowane według ideologii GENDER dzieci będą skrzywdzone na całe życie i nie udaj takiego niewiniątka, że to takie obojętne i niewinne.
Tomek2019.02.12 15:33
Nie ma marszy hetero więc nie powinno być marszy sodomitów. Proste
M.2019.02.12 15:36
Przeciez nie ma marszow sodomitow. A jesli je mylisz z Marszami Rownosci , to dopoki nie bedzie zrownouprawnienia i nie skoñczy sie przemoc wobec LGBT, to one beda...
Beno2019.02.12 17:43
Twoje i wasze prowokacje przynoszą tylko odwrotny efekt. "Kto sieje wiatr, zbiera burzę." Widzę, niczego żeście się jeszcze nie nauczyli z historii, a historia lubi się powtarzać.
Jojo2019.02.12 15:39
Nie ma marszy ateistów więc nie powinno być procesji kościelnych.
Tomek2019.02.12 15:42
Marsz ateistów to nie to samo co marsz reklamujących ciupcianie się.
Jojo2019.02.12 15:46
Zabawne, bo jako żywo nie widziałem "reklamowania ciupciania się", tylko propagowanie pokoju i zrozumienia dla inności. To że fronda i inne prawaki zawsze wyciągają najbardziej jaskrawe przykłady, nie dowodzi niczego. Postrzeganie całej społeczności LGBT przez pryzmat niewielkiego ułamka osób które faktycznie przesadzają (i są przy tym najlepiej widoczne), to tak jakby chcieć postrzegać Kościół Katolicki tylko przez pryzmat księży pedofilów. W obu przypadkach to całkowicie pozbawione sensu.
Polak Ateista Dumny Gej2019.02.12 16:16
Nie ma małżeństw homo w Polsce (jeszcze!) więc nie powinno być małżeństw hetero. Proste
www2019.02.12 20:09
Przecież nie ma małżeństw hetero. Są tylko małżeństwa zdrowych.
tretka2019.02.13 11:55
tak jest
Jarek2019.02.12 15:32
Czy przypadkiem obcowanie seksualne z dziećmi nie było legalne w Watykanie? Więc, co najwyżej, możliwy jest powrót do katolickiej tradycji w tej dziedzinie.
www2019.02.13 7:01
Podaj dowód na swoje oszczerstwa, czyli na legalizację obcowania seksualnego z dziećmi w Watykanie.
tretka2019.02.13 12:04
zobacz sobie katolicką tradycję jełopie https://www.youtube.com/watch?v=ON3fMLk6ZaU&t=146s
wadowicki lolek2019.02.12 15:31
Czy seminaria duchowne to wylegarnia pedryli i pedofilow?
Marian2019.02.12 15:54
Spojz na tzw.srodowiska filmowe jak np. Hollywood zdominowane przez Zydow to sa dopiero wylegarnie.
Polak Ateista Dumny Gej2019.02.12 16:05
Nie dość, że zbok homofob to jeszcze pie-przony rasista. Nie gryzie cię sumienie bydlaku?
Marian2019.02.12 16:51
Nie nie gryzie mnie bo pisze prawde
anonim2019.02.12 16:57
sam jesteś zbokiem
Szendzielorz2019.02.12 16:28
NIE pacanie
tretka2019.02.13 12:03
https://www.youtube.com/watch?v=ON3fMLk6ZaU&t=146s
M.2019.02.12 15:23
Frondowskie szczekacze. BLAGAM!!!!!! Podajcie mi choc jedna publikacje NAUKOWA z www.pubmed.com, ktora potwiedzi, ze homoseksualizm mozna leczyc. Powtarzam, NAUKOWA (rzetelne i obiektywne badania prowadzone z rygorem naukowym) z bazy danych publikacji medycznych i biologicznych. P.S. No i argument, ze do 1970 roku homoseksualizm byl uznawany za chorobe psychiczna, to argument ktory tylko was pograza dalej...
plankton2019.02.12 15:40
Nie ma ani grantów ani zgody na takie badania. Mało tego, jest ogromna presja, żeby takich badań w ogóle nie przeprowadzać, a szykany, jeśli ktokolwiek w ogóle spróbuje.
