LGBT w szkołach- co grozi Twojemu dziecku i jak się temu przeciwstawić? - zdjęcie
04.03.19, 18:15Zdj. D Sharon Pruitt, CC BY SA 20sxc_hu, edytowane

LGBT w szkołach- co grozi Twojemu dziecku i jak się temu przeciwstawić?

74

Eryk Łażewski, Fronda.pl: Prezydent Warszawy Rafał Trzaskowski, chce promować tak zwane „LGBT” w szkołach (i nie tylko) miasta, którym kieruje. Powołuje się przy tym na standardy WHO (Światowej Organizacji Zdrowia). Fundacja Mamy i Taty natomiast, chce przeciwstawić się wspomnianym działaniom prezydenta.

Dlaczego Państwo są przeciw pomysłom prezydenta Warszawy, dotyczącym LGBT? Inaczej mówiąc: Jakim zagrożeniem jest LGBT?

Marek Grabowski, prezes Fundacji Mamy i Taty: Panie redaktorze, wychodzimy z dwóch jakby przyczyn, czy punktów. Przy czym pierwszy jest zdroworozsądkowy: każdy normalny rodzic, który poświęca dziesięć, piętnaście lat na wychowanie dziecka; wkłada trud, pieniądze, środki na wychowanie i edukację; stara się, aby to dziecko było dobrze wykształcone, szczęśliwe; w przyszłości zaś osiągnęło jakiś sukces zawodowy i było też szczęśliwe w rodzinie; nie wyobraża sobie sytuacji, w której dopuszcza się w procesie edukacji (w całym procesie edukacji, bo jest to proces edukacji od zera do w zasadzie dorosłości) całkowitą demoralizację dziecka. Co więcej: coś, co jest w ogóle niezgodne z polskim prawodawstwem; coś, co tak naprawdę ingeruje w autonomię rodziny i proces wychowawczy, który ta rodzina podejmuje. Jeżeli rodzina wychowuje dzieci w zgodzie czy z wartościami chrześcijańskimi, czy nawet w zgodzie z wartościami ogólnohumanistycznymi, to standardy WHO, które zachęcają do rozwiązłości płciowej, które jako jedyną normę kontaktów seksualnych wyznaczają zabezpieczenie przed ciążą oraz zgodę na seks, są czymś niewyobrażalnym. Konkretyzując, jeśli mamy sytuację, w której uczy się trzy, cztero, pięcioletnie dzieci masturbacji, w której 6-letnie dziewczynki i chłopcy mają nauczyć się zakładać prezerwatywę na dildo, i w której dzieci 12-letnie mają negocjować warunki seksu, no to przepraszam, ale to jest absolutne nieporozumienie, coś chorego i obrzydliwego.

A co tak dokładnie Prezydent Warszawy planuje wprowadzić do jej szkół?

Oczywiście, nie czytamy w myślach pana prezydenta Trzaskowskiego. Może i lepiej, bo te myśli może są bardzo zwichrowane, natomiast patrząc, przeglądając tą kartę LGBT, widzimy, że wprost pojawiają się tam pewne deklaracje: szkolenia w urzędach, w administracji publicznej, czyli pewna propaganda środowisk homoseksualnych. To jest wprowadzenie tak zwanych „Latarników” do szkół, czyli demoralizatorów z mniejszości seksualnych, oraz tak zwana „edukacja seksualna”, oparta o omówione wcześniej standardy WHO. Także jest to próba przejęcia, czy ograniczenia swobody gospodarczej, przejęcia firm (zarówno prywatnych, jak państwowych), poprzez przymuszenie tych firm do podpisywania kart różnorodności, które nakazują chociażby promocję środowisk LGBT w miejscu pracy, oraz jakby wymuszają tak zwaną „swobodną ekspresję seksualną” w miejscu pracy, co akurat nie zawsze może podobać się pracodawcy. Bo praca (jak sama nazwa wskazuje) jest miejscem do wykonywania usług (zazwyczaj płatnych), lub wykonywania jakiejś produkcji, nie zaś miejscem do jakichkolwiek ekspresji na tle seksualnym (jakimkolwiek seksualnym: czy heteroseksualnym, czy homo).

Mówił Pan wcześniej o tym, co mają robić 6-latki, czy 12-latki. Są więc już w miarę dokładne informacje na temat treści, które będą przekazywane dzieciom w warszawskich szkołach publicznych.

Treści są wprost opisane w standardach WHO. My w poniedziałek zaprezentujemy opinię prawną przygotowaną przez profesora Mostowika, doktora habilitowanego prawa z Uniwersytetu Jagiellońskiego. I tam, w tej opinii prawnej, on podaje źródło, bo te „Standardy WHO” zostały wydrukowane i mają swój ISBN, że tak powiem. Jest to publikacja bodajże z 2012 r. Także te „Standardy” zostały wydrukowane i były prezentowane w Polskiej Akademii Nauk. Natomiast próbkę tego mamy już w Gdańsku, gdzie broszura „Zdrowe Love”, sygnowana przez ś. p. prezydenta Adamowicza, jest dokładnie odzwierciedleniem tejże demoralizacji, którą prawdopodobnie w podobnym kształcie będzie chciał wprowadzić prezydent Trzaskowski.

