Tylko u nas

TYLKO U NAS. Jerzy Targalski o wydarzeniach w Waszyngtonie: Klasyczna operacja typu bolszewickiego

"Oczywiście, tłum był wściekły na demokratów, ale trzeba było podesłać prowokatorów, którzy by rozpoczęli atak." - mówi w rozmowie z Tomaszem Pollerem dla portalu Fronda.pl dr Jerzy Targalski, znawca polityki amerykańskiej. - "To wszystko odbyło się zgodnie z klasycznym wzorcem, jaki był wielokrotnie stosowany przez komunistów, wcześniej głównie przez rosyjskich, a tym razem zastosowany został przez amerykańskich."

4 min czytania
Fot. screenshot - YouTube (Telewizja Republika)
Fot. screenshot - YouTube (Telewizja Republika)

"Oczywiście, tłum był wściekły na demokratów, ale trzeba było podesłać prowokatorów, którzy by rozpoczęli atak." - mówi w rozmowie z Tomaszem Pollerem dla portalu Fronda.pl dr Jerzy Targalski, znawca polityki amerykańskiej. - "To wszystko odbyło się zgodnie z klasycznym wzorcem, jaki był wielokrotnie stosowany przez komunistów, wcześniej głównie przez rosyjskich, a tym razem zastosowany został przez amerykańskich."

 

W sprawie ostatnich wydarzeń, do jakich doszło na terenie Kapitolu, pojawia się wiele pytań.  Brak należytej ochrony gmachów publicznych przez policję w obliczu spodziewanych burzliwych manifestacji a także dziwna czasowa zbieżność rozruchów w Waszyngtonie z procedurami zatwierdzania rezultatów wyborów rodzą podejrzenia o zakulisowe sterowanie wydarzeniami i sprowokowanie określonych zachowań. O opinię poprosiliśmy dra Jerzego Targalskiego, politologa, historyka i publicystę, znawcę realiów polityki amerykańskiej.

"Oczywiście. Jest to przykład bardzo sprawnie zorganizowanej prowokacji." - mówi bez ogródek nasz rozmówca, równocześnie jednak nie zostawiając suchej nitki na osobie Donalda Trumpa, który wg politologa nie uwzględnił możliwego, niekorzystnego dla siebie scenariusza rozwoju wypadków:

"Moim zdaniem Trump miał plan, że pod naciskiem tego wielkiego wiecu jego zwolenników Izba Reprezentantów i Senat będą głosowały za odrzuceniem głosów elektorskich tych kilku stanów, gdzie doszło do masowych fałszerstw, ale nie pomyślał. Jak zwykle, nie pomyślał. Tu dało znać o sobie jego wielkie ego. Nie przygotował się. Tak samo, jak nie przygotował się do wyborów, chociaż wiedział że wybory korespondencyjne są robione po to, żeby je sfałszować. No i w związku z tym ta prowokacja się udała."

Rozmówca portalu Fronda.pl zwraca także uwage na czasową zbieżność rozpoczęcia rozruchów z procedurą zatwierdzania kontrowersyjnych głosów, co do których wysuwano poważne zarzuty fałszerstwa.

"Proszę zauważyć, że ta prowokacja zaczęła się w momencie, kiedy senatorowie republikaścy złożyli wniosek o odrzucienie głosów elektorskich z Arizony, czyli tego pierwszego stanu na liście alfabetycznej, który był negowany." - przybliża realia sprawy Targalski, zwracając uwagę na niuanse i kontrowersje prawne całej sprawy. Istotny problem pojawił się, gdy wceprezydent Mike Pence stwierdził, że konstytucja nie pozwala na odrzucenie głosów elektorskich:

"Jedni twierdzą że Pence mógł jako wiceprezydent i przewodniczący tego zgromadzenia odrzucić kwestionowane głosy elektorskie, to znaczy te głosy, które zostały wysłane do Waszyngtonu w wyniku fałszerstw wyborczych. A inni twierdzą, że nie. W tej sprawie miał wypowiedzieć się sąd. Biden uniknął tutaj zajmowania jasnego stanowiska i stwierdził, że to musi przegłosować jedna i druga izba. No więc wiadomo było, że te izby przegłosują na rzecz Demokratów, bo Demokraci mają większość w Izbie Reprezentantów a w Senacie mają 50 procent. I znowu Pence musiałby się wypowiedzieć, a on nie chciał się wypowiedział, bo nie chciał się narazić."

Dr Targalski zwraca uwagę na strategię czarnego PR-u przeciw Donaldowi Trumpowi, jaki kreowany jest przez meinstream w ramach narracji na temat ostatnich zamieszek:

"Ale prowokacja była potrzebna nie tylko do tego, by już wszyscy bali się głosować przeciwko zatwierdzeniu fałszywych głosów. Była też potrzebna do tego żeby teraz  przedstawić Trumpa jako przywódcę sił antydemokratycznych i faszystowskich. Natomiast fałszerze będą odtąd mogli występować jako obrońcy demokracji. Czyli - klasyczna operacja typu bolszewickiego."

W cieniu tego propagandowego przekazu ma miejsce ugruntowywanie władzy przez popleczników Bidena.

Gdy zaczęły się te rozruchy, to oczywiście już wszyscy w Kongresie wiedzieli, że Demokraci są górą. I zaczęły się dymisje." - dodaje nasz rozmówca, zwracając uwagę na typowy mechanizm opuszczania tonącego okrętu przez wielu zwolenników Trumpa ale także na obawy przez możliwymi represjami ze strony Demokratów.

"Prowokacja jest absolutnie pewna" - twierdzi Targalski, argumentując, że choć spodziewano się masowych manifestacji w Waszyngtonie, nie zabezpieczono należycie budynków najwyższych władz, co umożliwiło łatwe skierowanie sprowokowanych uczestników protestów do ataku na siedzibę parlamentu.

"Kapitol został tak naprawdę bez ochrony, tam było stu dziesięciu nieubrojonych policjantów, którzy nie mogli powstrzymać tłumu prowadzonego przez prowokatorów. Oczywiście, tłum był wściekły na demokratów, ale trzeba było podesłać prowokatorów, którzy by rozpoczęli atak. To wszystko odbyło się zgodnie z klasycznym wzorcem, jaki był wielokrotnie stosowany przez komunistów, wcześniej głównie przez rosyjskich, a tym razem zastosowany został przez amerykańskich." - podsumowuje politolog.

Z Jerzym Targalskim rozmawiał Tomasz Poller

Komentarze

179 komentarzy

Dodawanie komentarzy wymaga zalogowania.

