17.05.19, 11:45

SKANDAL. Seksedukatorki mówią, jak kłamią i deprawują dzieci

Seksedukacja ma służyć nauczaniu dzieci? Bzdura! Same seksedukatorki ujawniają, że chodzi tak naprawdę o przemycanie treści gender i podważanie wartości dzieci. Niesamowite nagranie, które udało się zdobyć dziennikarzom TVP, robi w sieci furorę. Zobaczcie!

bsw

Komentarze

Ewa B.2019.09.4 15:09
Ludzie ! Co wam się porobiło ?!!! Jeśli dorosły uczy dziecko seksu czy to jest akt pedofilii ? Czy pedofilia jest jeszcze karana w Polsce ? Jeśli tak, czemu do tej pory tymi nieszczęśliwymi ludźmi nie zajęła się prokuratura ? Co tu się dzieje ? To chyba jakiś koszmarny sen !!! Panie Jezu obudź nas !!!!
Janek2019.09.2 18:52
Niesamowite nagranie ciekawe czy w ogóle prawdziwe?
Palindrom2019.07.25 12:46
Dzieci dla pedofilów, lolitki dla biznesmenów i chłopców dla pederastów skądś trzeba brać, a zapotrzebowanie na te "towary" rośnie. Niestety "towar" nieprzygotowany do "konsumpcji" jest niewiele wart i za taki mało kto zapłaci. Stad mamy taki wysyp różnej maści seks-edukatorów dziecięcych, sowicie opłacanych przez wszelki seks-biznes. Do sponsoringu dołącza się oczywiście biznes antykoncepcyjny i aborcyjny. Całość domykają propagandyści, prawodawca i sądy, bo nie może być tak, żeby tak intratny biznes nie mógł rozkwitać z powodu "średniowiecznego" ostracyzmu i — co gorsza — "średniowiecznej" penalizacji. LGBT kompleksowo łączy wszystko w dobrze zorganizowaną całość: mamy tu wszystko, co potrzebne: sutenerów, stręczycieli, burdel-mamy, ochroniarzy, alfonsów, ideologów, propagandystów, polityków, sędziów, no i szczodrych sponsorów. Handel ludźmi, a szczególnie kobietami i dziećmi, był, jak świat światem, jednym z najbardziej dochodowych. Dlaczego miałby zaniknąć? Nikt rozsądny nie pozbywa się kury znoszącej złote jaja…
krzysztof2019.07.2 10:45
Najbardziej kompetentne seksedukatorki to prostytutki. Kiedy lewica zrozumie ten oczywisty fakt? Kiedy osiągnie wyższy poziom postępu w edukacji nieletnich?
oblicze_genderyzacji2019.06.2 7:49
znudzony treścią lekcji siedmioletni Franio dojrzał panią 'od seksu' i rzucił się na nią. Ten uczniowski wyskok, wyczyn iście freudowski docenił nagrodą prezydent Trzaskowski.
Polonium 2019.05.18 10:46
To jest k.... przerażające, tych zboczeńców trzeba izolować od społeczeństwa, a nie wpuszczać do szkół. Nowa ustawa o pedofilli powinna objąć także tych zboczeńców deprawujących dzieci. Powtórzę jeszcze raz - TO JEST K.... PRZERAŻAJĄCE !!!!
gośka2019.05.17 22:50
młodzież ma prawo wiedzieć jak uprawiać seks...chłopaki stanowią zagrożenie dla nieświadomych dziewczyn...do tego chore prawo ustanawiania ojcostwa, bo w woli a nie z urzędu powoduje, że GENDER jest szansą dla kobiet na normalne życie
Polonium 2019.05.18 10:52
mieszkałem 8 lat w Anglii, tam już od dłuższego czasy tacy dewianci uczą dzieci, co, komu, i gdzie się wkłada, i dziwne, bo od momentu gdy zaczęto tego uczyć zaobserwowano coś czego nikt nigdy nawet nie przypuszczał - DZIECI GWAŁCĄ DZIECI. Ale to oczywiście temat tabu, mówią o tym tylko ofiary, reszta siedzi cicho, własnego cienia sie boją, żeby ich chore lewactwo nie "wykluczyło społecznie"
Maria Blaszczyk2019.05.18 12:15
Taaaak. Tylko że, po pierwsze, UK jest beznadziejnym przykładem, bo tam nie ma tej edukacji (ma być od przyszłego roku; na razie sa to nieobowiązkowe zajęcia, prowadzone w ramach innego przedmiotu, w związku z czym ich jakość jest praktycznie nie do skontrolowania). Po drugie, mamy na szczęście dane z krajów, gdzie te zajęcia sa prowadzone w sposób. I one nam daja miarodajne dane. Otóż, edukacja seksualna typu B przekłada się na: obniżenie liczby niechcianych ciąż wśród nastolatek, spadek zachorowań na infekcje przenoszone drogą płciową wśród osób w grupie wiekowej 15-24 lata, spadek zakażeń wirusem HIV wśród osób w grupie wiekowej 15-24 lata, zmniejszenie skali homofobii i motywowanej nią przemocy, spadek liczby przestępstw na tle seksualnym. Mamy też świetny przykład pokazujący, że nie ma mowy o przypadkowej korelacji. W Finlandii edukację seksualną wprowadzono w roku 1990, i skutek był taki, jak opisany powyżej; potem jednak, w latach 1998-2006, ze względów finansowych ograniczono. W 2006 roku edukację seksualną znów przywrócono, co spowodowało ponowny spadek urodzeń i aborcji wśród dziewczyn w wieku 15-19.
Grażyna L.2019.05.18 15:09
To dobrze, że macie te dane z innych krajów. Zachowajcie je dla siebie.! NAS TO NIE INTERESUJE! Czyżbyś miała je z "pierwszej ręki" od tata ze Stowarzyszenia "My rodzice", skupiającego rodziców osób LGBT ? Jest ON na Facebooku, czytałam o tym. Nawet pisze pewne rzeczy o córce . Teraz wiadomo, skąd masz tak od ręki te wiadomości, którymi nasz zalewasz! I dlaczego tak bronisz LGBT.?! Nic na siłę, my nie chcemy tu twoich wywodów ! Idź na swoje portale! Katolikom nie zaszkodzisz, tylko jeszcze bardziej się zjednoczymy!
Maria Blaszczyk2019.05.18 17:20
Nie, stowarzyszenie powstało później niż ja zostałam edukatorką seksualną po skończeniu studiów. A LGBT też broniłam dużo wcześniej. Na pierwszej paradzie byłam w 2005 roku, na ponad 10 lat przed powstaniem Stowarzyszeia. Chyba mylisz skutek z jedną z wielu przyczyn. (dodatkowo stowarzyszenie to sporo osób, z wieloma córkami, więc chyba nie do końca się połapałas kto tu jest kim). A ja katolikom (i nie tylko) próbuję tylko pomóc. Nienawiść i lęk czynią życie uboższym.
GRAŻYNA L.2019.05.21 3:03
TY JESTEŚ MARIO CHORA! SOBIE POMÓŻ! MY NIE CHCEMY NIC OD CIEBIE! DLACZEGO JESTEŚ TAKIM BETONEM! MAMY SWOJĄ WIARĘ I BOGA I TAM MAMY POMOC ! ŻEGNAM!