A od kiedy miałoby to być wprowadzone: już od początku nowego roku szkolnego?

Panie redaktorze. tego nie wiemy. To jest pytanie do władz miasta. Ale patrząc na dynamikę wydarzeń wokół programu „Zdrove Love”, gdzie sprawy toczą się szybko, sądzę, że wrzesień tego roku będzie takim punktem startowym.

A jak państwo chcą przeciwstawić się tym planom prezydenta Trzaskowskiego?

Przede wszystkim, chcemy zaktywizować społeczeństwo, to znaczy chcemy jakby przygotować, uruchomić i wspierać stowarzyszenia lokalne, stowarzyszenia rodziców, młodzieży i przedsiębiorców, które będą monitorować, co dzieje się w szkołach i jakie są plany miast, bo jesteśmy przekonani, że ta rewolta tęczowa nie zatrzyma się na Warszawie, tylko obejmie też inne duże miasta w Polsce, co już dzieje się. I będziemy interweniować tymi środkami.

A czy również pisać jakieś petycje do urzędów np. do kuratoriów, czy do wojewody?

No, przede wszystkim Fundacja będzie kontaktować się z dyrekcjami. Będziemy też uczulać rodziców na to, żeby bliżej przyglądać się zajęciom prowadzonym przez zewnętrzne podmioty, przede wszystkim zajęciom dotyczącym edukacji seksualnej, edukacji antydyskryminacyjnej i zajęciom z tak zwanej „mowy nienawiści”. No, oczywiście monitowanie kuratoriów, ale też uczulanie przedsiębiorców, czy lokalnych związków przedsiębiorców, w sytuacji gdyby Miasto chciało wymuszać na przedsiębiorcach jakiekolwiek karty różnorodności, czy inne tego typu.

Myślę, że warto tu przypomnieć, że jest przecież przedmiot „Wychowanie do życia w rodzinie”, który ma swoje programy. A to, co chce wprowadzić prezydent Trzaskowski, i być może inni prezydenci wielkich miast, to będzie właściwie poza programami tego przedmiotu, poza wytycznymi Ministerstwa Edukacji Narodowej. Czy to więc nie będą jakieś działania bezprawne?

Nasza ocena prawna, którą mamy, twierdzi, że program WHO odbiega absolutnie od polskiego porządku prawnego. I używając pewnego skrótu myślowego, można powiedzieć: tak, to są działania bezprawne.

W takim razie, będą mogli Państwo ewentualnie kierować sprawy do sądów powszechnych.

No, myślę, że mając pewne analizy prawne, a także mając wsparcie profesjonalnych kancelarii prawnych, być może takie sprawy będą kierowane do prokuratur i do sądów.

Czyli są narzędzia, żeby walczyć z tego typu demoralizacją.

Oczywiście, są narzędzia prawne i Polska jest cały czas państwem prawa. Cały czas mamy swobodę wypowiedzi, chociaż są próby cenzurowania wypowiedzi osób, czy to bardziej formalne, czy nieformalne naciski, jak w przypadku chociażby pani Klepackiej, na którą wylała się w ostatnich dniach jakaś ogromna fala hejtu ze strony radykalnych środowisk mniejszości seksualnych. No, ale mimo wszystko, nadal jeszcze nie jesteśmy w takiej sytuacji, jak w Kanadzie, czy w Wielkiej Brytanii, gdzie w zasadzie ta wojna jest przegrana.

Rozumiem. A jak Pan sądzi: czy obecna opozycja nie stanowi zagrożenia nie tylko dla przeciwnego jej obozu politycznego, ale również dla pewnego porządku moralnego, który jest w Polsce?

Ja jestem głęboko przekonany, że bardzo wielu polityków i sympatyków opozycji nie zgadza się z programami wdrażanymi przez prezydenta Trzaskowskiego. To jest jeden z większych błędów, który został popełniony przez być może zjednoczoną opozycję, bo jeżeli myślimy sobie o wyborcach Platformy Obywatelskiej, o wyborcach PSL, a nawet – jak wskazują nasze badania, które były realizowane nie tak dawno przez IPSOS na nasze potrzeby – również chociażby o wyborcach Nowoczesnej, to jednak wyborcy ci mają szacunek do małżeństwa jako związku kobiety i mężczyzny, i ten rys prorodzinny i konserwatywny (może w różnych odcieniach), ale jednak on jest pewnym powszechnikiem kulturowym w Polsce. I to, że opozycja jakoś dała się wkręcić tej radykalnej mniejszości jest zaskakujące i prawdopodobnie opozycja na tym straci.

To jest - bym powiedział - optymistyczna konkluzja naszego wywiadu.

Gdybym nie był optymistą panie redaktorze, nie zajmowałbym się tym, czym się zajmuje.

Rozumiem i dziękuję za nasz wywiad.