Artur 09.01.2021, 19:46

Srali muchy będzie wiosna,Będzie trawa lepiej rosła.Za stodołą w starym kuble ciupciały się dwa wróble,A nad nimi Wrona Krauze, Nie ciupciajcie się smarkacze,Bo ja Wrona doświadczona przez gawrona ciupciolona.

przemyśl-7 09.01.2021, 14:08

W USA bolszewicka prowokacja...Świat zmierza ku zagładzie,bo USA to nie Rosja,duch wolności w narodzie nie zginął ,a kazdy giwere pod łózkiem trzymo...

Arek 09.01.2021, 00:26

A wiesz może skąd jest to określenie: lewica albo prawica? Czy tylko prawe postępowanie, lewą nogą z łóżka wstałem? Lewica nie znaczy, że coś jest lewe, a prawica, że prawe. Na tym was rozjechał Kaczyński, że nie skumaliście o co chodzi, bo niedouczone jesteście kmioty. Zwykłe wieśniaki grzebiące w gównie, które tylko kumają, że po lewo i po prawo. Głupie barany wydymane przez ludzi, którzy dymali waszych dziadków i podymają was. Teraz szybko wpiszcie w googla co to lewica, prawica i naraz będziecie mieć 3 procent wiedzy. Ale i tak wrócicie do wideł i gnoju. Bo czy lewo czy prawo – trzeba mieć mózg.

Olej 08.01.2021, 23:49

To co dzieje się w USA będzie miało wpływ na losy świata. Trump przegrał i będą go chcieli unicestwić, może się uda zatłuc człowieka, jednak nie zatłuką idei, i drogi którą Trump pokazał Amerykanom. Ludzie już wiedzą gdzie jest prawda a gdzie zło i kłamstwo i ta polaryzacja się zaostrzy w przyszłości.i będzie walką o Amerykę, w konsekwencji o świat. To jest jedyny i jeden z ostatnich krajów gdzie pozostała wolność w Bogu Błogosławiącym ten kraj, wolność obywateli i święte prawo własności. Na tym i o ten fundament potoczy się walka dobra ze złem, którego uosobieniem są ci którzy dochodzą w Ameryce do władzy.

WRON 08.01.2021, 23:34

naziści z PIS złożyli projekt ustawy aby nie można było odmówić przyjęcia mandatu, Adolf Hitler nie spodziewał się do jakiej perfekcji dojdą naziści z PIS aby gnębić gojów

mordechaj 08.01.2021, 23:15

Scenariuszy było kilka i kilka scenariuszy było realizowanych. Scenariusz miał Trump i nie był to scenariusz unieważnienia wyborów, bo Trump jest realistą, mimo wszystko. Jego scenariusz polegał na tym, by zmusić demokratów do rozmów z nim w celu zapewnienia mu miękkiego lądowania po prezydenturze (grożące Trumpowi procesy). Dlatego zwoływał ludzi pod Kapitol. Demokraci nie chcieli jednak z nim rozmawiać, dlatego zaczął się z nimi licytować poprzez swoje wypowiedzi podgrzewające atmosferę. To pierwszy scenariusz. Drugim scenariuszem było niedopuszczenie, aby Trump odszedł w chwale i mógł zagrozić komukolwiek w następnych wyborach poprzez jego kompromitację na oczach Amerykanów i świata. Scenariusz ten realizowany był poprzez dopuszczenie tłumu do Kapitolu i demolowania tej "świątyni demokracji". Symbolem "wyborcy Trumpa" stał się facet z rogami odziany w skóry. Te scenariusze przeciągania liny pomiędzy Trumpem a Demokratami odbyły się kosztem racji stanu USA, które na oczach świata straciły moc decydowania, co jest demokracją, a co nią nie jest. Jak wiemy, był to jeden z najważniejszych argumentów, jakie USA przedstawiały w ostatnim czasie, gdy prowadziły wojny w różnych częściach świata, głosząc, że wprowadzają tam demokrację (np. Irak, Afganistan). To był realizowany trzeci scenariusz, zewnętrzny, osłabiający mocarstwową pozycję USA, a wykorzystujący lub wręcz inspirujący dwa wcześniej wspomniane scenariusze. Dla miliardów ludzi na świecie okazało się, że parlament supermocarstwa może zdobyć w sumie garstka napastników bez większego trudu. Wielu zwykłych ludzi na świecie zadało sobie pytanie, czy USA to jeszcze supermocarstwo, a taka śmiałość innych ludzi czy państw w zadawaniu takich pytań, do tej pory nie do pojęcia, może USA kosztować niewyobrażalne straty finansowe, polityczne i militarne. Kto na tym skorzystał, kto wygrał? W wewnętrznej wojence w USA wygrali Demokraci. Na tym etapie. Trump obecnie przegrał. W skali światowej przegrały USA, a wygrali wrogowie USA. To był klasyczny przykład sytuacji, jak spory wewnętrzne prowadzone bez opamiętania, rujnują siłę wewnętrzną a przede wszystkim zewnętrzną państw.

Anonim 08.01.2021, 20:32

szmaciak katopedofilski zapomnial podac zrodla swoich majakow? smiec nazistowski mial okazje milczec. polska jest pod opieka naszych zo;lniezy, polaczku zalosny!

Pet 08.01.2021, 19:58

Nie kompromitujcie się, towarzyszu Targalski.

Felek 08.01.2021, 19:21

Czy prawicowe oszołomy są tak samo poryte na całym świecie. Jak u nas kibole, wyjdą na ulice i zrobią rozróbę pod sztandarem Jezuska i "troski o Polskę" to zaraz zaczyna się odwracanie kota ogonem: "To prowokacja, to lewacy, to antifa przebrana za nazioli, to TVN, to opozycja, to służby, to ruskie itd. Te same burki na tą samą modłę, próbują naginać rzeczywistość w mediach. Czy kiedykolwiek, któryś z tych burków jak Targalski, przeprosił, powiedział jak jest, obiektywnie spojrzał na sprawę zamiast zrzucać wine na kogoś innego?

Felek 08.01.2021, 19:15

Nie no skoro to było na Tik Toku to musi być prawda. Zakładam swoją aluminiową czapeczkę i zabieram się do oglądania.

Targalski mozgu sobie dokup 08.01.2021, 18:05

Targalski już przechodzi samego siebie to Rosjanie wysłali biomase do Kapitolu

Skrzypek na dachu 08.01.2021, 17:48

Prosze zobaczyc na https gab.com jak policja zaprasza znajomych prowokatorow statystow .

Anonim 08.01.2021, 17:27

o dawno tego waszego geniusza nie bylo

Kupiłem Siusiu 08.01.2021, 17:13

Oddaj mocz i naprzód krocz. Człowieku -bizonie

Tadek 08.01.2021, 17:09

Tak,tak praca w klimacie Texasu lasuje mózg !

