UE karze polskie miasta za wolność poglądów? - zdjęcie
29.07.20, 11:10fot. pixabay license via SatyaPrem

UE karze polskie miasta za wolność poglądów?

109

Odrzucono wnioski niektórych polskich miast o środki na projekty w  ramach unijnego programu "Partnerstwo miast".  Powód odmowy dotyczy stref wolnych od LGBT”.  Czy to oznacza, że miasta promujące dewiacje seksualne będą dostawać unijne pieniądze, a samorządy broniące tradycji - nie? 

O odrzuceniu wniosków poinformowała unijna komisarz ds. równości. Helena Dalli, reprezentuje Partie Europejskich Socjalistów i o całej sprawie napisała na Twitterze:

,,Państwa członkowskie i władze państwowe muszą szanować unijne wartości i prawa podstawowe. Dlatego sześć wniosków o partnerstwo miast, w których składanie były zaangażowane polskie władze, które przyjęły rezolucje dotyczące "stref wolnych od LGBT" lub "praw rodzinnych", zostało odrzuconych”.

Czy Unia Europejska ukarała polskie miasta za to, że mają swoje zdanie? Czy to nie łamie zasady wolności słowa i poglądów?

W ramach programu można było uzyskać dofinansowanie w wysokości do 25 tys. euro na projekty.

Wśród 127 projektów, wyłonionych w konkursie, środki otrzymały projekty, w które zaangażowały się polskie władze lokalne i organizacje m.in.  miasto Opole,  Sopot czy Stowarzyszenie Wychowanków i Przyjaciół I LO im. Tadeusza Kościuszki w Kraśniku Górka.

Rr, niezalezna.pl

Komentarze (109):

Michał2020.07.29 17:38
Bardzo miła informacja. Przeczytałem o tym z samego rana i od razu miałem lepszy dzień.
Michał2020.07.29 19:20
bedziesz się cieszył jak twoja gmina czy miasto nie dostanie kasy z UE i okaże sie że nie ma na drogi, chodniki czy remonty
Michał2020.07.29 19:56
Tak. W tym przypadku tak. Bo skoro gmina czy miasto, podejmuje uchwały tego typu, to wykluczają się z pewnej wspólnoty cywilizacyjnej. Pretensje można mieć do tych którzy uchwali takie uchwały. Nie robi się kupy do basenu i się do niego ni sika. Jeśli ktoś tak robi, to niech się nie dziwi, że zabronią mu korzystać z basenu, nawet jeśli religia tego kogoś nakazuje mu sikać do basenu. Ja, jako obywatel, nie chcę być zmuszony kąpieli w czyichś odchodach.
Portofino2020.07.29 13:48
Jeżeli to mają być pieniądze na promocje zboczen, to właściwie dobrze zrobili.
"dej! mam horom curke!"2020.07.29 12:42
hehehe
strefa wolna od dotacji unijnych2020.07.29 12:41
Dobrze wam tak cebulaki! "Tak trzymać i nie popuszczać" jak powiedział klasyk w 1991.
kibic2020.07.29 12:20
Warto stracić pieniądze kosztem pozbycia się LGBT !!! Rząd Was doceni nie martwcie się.
I tu jest problem:2020.07.29 12:43
Żaden rząd nie posiada ŻADNYCH "własnych" pieniędzy, więc nie ma z czego "doceniać". Rząd dzieli wedle własnej polityki i uznania to, co zabrał innym obywatelom. A jak w rządzie złodzieje (maciorowicz, szumowski, kuchciński, sasin, itp) to i polityka złodziejska.
abcd2020.07.29 12:18
Podstawową wartością UE jest podział na kolonie i właścicieli kolonii.
Polak2020.07.29 12:06
Dla pisowskiej mafii dzień bez bezczelnego kłamstwa to dzień stracony. Nie ma żadnego "karania za wolność poglądów", jest odmowa finansowania mowy nienawiści.
Ninel2020.07.29 12:11
No więc czas skończyć z finansowaniem lewackiej mowy nienawiści przez eurodotacje i fundusze norweskie.
Marta2020.07.29 12:13
A ja bym chciała skończyć finansować: 500+, 300+, bony turystyczne dla "bombelków" i inne socjalistyczne fanaberie. Mogę?
