Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucju Prasy, najlepiej sprzedającym się tygodnikiem pozostaje w Polsce "Gość Niedzielny". W styczniu tego roku jego sprzedaż wyniosła 134 017 egzemplarzy. To zarazem spadek o 6,02 proc. względem stycznia roku ubiegłego.

 

Tuż za "Gościem" plasuje się "Polityka", sprzedana w styczniu w 124 983 egzemplarzach.

Na trzecim miejscu znalazł się nieszczęsny "Newsweek Polska", którego sprzedano w styczniu 117 961 egz.
Kolejne miejsca zajmują "W Sieci" (78 657 egz), "Do Rzeczy" (62 324 egz.), "Gazeta Polska" (43 343), "Wprost" (33 861), "Tygodnik Powszechny" (22 812) oraz "Przegląd (16 681).

Największy wzrost w skali roku - aż o 22,96 proc. - odnotował tygodnik "Do Rzeczy". Za to o 22,16 proc. spadła w skali roku sprzedaż "Wprostu", jakkolwiek w styczniu sprzedano znacznie więcej numerów tygodnika, niż w grudniu ubiegłego roku.

kad/WirutalneMedia.pl