12.05.19, 11:26(fot. screen)

Przerażające! Nastolatka od Biedronia domaga się prawa do aborcji. ,,Czas na europejski sposób myślenia''

Siedemnastoletnia aktywistka młodzieżówki partii Biedronia Wiktoria Jędroszkowiak na konwencji Wiosny domaga się prawa do aborcji.

- Obchodząc 15, rocznicę wejścia Polski do Unii Europejskiej trzeba zdać sobie sprawę, że po inwestycjach w infrastrukturę po budowie szkół, dróg i autostrad przyszedł czas na ludzi i europejski sposób myślenia - stwierdza nastolatka

- Byśmy my, Polki, nie musiały nazywać marzeniami tego, co dla Hiszpanek, Holenderek czy Francuzek jest normą. Prawo do bezpiecznego przerywania ciąży to europejski standard... - dodała

Komentarze

Wojciech2019.11.28 14:29
Taka młoda a już taka zdemoralizowana.
Michał Pasierb 2019.11.15 11:09
Czyżby pozazdrościła Grecie? Miejsce dziewczęcia jest w szkole a nie w brudnej polityce ubranej w szaty dobroczyńcy ludzkości. Ale w lewackich podręcznikach historii tego nie ma....
JD"A2019.11.5 15:54
Zabicie dziecka w łonie matki nazywa się wolnością , mądrościom ,prawem kobiet i POwołuje się na przykład Francję Niemcy itd. a gdzie podstawowe prawo dziecka do przyjścia na świat , kobieto oddaj dziecko innej rodzinie a nie plam sumienia zabiciem dziecka . Popatrz czy tak bardzo chcesz by było jak w Niemczech Francji albo wyjedź i tam żyj . Biedni rodzice wychowali potwora
Atena2019.11.5 14:26
dziewczyno do książek i do nauki! Nie potrafisz powiedzieć jednego zdania na pamięć i musisz czytać z kartki i chcesz kogoś pouczać !
aldek2019.10.28 17:27
Nie trzeba być katolikiem, chrześcijaninem a nawet wierzącym, żeby zanegować te bzdury głoszone wbrew prawom natury. Jak ktoś jest zboczony, to niech sobie podąża swoją drogą, niech tylko nie próbuje swoich problemow aplikować innym, jako normalność. Trzeba mieć odwagę się przyznać przed światem- jestem inna. Ktoś kto nie ma z tym problemu nie narzuca swojej postawy innym. Masz problem twoja sprawa, a od żyjących poprawnie wara. Klucz pasuje do zamka, inna opcja to brednie. Tyle w temacie.
Michał Pasierb 2019.10.27 13:49
Niech biedroniowa panienka dziękuje,że jej mamusia z tego prawa nie skorzystała...Dzięki temu dziewczę może robić karierę u boku ww pana B. Pardon, a o jakich Francuzkach mowa?? Chyba nie o tych w burkach ,których już wkrótce we Francuskim kalifacie będzie większość....I ciekawe kto tę nastolatkę wkręcił do "wielkiej polityki"...
abc2019.10.25 21:23
DZIEWCZYNKO ZAMIAST MYSLEC DZIEN I NOC O NIEUSTANNYM BZYKANIU IDŹ TY DO LOGOPEDY A NASTĘPNIE DO PSYCHIATRY I DO ETYKA ABY CI KAZDY Z OSOBNA UŚWIADOMIŁ, ZE NIE SAMYM SEKSEM CZŁOWIEK ŻYJE!
Zbigniew2019.10.14 17:39
SMISZEK SPLODZI MALEGO OBCIAGASA
Zbigniew2019.10.14 17:37
A PEDAL SPLODZI,NOWEGO SMISZKA
zzzppp2019.05.29 13:55
aktywistka !!!! jaki rodzaj aktywności ??
