Antoni Macierewicz podsumowuje ustalenia techniczne ws tragedii smoleńskiej - zdjęcie
26.04.20, 18:30Antoni Macierewicz/YT/Telewizja Republika

Antoni Macierewicz podsumowuje ustalenia techniczne ws tragedii smoleńskiej

190

Nagranie zawiera podsumowanie ustaleń technicznych ws katastrofy smoleńskiej.

Zapraszamy do obejrzenia i zapoznania się.

mp/telewizja republika

Komentarze (190):

Foster2020.04.27 17:09
Ten jeszcze na wojnie z Rosją ?. Jak dalej będzie kłamal to nie wróżę mu sukcesu.
Ryszard2020.04.27 12:11
Komentarz do — w jego własnym mniemaniu, cwanego cwaniaczka, który w rzeczywistości może być kagiebowskim, kałmuko-kacapem — wpisów „nie bońć obojentny” : może i płacą ci kgb albo bnd, a może i mosad, za twoje wydzieliny, jednak musi nie za wiele, bo judasze dostają zazwyczaj 30 szekli, tj. 30 stawek dziennych — w przybliżeniu 20 PLN X 8 X 30 = 4800 PLN za tzw. zdradę główną. W twoim przypadku odchodojeda przypuszczalnie jest to 10% w/w kwoty, czyli 480 PLN... hmmm...
Po 11, NIE BĄDŹ OBOJĘTNY2020.04.27 12:27
Coś koło tego, ok 500zł/dziennie. Dobre jest to, że za soboty i niedzielę też płacą. Wychodzi 15.000 zł /misięcznie. Mało, ale z drugiej strony to pitolenie na frądlu zajmuje mi góra godzinkę dziennie, więc w sumie nie tak źle. A cwaniakim nie jestem, bo wiadomo, że: "Pan daje piątaka, a cwaniak trzydzieści"
Po 11, NIE BĄDŹ OBOJĘTNY2020.04.27 17:10
I jeszcze jedno, daje z tylu o obciągam laski tez się liczy wpada drugie tyle. Nawet nie wiesz ile Nowak z Agnieszom-ksywka Agoń ale daje im zniżkę promocyjna za dobre wpisy na Frondzie.
Ryszard2020.04.27 11:46
Zdradzieckość rosyjska i zdradzieckość sovietskaja są genetyczne! My, nauczeni przez historię (historia vitae magistra est!), omijamy szerokim łukiem kałmuckie kacapstwo. Ze złem się nie paktuje! diabła się odgania — i on ucieka, UCIEKA!! Żeby nie wiadomo ile głowic atomowych posiadał, jego łeb zostanie ostatecznie zmiażdżony! Przestańmy się wreszcie bać sovietskiego goliata! Na niego wystarczy zwykła proca!
diki2020.04.27 8:20
Wilki wysyp troli za 30 rubli eksperci od jałowych dyskusji... co nie wypowiadają się o meritum tylko kogoś atakują at.person ? to już jest nudne i tylko świadczy że jesteście co najwyżej ruskimi trolemi za 30 rubli... problem jest taki że problem przesądzają liczne ślady materiałowe... raz ..rozrzut szczątków na wrakowisku mówi o wybuchu, a dwa , leżąca prostopadle brzoza do kierunku ewentualnego uderzenia i nie zdmuchnięta buda Bodina co by nad nią miały przejeść trzy silniki ledwie 2,5 metra wyżej (na pełnym ciągu, w pochyleniu 15 stopni w dół ) też temu przeczy aby samolot leciał na 5 metrach w tej okolicy i niby walną w brzozę...nie ma ani grama dowodu , a skoro faktycznie urwane skrzydło leży około 50-60 m za "Pancerną Brzozą" ..to oznacza że se odpadło w samolocie po ruskim remoncie czyli na ruskiej gwarancji ... jakie są ruskie gwarancie to wiadomo... jak widać tak więc Wszystkie Trolle ruskie za 30 rubli ... szkoda się wysilać ...widać co widać .. a 4 ruskiej zasady Dynamiki Nevtona nie stworzycie... raport Milera & Anodiny złamał wszystkie trzy zasada Dynamiki Nevtona... ale ty nawet nie rozumiecie co to jest... a mi takim matołom jak wy nawet nie chce się tego tłumaczyć
Antoni2020.04.27 8:59
To oczywiste, że leciał wyżej, a ruscy obcięli końcówki drzew, a sygnał alarmowy "pull up" dograli do czarnych skrzynek.
diki2020.04.27 9:23
nic nie musieli dogrywać.... bo i trzy dni wcześniej piloci mieli taki sam komunikat... bo ? bo system nie miał wgranych map tego lotniska... to tak jak byś chciał jechać w samochodzie używając GPS bez wgranych map.... czyli i 7 i 10 "system" "twierdził" że ląduje w polu... a nie na lotnisku... się zapytaj Donalada Czego zlecił remont starego złomu (co się nadawał tylko na sprzedaż do Afryki) u ruskich i nie zakupił licencji na wgranie położenia ruskich lotnisk... po co "wałkujesz" fejkowo 1000000 milon razy wyjaśniony temat ? to nie wiem ? a Brzoza to jakiś wiatrołom (rozwarstwienie słojowe) tylko nie wiadomo od którego samolotu, IŁ też tak samo źle naprowadzany podchodził 3 razy ta samą ścieżką U nas w lesie dość gęstym też takowe wiatrołomy są...ino nie wiem po której burzy bo za często do lasu nie chodzę i spisów nie wykonuje...
Albert2020.04.27 11:49
Nie katoprawacki geniuszu, żadnych danych lotnisk nie wgrywa się do systemu. Wystarczy wiedzieć o tym, że lecąc do Rosji należy przełączyć wskazania wysokości z QNH na QFE. To jest zadaniem pilotów, nie kontroli naziemnej. Ciekawe, czy znajdzie się kiedyś smoleński foliarz, który nie będzie się wykładał na najbardziej trywialnych sprawach?
diki2020.04.27 13:01
kolego ...raport podaje że wysokościomierze baryczne kalibrowali do ciśnienia lotniska (czyli po wojskowemu) a później jeden z nich (jeden wysokościomierz) zresetowali do ustawień fabrycznych aby nieco później system bez wgranej mapy lotniska zaczął wystawiać komunikat "pull up" bo? bo nie było wgranej mapy lotniska.. i system twierdził że lądują w polu tak samo jak 7 kwietnia i stety nie stety nawet raport Milera nie czyni z tego zdarzenia problemy (zarzutu) , tylko sucho podaje sekwencje zdarzeń umiesz czytać ze zrozumieniem ? zawodowy trolu za 30 rubli ? każdy system bez wgranej mapy będzie krzyczał "pull up" inna kwestia to po co wstawiać system ostrzegania bez wgranej mapy ? Pytanie do Donalda co zlecił remont...
Antoni2020.04.27 14:51
Jeśli by było tak jak mówisz, to dopiero byłby absurd, że piloci nie mając mapy, nie mając pojęcia o wysokości, podejmują decyzję o podchodzeniu do lądowania we mgle tak gęstej że nic nie widać, mając na pokładzie takich ważnych przedstawicieli władzy!
diki2020.04.27 16:03
czy umiesz czytać ze zrozumieniem ? komputer nie miał mapy... piloci jakieś karty podejścia mieli ... w związku z czym to nie piloci mówili do siebie "pull up" tylko komputer (system) który nie miał mapy 7 t kwietnia i 10 kwietnia tak samo... czy to przekracza twoje pojmowanie ? taki prosty problem ?