Kik2020.07.29 12:33
Tak, w sumie zawsze możesz: albo poczekać aż poprzednicy wrócą do koryta, albo wyjechać, tylko czekaj dokąd... no nie mam jednak dobrych wieści dla ciebie. Zdaje się że w całej "cywilizowanej" UE, te i jeszcze większe socjalistyczne fanaberie mają się świetnie. Hmmm... jednak możesz wybrać do którego kraju socjala będziesz się dorzucać. Zawsze to jakieś pocieszenie (ale skoro nie ma innej opcji). Może jednak lepiej dla polskich "bąbelków" niż np.do zasiłków dla dożywotnio bezrobotnych ciapatych w Belgii.
Beti2020.07.29 20:16
Ona po prostu nie toleruje dofinansowania polskich babelkow. Inne nawet muzulmanskie jej tak nie martwia.....
Kik2020.07.30 9:04
Coś w tym jest, program 500+ spowodował jakąś falę nienawiści do polskich dzieci ze strony singli, par bezdzietnych, osób które już te dzieci odchowały, a przed wszystkim Polaków żyjących obecnie za granicą.
Zdzich z działek2020.07.29 12:15
A ja nie chcę już finansować partii politycznych (ŻADNEJ) i kościoła? Gdzie mam złożyc podanie
Polak2020.07.29 12:26
O ile codziennie mamy setki przykładów lewackiej mowy nienawiści ze strony pisowskiej mafii, o tyle jakoś dziwnie jak dotąd nikomu nie udało się znaleźć choć jednego przykładu ze strony osób nieheteronormatywnych. Ale oczywiście płatne trolle takie jak ty nawet nie rozumieją co to znaczy.
Cool2020.07.29 13:16
Jeśli masz jakikolwiek kontakt z rzeczywistością. to sam nie wierzysz w to co napisałeś!
Ninel2020.07.29 13:39
Szczególnym przykładem mowy miłości jest zapewne opinia, że bez Konwencji Stambulskiej dozwolone a może i zalecane będzie bicie żony z liścia po mszy.
Michał Jan2020.07.29 13:18
Co dobitnie świadczy o całej tej "mowie nienawiści".
Jan Radziszewski2020.07.29 17:11
durniu jak się zdenerwują i najmą zawodowych morderców to jak BUDIET z promocją LGBT w UE pamiętaj i ciebie też można odstrzelić
Zatem:2020.07.29 12:05
Precz z ideologią "polskiego katolicyzmu": zakłamania, chciwości, obłudy, zazdrości, nienawiści, szowinizmu i pedofilskiego kleru!
Ninel2020.07.29 12:27
Taaak! Zabić nienawistników, spalić im domy, zatrzeć wszelki ślad po katolskich hejterach, tych co przeżyją zapędzić do obozów zagłady, niechaj przez resztę swojego nędznego żywota pracują w kamieniołomach i kopalniach uranu. Rozstrzeliwać, konfiskować, polewać napalmem tych obłudników, chciwców i szowinistów. Pokażemy tow. Stalinowi jak się robi prawdziwą Rewolucję!
Urszula2020.07.29 12:32
Ciekawy artykuł na temat Gulbinowicza jest w dzisiejszej prasie. Nie chodzi o jego niemoralne życie, ale o konszachty z SB. Okazuje się, że Gulbinowicz to wyrachowany drań. Rozmawiał z agentami SB i bawił się w konfidenta dopóki SB było mu potrzebne: "Istotną rolę odgrywała jego ambicja i chęć "ułożenia" dobrych relacji na poziomie Administratury Apostolskiej w Białymstoku. Ks. Gulbinowicz ewidentnie chciał zabłysnąć przed Episkopatem efektami swojej pracy, takimi jak wybudowanie nowych kościołów. Dlatego uwikłał się w nieciekawe kontakty z SB...".
Jan Radziszewski2020.07.29 17:14
ciekawe jak BUDIET piać tj cienko czy grubo, Będąc w PIEKLE ha ha ha i to nie za długo bo za 3 lata i 2 m-ce już?
