Mocny apel egzorcystów w sprawie koncertu Madonny - zdjęcie
27.07.12, 08:02

Mocny apel egzorcystów w sprawie koncertu Madonny

41

Poniżej publikujemy całą treść apelu.



PROŚBA:


 
 DO OSÓB KOCHAJĄCYCH BOGA I MODLĄCYCH SIĘ WYTRWALE I CIERPLIWIE!


Po obejrzeniu fragmentów koncertu jesteśmy przekonani, że jest on ANTYCHRZEŚCIJAŃSKI. Podstawowym celem jest kpienie z Boga i chrześcijan. W szerokim zakresie to ANTYEWANGELIZACJA całego świata. W ramach MDNA Tour jest 88 koncertów w ostępach 2-3 dniowych i robi to w pół roku. Człowiek o własnych siłach nie jest w stanie tego zrobić. Towarzyszą jej najdrożsi na świecie specjaliści od psycho-manipulacji.



 Nie doszukujemy się wszędzie i we wszystkim złego ducha, jednak ten koncert jest potężną dawkę trucizny uderzającą w podświadomość za pomocą częstotliwości, ukrytego symbolizmu i obrazów.
 

Mamy bezczeszczenie chrześcijaństwa. Obraz katedry średniowiecznej (=Kościoła), która zostaje sprofanowana przez całkowitą zmianę jej przeznaczanie. Ten koncert to antyliturgia.
 

 

 Jesteśmy świadkami profanacji Krzyża. Brama (w jej centrum krzyż) rozpada się w drobny mak (to ma obrazować zwycięstwo złego nad Kościołem). Profanacja Najświętszego Sakramentu i wyśmiewanie się z najważniejszych tajemnic wiary: Wcielenie, Narodzenie i Śmierć Pana.
 

 

 Wszystko odbywa się w „obecności” demonów, które wchodzą do „katedry” po zniszczeniu bramy. Gra świateł (czerwień i czerń), muzyka i taniec ociekający motywami pogańskimi kultami (np. prostytucja sakralna). Krzyże noszone przez uczestników (różańce zawieszone na szyi) to kolejny element parodiowania.


 Cześć oddawana jest „czarnej postaci” (Madonna), a w momencie kulminacyjnym czci następuje „wybuch”, w którym następuje zniszczenie „katedry”. Sekwencja obrazów wskazuje na powrót do pierwotnego chaosu. Madonna oddaje się w ręce zła symbolizowanego przez odrażające postaci, przed którymi nie broni się wcale, nie okazuje lęku i poddaje się temu, co z nią robią.
 

 

W trakcie koncertu zmienia się sceneria i przedstawiane się „współczesne trendy”.  Postacie ukazujące: homoseksualizm, transseksualizm, transwestytyzm. Te postacie oddają cześć osobie w czerni. Mamy też wyraźną parodię „worship” (modlitwy uwielbienia) – gospel. Z normalnych modlitwach uczestnicy są ubrani na biało, tutaj tylko w czarnych z wkomponowanym krzyżem.


 To nie Madonna jest w centrum. Wszystko zwrócone jest ku „czemuś” innemu. 
 

Tytuł albumu MDNA można traktować jako: jej imię, następnie jako „DNA Madonny”. Jest też nawiązanie do MDMA (ecstazy) – narkotyku dostarczającego „euforyczne odczucie miłości”. Myślę, że wnioski każdy wysnuwa sam.


 Taki „koncert” ma odbyć się na ziemi polskiej 1 sierpnia. Jeśli się odbędzie to będzie to zbezczeszczenie (na) ziemi polskiej. Nie dzielimy się tymi refleksjami, by robić reklamę, ale BY WEZWAĆ DO MODLITWY! Wierzymy, że Jezus zwyciężył!


Dlatego zapraszamy do MODLITWY UWIELBIENIA, BY ODPOWIEDZIĄ NA PRZEKLEŃSTWO BYŁO BŁOGOSŁAWIEŃSTWO.  Uwielbiajmy naszego Pana i Zbawiciela w naszych sercach, wspólnotach, kaplicach, kościołach. Niech będzie nas najmniej 65 tysięcy modlących się (pojemność Stadionu Narodowego).