Albert2020.04.27 16:57
Synku, weź ty odstaw gry komputerowe i zacznij może czytać coś poważnego, jeśli zamierzasz dalej się wypowiadać na ten temat. Bo na razie siejesz takim stekiem piramidalnych bredni, że jedyny sens w twojej wypowiedzi mają spójniki i znaki przestankowe. No chyba, że katoprawactwo całe takie doszczętnie skretyniałe jest - w to akurat jestem w stanie uwierzyć.
diki2020.04.27 18:12
jak masz coś do powiedzenia to napisz a jak nie masz nic do powiedzenie to nie pisz... bo po co ?
AAAtomek2020.04.27 9:46
Oooooo ekspert fizyki się znalazł! Chyba z TVP szkoła? To jeszcze raz powiem. Piloci podjęli złe decyzje, sami czy pod wpływem kogoś innego i doszło do tragedii, czyli katastrofy lotniczej.
Urszula2020.04.27 9:56
Jasne, że tak. A przeciwnik w dyskusji co uważa? Że były 3 wybuchy? Albo 5? To czemu ich nie słychać na nagraniu z kabiny pilotów? To były wybuchy z tłumikiem?
diki2020.04.27 10:02
po co odgrzewasz milion raz wyjaśniony temat... piloci podjęli decyzję o odejściu na drugi krąg będąc na wysokości 100m rozumiem że ekspertem od fizyki nie jesteś ... bo nie masz nic do powiedzenia na ten temat... same feknewsy... i nic więcej nie uprawiasz.. to po co to robisz ?
AAAtomek2020.04.27 11:55
Wiesz co, prześlij mi twoje obliczenia lub wklej tutaj, lub za pomocą jakieś chmury udostępnij do ponownego sprawdzenia? Spróbuję te obliczenia sprawdzić lub zapoznać się z nimi. Wtedy pogadamy o trzech prawach Newtona lub nawet dziesięciu!
diki2020.04.27 13:16
nie trzeba obliczeń załącznik 4, Raport Milera jedna z ostatnich stron, mapa podejścia 1700 m od pasa komenda "odchodzimy na drógi" http://faktysmolensk.niezniknelo.pl/files/pliki/raport/Zalacznik_nr_4_-_Technika_lotnicza_i_jej_eksploatacja.pdf między odczytem 100 a 90 drugiego pilota pada ta komenda... ale nie zbaczaj z głównego faktu ... nie ma śladów uderzenia skrzydła w brzozę i tak niskiego 5m nad ziemią przelotu w okolicach sławnej brzozy ... a skrzydło oderwane se leży 50-60 m za brzozą .. w samolocie na ruskiej gwarancji... skup się na tym...
Antoni2020.04.27 10:49
O parowkach bylo wspomniec.
diki2020.04.27 11:03
Izaka Nevton zastanawiał się dlaczego spadają tanie jabłka z jabłoni... rura gnieciona ? zgina się do wewnątrz a rura pod ciśnieniem rozrywa się "wzdłuż" co eksperyment na parówkach bardzo dobrze pokazuje... w wielu przypadkach nie trzeba wydawać miliardów dolarów w koszmarnie drogich laboratoriach aby zrozumieć proste rzeczy ale do matołów nic nie trafia.... tak więc eksperyment parówkowy jest poprawny i poprawnie pokazuje prosty problem nie nudzie cię to ? bo mnie nudzi... feke-newsow ciąg dalszy ? coś tam w Moskwie mało płacą ? i coraz głupsze te trole
AAAtomek2020.04.27 11:57
To już wiem dlaczego Polacy nie polecieli jeszcze w kosmos? Parówek brakuje....
diki2020.04.27 13:05
nie polecieli bo są za biedni ... dwie wojny , ruska okupacja itp.. ale dlaczego tak bardzo obniżasz poziom dialogu ...czy na każdym kroku musisz ciągle udowadniać że jesteś matołem ? doprawdy ...niepojęty masochizm...
AAAtomek2020.04.27 13:14
To co Polacy wpakowali w kościół przez dziesiątki lat byłoby wystarczające by uruchomić polski program kosmiczny. Tak w skrócie, bo masz problemy z logiką.
diki2020.04.27 13:27
myślę że o wiele więcej wpakowali w nie zapłacone czołgi do Egiptu co do dzisiaj rdzewieją na pustyni pomiędzy Egiptem a Izraelem oraz w niezrealizowaną 3 wojnę światowa ponadto wszystkie ambitniejsze projekty (w tym kosmiczne) były przez Rosjan w Polsce blokowane na prawdę mam prośbę : zlituj się nad sobą i ciągle nie udowadniaj na forach jaki to z ciebie "koziołek matołek"
Ksiądz Robak2020.04.27 0:35
UWAGA, patrzcie trolle, ile was się zwaliło. Ile was jest A dlaczego????? Przecież w/g trolli to persona skrajna nie wymagająca uwagi, A JEDNAK. Te meandry , rozmowy miedzy sobą /znajomymi trollami ze stajni Olgino/, granie Greka i tak wam nie pomoże. Będziecie skazani na prawdziwa prace. Szable w dłoń, bolszewika goń, goń, goń.
Piotr Nowak2020.04.26 23:37
Jest już podsumowanie, a raport jest drukowany. Wnioski niepodważalne - mord !!! Prof. Wiesław Binienda ujawnia szczegóły dalszego śledztwa smoleńsiego: https://www.tvradom.com/wiadomosci/542,gosc-telewizji-radom-profesor-wieslaw-binienda-ujawnia-szczegoly-nowego-sledztwa?fbclid=IwAR1VrwUSGPgpYrSb-2bAv-0mJ6oBNrVYhGuJljLgT82mV9Opibm12EWyqvY
AAAtomek2020.04.27 0:16
Super wiadomość! Może wreszcie pieniądze na podkomisję przeznaczy się na walkę z pandemią? A propos, kiedy PiS ogłosi stan wojny z Rosją?
Portalu Wielbiciel2020.04.27 7:44
Piotrek, Teraz nie mogą drukować, bo drukarnia zajęta kartami wyborczymi !!!Chodzą słuchy, że frekfencja ma większa niż w kraju Kim Dzong Una. Zwyciężymy !!!! Ze źródeł zbliżonych do władzy mam wiedzę, że rapotr będzie zawierał 934539,98*E524 stron, i druk jednego egzemparza zajmie 46,5 roku, stąd będzie bardzo duży problem z jego podpisaniem :(. Ale to oczywiście nie szkodzi. Pozdrawiam serdecznie reżysera tego opracowania, jego niezłomność Anthon'ego.
ak2020.04.26 22:56
Czyżby ta tragifarsa zbliżała się do końca ?
Po 11, NIE BĄDŹ OBOJĘTNY2020.04.26 23:04
Dopiero się rozkręca :)
AAAtomek2020.04.26 23:06
To zależy czy podczłonkowie wybudowali wille do końca czy też nie?
