Londyn: W biały dzień, na oczach ludzi złamał i zerwał krzyż z kościoła [WIDEO] - zdjęcie
19.10.20, 09:20Screenshot Twitter - Dwa Światy @dwa_swiaty

Londyn: W biały dzień, na oczach ludzi złamał i zerwał krzyż z kościoła [WIDEO]

116

Szokujące sceny na ulicach Londynu. Mężczyzna w biały dzień, na oczach ludzi złamał i zerwał z kościoła krzyż.

O sprawie informowały brytyjskie media. Profil „Dwa Światy” na twitterze informuje, że miało to miejsce w dzielnicy Chadwell Heath w Londynie.

Jak widać na nagraniu, mężczyzna nie starał się nawet zakrywać swojej twarzy. Został aresztowany przez policję, zaś sprawę badają śledczy. Krzyż na szczęście udało się odzyskać.

dam/twitter,tysol.pl

Komentarze (116):

głupia babo2020.10.20 1:52
chcieliśta demokracji to ją mata, i morda w kubeł,
violencja2020.10.19 23:30
Dziś prawdziwych mężczyzn już nie ma...:)Pozostali stali jak stado baranów i patrzyli...?Często bywam w Czechach, w markecie wypadał mi towar ważący 10 kg , młody i rosły Czech stał i się gapił, poradziłam sobie sama , ale pewnie to wyglądało komicznie, natomiast w Polsce , młody Polak bardzo mi pomógł, wyprzedził mój wysiłek , pomógł przed dżwiganiem.Angole to....
Anonim2020.10.19 18:37
No popatrz. Czemu nie dziwi ze to Arab... Nastepny ubogacajacy kulture i tolerancje Zachodu...A sami, barany, ich zapraszali i zezwalali na pobyt...Zupelnie jak nasza Szwargot Platforma... :)
gumowa kaczka2020.10.19 17:57
NASA atakuje ,a na księżycu to nie byli
kasa sorosa2020.10.19 17:46
Margot-ka na występach artystycznych w Londynie?
Mirek2020.10.19 17:43
Brytyjczyk z kwri i kosci;-))))
Anonim2020.10.19 17:26
Bardzo dobrze. Krzyż to narzędzie to uśmiercania ludzi tak jak szubienica czy gilotyna. Nikt normalny nie chce mieć w swoim otoczeniu czegoś takiego.
Knutsen2020.10.19 18:30
Pędź debilu na szwabski Onet.....tam twój ołtarz jest.
Anonim2020.10.19 22:12
Rzymianie, debilu, używali tego jako narzędzia do uśmiercania, a ty tu pierdoły wypisujesz. Nikt z normalnych nie potrzebuje potrzebuje ołtarza, tylko 33,4% na świecie nawiedzonych ideologią katolicką.
Ja2020.10.19 22:47
Od uśmiercenia Jezusa przez człowieka na tym krzyżu stał się On (ten krzyż) narzędziem i symbolem zbawienia a nie udręki człowieka. Nie nazywaj innych debilami boś sam niedouczony mocno.
prowokują i judzą!2020.10.19 17:13
pastuch tak się zaparł w tym bluźnierstwie i profanacji, że aż mu jarmułka z czerepa spadła!
JPIIII2020.10.19 17:13
I bardzo dobrze zrobił. Będzie więcej takich akcji aż ciemnota przejrzy na oczy.
astm.2020.10.19 17:30
Ciemnota? Przekonasz się jak wykitujesz.Znałem takich jak Ty cwaniaczków, przed śmiercią mieli pełne gacie. Ale mimo to pomodlę się za Ciebie ...
alusia2020.10.19 18:35
a jutubie hula filmik -towarzystwo ze śpiewem na ustach zaczyna rozbijać krzyż.Radość ,że hej.Wysadzili-rozbili i kara za to się stała.Kawałki krzyża tak się rozpadły ,że połamały im ręce i nogi.Już nie było krzyków radości i jęki z bólu.
wa2020.10.19 16:04
Nawołuję wszystkich katolików i chrześcijan do dewastowania muslimskich meczetów!Dosyć!!!
Marco Breslaviano2020.10.19 15:43
Od kiedy baptyści chodzą do kościoła? :D To jacyś żałośni heretycy.