Bardzo dziękuję

Komentarze (74):

Andrzej Budzinski2019.08.15 0:16
Chiałbym dołączyć mój głos dotyczący idei LGBT i GENDER. Otóż w ostatnim czasie napisałem książkę, która rozpatruje ten problem: LESBIAN GAY BISEXUAL TRANS. BŁAZNY KRÓLA „Lesbian, gay, bisexual, Trans … błazny króla”, to próba odpowiedzi na definicję naukową homoseksualizmu, według której jest on naturalnym wariantem ludzkich zachowań, polegającym na sentymentalnym i/lub seksualnym przyciąganiu osób tej samej płci”. „Naturalny wariant”. Według tak sformułowanej definicji homoseksualizmu stawiam pytanie: Naturalny wariant, ale według jakiej matury? Tej przed grzechem pierworodnym zgodnej z wolą Bożą? Czy tej po grzechu pierworodnym skażonej przez grzech i manipulację szatana? Odpowiedzi na te pytania znajdują się w Piśmie Świętym, a w szczególności w Księdze Rodzaju w opisie stworzenia, który ukazuje w sposób jasny i niepodważalny prawdę o naturze człowieka, jako mężczyzny i kobiety, i ich seksualność stworzonych na obraz i podobieństwo Boga. Książkę można nabyć https://www.andrzejbudzinski.com/
Piotr Nowak2019.03.6 13:07
muszę co stestować
Piotr Nowak2019.03.6 13:19
Ha! odkryłem jak minąć błąd tego kretyńskiego systemu (znacie moje zdanie) komentarzy, żeby minąć to durne kręcące się kółko i "nie jestem robotem" ... Sprzedam wam to za 5 zeta od łebka na WOŚP. :) No dobra. Wiem że niektórzy mnie "bardzo kochają", ale aż taki wredny nie jestem. Jak wam się to kółko kręci po napisaniu komentarza to: Najechać na tą ramkę reCaptcha (tam gdzie się kręci) kliknąć prawym - odśwież ramkę. To jest skrypt Javy - trzeba go odświeżyć bo równocześnie ze stroną ładuje się błędnie (to dla tych co wiedzą o co chodzi) Jak ktoś nie ogarnia to przykro mi... Na pewno Opera Firefox i Chrome mają tą opcję... Jak ktoś używa IE to sam jest sobie winien ;) Nie musicie dziękować. Ja też was kocham ( ͡ᵔ ͜ʖ ͡ᵔ ) ps. Fronda nie umie w internety. FB był lepszy
Andrzej2019.03.5 23:15
A co robi Rząd? Ministerstwo Edukacji. A może wystarczyło by powołując się na Konstytucję wydać Rozporządzenie dla dyrektorów szkół wykładając stanowisko Rządu .A tu CISZA. Przecież samorządy dostają z budżety na edukację( pensje dyrektorów szkół i nie tylko). Może mnie oświecicie skąd ta niemoc Dobrej Zmiany.
gosc2019.03.5 12:39
nie rozumiem tego zdziwienia, Warszawiacy wybrali czy nie wybrali sobie przedstawieciela LGBT na prezydenta, skad zdziwienie ze reprezentuje on antywartosci LGBT ? Jakie ma reprezentowac przeciez nie chrzescijanskie ? Widac warszawka rozum postradala.
Michał Pasierb2019.03.5 12:09
To jest wojna ideologiczna,u której podłoża leży walka duchowa dobra ze złem,z czego nie wszyscy zdajemy sobie sprawę, ale wszyscy bierzemy w niej udział, chcąc nie chcąc.Nie da się z niej wymigać; nie da się stać z boku...
Waarnemer2019.03.5 15:14
Tak. Jak kiedyś komuś tu napisałem - brak wyboru jest już wyborem. Nie da się być z boku. Każdy będzie musiał opowiedzieć się po którejś stronie i otrzyma to co sam wybrał. Albo wolność od zła - w Bogu, albo wolność od dobra i od Boga - w nienawiści i egoiźmie.
Mateusz Jegliński2019.03.5 10:10
Czy homo homofoby to są normalni lodzie? Dlaczego dzieci diabła, jak homo, sataniści i inni dawniej nazywani dewiantami ubierają się w taki sposób? Taki, tzn wyuzdany , dziwaczny, upiorny. Czy te ubiory są piękne godne podziwu? Co na to satanista Stachu, czy dyżurna Holenderka? Czy sami ubraliby się w taki sposób, jeżeli tak, to dlaczego? Jak nie, też dlaczego? W sąsiedniej wsi był kowal. Bardzo ciekawa postać. Miał taki swój pomysł. W noc świętojańską ubierał się w strój panny młodej ze wszystkimi detalami. A jak strój się zużywał, to kupował następny, nawet, jak to naruszało domowy budżet. Więc żona chcąc nie chcąc dbała o ten strój. Robił to tylko i wyłącznie w tę jedną noc w roku w swojej kuźni. Dlaczego są homo parady, czemu one służą? Czy to nie jest manifestacja szatana, tak ośmieszyć tych ludzi, żeby pokazali się w tych wyuzdanych ubraniach. A z drugiej strony, czy to nie jest krzyk rozpaczy i buntu, że mimo wszystko nie są normalni? Że są to pretensje do Stwórcy, że są inni? Czy to nie jest