 Znakiem jedności naszej modlitwy niech będzie NOWENNA, KTÓRA ROZPOCZNIE SIĘ 22 LIPCA. Skorzystajmy z tego, co daje nam Pan w Kościele (do wyboru): koronka, adoracja, różaniec, Msza św. Możemy modlić się indywidualnie lub we wspólnocie.
 

 

 INTENCJA: aby nie doszło do koncertu, a jeżeli do niego dojdzie, to by Pan Bóg go przerwał – np. awaria prądu zawsze jest możliwa. Ostatecznie Pan Bóg może zrobić z naszą modlitwą co uzna za stosowne, ale prosić możemy.

 

Ks. Andrzej Grefkowicz\

o. Robert Więcek SJ

ks. Paweł Pająk

Komentarze (41):

anonim2012.07.27 8:28
<p>Przyłaczam się do modlitwy--- do kontrataku.</p>
anonim2012.07.27 8:54
Może nie będę z zapartym tchem obserwował (nie interesuje mnie ani Madonna, ani modlitwa), ale z przyjemnością sprawdzę czy się Wam powiodło. Mamy w końcu w Polsce tradycję skutecznych modłów, posłowie modlili się kiedyś o deszcz i mieliśmy nawet powódź.
anonim2012.07.27 9:04
<p>Panie @Szatan (co za nick :P )--- niewiara w Złego , nie uchroni cię przed nim /// cały sukces szatana polega gł&oacute;wnie na tym , że ludzie nie wierzą w niego, w istnienie Zła osobowego ( dzieje sie to na płaszczyźnie duchowej, w zwiazku z tym że ludzie coraz bardziej stają sie materialistami- &nbsp;tego nie widzą , nie pojmują)</p>
anonim2012.07.27 9:19
<p>Blumkwist napisał: Mamy prawo oczekiwać żeby na naszej ziemi nie był bezczeszczony B&oacute;g, tak jak mamy prawo żądać żeby na naszej ziemi nie odbywały się seanse nienawiści wobec kogokolwiek. Na stadionie odbędzie się jakaś satanistyczna ceremonia....mamy prawo tego nie chcieć!</p>
anonim2012.07.27 9:23
<p>Przyłączam się całym sercem do modlitwy!!!!</p>
anonim2012.07.27 9:28
<p>W tym przypadku widać zderzenie kultur.</p>
anonim2012.07.27 9:35
<p>@Zoro- to raczej zderzenie dw&oacute;ch świat&oacute;w (przeciwstawnych sobie) , ale nie zderzenie kultur&nbsp;</p>
anonim2012.07.27 9:41
<p>przyłączam się do modlitwy :)))))</p>
anonim2012.07.27 9:44
<p>bomba muzułmanima to nic w por&oacute;wnaniu z mocą modlitwy -&nbsp;<span \"color: #500000; : Times; font-size: medium;\">&bdquo;Gdybyście mieli wiarę jak ziarnko gorczycy, powiedzielibyście tej morwie: wyrwij się z&nbsp;korzeniem i&nbsp;przesadź się w&nbsp;morze!, a&nbsp;byłaby wam posłuszna&rdquo; (Łk 17,6).&nbsp;</span></p>
anonim2012.07.27 9:49
<p>Może jakieś będzie jakieś ustosunkowanie się hierarchii kościelnej do tego apelu i generalnie do koncert&oacute;w Madonny?</p>
anonim2012.07.27 10:15
<p>Też pomodle się aby ten koncert jeśli się odbędzie nie wyrządził szk&oacute;d dla słuchaczy</p>
anonim2012.07.27 10:17
<p>a kiedy jest ten idiotyczny koncert? kusi mnie myśl: szkoda, że nie w Denver... no ale jesteśmy chrześcijanami i zło trzeba dobrem zwyciężać, pozostaje modlitwa...</p>
anonim2012.07.27 10:28
<p>Dobrze że w końcu zostało jasno konkretnie&nbsp; powiedziane dlaczego nie powinniśmy się zgadzać na madonnę w Polsce, nie tylko 1 sierpnia ale wog&oacute;le. Nie znałem \"zawartości\" jej koncert&oacute;w, sama jej skandalistyka, wydawało sie, że nie jest warta mojego zaintersowania. Wielu podchodziło do tej pory jak ja. A nawet jak ktoś głośno oponował to było to takie niekonkretne, bez argument&oacute;w. Gdy m&oacute;wimy czemuś \"nie\" to powinniśmy jasno m&oacute;wić dlaczego to \"nie\" wypowiadamy.</p>