Michał Jan2020.07.29 11:37
Oczywista nieprawda i ewidentne zacietrzewienie ideologiczne. Miasta te nie ogłosiły się "wolne od LGBT", tylko od "ideologii LGBT". Jeżeli LGBT, to nie ideologia (to dlaczego są jej aktywiści?), to oświadczenie tych miast nie ma znaczenia. Jeżeli jest jednak taka ideologia, to miasta te nikogo nie dyskryminują. Można się tylko czepiać wolności słowa, ale ludzie, wolność słowa w UE?
AAAtomek2020.07.29 11:47
Czyli rozumiem, że chrześcijaństwo to ideologia, katolicyzm to ideologia, partie polityczne, np.: PiS to ideologie??
Ninel2020.07.29 11:52
Ot i rozumowanie koziołka matołka. Religie to nie Ideologie, tylko coś znacznie szerszego. Nawet półdebil powinien wiedzieć, że w ramach jednej religii mogą występować różne "ideologie". Inna jest Idea katolicyzmu w Polsce, a inna Idea katolicyzmu unickiego. Idea zaś kalwinizmu jest drastycznie inna, a to wszystko chrześcijaństwo, koziołku-matołku. Idzie wciąż więc biedaczysko, po szerokim szukać świecie tego, co jest bardzo blisko.
AAAtomek2020.07.29 11:58
Podsumowując: Wasza "ideologia" jest lepsza od ich "ideologii"? Bo wasza jest waszowa.
Ninel2020.07.29 12:01
Oczywiście. Idea katolicka jest dobra i sprawdziła się w ciągu wieków dając ludziom Prawa, Wolności i tworząc Cywilizację wysokich technologii, Ideologia Pol Pota jest zbrodnicza i prowadzi do nędzy. Prawie tak, jak Ideologia LGBT, która właśnie dezindustrializuje Europę.
AAAtomek2020.07.29 17:03
Giordano Bruno oraz inni prawdopodobnie mieliby inne zdanie o ideologii katolickiej?
Michał Jan2020.07.29 12:01
Masz rację - elgiebetyzm, to nowa religia. Gratuluję wyboru.
AAAtomek2020.07.29 12:04
Gdy ludzie LGBT wywalczą swoje prawa, a to jest tylko kwestia czasu, to za 20 lat już nikt nie będzie pamiętał jaką ciernistą drogę musieli przejść?
Ninel2020.07.29 12:10
Za 20 lat zostanie po was złom żelazny i głuchy drwiący śmiech pokoleń. Produkujecie ludzi niezdolnych do niczego poza uniseksualizmem, metroseksualnych matołków o równo przystrzyżonej brodzie drwala.
AAAtomek2020.07.29 17:04
Za 20 lat będziesz starym zgorzkniałym byłym katolikiem. Smutne.
Cool2020.07.29 12:10
Każdy gej czy lesbijka, ma dokładnie takie same prawa jak ty czy ja ... nie o prawa więc walczą tylko o przywileje ... a to zasadnicza różnica!!!!
Justyna S2020.07.29 12:28
A jakich to przywilejów rządaja
Ninel2020.07.29 12:40
Na przykład prawa do masowego indoktrynowania cudzych dzieci, tak aby stawały się podobne do LGBT. Mówią o tym już od dawna czowieki LGBT z Niemiec - "wasze dzieci będą takie jak my". Tymczasem prawo do wychowywania dzieci maja WYŁACZNIE ich rodzice oraz osoby i instytucje przez rodziców wskazane.
AAAtomek2020.07.29 17:17
Nadal pokutuje u was mit, że LGBT jest jak bazyliszek, jedno spojrzenie i zamienia w geja?
Kik2020.07.29 12:52
Udajecie idiotów. Ileż razy można to wałkować. Na przykład chcą odebrać mi (i nie tylko mi) prawo do wychowania MOICH dzieci zgodnie z moimi wartościami i przekonaniami, w wierze katolickiej, co poniekąd gwarantuje mi Konstytucja. Więc chcą to prawo, które jest przyrodzonym prawem matki i ojca, w imię chorej ideologii przypisać sobie i wychowywać NIE SWOJE dzieci według własnych "pseudowartości".
AAAtomek2020.07.29 17:19
Masz szkoły katolickie, tam poślij swoje dzieci. Ja swoim dzieciom zabroniłem kontaktów z klerem katolickim. Życzyłbym sobie jeszcze eliminacji wstawek biblijnych i chrześcijańskich z programów nauczania.