brak pokory i zawierzenia Bogu? Brak ufności Bogu, żeby Go przez modlitwę zapytać, co jest nie tak i dlaczego tak właśnie jest? I gdy miedzy bajki włożymy genetyczne podłoże homo przypadłości (bo taka przypadłość ginęłaby w pierwszym pokoleniu), to nie lepiej dążyć do normalności przez leczenie, skoro homo, to przypadłość nabyta a nie wada genetyczna? Każdy chory chce się leczyć. Wyjątkiem są choroby o podłożu psychicznym. I to jest chyba właściwa przyczyna nie potrafienia stanięcia w prawdzie przez homo. Że homo to nie norma, to tylko skończony idiota może twierdzić inaczej, bo każdy gatunek, zwłaszcza ssaków może przedłużać swoje istnienie, tylko przez prokreację. A do tego trzeba samca i samicy. A bajki, że dwóch samców albo dwie samice potrafią nawet lepiej wychować nie swoje potomstwo, to diabelskie kłamstwo w najczystszej postaci. Jakoś homosie nie chwalą się nie swoimi pociechami, szczerze przytulającymi się do mamy, czy taty z absolutny zaufaniem i poczuciem bezpieczeństwa. Homo nie pozwalają robić badań nad rozwojem dzieci w ich patologicznych relacja z dziećmi. Reasumując, nienormalność nigdy nie zastąpi normalności i nigdy dla niej nie będzie alternatywą
Rafał2019.03.4 23:34
LGBT to dopiero POczątek ... Oczywiście nie można zapominać o środowiskach Zoofilów ,Nekrofilów i miłośników Kazirodztwa :D
Czort2019.03.4 22:58
Seksualna fiksacja sekty część 4432432
Grizzly2019.03.4 21:50
Jak walczyć? Pięściami i kto co ma tam pod ręką byle mocno lać!
anonim2019.03.4 22:10
Stułą można?
Grizzly2019.03.4 22:12
Nawet stołem a raczej nogami od niego, zboku!
Stachu2019.03.4 20:03
"So you're telling me, that god was 'unaware' of priests sexually abusing children, but he knows when I 'm masturbating"
Ben2019.03.4 19:24
Jak temu się przeciwstawić? Nie istnieje nic co miotacz ognia by nie zrobił...
Naczelny2019.03.4 19:34
Marzą Ci się mordowanie naziolku?
Ben2019.03.4 20:09
A słyszałeś słowa OCZYŚCIĆ NIECZYSTYCH?
Naczelny2019.03.4 20:11
Mentalnie nadal średniowiecze?
Płonie stodoła2019.03.4 21:09
Chcesz "nieczystych" oczyszczać niczym Niezłomni "oczyszczali" białoruskie wsie?
anonim2019.03.4 19:56
Chcesz palić swoich przeciwników politycznych żywcem, niczym Żołnierze Niezłomni palili żywcem białoruskie niemowlęta?
Ben2019.03.4 20:10
Mów mi jeszcze Ubeku...
Naczelny2019.03.4 20:13
Koleś, do Isis sie zapisz, pasujesz tam.
anonim2019.03.4 20:23
Przecież specjalnie napisałem "niezłomni" zamiast "wyklęci" Co jeszcze byś chciał?
anonim2019.03.4 19:18
Kto przy zdrowych zmysłach jest zwolennikiem praw do adopcji dla tych zboczeńców ze zdjęcia? Zdjęcie przedstawia statystycznego pederastę, manifestującego swój styl życia. Styl życia i moralność statystycznego pederasty w ogóle nie da się porównać do statystycznego heteroseksualisty, bo statystyczny heteroseksualista nie prowadzi stylu życia jak na zdjęciu. Heteroseksualnym odpowiednikiem stylu życia homoseksualistów mogłyby być na przykład prostytutki, bo one noszą się w analogiczny sposób - z wulgarnie wyeksponowaną seksualnością, prymitywnym makijażem i zainteresowaniami skupionymi na kopulacji. Przemarsz prostytutek zapewne wyglądałby podobnie. Jeśli teraz wyobrazimy sobie, że prostytutki mogłyby domagać się praw do adopcji dzieci i twierdzić, że są materiałem na dobre matki, to każdy normalny człowiek musiałby zareagować postukaniem się w czoło i w pierwszym rzędzie zapewnieniem bezpieczeństwa dzieciom, żeby przypadkiem nie trafiły w kręgi prostytutek, bo zapewne większość tych dzieci byłaby skazana na stoczenie się moralne, gdyby miała być przez nie wychowywane. Tymczasem pederaści na tyle sprytnie okręcili sobie opinię publiczną wokół palca, że wiele osób uważa ich za dobrych rodziców. Media lansują normalnego wizerunkowo pederastę Biedronia, podczas kiedy 99% pederatów prowadzi życie ladacznic. Precz w Sodomą i Gomorą! Niedajmy się oszukać.
anonim2019.03.4 19:57
Z tym, że niedajmy po polsku się inaczej pisze.
anonim2019.03.4 20:52
Zrób korektę i przepisz na nowo, pozwalam.
Maria Błaszczyk2019.03.4 22:10