Malgozata2019.05.18 15:53
Tylko dorosli ludzie moga uprawiac seks wtedy zmniejsza sie ryzyko tragedii. Tylko w malzenstwie,malolatom to nie powinno byc w glowie
Maria Blaszczyk2019.05.18 17:29
Tylko że jak światem jest. Może świat byłby piękniejszy, gdyby nie było w nim gradobić i burz piaskowych - rzecz w tym, że nie mamy na to wpływu. choć ja akurat uważam, że seks jest piękną częścią życia i jak najdalsza jestem od ograniczania ludziom prawa do niego w zalezności od stanu cywilnego - ale to i tak bez znaczenia). A edukacja seksualna typu A ma udowodnioną przeciwskuteczność. Wcześniejsza inicjacja seksualna, więcej ciąż nastolatek itd. https://www.sciencealert.com/abstinence-only-education-is-more-of-a-hindrance-than-a-help-in-the-us
Oświecony w wierze Mega Węża 92019.05.17 22:49
https://www.donald.pl/artykuly/fEWLTBwa/alarm-tvp-seksedukatorzy-przemycaja-tresci-gender-podczas-lekcji-mowia-ze-maria-konopnicka-byla-lesbijka Reportaż TVP zbulwersował m.in. jedną z organizacji, której pracowniczka została nagrana przez dziennikarkę Alarmu. "Nie wiem co się takiego z nami stało i boję się... Może nawet jestem przerażona" - pisze na Facebooku Agnieszka Sikora z Fundacji po DRUGIE. Podkreśla, że materiał został pocięty, a zdania pracowniczki fundacji wyjęte z kontekstu. "Od zawsze drzwi naszego biura są otwarte. Tymczasem... do naszego biura przychodzi dziennikarka uzbrojona w ukrytą kamerę i udaje nauczycielkę szkoły podstawowej przejętą sytuacją uczniów, którzy w jej mniemaniu wymagają rzetelnej edukacji seksualnej. Nagrywa pracownicę fundacji, a potem puszcza pocięty materiał i zdania wyjęte z kontekstu. W materiale przedstawia nas jako niebezpiecznych propagatorów edukacji seksualnej i propagatorów ideologii LGBT (cokolwiek to znaczy)" - czytamy. "Dziennikarka zabiera nam dwie godziny cennego czasu, który chcemy podarować młodym ludziom" - pisze Sikora i dodaje, że warsztaty edukacyjne nie są istotą działania fundacji, a jedynie jednym ze sposobów pozyskiwania środków na jej działalność. "W Fundacji po DRUGIE nie wstydzimy się twarzy i tego jak pracujemy. Otwarcie mówimy o naszych sukcesach, ale równie otwarcie opowiadamy o trudnościach i porażkach. Chętnie spotykamy się z dziennikarzami, by opowiadać o naszej działalności. Nie widzę powodu, by wkraczać do nas z ukrytą kamerą i pytać o rzeczy, o których możemy opowiedzieć otwarcie każdemu" - dodaje. Informuje też, że w najbliższych dniach zarząd organizacji podejmie decyzje w sprawie materiału. o tym frondleke i fornodkatolickei ścierwa juz nie napiszą.
karol2019.05.17 21:48
p. Ziobro czy to nie jest przypadkiem promowanie pedofilji?
Maria Blaszczyk2019.05.17 23:45
Nie.
Martyna2019.05.17 19:43
Jak zachęcić dziecko do zjedzenia warzyw? - Trzeba trochę podstępem: udekorujmy ładnie talerz, by wydawał się dziecku atrakcyjny. Jak zachęcić dziecko do odrobienia pracy domowej? - Trzeba trochę podstępem: obiecajmy mu, że gdy tylko skończy lekcje, będzie mogło pobawić się z rówieśnikami. Jak zachęcić dziecko do nauki matematyki? - Trzeba trochę podstępem: nie wykładajmy nudnej teorii, ale sprawmy, by sądziło, że matematyką jest dobrą zabawą. Jak zachęcić dziecko do zjedzenia owocu? - Trzeba trochę podstępem: Nie pytajmy o to, czy zje jakiś owoc, ale o to, czy zje gruszkę czy mandarynkę. Jak zachęcić dziecko do pójścia do kościoła? - Trzeba trochę podstępem: powiedz mu, że po mszy pójdziecie na lody. KAŻDEGO DNIA PODSTĘPNI RODZICE NAMAWIAJĄ DZIECI DO ZJEDZENIA BROKUŁÓW, ZAŁOŻENIA CZAPKI, ODRABIANIA LEKCJI I SZEREGU INNYCH CZYNNOŚCI DLA JEGO RZEKOMEGO DOBRA. POWIEDZ STOP PODSTĘPOM!!!!!!
JANINA C.2019.05.18 0:39
MARTYNA, CO TY PLECIESZ? Czy ty masz dzieci!? A może nie umiesz z nimi postępować? To jest twoja czysta teoria książkowa! Wychowałam 3 dzieci i nigdy takich głupich form nie stosowałam! Nie mialam problemu z dziećmi, z jedzeniem, czy odrabianiem lekcji! Przecież to zależało od nauczycielki, czy umiała ich zachęcić! Mój syn / obecnie już dorosły/, w VI klasie podstawówki , wieczorem siedzi zamyślony ! Więc go pytam czy coś się stało ? Nie nic mi nie jest. Jutro chemia i nie mogę doczekać się lekcji, bo Pani takie fajne doświadczenia robi! Do kościoła też nigdy ich nie zachęcałam, dla nich było to normalne,! Wszyscy chodzili dookoła! Dzięki Bogu, wyrośli na porządnych ludzi i są na poważnych stanowiskach! Nie dawałam nagrody za coś, jak o tym piszesz! Tylko pomimo wszystko, ot tak ! Myślę, że pod tym nickiem jest M. Błaszczyk!
Maria Blaszczyk2019.05.18 14:39
Nie, drogi detektywie. Ja akurat też nie wychowuję dzieci trochę podstępem... Ale metody wychowawcze są różne. Aha, nigdy też nie używam żadnych nicków, uzywam zawsze imienia i nazwiska.
JANINA C.2019.05.20 3:58
To miło, napisałas chociaż raz jedną prawdę !
Henryk M2019.05.17 18:02
Po co dzieciom zawracać głowę płciowością.Przecież każde z nich wie czy jest chłopcem czy dziewczynką.Wprowadzanie tego tematu świadczy o próżności i chęci zezwierzęcenia człowieka.Wszak jest trochę mądrzejszym ssakiem.Jak można pozwalać na takie prymitywne myślenie o istocie ludzkiej obdarzonej duszą.Niestety na tym"mądrym"zachodzie tak już jest.Sprowadzono człowieka do poziomu istoty kierującej się popędem płciowym ,nie rozumem.Niestety dekadencja z zachodu puka do naszych drzwi.Nie otwierajmy ich.Najpierw trzeba zniszczyć K.K.co widzimy co chwilę.A jak zapomnimy o Dekalogu no to nie ma pojęcia grzechu i "róbta co chceta".
Maria Blaszczyk2019.05.17 21:08
??? No ale to chyba tradycyjna kultura zawraca tym dzieciom głowę. Jak feministki mówią: ""Dajcie osobom płci żeńskiej te same możliwości" czyli, operacjonalizując, dajcie im takie same zabawki, przestańcie dawać przekaz, ze kobiety czują, a mężczyźni myślą, używajcie feminatiwów itd. To podnosi się straszny krzyk, jakby to mogło komuś zmienić płeć... Akurat osobiście nie sądzę, by istniało coś takiego jak dusza, ale jestem absolutnie przeciwna kierowaniu się popędem płciowym. Ale to nie my, feministki czy działacze równościowi, drzemy buzie, jak ktoś mówi: "człowiek może mieć dzieci lub ich nie mieć - to niczyja sprawa"; to nie edukatorki seksualne sa przeciwne uczeniu dzieci o ich prawach, tak by wiedziały, że mają wolność nieuprawiania seksu (poważnie, to jest niesłychanie poważny problem; to, o czym mówiła jedna z ofiar księży w filmie, że on nie wiedział, co się tak naprawdę stało). A kościół katolicki to organizacja z gruntu zepsuta. Ona się opiera na błędnych założeniach - poczuciu wyższości nad resztą świata, jest pyszy i nigdy się nie cofał przed żadnym obrzydliwstwem ani zbrodnią, jeśli to miało przynieść mu korzyść. Do tego zdołał okłamać ludzi, że stoi za nim wszechwładne, ale sprawiedliwe bóstwo, więc nie potrebuje tego, czego potrzebuje KAŻDA organizacja, by się nie wynaturzyła(naprawdę, każda, pokazuje to każdy system monopartyjny czy też, np. przykład Kompanii Wschodnioindyskiej) - transparentności i społecznej kontroli. Z tym dekalogiem to jest śmieszna sprawa, bo ich jest dwa i używamy wcale nie tej ostatecznej wersji. Do tego poprawionej, dla finansowej korzyści naszego kościoła. Ale poważnie, każda kultura stworzyła zakazy dotyczące zabijania, kradzieży czy obowiązku zeznawania prawdy (na ogół zresztą znacznie restrykcyjniejsze niż te w dekalogu, bo te nie dotyczą np. mnie - jako kobiety, ani, zapewne Ciebie - jako nieżyda, wg dekalogu nas wolno zabić czy okraść). Niepotrzebny tu jest boski autorytet, kazdy człowiek jest w stanie wykombinować, że ogólnie będzie lepiej, jak sie nie będziemy zabijać, okradać itd. (choć najprawdopodobiej świat bez nakazanego szacunku wobec rodziców byłby lepszym światem, więc to zależy).