AAAtomek2020.04.26 22:40
Zapytanie nr 2496 do ministra obrony narodowej w sprawie odznaczenia pilota prezydenckiego samolotu, kpt. Grzegorza Pietruczuka, srebrnym krzyżem za zasługi dla obronności Uzasadnienie Według informacji prasowych i wywiadu, jakiego szef MON udzielił dla Radia Zet 19 września br., kpt. Grzegorz Pietruczuk został odznaczony srebrnym krzyżem za zasługi dla obronności. Wedle słów szefa MON pilot otrzymał medal za ˝przestrzeganie procedur i poczucie odpowiedzialności za bezpieczeństwo czterech prezydentów na pokładzie˝. Ministrowi chodziło o lot, jaki wykonał prezydencki TU-154 na Kaukaz 12 sierpnia br. Planowo samolot miał lądować w Azerbejdżanie w Ganji, ale prezydent RP podjął decyzję o locie do Tbilisi. Pilot odmówił zmiany kierunku lotu. Decyzja pilota doprowadziła do licznych komplikacji w wizycie czterech prezydentów w Gruzji. Przejazd drogą do Tbilisi był bardzo niebezpieczny i sprowadzał realne zagrożenie dla osób w nim uczestniczących. Według doniesień medialnych obawy pilota o stan techniczny lotniska w Tbilisi były całkowicie nieuzasadnione i można było na nim bezpiecznie wylądować. Proszę wobec tego Pana Ministra o odpowiedzi na następujące pytania: 1. Czy pilot ma prawo odmówić wykonania rozkazu zwierzchnika Sił Zbrojnych RP? 2. Czy odznaczenie pilota za de facto zaniechanie działania tak wysokim odznaczeniem państwowym jest zgodne z obowiązującymi procedurami? 3. Czy Minister, podejmując decyzję o odznaczeniu, chciał pokazać, iż będzie premiował w przyszłości przypadki niesubordynacji, tchórzostwa i odmawiania wykonywania rozkazów? 4. Czemu sprawa odznaczenia pilota została tak nagłośniona w mediach przez szefa MON? Czy był to kolejny element prowokacyjnej polityki rządu wobec prezydenta RP? 5. Czy zbadano przebieg wydarzeń w kabinie pilotów i zgodność podejmowanych przez nich decyzji z obowiązującymi procedurami? Jakie są wnioski z tej kontroli? 6. Czemu szef MON nie odznaczył innych członków załogi? 7. Jak MON zamierza reagować, jeśli w przyszłości będą powtarzać się tego typu przypadki odmawiania zmiany kierunku lotu? Z wyrazami szacunku Poseł Przemysław Gosiewski Kielce, dnia 23 września 2008 r. http://orka2.sejm.gov.pl/IZ6.nsf/main/4D0917D9
Piotr Nowak2020.04.26 23:42
Aleś się ku-rw-a napracował debilu !
AAAtomek2020.04.27 0:12
Normalnie: otwórz: google.pl wyszukaj: gruzja, kaczyński google: Grzegorz Pietruczuk, sejm sejm.pl: kopiuj, wklej Bez problemu!
AAAtomek2020.04.27 0:13
No cóż, może to jest i trudne dla debilów?
Po 11, NIE BĄDŹ OBOJĘTNY2020.04.26 22:37
Kolejna symptomatyczna rzecz jest taka: Odkrywanie tajemnicy o zamachu w Smoleńsku ( czymś co jest najważniejsze dlatego Narodu) , odbywa się w telewizji najczęściej oglądanej przez Polaków ... TV Republika. Każdy wie, że TV Republika to największa stacja TV w Polsce. TVP, czy TVN i inne Polsaty to burki są przy Republice.
Po 11, NIE BĄDŹ OBOJĘTNY2020.04.26 22:19
Chciałem coś napisać, ale chyba nie wypada kopać leżącego. Ale jedno jest wk. To, że publikację kompromitacji przesuwa się za wybory. To dowód na to jak sam PiS postrzega ten bełkot. Jedno cieszy. Antoni nie pokazuje "dowodów" na zamach, ale czepia się raportu Millera. Samo to pokazuje jasno jego sromotną porażkę. Czy ciągle są na frądlu pelikany?
oficer LWP2020.04.26 22:42
cała redakcja
ROMAN 2020.04.26 21:53
To dobrze, że istnieje taki gość jak Antoni Macierewicz. On pozbawia mnie złudzeń, co do wiarygodności PiS.
gośka2020.04.26 21:42
narzędzie zbrodni - wrak - zostało w Smoleńsku...to jak mają dokończyć śledztwo?
AAAtomek2020.04.26 21:56
Tu chodzi o to żeby gonić króliczka, a nie żeby dogonić.
Anthony Fan2020.04.26 21:24
Antoine M. - Where's the report? I need it !!!
Gabriel2020.04.26 21:04
Kiedyś mój pies zeżarł kostki z literami ze Scrabble. Przez dwa dni sensowniej srał, niż Macierewicz mówi.
Alot2020.04.26 21:04
Pod tymi wymysłami chorego umysłu podpisał się ktoś z prawdziwymi stopniami naukowymi . Obłęd tego człowieka jest widoczny gołym okiem .
Majestic2020.04.26 21:03
Dla tych którym gazeta Michnika zamąciła w głowach żadna nowa wiadomość dotycząca przyczyn feralnego zdarzenia z 10 kwietnia nie będzie istotna, oni mają wryte w łbie że Kaczyński jest be, a Tusk to cud europejski.
AAAtomek2020.04.26 21:05
Piloci podjęli złe decyzje, sami czy pod wpływem kogoś innego i doszło do tragedii, czyli katastrofy lotniczej.
Majestic2020.04.26 21:35
I co jeszcze Rosja ci podyktuje w tej sprawie, będziesz szczekał tak jak Putin nakaże. O pijanych pilotach nic nie skarzesz?
AAAtomek2020.04.26 21:50
Nie odwracaj kota ogonem: kto komu dyktuje w tej sprawie! :D
Majestic2020.04.26 22:28
Rosja pozostaje przy wersji że Polscy Piloci zawinili, ty o tym napisałeś bo w Ruską wersję wierzysz.
AAAtomek2020.04.26 22:39
Zapytanie nr 2496 do ministra obrony narodowej w sprawie odznaczenia pilota prezydenckiego samolotu, kpt. Grzegorza Pietruczuka, srebrnym krzyżem za zasługi dla obronności Uzasadnienie Według informacji prasowych i wywiadu, jakiego szef MON udzielił dla Radia Zet 19 września br., kpt. Grzegorz Pietruczuk został odznaczony srebrnym krzyżem za zasługi dla obronności. Wedle słów szefa MON pilot otrzymał medal za ˝przestrzeganie procedur i poczucie odpowiedzialności za bezpieczeństwo czterech prezydentów na pokładzie˝. Ministrowi chodziło o lot, jaki wykonał prezydencki TU-154 na Kaukaz 12 sierpnia br. Planowo samolot miał lądować w Azerbejdżanie w Ganji, ale prezydent RP podjął decyzję o locie do Tbilisi. Pilot odmówił zmiany kierunku lotu. Decyzja pilota doprowadziła do licznych komplikacji w wizycie czterech prezydentów w Gruzji. Przejazd drogą do Tbilisi był bardzo niebezpieczny i sprowadzał realne zagrożenie dla osób w nim uczestniczących. Według doniesień medialnych obawy pilota o stan techniczny lotniska w Tbilisi były całkowicie nieuzasadnione i można było na nim bezpiecznie wylądować. Proszę wobec tego Pana Ministra o odpowiedzi na następujące pytania: 1. Czy pilot ma prawo odmówić wykonania rozkazu zwierzchnika Sił Zbrojnych RP? 2. Czy odznaczenie pilota za de facto zaniechanie działania tak wysokim odznaczeniem państwowym jest zgodne z obowiązującymi procedurami? 3. Czy Minister, podejmując decyzję o odznaczeniu, chciał pokazać, iż będzie premiował w przyszłości przypadki niesubordynacji, tchórzostwa i odmawiania wykonywania rozkazów? 4. Czemu sprawa odznaczenia pilota została tak nagłośniona w mediach przez szefa MON? Czy był to kolejny element prowokacyjnej polityki rządu wobec prezydenta RP? 5. Czy zbadano przebieg wydarzeń w kabinie pilotów i zgodność podejmowanych przez nich decyzji z obowiązującymi procedurami? Jakie są wnioski z tej kontroli? 6. Czemu szef MON nie odznaczył innych członków załogi? 7. Jak MON zamierza reagować, jeśli w przyszłości będą powtarzać się tego typu przypadki odmawiania zmiany kierunku lotu? Z wyrazami szacunku Poseł Przemysław Gosiewski Kielce, dnia 23 września 2008 r. http://orka2.sejm.gov.pl/IZ6.nsf/main/4D0917D9
Majestic2020.04.26 23:19
No i...co chcesz tym wykazać?