No tak... Zapewne codziennie masz do czynienia, przynajmniej mijając na ulicy, osoby homoseksualne - i statystycznie właśnie tak one wyglądają. (pracownice i pracowników seksualnych też pewnie codziennie co najmniej mijasz, w Polsce takie oficjalne szacunki mówią o 150 tys., ale nie obejmuje to przecież studentek żyjących ze sponsoringu, żon pozostających w związku dla pieniędzy jednynie itd) Tak sobie myśle - skąd przyszło Ci do głowy, że drag queen w scenicznym imagu to sposób, w jaki ci ludzie wyglądają... Otóż image sceniczny rządzi się swoimi prawami. Mim nie zawsze chodzi umalowany na biało. Klaun inaczej wygląda w pracy, a inaczej na grilu z sąsiadami. Deathmetalowiec, jak idzie po kartofle, to też nie w tym swoim makijażu. Nawet baletnica na występ maluje się zupełnie inaczej niż gdy odbiera dzieci z przedszkola,
anonim2019.03.4 22:54
Nie przyszło mi do głowy, że tak wyglądają, tylko tak wyglądają. Stwierdziłem widoczny fakt, a nie podaję swoich wymysłów. I nie chodzi o image sceniczny. Nie mam nic do mima - bo nie wygląda jak ladacznica, ani do klauna - bo nie stylizuje się na amoralną szmatę, a baletnica podczas wystepu nie przypomina dziwki. Parada pederastów symbolizuje jak widać ich ideały i wartości, czyli rynsztok i moralny rozkład. I taki rynsztok chce adoptować dzieci. Ohyda. Jak Ci to imponuje, to sama przebieraj się z okazji jakiegoś święta za ladacznicę i wychwuj tak swoje dzieci.
Maria Błaszczyk2019.03.4 23:56
Ja się nie lubię przebierać. A sztuka drag queen to bardzo potrzebna sztuka. Mądra, wnikliwa, zaangażowana. Rozumiem, ze nigdy nie widziałeś? Polecam. Co zaś do strojów i makijaży baletnic to można by podyskutować...
www2019.03.5 1:14
"Sztuka" pederastów potrzebna jest jedynie dla pederastów jako ideologiczne paliwo. Pederaści manifestują na paradzie to, co stanowi fundament ich osobowości - każdy rucha każdego, a potem chcą adoptować dzieci. W ich pochodach nie maszeruje ani jedna wartość, jedynie łajdactwo i wyuzdanie seksualne - bo jest jedyny cel ich życia.
Waarnemer2019.03.5 12:29
Tak sobie czytam Pani wypowiedzi i powiem - szczerze i bez cienia złośliwosci - bardzo współczuję Pani oraz Pani rodzinie. Naprawdę. Jest Pani osobą niesamowicie pogubioną życiowo i moralnie, lecz jednocześnie przeświadczoną o prawdziwości swoich racji i swoich wyborów. Albo osobą kompletnie zmanipulowaną. Tak czy siak - mam nadzieję, że kiedyś przejrzy Pani na oczy... Może Pani nie odpowiadać.
Maria Błaszczyk2019.03.5 14:09
Ależ odpowiem (wiem, że nie muszę; ja w ogóle tu się udzielam hobbystycznie). Moja rodzina ma się dobrze. Nie jestem pogubiona zyciowo. Moralnie to pogubieni sa chyba ci, którzy czują potrzebę siania nienawiści. I nie znam człowieka nieprzekonanego o prawdziwości swoich racji - wtedy by je chyba zmienił na takie, które uważa za prawdziwe. Natomiast mam pewną przewagę nad kimś, kto nie odróznia scenicznego imagu od normalnego ubrania i makijażu - znam tych ludzi, wiem, jak wyglądają, jakie tworzą rodziny (sztuka drag queen ma zresztą pewne związki ze sztuką queer, ale one nie są bardzo mocne, istnieje sporo drag queen niezwiązanych w ogóle ze sceną gejowską).
www2019.03.5 15:30
Ty znasz tych ludzi? Ja też znam tych ludzi i każdy ich zna. W końcu sami przedstawiają na swoich pochodach to, co dla nich najcenniejsze. Widać więc paradę dziwek i apoteozę zeszmaconej moralności. Gdyby było jak Ty mówisz, gdyby były tam jakieś rodziny, to by się to manifestowało na owych paradach. Widzielibyśmy sielskie obrazki par gejów, w przyzwoitych ubraniach, spacerujących ze swoimi dziećmi za rękę. A jeśli ich nie mają, to samotne pary gejów, ale wyglądających przyzwoicie, odświętnie ubranych, w odprasowanych koszulach itd. Czemu afirmują jeden wielki chodzący męski burdel? Bo to mają w głowach. Mają w głowach upokorzenie tego, co stanowi o ludzkiej godności i kulturze. Po ich strojach widać, że reprezentują margines etyczny. Przecież to WIDAĆ. Proste.
Maria Błaszczyk2019.03.5 15:58