Henryk M2019.05.18 11:12
Czy postęp w filozofii materialistycznej (Marksistowskiej)przyniósł szczęście ludzkości tak upragnione.No chyba nie.Każda utopia ma ten sam cel.Zostaliśmy obdarzeni wolną wolą i rozumem i wobec tego możemy kierować swoim myśleniem postępowaniem dowolnie .Darwin Freud Hegel Marks też.Czy można potwierdzić naukowo istnienie istoty transcendentalnej(Boga)-nie,a czy można zaprzeczyć istnieniu tejże -też chyba nie.Ludzkie możliwości poznawcze są ograniczone, oczywiście w miarę postępu naukowego granicę te są przesuwane dalej.Ale co jest dalej nie wiadomo bo nie mamy jeszcze instrumentów do zbadania.Więc możemy tylko zakładać hipotetycznie.Więc ja zakładam że Bóg istnieje a my jesteśmy stworzeni na jego podobieństwo,Mężczyzną i kobietą.I niestety tylko kobieta ma dar rodzenia i nic tego nie zmieni.To czy ona chce rodzić czy nie to inna sprawa ale myślę że to powołanie jest naturalne i oczekiwane przez kobiety a macierzyństwo szczęściem jak i szczęśliwa rodzina z mężem a nie z partnerem.Feministki wypaczyły ten porządek.Działają na swoją szkodę często nie zdając sobie z tego sprawy.Jakie będzie pokolenie ludzi wychowanych w duchu egoistycznym.Jaka przyszłość czeka społeczeństwa nie wychowuje swoich dzieci w duchu etycznym moralnym?Seks a co jest złego w seksie z mężem? Chyba że się go nie ma to wtedy posiada albo nie posiada partnerów albo samoobsługa.Rozkład rodziny wskutek rewolucji seksualnej lat 60-tych przyniósł te wszystkie "dobrodziejstwa"doczesne.Dekadencja i nicość
Maria Blaszczyk2019.05.18 14:59
nie zostaliśmy obdarzeni żadną wolną wolą. Ani nauka tego nie potwierdza - ani Twoja religia. Zaprzeczanie istnieniu transcentnego Boga nie jest oczywiście możliwe - ale tak samo nie umiemy zaprzeczyć istnieniu transcendentnego czajnika do herbaty. Oczywiście, że tylko kobiety, i to niektóre, moga rodzić. Tylko one mogą też karmić. Są też słabsze - bo mają mniej mięśni. co do szczęścia to kwestia bardzo indywidualna, zresztą rodzenie to dopiero początek - potem trzeba przez kilkanaście lat tym dzieckiem się opiekować i je wychowywać. Ale z tego faktu nie wynika, że transcendentny czajnik albo biologia przeznaczyła akurat kobiety do prania brudnych gaci, albo że nie mają się zajmować optyką. Serio. A w jaki sposób feministki cokolwiek wypaczyły, to nie mam pojęcia. w jaki sposób prawa wyborcze kobiet czy ich prawo do pracy czy prawo do niebycia gwałcona coś wypacza. To jest po prostu inny porządek, w którym kobiety mają prawa. Ja rozumiem, ze nie wszystkim mężczyznom się to podoba (choć osobiście uważam, że korzystają na tym wszyscy - mężczyźni również, tylko mniej). Nie wiem, co jest złego w seksie z mężem (w ogóle nie rozumiem tej różnicy; jakie ma znaczenie, czy się wzięło ślub, ja akurat jestem mężatką, ale najchętniej bym za mąż nie wychodziła, zrobiłam to z jakichś tam przyczyn formalnych), samej zdarza mi się go uprawiać (to w ogóle nie jest zagadnienie dla feminizmu; my się tylko nie zgadzamy na gwałcenie, ale jesli ktoś nie odróznia zgwałcenia od seksu, to bardzo współczuję jego ofiarom). I wychowuję moje dzieci w duchu bardzo moralnym. Uczę, że należy zwalczać uprzedzenia - przede wszystkim w sobie. Że jedyną właściwą postawą wobec innych ludzi jest otwartość i empatia. Że nasza uprzywilejowana pozyzja białych, średnio zamożnych Europejczyków oznacza ogromne zobowiązania wobec reszty świata. Że dobro innych ludzi nie jest nigdy mniej ważne od naszego. Że ludzie są doskonale równi i nic nie może tego zmienić. Że nie wolno krzywdzić czujących istot - dlatego nie należy jeść miesa ani pić mleka. Itd. Ja rozumiem, że jest to inna moralność niż Twoja. Ale jest to nadal moralność.
Henryk M2019.05.18 20:40
Widzę że jest pani bardzo nieszczęśliwą osobą ale czemu? Ma pani męża dzieci,mieszka w dostatnim kraju a jednak czegoś brakuje.Widzi pani sam poziom obrobytu materialnego to nie wszystko.Jak brakuje miłości to niczym się jej nie zastąpi.Jednak nie jest pani stuprocentową feministką.Nie wróżę długiego pożycia z takim nastawieniem do życia.Mając taką żonę mąż nie może czuć szczęścia ale przecież to nie ma znaczenia w pani rozumieniu.Ja też mam żonę dwóch dorosłych synów i dwóch wnuków i jesteśmy żoną ludźmi spełnionymi.Trzy sakramentalne małżeństwa,i co tu więcej szukać kombinować.Może banalne życie ale szczęśliwe. Pozdrawiam ,życzę szczęścia.
Sprawiedliwy2019.05.17 17:53
Gender to taki sam zmyślony wróg jak szatan. Wymyśla się nieistniejącego wroga by nie mówić o własnych złych występkach. Kościół ma na sumieniu tak dużo, że nie chciałby o niczym rozmawiać i do niczego wracać. Pedofilia to pikuś, z wojnami, stosami, paktem z Hitlerem, złodziejstwem i innymi występkami.
Polonium 2019.05.18 10:54
najwięcej w piekle jest tych, którzy nie wierzą w szatana
1anonim2019.05.17 17:11
Dawno temu,a moze nadal,"seksedukatorkami" byly prostytutki.Edukowaly kazdego,kto chcial i placil,takze nieletnich.Teraz nazywaja sie seksedukatorkami,"edukuja"(deprawuja) masowo i wbrew woli rodzicow ich pociechy,a na dodatek bez oplaty...Musza miec bogatych alfonsow...
circ2019.05.17 17:05
Więzienie dla zboczonych oszustek-najmitek.