Józek2019.05.23 20:58
A,tak serio to PO co ta aborcja ,czy nie było by prościej poddać się sterylizacji i masz kobieto , mężczyzno spokój do końca życia,czyż bym się mylił?
robot2019.05.14 10:17
Ja się domagam deratyzacji wszystkich biedronek, bo gryzą szczególnie te z kropkami na zwojach mózgu.
Andrzejos 2019.05.14 2:10
Aborcja to większa tragedia niż urodzenie "niechcianego" dziecka. To powie ci i szaman i ksiądz i mądry psycholog. Wiem co się dzieje z psychiką kobiety po usunięciu ciąży. A z tym się żyje i niczym niemożna ukoić tego bólu, nawet najmocniejsze narkotyki działają tylko chwilę, a ten ból wraca i wraca. NAM POTRZEBA MYŚLENIA I ROZUMIENIA, PRAWDZIWEJ WOLNOŚCI! Nie Ty dziewczynko jesteś władzą na świecie.
anonim2019.05.13 21:00
Ta dziewczyna ukonczyla 7 klas tusk a o yo wynikA
bogdanus2019.05.12 21:31
Tak wygląda przyszłość młodzieży uformowanej przez LGBT, żal patrzeć i słuchać.
anonim2019.05.12 22:43
Nie tylko przez LGBT. Rozpustników nie brakuje w żadnym środowisku.
ceramik2019.05.12 20:44
Wielka szkoda, że jej matka tego nie wyskrobała.
igor2019.05.12 20:43
zrobić jej aborcję, jak tak się domaga
ceramik2019.05.12 20:42
Bardzo żałuję, że jej matka jej nie wy skro bała. Drastyczne? Eee tam.
Karolina2019.05.12 20:39
Dziecko, Wiktorio Biedronkowata! Ile ty masz lat! ? Czego ty się domagasz? Kto cię posłucha? Nie jesteś nawet pełnoletnia !! Ile ci zapłacili za to wystapienie? Chciałaś zaistnieć? To nie z tej strony! SZKOŁĘ NAJPIERW SKOŃCZ, MASZ OBOWIĄZEK SZKOLNY DO 18 ROKU ŻYCIA ! Wiesz o tym ? Najpierw patrz z czego będziesz w przyszłości chleb jeść! Komu się chciałaś podlizać, kto cię namówił???? Współczuję rodzicom!
Maria Blaszczyk2019.05.13 1:28
W soboty nie ma szkół, na ogół. Więc niepotrzebna ta Twoja troska. A co do rodziców - masz jakiś powód by przypuszczać, że jej rodzice są przeciwnikami praw człowieka dla kobiet?
Albert2019.05.12 19:42
Cóż, pani Wiktoria troszczy się najwyraźniej o te małe i nastoletnie dziewczynki, które zajdą w ciążę z księdzem. W końcu ksiądz zerżnie małolatę i zapomni. Nie weźmie dziecka na klatę i nie będzie łożył na jego utrzymanie, tylko zacznie dymać inną dziewczynkę.
Atena2019.11.5 14:28
Cham
Jestem w Kościele2019.05.12 19:11
Ależ będą żałować. Będą płakać i ryczeć gdy Pan Bóg ich doświadczy. Ale będzie już za późno.
J.P2019.05.13 10:59
Jednym słowem będziesz się cieszył a ty udasz się oczywiście wtedy do nieba i razem ze świętym Piotrem będziecie rechotac a satysfakcji w tobie mie będzie końca. ...właśnie tacy jesteście "dobrzy " Na szczęście twoje wyobrażenie jest błędne bo zbyt blisko prymitywnych zlych emocji leży
Paweł2019.05.12 18:18
Może dali jej kaskę , żeby to mówiła
Andrzejos 2019.05.14 2:03
Zapewne tak, obstawiam na 98%.