anonim2012.07.27 10:37
<p>Polecam w tym temacie, jeżeli jeszcze ktoś nie słyszał, świadectwo Leszka Dokowicza: http://www.youtube.com/watch?v=j6YPniHfhrY</p>
anonim2012.07.27 10:45
<p>Czemu ten apel tak p&oacute;źno, skoro nowenna miała trwać od 22 lipca?</p>
anonim2012.07.27 10:52
<p>Po prostu odłaczyłbym prąd tej \"artystce\". Słuchanie i oglądanie tej kiczowatej postaci dla mnie to wyraz bezguscia i zacofania. Lewicujace srodowiska słyną nie tylko z bezbozności ale przede wszystkim z braku smaku. Przygnębiajace jest to ,ze młodzież chce uczestniczyc w takim \"wieśniactwie\" i obciachu. Brak głosu talentu nadrabia Cicione golizną, wyuzdanymi gestami i satanistycznym &nbsp;entourage\'em. Ochyda.</p>
anonim2012.07.27 11:25
<p>Wszystko sie zgadza, opr&oacute;cz -- \'ohyda\' :)</p>
anonim2012.07.27 11:44
<p>Polak_Prawdziwy Nie martw się . Mozesz słuchać jakich chcesz artyst&oacute;w. Wielu produkujacych się w schow byznesie pewnie marzy o &nbsp;modlitewnych \"blokadach\" swych koncert&oacute;w. Mysli ludzkiej nie da sie zablokować. Pam B&oacute;g dał nam wolna wole w tym względzie. Pewnie niekt&oacute;rzy zazdroszczą &nbsp;Veronice Ciccone tych modlitw. Myślą pewnie biednemu zawsze wiatr w oczy , o nasze nawr&oacute;cenie nawet pies z kulawą noga sie nie pomodli. Kto ma kasę to ma i modlitwę. A tak powaznie to zacząłbym od tego, że jeżeli juz musimy zabierac głos w sprawie tej raczej marnej piosenkarki to uzywajmy jej nazwiska i drugiego &nbsp;imienia. W końcu jeżeli dla fan&oacute;w jest \"Madonną \" to dla mnie jest tylko Veronicą Ciccone a Madonna to w naszej kulturze i tradycji to Matka Boska. Oczywiscie jestem za tym by sie modlic , ale do tego nie potrzeba apeli . Wystarczy iśc na Mszę Św. i świadomie słuchać intencji wymawianych przez kapłana. Moze warto pomodlic sie za tych kt&oacute;rzy jeednak p&oacute;jda na ten koncert. Nie wszyscy chyba sa \"straceni\" . Lubiłem dawniej głośną rokową muzykę śpiew kt&oacute;rego sł&oacute;w nie rozumiałem. To mi przeszło . Lubie ciszę. Moze najlepszą lekcja zycia jest \"posmakowanie\" czegoś złego by przekonac sie ,ze dobro ma lepszy smak. W końcu wielu uczestnik&oacute;w tych decybeliczno - diabolicznych koncert&oacute;w zapłaci za swoje uczestnictwo tylko ... wczesną głuchotą. Troche zaufania do młodych trzeba też.</p>
anonim2012.07.27 11:50
<p>@Maja Dziękuję Maju . Postaram się ;-) &nbsp;</p>
anonim2012.07.27 12:04