No tak... I znowu to samo. Na "pochodzie" to chyba nie byłeś w życiu. Nie masz najwyraźniej pojęcia, jak wygląda, i co się tam uznaje za najcenniejsze. Ale nawet nie o to chodzi. Ja ich znam poza pochodem. Rozmawiam z nimi, bywam w ich domach, moje dzieci bawią się z ich dziećmi. A Ty się czepiłeś zdjęcia pokazującego artystów w stroju scenicznym i czujesz się uprawniony do wydawania opinii a grupie, liczącej setki milionów ludzi na całym świecie... Czekam jeszcze na opinię na temat wszystkich kobiet (4 mld ludzi) na podstawie zdjęć z karnawału w Rio...
anonim2019.03.5 17:18
Przestań bredzić, może tobie dewianci się podobają, ale nie wszystkim muszą. Tracisz tu tylko swój cenny czas trollu.
www2019.03.5 17:26
Z przykładem karnawału w Rio trafiłaś w dziesiątkę. Tylko nie wiem, czemu miałby on reprezentować kobiety, a nie wszystkich hetero. Myślę, że reprezentuje hetero, czyli również mężczyzn, z tym że takich ludzi, którzy niczego wartościowego nie cenią. Upadła moralność, niihlizm, seks, przyjemność, płycizna. Dzieciom przed tym trzeba zasłaniać oczy, bo wyrosną na degenetatów. Jeśli miałbym uczestniczyć w paradzie tego co dla mnie ważne, to kobietę musiałbym nieść na rękach, trzymałbym transparent "szacunek i odpowiedzialność" a obok z uśmiechem na ustach pogłoby iść dziecko, bo nie musiałbym przed nim niczego ukrywać.
Maria Błaszczyk2019.03.5 17:36
No więc tak właśnie wyglądają z grubsza parady równości (z tym, ze większość ludzi chodzi na własnych nogach, to jednak praktyczniej i wygodniej.ja to w ogole za cięzka jestem, by mężczyzna mego życia miał mnie nieść przez kilka godzin; i chyba wolę sama chodzić. Są tam ludzie, którzy sie kochają i dzieci też idą, bo nie ma tam nic do ukrycia... A "szacunek i odpowiedzialnosć" są rzeczywiście jednymi z ważniejszych promowanych wartości. Więc - zapraszamy! To miejsce dla Ciebie
www2019.03.5 18:02
U mnie wszystko musi być spójne, żebym w to uwierzył. Teoria o szacunku musi korelować z obrazem szacunku. Na gadanie nie daję się nabrać. Dopóki towarzystwo parad wygląda jak w Rio, albo paradach równości, to mogę jedynie dostać mdłości na ten widok. Jak ludzie zaczną się zachowywać jak na procesji na Boże Ciało i tak wyglądać, czyli przyzwoicie, to pomyślę. Coś mi się wydaje Mario, że Ty to mogłabyś zastać swojego męża z kochanką w łóżku i gdyby Ci wcisnął kit, że ją kocha i szanuje, to pewnie byś to kupiła. Otwórz oczy.
Maria Błaszczyk2019.03.5 20:16
Trudno mi powiedzieć; jest to człowiek do bólu monogamiczny. Nigdy nie byłam w takiej sytuacji. Ale sądzę, że próbowałabym zrozumieć jego racje. Szczerze mówiąc - jego szczęście na tyle lezy mi na sercu, że na pewno dołożyłabym wszelkich starań, by znaleźć wyjście dla wszystkich najlepsze. Mam przynajmniej taką nadzieję, bo tyle siebie znamy, na ile nas sprawdzono. A szacunek to nie jest coś, co wygląda w jakiś sposób. Za SJP szacunek to «stosunek do osób lub rzeczy uważanych za wartościowe i godne uznania». Nie ma tu nic o takich czy innych ubraniach czy makijażu. Serio.
www2019.03.5 21:50
A mnie łatwo powiedzieć. Jeśli ktoś ślubuje wierność, to przy zdradzie i tłumaczeniu się tanimi wymówkami, to jest kłamcą. To samo parady. Jeśli ludzie twierdzą, że doceniają wartości, to prezentując image ludzi z marginesu dowodzą antywartośći. Po owocach ich poznacie. Z cierni nie zrywa się fig.
Laura2019.03.5 12:30
Ty juz od urodzenia taka głupia???
Maria Błaszczyk2019.03.5 22:00
A ty taka kulturalna i merytorycznie się wypowiadająca, to od kiedy?
gosc2019.03.5 12:47
bardzo ciekawy post, jedna mysl uzupelniajaca gdyby jednak scierwomedia ruszyly z kampania promujaca ruchy i przemarsze prostytutek juz za 10 lat zidiociale niemyslace konsumpcyjne spoleczenstwo z oddaniem zaakceptowaloby to jako cos normalnego godnego wspolczucia, ludzie daja soba latwo manipulowac, kiedys na strazy wartosci monolit KK, a dzis ten monolit jest trawiony od wewnetrz, coraz slabiej swieci ta latarnia, w rezultacie lud bladzi coraz bardziej.
rebeliant2019.03.4 19:17
Jak walczyć ? A odcinając komsomolskie budy od naszej energii - czyli naszego wysiłku przeliczanego na kasę - a przeznaczając ją na tworzenie własnych ośrodków nauczania, gdzie będzie można usuwać niechciane elementy. Nie posyłać dzieci do szkoły i organizować się siłowo, a nie "co tu robić?". Nie dawajcie traktować swoich dzieci króliki doświadczalne ! Co to za rodzicie, którzy w obronie swoich dzieci nie potrafią się bić do ostatka - nawet zwierzęta tak robią. A przecież taki lewacki sku***yn nie poniesie odpowiedzialności za krzywdę waszych dzieci, nie poniesie tak samo jak Jaruzelski, czy Kiszczak. Będą wam podsuwać pisanie pism, do sądów, kuratorów, ale oni sami żadnych pism do was nie piszą. NIE ZNAJMY POKOJU ZA WSZELKĄ CENĘ !!!