Tomek 08.01.2021, 17:04

Pan były prezydent (po 20 .01) - Trump zakłada Ogólnoświatowy Klub Debila - jako jeden z pierwszych masz zaproszenie.Skorzystaj !

Anonim 08.01.2021, 16:46

Targalski ma łeb, a nie jak komuchy w jajkach. https://www.hangthecensors.com/487251.html

Foster 08.01.2021, 16:45

Same złote myśli. Skąd oni takich biorą ?

jle_ffm 08.01.2021, 16:11

Miło jest widzieć, czytać i słyszeć jak to pisowcy mają ból d...y z tą przegraną Trumpa. Was też ten los czeka, mam nadzieje że już niedługo.

alzara_ 08.01.2021, 15:48

Targalski ma nosa..... Dzisiaj oglądałam na Twitterze filmy przerzucane z TikToka, jak policja wprowadza bokiem zadymiarzy na placu przed Kapitolem, a następnie wprowadza ich do budynku pokazując ręką kierunek marszu po korytarzach i popędzając do szybkiego przejścia do sali obrad. Zwolennicy D Trumpa zostali na zewnątrz.

ladychapel 08.01.2021, 15:20

Trump: patrioci, którzy mnie poparli, będą potężnym głosem

Laki 08.01.2021, 14:49

Nawet Targalski zauważył że zwolennicy Trumpa to bolszewicy.

cam 08.01.2021, 14:39

Wywożenie gnoju taczką w Kraśniku to nie jest jeżdżenie truckiem po Texasie żałosny mitomanie...

KOl 08.01.2021, 14:18

To prawda. Ale bardzo ukryta. To znak, że kombinują na rożnae sposoby. Tak jak u Nas.

Koczkodan 08.01.2021, 13:11

To jest twój komentarz! Dobre, dokładnie jak Trump i Kaczyński, imbecylnie zamiast odnosić się do rzeczy, to atakujesz osobę.

katolicka deratyzacja Polski 08.01.2021, 12:49

Targalski wygral wybpry w USA.

Skrzypek na dachu 08.01.2021, 12:20

Demonkraci robia cyrk dla idiotow i Klapcio tez dal sie nabrac na te klamstwa .

Skrzypek na dachu 08.01.2021, 12:07

Pan Prezydent Donald Trump wygral wybory ale demonkraci oszukali przy liczeniu glosow . Dlatego nic dla Bidena nikt nie bedzie przekazywac bo Joe to uzurpator zdrajca i oszust .

trucker TX 08.01.2021, 11:57

Nie pisz o jajach eunuchu.

trucker TX 08.01.2021, 11:55

Shut up lewacki parobku.

trucker TX 08.01.2021, 11:53

Shut up Yours stinky mouth left-moron.

trucker TX 08.01.2021, 11:49

BIden -katolik ,na papierze , Biden -pedofil na codzien , ,macant.

trucker TX 08.01.2021, 11:44

Odezwal sie krakowski lewacki geszefciarz , czerwony Icuniu przestan gdakac.

trucker TX 08.01.2021, 11:41

Zenek , czyli wybryk natury.

trucker TX 08.01.2021, 11:39

Oprocz czlonkow Antify i BLM

trucker TX 08.01.2021, 11:38

Lewacki moronie nie popiskuj.

trucker TX 08.01.2021, 11:36

Lewacka klamczucho , w co ten tlum byl uzbrojony , no moze za wyjatkiem agentow Antify czy BLM ?

trucker TX 08.01.2021, 11:33

Bzdzislaw ,to cos mowi ,Czyli bzdziel ,czyli smierdziuch.

trucker Texas 08.01.2021, 11:30

Stajenny lewacki parobku nie kwicz jak zarzynany wieprzek.

trucker Texas 08.01.2021, 11:29

Biedny prymitywny lewaczek puscil podkoldernika,

trucker Texas 08.01.2021, 11:26

Wygral ? No ,moze na fujarce.

trucker Texas 08.01.2021, 11:25

Pawiano-koczkodan ,to wszystko. No comments.

cam 08.01.2021, 11:20

Ha ha ha... jak jeszcze mi powiesz co prawicowego jest w egocentrycznym, do bólu narcystycznym i hedonistycznym dupku? Jakie prawicowe ideały reprezentuje? Tony koksu który przewalił i setki dziwek, które przeleciał? To są "prawackie" ideały? Chyba się do was zapiszę....

Anonim 08.01.2021, 10:20

Mt 10,16: Posyłam was jak owce między wilki. Bądźcie więc przenikliwi jak węże( z którymi walczycie), a uczciwi jak gołębie (jak Ten, którego reprezentujecie)?

Klapaucjusz 08.01.2021, 10:15

Prezydent Trump powiedział: "Idziemy na Kapitol! Musimy pokzać siłę!" Nie wiedział, bidulek, że każdy jeden w czerwonej czapce i z flagą "TRUMP 2020" to Antifa w przebraniu i agent "deep state".

Koczkodan 08.01.2021, 10:12

Piękny przykład partyjnego ideologa i naukowca! Zgodnie z jego rozumowaniem, zwolennicy Trumpa nigdy sami nie mogliby zaatakować Kapitolu, musieli ich do tego podpuścić prowokatorzy. To tak jakby powiedzieć, że kibole nigdy by sami nie zaatakowali policji, gdyby nie podpuścili ich lewicowi prowokatorzy.

Albert 08.01.2021, 10:00

Szkoda, że Alaksandr Łukaszenka nie zaapelował do amerykańskich władz o powstrzymanie się od stosowania przemocy i unikanie rozlewu krwi podczas protestów. Na jego miejscu bym to zrobił od razu i z pełnym rozgłosem na cały świat. Oraz oczywiście wyraził oburzenie sposobem rozwiązywania wewnętrznych konfliktów przez USA.

gleen 08.01.2021, 09:51

Jak to można odwrócić kota ogonem. A po co Biden miałby to robić tą prowokacje przecież wygrał. Katole tak mają namaszczeni przez boga MUSZĄ wygrać bo sąd sądem ale sprawiedliwość musi być po naszej stronie. A na marginesię sa już nagrania gdzie republikoński kongresmen drze się wchodzimy więc ta prowokacja to mocno naciągana teoria

bogdanus 08.01.2021, 09:36

Zaczęła mnie śmieszyć amerykańska demokracja, najpierw niszczą fundamenty demokracji, jakie są wolne wybory a później stawiają się za strażników demokracji. Mają gdzieś prawa do uczciwych wyborów swoich obywateli. Wybory posłużyły im jako trampolina do kariery. Amerykańskie społeczeństwo to widzi i jest bezsilne, wyładowuje swoją frustrację w sposób agresywny, co jest naganne. To zachowanie zostało wykorzystane do nadszarpniętej reputacji demokratów. Trump mówi o przekrętach a lewicowi politycy, media mają mu to za złe i przechodzą jakby tych przekrętów nie było. Wiadomo że w każdych wyborach są jakieś nieprawidłowości. Inaczej ma się rzecz, gdy oszustwo jest zorganizowane na szeroką skalę, liczącą w setkach tysięcy i zaprzęgnięte są do tego instytucje państwowe na różnych szczeblach. W USA wybory były tylko parawanem do zawłaszczenia sobie władzy przez demokratów. Każdy przyzwoity człowiek wie którą stronę powinien wybrać.

