'Ludzie, co jest z wami nie tak?!' Młynarska MIAŻDŻY obrońców Polańskiego - zdjęcie
03.12.19, 21:53zdj. screen Youtube/Newsweek

'Ludzie, co jest z wami nie tak?!' Młynarska MIAŻDŻY obrońców Polańskiego

48

Parę dni temu w polskich mediach na nowo rozgorzała dyskusja nt. molestowania seksualnego, jakiego dopuścił się słynny polski reżyser Roman Polański. Głos w sprawie zabrała Paulina Młynarska.

"Ta dyskusja jest porażająca" - skomentowała publicystka.

"Poczytałam sobie dyskusję o Polańskim w polskim necie. Chyba muszę zrobić przerwę od zaglądania tu, bo nie dźwigam. Jedna rzecz jest dla mnie niesamowita: „dziewczynka miała wcześniejsze doświadczenia seksualne”, „matka mu ją podstawiła”. Ludzie, wy naprawdę uważacie, że 43 letni facet nie jest w stanie się powstrzymać od wykorzystania dziecka, kiedy nawet „podstawi je” matka, ojciec, sutener, ktokolwiek???"-pisze wyraźnie zbulwersowana Paulina Młynarska.

"Wy udajecie, czy naprawdę nie wiecie, że są na tym świecie mężczyźni, którym w życiu nie postało by w głowie, że 13 latka może być obiektem seksualnym? Nie wiecie, że normalni, dorośli mężczyźni, którzy są też dobrymi ludźmi, bywają czasem erotycznie prowokowani przez nastolatki, bo te lubią kozaczyć, testują granice, popisują się i udają dorosłe? Nie wiecie, że normalni, zrównoważeni mężczyźni biorą wtedy nastoletnią delikwentkę na bok i w krótkich żołnierskich słowach wyjaśniają, że pora do domu? Nie macie dzieci? Nie byliście nastolatkami? Co jest z Wami nie tak, do cholery? Też dajecie alkohol i narkotyki 13 letnim dziewczynkom, kiedy się chcecie zabawić, czy co? Kobiety, co z Wami jest nie tak, że wyciągacie argument, że „skoro mała miała już doświadczenia seksualne to na pewno chciała”? Nie wiecie, że gimnazjaliści / gimnazjalistki eksperymentują czasem z seksem między sobą? Nie rozumiecie, że dorosłym nie wolno tego wykorzystywać? Nie wiecie, że świat nastolatków i świat dorosłych nie mają prawa się na tym polu przenikać? Jeżeli tak jest, to mamy do czynienia nie tylko z syndromem sztokholmskim wobec ludzi o wysokiej pozycji, ale i z jakąś porażającą niedojrzałością. Ta dyskusja jest porażająca"-konkluduje publicystka.

yenn/Tysol.pl

Komentarze (48):

