Shaded ujawnia jak zdelegalizować Islam! - zdjęcie
24.03.16, 13:55

Shaded ujawnia jak zdelegalizować Islam!

35

Zakaz wspierania i propagowania ideologii islamskiej, symboli islamu czy naśladownictwa Mahometa, Koranu, Hadisów i Szariatu- Miriam Shaded wylicza następstwa delegalizacji islamu. 

Również działalność wszelkich jednostek, organizacji i instytucji promujących islam miałaby zostać zakazana.

Delegalizacja islamu wiąże się także, a może przede wszystkim z zakazem stosowania prawa Szariatu i wynikających z niego norm.

Kolejnym krokiem jest rozpisanie definicji zbrodni w kontekście islamu. Wszystkie zbrodnie będą ścigane z urzędu.

Miriam Shaded w swoim wpisie na Facebooku zapowiada także, że osoby, które znajdą się w obliczu zagrożenia związanego z ideologią będą mogły znaleźć w Państwie pomoc, polegającą między innymi na możliwości ukrycia tożsamości oraz ochronie swojej i bliskich. Osoby stanowiące zagrożenie dla bezpieczeństwa społecznego mogą zostać unieszodliwione. Państwo wykorzysta także wszelkie możliwe środki, aby zapobiec przypadkom obrzezania dziewczynek w przypadku podejrzenia o chęć dokonania takiego zabiegu.

Źródło: Facebook

Komentarze (35):