Kwik lewackich trolli bezcenny! 08.01.2021, 09:00

buce marynowane spod znaku Margota, Bideta i Lempart jak zwykle czynne

cam 08.01.2021, 08:25

A co powiesz o policjancie, który dziś zmarł, w skutek obrażeń poniesionych w czasie szturmu hołoty podjudzonej przez marchewkowego kretyna....

cam 08.01.2021, 08:22

W życiu bym nie pomyślał, ze się z Targalskim zgodzę. Tak to bolszewicka akcja, sprowokowana przez rosyjskiego agenta kończącego swoją kadencję na stanowisku prezydenta USA.....

MaxFiend 08.01.2021, 08:21

Niby z jakiego powodu? Wzywał do fizycznego szturmu czy tylko nienawistnie milczał?

Bubu 08.01.2021, 07:53

Nacjonalizm = śmierć demokracji.

Zdzisław 08.01.2021, 07:50

Braci głupsi w USA wybrali idiotę, ale się na szczęście zreflektowali i dugi raz go nie wybrali. A bracia głupsi w Polsce wybrali prezydenta po raz drugi i PiS po raz drugi. Czego nie rozumiecie ?

***** Bideta 08.01.2021, 07:48

lewactwo wyp*****

Torchwood 08.01.2021, 07:42

Biorąc po uwagę, że ta obywatelka próbowała obalić legalnie wybrany rząd, to dostała to, na co zasługiwała.

Anonim 08.01.2021, 07:24

Nowy prezydent już ma krew na rekach

Ale 08.01.2021, 06:45

Spodziewałeś się ochrony policyjnej dla demonstrantów? Policja powinna chronić atakujących? Ja podejrzewam, że policja tam jest dla ochrony gmachu i jego bywalców, czyli kongresmenówi pracowników.

Dam 08.01.2021, 06:30

Kłamiesz. Nikt nie kwestionuje tego, że PIS wygrał wybory (robił tak kiedyś Kaczyński mówiąc np. że Komorowskiego wybrano przez pomyłkę). Mówią tylko, że PIS nie rządzi w sposób demokratyczny, co jest prawdą. Czy gdyby PO rządziło tak jak PIS, zawłaszczając sądy, robiąc z TVP propagandową gadzinówkę itp. uważałbyś, że jest ok?

Dam 08.01.2021, 06:19

Przyszła wśród uzbrojonego tłumu chcącego podważyć demokratyczny wybór prezydenta nakręcanego przez oszusta podatkowego, ułaskawiającego przez ostatni miesiąc swoich kolegów oskarżanych o przestępstwa podatkowe i zdradę. W dodatku To Trump jeszcze przez 2 tygodnie zarządza siłami zbrojnymi i gwardią narodową, więc nie kłam.

you 08.01.2021, 06:15

Fakty są takie : obywatelka /nie tylko ona /zostaje zastrzelona w swoim kraju, przez policjanta, który za jej podatki powinien ją bronić i to w miejscu, gdzie powinna być najbezpieczniejsza - w siedzibie rządu. Na dodatek mówią, że była zagrożeniem dla demokracji a przyszła zademonstrować w imię demokracji swe niezadowolenie do czego miała prawo, w kraju największej demokracji !

Zenek 08.01.2021, 05:19

Prowokacja? Targalski ty masz zwarcie neuronów.

Ernest 08.01.2021, 05:18

W samo sedno. Wszyscy Amerykanie,podobnie jak i ty w wiedzą ,że Baden to Afroamerykanin wyznający woo-doo

Adam 08.01.2021, 05:03

Człowieku jesteś chory.Wszystkie służby federalne do 20 stycznia podlegają Trumpowi.Obciążanie Bidena śmiercią osoby ,która bezprawnie wdarła się na Kapitol świadczy o sasienizacji resztek twojego mózgu.

wesoły tęczowy ormowiec 08.01.2021, 04:59

a w piwnicy same gumowe kaczki

AAAtomek 08.01.2021, 04:58

na pohybel neobolszewizmowi i lewactwu

"Kobietę" to ty psycholu 08.01.2021, 04:50

widujesz głównie w Internecie, na filmikach.

"Ofiary prowokacji przeciwników Trumpa" 08.01.2021, 04:49

wg Nowogrodzkiej. Wasze ministerstwo propagandy chyba już wyprzedziło Baćkę a teraz niebezpiecznie zbliża się do poziomu reprezentowanego przez tę Najlepszą Koreę Na Świecie.

Obserwator 08.01.2021, 02:39

Biden i demokraci, popierani przez światowe elity zaczynają kadencję od zastrzelenia 35 letniej kobiety Ashli Babbitt, pilota, weterana amerykańskiej armii. (także wstrząsające video) https://naoku.info/morderstwo-ashli-babbitt-na-kapitolu/

o ... 08.01.2021, 01:42

... lewactwo = śmierć demokracji ...

Moly 08.01.2021, 00:34

A on wie skad ze to sa prowokatorzy...? Tacy sa wlasnie ( niektorzy) zwolennicy Trumpa. Pan Targalski slyszal o Proud Boys?

Po 11... 07.01.2021, 23:37

O idę już siostra zadzwoniła, pigułki trzy żółte i dwie czerwone. Cdn.

Szybki Lopez 07.01.2021, 23:33

Jestem ale biorę do 50 tki i te nie obsrane.

Krakus 07.01.2021, 22:26

targalskiego nie znam, ale bredzi równie po mule jak np. znany mi osobiście Witek Gadowski, któremu alko zmącił już zupełnie mózg (widać to nawet na jego twarzy) czy niejaki trefniś z Grodu Kraka przekręciarz Jerzy Bukowski, który nie wiem jak pije, ale na pewno jest zakręcony :)

precz z sodomią 07.01.2021, 22:02

z Bidena jest taki katolik za mnie aktywista lgbt

a 07.01.2021, 21:47

Może janda się skusi?