...2020.10.19 15:26
Nawet jako ateista jestem zbulwersowany działaniem tego idioty.
covidiota2020.10.19 15:59
Bo jesteś normalnym i kulturalnym człowiekiem!
Maciej Płatov2020.10.19 15:08
"Jestem Polakiem", tak jak jestem z "Katowic", tak jak jestem z "Cieszyna", ale jestem wszędzie. Jestem w "Do Rzeczy", jestem w "Dzienniku.pl", jestem kürwą żydowską-trollem. Napisz do mnie: [email protected]
feldkuratkatz2020.10.19 15:51
Jaka dzis w Moskwie pogoda?
Maciej Płatov2020.10.19 15:55
Pogoda na ruchanie lenina w mauzoleum.
Maciej Płatov2020.10.19 17:09
ZŁODZIEJU TOŻSAMOŚCI i PODPISU ??????? BAWI CIEBIE TO BUCU vel OBSZCZYMURKU.Tylko IDIOTA by Ciebie ZŁODZIEJU potraktował Poważnie.
Maciej Płatov2020.10.19 17:33
"Jestem Polakiem", tak jak jestem z "KATOWIC", tak jak jestem z "CIESZYNA", ale jestem wszędzie. Jestem w "DO RZECZY", jestem w "DZIENNIKU.pl", jestem kürwą żydowską-trollem. Napisz do mnie: [email protected]
taro2020.10.19 14:58
dla tych muzulmanskich mlodych bydlakow to proba ,,odwagi,, przypodobania sie spolecznosci muzulmanskiej. Im wiekszy ciec, polglupek, tym bardziej musi sie wykazac.
Maciej Płatov2020.10.19 14:41
Jest to WZORZEC jaki dla Polski PROPONUJE LEWACTWO powiązane z LGBT.
feldkuratkatz2020.10.19 15:52
nu kak?
Świadomy2020.10.19 14:41
Reinkarnacja jednak istnieje? Szok. Chłopiec z Polski pamiętał swoje poprzednie życie. Ta historia po raz pierwszy została ujawniona w programie "NAUTILUS RADIA ZET". Wstrząsnęła tysiącami ludzi, do redakcji po wyemitowaniu nagrań związanych z tą sprawą ludzie dzwonili tygodniami. Historia Marcina jest jak uderzeniem obuchem w łeb - tak łatwo się tego nie zapomina. Ta historia zaczęła się w momencie, kiedy w rodzinie państwa G. mały Marcinek zaczął mówić. Dwuletnie dziecko co chwilę pytało, dlaczego nikt nie jeździ na koniach i nie nosi zbroi. Początkowo rodzice podejrzewali, że za wszystkim stoi dziecięca fantazja. Bezskutecznie szukali książek, z których Marcin mógł o tym przeczytać. Im dziecko było starsze, tym jednak opowiadana przez niego historia była coraz ciekawsza. Ku przerażeniu najbliższych Marcin oświadczył, że na Ziemi nie jest pierwszy raz. W swoim poprzednim życiu był rycerzem, jeździł na koniu, nosił zbroję i uczestniczył w pojedynkach. Miał rodzinę, żonę i sześcioro dzieci. Mieszkał w zamku i miał własnego króla, choć " nie był bardzo ważnym rycerzem ". Tu zaczyna się część opowieści chłopca, która zapiera dech w piersiach. Marcin pamięta dzień, kiedy przyszło mu stoczyć pojedynek na miecze. Obok niego walczył jego giermek. Chłopiec utrzymuje, że w tym pojedynku został zabity. Jest to o tyle niezwykłe, że kilkuletnie dzieci przeważnie w wymyślanych przez siebie historiach kreują się na bohaterów. Marcin przeciwnie, mówi że przegrał! Wspomnianej audycji można posłuchać na youtube pod nazwą "Nautilus Radia Zet Reinkarnacja".
jurek2020.10.19 14:17
Z islamem niech spróbują katolicy uznają miłosierdzie to chojracy tchórze i tyle ..
verizanus2020.10.19 14:01
Do tego prowadzi tolerancja dla zła i grzechu.