AAAtomek2020.04.26 23:49
Może były naciski na pilota, który pod ich wpływem podjął złą decyzję? W Gruzji było o krok od tragedii.
Urszula2020.04.26 22:46
A jaka jest twoja wersja? Ale nie wydumana, ale oparta na faktach. Tylko nie pisz o wybuchających parówkach.
Majestic2020.04.26 23:25
Zastanów się, samolot posiadający mocną konstrukcję uderza w brzozę i na drobne fragmenty się rozpada, to scenariusz ruski którego Ja nie przyjmuję do wiadomości. A parówki to było doświadczenie by zaprezentować proces pękania, zbyt trudne do ogarnięcia dla ciebie doświadczenie, czy bardziej gazetka michnika to obśmiała zatem i ty się głupio cieszysz.
Urszula2020.04.27 9:50
Nawet pojedynczy ptak w locie zderzając się z samolotem może narobić niezłego cyrku. Co innego uderzyć w przedmiot przy minimalnej prędkości, a co innego przy prędkości dość dużej. Porównaj z wypadkami samochodowymi, jeśli to nie jest dla ciebie zbyt duże wymaganie. Samolot zawadził skrzydłem, skrzydło zostało urwane w rezultacie samolot przekręcił sie o 180 stopni. Widziałeś kadłub samolotu, który leżał do góry kołami? W jaki inny sposób mogło dojść do takiej pozycji samolotu? Przez wybuchy? No, nie żartuj. Posłuchaj uważnie głosów z kokpitu kilka minut przed wypadkiem. Dlaczego kilka sekund przed wypadkiem któryś z pilotów wrzasnął: k...wa mać? Bo co? Bo ktoś mu doniósł, ze zaraz będzie wybuch czy dlatego, że zrozumiał co sie stanie za kilka chwil. Na zapisie nie znajdziesz ani jednego odgłosu wybuchu. Powielasz chore urojenia Macierewicza i przyjmujesz je za pewnik. Coś jest nie tak z twoim umysłem skoro zachwycasz sie doświadczeniem z wybuchającymi parówkami. Nie mogli wymyślić choć droższą wędlinę? :D Maciar nie ma żadnych dowodów - spróbuj to trochę ogarnąć. No i pomyśl dlaczego nikt nie przesłuchał rozmów braci Kaczyńskich? Co ma Jarosław do ukrycia.
Naczelny2020.04.26 21:08
Nie szczekaj Krzysiu Matuszewski z Poddębic. W sumie to Cię nie czaję, na fejsiku udostepniasz rzczy, którego pokazują innrgo poglądy niż masz tutaj... Rozdwojenie jaźni, czy dorywcza trollerka?
Majestic2020.04.26 21:37
W główce ci się miesza. ale czego oczekiwać po osobie która raport Laska połyka.
antoni.s2020.04.26 21:11
A daj pan spokój.
adrian manowski2020.04.26 21:01
"Antoni Macierewicz podsumowuje ustalenia techniczne ws tragedii smoleńskiej" przepraszam, ale czy to jest ten oficjalny raport? 15min nagrania na yt? Czy to jest zart?
Zenon - anty PO2020.04.26 20:59
Przepraszam czy ktoś z tutaj obecnych może mi podać link do raportu który Pan Antoni zapowiadał w tym artykule - https://www.fronda.pl/a/antoni-macierewicz-na-poczatku-2020-raport-o-przyczynach-katastrofy,124961.html. Szukałem na Frondzie. Wujek Google też nie pomógł - ratujcie, błagam i proszę !!!!!
oficer LWP2020.04.26 20:15
żeby brać kasę z ubezpieczenia musi być wypadek a nie zamach, pisiorstwo wzięło kasę za wypadek i jak teraz Crazy Anthony udowodni, że to zamach to będzie trzeba ją oddać, co zrobi Naczelnik Państwa zwykły szary poseł
AAAtomek2020.04.26 20:08
Kto organizował tę tragi-wycieczkę? Sasin i Duda?
Nina2020.04.26 20:06
MAcierewicz znowu bredzi....
czekista2020.04.26 23:57
To, ze bredzi, nie jest samo w sobie tragiczne, ale on bredzi dzisiaj tak jak bredzil10, 9, 8....... i ro temu i stalo sie nudne. Juz wszystko wiemy, napiszemy i wydrukujemy to pozniej, i tak rok w rok. To jest blazen z woli prezesa i on to sam zaakceptowal.
oficer LWP2020.04.26 19:59
obłędu smoleńskiego ciąg dalszy, nic już mnie w zażydzonej bandzie paranoików nie zdziwi
AAAtomek2020.04.26 20:06
No przecież będzie wypowiedzenie wojny Rosji? Na kogo innego mogą zwalić winę?
oficer LWP2020.04.26 20:18
zaraz przyjedzie jakiś żydek z USA i postawi tych obłąkańców do pionu, nawet oni maja już dość tego cyrku
AAAtomek2020.04.26 21:03
Mam nadzieję, że wypuszczą rozmowę braci.
kajzer2020.04.26 19:57
wrzesień 2019 nie ujawnimy raportu bo jest straszny i ujawnimy go w październiku październik 2019 nie ujawnimy raportu bo jest przerażający i ujawnimy go w kwietniu 2020 10 kwietnia 2020 raportu nie ujawnimy przed świętami 25 kwietnia 2020 rapry ujawnimy później ale wam nie powiemy kiedy
AAAtomek2020.04.26 20:06
Za rok to samo powiedzą. Ale zdążą wziąć wynagrodzenie hahahahah
antoni.s2020.04.26 19:53
Wystarczy choć trochę orientować się w temacie żeby wiedzieć że w opisywanych rzekomych wybuchach chodzi o ogniska pożarów na wrakowisku a nie wybuchy podczas lotu,dziwne że nikt tego nie prostuje,przecież to idiotyzm,nawet jak na tą komisję.
Piotr Nowak2020.04.26 19:49
Czy ktoś kto oglądnął to w całości mógłby napisać krótkie streszczenie? Bo zastaniam się czy poza obietnicą dalszego robienia z pislamistów debili, winy Tuska i zapewnianiu że komisja dalej będzie szyla nas z kasy coś ciekawego Harry Macierewicz ma do powiedzenia. Uprzejmie proszę. :)
Piotr Nowak2020.04.26 23:41
Prof. Wiesław Binienda ujawnia szczegóły dalszego śledztwa smoleńsiego: https://www.tvradom.com/wiadomosci/542,gosc-telewizji-radom-profesor-wieslaw-binienda-ujawnia-szczegoly-nowego-sledztwa?fbclid=IwAR1VrwUSGPgpYrSb-2bAv-0mJ6oBNrVYhGuJljLgT82mV9Opibm12EWyqvY
fdf2020.04.26 19:46
Kiedy ten typ usłyszy zarzuty.
antoni.s2020.04.26 19:46
Ale nawet po chwili widać ja potężnym instrumentem jest umiejętne wyjmowanie słów z ogólnego kontekstu.
Izydor2020.04.26 19:41
Zapierdzielaliście na to miesięcznice, snuliście swoje chore teorie i łykaliście wszystkie bajania jak pelikany. Po dziesięciu latach od katastrofy i pięciu latach rządów macie ustalenia techniczne i schodki w stolicy postawili. Prezes na was naszczał, Putin sobie kibel we wraku urządził a wy dalej wierzycie i czekacie aż Antoni wam powie czy było siedem wybuchów czy jedenaście
TRZYNAŚCIE2020.04.26 20:57
BO JESZCZE WYBUCHOWE ZAGINIONE PANCERNE SKARPETY I PĘKAJĄCE PARÓWKI OCHRONIARZA
antoni.s2020.04.26 19:33
Po kilku zdaniach mojego imiennika zawiedziony zrezygnowałem,właściwie mogłem się spodziewać że to jeszcze nie czas na opublikowanie całego raportu,show must go on.
