14.05.19, 10:40

Paulina Młynarska: Wajda mnie wykorzystał

Paulina Młynarska oskarża Andrzeja Wajdę. Po premierze filmu "Tylko nie mów nikomu" braci Sekielskich napisała felieton, w którym niezwykle ostro krytykuje zmarłego reżysera. Jak pisze Młynarska, gdy miała zaledwie 14 lat, Wajda zmusił ją do zagrania nago erotycznej sceny z 18-latkiem, Piotrem Wawrzyńczakiem.

Młynarska otrzymała alkohol i środki uspokajające, by sobie z tym poradzić.

"Miałam 14 lat, kiedy Andrzej Wajda, na planie swojego filmu „Kronika wypadków miłosnych”, zmusił mnie do zagrania nago bardzo odważnej sceny erotycznej z udziałem 18-letniego wówczas śp. Piotra Wawrzyńczaka. Byłam pod wpływem środków uspokajających i alkoholu podanych mi przez inne osoby dorosłe pracujące na planie" - napisała dosłownie Młynarska w felietonie na portalu Onet.pl.

"Dlaczego nie zatrudniono dublerki do zagrania tej sceny, tylko wykorzystano dziecko? Nie wiem. Mogę się tylko domyślać, że była to jakaś popaprana wizja artystyczna gościa, który był zapewne przekonany, że skoro jest ważny, sławny i wszyscy się do niego modlą, to mu po prostu wolno. Dlaczego nikt, w kilkudziesięcioosobowej ekipie złożonej z dorosłych ludzi, nie zaprotestował? Dlaczego nikt nie powiedział: „Chwila, co wy wyprawiacie? To przecież jest dziecko! Nie można tak po prostu odurzyć dziecka, rozebrać i zaciągnąć przed kamerę, żeby udawało, że uprawia seks, o którym jeszcze nie ma najmniejszego pojęcia!" - stwierdziła dalej.

Jak dodała, pisze o tym, by zachęcić ofiary do mówienia o swoich doświadczeniach.

bb

Komentarze

MARIA2019.06.19 15:17
A gdzie byli rodzice? Teraz wszyscy są winni, tylko nie ojciec i matka
Robert2019.05.20 13:09
Czy ona sugeruje ze Wajda byl pedofilem?
Anna2019.05.17 10:36
Należało odmówić....Powinni odmówić również rodzice p. Pauliny...Teraz trochę późno na żale .
Zofia2019.05.16 9:26
a gdzie byli Twoi mądrzy rodzice ludzie na poziomie, dali przyzwolenie a Tobie to było całe życie na ręke
emerytka2019.05.16 6:34
to jest okropne, co zrobił Wajda temu dziecku, obecnie juz dorosła kobieta. Szkoda ze do piero teraz o tym Mówi. Dlaczego rodzice nie interweniowali, powinni byc przy swoim dziecku w trakcie nagrywania tej sceny. Była niepełnoletnia. To tez jest rodziców wina.
Slawek2019.05.16 0:06
Skoro miała pani 14 lat, to gdzie byli pani rodzice? Tak tylko pytam , dziadek.
Jerzy2019.05.15 20:50
A pytam się; gdzie byli opiekunowie ówczesnej aktoreczki, ojciec, matka czy ktoś inny???
emerytka plus2019.05.15 20:14
Od kiedy Wajda nakręcił film o Wałęsie zmalał w moich oczach, a teraz upadł. Jaka szkoda, bo przecież był wielki.
noto2019.05.15 19:17
...no i okazuje się, że mistrzu Wajda to też zboczeniec był...!? wow
soboart2019.05.15 15:54
Paulinko droga ! Teraz pieprzysz takie farmazony i grasz "oburzoną", ale WTEDY byłaś tym zapewne ZACHWYCONA i za nic w świecie nie chciałabyś cofnąć czasu aby to zmienić ;) Swą hipokryzją "błyskałaś" już wielokrotnie więc i to wynurzenie nijak mnie nie rusza :/
emerytka plus2019.05.15 20:09
Soboart, ty nie czytasz z uwagą tego co napisała Paulina. Ktoś jej podał środki uspokajające i coś tam jeszcze. Zastanawiam się jak ja bym się zachowała gdybym była na miejscu Pauliny? Czy miała bym tyle odwagi i samozaparcia, by zaprotestować?
Jakub2019.05.15 14:45
A gdzie byli rodzice Pauliny???
PIOTR L.2019.05.15 13:03
No ! strasznie się martwię ! Pół wieku temu miałem w wakacje skończone 18 lat ( czyli byłem już dorosły ... ) W tamte wakacje nad Bałtykiem poznałem śliczną dziewczynę ... Po wakacjach , zaczęła się jej szkoła, moje studia ... kontaktowaliśmy się z początku raz na tydzień ale następnie coraz częściej, jej zaangażowanie wzrastało i rodziła się nasza miłość ! W listopadzie Ona powiedziała, że chce zostać moją całkowicie . 21 listopada 1965 w dniu jej 15 urodzin oddała mi się w pełni świadomie i z satysfakcją ! ! ! ... a teraz się ,,martwię,, czy byłem ,,pedofilem,, ? ( aczkolwiek nie żałuję tamtego czasu , tamtych zdarzeń ! A napisałem to , żeby wskazać co chciał pokazać i co pokazał Andrzej Wajda w filmie ,,Kronika wypadków miłosnych,, , którego akcja rozgrywa się w wakacje 1939 na dni przed wybuchem II WW kiedy ludzie wrażliwi czuli grozę nadchodzących zdarzeń ! ... ) p.s. nie dajmy się (tak przy okazji) zwariować !
JS2019.05.15 12:18
Przeczytajcie to: https://tysol.pl/a32419-S-Latkowski-apeluje-do-J-Kurskiego-o-emisje-w-TVP-filmu-Pedofile-ktory-nie-ujrzal-swiatla-dziennego
Lila2019.05.15 10:20
Czas najwyższy zabrać się za wszystkie środowiska , jeśli chodzi o księży to okaże się, że jest to igła w stogu siana ...Pan Sekielski będzie wiarygodny i uczciwy jeśli znajdzie na tyle odwagi aby zrobić film o wszystkich środowiskach, o tym molestowaniu dzieci , o składaniu ich na ofiary satanistyczne, takie małe dzieci żyją tylko dwa trzy lata i umierają z wycieńczenia z zużycia , o tym jak celebryci piją dziecięcą krew :Gwiazdor stwierdził nawet, że „każde studio w Hollywood zostało kupione i opłacone krwią niewinnych dzieci", dodając, że „najcenniejszą walutą jest ich krew".Mają rażący brak szacunku dla zwykłego człowieka. Niszczenie życia ludzi jest dla nich tylko grą - im bardziej mogą zranić, tym lepsze są doznania, a dzieci są pożywieniem dla nich. Ucztują z bólu i strachu, a im młodsi, tym lepiej. Ci ludzie podążają za swoją religią i używają jej do moralnego przywództwa". To są słowa Mela Gobsona. Większość ludzi o tym wie ... i nic wszystko bezkarne. A co się dzieje w służbach militarnych Stanów Zjednoczonych , kilkunastomiesięczne dzieci są molestowane ... 8 mln dzieci ginie bez śladu rocznie na świecie i to sa tylko zarejestrowane liczby a sa przypuszczenie , ze jes ich o wiele więcej proszę posłuchać Pani Iwony Gapińskiej , ma bardzo dużo na ten temat do powiedzenia i może Pan Tomasz Sekielski by się z Nią skontaktował
Jan Radziszewski2019.05.15 10:17
Maria Błaszczyk i inne żydowskie trole + Ot Piekło na 100% pewne!!! + Kto tobie wredna babo odpuści twoje grzechy gdy budiet umierać tzn zdychać jak małpa /wg Darwina/ gdy X na świecie nie będzie a u ciebie różnego rodzaju grzeszków pewnie co niemiara tzn bez liku - a i wokół ciebie diabłów mnogo.by duszę do piekła zabrać które będziesz widzieć /pomimo że ich teraz nie widzisz /- bo będziesz na granicy dwóch światów /doczesnego i wieczności ! Przypominam ci stara żydowska komunistko przecież sekretarz PZPR ich ci nie odpuści pomimo, że na egzekutywie dokonują sądu moralnego nad swoimi członkami, tj. rozliczeń co może nie stawałaś na takim? ot rzadkość to była niezwykła ha ha ha!! /Tzn tylko ci stawiani byli którzy nie umieli ukryć swoich grzechów tzn Np przyłapano ich na kradzieży !!! podobnie jest u "świadków Jehowy"
dex2019.05.15 9:32
Skowyt katolibów bezcenny
anonim2019.05.15 8:13
Kto zawiódł: dorośli zawiedli, dorośli zgotowali dzieciom ten los!