<p>@anteko: proszę o nie nazywanie tej szmiry artyzmem a tej kukły artystką.</p> <p>Po drugie, nie rozumiem dlaczego chrześcijanie/katolicy sobie na to POZWALAJĄ. Uważam, że działanie jest skuteczniejsze od modlitwy dlatego z Muzułman&oacute;w nikt nie kpi i są poważani.</p> <p>A po trzecie, to \"antychrześcijańskość\" jest bardziej obecna w szkołach, w TV, generalnie w kulturze \'nastolatk&oacute;w\', a katolicyzm jeśli już to jest utożsamiany z duchową egzaltacją podczas \"uwielbień\".</p> <p>Po czwarte, chciałbym zobaczyć kiedyś egzorcyzmy na własne oczy, bo w og&oacute;le nie mogę w&nbsp; nie uwierzyć po tym jak zobaczyłem film Egzorcyzmy Emily Rose. Demon, kt&oacute;ry przedstawia się jako Hitler, charczy jak tani efekt filmowy, jąka się, jakaś totalna bzdura.</p> <p>&nbsp;</p>
anonim2012.07.27 12:07
<p>@Piedar - święte słowa, podpisuję się. Ktoś widać chce by kupiono więcej bilet&oacute;w, więc robi koncertowi reklamę w postaci antyreklamy... Straszna rzecz, że odbędzie się 1. sierpnia. A kto w og&oacute;le w tym kraju pamięta o jakichś tam rocznicach.</p>
anonim2012.07.27 12:36
<p>wg. niekt&oacute;rych najlepiej jest nie robić nic, nie protestować, nie odzywać się, milczeć na grzech cudzy, nie widzieć tego grzechu, a człowiek wierzący powinien reagować i modlić się w r&oacute;żnych intencjach, prosimy i wierzymy o wysłuchanie naszych modlitw, każdy wierzący&nbsp; powinien być zobowiązany czynienia do uczynk&oacute;w miłosierdzia względem bliźniego, a modlitwę możemy zawsze ofiarować w czyjejś intencji, w intencji nawr&oacute;cenia, m&oacute;dlmy się o nawr&oacute;cenie grzesznik&oacute;w, bo nigdy nie wiadomo komu ta łaska będzie potrzebna,&nbsp; to tylko wie sam B&oacute;g, kt&oacute;ry jest Miłością i Miłosierdziem:))))</p>
anonim2012.07.27 13:10
<p>@Bea: najpierw trzeba zadbać o to, by nie protestować samemu - stworzyć pokolenie silnych wartościami i mądrością ludzi. Praca u podstaw i edukacja klasyczna. A marnowanie sił na stare idiotki - wybacz. Więcej strasznych tragedii odbywa się codziennie w polskich szkołach, gdzie spokojniejsze jednostki zmuszane są do podporządkowania się obyczajom chamstwa i powszechnej prostytucji.</p>
anonim2012.07.27 14:39
<p>Artykuł powinno się dedykować pani Marcie Brzezińskiej, kt&oacute;ra tak negatywnie wyrażała się o protestach przeciwko koncertowi Madonny. Dobrze, że egzorcyści mają odwagę nazywania rzeczy po imieniu. Świadectwo Dokowicza, do kt&oacute;rego dał link kt&oacute;ryś z moich przedm&oacute;wc&oacute;w, r&oacute;wnież gorąco polecam. Było to najmocniejsze świadectwo, jakie usłyszałem w swoim życiu.&nbsp;</p>
anonim2012.07.27 14:44
<p>http://www.youtube.com/watch?v=JbDbBal53ig - weźta sobie posłuchajcie na rozluźnienie, bo od tego patetycznego zadęcia żyłki wam pękną</p>
anonim2012.07.27 15:12
<p>Może te protesty to i reklama koncertu, ale to po ludzku myśląc.</p> <p>Myśląc po Bożemu, będzie się modlić tysiące ludzi a skutki tej modlitwy mogą być ogromne. Dal Madonny, dla jej słuchaczy i dla samych modlących się.</p>
anonim2012.07.27 15:21
<p>Chłopzewsi 100/100. W pełni popieram.</p>
anonim2012.07.27 18:45
<p>Katolikom nikt nie zabrania się modlić, dlaczego fanom Madonny miałoby być zabronione obejrzeć jej koncert?</p>
anonim2012.07.28 19:38