Brutus2020.04.26 19:32
zamordować prezydenta ,ważnych polityków i pozostać bezkarnym,, Żaden kraj na świecie nie zareagował,, któż jest taki genialny?!!! no kto .. no bo chyba nie Tusk
Urszula2020.04.26 19:20
Tyle są warte ustalenia pisdzielców. Okazuje się, że nie było żadnej Solidarności, nigdy nie było Lecha Wałęsy, komunę w Polsce nie obalał Lech Kaczyński jak twierdzi jego brat Jarosław. Komunę obalał Kornel Morawiecki ze swoją Solidarnością walczącą. Nie było Okrągłego Stołu i Porozumień Sierpniowych. https://wyborcza.pl/7,75399,25899628,ipn-i-ambasada-w-berlinie-informuja-niemcow-kto-obalil-komune.html#S.main_topic-K.C-B.1-L.2.duzy
Majestic2020.04.26 20:34
Wałesa był i jest pionkiem w rękach komunistów, motorówką przerzucony. by ci uzmysłowić czym jest OTUA w Solidarności odsyłam byś sobie przed snem poczytała o Koniu Trojańskim.
AAAtomek2020.04.26 21:20
Idąc tropem twojego myślenia, komunę obaliły komunistyczne służby specjalne? Może jakiś pomnik za to "SB" przy Grobie Nieznanego Żołnierza?
Majestic2020.04.26 22:08
Wałęsa im zapewnił bezpieczne przejście, obeszło się bez kary za przestępstwa, dobrze im się zyło na wysokich emeryturach nad którymi PO ubolewało że zabiera im PiS i daje Rodzinom Polskim 500+
AAAtomek2020.04.26 22:25
Ja mówię, o pomniku wdzięczności narodu polskiego dla SB za obalenie komuny!
Urszula2020.04.26 22:35
Muszę cię zmartwić. Byłam w Solidarności, ale tej, która miała 10 mln członków. O Kaczyńskich i Morawieckim nikt nie słyszał. Jeśli była jakaś Solidarność walcząca to był to zaledwie jakiś odprysk. Gdyby Wałęsa był pionkiem, tak jak twierdzisz komunistów, to nie doszłoby do obalenia komuny. czasem warto trochę pomyśleć. I czasem warto wyciągnąć wnioski z faktu, że tylu członków PZPR w tamtym czasie rzuciło legitymacje partyjne i wsparło Solidarność. Bo oni też widzieli szansę na zmianę sytuacji w Polsce i przede wszystkim oderwanie sie od ZSRR. Nikt Wałęsie nie udowodnił , że się złajdaczył. Wtedy potrzebny był człowiek - robociarz, który był wygadany, wyszczekany i nie bał się pokierować ludźmi. Potrzebny był człowiek z charyzmą. Byli wtedy u boku Wałęsy Gieremek, Mazowiecki i inni politycy Solidarności i to oni wsparli Wałęsę i uczynili go przywódcą strajku. Sam sobie poczytaj o koniu trojańskim, a potem poczytaj sobie o manii prześladowczej, której niewątpliwie jesteś ofiarą. Poczytaj sobie jak można walczyć z upiorami i z fałszywymi urojeniami. Koniecznie przed snem. P.S Temat był o czym innym. Nie zauważyłeś? Te twoje urojenia sprowadzają cię na manowce.
Piotr Nowak2020.04.26 19:05
Jest już podsumowanie, a raport jest drukowany. Wnioski niepodważalne - mord !!!
AAAtomek2020.04.26 19:10
Tak jest. Mord na mózgu towarzysza M.
AAAtomek2020.04.26 19:14
a
AAAtomek2020.04.26 19:14
c
AAAtomek2020.04.26 19:14
i
AVADA KEDAVRA !!!!2020.04.26 19:00
O W DUPĘ !! ANTEK TO FAKTYCZNIE HARRY POTER! IM SORRY ANTONI, IT WAS A VERY MISTAKE!
moderator2020.04.26 19:08
Opppps ! Uwaga debil na Portalu ! Proszę nie komentować ! Tego „komentarza” nie likwiduję celowo, ku przestrodze, co ludzie bez rozumu mogą tworzyć mając do dyspozycji internet i umiejętność ograniczonego pisania.
Naczelny2020.04.26 19:12
Dziadek, nudzisz strasznie, zmieć leki i wklejki.
Taka prawda2020.04.26 18:59
Coś zle nam idą te katynie gdzie nas żydzi mordowali z nkwd i potem smoleńsk jakoś nie idzie nam na wschodzie , zresztą zachód też ma nas głęboko w zupie..
AAAtomek2020.04.26 18:58
Brawo PiS: oprócz pandemii, suszy, upadku gospodarczego fundujecie nam WOJNĘ z Rosją??? To powiem wam, że większa część Polaków będzie miała waszą wojnę w zadku. Nie liczcie na mnie w tej wojnie, ani na nikogo z mojej rodziny.
Piotr Nowak2020.04.26 19:07
No to wy-pie-rd-al-aj !
AAAtomek2020.04.26 19:10
Poczekam, aż zdechniesz na tej wojnie.
Piotr Nowak2020.04.26 19:18
Nie czekaj, tylko wy-pie-rda-laj zajobie !
AAAtomek2020.04.26 19:24
Poczekam aż twoja partia wypowie wojnę Rosji. To będzie bardzoooo zabawne.
Michał Jan2020.04.26 20:39
Jeżeli Polska wypowie wojnę Rosji, to NATO nie będzie zobowiązane przyjść jej z pomocą, podobnie USA i raczej skorzysta. Czyli rząd uważa, że można sobie poradzić z Rosją bez Amerykanów i NATO. To w takim razie, po diabła te wszystkie umizgi do Trumpa i odwoływanie ustawy o ochronie dobrego imienia Polski w siedzibie Mosadu? Dlaczego nie wybudowaliśmy terminalu pod Łodzią dla przeładunków transportu z Chin?
J.P2020.04.26 22:33
Umizgi są po to by zyskać względy sojusznika ( umizgów on ci ma setki od innych) a sam sujusznik to tak ogólne pojęcie jak wtedy co sojusznicy Anglicy zrzucali nam berety na Warszawę a Rosjanie stali po drugiej stronie rzeki i liczyli na to by berety nie zabiły śmiechem któregoś z Niemców.
Dam2020.04.27 6:53
Jak wiernym sojusznikiem jest Trump pokazał przykład Kurdów. Jeżeli ktoś wierzy, że przyjdzie nam z pomocą, mogę go określić jedynie mianem Pożytecznego Idioty Sowietów.
turkuć podjadek2020.04.26 19:57
atomku , POpier...ony volkSSdojczu
AAAtomek2020.04.26 20:04
Słyszałeś, idziesz na wojnę. Twoja partia cie wzywa.
anonim2020.04.26 22:55
Przypominam Ci ,ze w naszym godle jest dumny ORZEŁ, a nie skundlony, potulny piesek !!! Wiedzieli to dobrze nasi przodkowie dlatego dziś istnieje POLSKA , kraj dumnych Polaków, a nie ruskich i niemieckich kundli !!! Kim Ty jesteś , do której grupy się zaliczasz? Zadaj sobie to pytanie i nie skomlij tu więcej !!!
AAAtomek2020.04.26 23:02
W naszym godle jest dumny i INTELIGENTNY orzeł, a nie jakaś parodia głupiego orła, którym sobie gęby wycieracie!
anonim2020.04.27 0:59
to co tu jeszcze robisz trollu
AAAtomek2020.04.27 9:37
Walczę o Polskę przed takimi jak wy.