NaziBarbi 07.01.2021, 21:38

Pozdrawiam nacjonalistów i Panie Nacjonalistki ;) My prawicowe kobiety się rozumiemy. Bez słów.

Grr 07.01.2021, 21:34

Śpij dobrze :)

Pod Pałacem Przezydenckim w 2010 roku 07.01.2021, 21:32

na znicze upamiętniające zabitych w Smoleńsku to "szczaliście" wy - lewactwo

Grr 07.01.2021, 21:28

Hm, to zupełnie tak samo jak nasi rodzimi liber-lewacy zaatakowali Sejm paraliżując jego obrady, że aż trzeba było przenieść obrady do Sali Kolumnowej. Pamiętasz Piotruś?

Oj Targalski nie ma to jak przytulić 07.01.2021, 20:29

gorącą Azjatkę: https://www.youtube.com/watch?v=e1BeXmMtI9E

Beno 07.01.2021, 19:48

A ty ludziku wiesz tyle co z miski zjesz, więc milcz głupcze, jeśli nie potrafisz nic merytorycznego w temacie napisać.

Beno 07.01.2021, 19:46

Anonim nie pier.... "żaden jankes na gówniarza głosować nie będzie." Na Kennedy´go, J. Cartera, Clintona, Obame - jako¨głosowali. Jeśli w USA jest tak silna demokracja - to nie pier... o sfałszowanych wyborach. Porażkę też trzeba umieć przyjąć. Wygraną Bildena uznali wszyscy przywódcy państw, nawet nasz prezydent i przyjaciel Trumpa Duda. Wielkość człowieka polega na uznaniu swojej porażki.

Czytelnick 07.01.2021, 19:18

standardowa lewacka operacja

Co ty ludziku wiesz o USA? 07.01.2021, 19:15

Mieszkasz tam, pracujesz a jęz. znasz?

gumowa kaczka 07.01.2021, 19:14

pijak i złodziej ,bo każdy pijak to złodziej

gumowa kaczka 07.01.2021, 19:14

Demolowanie budynków z uzbrojoną ochroną czasem kończy się dość dziwnie ,prawacki parapecie .Tym razem akcja płynnie przeniosła się do kostnicy

A ty to tak biegle z angielskim? 07.01.2021, 19:13

A "Kostrzyniu" to uczą inglisz? Pochwal się swoimi umiejętościami.

Otuż 07.01.2021, 19:11

polska języka trudna ,ale jak na Rosjanina całkiem poprawnie

Anonim 07.01.2021, 18:51

w USA jest duopol partyjny, nie ma innych partii jak "słoń" i "osioł", a żaden jankes na gówniarza głosować nie będzie. A Clinton ma taki sam honor jak Ławrentij Beria, od razu widać jak "nie jesteś ani za tymi ani za drugimi".... . O uznaniu wyników demokratycznych wyborów, powiedz swoim gierojom z PO-PSL-N-PZPR-lgbt, którzy od 6 lat mówią o "państwie PiS" i na każdym kroku kwestionują kilka ostatnich wygranych przez PiS wybory

Janek 07.01.2021, 18:49

Biden - katolik 1 żona po katolickim ślubie, Trump-protestant,5 żon,dziwkarz. Zagadka : kogo popiera katolicka Fronda

Anonim 07.01.2021, 18:42

Uprawiasz tu klasyczną metodę dezinformacji - bagatelizacje . Jak sowieci nie mogli kogoś zabić, to robili wszystko by go wyśmiewać, zdyskredytować

bogdanus 07.01.2021, 18:36

Teraz słucham złotoustego Bidena, mówi o sądownictwie i skarży się na Trumpa że na sędziów mówił mój sąd. Już nie powiedział że sądy były niezależne od Trumpa. Zaczęła mnie śmieszyć amerykańska demokracja, najpierw niszczą fundamenty demokracji jakie są wolne wybory a później stawiają się za strażników demokracji. Mają gdzieś prawa do uczciwych wyborów swoich obywateli. Wybory posłużyły im jako trampolina do kariery. Amerykańskie społeczeństwo to widzi i jest bezsilne, wyładowuje swoją frustrację w sposób agresywny, co jest naganne. To zachowanie zostało wykorzystane do nadszarpniętej reputacji demokratów.

TUmann 07.01.2021, 18:18

... no krzyzowany ... czerwony burak z czosnkiem ... zydokomuna ...

Czytacz 07.01.2021, 17:58

Mój Reksio ciurlał twoją starą

Anonim 07.01.2021, 17:58

Racja . Ja na początku prezydentury Trumpa pisałam o tym ,że pomimo jasnych włosów i niebieskich oczu Trump ma żydowskie korzenie . Z tych Żydów europejskich , niemieckich . Prywata , własny interes , cwaniactwo , brak dumy i honoru niezależnie od kraju w jakim żyją i zbijają fortunę . Co ich obchodzi kraj w którym żerują ?

chłopka 07.01.2021, 17:49

A co ? Czytać nie potrafisz ? Przeliterować temu kto jest inteligentny inaczej ?

Beno 07.01.2021, 17:39

Panie Targalski, nie opowiadaj pan głupot. Gdyby Trump oddał władzę z honorem i godnością przegranego jak to zrobiła pani Clinton - nie byłoby dzisiaj burd i ofiar. Wszystko przypisujecie bolszewikom, a Trump to przecież nie bolszewik. Trump odchodzi w niesławie i niechlubnie, tak zresztą jak się w czasie tej swojej prezydentury zachowywał. Wyjaśniam, nie jestem zwolennikiem demokratów i Bidena. Dla USA byłoby lepiej, żeby dziadkowie dali sobie już spokój i nie pchali się do prezydentura. Mają wystarczająco młodych, zdolnych osób, by pokierowały państwem.

Dociekliwy 07.01.2021, 17:32

Więc kto był sprężyną ataku na Kapitol?? Putin - czy TUSK ?????

Anonim 07.01.2021, 17:15

Komuna z krzyżykiem...

Anonim 07.01.2021, 17:14

Leczysz się? W rodzinie były inne przypadki?

PILNE 07.01.2021, 17:07

tylko potwierdzasz żeś pisowska miernota

NEOS com pl 07.01.2021, 17:04

... niestety dolewaniem demokratycznej benzyny ... do lewackiego ognia osiaga sie efekt odwrotny od zamierzonego ... zydokomune trza tepic ich metodami ... u nich od zarzutu do strzalu w poltylice trwalo pare godzin....

NEOS com pl 07.01.2021, 17:02

... na ten sam schemat ... dzialala bolszewicka polycja w POlsce ... na 11 listopada w Warszawie ... wszedzie pejsaci ...masoni ...