jasio2019.05.15 6:31
Kto jej nie ,,wykorzystał. POłowa celebrytów Paryża przed nią sp.e.dalała bo ,,dawała" jak opętana.
Artemida2019.05.15 0:03
Statystyki kryminalne: "W ostatnich 10 latach skazano za pedofilię w Polsce ok. 6 tys. ludzi, z czego tylko 27 księży. To jest mniej niż pół promila."
Maria Blaszczyk2019.05.15 0:28
A jaki jest promil księży w społeczeństwie? Pomijając już, że wystarczy sprawdzić mapkę pani posłanki Scheurig-Wielgus i Fundacji "Nie lękajcie się", by się okazało, że te 27 to ściema.
rdaneel2019.05.15 1:16
"Liczba księży katolickich w Polsce wynosiła w 2014 r. 31 tys" Mężczyźni 20-65 lat - ca 12000 tys. (12 mln) Policzysz proporcje? "W ostatnich 10 latach skazano za pedofilię " SKAZANO, domniemuję że statystyki nie uwzględniły łaskawie przeniesionych?
stahu2019.05.15 11:17
Statystyka prosze bardzo ...ks. Isakowicz Zaleski- mówił w kuri Sosnowieckiej NAWET furtian , jest gejem ! Seminarium Pemplińskie ,,sieje strach w okolicy !,, Na jego pytanie do młodego kleryka dlaczego zrezygnował w nowicjacie .Ten kleryk prosi go - prosze mi znaleźć w Polsce seminarium gdzie nie ma gejów to ja tam pujde! ks Charamsa jawny celebryta gej -dalej odprawia w Opolu ,Biskup Petz w Poznaniu itd ! Polski kościół to ...?
Kaz2019.05.14 23:46
...dopiero teraz!? to byla rola w filmie za zgoda rodzicow, pod opieka rodzicow ! NIC nie musiala, mogla odmowic ale widocznie rodzice wyrazili zgode , przeciez nie zrobila tego spolecznie, podpisala kontrakt za okreslona sume. Nie mozna tego faktu porownywac z pedofilia....w wielu filmach dzieci, nastolatkowie wystepuja nago, tego wymaga scenariusz, wiarygodnosc akcji...
Wolny2019.05.14 23:42
Jest jeszcze okrutna przemoc w rodzinach ,w czterech ścianach.TUTAJ OPRAWCY są również łagodnie traktowani.Często ofiary są bezradne.Nie mają oparcia w państwie prawa ani ochrony.Wyroki są zbyt łagodne,co z kolei rozzuchwala przestępców.
rdaneel2019.05.14 23:29
I co? Potem powiedział "nie mów nikomu"? Jaki tytuł nosił film, przypomnijcie mi? "Cnotliwa historia Izoldy?" Czy Wajda to jakiś orator i nauczyciel moralności? Domniemuję że scenariusza ani ona ani rodzice nie widzieli na oczy?
Antek z Waszecia2019.05.14 22:53
A gdzie byli rodzice tej ladacznicy ,która w wieku 17 lat dawała na lewo i prawo w Paryżu? Pan Młynarski ojciec nie wiedział a mamusia też nie wiedziała? Wszak pieniązki za "aktorkę" wzięli o co pretensje do Wajdy. Miał wizje artystyczną taką a pan Roman Polański miał inną wizję i inną ladacznicę.
gośka2019.05.14 22:33
a może ona teraz żałuje że zagrała i przerzuca winę? a kto ją zmuszał?
Alojzy Cedzidło2019.05.14 22:24
No to braciszkowie , do roboty , Otwarła się okazja do udowodnienia ,że jesteście jednakowo czuli na draństwo księży jak i świata cywilnego w tym artystycznego . Bo to co panowie wymajstrowali pomimo że podobno bezstronne , bez wpływu polityki, cuchnie trochę stronniczością .
Penia2019.05.14 21:38
zawsze uważałem, że to wstrętny zarozumiały dziad. Polański też takie praktyki czynił.
ceramik2019.05.14 21:29
I co, czarne parasolki? Pewnie PO wiecie ''nic się nie stało''?
Mirek2019.05.14 21:16
Księżą to mały pikuś . Największa Sodoma i Gomora jest wśród tzw . artystów , naukowców , lekarzy , prawników . Ale wszystkich biją na głowe "artyści" .
ja-ga2019.05.15 13:05
....i oczywiście murarze!
miki2019.05.14 20:16
Jak to wykorzystał przecież przed przystąpieniem do filmu chyba czytała scenariusz,najpierw rodzice wepchnęli do filmu bo znany reżyser a teraz wykorzystał.Jak się podejmuje to chyba wie czego ,a przynajmniej rodzice powinni wiedzieć.
dumny Polak2019.05.14 19:20
Czy uwielbiany przez "saloony i elity" A. Wajda w świetle zeznań A. Młynarskiej nie był zboczonym pedofilem? Czy to kto będzie uznany za pedofila będzie decydował saloon i redachtory GieWu czy TVN? Czy fikm Sekielskiego jest rownoznaczny z wyrokiem sądu ogłaszającym, że dany osobnik -osobniczka jest pedofilem?
wicek2019.05.14 20:13
Dokładnie tak to wygląda. Zresztą nasz salon od razu rozgrzeszył pedofila Polańskiego. Na wyścigi bronili go między innymi Zanussi i Holland. Jedynie Kukiz, jeden sprawiedliwy, nazwał go pedofilem.
wicek2019.05.14 18:20
Teraz sobie przypomniała!?
Maria Blaszczyk2019.05.14 19:58
Nie teraz, przedtem też o tym mówiła. Ale nawet gdyby teraz, to co? To sprawia, że upicie dziecka i postawienie go w takiej sytuacji było OK?
wicek2019.05.14 20:11
O pedofilach wiadomo było od zawsze ale różne powiązania towarzyskie kryły tych zboczeńców. I to samo jest w przypadku Młynarskiej. Mamusia gra w tym samym filmie, córka upita i znieczulona gra w scenie erotycznej. I wszystko fajnie, nikt nie robi z tego afery. Minęło 30 lat i Pani Agata podnosi sprawę. Wajda powinien już dawno odpowiadać za to przed sądem. Tak samo zresztą jak mamusia - opiekunka nieletniej. Odpowiedział ktoś? Nie słyszałem. Za to słyszę Agatkę, która nagle się objawiła ze swoim cierpieniem. Tymczasem jej rodzice palcem nie kiwnęli.