anonim2016.03.24 14:18
No ale na jakiej podstawie niby chce zdelegalizować islam?
anonim2016.03.24 14:26
@eldon Nikt tego nie wie i ona też nie, ale stażystów z frądzi to zachwyca.
anonim2016.03.24 14:31
@eldon Na tej samej, na jakiej zdelegalizowano nazizm. Islam ma na sumieniu około 270 milionów istnień ludzkich. Bieżąca statystyka jest tutaj: http://www.thereligionofpeace.com/
anonim2016.03.24 14:34
@waldens "Islam ma na sumieniu około 270 milionów istnień ludzkich." Na facebooku już 290!
anonim2016.03.24 14:34
@waldens: problem w tym że ONI już tu są
anonim2016.03.24 14:46
Kiedy wreszcie zrozumiecie, że islam a islamizm to dwa różne pojęcia. W czym niby ma przeszkadzać promowanie kultury islamskiej? Jakby nie patrzeć, w średniowieczu to muzułmanie byli czołowymi naukowcami, nie można tego w żaden sposób zmienić. A jeśli chodzi o symbole, no cóż, jeśli zakażemy wystawianie półksiężyca, to równocześnie zakryjemy wszystkie krzyże, a to jest naprawdę bezsensowne.
anonim2016.03.24 14:53
Czy można zdelegalizować islam? Można! Japończycy to zrobili i nikt nie ma wątpliwości, że są państwem demokratycznym ( to tak dla uwagi obrońcom "demokracji").
anonim2016.03.24 15:04
Czyli tzw. Prześladowania religijne. Krucjata krzyżowa... No gratulacje, bardzo blyskotliwy pomysł.
anonim2016.03.24 15:15
Na przykład na podstawie nawoływania do nienawiści lub mordowania na tle wyznaniowym co jest w kodeksie karnym. Byłby to pierwszy krok, bo na razie jest za to kara grzywny. W sytuacji szerzenia się ataków, wypowiedzi imamów w tym kontekście byłoby to kwestią czasu. Zresztą mowa o prawie Szariatu, kamienowanie, gwałt czy okaleczanie jako kara za przewinienia na pewno nie jest zgodna z konstytucją. Jest nad czym pracować.
anonim2016.03.24 15:17
Popieram.Nie dość ze piękna kobieta, to jeszcze mądra. Pracując kilkanascie lat w muzułmańskim kraju nie moge powiedzieć że to religia miłosci i dobroci. Oni tego w meczetach nie nauczają. Tłuka zamiast tego ze należny słuchać nauk proroka, które w taki czy inny sposób nawołują do dominacji. A drogi do niej są bełkotem fanatyka i obłąkańca, który omamił miliardy ludzi.
anonim2016.03.24 15:17
Popieram.Nie dość ze piękna kobieta, to jeszcze mądra. Pracując kilkanascie lat w muzułmańskim kraju nie moge powiedzieć że to religia miłosci i dobroci. Oni tego w meczetach nie nauczają. Tłuka zamiast tego ze należny słuchać nauk proroka, które w taki czy inny sposób nawołują do dominacji. A drogi do niej są bełkotem fanatyka i obłąkańca, który omamił miliardy ludzi.
anonim2016.03.24 15:17
Popieram.Nie dość ze piękna kobieta, to jeszcze mądra. Pracując kilkanascie lat w muzułmańskim kraju nie moge powiedzieć że to religia miłosci i dobroci. Oni tego w meczetach nie nauczają. Tłuka zamiast tego ze należny słuchać nauk proroka, które w taki czy inny sposób nawołują do dominacji. A drogi do niej są bełkotem fanatyka i obłąkańca, który omamił miliardy ludzi.
anonim2016.03.24 15:23
@Łukasz83: dlaczego uważasz, że to są głupoty? @eldon: delegalizacja na podstawie NAWOŁYWANIA DO LUDOBÓJSTWA.
anonim2016.03.24 15:25
@Chomiko Zgodzę się z Tobą, jeśli jesteś w stanie pokazać mi jednego prawowiernego muzułmanina, który przyzna, że Mahomet był zbrodniarzem i prawy człowiek nie może go naśladować. Znasz chociaż jednego? Każdy muzułmanin ma naśladować Mahometa. Czyli między innymi ma mordować, torturować, rabować, kłamać, uprawiać seks z nieletnimi, być poligamistą itp. Prawdziwi muzułmanie to właśnie ci z ISIS.
anonim2016.03.24 15:26
@Chomiko: islam i islamizm to TO SAMO. Jedno i drugie (a właściwie to JEDNO, bo to jedno i to samo) odwołuje się do KORANU. A w Koranie jest napisane: "mordujcie niewiernych". Koniec. Kropka. Nie ma dalej o czym dyskutować.
anonim2016.03.24 15:28
A tak w ogóle to proponuję spróbować zarejestrować w sądzie stowarzyszenie, w którego statut zostałyby wpisane fragmenty Koranu o mordowaniu niewiernych itp. Ciekawe, jaka przyjdzie odpowiedź z sądu. Na pewno taka, że jest to niezgodne z prawem. Wtedy z tym wyrokiem składamy pozew o delegalizację Islamu i po sprawie.
anonim2016.03.24 15:32
@Igor https://www.youtube.com/watch?v=oimshetU-Z8 http://www.thereligionofpeace.com/ Lewaku akbar!
anonim2016.03.24 15:35
@Ultima_Thule Proponuję złożyć dwa podania. Jedno od naśladowców Mahometa z fragmentami medyńskiego Koranu, a drugie - od naśladowców Adolfa Hiltera z fragmentami Mein Kampf. W tym pierwszym jest o kilka % więcej antysemityzmu:)
anonim2016.03.24 16:14
Polska druga Japonia czas na delegalizacja nauki fałszywego proroka
anonim2016.03.24 16:23
Islamizm to fundamentalistyczna ideologia, nie religia. Można powiedzieć, że wszystko wynika z Koranu, jednak jest to daleko idące uproszczenie. Najważniejsza jest interpretacja. Normalni muzułmanie traktują wezwanie do dżihadu jako do walki duchowej, a nie do mordowania niewiernych. Zauważyłem też, że duża część osób traktuje wyznawców islamu jako głęboko religijnych ludzi. W takim wypadku należy zadać sobie pytanie, czy wszyscy katolicy/żydzi/hinduiści przestrzegają w 100% wskazań swojej religii. Odpowiedź jest oczywista. To, że istnieją środowiska tradycjonalistyczne i ortodoksyjne nie oznacza, że każdy muzułmanin do nich należy. W tych środowiskach tylko niewielki procent to nieprzejednani fundamentaliści, i to z tym odłamem trzeba walczyć. Nie chcę wyjść na jakiegoś zwolennika islamu, ale proszę jedynie o zrozumienie dla ludzi innych wyznań. Wśród ofiar ISIS największą grupą są właśnie inni muzułmanie, którzy nie zgadzają się z ideą wielkiego kalifatu i życiem wg. szariatu.