samotny 2019.12.4 23:07
Pani Pałlinko , gdzie można obejrzeć pornolki z Panią.
Janwid2019.12.4 17:59
# 2316 Jako przypomnienie Studentom Łódzkiej Szkoły Filmowej. Janwid. Nov. 30/2019. # 1615 ...Rozpasanie... Jako Okoliczność łagodzącą Przypomnę, że tam gdzie Pan R.Polański przebywał Obowiązuje stała zasada, Że z tym z kim przystajesz To takim się zawsze stajesz. Potwierdzeniem tej zasady Jest coraz wieksze uzależnienie Od narkotyków Polaka każdego Oraz nie reagowanie na Tęczowe rozpasanie.. Autor Janwid.June,04/2016. https://niezalezna.pl/299760-polanski-zakonczyl-przeciagani… Pytanie do Studentów Łódzkiej Szkoły Filmowej. # 2869€ ...Zaraza... Czy Polacy, Którzy wspierali Dalej będą wspierać Potomków Pałacu Kultury. Kultury teczowej Tym razem z zachodu W postaci zarazy Przywleczonej. Autor Janwid. Sept. 11/2019. ///.
igor2019.12.4 15:40
a środa to jest baba czy ruski chłop??jeżeli baba to i wściekła bo żeby baba była tak brzydka??
ejura2019.12.4 15:09
jestem w szoku, Paula się nawróciła.....
stara Re-perecka2019.12.4 15:01
A w Watykanie to można się było od 12 roku bzykać.
Dam2019.12.4 14:28
Tutaj się zgadzam. Polański powinien siedzieć za seks z nieletnią i ta sprawa jest jasna. Tylko nie wrzucajcie go na tapetę za każdym razem, jak trzeba pokazać, że "nie tylko księża gwałcą dzieci".
sylw2019.12.4 13:46
Pani Paulino, 50 lat temu ,stosunki z nieletnimi były prawie normą ,a to jeszcze w Hollywood, co tam gadać, 50 lat temu, to jeszcze ludzie palcem dupę podcierali, takie mieli pojęcie i świadomość, 50 lat temu, to nie było sekretarki co by ją szef nie przeleciał, a w takiej Japonii np. matka z synem miała seksualne doświadczenia , z czego nie robiono nawet tajemnicy, dzisiaj unifikuje się tradycję i kulturę i tym samym zachowania seksualne różnych obszarów geograficznych, dużo się zmieniło, Polański jest pod ręką ,można go uderzyć ,jest mocno osłabiony, ale niech pani spróbuje uderzyć jakiegoś homoseksualnego personę, no niech pani spróbuje.
jack2019.12.4 13:26
Ona jest nienowoczesna niepostępowa po prostu ciemnogród [katolicki]. A w ogóle to typowa "mowa nienawiści".
Ślązak2019.12.4 13:23
Żydy się żrą pomoiędzy sobą . Mie to pasuje . W końcu to było u nich , w Ameryce a nie u nos . U nos też tak sie dochodziło do kariery . Przez łożko . Wiem , bo mi opowiadała koleżanka ze szkoły co tam sie dzioło za kulisami jak śpiewała w Opolu . Zrezygnowała z taki kariery i nie podpisała żodnego kontraktu . Co było na rynka tym dwom kocicom : Rodowicz i Sipińskiej . O mało jom nie żeżarły . To była porządno , nasza dziołcha .
Wojtek Polak2019.12.4 13:21
nie spodziewałem się od celebrytki tak mądrej i merytorycznej wypowiedzi. większość celebrytów to lewacy a oni już wiedzą że pedofilami nazywać wolno tylko tych znienawidzonych ''klechów'' innych nazywać trzeba ''negocjatorami satysfakcji seksu z nieletnimi''{i tu się ich wybiela i usprawiedliwia} wedle wytycznych przez who. pani Paulino do pani coraz więcej sympatii i szacunku. pedofil to obrzydliwa kreatura i nie ważne czy chodzi w garniturze sutannie todze czy nawet w stroju klauna.
Maria Blaszczyk2019.12.4 13:34
Nie. To jest tylko Twoja opinia na ten temat. Żeby nie nazwać tych wyssanych z palca rewelacji inaczej. Twój umysł tworzy jakieś zboczone byty jak "negocjatorzy satysfakcji seksu z nieletnimi" i twory te przypisuje innym.
Wojtek Polak2019.12.4 15:02
nie mój umysł... tylko twoje profesgenderki środa i płatek ubolewały nad biednym losem pedofilów. pisząc że pedofile nie krzywdzą dzieci. i jak się nie mylę to ty też jakieś brednie wyssanych z palca labo z banana plotłaś na wzór profesgenderek środy i płatek.
qwerty2019.12.4 12:27
No ładnie . A jak w te słowa wpisuję się księża robiący to z jeszcze młodszymi ? Może i tych należałoby zmiażdżyć.
andrzejhahn32019.12.4 11:26
mlynarska ......dlaczego nie zmiazdzysz obroncow koscielnych zboczencow
Michał Jan2019.12.4 12:27
Zabolało, że nie mecz do jednej bramki.
Gumowy Żuk2019.12.4 10:55
Taka perła wśród lewaków?...
Jahu2019.12.4 10:25