Maria Blaszczyk2019.05.14 21:50
No i co z tego? Z traumami tak bywa, że dopiero po latach człowiek jest w stanie o tym mówić. Nie rozumiem, co to za absurdalny zarzut. Zapewne pan Wajda powinien odpowiadać. I całe mnóstwo osób. Ale nic takiego się nie stało i nie mam pojęcia, w jaki sposób ma to odbierać pani Młynarskiej prawo do mówienia na temat swojego doświadczenia. Jak mnie się objawia ktoś ze swoim cierpieniem, to odczuwam współczucie. Nie mam potrzeby pouczania go i całego świata, co powinni byli zrobić. Naprawdę, pouczanie ofiary, w jaki sposób radzić sobie ze swoją traumą, jest rzadką bufonadą. W tym wypadku czuję też wdzięczność (tzn. ona opowiadała to już dawniej, więc wtedy też czułam) - że odtabuizowuje bycie ofiarą, przedstawia sytuację psychiczną dziecka w takiej sytuacji, i długofalowe skutki takiego nadużycia. Oczywiście żałuję, że nikt w tamtej sytuacji w tym matka) nie zareagował sensownie. Ale nie zareagował i dziewczynę wykorzystano. Mleko się wylało i wszystko, co mozna teraz zrobić, to uczulać ludzi, by takich rzeczy nie robili, nie przyzwalali na nie i potencjalne ofiary, że mają prawo się nie zgodzić na wykorzystywanie.
zibi2019.05.14 18:10
.....lepiej być brzydkim i biednym! :)
kazimierz Wisniewski2019.05.14 18:20
A teraz to jus pozamiatane ale kasa wpłynęła za darmo nie grała tak
lol2019.05.14 18:07
A gdzie byli rodzice małoletniej aktorki?
Kaz2019.05.14 23:50
jw. odpowiada p.Jan, na planie filmowym z matka grajaca role jej matki!!!!
JAN2019.05.14 18:02
MOŻNA
jan2019.05.14 17:25
HIMALAJE HIPOKRYZJI !!! Pani Paulina zachowuje się tak, jakby ją siłą zaciągnęli do filmu... Pilnowanie nieletnich dzieci to obowiązek rodziców, a nie ekipy filmowej. Zapomniała Pani napisać, że z racji Pani grania w tym filmie, została do niego również zaangażowana Pani prawdziwa mama - aktorka Adrianna Godlewska, grajaca w nim rolę Pani mamy...Nie mogła upilnować córeczki? Pisze Pani, że nikt dorosły Pani nie pomógł - co zatem robiła tam Pani prawdziwa i filmowa mama? Ta rola nie była chyba zbyt dużą traumą dla Pani, skoro prawie natychmiast porzuciła Pani szkołę i uciekła Pani podstępem od rodziców do Francji, gdzoie całkowicie dobrowolnie i całkowicie na golasa grywała Pani w pół pornograficznych szmirach. A po powrocie do Polski, tudzież dobrowolnie i tudzież na golasa w polskich - cóż już nie u Wajdy. Jest Pani w równym stopniu feministka, co zwyczajną kłamczuchą, tandetną lansiarą i zawodową hipokrytką !!!
Maria Blaszczyk2019.05.14 20:04
No więc upijanie, odurzanie i wpychanie w sceny erotyczne dzieci jest przestępstwem. A logika, że "tTa rola nie była chyba zbyt dużą traumą dla Pani, skoro prawie natychmiast porzuciła Pani szkołę i uciekła Pani podstępem od rodziców do Francji, gdzoie całkowicie dobrowolnie i całkowicie na golasa grywała Pani w pół pornograficznych szmirach" - jest po prostu zabójcza... Normalnie dzieci nie uciekają od rodziców - i w wiekszości nie grają w erotycznych szmirach... Normalnie jak się podobną historię słyszy, to się zakłada, że u jej podstaw leżą pewnie jakieś dramatyczne wydarzenia. Bo - jednak - ucieczka dziecka z domu to coś wskazującego na bardzo poważny problem... Ale nie dla pana Jana...
Mirek2019.05.14 17:15
Wajda , Wajda ....jaki to wielki jest ten Wajda a okazuje się że to nie było tak . Gdyby żył za takie coś powinien trafić do więzienia i byłoby po Wajdzie .
robot2019.05.14 16:58
A gdzie była wtedy mamusia?
Jack Em2019.05.14 16:33
https://twitter.com/AndrzejOlkiewi/status/1127965657470066688
Sprytny ninja2019.05.14 15:50
Prawdę mówiąc nie wiedziałem, że P.Młynarska będzie tak odważna. Doskonale wie, że grono wielbicieli mistrza Wajdy ją zakrzyczy. Widocznie trauma jaką przeszła była nie do opisania, musiała to przekazać, aby innym uświadomić problem. Kilka aktorek grających podobne sceny ale już po 18-ce też doświadczało traumy. A tu 14-latka. I tak dobrze, że z tego wyszła i brawa, że ostrzeba innych, nie chował głowy w piasek.
Stefan2019.05.14 15:27
No i szambo wybija. Jeszcze jakby się do końca wyjaśniły powiązania znanego psychoterapeuty skazanego za pedofilię to mogłoby się okazać że, środowisko jednej z partii tonie w g...
straszne2019.05.14 14:59
I takich ludzi latami przedstawiano, jako autorytety moralne...
zaq2019.05.14 14:21
To przez tego zboka zgłupiałaś.
anonim2019.05.14 14:09
A po tym doświadczeniu to już pewnie nic nie było takie samo?
Ladtta2019.05.14 13:20
Brawo!! czekamy na następne przykłady molestowania i pedofilii ze środowiska celebrytów, filmowców, palestry, nauczycieli, aktorów itp.itp.
anonim2019.05.14 12:49
Fronda w prostacki sposób usiłuje odwrócić uwagę od grzechów chrześcijaństwa narodowokatolickiego i księży pedofilów
taro2019.05.14 12:52
jesliby tak bylo, to spokojnie moglaby fronda wstawiac historyjke z polanskim, czy klausem kinski, czy jeszcze jakim innym zboczencem.
Maria Blaszczyk2019.05.14 13:11
Pewnie zaraz wstawi.... I dobrze. Przemoc wobec dzieci należy zawsze piętnować.
taro2019.05.14 13:17
takie tez jest i moje zdanie, tylko to pietnowanie i usowanie degeneratow ze spoleczenstwa powinno sie odbywac od samej gory.
anonim2019.05.14 15:16
Zaraz płynnie przejdziesz na pedofilię w kościele, czyż nie? Islamistko.
Maria Blaszczyk2019.05.14 19:53
Islamistko? A to coś nowego...
zaq2019.05.14 14:23
Należy mówić o wszystkich.
Alojzy Cedzidło2019.05.14 23:03
No tak . Pedalstwo to poza kościołem , przywilej i niema co o nim wspominać .
taro2019.05.14 12:39
niech nie oczekuje kanalia milosierdzia, czy odrobine milosci od katolickiego kraju,ktory przez kilka lat opluwala, wyszydzala, niech nie oczekuje milosci od chrzescijan polskich ,ktorych publicznie ponizala,jak rowniez ich wiare jeszcze w 2016 roku. A wszystko tylko po to,by utrzymac sie na fali. Teraz niech sobie poczyta ksiazeczke wislockiej na pocieszenie,albo znajdzie psycholke celebrytke, ktora jej w mozgownicy wszystko pouklada. To co najwazniejsze,czyli isc na policje i zameldowac przestepstwo , ktore zostalo dokonane, to jej nigdy nie przejdzie przez mozgownice, bo to feministka, ktora zada praw z ktorych i tak nie potrafi korzystac. Masz cos do tego starego zgreda wajdy, to melduj to, zyja jeszcze jego wspolnicy, ktorzy ci prochy podawali.
west2019.05.14 12:38
Pani Paulino. Reżyser jak wiadomo odszedł do wieczności. Jednak: Został film jako dowód w sprawie. Osoby z ekipy, które nie filmowały sceny z pistoletem przystawionym do swej głowy. Takie sprawy nie powinny podlegać przedawnieniu.