Rodryg2020.10.19 14:18
W sensie ukrywanie pedofilii ?
verizanus2020.10.19 14:31
Kto tak naprawdę ukrywa to każdy trzeźwy, przytomny i odporny na propagandę dobrze wie ;)
Po 11 ...2020.10.19 13:58
kolejce odlałem sie pod Ściana Płaczu.
edi2020.10.19 13:29
WOJNA TRWA - w 1683 r. - POLSKA URATOWAŁA EUROPĘ PRZED ZALEWEM ISLAMU - w 1920 r. POLSKA URATOWAŁA EUROPĘ PRZED ZALEWEM BOLSZEWIZMU - w 2015 r. POLSKA RATUJE SWÓJ NARÓD PRZED ZALEWEM IDEOLOGII GENDER, LGBT itp. - od 2020 r. DZIĘKI OPATRZNOŚCI BOŻEJ ANDRZEJ DUDA ZOSTAJE PREZYDENTEM NA II KADENCJĘ i żadne złe duchy i opętani ludzie JUŻ W POLSCE NIE WYGRAJĄ !!POLSKA ROŚNIE W SIŁĘ MATERIALNĄ, SPRAWIEDLIWOŚCI i DUCHA TAK TRZYMAĆ !! BÓG HONOR I OJCZYZNA !! JEZUS JEST PANEM POLSKI, MATKA BOŻA KRÓLOWĄ POLSKI - POLACY TO MĄDRY NARÓD - SURSUM CORDA !
Polak2020.10.19 18:26
Wiemy że was, rosjan, niczego o historii Polski nie uczą, ale mógłbyś sprawdzić co za brednie wypisujesz.
Saska...2020.10.19 13:22
Nie popieram, ale rozumiem...
I popieram i rozumiem!2020.10.19 13:56
Wpadłeś (tak se marzę) pod żółty autobus Rydzyka i szlag cie trafił!
Saska2020.10.19 14:36
Rydzyk ma żółty autobus? Nie wiedziałam. Od bezrobotnego w prezencie dostał?
I popieram i rozumiem!2020.10.19 15:07
A zanim cie żólty autobus piyrdolnie, niech cie pies bezdomny wyrucha. Ostatnia przyjemność. Miej tą nadzieję, że obrzezany.
Saska...2020.10.19 17:11
Zawsze ceniłam sobie dyskusję merytoryczną, na argumenty, spokojną i pełną kultury.
york2020.10.19 12:43
Oto kolejny przypadek upadku zachodniej cywilizacji,a kara tuz za progiem czeka.
Eryk2020.10.19 12:22
NASA powinno go podać do sądu.
Gość2020.10.19 12:27
Za co?
Pzdrmm2020.10.19 12:20
"To nie powinno mieć miejsca, ale go rozumiem"
Anonim2020.10.19 13:00
Czyli też jesteś tego zdania , że Chrześcijan trzeba zniszczyć
Anonim2020.10.19 13:01
Jaki piękny chochoł xD
Marcin2020.10.19 13:25
Drogi Anonimie Chrześcijan nie trzeba niszczyć. Należy poczekać, aż sami wymrą a ich dzieci zmądrzeją i dadzą sobie spokój z zabobonami. Wtedy chrześcijaństwo wejdzie w tę fazę historii religii, kiedy staje się ona dobra. W fazę mitologii.
Ola2020.10.19 16:29
Jestem zdania żę chrześcijan nie da się zniszczyć gdybyś nie był tępy to też byś to wiedział. Tymczasem debilizm zalewa wam umysły a wy sądzicie pewnie że posiadacię mądrość. Współczuję wam bo ja chrześcijanka jestem szczęśliwa a wy tylko wtedy jak dacie sobie upust w głupocie.