Jan Radziszewski2019.05.12 18:18
ot co ją czeka + Stał tam nagi, pokryty płonącymi robakami, które nie umierają. (Mr. 9:47-48) On zwrócił się do mnie i westchnął głęboko, podczas gdy otaczały go płomienie. + Głosem bez emocji, tylko w bólu i w przeżywanych torturach, zaczął śpiewać tę pieśń. +++ Tekst pieśni: +++ „Płonące robaki wpełzają, płonące robaki wypełzają, wchodzą do pępka i wychodzą z ust. Z przodu wchodzą, z tyłu wyłażą, wchodzą i wychodzą, w oczy i z uszu. Wołam o miłosierdzie, lecz nikogo to nie obchodzi, nikt tego nie słyszy. Rozpalony ból w mojej krwi, rzeki odchodów, wymiocin i krwi... to wygląda jak powódź. Płomienie są wszędzie, lecz nie rzucają światła. Wszystko, czego doświadczam, to wszelkiego rodzaju ból, terror i przerażenie, gdyż jestem Obywatelem Piekła!!! To jest pierwszy poziom Piekła. Brakuje słów do opisania kolejnych. + Piekło jest tak gorące – odparzona skóra odpada od mojego ciała. Jak mam określić mój piekielny ból? Jestem tak spragniony, a nie mam nawet łez do picia, i och, mój BOŻE, jak to Piekło śmierdzi! +Jestem Obywatelem Piekłaaaaa!!! Nie ma tu żadnej wody, nawet potu, aby ochłodzić moje czoło. Ja wiem, że nigdy nie będę uwolniony z Piekła, podczas gdy demony przeklinają mnie, szydzą i drwią ze mnie. Krzyczę do BOGA: „Proszę, pomóż mi!”, jednak ON nie słyszy. Zamiast tego głos szatana, który śmieje się i drwi: ‘Nie ma tutaj BOGA i nie ma miłosierdzia!!! Mam tortury, potępienie i wszelkiego rodzaju strach!!! Ale BOGA tutaj nie ma!!! Gdyż w końcu jesteś mój, Obywatelu Piekłaaaaaaaaaa!!! ++
Harcownik2019.05.12 17:27
Sikso do nauki a nie rozkładania nóg!
jan lesiak2019.05.12 16:44
te kobiety urodzą zdrowe dzieci ? W poszarpanych łonach cóż się ma począć, więc niech czynią swa wolę, lecz niech nigdy nie rodzą, nigdy! Na cóż nam zdechlak , pokraka, zaśliniony niedorozwój. Nieszczęście czynów swej matki.
Agnieszka2019.05.12 17:28
Pokraka? Zaśliniony niedorozwój? Pięknie pokazałeś swój stosunek do niepełnosprawnych dzieci. Jak to się ma do wartości KAŻDEGO życia? Jesteś odrażający, każdy taki "zdechlak, pokraka, zaśliniony niedorozwój" jest od Ciebie sto razy więcej wart, ty odrażający hipokryto.
Jan Radziszewski2019.05.12 19:51
A co może tak nie jest, ze z przeklętego łona rodzą się dzieci przeklęte tj na których ciąży kara Boża tzn są opętane lub zniewolone przez grzech.
Agnieszka2019.05.12 20:06
Jeśli ktoś tu jest opętany to właśnie Ty. A swoją drogą, kto by pomyślał, że Kaja Godek, czy żona Jakiego mają "przeklęte łono" i "dzieci przeklęte". Lecz się człowieku, zrób to dla siebie i dla bliskich.
jan lesiak2019.05.12 22:13
Agnieszko Dz.;niepełnosprawne dzieci to skutki czynów sprawnych przodków w rodzinie.Skaza podąża.
J.P2019.05.12 22:34
Janie, najlepiej byłoby ci w okolicach XIII wieku, mógłbyś być wieszczem lub kaznodzieją na kresach gdzie Jaćwingowie, Litwini, Zemgalowie uwierzyli by w twoje baje i gusła bez zmruzenia okiem. Ich ciemnotę pokonałbys własną ciemnotą którą tu prezentujesz.