WyrzucićKleropedofilówZaSzkolnyPróg2019.03.4 19:03
W przedszkolach i szkołach najgroźniejsi są etatowi seksedukatorzy, czyli kler katolicki nazywany dla niepoznaki "nauczycielami religii" czy "katechetami". Jako węże wpełzli do klas, chytrze wykorzystując dziecięcą łatwowierność i ufność. Kąsają boleśnie i bezkarnie. Zostawiają ślady na całe życie.
Marny Robak2019.03.4 19:35
Uogólniasz synu, nie tylko. jak chcesz to poszerz horyzont bo lucyfer czai się we wszystkich warstwach ludzkich. Chcesz być sprawiedliwy to sięgnij głębiej w żmijowisko. Przeskocz na nauczycieli WF u. Później dalej i dalej.
Maria Błaszczyk2019.03.4 22:02
Ale kuratoria oświaty nie zajmuja się przenoszeniem zboczonych nauczycieli WFu do kolejnych szkół, gdy pojawia się smród, żeby zapewnić im stały dostęp do świeżego dziecięcego towaru. Tym różnią się od koscielnych hierarchów.
Lookacz2019.03.4 23:03
Homoseksualnych pedofili w "cywilizowanej" Europie chronią nawet sądy, że o mediach politykach i organizacjach takich jak stowarzyszenie twojego tatusia nie wspomnę
Maria Błaszczyk2019.03.4 23:58
Ależ, skarbie, kłamiesz. Zniesławiasz. Serio potrzebny Ci proces?
Lookacz2019.03.5 8:22
To autorów tych publikacji też będziesz musiała pozwać! >>>> https://wprawo.pl/2017/08/17/bycie-pederasta-jest-dzisiaj-jak-bycie-zydem-depenalizacja-pedofilii-z-wykorzystaniem-holocaustu-czyli-lgbtqp/ <<< .... >>>> https://stoppedofilii.pl/poradnik_stop-pedofilii_2019.pdf <<< .... >>> https://www.tvp.info/35438551/der-spiegel-jugendamt-oddawal-dzieci-pod-opieke-pedofilow <<< ... do dzieła Marysiu, odwalisz kawał dobrej roboty!!! :-))
Maria Błaszczyk2019.03.5 17:30
No iście prawicowo-katolicka logika. A niby czemu będę musiała autorów tych publikacji pozywać? Serio, nie znany mi jest przypadek, by trzeba było, pozywając za jedno przestępstwo, pozywać za inne... Do tego nie widzisz chyba róznicy, bo Twój umysł ma swoje ograniczenia. Ty właśnie oskarżyłeś organizację mojego ojca, człowieka znanego z imienia i nazwiska, a twarzą do znalezienia w internecie, o pskudne przestępstwo (ukrywania homoseksualnych pedofilów). Do tego, zapewne w imię tego przesłynnego honoru, co w trójcy z bogiem i ojczyzną występuje, oskarżasz chowając się za psudonimem. To jest tak żałosne, że niedobrze się robi. Tymczasem zacznij może materiał dowodowy gromadzić, by w sądzie wyjaśnić, jak to stowarzyszenie "My, rodzice" chroni homoseksualnych pedofili... (tak, tak - to po Twojej stronie będzie w sądzie leżeć cięzar dowodu).
Lookacz 2019.03.6 19:06
Ja oskarżyłem organizacje twojego ojca????? ... przeczytaj mój wpis, ze zrozumieniem i się nie kompromituj! P.s. "Maria Błaszczyk" to nie jest anonimowy nick internetowy?! ... upsss :-)
www2019.03.4 19:51
Zgoś przypadek pedofilii, o którym wiesz na policję.
ciekawy2019.03.5 13:00
masz talent do pisania bzdur ! Jeżeli poruszasz temat pedofili to przeczytaj sobie statystykę jaki jest procent pedofilów wśród dziennikarzy ,nauczycieli. aktorów cytat " "Zestawienie danych z policji, sądów i więzień wykazało, że najwięcej pedofilów jest wśród nauczycieli, a nie wśród duchownych." I teraz pytanie dlaczego taki jesteś zatroskany problemem tylko u kleru ?
Normalny człowiek2019.03.6 11:01
Ale wie Pan/Pani/Panio że zgodnie z danymi Policji odsetek pedofilów wśród nauczycieli jest 6x wyższy niż wśród księży? Czemu tylko wrzask o Kler? Protestujcie przeciw nauczycielom. Ale zaraz... przecież to nie o to Wam chodzi...
Teresa2019.03.4 18:40
Ostatnio widać że Fronda jest atakowana przez pederastów a redakcja nic z tym nie robi smutne to
Marny Robak2019.03.4 18:46
A co ma robić, ręce ucinać jak Idi Amin czy do lagrów słać na śmierć jak stalin. Od tego ma czytelników i pobudza do działania. Idz protestuj, demokracja nie.
vatowiec2019.03.5 8:07
