Jak podaje "Polityka w sieci", Prawo i Sprawiedliwość rozpoczęło niespotykaną do tej pory w historii polskiego internetu kampanię promocyjną w Internecie, a akcja promocyjna jest targetowana do użytkowników powiatów.
- "Do tej pory żadna partia od 2014 nie przeprowadziła tak szerokiego i skomplikowanego procesu fragmentaryzacji polskiej sieci pod cele wyborcze" – czytamy na profilu "Polityka w sieci" na Twitterze.
Prawo i Sprawiedliwość – czytamy - emituje około 300 reklam w sieci Google i Youtube.
- "Każdy powiat uzyskuje inny przekaz specyficzny do regionu. Wszystkie materiały wideo zbudowane pod specyfikę regionu (być może wspomagane AI), Miliony odbiorców lokalnych portali, ale też odbiorcy treści lokalnych często pierwszy raz zobaczy materiały PiS w sieci" – podaje dalej „Polityka w sieci”.
Szczególnie popularny okazała się klip "TUSK=BEZROBOCIE". W zaledwie cztery dni od opublikowania go 1. września tylko do poniedziałku 4 września uzyskał on już ponad 6.1 mln wyświetleń.
Aktualnie to @pisorgpl rządzi na YouTube. Liczba odsłon filmów wrzuconych na ten kanał przez ugrupowania polityczne (czołówkę) od 1 sierpnia do dziś to:@pisorgpl 🔥 17,5 mln wyświetleń@KONFEDERACJA_ 4 mln wyświetleń@Platforma_org 700 tys. wyświetleń@__Lewica 117 tys.… pic.twitter.com/UYNja3JRVc
— Marcin Szczupak (@marcinszczupak) September 2, 2023
Od kilku dni @pisorgpl rozpoczęła niespotykana do tej pory w historii polskiego internetu kampanie promocyjna ze szczegółowym targetowania użytkowników powiatów. Do tej pory żadna partia od 2014 nie przeprowadziła tak szerokiego i skomplikowanego procesu fragmentaryzacji polskiej… pic.twitter.com/WEPWDyzyeD
— Polityka w sieci (@Polityka_wSieci) September 4, 2023