Organizacja „Geje i lesbijki przeciwko zniesławieniu” ( GLAAD) wyliczyła, że 37 proc. czasu antenowego w sezonie 2009-2010 telewizja ABC Family poświęciła gejom. Więcej czasu homo-aktywistom na propagowanie różnych dewiacji oddała z zeszłym sezonie tylko stacja MTV, której  najlepszym programem ,według gejów,  jest "True Life: I'm Changing My Sex." Progam poświęcony jest zmianie płci przez nastolatków.

Zarówno MTV, jak i ABC FAmily ogląda dużo nastolatków. Ta druga stacja od dwóch lat reklamuje się hasłem: „ABC Family: Nowy rodzaj telewizji dla rodziny”. Teraz przeglądając ramówkę niektórzy komentatorzy proponują zmianę hasła na: „ Nowy rodzaj telewizji dla gejów”.

- Środowiska LGTB są coraz lepiej pokazywane w telewizji. Publiczność jest coraz lepiej informowana o społeczności gejów, lesbijek, biseksualistów i transseksualistów - cieszą się homo-ideolodzy w raporcie GLAAD. Opracowanie pokazuje siłę oddziaływania telewizji na kwestie światopoglądowe. Wynika z niego, że 19 proc. społeczeństwa zmieniło swoje nastawienie wobec środowisk LGBT na lepsze. Aż 34 proc. osób, które zmieniło nastawienie do środowisk homoseksualnych przyznało, że stało się to dzięki programom telewizyjnym.

Ł.A/ LifeSiteNews.com

/

Podobał Ci się artykuł? Wesprzyj Frondę »