Oświecony w wierze Mega Węża 92019.05.17 22:46
Psychiatra dla Ciebie
Wojtek Polak2019.05.17 15:19
UWAGA!! lewackie cfelebryci i profesorzy gender i lgbtqwe...typu plaek hartman środa redefiniują słowo PEDOFILIA. środa powołując się na pederaste i dewianta frojda twierdzi ze pedofile nie gwałcą dzieci. pedofilii trzeba leczyć a nie chorych na nią jakkolwiek stygmatyzować bo to jest nie robiąca nikomu krzywdy taka przypadłość. co innego u księży pedofilia jest nazywana zacofanym zboczenia i tu trzeba ją wypalić ogniem wraz z całą religią RK . tym lewackim ''uczonym'' się do końca po pier..doliłó w tych zepsutych ze zboczenia wódy i narkotyków łbach. to teraz sami sobie odpowiedzcie na pytanie czy lewactwo naprawdę walczy z pedofilią!?
Maria Blaszczyk2019.05.17 18:26
Nie redefiniują. To, ze Ty nie rozumiesz, że to pojęcie ma dwa, właściwie niepokrywające się znaczenie - to nie jest ich wina,
Wojtek Polak2019.05.17 19:32
przestań pieprzyć bzdury.
Maria Blaszczyk2019.05.17 21:54
Chyba się mylisz - i bzdury to Ty sam... no, sam wiesz, drogi dżentelmenie...
anonim2019.05.17 22:09
No to jak jest Blaszczykowa z tą pedofilią, walczycie i zamykacie zboczonych księży, a już zboczonych pedofilów lewaków leczycie.
Maria Blaszczyk2019.05.17 22:25
Nie. Zamykamy tych, którzy skrzywdzili dzieci. Tych, którzy nikogo nie skrzywdzili - nalezy leczyć. By tego nie zrobili. Proste, co?
Wojtek Polak2019.05.18 8:49
czyli księża pedofile to są ci którzy krzywdzą dzieci a ci postępowi pedofile to ci którzy nie krzywdzą dzieci.tych co dzieci nie krzywdzili nie nazywa się pedofilami. pedofilem nazwa się osobę dopuszczającą się czynów zabronionych na dziecku. tak jak nie nazywa się nikogo złodziejem przed dokonaniem kradzieży tylko po. poste co !?
Maria Blaszczyk2019.05.18 17:32
Nie. Księża pedofile tak samo dzielą się na tych, co skrzywdzili i na tych, co nie skrzywdzili. Z księżmi problem jest inny, co od lat jest katolikom tłumaczone, a oni udają głupszych niż są (choć pewnie są wyjątki - niektórzy naprawdę są tak durni). Problemem jest instytucjonalny, wręcz mafijny charakter tego procederu. To, że cała instytucja zajmuje się ochroną sprawców kosztem ofiar.
Giorgio2019.05.17 14:46
To są chorzy ludzie, należy ich izolować od społeczeństwa, a już na 100 proc. od dzieci.....
Glaudiusman2019.05.17 13:58
Przede wszystkim należy zwalczać genderyzm i LGTB, a więc wprowadzanie na siłę plugawych zboczeń, szczególnie na zachodzie, w kanadzie i australii. Jak tam jest wolność, parodia wolności. A jest to walka na śmierć i życie, bo diabeł nie śpi.
Maria Blaszczyk2019.05.17 14:15
Tak!!! Niech wzorem będzie wykończenie pana Alana Turinga. A tej walki na śmierć i zyci, to nie zauważyłam (mieszkam w Holandii). Serio, nie bardzo mogę sobie wyobrazić bardziej wyluzowany sposób życia niż tutaj (oczywiście, to nie tylko kwestia niewtykania ludziom nosa, gdzie nie trzeba; znaczenie ma też dobrobyt, porządek, to, że ludzie są po prostu dobrze wychowani i życzliwi, ale to, że nie mówi się ludziom, jak mają żyć, bardzo w tym pomaga).
anonim2019.05.17 15:55
To też zostań tam gdzie jesteś, zapewniam, nie tęsknimy za tobą.
Maria Blaszczyk2019.05.17 18:00
Obawiam się, że w tym zalewie prymitywnej nienawiści nie potrafiłabym sobie poradzić. To bardzo smutne...
KKK2019.05.18 0:22
MARIO,. Piszesz, że nie potrafiłabyś sobie w zalewie nienawiści poradzić ! NASZE PYTANIE ! KTO CI KARZE SOBIE TU RADZIĆ? ! JESTEŚ BARDZO OPORNA NA WIEDZĘ! Tyle osób ci pisze o tym , żebyś sobie poszła,nawet powyżej jest wpis jednej z osób na ten temat! DZIWNE! NIE DAM RADY, ALE BĘDĘ I SIEDZĘ! IDŹ I ZOSTAW TU NAS ! IDŹ DO DOBRZE WYCHOWANYCH W HOLANDII I ŻYCZLIWYCH! UCIESZYSZ NAS TYM! TAM TEŻ SĄ WŁAŚCIWE PORTALE ! ICH EDUKUJ! NIE NAS! O CO CI CHODZI, KTO CIĘ TU TRZYMA ? CZY TO TROLLOWANIE JEST TU TWOIM ZAROBKIEM.? WIELE OSÓB TAK TWIERDZI! ODPISZ NAM CHOCIAŻ RAZ! Piszesz ogromne wywody, a o sobie boisz się powiedzieć prawdę! Tylko chociaż na to zadane pytanie! Jeżeli NIE odpowiesz, to znaczy, że to prawda co myślimy i piszemy! Będziemy cię traktować jak ZERO!
Maria Blaszczyk2019.05.18 12:08
Jaki sens miałoby edukowanie wyedukowanych? Jak Twoje dziecko umie pisać, to nie uczysz go literek, prawda? A w kwestii trollowania i zarobkowania pisałam juz ze sto razy. Otóż po pierwsze - nie trolluję. Trollowanie to, za wikipedią, antyspołeczne zachowanie charakterystyczne dla forów dyskusyjnych i innych miejsc w Internecie, w których prowadzi się dyskusje. Jego celem jest wywołanie gniewu lub skupienie na sobie uwagi użytkowników sieci (...) Stosowane obecnie metody, opierają się na wysyłaniu napastliwych, kontrowersyjnych, często nieprawdziwych przekazów na dany temat czy też poprzez stosowanie różnego rodzaju zabiegów erystycznych. https://pl.wikipedia.org/wiki/Trollowanie No więc moje zachowanie jest głęboko prospołeczne. Służy przedstawieniu innego punktu widzenia, dość powszechnego w społeczeństwie zeresztą, tylko z powodu sposobu działania internetu (tzw. baniek informacyjnych) nie docierającego do osób o innych poglądach. Dialog to dobra rzecz. Ale dyskusja z osobami, z którymi sie zgadzamy,jest zajęciem cokolwiek jałowym. Jako dowód przejrzyj moje komentarze i sprawdź, czy wystepują w nich te elementy charakterystyczne dla trollowania - jakies napastliwe czy kointrowersyjne przekazy lub zabiegi erystyczne? A co do płacenia - nie, nikt mi nie płaci. Robię to w czynie społecznym. Z tym, że groźba bycia traktowana jak zero przez ludzi regularnie wyzywających mnie od lewackich k..w, życzacych mi gwałtu lub moim dzieciom śmierci - nie robi na mnie aż takiego wrażenia.
KKK2019.05.21 2:43
Mario, sama sobie odpowiedziałaś, że ta twoja edukacja tutaj jest jałowa! Tak ! i zawsze taka będzie! My jesteśmy ukształtowani duchowo i i prózne twoje zachody! Zrozum TO w końcu! " SZKODA SPRZĘTU I TALENTU ! "
anonim2019.05.17 13:55
A może ich miejsce jest w domach publicznych, a nie szkołach publicznych?