Elektor2020.04.26 18:53
Inteligentny gość. Znalazł sobie dobrze płatne zajęcie na całe lata!
Piotr Nowak2020.04.26 19:06
Jeszcze jeden zajob ! temu już całkiem odbiło. Totalna degeneracja myślenia, albo totalne beztalęcie ! Po prostu obłąkany cham ! Śmiejmy się z nich, bo oni tego nie znoszą !!!
Piotr Nowak2020.04.26 18:53
Polacy, 10 kwietnia 2010 przeżyliśmy tragedię narodową jako wspólnota ! Po 10 latach niewyjaśnionej dotąd katastrofy smoleńskiej, musimy sobie uświadomić, że ci, którzy jeszcze dzisiaj drwią z tej tragedii nie należą do naszej – Polaków – wspólnoty ! Skala zbydlęcenia tego motłochu jest niewyobrażalna, nie dająca nam żadnej szansy do pojednania z nimi. Obecnie wiemy już na pewno, że to nie była pancerna brzoza wymyślona przez Anodinę, a potem powielana przez Millera i Laska, nie to, że samolot leciał za nisko i za szybko – jak twierdz Joński, ale zamach przeprowadzony przez obie strony: polską i rosyjską ! Na ostatnio publikowanym w internecie zdjęciu Tu-154 widać wyraźnie wybuch w lewym skrzydle. Takiego dowodu nie da się już obalić. Wiemy, że ten samolot „remontowały” dwie firmy – Polit-Elektronik i MAW Telecom, i był „sprawdzany” przez ekipę ściągniętą z zakładu w rosyjskiej Samarze. Tam rozbudowano salonkę i prawdopodobnie naszpikowano samolot ładunkami wybuchowymi odpalanymi zdalnie. Wiemy też z niezależnych laboratoriuw europejskich, że w analizowanych próbkach aż dymi się od trotylu. Po świętach A. Macierewicz opublikuje najnowszy raport z prac podkomisji. Czykamy na ujawnienie sprawców ! I na koniec: Polacy, budujmy wspólnotę bez tych ludzi, bo to nie są nasi ziomkowie lecz obcy, którzy życzą Polsce i Polakom jak najgorzej !!! https://www.youtube.com/watch?v=Zc_uGHu8Yeg&feature=share&fbclid=IwAR2_KIM42da6IPUc1_6w0FCDfGTGWKQqtMoUt4mlLGXMn0f0OQjWnszJNQM
moderator2020.04.26 18:50
Internetowe portale – to miejsca gdzie większość głu-pców „komentuje” notki lub artykuły różnych , na ogół mądrych autorów. Jedną grupą tych komentatorskich zaj-obów to skrajni lewaccy debile lub bezrozumne świry, bluzgający jedem, nienawiścią i wulgaryzmami ! Ci są nieuleczalnymi osobnikami. Zaliczam do nich, m.in. Piotr Nowak, Leszek, katolik, Urszula, Marek, Pisbusters, Marcin.., BOGAnieMA, Katolicka Kretynizacja Polski ... Drugą grupę stanowią osoby, którym głównie TVN wyprał mózgi do tego stopnia, że oni zło mylą z dobrem, prawdę z kłamstwem i fakty z propagandą. Ich myślenie jest ograniczone, a uważają, że to właśnie oni mają rację, ba, są nawet dumni ze swoich komentatorskich wymiocin. Członkowie tej grupy są wprawdzie uleczalni, ale jeśli poddają się terapii psychiatrycznej, to będzie ona trwała długo. Natomiast czytam komentarze tych o prawicowych pogłądach i stwierdzam, że są merytoryczne, logiczne, poparte faktami i prawdą. I do tych właśnie ludzi kieruję apel ! Nie czytajcie „komentarzy” osób z wymienionych powyżej grup, a jeśli już przeczytacie – to ignorujcie te wymioty i nie komentujcie, bo naprawdę nie warto zaśmiecać sobie głowy taką „twórczością” !!!
Piotr Nowak2020.04.26 18:52
Wyluzuj się misiu bo ci żyłka pęknie. :"
judaistyczna kretynizacja swiata2020.04.26 18:57
PEJSIE SZKODA ŻE TWEJ LOCHATEM MATKI NIE UBILI RYTUALNIE WEZ JUŻ TU NIE SMĘĆ TYLKO SPIER,, DO IZRAELKA WYDOIĆ KOZY
AAAtomek2020.04.26 18:59
Nie wpisałeś mnie na swoją listę, więc jestem zły na ciebie.
jle_ffm2020.04.27 11:27
Czy Ty napradę jesteś moderatorem, czy tyko sobie taki nick wpisałeś? Bo jeśli nim jesteś, to naprawdę wspólczuję i jednocześnie jestem przerażony poziomem Twojego wpisu i tego portalu. Pomieszanie sakrum z profanum - z jednej strony 'święte' artykuły a z drugiej bezmyślne wychwalanie rządzących i plucie na opozycję i inaczej myślących. Gdzie tu jakieś normy i zachowany obiektywizm, już nie wspominając o wartościach chrześcijańskich? Jak można być tak jednostronnie ślepym i głuchym na o co się dzieje wokól i co wyrabia Kaczyński oraz partia rządząca?To łamanie zasad demokracji, manipulowanie opinią (miesięcznice, Macierewicz i jego pseudo-komisja) oraz naginanie prawa oraz łamanie zasad Konstytucji na którą się przysięgało do własnych patyjnych celów. I ta wszechobecna PYCHA, poczucie że tylko MY jesteśmy dobrzy/wybrani i niepokalani. Dzisiejsza opozycja nie jest święta i poprzednie ich rządy wcale nie były być może takie super ale...trzeba mieć jakąś miarę w ocenie i jednych i drugich. A tak to tylko jest szczucie jednych na drugich i dzielenie ludzi które jest diabelską sprawką (lac. 'diabolos' , czyli dzielić)
Agnieszka Dz. 2020.04.26 18:43
Teraz zauważyłam,Macierewicz ma bliznę na czole. To Harry Potter! Wszyscy myślą, że jest szurnięty, a on jest czarodziejem! Przepraszać go teraz!
Naczelny2020.04.26 18:48
A moze będzie miał znamię jak Gorbaczow?
Agnieszka Dz. 2020.04.26 18:50
Nie, jak możesz, od razu widać że jesteś lewakiem i czerskim baranem.Wysil trochę wzrok i zobacz, że to błyskawica! Jest czarodziejem i kropka!
Majestic2020.04.26 20:20
Już za chwilę sama będziesz miała tyle latek na karczku że na czułku porobią się liczne wgłębienia, a na klatce będą ci ewidentnie zwisały, ble.
Naczelny2020.04.26 20:34
Won Matuszewski, poddębicki lamusie.. Pozdrów Martusię, elo.
Majestic2020.04.26 20:39
zasłaniasz chudą klatą Agnieszkę Dz. to śmieszne z twojej strony, idź swoją drogą i nie zaprzątaj sobie małej główki Agnieszką tą ulicznicą.
kapral2020.04.27 0:38
Zrób to co Judasz.
kapral2020.04.27 0:40
To oczywiście do milusińskiej "Agnieszki Dz.".
Piotr Nowak2020.04.26 18:49
Ja pierdut! Faktycznie! Nie zauważyłem i teraz mi głupio. Przepraszam. :(
Majestic2020.04.26 20:21
Głupota tak powinni dać ci na imię.