ciekawy2019.05.14 12:17
Swoich zawsze usprawiedliwią i udadzą , że nikt nic nie widzi a innych będą oskarżać i osądzać. Dla tych innych żadnego usprawiedliwienia sponiewierać i niszczyć do ostatnich dni. Młodzi ludzie niech się dobrze przyjrzą jaki świat proponują im Sekielscy, Smarzewscy , Biedronie i ci, w których rękach są jak to stwierdził ojciec Knabitt pajacami. Świat bez litości, bez przebaczenia, świat w którym człowiek nie istnieje. Jeżeli zrobią coś złego nikt im nie odpuści. A Pan Jezus odpuścił zarówno jawnogrzesznicy jak i łotrowi chwilę przed śmiercią choć nie wiadomo jakich niegodziwości się dopuścił.W świecie katolików jest przebaczenie w świecie wrogów katolicyzmu zemsta i sponiewieranie do końca.
stahu2019.05.15 10:53
Gdy obecny kościół odstąpił od tego w co wierzył Chrystus Tonie od wieków w sodomie, chciwością przeżarty do dna. Ty masz pretensje za to że dalej nie zamiata się pod dywan? że pokazuje się wasze bagno ? Jak śmiesz powoływać się na miłosierdzie Jezusa... ? Knabit broni chlewu w którym siedzi po uszy. Jak nie czynnie to biernie milcząc , Doprowadziliście do upadku moralnego , staliście się pośmiewiskiem. To efekty waszego prawa kościelnego nad Bożym !
ja-ga2019.05.15 13:03
Przebaczyć może tylko ofiara i to wtedy, gdy sprawca wyrazi skruchę. Jak na razie w świecie katolików jest więcej dziwnych komentarz o mikro skali problemu. O polityce, lewactwie itp.Nie wiem jak w tej burzy jaka się rozpętała, czują się ofiary pedofilów nie tylko księży. Ale widocznie niewiele osób zastanawia się nad tym. Ważne że jest pożywka, którą żywią się wszyscy. Zgroza.
Henio2019.05.14 12:07
Pare lat temu red Stanisław Janecki próbował rozpracować pedofilska mafię środowisk "artystycznych" od której nie było możliwość uzyskania jakichkolwiek informacji ze względu na ich olbrzymia zmowę milczenia. Tam to dopiero jest mafia. Rozpracowanie jej byłoby trzęsieniem ziemi tzw środowisk twórczych.
!!!!!2019.05.14 12:04
Obrzydliwe. Tylko jeśli by nie było odbiorców zainteresowanymi takimi scenami w filmach to by nie było takich dramatów. Pokazując palcem na Wajdę, wielu powinno uderzyć się we własne piersi.
michu2019.05.14 12:15
Akurat (zwłaszcza w tamtych czasach) odbiorcy mają wiele do gadania. Rzeczywiście każdy w Polsce ma budżet na robienie filmów ;).
taro2019.05.14 12:49
no jasne,jakby nie bylo penisow i jaj, to nie byloby gwaltow i ciaz. Sceny te byly i sa narzucane spoleczenstwu, a nie ogladane, bo spoleczenstwo takich obrazow sobie zyczylo.
michu2019.05.14 12:03
Ta Młynarska wyraźnie psuję postępakom robotę. Czy ona nie czuje jaki obecnie jest narzucony trend??? ;). Rola celebrytki jej się znudziła czy co?? ;). Kto jej pozwolił się wypowiadać??? Przecież Sekielski o nic jej nie pytał to co ona teraz??? ;).
Maria Blaszczyk2019.05.14 13:06
W jaki sposób? Walcząc o prawa dzieci i kobiet? To chyba właśnie są cele "postępaków"? Ciebie, zdaje się, również Sekielski się o nic nie pytał...
michu2019.05.14 13:15
A o prawa robotników, chłopów i proletariatu czemu już nie walczą?? ;).
Maria Blaszczyk2019.05.14 21:38
Kto nie walczy? Bo się pogubiłam. Mylisz chyba osie z diagramu Nolana. Prawa człowieka, w tym kobiet czy dzieci to oś "konserwatyzm – liberalizm światopoglądowy", podczas gdy kwestie pracownicze i socjalne to oś "etatyzm – wolny rynek". Są to kwestie doskonale od siebie niezależne.
michu2019.05.14 22:01
Ale bojownicy gieroje ci sami ;)
taro2019.05.14 13:15
jak lewactwo w ramach unijnej propagandy wpycha wszelkie zboczenia w obieg jako obowiazkowe od lgptss, nekrofile,zoofilie , to i przygotowujac grunt dla kolegow wpychaja rowniez pedofilie. Mlynarska zas wyskakuje im jak filip z konopii i opowiada swoje przygody.
Człek co udowadniać musi że nie jest robotem2019.05.14 17:26
Oj, jednak nic Pani nie rozumie... Nie widzi Pani, że to wszystko preteksty? Cała ta afera, filmy ten i poprzedni, podgrzewanie dyskusji w mediach, artykuły o błędach Kościoła, szkalowanie księży, nagonka na media katolickie, w szczególności te z Torunia itp. są tworzone w jakimś celu i na zlecenie konkretnych ludzi. Jeśli jest Pani uczciwa względem siebie to proszę szczerze zastanowić się przez kogo i po co. Proszę na cały problem spojrzeć szerzej. Chcę też wyraźnie podkreślić - nikogo nie bronię i opisywane czyny są absolutnie godne potępienia, ale wyraźnie widać wzór nagonki medialnej na Kościół. I motywem jej wcale nie jest walka o czyjekolwiek prawa, a na pewno nie prawa osób skrzywdzonych. To wszystko pretekst, zasłona dymna, tło do przeprogramowania mentalności ludzi...
Maria Blaszczyk2019.05.14 21:30
Kościół mogł zrobić z tym porządek. Nikt mu nie bronił. W filmie pan Artur Nowak mówi jasno - nie widział ani jednej sytuacji potraktowania ofiary serio przez kościół. Wszyscy widzimy, jak chrystusowcy walczą z tą panią z Poznania o marny milion - serio, jest o co? Nie należy on sie jej za to, co ją spotkało? Słyszymy arcybiskupa domagającego się miłosierdzia i tolerancji dla sprawców. Brak tolerancji to, wg niego - kubek w kubek Holocaust. I teraz zarzut się robi z "nagonki medialnej"??? No żesz kulson... To co mają zrobić osoby, którym się to nie podoba? Bo jak pani Krawiecka próbowała sprawę z Tylawey załatwić po cichu - tu zajęła stanowisko wroga publicznego numer jeden. Nagonka na panią Krawiecką (a potrm też Orłowską) była OK - ale nie ważcie się nic mówić o biskupach, poręczających za zboczeńców i umieszczających ich w nowych miejscach, by mogli gwałcić świeże miesko. Opowiadających o dzieciach co lgną. Plujących ofiarom w twarz "byle czego arcybiskup nie będzie oglądał". I pan pisze o uczciwości... Ręce opadają. Jak to są dla pana preteksty - próby samobójcze, anoreksja, PTSD, przetrącone całe życie - to ja współczuję. Ciekawa jestem, kiedy pan gotów byłby uznać, że coś jest na rzeczy.
michu2019.05.14 22:38
Dla wielu pań milion to nie jest nic marengo ;). A o miłosierdziu, tolerancji i innych grubych kreskach jest głośno już od czasów Mazowieckiego (później zwłaszcza jeśli chodzi o sprawy obyczajowe z naciskiem na tolerancję) ;). Mówiło się już wtedy o różnych humerach, morelach, michnikach plującym ofiarom w twarz i chyba wielu się przyzwyczaiło do tego, że nic z tego nie wynika. Teraz jakoś to się zmienia ;).