Marcin2020.10.19 17:23
Pani Olu Pozdrawiam serdecznie. Pozwoli Pani, że nie odniosę sie do słów "tępy" i "debilizm". To słabe prowokacje są. Nie dam sie sprowokować. Cieszę się, że jest Pani szczęśliwa w roli chrześcijanki. Cóż, podobnie pewnie Pani ewentualna koleżanka spod Teheranu szczęśliwa jest w swoim byciu muzułmanką, inna - ta spod Osaki - w byciu szintoistką, jeszcze inna zaś - spod Jerozolimy - w roli judaistki. Tak samo pewnie jakaś Czukcza radość czerpie z szamanizmu a wyznawczyni spod Nairobi cieszy się więzią ze swymi animistycznymi bóstwami uadowionymi na szczycie Kilimandżaro. Tylko co to ma wspólnego z prawdą??? Każda z nich ma tę prawdę, czy żadna? No bo niby dlaczego miałaby wlaśnie Pani, Pani Olu, być tą prawdą obdarzona? Hm... czyżbym właśnie "dał sobie upust w głupocie"? PS. Zgodnie z zasadami języka polskiego nie można dać sobie upustu w głupocie; można dać upust swojej głupocie. Tym niemniej pozdrawiam gorąco.
Po 11 ...2020.10.19 12:14
Tak, to na pewno Polak. Wk.. się, że katolicki krzyż stoi na "kościele" baptystów.
Janusz2020.10.19 12:09
Wie zło, że już kończy się jego czas, więc nie zważając na pozory, coraz bardziej idzie na całość. Jest pewne, że zło, - a więc i ludzie oddani, - skończą źle!
Polak2020.10.19 11:54
No więc odpowie za zniszczenie własności firmowej, wielkie rzeczy. A wydawałoby się że sekciarze będą raczej woleli takie rzeczy okrywać, żeby ludziom nie przypominać że wymyślone bóstwa w żaden sposób nie chronią sekty.
Qi2020.10.19 12:13
Podpisałeś się słowem "Polak" a piszesz jak polonofob. Cierpisz na jakie zaburzenia psychiczne? Moczysz się w nocy?
Anonim2020.10.19 11:51
Swoją nieposkromioną ekspansją i bezczelnym wchodzeniem ludziom w życie poprzez układy i układziki religijnych hierarchów z politykami, doprowadziliście do końca swojej katodyktatury. Zwykli ludzie mają was już dość. Jedyne co możecie teraz zrobić to uderzyć się w pierś i powiedzieć "Sory, nie będziemy wam już mówić, jak macie żyć." Wtedy może... MOŻE macie jeszcze szansę na ratunek wizerunku katolika.
wa2020.10.19 16:01
Mam chęć tymu ... i tym którzy mu kibicują tak fajnie obić mordę.Z kastetem!
Anonim2020.10.19 16:32
Możesz spróbować. Jeszcze mamy taki czas, że trafisz za to do aresztu lub przynajmniej zapłacisz za tą "obitą mordę" jakąś grzywnę. Niestety jeśli ta "lepsza" połowa Polski się nie opamięta to niedługo będziemy tu mieli oficjalne państwo wyznaniowe, a wtedy niestety wizerunek katolika będzie taki jak esesmana.
A niby dlaczego miałby zakrywać twarz?2020.10.19 11:44
Z powodu "koronapaniki" ?
linus2020.10.19 11:26
bandzior wie, że chrześcijanie nie obcinają głów, niech jedzie do arabów i zerwie półksiężyc z meczetu,,
Anonim2020.10.19 11:46
Stuknij sie w głowę. Porównujesz naszą narodową religię czyli katolicyzm ze złym islamem?
verizanus2020.10.19 14:03
Prędzej by się..... ;) ze strachu
Alicja2020.10.19 11:26
Panie Jezu Chryste przepraszam Cię. Ratuj proszę ten świat pogubiony i tych biednych ludzi bo nie wiedzą co czynią. Króluj nam Chryste!!!
XD2020.10.19 11:53
Króluj im Chryste, skoro tego potrzebują, a pozostałych zostaw w spokoju.
Anonim2020.10.19 10:57
Ale na Europejczyka On nie wygląda. Niech napiszą prawdę skąd On pochodził.
Anonim2020.10.19 11:39
Wygląda na Polaka
HENRYK2020.10.19 12:17
ALEŚ TY GŁUPI I BEZCZELNY.
Anonim2020.10.19 12:50
Czytaj ze zrozumieniem, mówimy o wyglądzie a nie kim on jest. Dla mnie wygląda na Polaka. Nie wiemy kim był.