Piotr Nowak2020.04.26 20:48
Morda kundlu bo jak się rozpiszę do tej twojej grubej lochy to sie cieciu nogami nakryjesz. :) Serdecznie pozdrawiam. Matuszewski. Ty cwelu.:)
Majestic2020.04.26 21:33
Z smiechu jedynie mogę pęknąć, te twoje groźby okraszone puszczaniem przez ciebie gazów brzmią straszliwie :) Agnieszka Dz. nie ma z ciebie żadnego pożytku, bronisz jej dobrego imienia bardzo nieudolnie. PS. Agnieszka Dz. dobre imię stracił pod latarnią tego nie przywróci.
Saki Faki2020.04.27 17:03
Myślisz Agnes to p ederasta?
Piotr Nowak2020.04.26 20:55
Przyjęła mnie do znajomych. :) No cwelu... Skoro jesteśmy już prawie rodziną,to muszę jej trochę o tobie poopowiadać. :) Cieszysz się?
Piotr Nowak2020.04.26 20:59
Pewnie nie wie za wiele... Bo chyba że przedstawiles sie: "Część jestem cwel Krzyś. Psychopata stalker kobiet." Ale wątpię żebyś byl na tyle szczery
Majestic2020.04.26 22:25
Kobietę atakujesz menelu swoimi wymysłami, ma cię zamknąc za nękanie, wchodzisz w gumowcach na progi na których nie jesteś mile widziany, zlecisz szybko i zaplacisz słono.
AAAtomek2020.04.26 19:06
Bzdura, raport powstał pod wpływem uszkodzonego upadkiem mózgu!
Agnieszka Dz. 2020.04.26 19:07
To są zwykłe mugolskie plotki. Ale teraz podam Ci argument nie do obalenia. On nie ma mózgu!
AAAtomek2020.04.26 19:11
W tym momencie poddaję się.
Majestic2020.04.26 20:25
Twój ptasi móżdżek się chowa wobec sprawności głowy pana Antoniego. I daruj sobie te prymitywne wycieczki bo to świadczy tylko o tobie.
J.P2020.04.26 20:35
Pan Antoni póki co przez te lata swojej kabaretowej komisji udowodnił, że jest jedynie podtrzymywaczem elektoratu w nadziei,że to był zamach co przekłada się dzięki temu na wyniki wyborów. A PiS opłaca go chętnie z moich podatków chociaż i sam naczelnik nie wierzy w żaden zamach, za to wierzy, że Antoni jest taką kura znosząca złota jaja w postaci słupków poparcia. Szkoda tylko,że wszyscy za to płacimy grube miliony.
Majestic2020.04.26 21:59
To wnioski żywce wyciągnięte z gazetki Michnika nie czujesz że to trąci, nos masz ale zanikły zmysł powonienia bo byś wyczuł że gazeta Michnika jest czesto przez Ruska używana, do wiadomego celu, fuj.
J.P2020.04.26 22:17
Nie przekonują mnie ustalenia komisji Macierewicza ponieważ to nie są dowody, to są domniemania, nawet nie są to poszlaki. Czy widzisz to? To nie ma żadnej wartości dowodowej. Spójrz na to obiektywnie.
Piotr Nowak2020.04.26 19:10
Tak potwierdzam, upadkiem mózgu Millera, Anodiny i Laska !
AAAtomek2020.04.26 19:13
Misiu, mówimy o raporcie specjalnej podkomisji troski. Czytajcie ze zrozumieniem towarzyszu.
Majestic2020.04.26 20:16
Nie zabieraj głosu w sprawach o których wiesz tyle ile Lasek o lataniu, czyli gwoli ścisłości bardzo mało. Uważaj bo ktoś kiedyś za twoje bzdury różdżką cię potraktuje i będziesz miała przez chwile ślad na czterech.
J.P2020.04.26 20:25
Lasek czy Macierewicz? Kto ma większe doświadczeniu w badaniu przyczyn i kto w ogóle w temacie katastrof może podejmować dyskusję za sprawą wykształcenia chociażby?
Majestic2020.04.26 20:31
Lasek dobre sobie, ekspert lotnictwa dla ubogich w rozum. Lasek był zdany na Ruskich, on nie miał przed oczyma oryginalnych materiałów, podsuwali mu pod nos gotowe ustalenia a on wziął i powiela że piloci zawinili, ba w kokpicie pili. Na usługach Ruskich i taki ktoś budzi w Nas Polakach obrzydzenie, na słowo Lasek wszystko co najgorsze przychodzi do głowy i to wynik jego zachowania podczas śledztwa.
J.P2020.04.26 20:42
Skąd ta pewność, że nie miał oryginalnych materiałów? Przecież nawet rozmowy w kokpicie wiele wyjaśniają. Jasnym jest, że przyczyny leżą po obu stronach. Ale jeśli chcesz wierzyć w profesjonalizm naszych pilotów którzy mając świadomość, że nie schodzi się do pewnego pułapu bez widocznosci, a i tak schodzą to nie jesteś obiektywny. ...po prostu nienawidzisz Laska.
Majestic2020.04.26 20:47
Akurat Ruscy mają pożytek z Laska roznosi w Kraju bzdury że to Polscy Piloci zeszli za nisko bo nie słuchali komunikatu z urządzenia. Tylko dlaczego Lasek ci nie powie w oczy że komunikat z TAWS był wynikiem nieumieszczenia danych o lotnisku wojskowym, co jest powszechne u Ruskich. Nienawidzę Laska bo kłamie w żywe oczy, idzie z Ruskimi pod rękę i głosi fałszywe opowiesci o zwykłym wypadku.
J.P2020.04.26 20:59
Nie roznosi, że to Polacy są wyłącznie odpowiedzialni, jest też przecież o lotnisku i ich pracownikach. Piloci wiedzieli na jakie lotnisko lecieli, a jeśli jest prawdą to co piszesz o nieświadomości pilotów to dochodzi w tym momencie do precedensu.
Majestic2020.04.26 22:03
Piloci byli przygotowani, ale, no właśnie do obecnej chwili nie ma wskazania kto dokonał zagłady, choć twarze Putina i Tuska mówią sporo.
J.P2020.04.26 22:25
Jeśli jedna klatka filmu utrwalająca grymas twarzy jest dla ciebie dowodem.. to albo jesteś nie poważny albo wierzący w moc jednego zdjęcia. Zadaj sobie trud i wyklucz tego typu dowody w dochodzeniu. Bo żadna szkoła detektywów nie dopuściła by cię nawet do testów psychologicznych.
Majestic2020.04.26 23:15
Rozwiń myśl... dowodem na co, jesteś na dobrym tropie tylko niepotrzebnie odrzucasz zdjęcie z którego wynika kto zyskał.
diki2020.04.27 8:09
po co J.P. prowadzisz jałowe dyskusje... problem jest taki że problem przesądzają liczne ślady materiałowe... raz ..rozrzut szczątków na wrakowisku mówi o wybuchu, a dwa , leżąca prostopadle brzoza do kierunku ewentualnego uderzenia i nie zdmuchnięta buda Bodina co bu nad nią miały przejeść trzy silniki ledwie 2,5 metra wyżej (na pełnym ciągu, w pochyleniu 15 stopni w dół ) też temu przeczy aby samolot leciał na 5 metrach w tej okolicy i niby walną w brzozę...nie ma ani grama dowodu , a skoro faktycznie urwane skrzydło leży około 50-60 m za brzoza ..to oznacza że se odpadło w samolocie po ruskim remoncie czyli na ruskiej gwarancji ... jakie są ruskie gwarancie to wiadomo... jak widać tak więc J.P i inne ruskie trole za 30 rubli ... szkoda się wysilać ...widać co widać .. a 4 ruskiej zasady Dynamiki Nevtona nie stworzysz... raport Milera & Anodiny złamał wszystkie trzy zasada Dynamiki Nevtona... ale ty nawet nie wiesz co to jest...
J.P2020.04.27 11:04
Dziękuję za nazwanie mnie trolem. Dyskusje uważam za zamknięta a twoje argumenty w sprawie katastrofy byle fizyk jest w stanie uznać jedynie za dywagacje z danymi dopasowanymi specjalnie do teorii.