Kik2020.07.30 9:01
Nie upraszczaj i nie błaznuj, bo to już nudne. A dlaczego szkoła (podstawa programowa) ma się zmieniać na potrzeby jakiejś nowej ideologii? Dlaczego mam szukać nowej szkoły dla moich dzieci, bo ktoś chce do nich dobrać i wyprać im mózgi? Dlatego, że jakaś grupka domaga się specjalnych przywilejów, większość ma im schodzić z drogi, dostosować się i milczeć? To jest ta wasza "tolerancja"? Nie posyłasz dzieci na religię i do kościoła twoje święte prawo, nikt ci go nie odbiera. Tak samo chcemy, żeby szanowano nasze prawo wyboru, co i kto ma wkładać naszym dzieciom do głowy, a szkoła niech pozostanie szkołą.
Cool2020.07.29 13:11
A jakich praw nie posiadają?
AAAtomek2020.07.29 17:05
Np prawa do zawierania małżeństw? Prawo do adopcji dzieci? Prawo do dziedziczenia po współmałżonku? Itd.
Cool2020.07.29 20:29
Małżeństwo mimo, że jest prawnym przywilejem, może zawrzeć każdy! ... wystarczy spełnić określone warunki!... pozostałe prawa o których piszesz zawierają się w prawach związku małżeńskiego, nie rozumiem więc po co bijesz pianę?!
AAAtomek2020.07.29 22:30
Dwaj geje lub dwie lesbijki nie mogą zawrzeć małżeństwa w Polsce. Nie mają takich praw. Na razie, to tylko kwestia czasu! Młodzież dorasta i ma w dooopie przesady religijne.
Cool2020.07.29 22:56
Ja też nie mogę zawrzeć związku małżeńskiego z drugim facetem ... więc prawa mamy dokładnie te same! .... :-)
AAAtomek2020.07.30 14:52
No cóż, brakło ci już argumentów. Po prostu nie chcesz zgodzisz się na małżeństwa homoseksualistów, bo nie! Ale że sypiają ze sobą to się już zgadzasz? Uwielbiam tę katolicką hipokryzję!!!!
Ninel2020.07.29 12:08
L-giebetyzm to nie religia, tylko ideologia dziwnie podobna do rewolucyjnego nacjonalizmu pierwszej fali.
Krakus2020.07.29 16:59
Poprosze o źródło tych głupot.
Polak2020.07.29 12:07
Na jakiej podstawie uważasz że bajeczki dla pasterzy owiec nie są ideologią?
Michał Jan2020.07.29 13:22
Jeżeli nie zrozumiałeś Przekazu, to lądujesz intelektualnie poniżej pasterzy owiec. Jak któryś elgiebeciarz zmartwychwstanie dla podkreślenia ważności swojego, to wtedy sobie podyskutujemy.
Urszula2020.07.29 12:15
Zapoznaj się z terminem "ideologia", a potem ewentualnie pisz i krytykuj.
Michał Jan2020.07.29 11:59
Zazwyczaj nie zgadzam się z opiniami Ninel, ale tu akurat czuję się wyręczony w odpowiedzi, choć powstrzymałbym się od inwektyw.
Jarek2020.07.29 13:34
Michale Janie, LGBT to ludzie, nie ideologia. Jeśli twierdzisz, że to ideologia, to podaj mi proszę założenia ideologi, kto jest ich twórcą, gdzie są opublikowane. Na takiej zasadzie jak np. ideologia komunizmu. Ma ona założenia filozoficzne, dostępne są do tego dzieła tych filozofów, twórców, itp. Podaj mi proszę podobne dla LGBT. Powtarzasz brednie za innymi, nie wiedząc co to ideologia.
Ninel2020.07.29 13:43
Ideologia nie przestaje być ideologią, nawet gdy nie ma swoich Guru. Tym niemniej Ideologia LGBT ma swoich twórców, jak np Wilhelm Reich, oraz można prześledzić ciągłość personalną i ideową od rewolucji bolszewickiej aż po dzień dzisiejszy.