Olej 07.01.2021, 17:02

Tak jest gdy toleruje się komunistów. Żegnaj amerykańska demokracjo, żegnaj wolny narodzie !

!!! 07.01.2021, 16:41

Trump sfałszował wybory na korzyść Bidena!!! To jest oczywiste. Trump realizuje jakiś szatański tajny arcygenialny plan!!!

ccc 07.01.2021, 16:38

Fakty są takie : obywatelka /nie tylko ona /zostaje zastrzelona w swoim kraju, przez policjanta, który za jej podatki powinien ją bronić i to w miejscu, gdzie powinna być najbezpieczniejsza - w siedzibie rządu. Na dodatek mówią, że była zagrożeniem dla demokracji a przyszła zademonstrować w imię demokracji swe niezadowolenie do czego miała prawo, w kraju największej demokracji ! ogarniasz lewacki młotku ?

Anonim 07.01.2021, 16:37

Fakty są takie : obywatelka /nie tylko ona /zostaje zastrzelona w swoim kraju, przez policjanta, który za jej podatki powinien ją bronić i to w miejscu, gdzie powinna być najbezpieczniejsza - w siedzibie rządu. Na dodatek mówią, że była zagrożeniem dla demokracji a przyszła zademonstrować w imię demokracji swe niezadowolenie do czego miała prawo, w kraju największej demokracji !

gumowa kaczka 07.01.2021, 16:30

nie zapominajcie o ziemkiewiczu i madce kurce

gumowa kaczka 07.01.2021, 16:28

prowokacja? raczej bydło się zjechało

Fumfel 07.01.2021, 16:12

Piekny duet, antek wybuchowiec i dochtór onuca. To lepsze nić kabarety.

Aldona 07.01.2021, 16:10

Prowokacje może i były ale blokowanie czyli cenzura żydowska konta facebook i twitter Prezydenta USA Donalda Trumpa to FAKT. TE ŻYDOWSKIE MEDIA WPISAŁY SIĘ BARDZO NEGATYWNIE W KAMPANIĘ WYBORCZĄ PREZYDENTA USA. FAKTEM JEST ,ŻE NIC W TEJ SPRAWIE KOMISJE KONGRESU NIE ZROBIŁY . JUDEO-KOMUNA SFAŁSZOWAŁY WYROKI I ZASTRZELIŁA 4 NIEWINNYCH OBYWATELI KÓRZY SWÓJ PROTEST SKIEROWALI PRZECIWKO FAŁSZERZOM I OSZUSTOM WYBORCZYM WSPIERNAYCH PRZEZ ISRAEL.

Piotrek 07.01.2021, 15:59

Włamujący się byli sympatykami Trumpa.

Piotrek 07.01.2021, 15:57

Nauka przede wszystkim nie opiera się na wierzeniach. Targalski to najzwyklejszy oszołom, żaden intelektualista.

Klapaucjusz 07.01.2021, 15:56

Uprzejmie donoszę, że nazwisko prowokatora brzmi Donald T. Donald T. jest łatwy do rozpoznania; wysoki, pomarańczowy i porusza się po DC w pancernej limuzynie. Ostatnio widziano go przy 1600 Pennsylvania Ave.

Marian Konarski 07.01.2021, 15:55

Wygląda na to że USA które znamy odeszło do historii. Ameryka którą budowali pionierzy zdobywający Dziki Zachód, zakładający farmy, przedsiębiorstwa lokalne, biznesy stanowe, kultywująca wolność osobistą i swoje przekonania religijne. Trump przegrał wybory już w momencie w którym ogłosił swoje credo > America First stawiając na reaktywację średniego i małego biznesu nie podlegającego korporacjom. Los Trumpa został ostatecznie przesądzony w momencie wprowadzenia przez niego ceł na większość chińskich produktów aby dać szansę rodzimym producentom. Ale rozwój rodzimej przedsiębiorczości, poza kontrolą korporacji które przeniosły produkcję do Chin w gonitwie za zyskiem już nie był możliwy gdyż socjalistyczne rządy, przed Trumpem spowodowały rozleniwienie amerykanów którzy woleli żyć z socjalu, jedząc podłe żarcie z fast food,ów za bony otrzymywane od rządu, siedząc przed telewizorami i oglądając lewackie produkcje Hoolywood,u czy NETFIXA okraszone „patriotyzmem”. Globaliści, ręka w rękę z Chinami opanowali USA bez jednego wystrzału. https://www.youtube.com/watch?v=8K1twcaZtoo&t=500s

Grr 07.01.2021, 15:51

A Wasza Najmądrzejsza Wysokość nie potrafi sobie przypomnieć, że w wyborach 4 lata temu oskarżaliście Trumpa, że jest pachołkiem Putina. A teraz Putina widzisz jako wroga Trumpa? Żeby używać sarkazmu to trzeba mieć logicznie poukładane w głowie.

Bat 07.01.2021, 15:31

Ty widzę, że uważasz Anonimie...

Brr 07.01.2021, 15:30

"PILNE" lewacka miernota-chołota wysługująca się Niemcom i Putinowi

katolicka deratyzacja Polski 07.01.2021, 15:29

Bardzo smieszne jest to,ze Targalski jest intelektualista czasami,i w sposob nieprzewidywalny. Nie wierzy on w wirusa,natomiast wierzy w prowokacje,bo ona MUSIALA byc. Niestety nauka rozni sie od matematyki, a zycie od logiki.

PILNE 07.01.2021, 15:24

pisowska miernota nie potrafi zrozumieć, że to sarkazm

Grr 07.01.2021, 15:18

"Pilne" - fake news. Jak to zawsze u lewactwa.

Grr 07.01.2021, 15:15

Nie możesz być konserwatystą bo rozumujesz jak papa Stalin, który też wszędzie widział złych i podłych przeciwników. Konserwatysta widzi zło także i w sobie. Lewak, tak jak to jest u Ciebie, nie widzi zła w sobie. Więc konserwatyzm nie jest na Twoje obecne możliwości...ale pracuj nad sobą, uszy do góry każdemu może się udać :)

PILNE 07.01.2021, 15:14

jak donosi pisowska tvPIS i pisowska niezależna pl wśród włamujących sie do Kapitolu rozpoznano Putina

Anonim 07.01.2021, 15:10

Ty w to naprawdę wierzysz, czy jaja sobie robisz?