Albert2020.04.27 11:45
Podsumowując. 1. Nie masz pojęcia o tym, jak wygląda samolot po wybuchu na pokładzie. Wskaż JEDNO zdjęcie udowadniające wybuch. 2. Nie masz pojęcia o wytrzymałości materiałów i podstawowych zasadach dynamiki Newtona. 3. Nie masz zielonego pojęcia o zasadzie działania silników turbowentylatorowych. Silniki na pełnym ciągu... dobry żart, naprawdę. Czyli nie masz pojęcia kompletnie o niczym, ale jak typowy katoćwok masz mnóstwo na ten temat do powiedzenia. Klasyka.
Naczelny2020.04.26 20:37
Mamy wysłać Martusi dowody jakim jestes psychopatą Krzysiou dresiarzu z Poddębic?
Majestic2020.04.26 20:42
Odważysz się, nie pluj tutaj bo raz na zawszę zamknę ci tą odrażającą czerwoną gębę,
Piotr Nowak2020.04.26 20:45
Ja też się odważę. Matuszewski ty cwelu
Majestic2020.04.26 21:29
W twarz tego nie powiesz tylko w internecie, odwaga, masz więcej takich kawałków, pilnuj lepiej Agnieszki bo się nadal puszcza :D
antoni.s2020.04.26 20:45
To nie żadna blizna tylko tajne znamię iluminatów,mają je wszyscy członkowie podkomisji,tylko w różnych miejscach,sprawa jest poważniejsza niż sądzicie,tu pomóc może tylko profesor uniwersytetu harvarda robert langdon,bohater z aniołów i demonów
Agnieszka Dz. 2020.04.26 20:48
Podważasz kompetencje profesora z Hogwartu, Albusa Dumbledora?
antoni.s2020.04.26 20:53
Uśmiałem się,jesteś wielka,załatwmy ich śmiechem,dobrej nocy.
Agnieszka Dz. 2020.04.26 20:55
Dobranoc :)
Saki Faki2020.04.27 0:42
Ty id io to.
Izydor2020.04.26 21:35
Tusk to Voldemort i wszystko jasne.
Kk2020.04.26 23:36
To znamię bestii, Macierewicz jest pierwszym oznaczonym
Kuszelas2020.04.27 0:37
Przeczytałem na końcu komentarz wszystkich komentarzy, i wszystko jasne!
Zeus2020.04.27 2:45
Antek padł ofiarą broni elektromagnetycznej. https://www.youtube.com/watch?v=xtkwi_ewlzk
anonim2020.04.27 7:58
Agnieszka Dz pod mur i pistolet do łba
Micek2020.04.27 8:01
Szkoda, że jedyne, co potrafi wyczarować to bomby w samolocie
diki2020.04.27 8:12
po co Agniesiu Dz. prowadzisz jałowe dyskusje... i nie wypowiadasz się o meritum tylko kogoś atakujesz at.person ? to już jest nudne i tylko świadczy że jesteś co najwyżej ruskim trolem za 30 rubli... problem jest taki że problem przesądzają liczne ślady materiałowe... raz ..rozrzut szczątków na wrakowisku mówi o wybuchu, a dwa , leżąca prostopadle brzoza do kierunku ewentualnego uderzenia i nie zdmuchnięta buda Bodina co by nad nią miały przejeść trzy silniki ledwie 2,5 metra wyżej (na pełnym ciągu, w pochyleniu 15 stopni w dół ) też temu przeczy aby samolot leciał na 5 metrach w tej okolicy i niby walną w brzozę...nie ma ani grama dowodu , a skoro faktycznie urwane skrzydło leży około 50-60 m za brzoza ..to oznacza że se odpadło w samolocie po ruskim remoncie czyli na ruskiej gwarancji ... jakie są ruskie gwarancie to wiadomo... jak widać tak więc Agniesiu Dz. i inne ruskie trole za 30 rubli ... szkoda się wysilać ...widać co widać .. a 4 ruskiej zasady Dynamiki Nevtona nie stworzysz... raport Milera & Anodiny złamał wszystkie trzy zasada Dynamiki Nevtona... ale ty nawet nie wiesz co to jest... a mi takim matołom jak ty nawet nie chce się tego tłumaczyć
Japa2020.04.27 10:07
Pani "Agnieszko " Kochana,jak by powiedzial Wasz poseł pan Szczerba ,Pani to zawsze tak jakoś tajemniczo pisze . Zbyt dużo pozostawia nam Pani problemów do samorozwiania . cz yli wierzy Pani w naszą madrość .Nie mogę jednak zrozumieć dlaczego rowenolegle do komplementów robi Pani wzorem innych ,,uczonych" z nas kompletnych . idiotów.. Uzasadnienie ,przykład .: "Macierewicz czarodziej." Niby dlaczego ?Bo ogłosił częściowo powody katastrofy smoleńskiej? Jakim trzeba być złośliwcem aby udawać niewiedzę ,że te sprawy wyjaśnia grono ludzi z poza Moskwy.A Macierewicz je tylko upublicznia Noooo .Chyba ,że pani A,D. to ruskaja krasawica "No i sprawa niby nie na temat . Nie przyszło Pani do tej ładnej na zdjciu głowki ,że takie pisanie to tańczenie kozaka na grobach ofiar Smoleńska ?.
Agnieszka Dz. 2020.04.27 10:16
Józek Piotrowski, odpuść sobie. Szkoda że dalej, nałogowo udajesz kogoś innego i jeszcze myślisz, że jesteś nie do rozpoznania.
diki2020.04.27 11:19
to niech Agnieszka sobie odpuści (czy daruje).... skoro nie umie czytać ze zrozumieniem .... Antoni przekazuje wyniki badań ... jednej z najlepszych firm na świecie podpowiem że nawet nawet dla prostego mechanika są wstępnie poprawne a były Raport Milera łamie wszystkie trzy zasady dynamiki Nevtona... po prostu matolstwo dla matołów... i niech się Agnieszka zastanowi czy warto "robić" za Burdenke ... Chcesz zostać następnym ruskim dziwadłem ? wolna wola...
Japa 2020.04.27 20:13
Ze zrozumieniem to trzeba chcieć czytać , a nasza ,,krasawica " czyta i pisze jak soczek buraczany poleci.. Za Burdenkę to Ona dawno tyra .Dobrze,że nie za Burdelkę. .
Japa 2020.04.27 22:42
No dobra . Pani się przyzna co dla Pani ważniejsze Ważne kto pisze ?Czy ważne co pisze No bo tak .Jeśli dla Pani ważne kto pisze to chyba nie Burak Pani Szefem. A ta Pani tfurczoś, ma raczej wartość literacką a nie merytoryczna .Ocenę tej literackiej wartości pozostawiam innym..
Marian2020.04.27 13:24
Agentka wywiadu,dziennikarka?Nieznana blizej nikomu Agnieszka Dz. analizując satelitarne zdjęcia czoła byłego szefa MON waznego,frontowego państwa NATO, odkryła ze to nie Macierewicz tylko czarodziej Harry Potter.Tak wyglądają dzis czołówki największych gazet Europejskich i USA.Jak na razie Pentagon i KG NATO jeszcze sie w tej sprawie nie wypowiedziały ale zanosi sie na wielki skandal.Inormacje o tym ze ministrem obrony byl czarodziej potwierdził szef Oddziału II SG PO gen."Piotruś".Ale miałaś wczoraj odlot,gratuluję.
marian2020.04.27 20:01
nieprawdopodobnie dowcipne,"szurnięty',to cały zakres pani leksyki?
anonim2020.04.27 21:49
Zamknij się dziko qqqrwo szmato bo rana nie dozyjesz