Maria Blaszczyk2019.05.15 0:48
Ta kobieta była jako dziecko przez paręnaście miesięcy katowana, więziona, gwałcona, poddana aborcji (a przedtem wyprano jej mózg, mówi o tym jako o zabójstwie swojego dziecka), i przez ileś tam osób olana czy wręcz zastraszona. Ile jest wart kilkanaście miesięcy Twojego życia? Pan Komenda (i słusznie) walczy o milion za każdy rok uwięzienia. A jednak nawet ten horror, który był jego udziałem, nie jest do porównania z tym, co zrobiono tej dziewczynie. Ale nikt sie do niczego nie poczuwa, prawda?
michu2019.05.15 7:39
Przez paręnaście miesięcy więziona??? W demokratycznym państwie prawa??? To co do szkoły nie chodziła??? Rodzice czy opiekunowie nic nie wiedzieli??? Za mniejsze przegięcia rodzicom dzieci się odbiera a tu co??? Nie było poszukiwania zaginionej??To wygląda trochę na jakąś ustawkę ;).
Kazek2019.05.14 11:43
czyżby "pan Andrzej" też był księdzem? może jak Turowski?
Jestem w Kościele2019.05.14 11:30
To proste. Należało Wajdę przenieść do innej parafii albo wysłać na misję. I czekać aż sprawa przycichnie.
taro2019.05.14 16:46
a moze do innego archiwum w innym studiu filmowym, lezalby na polce zapomnienia?
Mirek2019.05.14 11:25
Czyli że ten słynny Wajda to nie był taki fajny dziadziuś i sławetny reżyser którego tzw artyści wychwalają pod niebiosa . Pytanie tylko gdzie był wtedy ojciec Pauliny .
www2019.05.14 11:20
Tragiczne doświadczenie. Niedługo posypie się mnóstwo relacji o różnego rodzaju wykorzystywaniach seksualnych w wielu środowiskach. Sprawy molestowania są w większości nie ujawnione. Kościół zostanie daleko w tyle w tej ponurej statystyce. Różnego rodzaju środowiska homoseksualistów, które kręcą bicz na Kościół, sztucznie pompując jego afery pedofilskie, niedługo zorientują się, że strzelili sobie w kolano, bo mają po swojej stronie nie takie grzechy na sumieniu, o których społeczeństwo dopiero się dowie. Jeden z przykładów opisano tu: http://www.fronda.pl/a/obled-lgbt-11-latek-tanczy-w-gejowskim-klubie,121366.html Co ciekawe wtórują im media, że wszystko to sztuka. Ciekawe gdyby nagiego homoseksualistę ze zdjęcia zastąpić rozebranym księdzem? Pewnie wszyscy dostaliby szału z wściekłości i dokonaliby linczu na Kościele. Tymczasem tutaj, mając pedofilę na zdjęciu, nikt się nie oburza i nikt nikogo nie linczuje, lewactwo uznaje to za normalne.
Durczykiewicz2019.05.14 11:17
Jak już mamy się oczyszczać z pedofilii, to niech wszystkie środowiska się oczyszczą, nie tylko księża! Przynajmniej wszyscy zobaczymy jakim jesteśmy zepsutym niemoralnym narodem i może wreszcie zacznie się jakaś zmiana na lepsze. Poznacie Prawdę i Prawda was wyzwoli! Oby...
Tom.2019.05.14 11:17
Nie wiem czy ktoś zwrócił uwagę ale w filmie Sekielskich pokazano dziewięć przypadków pedofilii, z tego siedem dotyczyło chłopców. Zatem procentowo jest to siedemdziesiąt osiem procent przypadków dotyczących pedofilii homoseksualnej. Czyli około ośmiu homoseksualistów na dziesięciu to pedofile.
Michał Pasierb2019.05.14 14:23
Zgadza się.Około 80%wszystkich tych strasznych,odrażających czynów ma podłoże homoseksualne,który to fakt tak bardzo chcą ukryć aktywiści LGTBQ+,wręcz go negując,co świadczy o poziomie mentalnym tych środowisk.Dokument braci Sekielskich rzetelnie to ujął (pederastia).
Maria Blaszczyk2019.05.14 15:23
PEDOFILIA to pedofilia. Pociąg do dzieci. Homoseksualność to pociąg do dorosłych osób tej samej płci. Nie do dzieci tej samej płci. Zwykłego człowieka - homo- czy hetero- dzieci nie kręcą. Na ogół ludziom podoba się to, czgo dzieci nie mają - biust, tyłek w określonym kształcie, figura klepsydry - lub umięśniona, itd. Są to rozłączne kategorie. Masz dwie różne charakterystyki - płec i wiek. Przełóżmy to na analogię. Dzieci są niższe od dorosłych. Osoby z achondroplazją też są niższe od dorosłych. Mamy wspólną cechę - niski wzrost tak, jak w przypadku homoseksualistów i pedofilów homoseksualnych mamy wspólną cechę - pociąg do osób tej samej płci). Ale nie wynika z tego, że wszystkie dzieci cierpią na achondroplazję. Bo achondroplazja to inna cecha niż bycie dzieckiem, tak jak pociąg do dzieci jest czymś innym niż pociąg do dorosłych. I tak, w obu przypadkach istnieje mała część wspólna zbioru - tylko że jest ona proporcjonalna do występowania poszczególnych cech.
X2019.05.14 21:16
Nieprawda. Homo nie sa "zwykłymi ludźmi" i pociąg do wyraźnie młodszych osób jest tam normą: 5-15 lat optymalnej różnicy. Pedofilia homoseksualna NIE JEST ściśle rzecz biorąc pedofilią, tylko efebofilią. Stąd pochodzi tradycyjna (czyli wykształcona na podstawie obserwacji) nazwa homoseksualistów w Grecji - PEDERAŚCI - Miłośnicy Chłopców. W dawnej Grecji jak najdalszej od "homofobii".
Maria Blaszczyk2019.05.15 0:45
No to już koniec... Utopię sie zaraz w oczku wodnym w ogrodzie. Ojciec moich dzieci jest ode mnie 10 lat starszy. Zbok normalnie... Tylko widzisz, jak się poznaliśmy, ja miałam 23 lata. Byłam dorosłą kobietą, wyglądałam jak kobieta, i tak też się zachowywałam. Więcej - jego dwie poprzednie partnerki też były od niego o 10 lat młodsze. Tylko że żadna z nich nie była dzieckiem... I na tym zasadza się cała rzecz...
Alojzy Cedzidło2019.05.14 22:58
Fajna rozprawa , prawie naukowa . Tylko , pani Mario , brak mi tu udowodnienia , informacji , czy ,,bohaterowie " Pani rozprawy to ludzie normalni , zdrowi .., ,, Normalni " tzn. z obowiązującymi prawami natury , czy też ,,normalnie " chorzy , Bo tych ,,odchyleń" od natury jest podobno więcej ( zoofile , nekrofile ...) No i na koniec , tak nie naukowo , po ludzku . Rozpaczamy nad krzywdzeniem dzieci , krzywdzonych przez pedofilów . Ale równolegle , w dużej mierze , ci sami walczą o prawo do aborcji .,czyli mordowania dzieci . O wykorzystywaniu dzieci do polityki np. przez pana Broniarza . juz nie wspomnę .Jak to zrozumieć ?
Maria Blaszczyk2019.05.15 0:40
Serio, nie widzi pan różnicy między osobą uprawiającą konsensualny seks a gwałcicielem? (w tym zwłok czy zwierząt?). Poważnie, nic a nic? Istnieją setki, jeśli nie tysiące badań, udowadniających, ze homoseksualność nie łączy się z psychopatologią. A aborcja nie dotyczy dzieci. Aborcja to przerywanie ciąży. Nie ma tam nikogo, kogo dało by się skrzywdzić. O wykorzystywaniu dzieci do polityki przez pana Broniarza nic nie wiem. Więc się nie wypowiem.