Hamer2020.10.19 18:28
HENRYK ci powiedział że jesteś głupi i bezczelny. Ja dodam, że jesteś ścierwo:):)
POidiots2020.10.19 10:48
Brytole tak jak Szwedzi tracą jaja.....Tutaj już nie chodzi o to że ktoś musi być chrześcijaninem! Tutaj chodzi o to, że śmierdzący kozi syn niszczy coś w ich własnym kraju! A bezjajowe brytole nie reagują!
Roman2020.10.19 10:46
Bolszewicy również zaczynali od usuwania krzyży, rabowania świątyń, mordowania duchowieństwa i otwartej deklaracji braku wiary. Ludzkość już to przerabiała. Faz kolejna już tak bezbolesna nie będzie.
"szalom"!2020.10.19 10:32
to NIE muslimy! chechech... zapamiętajcie goje! gdzie się dwóch bije, tam trzeci korzysta!
to samo co NSDAP!2020.10.19 10:28
to samo robiły bojówki pod dowództwem geja Ernsta Rohma. Najpierw uprawiali akcje antykatolickie potem przerzucili się na synagogi.
to samo co KK!2020.10.19 10:32
to samo robiły bojówki katolickie w Polsce przedchrześcijańskiej. Najpierw palili święte gaje i posągi a później wycinali w pień ludzi
Marek2020.10.19 10:25
Nie popieram, ale rozumiem
Bianka2020.10.19 10:06
Pokazują nam chrześcijanom jak mamy ich, czyli muślinów, traktować??? Niech politycy nabiorą trochę więcej odwagi! A co do UK - niestety to kraj neopogański....Nie ma żadnego kręgosłupa moralnego...oczywiście są tam też ludzie wierzący, ale w mniejszości.
Anonim2020.10.19 10:13
Jeśli znikną tam Ci ostatni wierzący - zacznie się tam piekło, bo Bog nie będzie miał już komu tam błogosławić. Przybędą demony, które zostaną przez tych ludzi zaproszone.
Beno2020.10.19 10:17
Wtedy nie przyjdą tam demony, ale moralność muzułmańska i zamordyzm dla głupków, którzy nie chcieli chrześcijaństwa, wolności, dobroci i tolerancji. Niech społeczeństwa pogańskie mają to, na co zasłużyli.
stop zarazie tęczowej2020.10.19 10:04
Krzyż i tak zwycięży choć półgłówek na zdjęciu sądzi zapewne inaczej .
BogaNIEMA2020.10.19 10:35
Krzyż już przegrał, jest tylko kwestią czasu gdy to truchło średniowieczne zniknie ze współczesnego krajobrazu.
Jerzy2020.10.19 9:56
uuuuu, bohater! no to teraz czekam na zerwanie półksiężyca z jakiegoś chlewiku zwanego meczetem....
Gość2020.10.19 9:59
No i mamy niezawodne argumentum ad islamum.
GenetycznaNienawiśćDawidowegoPlemienia2020.10.19 9:55
dawidowe lewaki nie tylko nienawidzą krzyża, oni krzyża się BOJĄ jak diabeł święconej wody!
skuter2020.10.19 9:54
Biedny człowiek Trzeba się za niego pomodlić Pan powiedział módlcie się za nie przyjaciół swoich i za nie przyjaciół kościoła św Bo jeśli będziecie się modlić tylko za tych ,którzy za was się modlą To kim będziecie
Knutsen2020.10.19 10:50
Tutaj trzeba lać w ryja i to bez pardonu!
qq2020.10.19 9:47
Kanalie są wśród ludzi jak widać na foto .
TwojaStara2020.10.19 9:51
Walczy o wolność od nachalnego propagowania szkodliwej ideologii.
Kramer2020.10.19 10:51
To wyślij do niego twoją starą.....heheheheheheeeee
TwojaStara2020.10.19 9:39
Tak mu dopomóż Bób!
Anonim2020.10.19 9:37
Kali spalić tęczę - dobrze. Kalemu złamać krzyż - oj źle bardzo.
Dudirobson2020.10.19 9:47
Tęczę z krzyżem porównujesz? Wracaj do taśmy i nie mędrkuj, bo za głupi jesteś.
Anonim2020.10.19 9:49
A co to za różnica? Tu i tu mamy do czynienia z symbolem określonej grupy ludzi. Tu i tu mamy wandalizm. Tylko w przypadku tęczy Fronda i prawactwo pieje z zachwytu, a w przypadku krzyża reaguje świętym oburzeniem. Troszkę hipokryzja jak dla mnie, ale może ty mi to wytłumaczysz?