Eee.. no jak tak można p. Środzie w twarz napluć, która twierdzi,że nawet Mieszko I zapewne też gwałcił.🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Michał Jan2019.12.4 9:59
Z tego, co na pewno wiadomo, p. Polański dopuścił się seksu z nieletnią Samantą. Inne sprawy, to jak dotąd oskarżenia. Zespół Decapitated spędził parę tygodni w amerykańskim kiciu z podobnego powodu. I został wypuszczony. Wydaję mi się, że studenci filmówki nie mieli spotkać się z p. Polańskim, żeby rozmawiać o urokach seksu pozamałżeńskiego, ale o reżyserowaniu. Chyba AA i abstynenci nie przestawali słuchać Metalliki. Nie niszczono nagrań Jamesa Browna z powodu skłonności do bokserki damskiej. Wg prawa polskiego - czyn z p. Samantą uległ przedawnieniu...
Maria Blaszczyk2019.12.4 13:20
To teraz zrób krok w tył i zastanów się, czy to jest to, na co zasługują ofiary zboczeńcow. Na patrzenie, jak ich oprawcy są podejmowani z honorami, podczas gdy one same nazywane są "prostytutkami" - jak ta dziewczyna, którą zgwałcił Polański czy te dziewczynki ze Zgorzelca? Polański może sobie być wybitnym reżyserem. Ale jego relatywizowanie tego, co się stało oraz okrucieństwo jego obrońców, którzy winią za to jego ofiarę sprawia, że dla dobra tych parudziesięciu procent osób wykorzystanych, które na ogół są na straconej pozycji wobec sprawcy, których objawy posttraumatyczne mogę się w takiej sytuacji nasilać - sprawia, że należy go otoczyć kordonem sanitarnym. Bo ofiary powinny być ważniejsze. Aha, a nazywanie zgwałcenia dziecka "urokami seksu pozamałżeńskiego" właśnie tym jest - kolejnym krzywdzeniem ofiar przez zaprzeczanie ich krzywdzie.
Michał Jan2019.12.4 13:55
Ja się trzymam starych zasad: oskarżenia trzeba dowieźć - in dubio pro reo. Winnego skazać zgodnie z prawem. Totenschweigen nie występuje w żadnym kodeksie karnym. A z praktycznego punktu widzenia: jeżeli będziemy chcieć za artystów samych świętoszków, to zostanie nam (może) sztuka ludowa.
Maria Blaszczyk2019.12.4 14:50
Nie trzymasz się żadnych starych - ani nowych - zasad, tylko nie odróżniasz seksu od zgwałcenia. Nawet zgwałcenia dziecka. A to jest śmiertelnie niebezpieczne, możesz komuś zrobić krzywdę. Artyści zaś mogą sobie tworzyć, taką mają robotę. Ale to jeszcze nie powód, by ludzi, którzy skrzywdzili w tak potworny sposób dziecko prezentować publiczności. Kolejny stający po stronie sprawców.
Michał Jan2019.12.4 15:27
Od tych waszych dialektycznych rozważań nie zauważasz własnego bełkotu. Czy p. Polański jest winny gwałtu? Jeżeli tak, to dlaczego nie siedzi? Takie jest prawo. A wasze lewo nakazuje osądzić bez udowodnienia win i z ich braku, nie skazać na konkretną karę, tylko w różny sposób prześladować.
nn2019.12.4 9:57
Jak czytam wypowiedzi Pani Pauliny Młynarskiej i jej siostry Agaty, to wydaje mi się, że te panie pochodzą z różnych światów. Pani Paulina często wypowiada się bardzo mądrze, czego niestety nie można powiedzieć o jej siostrze.
Olo2019.12.4 9:40
Brawo Pani Paulino , nie jest pani z mojej bajki , ale w tym temacie jest pani jedyną sprawiedliwą w tym celebryckim bagienku !
Namiętny Zbychu2019.12.4 8:48
Różnie to z tymi sprawami bywało. Królowa Jadwiga wyszła za mąż w wieku lat 12, i nie podejrzewam, że do osiągnięcia 15 tylko czytali z królem książki i chadzali na spacery. Z pewnością król ćwiczył Jadwigę swoim świntuchem:) Dziś mamy granicę 15 lat i tego się trzymajmy. Legitymujmy panny mości panowie przed robótką!!! Dla własnego bezpieczeństwa!
Bonawentura2019.12.4 9:08
Szkoda mi ciebie, bo traktujesz kobiety jak zabawkę do baraszkowania typu A, facetów jako zabawkę do przyjemnościowania typu B. I to jest cała i mam wrażenie jedyna twoja życiowa mądrość. Nie rozumiesz, że małżeństwo w polityce odgrywało wczasach monarchii kluczową rolę. A czy ty masz jakieś dzieci? Podejrzewam, że ciężko starasz się aby nie ładować się "w kłopoty". Pozdrawiam, tez kiedyś taki byłem...
Michał Jan2019.12.4 9:17
Z tego, co czytałem, Jowgiałło nie był specjalnie przywiązany do żony. A umarła po pierwszym porodzie. W owych czasach, szczególnie przy mariażach królewskich nie stosowano dzisiejszych zasad. Błąd ahistoryczności popełniają też krytykujący Mahometa za ślub z 6-latką.