<p><span \" : verdana,geneva; font-size: small;\">Chętnie pomodlę się za jasność umysłu tych, kt&oacute;rzy będą na koncercie, ale przepraszam, z całym szacunkiem dla księży i ojc&oacute;w, kt&oacute;rzy wystosowali list. Czy te intencje... \"aby nie doszło do koncertu, a jeżeli do niego dojdzie, to by Pan B&oacute;g go przerwał &ndash; np. awaria prądu zawsze jest możliwa. Ostatecznie Pan B&oacute;g może zrobić z naszą modlitwą co uzna za stosowne, ale prosić możemy.\" są śmieszne. Wydaje mi się, że tak dramatyczne apele tylko budzą uśmiech na twarzach fan&oacute;w Madonny i innych gwiazd - choć sam potwierdzam, to wszystko prawda, o czym ojcowie piszą w liście. Analizuję temat muzyki i jej symboliki już od jakiegoś czasu i muszę potwierdzić, że Madonna niestety rzeczywiście wpisuje się w ten nurt. </span></p>
anonim2012.07.30 20:08
<p>Przepraszam - to kto jest autorem tego apelu? Egzorcyści czy księża katoliccy? O co tu chodzi? Od kiedy to w Katolicyzmie jest przyzwolenie na paranie się okultyzmem? Ekskomunikować tych pan&oacute;w za herezję! I na przymusowe leczenie psychiatryczne oczywiście.</p>
anonim2012.07.31 0:33
<p>Arsdeco, niechże pan/pani czyta&nbsp;ze zrozumieniem zamiast wypisywać bzdury. Nie dowidzi czy jak? Na początku tekstu jest napisane \"kapłani egzorcyści\" a przy nazwiskach stoi jak w&oacute;ł \"ks.\" i to jest skr&oacute;t od słowa \"ksiądz\" oraz \"o.\" i to jest skr&oacute;t od słowa \"ojciec\", że tak łopatologicznie to wytłumaczę. A, i jescze żeby pan/ pani zrozumiał/a mianem \"ojciec\" zwykło się w Kościele nazywać kapłana, kt&oacute;ry jest zakonnikiem. A egzorcyzm, do pana/pani wiadomości, to obrzęd, kt&oacute;ry obecny jest w Kościele od samego początku i ma na celu wyrzucenie&nbsp;złego ducha z osoby przezeń opętanej. W Biblii znajdzie pan/pani opisy egzorcyzm&oacute;w wykonywanych przez Pana Jezusa. Jeśli jest pan/pani katolikiem/katoliczką, to gratuluję zanjomości katechizmu.</p>
anonim2012.07.31 22:21
<p>Dowcipkujecie sobie, przygłupy?</p> <p>Kogo obchodzi jakas umysłowo chora stara prostytutka?</p> <p>Swoja kariere zaczeła od filmu porno.</p> <p>Teraz, piszac o tym smieciu, dajecie wode na młyn naszym wrogom.</p> <p>Macie nasrane w głowach. Milczcie nie pytani. Tyle wam głupki powiem.</p>
anonim2012.07.31 22:33
<p>http://i1.kym-cdn.com/photos/images/original/000/054/828/Burzum_Varg_is_happy.jpg</p>
anonim2012.08.1 8:33
<p>Łączę się w modlitwie!</p>
anonim2012.08.1 14:39
<p>Przyłączam się do modlitwy.Sam papież Benedykt XVI powiedział,że szatan zerwał się z łańcucha,jest wielu sług szatana,kt&oacute;rzy na takich mas&oacute;wkach/np jak koncert \"Madonny\"/&nbsp;chcą pozyskać wiele serc/dusz/ dla Złego.Niech nas broni moc Chrystusa-Zbawiciela Świata!!!!!</p>
anonim2012.08.1 16:56
<p>Przyłączam się do modlitwy. Dziękuję za tę inicjatywę. Zło trzeba zwalczać dobrem, a modlitwa to najmocniejsza broń.</p>
anonim2012.08.1 18:01
<p>blablabla, to se intencję znaleźliście... swoje grzeszki przykrywacie i szukacie ich u innych. Typowe. Żałosne. Tak bardzo polskie. Zamiast się modlić lepiej pom&oacute;żcie zagubionym, głodnym, bezdomnym, bo modlitwa ma mniejsze pole rażenia niż pomoc.&nbsp;</p>
anonim2012.08.4 22:59