Jerzy2020.10.19 9:57
różnica jest - tylko krzyż reprezentuje grupę ludzi, tęcza reprezentuje grupę chorego psychicznie bydła...
Anonim2020.10.19 10:00
Oczywiście, mówiąc te słowa uważasz się za przykładnego katolika i "dobrego" człowieka?
Jerzy2020.10.19 10:21
oczywiście tak, a niby za kogo mam się uważać? za seksualnego dewianta kopulującego z czym popadnie: dzieckiem, zwłokami, owcą - czyli mówiąc krótko za wyznawcę ideologi lgbt???
Anonim2020.10.19 10:24
Jeżeli nie widzisz różnicy między związkiem dwóch dorosłych osób a pedofilią, zoofilią lub nekrofilią to przepraszam, ale raczej nie jesteśmy partnerami do dyskusji. I raczej wygląda na to, że możesz być niebezpieczny dla społeczeństwa.
Jerzy2020.10.19 10:34
no tak pewnie jako osobnika niebezpiecznego z chęcią umieściłbyś mnie w jakimś obozie koncentracyjnym, przepraszam resocjalizacyjnym. Na tym wasz pedalska wizja świata ma polegać - akceptujemy tylko tych którzy myślą podobnie jak my, chorzy psychicznie dewianci seksualni, jeśli ktoś odważy się myśleć samodzielnie i niezgodnie z naszą pedalską wizją świata, określmy go jako osobę niebezpieczną, i po prostu ostatecznie rozwiążmy jego problem... Niedoczekanie - nazizm nie przejdzie!
Anonim2020.10.19 10:40
Po pierwsze, to nie masz zielonego pojęcia co bym zrobił, i czego bym chciał. Nie stosuj tutaj na mnie tych swoich projekcji, bo gówno wiesz. Po drugie, nikt ci nie każe akceptować tego, co ci się nie podoba, ale też nie masz prawa zakazywać normalnym ludziom życia w zgodzie ze sobą. Homoseksualizm nie jest chorobą, i nie jest też przestępstwem tak jak dewiacje pokroju pedofilii czy zoofilii, bo nie wyrządza nikomu krzywdy. Jeżeli nie jesteś w stanie pojąć tak prostego faktu, to ja nie wiem, o czym chcesz dyskutować.
Jerzy2020.10.19 11:22
to ty, miłośniku starców gwałcących niemowlęta, nie mów mi kim jestem i jakim jestem. Swoje tanie sztuczki psychologiczne stosuj w dworcowych ubikacjach - może śmieciu uda ci się jakiemuś małolatowi zaimponować. Homoseksualizm to choroba psychiczna, tylko pod naciskiem pedofilskiego bydła wykreślona z listy chorób. Poza tym nie udawaj, że nazistowska ideologia LGBT tyczy się tylko homoseksualistów: a legalizacja pedofilii już nie ma znaczenia? a legalizacja zoofilii już nie ma znaczenia? Pisz o swych ostatecznych celach, a nie mydl oczy przykładem "dwóch dorosłych mężczyzn"...
Anonim2020.10.19 11:30
Podaj mi proszę przykład legalnej organizacji LGBT działającej na terenie RP, która domaga się legalizacji pedofilii lub zoofilii.
Jerzy2020.10.19 12:38
a jest jakakolwiek legalna? zgodnie z obowiązującym prawem wszystkie są nielegalne, nie wierzę, że pedrylom udało się jakąś organizację zarejestrować... w jakim kraju ja żyję???
Anonim2020.10.19 12:48
Jest wiele legalnych organizacji zrzeszających, i działających na rzecz osób LGBT. Żadna nie postuluje legalizacji pedofilii.
Jerzy2020.10.19 12:39
a o szczegóły pytaj waszego guru - obrzezanego miłośnika kazirodztwa, pedofilii i zoofilii - niejakiego hartmana
Anonim2020.10.19 12:49
Czyli gadasz bzdury, których nawet nie potrafisz poprzeć jakimikolwiek dowodami.