Alojzy Cedzidło2019.05.15 20:05
Pani Mario , Czemu Pani udaje mało gramotną Nie chodzi o gwałconego , tylko o gwałcącego . Jak nazwać faceta ,który odbywa stosunek zamiast , zgodnie z natura z kobieta , robi to z kozą , chłopem, dzieckiem , trupem. O rodzajach krzywd robienia dzieciom nie będę Pani tłumaczył , skoro o Broniarzu Pani nie słyszała.
Maz2019.05.19 8:58
O ludzie... Taka wykształcona Pani Błaszczyk (bo co i rusz robi tu różne wykłady na przeróżne tematy), a z podstawami biologii coś nie tak. Mamy XXI wiek, mamy USG, i to nawet takie w 4D (proszę sobie rzucić okiem w googlach), a Pani wierzy, że "aborcja nie dotyczy dzieci". No tak, aborcja to przerywanie ciąży - czyli przerywanie czego? Co to za stan "ciąża"? Czy dorosłej kobiecie trzeba tłumaczyć takie oczywistości? Pani naprawdę wierzy, że "Nie ma tam nikogo"? Czy Pani nie widzi, że pisze Pani niedorzeczności? Pani sobie przejrzy może w sieci jakieś obrazki albo filmiki dot. rozwoju dziecka w łonie matki, dobrze? I potem może Pani coś zmieni w swoim myśleniu? A jeśli Pani zaraz napisze, że tam jest zarodek, embrion, płód, itd, a nie dziecko, to proszę się zastanowić, co za bzdury Pani mówi. Ani embrion ani płód to nie są jakieś odrębne gatunki ssaków, tylko ETAPY rozwoju człowieka. Tak, jak jest człowiek-noworodek, niemowlę, nastolatek, starzec - tak jest CZŁOWIEK na etapie rozwojowym zwanym zarodkiem, embrionem, płodem. Ja tu nie chcę dyskutować o dopuszczalności aborcji (ja jestem absolutnie przeciw, i nie ma takich argumentów, które mogłyby RACJONALNIE zbić moje argumenty, bo to zawsze byłaby dyskusja o tym, kiedy można by zabić maleńkie dziecko w brzuchu matki - ale w tym komentarzu nie o tym teraz chcę pisać) - teraz wytykam Pani kompletną ignorancję co do tego, kiedy zaczyna się życie człowieka, ignorancję dot. nauk biologicznych.
Maz2019.05.19 9:02
Dokończę jeszcze, bo mi fronda ucięła komentarz. Żeby wiedzieć, że moment zapłodnienia jest JEDYNYM obiektywnym, naukowo sprawdzalnym początkiem życia osobowego człowieka, nie potrzeba nawet być wierzącym (wszystko jedno - katolikiem czy buddystą, czy innym wyznawcą), wystarczy być człowiekiem myślącym, mającym jakieś ogólne pojęcie w naukach medycznych/biologicznych. Każda inna "definicja" rzekomego początku bycia człowiekiem jest czymś subiektywnym, emocjonalnym, niesprawdzalnym. Za małe rozmiary? niezdolność do samodzielnego życia? niewykształcone organy? I co jeszcze? Przecież to samo dotyczy ludzi już urodzonych, np. niepełnosprawnych. A do samodzielnego życia jest niezdolny nawet noworodek, niemowlę. W naszym klimacie nawet przedszkolak nie przeżyje długo bez opieki dorosłych! I powtarzam - nie dyskutuję o dopuszczalności lub niedopuszczalności aborcji, lecz o wyznaczaniu początku bycia człowiekiem. O definicji naukowej, a nie o czyimś (niedouczonym) widzimisię. Jeśli dla Pani byłby autorytetem lekarz, który (czasem) wykonywał aborcje (zmarł kilka miesięcy temu), a jednocześnie wiedział, kim jest (lekarzem, czyli jakoś człowiekiem nauki, prawda?) i czego dotyczy jego praca - to zacytuję fragment jego wypowiedzi: "(...) I prof. Dębski zaznacza, że nie ma żadnych wątpliwości, że człowiek jest człowiekiem od początku. - Definicji może być wiele, ale ta biologiczna, ten moment, kiedy dochodzi do połączenia się dwóch materiałów genetycznych, dwóch gamet, i powstaje nowe, jest nie do podważenia - stwierdza prof. Dębski. - Człowiek jest wtedy, kiedy... jest na każdym etapie. Kiedy komórka jajowa łączy się z plemnikiem - ocenia jego żona dr Marzena Dębska i dodaje, że wdawanie się w kwestie embriologiczne nie ma tutaj żadnego znaczenia." Czyli: proste - zaczyna się człowiek, na etapie najpierw zarodka, potem dalej inne etapy, na których to COŚ ciągle nazywamy dzieckiem (aż do wieku, powiedzmy, młodzieńczego - bo noworodek, niemowlę, przedszkolak to też dzieci, tak jak maleńki płód w łonie matki). Życzę Pani Błaszczyk otrzeźwienia, zejścia na ziemię, douczenia się, a na koniec reszta artykułu dot. lekarzy prof. Dębskiego i jego żony dr Dębskiej - pod linkiem: https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/dr-debska-przerywanie-ciazy-jest-zlem-ale-sa-sytuacje-kiedy-to-zlo-jest-konieczne-albo-jest-zlem-mniejszym,441962.html
Tom.2019.05.15 8:30
Mario,Mario otwórz serce na Boga a zbędne okażą się te paranaukowe rozprawki udowadniające w gruncie rzeczy wyższość twoich racji nad innymi. A może to inni mają rację ? To nie jest tak, że ludzie w Europie i Ameryce, w XX i XXI wieku doznali olśnienia i mogą łamać prawo naturalne. Tzn. mogą ale będą musieli ponieść tego skutki. Wsłuchaj się w słowa Jezusa a otrzymasz pokój serca.
Maria Blaszczyk2019.05.15 13:30
To niech ją udowodnią. Niech zrobią badania i wykażą, że mają rację. Mówimy o przepotężncyh środowiskach, bogatych i wpływowych. Mają swoje instytucje badawcze. Nikt im nie broni. Ale póki co - co ktoś zrobi jakies badanie, to wychodzi jakiś Regnerus, przy którym byle dziecko widzi, że jest to prymitywne oszustwo. Nauka jest najlepszym sposobem zdobywania wiedzy o świecie. (Tymczasem bogowie najprawdopodobniej nie istnieją; prawa naturalnego nie da się "złamać" - spróbuj spaść do góry, a Jezus nigdy nie zająknął się nawet na temat homosaeksualności - podczas gdy miał sporo do powiedzenia na temat tego jak powinno traktować się bliźnich i było tam o miłości, nie osądzaniu i takich tam).
ewa2019.05.15 23:09
bardzo sensowny i logiczny wywód
Durczykiewicz2019.05.14 11:14
Dramat! Ludzie są popaprani...bardzo Pani współczuję!
ojojoj2019.05.14 11:09
Może p.Siekielski raczy się zająć bo taki zaangażowany ostatnio w wyławianie pedofili wśród księży a myślę że w środowisku artystów to dopiero miał by żniwo
Grzesiek2019.05.14 11:15
Pewnie racja, ale tłumaczenie się, że inni się równie niesłoni jak Kościół jest dalekie od Ewangelii, bo to my mamy ich posolić, a nie oni nas zobojętnić. (Mt 5,13) Używając mocniejszej parafrazy powinniśmy zakładać tam gdzie trzeba diakonię kół młyńskich. Zawieszać te koła tym, którzy dopuszczają się zgorszenia dzieci i wskazywać im drogę to najbliższego mostu. Dla ich dobra.