Maria Błaszczyk2019.05.17 13:35
No bo jak się treści wprowadza stopniowo, to jest "przemycanie"? Czyli, jak najpierw uczymy dzieci, czym są trójkąty, potem, czym są trójkąty prostokatne, potem twierdzenia Pitagorasa, potem tangensów, to przemycamy sinusy? To chyba normalne, że się zaczyna z wyższego poziomu ogólności? I normalne, że się interdyscyplinarnie łączy zagadnienia? Np. jak uczymy o Mickiewiczu, to opowiadamy o historycznym kontekście i jego stosunku do ówczesnych wydarzeń. Tak samo z Konopnicką, Gombrowiczem czy Iwaszkiewiczem. Nie ma w tym nic z "przemycania". Nikt nie ukrywa, jaki jest współczesny stan wiedzy na temat seksualności i jej rozwoju, jakie są cele edukacji seksualnej, jakimi metodami sie pracuje. Robienie z zupełnie jawnej rzeczy spisku (przecież osoby z Pontonu czy inni seksedukatorzy normalnie udzielają wywiadów, nie trzeba ich ukrytą kamerą nagrywać, istnieją podręczniki, osławione standardy WHO - tam to wszystko jest) ma służyć jedynie wzbudzaniu moralnej paniki...
Jozin z Bazin2019.05.17 14:55
Nudna jesteście w blaszczakowa 😂 takie tam pierdy piszecie. Dużo słów mało treści ani formy ani materii w tym co piszecie 😑 Pewnie towarzysz Putinu wymaga trollowania i wy błaszczakowa to perfekcyjnie robicie.
Maria Blaszczyk2019.05.17 15:32
Co to jest "blaszczakowa"? A jak Ci się nie podoba - możesz łatwo omijać. Moje posty zawsze podpisane są imieniem i nazwiskiem. Będę Ci wręcz wdzięczna, bo Twoje prymitywne chamstwo straszliwie mnie mierzi. Sprawdź sobie też, co oznacza "trollowanie"- zaraz Ci wyjdzie, że nijak nie pasuję do tej definicji. A towarzyszy Ty może masz... Ja nie.
anonim2019.05.17 15:52
masz lewackich towarzyszy i wspólne wypady na gej-parady
anonim2019.05.17 16:13
Blaszczykowa, debilko idz nauczać gdzie indziej.
Sesi2019.05.17 16:09
Błaszczykowa idż debilko przestań męczyć tu swoimi przemysleniami
Maria Blaszczyk2019.05.18 0:36
Celność i kultura Twego komentarza zrobiła na mnie wrazenie. Ale jednak zostanę.
Wiesław2019.05.18 1:38
Pewnie że zostaniesz ! Tylko nie wiemy dlaczego? Czyżby dla tych "srebrników judaszowych, które ci płacą? Nie wstydź się w końcu i napisz!
Maria Blaszczyk2019.05.19 2:36
Dobry borze, sto razy pisałam, że nikt mi nie płaci. Czuję w sobie misję, by zmieniać świat na lepsze.
Jadwiga2019.05.20 3:48
Przestan w tej misji robić błędy ! Tak się pisze "Boże" ! Czy celowo, nawet Boga poniżasz?
szymek2019.05.25 16:07
No p Mario , próbuje p na siłę usprawiedliwiać zboków , którzy nareszcie uzyskują to , na myśl czego od dawna kapie im ślina z japy : ta legalna możliwość podniety , na początek rozmowy o seksie dziecięcym ........ plusik przy tej deklaracji jest wielce niepokojący , stopniowanie kolejnych działań tej grupy , konsekwencja w zawłaszczaniu kolejnych obszarów życia od dawna powinny obudzić czujność , więc proszę jej nie usypiać porównaniami z trujkątem , czy kwadratem , bo to akurat jest konieczna nauka , a seksualność większość
szymek2019.05.25 16:26
z nas wysysa z mlekiem matki , to raczej ten pogubiony w swojej orienacji odłam wymaga edukacji w tym zakresie........pani natomiast wymaga abysmy to my dostosowali się do nich , stąd ta wściekła nagonka na KK........
krytom2019.05.17 13:32
"Edukatorki" mówią wprost jak próbują zmanipulować dzieci. Jak sprawić aby widziały świat jakim nie jest. To jest największy problem. Homoseksualiści i biseksualiści to niewielki stosunkowo odsetek społeczeństwa i dzieci bez problemu to rozumieją obserwując świat taki jakim jest. Trzeba je oszukać, aby zaczęły myśleć inaczej. Biseksualizm nie jest neutralną orientacją seksualną. Może panie odpowiedzą na pytanie dlaczego chcą okłamywać te dzieci? Jaki jest cel tego działania? Jaki prawem podejmują takie działania?
Maria Blaszczyk2019.05.17 13:49
No właśnie rzecz w tym, że świat taki jest. Różnorodny, ale i pełen zagrożeń, które można zminimalizować wiedzą o tolerancji, prawie do wyboru, ale także o istnieniu wielu sposobów przeżywania swojej płci czy seksualności. Oczywiście, że osoby homoseksualne i biseksualne to mniejszość - ale osoby leworęczne również. Czy należy przed dziećmi ten fakt ukrywać? Czy nauka, że ludzie są zlateralizowani w różny sposób może być szkodliwa?
X2019.05.17 14:24
tolerowanie zboczeńców minimalizuje zagrożenia? Oj, nie żartuj... Dziecko nie ma żadnego 'prawa wyboru". Ma się uczyc matmy, polskiego, histy, bioli, ma sie nauczyć literek, trudnych sółwek, posłuszeństwa wobec rodziców i jedzenia nożem i widelcem. Wychowanie i nauka to PRZEMOC, w normalnych czasach od czasu do czasu pas na tyłek, dzisiaj pała w dzienniku i szlaban na smartfona. Nie ma również "różnych aspektów płci", bo orientacja jest jedna jedyna, reszta to patologie i zboczenia. Dziecko musi zostac nauczone - przemoca jeśli trzeba - że nie wchodzi się w zboczone relacje seksualne, (w inne tez nie), nie pije piwska ani woodoo, nie kradnie torebek kobietom na ulicy itp. Tak, należy przed dziećmi ukrywac wiele faktów, bo ich przedwczesne ujawnienie powoduje nieodwracale szkody psychiczne. czasem powoduje śmierć dziecka albo jego samozniszczenie.
Maria Blaszczyk2019.05.17 23:45
Widzisz, tu się róznimy. Ja nie stosuję przemocy. Nigdy nie uderzyłam dziecka, a juz na pewno nie katowała, nigdy nie zastosowałam żadnej kary (nagrody zreszta też nie, nigdy ich nawet nie chwalę), na szczescie az do szkoły sredniej moje dzieci nie były w szkole oceniane. Teraz te starsze są - muszę przyznać, że znacznie im się pogorszyła motywacja, a już nie są przecież małe). Literki jakoś znają, słówka, róznież co trudniejsze, też (każde w 4 językach, płynnie), władają też nożem i widelcem. Natomiast nigdy nie oczekiwałam, że będa posłuszne (wydaje mi się, że to brzmi, jak marzenie pedofila, co? dziecko nauczone posłuszeństwa?) Ale nie zdarza mi się raczej ukrywać faktów. Niby jakich? Że istnieja na świecie psychole, uważające, że wolno uderzyć dziecko? Przyznaję, to był dla nich szok, ale świat nie jest zawsze pluszowy. Co do relacji seksualnych... Ta najstarsza już ma całkowitą wolność wchodzenia w relacje seksualne podług własnego uznania (serio, to nie moja sprawa, poważnie uważasz, że masz prawo pouczać ludzi w takich sprawach? np. swoją sąsiadkę czy ciocię?). Z piwem wiesz, jak jest... My mówimy, że nie wolno, ale konia z rzędem temu, kto się przed 18-tką nigdy nie napił (chociaż ja właściwie znam taką osobę; ale nie spodobałaby Ci się, jest lesbijką). O ile mi wiadomo, nigdy nie ukradli nikomu torebki. Więc nie mów mi, że wychowanie to przemoc - bo równie dobrze mozna to zrobić bez przemocy. Bez kłamstw. Bez szlabanów na cokolwiek...