Wojtek Polak2020.10.19 10:14
po pierwsze sześciokolorowe logo upadku moralnego t nie tęcza. tęcza oznacza życie i odrodzenie a nie upadek i cywilizację śmierci.
Anonim2020.10.19 10:18
Dobrze, skoro już mamy za sobą wyjaśnienie encyklopedycznego znaczenia słowa "tęcza", może odniesiesz się do wpisu?
abcd2020.10.19 9:53
Masz na myśli sześciokolorowy baner? Tęczy nie da się spalić. Możesz śmiało próbować.
Anonim2020.10.19 9:56
Och przepraszam za skrót myślowy, nie wiedziałem, że konserwy są takie skrupulatne. Zatem chodziło mi o instalację artystyczną Julii Wójcik przedstawiającą łuk składający się z kwiatów w sześciu kolorach, znajdujący się ongiś na Placu Zbawiciela, spalony przez obrońców tzw. "normalności". Lepiej?
abcd2020.10.19 10:14
Skrupulatność lewactwa w porównaniu do konserwatystów to przepaść. Wystarczy wspomnieć słowa: zboczenie i orientacja seksualna, mniejszość etniczna i mniejszość seksualna itd. itp. Przecież lewactwo funkcjonuje w oparciu o nową interpretację starych pojęć - np. sześciokolorowa "tęcza".
Anonim2020.10.19 10:16
Czy zamiast bawić się w kazuistykę słownikową, ktoś odniesie się do sensu wypowiedzi?
abcd2020.10.19 10:32
Ta wypowiedź jest bez sensu, bo nie da się porównać krzyża i dwóch tysięcy lat największej religii świata z seksualnymi dewiantami, do których lewactwo zapałało nadzwyczajną miłością.
Anonim2020.10.19 10:36
Sześciokolorowy łuk (broń boże nie tęcza!) jest symbolem ludzi istniejących w społeczeństwie na długo przed tym, jak ktokolwiek pomyślał o chrześcijaństwie. "Lewactwo" nie pała miłością do osób LGBT, a jedynie stara się stać na straży równych praw, w tym prawa do wyrażania swoich poglądów, i nie bycia z tego powodu szkalowanym.
abcd2020.10.19 12:19
Jeśli kochasz swoje dzieci, protestuj przeciwko homopropagandzie. P e d e r a ś c i i lesbijki dzieci nie mają, zatem muszą sięgnąć po TWOJE dziecko. Czy zrówność TOBIE też odebrała rozum? Jeśli kochasz swoje dzieci, powiedz NIE homopropagandzie. Czytaj więcej na "henryk dabrowski pl" https://henryk-dabrowski.pl/index.php?title=Je%C5%9Bli_kochasz_swoje_dzieci,_protestuj_przeciwko_homopropagandzie
Po 11 ...2020.10.19 9:33
Sam widziałem jak inne zbiry zrywały flagi LGBT z kościołów....
idiocie ad rem :2020.10.19 9:45
A co flagi dewiantów robią na terenie kościoła ?
Anonim2020.10.19 9:46
A co robią krzyże poza jego terenem?
Beno2020.10.19 10:14
Krzyż stoi na terenach ludzi, którzy go chcą. Nikt nie zmusza nikogo, kto nie chce mieć krzyża na swoim terenie. A z tęczami wciskacie się wszędzie, nawet do kościołów.
Anonim2020.10.19 10:17
Krzyże stojące w miejscach i instytucjach publicznych stoją również na moim terenie.
Maria Błaszczyk2020.10.19 15:20
Jasne... Bo Wy się naprawdę przejmujecie tym, czego ludzie chcą, stąd zaprowadzanie krzyża odbyło się metodą ognia i miecza. W polskim Sejmie tak chciano tego krzyża, że po nocy go chyłkiem wieszano. A jak nauczycielka z Krapkowic zdjęła krzyż, to tak ją dobrzy katolicy potraktowali, że aż wygrała proces o dyskryminację. Ja rozumiem, że wykorzystujecie swoją przewagę polegającą na tym, że Kościół jako języczek u wagi w wyborach ma przywileje, jakich nie ma inny. Nie dziwi mnie to, choć uważam to za nieetyczne. Ale doprawdy, to nie o nas pan prezes Kurski mówił "ciemny lud". Nie kompromitujcie się chociaż tymi łgrstwami.