Ninel2020.07.29 13:51
Oczywiście niczego nie przeczytasz, ale to niekoniecznie do ciebie. https://myslkonserwatywna.pl/zgierski-prekursor-seksuologii-magnus-hirschfeld-kulisy-rewo-lucji-spolecznej-ruchu-lgbt-i-ideologii-gender/ https://mlotnamarksizm.pl/felietony/rewolucja-lgbt-w-bolszewickiej-rosji-kulisy-przebieg-i-zalamanie/
Krakus2020.07.29 16:59
Nie ma czegoś takiego jak "ideologia LGTB". Jeśli jest, prosze mi pokazać link do takiej definicji. No cóż - ale tak to jest jak sie powtarza głupoty prawicowych mediów i Jędraszewskiego
Jan Radziszewski2020.07.29 17:17
żydzie wiesz o tym że żydzi mają przechlapane! więc się nie wymądrzaj bo PIEKŁO czeka i gore.
AAAtomek2020.07.29 11:36
Panie LENIN, jeszcze raz Panu wyjaśnię o co chodzi! Lesbijki, geje, biseksualiści i transpłciowi czyli LGBT walczą o swoje prawa do godnego życia na tej planecie. I ja ich wspieram w tej walce. Uważam ich postulaty za słuszne. I nie będziesz Pan im układał życia, bo religia Panu tak nakazuje! Pzdr.
Ninel2020.07.29 11:42
Na ten moment to Zjednoczeni Zboczeńcy Europy usiłują wszystkim naokoło poukładać życie. Bo tak im zboczenie i buta nakazuje.
AAAtomek2020.07.29 11:45
Panie LENIN, rozumiem, że pańska religia nakazuje Panu nienawidzić, ale proponuję uruchomić empatię i tzw. chrześcijańskie miłosierdzie!
Ninel2020.07.29 11:47
Jak Zboczeńcy Europy przestaną układać wszystkim naokoło życie, cenzurować, dobierać się do dzieci, niszczyć kulturę, prawo, instytucje, to z ulga zapomnimy o ich istnieniu.
AAAtomek2020.07.29 11:53
Sto lat temu kobiety nie miały praw wyborczych. Wielu uważało, zapewne czerpiąc inspirację z świętych ksiąg, że nie są godne żadnych praw. Zwykła analogia.
Ninel2020.07.29 11:55
No i co dobrego przyszło z tego, że mamy tzw prawa wyborcze?
AAAtomek2020.07.29 11:57
..............
Ninel2020.07.29 11:59
To przyszło, że horda Nadludzi dostaje publicznej laksacji na widok Dudasza.
AAAtomek2020.07.29 12:02
Słabi ludzie potrzebują przewodnika, który im pokaże drogę lub każe pozbierać papierki na ulicy?
Ninel2020.07.29 12:19
Mówisz o słabych Człowiekach LGBT, którzy nic nie znaczą bez poparcie Ambasad, Korporacji międzynarodowych, skorumpowanej Unii Europejskiej i Banków?
AAAtomek2020.07.29 17:06
Oni są słabi, gdyż Państwo Polskie pod rządami prawicy uważa ich za podludzi?
Jan Radziszewski2020.07.29 17:20
każdy ma wolną drogę może wybrać cezara żydów /J 19,15) albo Pana i Boga /J 20,28)
hahahahaha2020.07.29 11:32
BRAWO PISIURY!!!! i teraz skowyt po kasiore zabierają patuskom!! w sumie to PIS kocha LGBT. nigdy tak dobrze nie mieli!!!! DAJ KASE daj daj daj daj daj obraz pisiura jest coraz bardizej ciekawy ;] śliczny!!
Ninel2020.07.29 11:40
Ot i idea życiowa Zjednoczonych Zboczeńców Europy - kupować (korumpować) lokalnych polityków jak dzivvki. Dlaczego mnie taka strategia nie dziwi, oni tak całe życie, kupują, sprzedają, z połykiem, bez połyku, anal, hiszpan, kiła, rzeżączka, hiv.