Anonim 07.01.2021, 15:09

Targalski powinien uważać, lewactwo jest mściwe i może go zepchnąć z krawędzi ziemii.... I po intelektualiście będzie. (tłum. dla członków PiS i innych niepełnosprawnych intelektualnie - to sarkazm i ironia)

Grr 07.01.2021, 15:07

No jeszcze lubią sobie trochę pomordować (ks. Jerzy, ks.Suchowolec, ks. Zych p.Bartoszcze, p. Falzmann, senator Pańko i inni...)

T. 07.01.2021, 14:57

Jak zadymę robi lewica to są oni złem wcielonym, jak prawica, to lewicowa prowokacja. Tymczasem to jednak prawicowe (dokładniej - antykomunistyczne) organizacje są bardziej wprawione w operacjach fals flag, gdy dokonywali zamachów i zrzucali winę na komunistów (jak w operacji Gladio). Także miernik hipokryzji przekroczył właśnie wszelkie skale.

Jan 07.01.2021, 14:43

Jakiś dowód na te brednie?

Po 11 ... 07.01.2021, 14:43

A ja słyszałem, że to rosyjski satelita naświetlał USA w czasie wyborów tajnymi promieniami PiS (Podstępne i Sradzieckie:). Pod ich działaniem ludzkie mózgi zaczynały lepiej działać. Ci co mieli głosować na Bidena, tym bardziej to robili, ale wielu wyborców Trumpa oświeciło i zagłosowali na Bidena. Pozostali niestety nie. Ruscy zwiększali moc promieni, ale nic nie pomogło. Promienie przelatywały przez ich mózgi nie czyniąc żadnej zmiany. Podobny efekt zaobserwowano w przypadku pustaków z siporexu.

Skrzypek na dachu 07.01.2021, 14:42

Takie przedstawienia to cyrk dla idiotow i napewno nie zmienia fakt ze w 2020 Prezydent Donald Trump wygral wybory a demonkraci oszukali przy liczeniu glosow .

Anonim 07.01.2021, 14:39

A WCALE ŻE NIE -I ZIEMIA PŁASKA JEST I JUŻ

Czesiu 07.01.2021, 14:38

To jest dopiero poczatek. Bedzie jeszcze barrdziej czerwono Amerykanie nie potrafili obronic swojej wolnosci. SZKODA-

Anonim 07.01.2021, 14:37

A WCALE ŻE NIE -I ZIEMIA PŁASKA JEST I JUŻ

MaxFiend 07.01.2021, 14:35

Faktycznie klasyczna. Satrapa-organizator ma już krew na rękach i nieudolnie próbuje się z własnej prowokacji wycofać. Mam nadzieję, że trafi za to do pudła na długie lata.

Hania 07.01.2021, 14:31

Pan Targalski ma rację, była to dobrze zaplanowana prowokacja

Gienek 07.01.2021, 14:13

Brednie Pana Targalskiego.Szkoda czytać!

plomba 07.01.2021, 14:06

Targalski i Najman, eksperci od wszystkiego, w ich "przemyśleniach" widać ślady "filozofii" Macierewicza i Jędraszewskiego i całej reszty tzw. prawicy. Snucie bredni to ich sposób na życie, niestety, dobre życie.

york 07.01.2021, 13:47

Otuz to, zobaczymy jak beda wygladac stany za cztery lata, nowy sowiecki sojuz, albo nowa wojna secesyjna.

A tak wygląda gotowy "produkt": 07.01.2021, 13:41

https://www.youtube.com/watch?v=AmUC4m6w1wo

Tak się robi FAKE VIDEOS: 07.01.2021, 13:39

https://www.youtube.com/watch?v=AmUC4m6w1wo

Demokraci USA pilni uczniowie Stalina i Hitlera 07.01.2021, 13:36

https://www.youtube.com/watch?v=33G4Z81wfd8

Dam 07.01.2021, 13:25

Na frondzie już uważają, że kapitalizm jest lewacki (a socjalistyczny PIS to prawdziwa prawica), więc nie musisz czekać dłużej.

Antifa szaleje 07.01.2021, 13:22

Skoro taki hejt na Targalskiego, to coś w tym musi być. To symboliczne zabezpieczenie Kapitolu podczas rozruchów które trwają dłuższy czas, nie może być przypadkiem. Nie zgadzam się tylko z jednym, bo komuna to już w USA odstrzeliła kiedyś prezydenta JFK.

liks 07.01.2021, 13:16

Lewactwo nie potrafi inaczej działać niż przez prowokacje.

John 07.01.2021, 13:16

Nie było żadnych ciężarówek, tylko tajne podkopy zrobione przez demokratów pod lokale wyborcze. Za ich pomocą, sfałszowane głosy poukładane w cygańskich wozach, ciągniętych przez specjalnie wytresowane muły, wrzucane były przez otwory wentylacyjne w damskich ubikacjach.

Joda 07.01.2021, 13:13

Nowa Nadzieja zgasła, teraz Imperium Kontratakuje, ale niebawem nastąpi Powrót Jedi.

NIE PIERRDOL BIAŁORUSINIE! 07.01.2021, 13:09

USA to NIE jest twój kraj! - - - USA to NIE jest twój problem. - - - Martw się aby ci ziemniaki nie zmarzły tępy BIAŁORUSINIE!

Anonim 07.01.2021, 13:08

Wszystko co nie ja to lewactwo.

Meander 07.01.2021, 13:04

Zasłużył na funkcję doradcy Trumpa, szczególnie w jego udanych biznesach hazardowych.

Zawi 07.01.2021, 13:03

To po cholerę te ciężarówki, skoro udało im się wcielić taki sprytny programik? To tak jakbym wynajął informatyka, co mi przeleje milion z konta PKO, ale dla pewności zapakowałbym łom do worka i poszedł się tam włamać.

Polak 07.01.2021, 13:00

Teraz to wszystko jest "na wzór bolszewicki" i demonstracje i liberalizm Mikkego, nawet geje są neomarksistowskie, choć od czasów ZSRR do tej pory obrywają tam lepiej niż u nas. Czekam na bolszewicki konsumpcjonizm, bolszewicką krytykę państwowego przemysłu i bolszewickie nieposłuszeństwo wobec władzy

sam 07.01.2021, 12:58

TAK SFALSZOWANO WYBORY W USA: Wiele stanów używało maszyn i oprogramowania Dominion, które pochodzą z Kanady, a serwer do liczenia głosów znajdował się w Niemczech. Na maszynach Dominium znajdowały się programy, które usuwały głosy Trumpa i przełączały je na głosy Bidena. Następnie nowe sumy głosów zostały zapisane w nowym pliku na starych danych. Był inny program, „Hammer-Scorecard”, który zmienił setki tysięcy głosów Trumpa na głosy Bidena. Były też ciężarówki fałszywych kart do głosowania, które wszystkie były dla Bidena, bez żadnego wyboru do głosowania w Senacie lub Izbie Reprezentantów. Wiele z tych fałszywych kart do głosowania zostało dostarczonych bez podpisów lub odpowiednich stempli pocztowych.

kapral rezerwy 07.01.2021, 12:57

No mam wątpliwości, czy ci przyjaciele z za wody obronią nas w wypadku problemów. Musimy liczyć tylko na własną partyzantkę!