Agnieszka2019.05.18 19:16
W normalnych czasach pas na tyłek? Nie wiem co to za czasy, nikt mnie nigdy nie uderzył, mój tata też nie był bity, ja nie biję moich dzieci. I wiesz co, to działa.
stop dewiantom !2019.05.17 13:27
Patologię promuje się jako normę .
Jestem w Kościele2019.05.17 13:25
homoseksualizm.edu.pl/terapia
w dpie byłeś gwno widziałeś2019.05.17 13:50
j.w.
sopa2019.05.18 2:08
Spróbuj wyleczyć takich jak Kaczyński , Macierewicz i Ziobro.
Marian2019.05.17 13:13
Gdzie jest Siekielski? Material na film o pedofili wymarzony
Wies2019.05.17 12:59
Do pierdla.
Michał Pasierb2019.05.17 12:55
Ale naiwne, nie grzeszące inteligencją, delikatnie mówiąc, panie ; zdradzają tajniki swojego zawodu.Tak się dać podejść...To świetnie,że to pontonowe środowisko ma takich edukatorów. Po drugie (nomen omen) uśmiałem się nie tylko z ich głupoty ale i z tych pozorów naukowości ;np. genderfluid- tak atrakcyjnie brzmiące słówko, buduarowo-alkowiane informacje o Marii Konopnickiej etc.Ciekawe co zrobią z bajką "O krasnoludkach i sierotce Marysi"...aż strach pomyśleć.Gdyby za tym wszystkim nie stała duża kasa to pies z kulawą nogą nie uczestniczyłby w tym procederze...Czy ktoś za friko, jako wolontariusz, poświęcałby swój czas na takie rzeczy?? Wątpię...Celowo pominąłem tu moralny aspekt tej sprawy.
Maria Blaszczyk2019.05.17 13:44
Tylko że tych "tajników" nikt nie ukrywa. To są zupełnie jawne rzeczy. A co zrobią z bajką o sierotce Marysi? - ano, mam nadzieję, że pozwolą jej pogrążyć się w mroku archiwów. Grafomania straszna, do tego po brzegi nasycona dość tandetnym moralizatorstwem. Nie do przetrawienia dla przeciętnego współczesnego dziecka.
21:37 xD2019.05.17 12:49
W katolickiej polsce (celowo z małej) mamy duży odsetek niechcianych ciąż nieletnich, zerową wiedzę o własnej seksualności u młodzieży (stąd do dzisiaj pokutuje przekonanie, że cola to środek antykoncepcyjny) i zagrożenie chorobami wenerycznymi. To wszystko wina prawackich gnid wywodzących się z tej jeb-anej "Solidarności". To oni całkowicie zlikwidowali edukację seksualną, która w jakiejś formie istniała nawet w PRL.
Karolina2019.05.17 13:04
Żeby się uchronić od niechcianych ciąż i chorób wenerycznych, po prostu nie trzeba się bzykać byle z kim i byle gdzie. Krótko mówiąc przestrzegać szóstego przykazania.
21:37 xD2019.05.17 13:13
Te przykazania to wymysł głupich pastuchów z Bliskiego Wschodu. Potępienie człowieka za to, że jest człowiekiem i ma człowiecze potrzeby. Nikt poważnie nie traktuje starego testamentu.
X2019.05.17 14:28
To nie sa 'człowiecze potrzeby" tylko potrzeby bydlęcia. Sory, nawet nie bydlęcia, bo zwierzęta maja instynktowne blokady, samice ruję itp. Człowiem ma w zamian Kulturę i Obyczaje. Ktoś kto je odrzuca sam się degraduje PONIŻEJ zwierzęcia.
21:37 xD2019.05.17 14:39
Rzymskokatolicka choroba wyżarła ci resztki mózgu. Ty nawet nie jesteś człowiekiem, ani bydlęciem, ty jesteś żywym trupem jak z serialu "The Walking Dead".
Andrzej2019.05.17 15:32
Ciekawe co będziesz myślał jak będziesz pierdykał o 21:37 w kalendarz nie doczekając tzw.starości.Po co ja byłem na tej niebieskiej kulce ? No chyba nie. Raczej o rany ciemność, a może: to Coś co leży na tym łóżku pode mną to Ja. Rany idą po mnie.
X2019.05.17 21:49
Ja jestem człowiekiem, można powiedzieć - nowym Izraelem, a ty kim jesteś? Głupim gojem?
Maria Blaszczyk2019.05.18 0:34
No patrzcie ludzie. Tym razem masz rację. Mamy kulturę i obyczaje. I one zawierają w sobie np. zakaz interesowania się zyciem intymnym innych ludzi. Życie intymne innych ludzi jest - właśnie - ich intymną sprawą. Więc to, z kim kto żyje i sypia - nie powinno nas obchodzić. A tym bardziej - oznaczać odbierania mu jakichkolwiek praw.
Sesi2019.05.17 19:42
To nie potepaj księzy
Jestem w Kościele2019.05.17 19:55
Doskonała odpowiedź Karolino!
Maria Blaszczyk2019.05.18 0:00
Taaak... Tylko widzisz. Wg szacunków policji w Polsce dochodzi co dzień do 200 zgwałceń. Czyli mamy problem. Bo mili panowie, którym sie należy, nie chcą tego przykazania jakoś przestrzegać. A konsekwencje poniesie kto inny - czyli osoba, której nikt się o zdanie nie pytał. https://gazetalubuska.pl/dziennie-w-kraju-moze-dochodzic-nawet-do-200-gwaltow-z-tego-zaledwie-kilka-jest-zglaszanych-policji/ar/7833783
X2019.05.17 13:09
nie rżnij głupa
Malgozata2019.05.18 15:51
Dlaczego ludzie nie moga pojac ze seks nie jest dla dzieci czy nastolatek?to zajecie dla doroslych ludzi w malzenstwie zawartym przed Bogiem. Zamiast zachceac malolaty nalezy zabronic rozpusty!
viggo2019.07.3 10:50
W Wielkiej Brytanii jest edukacja seksualna i jeden z najwyższych odsetków (w skali Europy) ciąż u nastolatków.
anonim2019.05.17 12:33
Nie promują, tylko informują, że jest homoseksualizm i biseksualizm. Mówią, że są to naturalne przejawy ludzkiego seksualizmu. Ratują w ten sposób dzieci homoseksualne przed traumą, czasem samobójstwem. Dobra robota Dziewczyny! Tak trzymać!
zamartysta2019.05.17 12:41
Pierdu, pierdu. Sam nie wierzysz w te swoje bajeczki o dobrych ciociach seksedukatorkach! To jest promocja zboczeń, dewiacji!
21:37 xD2019.05.17 12:51
Taka promocja odbywa się w każdą niedzielę, w kościołach :D
Maria Blaszczyk2019.05.17 14:20
No nie. Bo ani homoseskualność ani biseksulność nie jest zboczeniem. To wariant normalności - tak jak rude włosy, choć rzadkie, nie są "zaburzeniem". Do tego - nie da się za bardzo ich promować. Jak niby: "Jeszcze dziś zostań gejem, a dostaniesz tęczowy breloczek"? "Uprawiaj seks homoseksualny, będziesz wielki"? Równie dobrze możesz propagować bycie surykatką.