Janina2020.07.29 11:31
Proponuję, żeby te "niezależne i wolne" miasta wystąpiły o dotacje do Kościoła, Watykanu i Ordo Luris. Oni maja wasze pieniądze - więc wam nie odmówią
XD2020.07.29 11:31
Nawoływanie do wykluczenia społecznego, nazywanie ludzi ideologią i zarazą nie jest obroną tradycji, tylko atakiem na rodaków o innej orientacji seksualnej. Europa po prostu wspiera inicjatywy łączące ludzi, a wyklucza te dyskryminujące pośrednio lub bezpośrednio grupy społeczne. Chcecie faszyzmu? To za własne go sobie finansujcie – mówi wam Europa ;)
Ninel2020.07.29 11:35
Tylko się nie rozpłacz, ideologio buuuuu buuuu. Teraz czas powiedzież zjednoczonym zboczeńcom europy - żadnej unijnej "składki". Poza tym nie wiem dlaczego sugerujesz, że dobrze jest sprzedawać się zboczeńcom za drobniaki? Polska nie jest dziwkxą
M2020.07.29 11:23
Brawo, ale to za malo, nie ma miejsca dla Polski lamiacej prawa czlowieka w UE
Cool2020.07.29 11:24
Też uważam, że Polska powinna wystąpić z Unii.
Koroner2020.07.29 11:21
Dla właściwej oceny trzeba powiedzieć czym są dotacje unijne. To jest to samo co polskie 500+. Najpierw okrada się podatników a później częściowo zwraca niektórym. W przypadku 500+ warunkiem jest posiadanie dziecka. Są jeszcze inne pomysły, tylko dla pracujących, kryterium dochodowe itd. No takie szczegóły. W przypadku 500+ okradają nas posłowie którzy głosowali za tym i urzędnicy RP a w przypadku dotacji unijnych okradają nas politycy polscy którzy zachęcali do wejścia do UE, obywatele RP którzy głosowali za wejściem no i na końcu stado unijnych urzędników. To mamy więc ustalone. Po zabraniu nam naszych pieniędzy częściowo Unia zwraca niektórym po spełnieniu jakichś tam wymagań. Raz są takie (jak dziecko przy 500+) a raz inne, jak np. wymóg promowania zboczków. W każdym razie i 500+ i dotacje UE to jest po prostu złodziejstwo.
Cool2020.07.29 11:23
Porównanie dotacji unijnych i 500+ jest bezzasadne.
Ninel2020.07.29 11:31
Niby dlaczego? Jest to częściowy zwrot pobranej składki oraz kosztów poboru składki oraz kosztów gospodarczych. Dla kraju to ruina, nie interes.
Cool2020.07.29 12:16
O 500+ to rzeczywiście zwrot minimalnej części podatku nieprawnie pobranego podatku .... o tyle dotacje unijne to zwykła inwestycja z wysoką stopą zwrotu, nie muszę chyba pisać kto jest beneficjentem tych zysków.
Koroner2020.07.29 16:01
Dotacje to również jest zwrot zabranych pieniędzy, naruszanie konkurencji między firmami, bardzo często wydawanie dotacji na rzeczy zbędne, przy jednoczesnym zadłużaniu się aby pokryć pozostałą sumę potrzebna na przedsięwzięcie, koszty obsługi przez urzędników krajowych opłacanych przez podatnika który juz raz został ograbiony na rzecz składki do UE itd. Uważam że tak dotacje unijne jak 500+ to szkodnictwo i kradzież.
Cool2020.07.29 16:28
O ile zgadzam się z tobą, że dotacje unijne przynoszą więcej szkód niż pożytku ... to w kwestii 500+ nie masz racji!
Urszula2020.07.29 11:28
Póki co to Polska więcej bierze z unii niż do niej dokłada więc raczej nas nie okrada.
Ninel2020.07.29 11:44
Polska od początku srogo dopłaca do interesu. Składka to mniejsza część kosztów.
Urszula2020.07.29 12:19
No to wylicz te inne koszty bo póki co to tylko piszesz, że takie są, ale nic konkretnego nie stwierdzasz.
Ninel2020.07.29 12:43
Z wami trzeba jak z dziećmi, za rączkę i do tablicy. http://tomaszcukiernik.pl/artykuly/teksty-o-unii-europejskiej/prawda-i-falsz-o-dotacjach-z-ue/
Marta2020.07.29 11:28
Bardzo dobre porównanie! Nie podoba się wam UE: nie bierzcie dotacji, a jeżeli chcecie pieniążki - musicie spełniać kryteria. Ja np. nie mogę brać 500+, ale płacić składkę muszę! Nie ma dobrowolności.