Jaka demokracja, toż Kaczyński demokrację zamknął, była za Tuska, krasć do woli można było.
sct2019.03.4 20:36
Teresa, wszysko lepsze niż wtyczka Fejsbuka.A pederaści...No cóż, ze swoimi wpisami ośmieszają się sami!
Karina2019.03.4 18:39
Chorzy ludzie. Do domu! Albo do szpitala!
Jozin z Bazin2019.03.4 18:38
Wstrętna ohyda w natarciu.
anonim2019.03.4 19:54
Masturbowałeś się jako nastolatek, a mimo to nie wyrosły ci błony między palcami. Myślisz, że współczesnym nastolatkom wyrastają?
anonim2019.03.4 22:58
Każdy robił błędy, ważne żeby ideologia nie wmawiała, że błędy są dobre.
henio2019.03.5 12:23
Wydaje ci się, że jak ty strugasz pinokia od dziecka, to wszyscy inni też? Chyba jesteś w szoku.
Marny Robak2019.03.4 18:29
Ja się "zapytowuje" a od czego są Rodzice?????? Zgadzają się????
Maria Błaszczyk2019.03.4 21:59
Jasne. Jesteśmy z całego serca za. Nasze dzieci mają prawo do bezpiecznej szkoły, gdzie nikt nie jest prześladowany. Mają prawo do rzetelnej edukacji opartej na naukowych dowodach, a nie religijnej indoktrynacji. Wreszcie mają prawo do wsparcia, jeśli staną się z jakiegokolwiek powodu ofiarami przemocy rówieśniczej czy ze strony rodziny. To co mniej nam sie podoba, to te łgarstwa, które są dowodem na zupełnie chore, wynaturzone fantazje pedodilne prawicowych aktywistów. Skąd oni biorą to zakładanie prezerwatyw na dildo przez 6-latki? Jaki umysł wymyśla te rzeczy, kiedy standardy jasno opisują, dla jakiej kategorii wiekowej są to zadania (akurat prezerwatywy - 9-12 lat, w grupie 6-9 zalecenia dotyczące umiejętności w dziale "Płodność i prokreacja" brzmią: Rozwijanie umiejętności komunikowania się; Akceptacja różnorodności – niektóre osoby chcą mieć dzieci, inne nie;Zrozumienie, że ludzie mogą wpływać na własną płodność - jako żywo nie ma tu nic o prezerwatywach, więc jak komuś się zwidują przedszkolaki z dildem, to chyba powinien udać się do specjalisty...).
Do ciebie!!!! 2019.03.4 22:59
Wprowadzaj swoje standardy u siebie! Wara od polskich dzieci! Won!!!!
Maria Błaszczyk2019.03.4 23:52
A moje dzieci nie są polskie? Rozumiem, że Tobie się bardziej podobają te wydumane prawackie standardy z mokrego sny pedofila, gdzie dzieci "uczone są masturbacji" od przedszkola, a "sześciolatki zakładania prezerwatyw na dildo"? Ale to naprawdę za wcześnie, to zupełnie chore pomysły są.
Do ciebie!!!!2019.03.5 7:43
Mieszkasz w Holandii, prawda?!
Maria Błaszczyk2019.03.5 15:49
Tak. Ale jestem Polką. I los Polski lezy mi na sercu. A takie będą Rzeczpospolite, jak ich młodzieży chowanie. Więc chciałabym, żeby było sensowne, oparte na wiedzy, redukujące bezsensowną przemoc, kierujace ku otwartości. Oprócz tego - zanim wyjechałam do Holandii to pracowałam z poslką młodzieżą. I miałam do czynienia ze skutkami działalności rodziców, zohydzającym dzieciom od maleńkości cielesność i seksualność. I nie były to dobre skutki. A moje dzieci są pół Polakami. Do tego - mam też bratanków i bratanice w Polsce, moje przyjaciółki mają dzieci - im wszystkim życzę jak najlepiej...
Normalny człowiek2019.03.6 10:48
Jeśli wychowanie ma być sensowne i oparte na wiedzy, to powinna byc Pani szczerą i gorącą przeciwniczką wszelkich zboczeń i wynaturzeń w stylu gender i lgbcośtam. Też chciałbym zredukować bezsensowną przemoc, którą jest m.in. ciągłe epatowanie zboczeniami w mediach oraz przemoc wobec dzieci, którą są wynaturzone programy tzw. edukacji seksualnej, a naprawdę deprawacji. Przerażające to są skutki działań takich "edukatorów". Czy Pani wie, że w UK jest około 100 razy wieksza częstość zakażeń chorobami przenoszonymi drogą płciową wśród nastolatków w porównaniu z Polską (m.in. skutek wdrożenia programu deprawacji seksualnej wiele lat temu). Proszę też zerkąć tu: https://stoppedofilii.pl/poradnik_stop-pedofilii_2019.pdf Tam też są opisane skutki takich działań. Życzę Pani otworzenia się na prawdę...
Bona2019.03.4 18:28
Lucyfer wkracza coraz śmielej ale z Bogiem nie wygra. Jego podchody uderzą w niego samego.
Marny Robak2019.03.4 18:31
To ludzie maja walczyć z Lucyferem. Wielki Bóg ma wszystko pookładane.
Stachu2019.03.4 19:52
Lucyfer to semicka wersja Prometeusza. To przyjaciel ludzkości, a nie żaden wróg.