Jojo2019.02.12 15:41
Tak, tak. To międzynarodowy spisek z Sorosem na czele. Wszystko po to żeby frondokatolików d*pa bolała.
Polak Ateista Dumny Gej2019.02.12 16:00
Przecież twój wpis zdradza, że tobie nie chodzi o żadne badania, tylko zlecenie na z góry zaplanowany wynik. To jest właśnie mentalność homofobicznych degeneratów!
plankton2019.02.12 15:47
O ile wiem to środowiska tzw. postępowe postulują, żeby płody ze zwyrodnieniami genetycznymi likwidować.
Pracownik2019.02.12 15:52
O ile wiem, środowiska tzw. katolickie postulują żeby takie płody powoływać na świat nie licząc się z życiem i zdrowiem matki. A jak już powołają, nagle przestają się niem interesować i matka (o ile przeżyje), zostaje z tym sama. Ewentualnie dają dobre rady typu "oddaj do okna życia", po czym dziecko do śmierci przebywa w bidulu, bo ludzie adoptują tylko zdrowe i ładne dzieci.
www2019.02.13 6:58
No więć źle wiesz. Nie ma postulatu nie liczenia się ze zdrowiem matki.
Marian2019.02.12 15:50
Ten argument nas nie pograza tylko pokazuje ze obecne przyzwolenie na zboczenia nie jest od zawsze.Na to juz odpowiadalem w innym miejscu.
Polak Ateista Dumny Gej2019.02.12 16:02
Kończy się tolerancja wobec homofobicznego zbydlęcenia. Wasze eldorado wiecznie trwać nie będzie w końcu przestaniesz być bezkarny.
anonim2019.02.12 16:41
Durny geju i wzajemnie,ty też nie będziesz bezkarny
Marian2019.02.12 16:49
Ja uwzam ze tacy jak Ty to powinni siedziec w norach jak szczury a nie panoszyc sie na portalu katolickim.Idz do swoich i niebede Ciebie Czepial.
astom2019.02.12 16:38
Wszystko barani łbie można leczyć!! A podaj mi jedną publikację naukową, która otrzymała Nobla za tak rewelacyjne odkrycie, że homoseksualizm to nie zboczenie!
M.2019.02.12 16:46
Nie udowadnia sie negatywnych faktow egzystencjalnych. Pewnie nie zrozumiesz, ale to juz nie moj problem...
astom2019.02.12 21:29
Jak rasowy komunista fakty chcesz załatwić demagogią. Nie trafia do ciebie, że jeżeli naczelnym zadaniem człowieka jest przedłużenie gatunku i może się to odbywać wyłącznie za przyczyną spółkowania mężczyzny i kobiety to wszelkie inne ułamkowo-procentowe zachowania seksualne są albo perwersją albo schorzeniem? Masz problem z logicznym myśleniem czy po prostu jako komuniści utraciliście proletariat w formie ludu pracującego miast i wsi i znaleźliście sobie nowy - środowiska gejowskie?
www2019.02.12 17:49
Nie można leczyć. Raka też nie można. I co z tego? Twierdzisz, że rak nie jest przez to chorobą?
matis892019.02.12 18:44
Sodomia została wykreślona z listy chorób na bazie głosowania. Dzisiaj nauka, naukowcy są też doskonałym narzędziem ideologii a nie nauki. Co to za problem jak wszelkie gwiazdeczki też są przekupione na lewacką ideologię, reszta jest zwalczana.
tretka2019.02.13 12:01
bardzo proszę :-)) https://www.youtube.com/watch?v=ON3fMLk6ZaU&t=146s