X2019.05.17 16:20
ależ jest zboczeniem, choć nie powoduje śmierci... tylko drastycznie, na pograniczu bezpłodności, redukuje szansę na sukces DNA. Typowa psychopatia okej, psychopaci to też "wariant" no i doskonale daje się 'promować', tak samo jak transseksualizm. Seksedukacja wg LGBT daje przerażające rezultaty
Maria Blaszczyk2019.05.17 17:59
No więc nie. Wręcz przeciwnie. Po pierwsze, kobiety-nosicielki genu męskiej homoseksualności mają więcej dzieci. Nie wiemy jeszcze czemu - czy są bardziej płodne czy atrakcyjne seksualnie. Ale fakt pozostaje faktem. Po drugie - (choć oczywiście nie dotyczy to państw opiekuńczych bogatego Zachodu) dzieci rodzeństwa osób homoseksualnych mają zwiększone szanse przeżycie - takie osoby pomagają, również finansowo, w opiece nad bratankami i siotrzenicami, przejmują opiekę nad nimi, w sytuacji, gdy biologiczni rodzice z jakiegokowliek powodu nie są w stanie tego zrobić - a prosty rachunek pokazuje, że dochowanie się własnego dorosłego dziecka jest sukcesem równym przeżyciu dwojga dzieci rodzeństwa. A z psychopatią to naprawdę orientacja seksualna ani tożsamość płciowa nie ma ZUPEŁNIE nic wspólnego. Nawet stereotypowy wizerunek geja jest jak najdalszy od psychopatii. Naprawdę, wypisywanie takich idiotyzmów to wstyd. To już nawet nie jest kłamstwo - to jest tak skrajna głupota, że ręce opadają.
X2019.05.17 21:46
NIe ma żadnego "genu homoseksualności" który przyczynia się do wyższej dzietności. Po prostu u kobiety po większej liczbie ciąż rozwija się specyficzna odpowiedź układu odporności, który wpływa na rozwój dziecka. To jest fakt - każda kobieta o większej liczbie ciąż ryzykuje narodziny homoseksualnego syna. Jest to homo wrodzony. Niestety są badania, okej, badania wyklęte, dowodzące, że ponad połowa gejów została w dzieciństwie, zanim się "ujawniła" ich "orientacja", została zgwałconych homoseksualnie. Wystarczy to porównac ze znikomą liczbą dzieci heteroseksualnych zgwałconych pedofilnie i widać, że związek jest jednoznaczny i niepodlegający dyskusjom.
Maria Blaszczyk2019.05.17 22:18
No właśnie to są dwa rózne mechanizmy, skarbie. Kobiety mające homoseksualnych braci czy wujów, mają więcej dzieci. niekoniecznie synów. Sprawdź sobie. Evidence for maternally inherited factors favouring male homosexuality and promoting female fecundity - link mi nie wchodzi, nie iwem czemu, Fronda zwalcza akademicką naukę? w sumie się nie dziwię A cały Twój mechanizm jest o kant tyłka potłuc. Gdyby chodziło o warunkowanie (inprinting to co innego), to takiej ofierze ks. Cybuli powinni sie potem podobać starsi faceci ze śmierdzącymi pensami. A nie młodzi chłopcy. I wiesz co - za mało znam osób niewykorzystanych w dzieciństwie, by wierzyć w te rzeczy. Większość z nich jest jednak hetero. Wykorzystywanie dzieci jest - po prostu - powszechne. Przedstaw porządne badania, a nie pisz o nich.
KKK2019.05.18 0:03
Mario, piszesz bzdury i bajki ! To na nic ! Zastawiasz się jakimiś wydumanymi linkami i badaniami ! Nie wierzę, że te twoje przedstawione badania są miarodajne ! SKONCZ WAŚĆ WSTYDU OSZCZĘDŻ! Znów swoich bronisz ! Nawet gdy nie jest prawdą, to odwracasz to jak "kota ogonem "! Lewak zawsze zostanie lewakiem, a pedał, pedałem!
Maria Blaszczyk2019.05.18 0:29
Dlaczego wydumanymi? Jakie masz zarzuty pod adresem tych badań? To nie jest kwestia wiary - jeśli widzisz w nich błąd - wykaż go. Bo taki zarzut, że nie wierzysz - jest po prost śmieszny. Spotkałam kiedys w internetach człowieka, co nie wierzył, że Ziemia jest sferą. Ale to w żaden sposób nie wpłynęło na jej kształt. Akurat lewak może zmienić poglądy (choć nie wiem nic o pedałach, podejrzewam, że możliwy jest tu recyckling. Np takie samochodowe, to jakiś stop metali, pewnie da się wtórnie wykorzystać).
JANINA C.2019.05.18 1:17
A ja tu czytając, widzę, że to ty jesteś śmieszna! Na siłę próbujesz wciskać swoje teorie! Przychylam się do wielu! Proszę, idż na swoje fora w Holandii! Tu cię nikt nie chce ! Pomyliłaś portale! To jest Katolicki, a ty wiem, że jesteś lewakiem! Nie przekonasz nas! Porzuć to marzenie!
Maria Blaszczyk2019.05.18 17:15
Cieszę się, że dostarczyłam Ci odrobiny radości. Śmiech to zdrowie. Polecam się na przyszłość. Natomiast regulamin tego portalu, w § 2 p.1 stwierdza, że "Serwis jest dostępny dla każdego użytkownika sieci Internet.". Więc dla mnie też. Nie wydaje mi się, byś była tu gospodynią - więc nie uzurpuj sobie tej roli. https://www.fronda.pl/regulamin
X2019.05.17 13:08
nie istnieją "dzieci homo" Nie ma takiego zwierzęcia Sam widzisz, że tolerancja wobec gejozy to błąd nie powtórzymy go
anonim2019.05.17 15:41
istnieją nawet zwierzęta homo, głąbie a no własnie, skąd według ciebie biorą się homo zwierzęta i homo ludzie???
anonim2019.05.17 15:50
z doopy, się biorą
X2019.05.17 16:17
istnieją różnorakie patologie, psychopatie, zwyrodnienia. czasem są smiertelne, a czasem da się z nimi zyć. Z homopatologią da się zyć.
anonim2019.05.17 22:32
Czyli znowu bozia jest winny? A to filutek, tak to stworzył. Hmmm, a po co bozia stworzył te "patologie"?
X2019.05.17 13:14
prędzej czy później trafią pod Sąd Ciekawe ile im sypnie za taką demoralizację i niszczenie dzieci to gorsze od pedofilii, więc wyrok powinien byc surowszy żadne tam zawiasy
ja2019.05.17 13:25
Chory jesteś?! Nie ma nic gorszego od pedofilii! Skończ pierdo.lić
Samanta2019.05.17 13:30
owszem jest - potępienie - a o to łatwiej będąc ofiarą takiej "edukacji". To jest gwałt duchowy.
ja2019.05.17 14:20
Poyebana babo! Jakby jakiś zwyrol wielokrotnie zgwałcił ci 7 letnie dziecko, spuszczając mu sie na koniec do ust - to byś pietrdo.liła o jakimś "potępieniu"?? Wy wszyscy jesteście jacyś zboczeni. Mózgi wam wyprali? Aż mnie zemdliło...
J.P2019.05.17 15:04
Gej może być dobrym człowiekiem nikogo nie krzywdzącym, potrafi być wierny jednemu partnerowi, podobnie lesbijka. Natomiast czynny nie leczony pedofil w każdym momencie może powrócić do swojego procederu. Pedofil jest zawsze zagrożeniem nie gej. Zerro tylko proszę bez procentów, procenty tylko w butelce.
anonim2019.05.17 15:59
Jesteś w chuuuj obrzydliwy i zboczony, a to w jaki sposób piszesz świadcz żeś zboczony.
ja2019.05.17 16:29
Prawda w oczy kole?
Ojciec Polak2019.09.2 21:15
Podniecasz sie chyba swoimi zboczonymi tekstami?
X2019.05.17 16:24
Morderstwo jest jednak gorsze... A poza tym - seksedukacja wg LGBT oznacza w UK tyle, że rocznie straszliwie okalecza się 2000 dzieci. Chłopców kastruje, dziewczynkom amputuje piersi i narządy kobiece. To jest MASAKRA, zbrodnia przeciwko ludzkości i praktyki dr Mengele. Uważam że to jest gorsze. Z gwałtu da się jakoś tam wyjść, po okaleczeniu chirurgiczym o żadnym wyjściu mowy nie ma.
ja2019.05.17 16:32
Nie. Morderstwo nie jest gorsze. Jak ktoś cię zbije, to nie musisz z tym żyć. Do reszty się nie odniosę, bo bredzisz jakbyś się naćpał. Sorry.