Lokis2020.07.29 11:19
KIedyś kochałem tęczę, jako dziecko biegałem po polu, żeby jej dotknąć. Tęcza budziła we mnie poczucie piękna i szacunku do natury' Dzisiaj tęcza wywołuje u mnie odruch wymiotny, bo kojarzy mi się z fekaliami i zezwierzęceniem.
Darek2020.07.29 11:30
spokojnie prawidłowa 7 kolorowa tęcza dalej jest piękna, tak 6 kolorowa lgbt jest niezgodna z naturą tak jak ideologia głoszone przez jej wyznawców
XD2020.07.29 11:32
Skąd pomysł że to co jest naturalne jest lepsze/gorsze od nienaturalnego? XD To pytanie po to żebyś zastanowił się nad NATURĄ problemu XD
Jan Radziszewski2020.07.29 17:24
żydzie a wiesz o ty że żydzi mają przechlapane - bo PIEKŁO czeka i gore. !!
AAAtomek2020.07.29 11:17
Skoro zwolennicy reżimowej władzy określają ludzi LGBT mianem ideologii, bydła, podludzi to nie dziwię się decyzji UE i nawet ją pochwalam! STOP waszemu faszyzmowi!
Cool2020.07.29 11:21
PZPR to też byli ludzie!
AAAtomek2020.07.29 11:23
Polska Zjednoczona Prawica Rzeczypospolitej? Czy jej poprzedniczka Polska Zjednoczona Partia Robotnicza?
Cool2020.07.29 11:26
XD
Ninel2020.07.29 11:54
Piss ma wyjątkowo nędzne zaplecze ideologiczne. Oportunizm to nie ideologia. Zjednoczeni Zboczeńcy Z Europy to co innego.
AAAtomek2020.07.30 14:54
Zgadzam się, bardzo mierne intelektualne zaplecze. Nadrabiają braki chamstwem, tupetem, łamaniem konstytucji. Na krótką metę to się sprawdzi, jednakże Polska opłaci to wysokimi kosztami.
Ninel2020.07.29 11:26
To są gierki słowne na poziomie piaskownicy. Trzeba być koziołkiem-matołkiem, żeby na stwierdzenie oczywistego faktu, że Człowieki LGBT głoszą ideologię, rozpłakać się, że to ludzie. Oczywiście, ludzie którzy głoszą ideologię. Zwierzęta nie wyznają żadnej ideologii, robią to tylko i wyłącznie ludzie. Lewacki faszyzm nie przejdzie!
AAAtomek2020.07.29 11:37
Panie LENIN, jeszcze raz Panu wyjaśnię o co chodzi! Lesbijki, geje, biseksualiści i transpłciowi czyli LGBT walczą o swoje prawa do godnego życia na tej planecie. I ja ich wspieram w tej walce. Uważam ich postulaty za słuszne. I nie będziesz Pan im układał życia, bo religia Panu tak nakazuje! Pzdr.
Ninel2020.07.29 11:46
Przecież to zboczeńcy usiłują przemocą i podstępem poukładać wszystkim naokoło życie. Tak jak im Ideologia LGBT albo inny Gender Mainstreaming nakazuje
AAAtomek2020.07.29 11:51
Ależ ja nie mam żadnych problemów z akceptacją małżeństwa gejowskiego jako moich sąsiadów. Moje dzieci również! Niech walczą o swoje prawa! Będę ich wspierał.
Ninel2020.07.29 11:57
To twój problem. Nie pozwolimy jednak, abyście niszczyli instytucje kultury i rozwój cudzych dzieci. Ani jedno, ani drugie nie należy do was ani Człowieków LGBT.
AAAtomek2020.07.29 12:00
Walka z członkami religijnych sekt jest naprawdę ciężkim zadaniem. Szacunek dla walczących.
Ninel2020.07.29 12:03
Ludzie dobrej woli walczą w Polsce z szaleństwami Sekty LGBT.
AAAtomek2020.07.29 12:05
Ludzie dobrej woli walczą w Polsce o prawa LGBT.
Anonim2020.07.29 12:19
Powtarzam!!! . ... LGBT walcząy o przywileje a nie prawa! .... Prawa mają dokładnie takie same jak wszyscy!!!
AAAtomek2020.07.29 17:01
Misiu, ludzie LGBT walczą o swoje prawa. ZA wolność naszą i waszą!