Na billboardach w polskich miastach pojawił się nowy plakat firmy. Widać kobietę w czarnym, żałobnym stroju opartą o trumnę z wyciągniętymi nogami w pończochach. Chociaż już samo takie zestawienie wydaje się być kontrowersyjnym pomysłem, to w wielu ludziach prawdziwe oburzenie budzi fakt wykorzystania słów księdza Jana Twardowskiego” „Śpieszmy się kochać ludzi, bo tak szybko odchodzą”.

Zdjęcie krąży już po sieci, wielu internautów nie wierzy własnym oczom i sądzi, że to oszustwo, głupi żart i zarazem niezły fotomontaż. Okazuje się jednak, że nie. Producent rajstop potwierdza, że plakat jest jak najbardziej prawdziwy. Autorką pomysłu na taką kampanię jest właścicielka i założycielka firmy Małgorzata Rosołowska-Pomorska. W rozmowie z Wirtualnymi Mediami tłumaczyła, że ten plakat to nie reklama rajstop, a… życia. „Starałam się powiedzieć, że życie biegnie nieubłaganie. Że gonimy często za rzeczami, które z pewnej perspektywy nie mają najmniejszego znaczenia. Że jesteśmy dla siebie niemili i nietolerancyjni” – wylicza.

Wyliczają też inernauci. Pisali m.in.: „Czyli co? Że ludzie odchodzą i czeka ich raj? Rajstopy.”, „Wychodząc myślami w największy kosmos, nie kumam co twórcy mieli w bani jak to robili””, „Rajstopy trumienne?” czy „Śpieszymy się kochać rajstopy, tak szybko pękają...”.

MT/fakt.pl, wirtualnemedia.pl