<p>Mądrość krzyża!!! To pewien \"paradoks\", ale tak jak Jezus zwyciężył przez swoją śmierć, tak samo chrześcijanie mają toczyć walkę, a to walka najpierw duchowa. Stąd modlitwa! Byłem świadkiem co dzieje się ze zniewolonymi przez złego ducha podczas modlitwy uwielbienia, modlitwy w językach i podczas r&oacute;żańca. Każda modlitwa! Zwykłe i pokorne \"Zdrowaś Maryjo\" odm&oacute;wione z wiarą ma wielką wartość w oczach Boga i czyni cuda.</p>
anonim2012.08.5 12:14
<p>Nie do końca popieram protest, ale podzielam argumentację ww księży, za jednym wyjątkiem. Intencja modlitwy nie może być szkodliwa. Drodzy chrześcijańscy księża, modlitwę zawsze należy kończyć słowami \"Niech się dzieje Twoja wola, a nie moja\". A tego wam zabrakło. To wydarzenie powinno dać wam coś do myślenia. To praca domowa na cały rok. Zaplanujcie r&oacute;wnież wielką inscenizacjię, \"koncert\", aby przyciągnąć rzeszę młodych i wyzwolonych ludzi. Kiedyś tak pięknie KK \'wpasowywał się\" w święta pogańskie i eliminował je, bądź przyćmił. Przecięż msze katolickie w krajach \"nawracanych\" nie wyglądają podobnie jak w krajach \"cywilizowanych\". Jest tam wiele lokalnych element&oacute;w kulturowych. Jeżeli czujecie się, że ktoś chce przyćmić tak wielkie święto (w co nie wątpię), to r&oacute;wnież proszę - wpasujcie się umiejętnie. Taka Madonna (z całym szacunkiem dla jej umiejętności artystycznych) nie odbierze wam, ani nie umniejszy.</p>
anonim2012.08.7 16:44
<p>I po co robić reklamę takim osobnikom? Gardzę osobami obrażającymi religię innych, choć jako politeista rozumiem np. utwory wyrażające sprzeciw wobec przymusowej, odg&oacute;rnej (w sensie: zarządzonej przez władzę bez pytania społeczeństwa o zdanie) chrystianizacji naszych ziem - ale co innego sprzeciw wobec niszczenia kultu naszych Bog&oacute;w i gloryfikowanie sprzeciwu zbrojnego (vide Reakcja Pogańska), a co innego prymitywne naśmiewanie się z Chrystusa i wiary chrześcijańskiej i traktowanie najświętszych dla chrześcijan symboli (krzyż, Hostia) jako elementu quasi-pornograficznego wystroju sceny. Potępienie takich działań to nie jest robota dla kapłan&oacute;w, choć z drugiej strony, gdyby ktoś urządził koncert nabijający się z rodzimowierstwa, to sam pomyślałbym o rzuceniu jakiejś klątwy - ale nie wiem, czy bym to upublicznił, bo trzeba jednak uważać na własny wizerunek, a nie ma nic gorszego w dzisiejszym skretyniałym społeczeństwie, niż przedstawienie się jako \"zacofany moher\" (czytaj: człowiek z zasadami) skonfrontowany z \"wolną, zachodnią kulturą\" (czytaj: z bagnem pseudowartości).</p>
anonim2012.09.20 18:34
<p>Jaka profanacja Boga? Symbole, materia do przepraszam, B&oacute;g? Jeśli B&oacute;g to opłatek, krzyż, cokolwiek materialnego, no to katolicyzm to czyste bałwochwalstwo, chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego. A artykuły takie jak ten ośmieszają tylko kości&oacute;ł, żyjemy w wolnym kraju, ktoś nie chce - nie ogląda, a jeśli ktoś chce koniecznie wyrzucić pareset złotych na show Madonny czy Nergala, to jest sprawa jego i jego sumienia.</p>