anonim2016.03.24 16:28
Islamizm to ideologia, wynikająca z religii, ale nie nią będąca. Wszystko zależy od interpretacji Koranu. Przeważająca większość muzułmanów rozumie dżihad jako walkę duchową. W każdej religii zdarzają się fundamentaliści, choć prawdą jest, że w islamie jest ich najwięcej. Chciałbym spytać jeszcze, co da delegalizacja islamu w Polsce? Przecież u nas muzułmanie to w większości obywatele RP, potomkowie polskich tatarów i niewielkie wspólnoty konwertytów. Taki zakaz to złamanie konstytucyjnej zasady wolności sumienia i wyznania. Dziwię się, że fronda, portal polityczno-religijny może popierać taki zakaz, gdy sama broni np. zapisów o obrazie uczuć religijnych.
anonim2016.03.24 17:57
@waldens LOL, Warner. BTW, naprawdę myślisz, że jesteś pierwszym, który wyskakuje z tą brednią?
anonim2016.03.24 18:00
@waldens Zresztą: https://www.facebook.com/notes/knowledge-is-power/290-million-victims-of-islamic-terror/416083148469556/
anonim2016.03.24 23:07
@Igor Skoro Warner kłamie, to ile ofiar Twoim zdaniem ma na koncie islam?
anonim2016.03.24 23:09
@Chomiko Nie odpowiedziałeś na moje pytanie: czy muzułmanin może potępić Mahometa za jego zbrodnie?
anonim2016.03.25 8:12
@Ultima_Thule: wątpię żeby to islam jako religia nawoływał do ludobójstwa (pewnie nie bardziej niż inne religie).
anonim2016.03.25 9:55
@Igor Czekam...
anonim2016.03.25 10:18
@waldens Nawet nie to, że Warner kłamie, on po prostu nie umie czytać ani za bardzo liczyć, tu w ostatnim komentarzu: http://www.fronda.pl/a/teluk-zamach-w-tunisie-do-dopiero-poczatek-tego-lata-w-europie-moze-byc-naprawde-goraco,48886.html?page=2&#comments napisałem więcej; w skrócie - koleś wpisał w google "martyrs of islam" czy coś takiego i dodał pierwsze kilka znalezionych liczb nie myśląc nawet nad ich rzetelnością, sensownością ani rozłącznością. Czyli typowy materiał na youtube. Tak poza tym - największe ludobójstwa w historii to Europa, Chiny i Mongołowie... ps. to "czekam" sobie daruj, nie jestem korsik, żeby zaglądać na frondę co pięć minut.
anonim2016.03.25 11:06
@Igor Oczekuję od Ciebie poprawnej liczby, a nie bełkotu...
anonim2016.03.25 15:58
MA RACJĘ!! POPIERAM!
anonim2016.03.25 17:31
@waldens Tam nawet są liczby, nie chce ci się czytać, twoja strata.
anonim2016.03.28 14:12
Sorry, ale tej pani coś się pozajączkowało. Po pierwsze - te zbrodnie i tak podlegają ściganiu z urzędu. Po drugie - wiążą nas prawa międzynarodowe (nie tylko UE), w tym prawo do wolności religijnej. Po trzecie - gdyby coś takiego przeprowadzono, to mielibyśmy prawdziwą wojnę z islamem, a nie "tylko" zamachy. Chyba, że.. komuś bardzo zależy, abyśmy zbrojnie starli się z wyznawcami islamu. W takiej sytuacji zrobiono by nam powtórkę z byłej Jugosławii - po pewnym czasie zbombardowano co nieco. Ocaleńcy tyrali by za strawę i kąt do spania. *** Obrzezanie dziewczynek jest w Europie prawnie zakazane, inną sprawą może być realizacja tego prawa w praktyce.
anonim2016.03.28 21:09
Prorok napisał: "Czy można zdelegalizować islam? Można! Japończycy to zrobili" Gwoli ostrzeżenia przypominam , że onegdaj w Japonii zdelegalizowano katolicyzm i trwało to kilka wieków. A co do eliminacji islamu w Kraju kwitnącej wiśni, polecam: Japońskie podejście do Islamu kontra brednie z Internetu https://obserwatorpolityczny.pl/?p=14451
anonim2016.03.29 0:09
Chomiko napisał: "Islamizm to fundamentalistyczna ideologia, nie religia." A ja zadam pytanie - czy przed laty katolicyzm nie był taki sam? Czy religia nie była wyznacznikiem ładu społecznego? Czy fałszywie interpretując Biblię nie uciekano się do stosowania przemocy? Jak chrzczono pogan? A później - czy nie było tak, że czyja władza, taka religia? Treści Koranu nie są bardziej okrutne, aniżeli Stary Testament. Problem w tym, iż muzułmanie nie mają odniesienia do Ewangelii Chrystusa. Lecz jeżeli wyznawcy judaizmu się ucywilizowali, to i muzułmanie kiedyś też wyrzekną się przemocy. Terroryzm - ten występował co najmniej od zakończenia II Wojny Swiatowej - w naszej kulturze również, zarówno po stronie katolickiej - IRA, jak i lewicowej - Czerwone Brygady. To, że możliwa jest pokojowa egzystencja między chrześcijanami, a muzułmanami - można zobaczyć na przykładzie Libanu. *** "Wśród ofiar ISIS największą grupą są właśnie inni muzułmanie, którzy nie zgadzają się z ideą wielkiego kalifatu i życiem wg. szariatu." Dokładnie tak jest. ISIS jest państwem zbrodniczym, będącym karykaturą islamu.
anonim2016.03.29 0:13
"czy muzułmanin może potępić Mahometa za jego zbrodnie?" Czy katolicy potępiają ludzi Starego Testamentu, którzy również dopuszczali się zbrodni, wierząc, że tego chce od nich Bóg? Przy tym - Koran nic nie mówi o tym, żeby Mahomet dopuszczał się zbrodni.