Co to znaczy "reprezentanci republikanów"? 07.01.2021, 12:51

"Wszystkie wojny w USA w ostatnich 50 latach wywoływali reprezentanci republikanów"

????? 07.01.2021, 12:42

Piszesz o gnoju czy o goju chłopko?

Anonim 07.01.2021, 12:40

Jak nas atakują to na pewno lewactwo. Jak nasi atakują to lewacka prowokacja. Chciałbym być konserwatystą, życie byłoby takie proste.

Anonim 07.01.2021, 12:38

Targalski o bolszewiźmie wie wszystko...

"A oni Trumpa nie cierpią." 07.01.2021, 12:37

Naucz się wypowiadać tylko i wyłącznie we własnym imieniu. I na tematy na które masz choć znikome pojęcie.

Anonim 07.01.2021, 12:36

Za to uwielbiam prawactwo xD co by się nie działo na świecie, choćby sam Jarosław Kaczyński naszczał na grób papieża, wystarczy im powiedzieć że to rosyjska prowokacja, i już łykają to bez popitki xD

Ty cedzidło, Litwaku ... 07.01.2021, 12:34

Ile godzin będziesz dzisiaj napierrdalał? Siedziałeś do 3-4 rano, starcza bezsenność, poczucie, że jest się s k u r w y s y n em spać ci nie daje?

Republikanin 07.01.2021, 12:33

Nie takiego prymitywnego tłumaczenia nawet mimo sympatii nie jestem w stanie łyknąć. To może dobre dla kogoś kto siedzi na druszlaku ( z całym szacunkiem) ale od Pana spodziewałem się czegoś rozsądniejszego. Niech Pan nie ośmiesza nas prawicowej części społeczeństwa. Jeszczed niech Pan zaserwuje jakąś teorie na temat szkodliwości szczepień i będzie komplet.

ciekawy 07.01.2021, 12:32

W końcu teorię "Nie ważne kto głosuje, ważne kto liczy głosy" wymyślili i przez lata stosowali do zdobycia i utrzymania dyktatorskiej władzy Komuniści. Trump podobnie jak nasze władze powinni to dobrze wiedzieć i zrobić wszystko aby możliwość sfałszowania głosów wynosiła O/ zero/. A nie zrobiono nic. U nas podobnie . Nie robi się nic. A głosy liczą głównie zwolennicy lewicy i liberałów. Nawet na zdjęciach widać, że głosy liczyli głównie przedstawiciele mniejszości. A oni Trumpa nie cierpią. Demokraci pobierali pewnie lekcje u PSL owców. Ci mają wieloletnią "wprawę" w wybieraniu swoich, bez względu na poglądy wyborców.

Ile godzin będziesz dzisiaj napierrdalał? 07.01.2021, 12:31

Siedziałeś do 3-4 rano, starcza bezsenność, poczucie, że jest się s k u r w y s y n em spać ci nie daje?

Józef 07.01.2021, 12:28

A ja myślałem, że to wina Tuska, a to tylko prowokacja komunistów.

Analizator 07.01.2021, 12:25

Właściwie nie trzeba żadnego komwntarza "Jak zwykle, nie pomyślał. Tu dało znać o sobie jego wielkie ego. Nie przygotował się. Tak samo, jak nie przygotował się do wyborów, chociaż wiedział że wybory korespondencyjne są robione po to, żeby je sfałszować."

chłopka 07.01.2021, 12:25

Teraz zwalają winę za wydarzenia na Komunistów a więc pośrednio na Rosję . Iran już nie wystarcza . Ale cyrk . Trzeba na gwałt znaleźć winnego a nie przyjrzeć się własnemu gnojowi na swoim podwórku . Z tego może naprawdę wyniknąć ogólnoświatowy konflikt . Rozpętają wojnę , gdyż wali się ich amerykański sen . A zbudzić się z niego nie potrafią . Doprowadzą do światowej pożogi a się nie obudzą . Żyją w fatamorganie , w micie . Władcy świata .....czy z takiego samookreślenia Amerykanie zrezygnują ? Nigdy .

Pamietam 07.01.2021, 12:23

No nie przesadzaj jeśli nas czyli prawicę chcesz reprezentować to przynajmniej trzymaj się faktów. Wszystkie wojny w USA w ostatnich 50 latach wywoływali reprezentanci republikanów.i jest to naturalne i uzasadnione bo mamy w tym konkretny i policzalny interes.

Anonim 07.01.2021, 12:22

Zapytaj Targalskiego. On wygląda jakby jego rodzice byli rodzeństwem ;)

Psychiatra pierwszego kontaktu 07.01.2021, 12:20

Tak panie Targalski, bolszewicki sPiSek i prowokacja! a teraz proszę zażyć 'Xanax' i położyć się grzecznie spać...

klecha 07.01.2021, 12:18

targalski mówi "wybory korespondencyjne są robione po to, żeby je sfałszować." - jakieś skojarzenia

Anonim 07.01.2021, 12:17

Sama słodycz płynie z tych komentarzy.

hoho 07.01.2021, 12:16

czerwona prowokacja. z Bidenem i Demokratami w roli głównej. Ale dali się wpuścić.

100% racji 07.01.2021, 12:12

Koniec wolnego USA, zaczynamy historię czerwonego i lewackiego USA. Będzie ciekawie, to pewne. Bo jeśli czerwoni, to jakaś wojna musi być. No i zamordyzm to podstawa!!!! Koniec wolności.

Po 11 ... 07.01.2021, 12:10

"Prowokacja jest absolutnie pewna" - tak, tylko na innym poziomie. Po prostu Trump to agent Putina, który ma rozwalić zachodnią demokrację. Poniałeś towarzyszu Potargany?

Z całym szacunkiem p. Targalski 07.01.2021, 12:08

ale pierrdoli pan głodne kawałki. Nie zna pan USA, NIE ZNA pan Amerykanów.

Jasiu Hartman? Ty tutaj? Mordo ty moja!!!! 07.01.2021, 12:07

kazirodztwo jeszcze na fali?

Anonim 07.01.2021, 12:03

Ropuch Targalski zupełnie odleciał. Zaraz się okaże, że komuchy ukrzyżowały Jezusa. Do czubków ropuchu, do czubków!

Polecane

Czytaj dalej