X2019.05.17 16:53
Juz parę razy dawałem linki, że w UK, w ciągu 10 ostatnich lat, liczba dzieci którym sie "zmienia płeć" wzrosła z 50 rocznie do 2000 rocznie. W innych krajach co do których udało się zdobyc statystyki, jest podobnie. Drastyczny wzrost tak zwanej "niezgodności płci". Po prostu małemu dzieciakowi mozna wmówić różności, a jak jeszcze trafio na niestabilnego rodzica, to pozamiatane. Dochodzi nawet do takich masakr, że jacys tam ludzie adoptuja po kolei dzieci, i jak raz wszystkie "odkrywają" u siebie że są kimś innym niż są. Takie wychowanie... dziecko jest plastyczne i pragnie zdobyc miłośc 'opiekuna'.
ja2019.05.17 18:05
Ej... wrzuciłbyś te linki. O mój angielski się nie martw. Jakoś dam sobie radę ;)
Maria Blaszczyk2019.05.17 21:37
A tymczasem - kolejna osoba transgender popełniła samobójstwo. Bo nie była w stanie sobie poradzić z tym, że nikt nie chce jej pomóc i utrudnia się jej życie twierdząc, że może nie jest transgender, a może jest niecałkiem transgender, a może coś jeszce. Z mostu się rzuciła. Łazienkowskiego. Przedwczoraj. Pewnie jesteś zadowolony. W końcu o to Ci chodzi - żeby nie traktować ludzi poważnie. Furda konsekswencje...
Maria Blaszczyk2019.05.17 23:29
Aha. Mimo, że naprawdę jestem załamana, patrzę na zdjęcie tej kobiety i płaczę - sprawdziłam, bo nie zgadzało mi się to z tym, co wiedziałam o procedurach tranzycji w innych krajach. No więc znowu kłamiesz. W UK najwcześniejszy moment, kiedy można zacząć tranzycję to 17 lat. https://www.nhs.uk/conditions/gender-dysphoria/treatment/ No więc jest to w całosci jedno wielkie łgarstwo. Jak Ci nie wstyd... znajdź sobie zdjęcie tej kobiety, to nie jest problem wygooglać, i pomyśl, czy Twoja nienawiść była warta jej życia.
X2019.05.18 19:05
przestań kłamać bo to żadna "kobieta" tylko chłopak, ofiara waszej pomylonej iodeologii. To WASZA ofiara, żyć im nie dajecie, wyciągacie za uszy z szafy i stawiacie w świetle dnia czy ktoś chce tego czy nie chce. i nie kłam w sprawie operacji w UK, bo najmłodsze dzieci "przerabiane" sor, masakrowane mają po 5 albo 6 lat.
ro2019.05.17 13:30
urząd psychologiczny powinien się zając tymi zbrodniarami, to jest gwałt ta rozwoju i umyśle dziecka rana na całe życie, powinna być kara taka sama jak za pedofilie, to jest mobbing i stalking
Maria Blaszczyk2019.05.18 14:37
Jaki urząd???
radca 2019.05.17 13:28
lecz się chory człowieku, zvyrol!
Jozin z Bazin2019.05.17 12:22
Homoseksualizm to patologia i choroba można z pozytywnym skutkiem leczyć 🤠
anonim2019.05.17 12:30
Tak, jasne. W kościele katolickim udaje się to szczególnie dobrze. Jak się tylko trafi jakiś duchowny nawet lekko homoseksualny, to się go szybko i skutecznie leczy. Dlatego właśnie w KK nie ma ani jednego homoseksualisty. Wszyscy wyleczeni :))
21:37 xD2019.05.17 12:52
Homoseksualizmu się nie wyleczy, ale może za jakiś czas ludzkość zacznie leczyć katolicyzm, islamizm i inne nerwice eklezjogenne.
X2019.05.17 13:12
homoseksualizm sie jak najbardziej leczy przynajmniej ten nabyty wskutek homoseksualnego gwałtu, czyli zdecydowana większość przypadków. spsychoterapia plus hormony i załatwione
M2019.05.17 13:44
Homoseksualizm nabyty w skutek gwałtu? Prosze, rozwiń.
X2019.05.17 14:16
nie rżnij głupa doskonale wiesz, że absolutna większość gejów została nimi po zgwałceniu lub przynajmniej brutalnym molestowaniu w dzieciństwie przez starego pederastę. Jesteście po prostu niebezpieczni, a tradycyjna grecka nazwa doskonale pokazuje, dlaczego jesteście niebezpieczni, wy pederaści - miłośnicy chłopców
M2019.05.17 14:20
Czemu "wy"? I nie, nie rżnę głupa. Pytam serio, bo teoria dość ciekawa.
J.P2019.05.17 14:52
Teorie Zerro są zawsze ciekawe. Taka wisienka na torcie w każdym temacie.
X2019.05.17 16:12
To nie jest 'teoria' tylko normalna wiedza naukowa niezgodna z dzisiajszymi tabu i lewicowymi stereotypami. Oczywisty związek - gwałt jako przeżycie uderzeniowo deformujące psychikę, zmienia ją nieodwracalnie. Przemoc (seksualna) rodzi przemoc (seksaulną) - to chyba wasze hasełko? Tak jak częśc zgwałconych kobiet popada w promiskuityzm, część w awersję do seksu, tak wśród zgwałconych dzieci następuje niechciany impronting zachowań wzorca seksualnego. jak widzisz - tok rozumowania zgodny z lewicowymi założeniami.
Maria Blaszczyk2019.05.17 18:25
Tak. Tylko że wiedza naukowa mówi co innego. Orientacja seksualna jest więc cechą determinowaną wieloczynnikowo, z prawdopodobieństwem wystąpienia danego jej wariantu w dużej mierze wrodzonym. Badania na bliźniętach jednojajowych, dwujajowych, rodzeństwie niebliźniaczym i adopcyjnym, na matkach homoseksualistów i heteroseksualistów, badania neurobiologiczne i embriologiczne dotyczące mózgu, genetyczne i epigenetyczne łączące warianty genów i epigenów z szansą wystąpienia homoseksualizmu oraz eksperymenty na zwierzęcych modelach homoseksualizmu jasno pokazują, że czynnik biologiczny w rozwoju orientacji seksualnej pełni istotne funkcje, a prawdopodobieństwo rozwinięcia się orientacji homoseksualnej ustala się w znacznej mierze na poziomie genetycznym i w okresie prenatalnym. Więc przestań wypisywac te bzdury. Tak, zgwałcenie jest zdarzeniem traumatycznym. Tak, istnieje coś takiego warunkowanie seksualnych preferencji - ale akurat zgwałcenie ma niewielką szansę to spowodować, ze względu na swój wybitnie awersyjny charakter. Nie uwarunkujesz się na picie alkoholu jako sposób rozładowywania napięcia, jeśli jest to dla Ciebie nieprzyjemne np. masz zły metabolizm tego aldehydu. To tak nie działa. Nikt nigdy nie udowodnił związku zgwałcenia z promiskuityzmem - ani zgwałcenia przez osobę tej samej płci ze "zmianą orientacji". (w ogóle nie ma czegoś takiego, jak naukowa koncepcja promiskuityzmu; została zarzucona wiele lat temu).
Stara Reperecka2019.05.17 17:34
Lecz się człowieku. Masz zryty beret.
Amelia2019.05.17 12:11
Tak właśnie funkcjonują wyprane mózgi "tęczowej alternatywy" Z czasem instruktarz zbliżenia z pieskiem albo kotkiem będzie standardem.
anna2019.05.17 15:23
a na końcu z dzieckiem... są odpowiednie lobby w lgbtropie
sopa2019.05.18 2:06
Amelia jesteś zboczona świnia!