Kazek2019.05.15 10:58
a może zrobi film o dziennikarzach?
Tylu ludzi wykorzystanych?2019.05.14 11:07
Mnie żaden szmaciarz nawet nie tknął, pewnie byłem za brzydki.
Grzesiek2019.05.14 11:04
Nie jest to nowa sprawa. Mówiła o tym już kilka lat temu, ale widać nikt się tym nie przejął a powinien był. To była brutalna przemoc w otoczeniu całego sztabu dorosłych, który mówili, że tak ma być. Potem jeszcze większe grono ludzi tę "artystyczną scenę" oglądało i biło brawo.
taro2019.05.14 11:50
a co ona tam robila sama, myslala, ze wejdzie do burdelu i bedzie tylko filmiki porno ogladac. 14 lat to przemadrzaly gnojek, dostala co chciala. Szkoda mi mlodocianych, dzieci, ktorzy sila zostali do czegos zmuszeni, ale nie takie cos.
Wojtek Polak2019.05.14 12:33
no tak pedoflie to tylko w sutannach a lewaccy ''celebryci artyści czy politycy' to są negocjatorzy satysfakcji seksu z nieletnimi propagatorzy seksualizacji dzieci. nazywasz Młynarską ''takie coś'' gdy by to bł ksiądz to byś nazwał ją ofiarą klechy pedofila. lewactwo nie walczy z pedofilami tylko z KK.
Maria Blaszczyk2019.05.14 13:05
To chore, co piszesz. Po to w prawie zabezpiecza się dzieci szczególnie, że właśnie nie "wiedzą". Zmuszanie kogokolwiek siłą do czegokolwiek to rzadkość. Dzieci, biologicznie, by przetrwać, są nastawione na współpracę z dorosłymi. A wobec presji parudziesięciu osób na planie to mało kto jest w stanie odmówić.
taro2019.05.14 13:10
miala na to kilkadziesiat lat,by zglosic to prokuraturze, co zrobila? ostatnie lata poswiecila na oczernianie katolikow,ich wiary i kosciola. Traz jeszcze slonce nie wyszlo dobrze ,po zimie brakuje jej witaminy D3 ,to i ma coroczne depresje i walkuje nastepny temat.
Maria Blaszczyk2019.05.14 14:43
Jakie kilkadziesiąt? Sprawa się przedawniła, gdy miała 30, czyli miała 16 lat, a nie kilkadziesiąt; i to tylko zakładając, że byłby to paragraf 200, a nie jestem tego na 100% pewna (jest tu jakiś prawnik?). Ale w ogóle nie rozumiem zarzutu, to jej prawo zgłosić - lub nie. Nie masz prawa tego oceniać, bo to nie Ciebie skrzydzono. Zupełnie nie rozumiem też, na jakiej podstawie stawiasz diagnozy co d o wit. D3 - to chyba nie Twoja rola i skrajnym chamstwem sa takie uwagi. O oczernianiu katolików nic nie wiem. Zdarzało jej się krytykować kościół - ale to chyba nie to samo. JEśli opierając się na dostępnych informacjach człowiek krytykuje jedną z instytucji funkcjonujących w społeczeństwie - to chyba jego prawo. Mam katolików wśród najbliższych - nigdy ich pani Młynarska nie oczerniała, o ile mi wiadomo.
taro2019.05.14 15:57
jestes prawnikiem?-nie , a wiec nie twoja sprawa wyszukiwac paqragrafow i i przedawnien. Prosze przeczytac chocby tylko 2016 rok, prasa polska.
Maria Blaszczyk2019.05.14 19:52
Ale wtedy najdłużej by się nie przedawniła. W pozostałych wypadkach - szybciej. Więc tak czy siak - nie mogłoby być dłużej niż 16 lat. Najbardziej prawdopodobne, ze byłby to jakiś artykuł gdzie predawnienie nastąpiłoby po 5 latach - czyli w przypadku czternastolatki po 9.
taro2019.05.14 20:35
nie chodzi o przedawnienie, ale o to, ze jesli nawet tyle lat minelo, topo zameldowaniu przestepstwa w prokuraturze musi on (prokurator)takiego delikwenta z urzedu ,nazwiska wymienic,jak rowniez przestepstwa,ktorego sie dopuscil, nawet jesli uleglo przedawnieniu. To zas oznacza, ze osiaga ona swoj cel w 20%, bydlacy dopuszczajacy sie przestepstwa zostaja nie ukarani,ale wszyscy znaja ich nazwiska,jako zwyrodnialcow.
Maria Blaszczyk2019.05.15 0:08
To prokuratorzy już w Polsce decydują o tym, czy ktoś popełnił przestępstwo??? Wiedziałam, że jest źle ale że aż tak? Nie ma już tych inicjałów zamiast nazwisk, domniemania niewinności, dopóki winy się nie dowiedzie przed sądem, i to nawet w przypadku nieboszczyka??? No proszę, a mnie uczono, że organy prowadzące postępowanie karne maja obowiązek na każdym etapie postępowania sprawdzać w pierwszej kolejności, czy może się ono w ogóle toczyć, a w razie stwierdzenia okoliczności wyłączającej postępowanie np. przedawnienia – muszą z urzędu podjąć odpowiednią decyzję procesową, czyli w przypadku przedawnienia karalności - umorzyć.
lolek kremowka2019.05.14 11:02
Licheń - bazylika stworzona przez pedofila zaprasza na pielgrzymki :) :) :)
Szendzielarz2019.05.14 11:27
a ty waciaku won za Don
Kazek2019.05.14 11:45
nie jesteś lolek tylko tytus i nie kremówka tylko "bez masła".
zamartysta2019.05.14 12:02
Widzisz Faunie! Bazylika w Licheniu zostanie. Ludzie będą tam pielgrzymować jak po Tobie nie będzie już robaków, które Cię stoczyły. Zresztą co ma Bazylika do człowieka upadłego? No zaraz przecież ostatnio modne jest mówienie o sporcie homo, o sztuce homo. Jakby człowieka definiowało nie to czego dokonał tylko jak kogo p..rzył a przerwach jakieś "dzieła" tworzył. Więc o co pretensje?
J.P2019.05.14 19:58
Bazylika to tylko zimne mury bez człowieka. A że budowana na przekrętach i przez upadłych to to wcale jej nie uszlachetnia. Złoty cielec pośród pastwisk.
X2019.05.15 9:03
nie twój zassany interes goju
Jan Radziszewski2019.05.15 10:30
świadku Jehowy co myślisz że starsi zboru cię rozgrzeszą? i załapiesz się do tych 144 tysięcy wybranych ? Ha ha ha! uświadom sobie że jak wszyscy - staniesz na sądzie Jezusa Chrystusa, a on cię rozliczy z manipulacji i przekrętów!!!
anonim2019.05.14 11:01
Brawo Młynarska. +
taro2019.05.14 11:47
ty i ona to mozecie sobie teraz wsadzic palec w tylek. Ona zostala cieciem i ty rowniez, terazu na psychola chcecie startowac.
anonim2019.05.14 11:53
Pańska wypowiedź jest doskonałym przykładem tego, jak ateusze "pochylają się z troską" nad bólem ofiar.
taro2019.05.14 12:10
pchala sie sama do tego burdelu.
Maciek Arczyński2019.05.14 15:17
W wieku 14 lat? To nie rodzice ją tam "pchali" albo zezwolili na to?
Oświecony w wierze Mega Węża 92019.05.14 14:14
Teofilio, przeciez taro to onrowski megakatol, nie ateista ;D
anonim2019.05.14 15:13
Cóż z tego, jeśli to doskonały przykład ateologiki? I wśród tych, którzy deklarują się jako katolicy niemało jest niewierzących. Albo po prostu pożytecznych idiotów. Albo zadaniowanych.
taro2019.05.14 16:45
poszukaj tych pozytecznych idiotow w swej rodzinie,albo mialas pecha i ci katoliccy krewni sa tacy letni,pozyteczni, labilni pod twoim wplywem.
anonim2019.05.14 17:45
Wystarczy, że widzę pańskie wpisy.