Człek a nie robot2019.12.4 10:43
Tak tak, bo wtedy niby normalne było współżycie z 6-latką? CIekawe
Maria Blaszczyk2019.12.4 13:31
Dla ścisłości - Koran utrzymuje, że zaczął z nią "współżyć", gdy miała 9 lat. Co oczywiście nie znaczy, ze było to normalne albo że istnieje możliwość usprawiedliwienia tego.
Maria Blaszczyk2019.12.4 13:38
Oczywiście nie Koran, tylko Hadisy. również sahih, jak ten np. https://www.smiemwatpic.pl/hadisy-na-temat-malzenstwa-mahometa-i-aiszy/ Sorry.
Maria Blaszczyk2019.12.4 13:46
Ty jesteś niebezpieczny. Na miłość boską, w żadnym czasie historycznym nie było w porządku gwałcenie kilkulatek. Ona miała 9 lat, gdy on zaczął ją gwałcić. Przecież to jest dla dziecka w tym wieku śmiertelnie niebezpieczne. Czy Ty kiedykolwiek miałeś 9 lat? Czy jeszcze nie, że możesz wypisywać takie głupoty o dziewczynce, która, wg źródeł, wciąż bawiła się lalkami, gdy ją prorok gwałcił. Nikt normalny nie pożąda 9-letniej dziewczynki. I on jeszcze ją bił.
Namiętny Zbychu2019.12.4 8:44
Osobiście mając jakieś wątpliwości co do wieku panny zawsze żądam okazania dowodu tożsamości, legitymacji szkolnej, cokolwiek co potwierdzi osiągnięcie wieku rębnego. Wtedy czysta sprawa i można przystępować do baraszkowania. Panowie, legitymowanie przed robótką to powinien być stały nawyk! Wtedy robótka pewna przyjemna i legalna.
Namiętny Zbychu2019.12.4 10:37
Sporo minusów! Widać, że pedofilów mamy zatrzęsienie!!! Zbokole!!!
lucjanhenryk2019.12.4 6:26
Mężczyzna /prawdziwy/ myśli głową, nie główką........... Dziecko w kulturze Polskiej było i powinno pozostawać świętością........
gumowa kaczka2019.12.4 5:53
orze,masakruje ,trafia w punkt -mamy to Polska języka taka piękna-Fronda Portal ZMIAŻDŻONY
Moly2019.12.4 5:46
Podobnie jestem zszokowana ze ktos broni p. Polanskiego. Udalo mi sie uniknac kary bo uciekl.
nika2019.12.4 13:18
Ciekawe jak p młynarska odniosłaby się do tego problemu gdyby to dotyczylo bezpośrednio jej lub kogoś jej bliskiego. Tylko ,że ona ze swoja przyjaciółką myślą "współcześnie"
Baranie!2019.12.4 1:44
Czy ten pustak juz zdał chociaż maturę?
Olo2019.12.4 9:41
Pedofil?
Alicja2019.12.4 1:36
Pani Paulino - SUPER!!! Dziękuję za Pani odwagę i rozsądek. Czas wreszcie, abyśmy - my, których próbuje się zastraszyć, zakrzyczeć, przegłosować, zmanipulować - podnieśli głowy i zaczęli mówić i bronić dzieci, występować w obronie prawa naturalnego i pokazywać ludzką twarz. Osoby znane, takie jak Pani, jak lekarze, którzy otworzyli usta - mogą dodać odwagi tym najbardziej stłamszonym i zastraszonym.
Cool2019.12.4 0:47
Już widzę komentarze lewaków, gdyby to napisał jakiś ksiądz a nie Młynarska ... :/
Beno2019.12.4 0:18
Dziękuję pani Paulino za mądry tekst. Całkowita racja. Jak trzeba mieć zrąbaną czachę,by usprawiedliwiać Polańskiego czy innych seksualnych przestępców.
kazimierz 12019.12.3 22:59
Człowiek nie jest zwierzęciem i powinien zachować się jak człowiek a nie bestia,Współżycie z dzieckiem to tragedia i zboczenie a przede wszystkim krzywda dla dziecka i demoralizacja.Należy stanowczo potępiać takich ludzi i karać surowo
joanna2019.12.3 22:23
Dziękuję Pani za rozsądny tekst, a zwłaszcza za odwagę! Z całego serca gratuluję też odwagi i rozsądku Studentom Filmówki!!!
Magdalena2019.12.3 22:19
Tak, dziekujemy Pani Paulino!!!
Maria Blaszczyk2019.12.3 22:13
To bardzo dobry tekst pani Młynarskiej. Dzięki, Frondo.
ed2019.12.3 22:13
Nareszcie przeczytałem mądrą wypowiedź w tym temacie. Dziękuję Pani Paulino.
tomasz2019.12.4 15:34
Nareszcie pani Młynarska zmądrzała. I przestała roztaczać parasol ochronny nad celebrytami. Lepiej późno niż wcale. To nagłe nawrócenie jest spowodowane frustracją. Po wykorzystaniu seksualnym przez Wajdę. I tylko tak można wytłumaczyć jej komentarz. Gdyby nie ta sytuacja to pani Młynarska dalej popierała celebryckie wykorzystywanie dzieci. Dlatego szanowna pani czy na pewno tak pani myśli jak pisze? Mam nadzieję że przeczytacie i dojdziecie do tych samych wniosków.