To straszne2019.05.14 10:55
I gdzie są teraz naczelini komentatorzy?
QAZ2019.05.14 10:51
A gdzie wtedy byli twoi rodzice Paulina? tam jeden z rodziców powinien być na planie.
ANTEK2019.05.14 14:25
Dokładnie, jej matka była na planie!! I nic nie widziała???
anonim2019.05.14 18:35
Ano właśnie. Rodzice przecież wiedzieli i - nic... Oto zgniłe owocki rewolucji seksualnej.
JS2019.05.14 10:48
Kiedy powstanie film o pedofilii/molestowaniu w środowisku polskich aktorów i show biznesu ? Który z dziennikarzy będzie miał tyle odwagi ?
zamartysta2019.05.14 11:50
Ziemkiewicz powiedział, że przed kilkoma laty Sylwester Latkowski chciał nakręcić dokument o pedofilii wśród aktorów. Oprócz muru trudnego do skruszenia ponoć zaczęły dziać się dziwne sytuacje. Więc zarzucił pomysł. Nie zdziwiłbym się gdyby się okazało, że to większa bomba i bardziej odrażające zjawisko niż tzw. "pedofilia w Kościele"!
JS2019.05.14 12:02
No właśnie. Film Sekielskiego był potrzebny, ale mówiąc szczerze nic nie ryzykował podejmując ten temat. Tylko zyskał będąc teraz na ustach wszystkich. Kosciół rozliczać najłatwiej. Z innymi środowiskami już gorzej.
taro2019.05.14 12:41
moze powstanie film o pedofili w polskim swiatku zydowskim.
sław2019.05.17 14:34
Gdzieś czytałem w internecie o tym, jak jakiś rabin chwalił się, że sam odgryzał noworodkom napletki.
Joanna2019.05.14 14:00
Oczywiście też to potępiam, ale nie jest to żadnym wytłumaczeniem na pedofilię w kościele, który powinien być wzorem moralności! Chora jest obrona tych czynów, tłumaczeniem, że inni też to robią...
JS2019.05.14 14:10
Absolutnie nie bronię księży pedofilów i jestem wstrząśnięty po obejrzeniu filmu Sekielskiego. Chciałbym jednak, żeby podobny film powstał nt. pedofilli w innych środowiskach, tam też są krzywdzone dzieci, a wyjawić tego typu sprawy w tych środowiskach jest dużo trudniej. Dziennikarz, który by się tego podjął byłby prawdopodobnie zniszczony przez celebrytów. Wystarczy poczytać, co się działo, gdy Sylwester Latkowski nagłośnił kilka lat temu skandal z udziałem Fibaka...
Alojzy Cedzidło2019.05.14 22:37
No właśnie . !00% racji . Odpolityczniło by to pracę braciszków . A tak .... Znowu słupki PiS-owi wzrosną .
ewa2019.05.15 23:06
a sprawa Polańskiego, nic się nie stało, obłuda u niektórych jest porażająca i hołdowanie podwójnym standardom. Muzyk, sędzia, reżyser, nauczyciel, trener itp. im wolno, jakaś paskudna podwójna moralność ....
taro2019.05.14 16:41
to nie zadna obrona kosciola, ale tez jej belkot nie powinien oskarzac nikogo, od tego jest policja, nawet jesliby bylo przedawnione, to wlasnie tam ma byc przyjety jej problem, a nie w pierd..j prasie,czy innych mediach, bo to juz jest oczernianie. Taka jest wlasnie procedura, wie o tym prokuratura i w tedy mozesz o tym spiewac w kolo.
JS2019.05.15 12:12
Dla mnie pedofil w suttanie jest szczególnie odrażający i niebezpieczny. FIlm Sekielskiego to nie bełkot, ale fakty. Dobrze, że powstał. Myślę, że jMam nadzieję, że przyczyni się do pozytywnych zmian. Mam dwójkę małych dzieci i chcę, żeby Kościół do którego należę był dla nich bezpiecznym miejscem.
Alojzy Cedzidło 2019.05.14 22:32
Pogadamy po wyborach do UE . Bo bojownicy wolności wszelakiej w tym seksualnej czerpią swoja siłę i przekonanie o bezpieczeństwie z Brukseli .
ewa2019.05.15 23:01
no cóż na ten temat nie było zamówienia i kto za to zapłaci, nic przeciez nie robią za darmo
Cogito ergo sum2019.05.14 10:47
Należy zająć się odważnie homoseksualnym mobbingiem w teatrach. Kiedy Szczepkowska o tym napisała rozległo się dzikie wycie i niespotykana nagonka na jej osobę. Tą nagonką także należy się zająć. Tam jest dopiero homoseksualnie skorumpowane środowisko
Rafał2019.05.14 17:32
Potwierdzam, kilka lat pracowałem w teatrze , także z reżyserem o którym mówiła Szczepkowska. Jest to środowisko(na szczęście nie całe), mocno zdegenerowane moralnie, a swoją degrengoladę tłumaczy postawą otwartości i bezpruderyjności. I właśnie z tego środowiska wielu ludzi wypowiada się jako specjaliści od moralności, szczególnie kiedy swymi opiniami chcą przywalić kościół i nas katolików. Tym Państwu można powiedzieć krótko : "za wasze opinie, za waszą moralność, bardzo wam dziękujemy"
Glaudiusman2019.05.14 10:46
To straszne i karygodne. I co na to celebryci, co to na kolanach przed nim bili pokłony. Ja nigdy tego nie robiłem i zawsze go kontestowałem. i co na to znane szmatławce?
polak2019.05.14 12:25
w/g elyt reżyserom wolno --trzeba ich bronić
Joanna2019.05.14 13:57
Może byłoby warto przeczytać całą wypowiedź, a nie wyrwane z kontekstu fragmenty. https://natemat.pl/272689,reakcje-na-dokument-sekielskiego-mlynarska-wspomina-naga-scene-u-wajdy?fbclid=IwAR1F5vmTiuB6hckH0I40Ej16ftSbDedepQj-tKEestd3Lz9zSDNEQdz9oXw
Kazek2019.05.15 10:55
a co księży czytasz "całe fragmenty"? czy relatywizujesz?
tomasz2019.05.14 16:11
Powiedzmy wprost Paulina niech nie gra roli żałosnej bo nie potrafi. Jest zakłamana dla roli zrobi wszystko rozbierze się do naga . Da złapać się za piersi o ile te kapcie można nazwać piersiami za cipkę . Poza ty jest towarem przechodnim pięciokrotny towar nie powinien się odzywać się w ogóle a właściwie milczeć - mówiąc krótko dziwka.
Alojzy Cedzidło2019.05.14 22:16
Panie ,,Tomaszku " ! A gdyby tą swoja opinię napisać trochę kulturalniej,,,,, Bo pisząc szczerze , . bał bym się po zapoznaniu się z Pana tekstem , zostawić obok Pana swoich dziec i.
tomasz2019.05.15 8:29
Panie Alojzy ja pisząc swój komentarz naświetliłem prawdziwy obraz aktorek . Które tak zaczynają swoją karierę inaczej byli by wyrzuceni poza nawias. Chyba że są dziećmi z rodzin aktorskich . Wtedy mają szeroką autostradę do roli filmowych i teatralnych. Inaczej kończą tak jak napisałem.
emem2019.05.15 23:55
chciałbym tylko zauważyć, że powyższy tekst p. tomasza jest chamowatym "hejtem" i powinien się nim zająć admin... tyle w temacie...