Matka Teresa z Kalkuty2019.05.12 16:39
Rok 1996. W polskim parlamencie debata o ustawie aborcyjnej. Matka Teresa napisała list: Jak wiecie, jestem w szpitalu, ale słysząc o zmianach prawa, jakie są rozważane w Polsce, czuję, że Bóg chce, abym zwróciła się do Was w imieniu nienarodzonych dzieci. Życie jest najpiękniejszym darem Boga. On stworzył nas do wielkich rzeczy, aby kochać i być kochanym. Bóg daje nam czas na ziemi, abyśmy poznali Jego Miłość, abyśmy doświadczyli Jego Miłości do głębi naszego istnienia. Abyśmy Go kochali, byśmy kochali naszych braci i siostry. Życie jest darem Boga. Darem, którym tylko Bóg może obdarzać. I Bóg w swojej pokorze dał mężczyźnie i kobiecie zdolność współpracy z Nim w przekazywaniu życia. Jakikolwiek był Jego zamiar, nie wolno nam ingerować w ten piękny Boży dar ani go niszczyć. Dlaczego dzisiaj ludzie boją się małego dziecka? Ponieważ chcą mieć łatwiejsze, bardziej komfortowe, wygodniejsze życie? Więcej wolności? Bać się należy jedynie łamania Bożych praw, ponieważ Bóg w swojej nieskończonej i czułej miłości pragnie tylko naszego dobra, naszego szczęścia, naszej miłości. Moi kochani Polacy! Uczcie swoich młodych kochać Boga. Uczcie ich modlić się. A jeśli będziecie trzymać się razem, będziecie kochać się wzajemnie taką miłością, jaką Bóg kocha każdego z nas. Z całych sił starajmy się utrzymać jedność polskich rodzin. Wnośmy prawdziwy pokój w naszą rodzinę, otoczenie, miasto, kraj, w świat. Zaczynajmy od pełnego miłości pokochania małego dziecka już w łonie matki. Jak już wielokrotnie mówiłam w wielu miejscach, tym, co najbardziej niszczy pokój we współczesnym świecie, jest aborcja, ponieważ jeżeli matka może zabić swoje własne dziecko, co może powstrzymać Ciebie i mnie od zabijania się nawzajem? Najbezpieczniejszym miejscem na świecie powinno być łono matki, gdzie dziecko jest najsłabsze i najbardziej bezradne, w pełni zaufania całkowicie zdane na matkę. I pamiętajcie, że Jezus powiedział: "Wszystko, co uczyniliście jednemu z tych braci moich najmniejszych, Mnieście uczynili" (Mt 25, 40). Ofiarowuję wszystkie swoje cierpienia, wynikające z choroby i bezradności, abyście dokonali prawidłowego wyboru - abyście wybrali życie, zgodnie z wolą Bożą. Módlmy się! Niech Bóg Was błogosławi. Kalkuta, 24 września 1996 r.
Helena2019.12.23 11:41
dzięki za umieszczenie tego listu!
tik tak2019.05.12 15:39
DROGIE DZIECKO Dlaczego chcesz zabijać mamy 21 wiek mozna sie zabezpieczyć przed niechcianą ciążą a wy tkwicie w sredniowieczu Owszem regulacja poczęć w ten sposób jest również złem ale zawsze to lepsze od mordowania a juz najlepszym wyjściem jest urodzić i oddać PO CO ZABIJAĆ CO CI TO DZIECKO DA ZE ZABIJESZ NIC PRÓCZ ZABRUDZENIA SUMIENIA NIE BĄDŹ TAK ZACOFANA TWÓJ EUROPEJSKI SPOSÓB MYDLENIA JEST DALEKO ZA MURZYNAMI NAUCZ SIĘ SZANOWAĆ SIEBIE I SWOJE CIAŁO NIE UPRAWIAJ SEKSU JEŚLI NIE JESTEŚ ZDOLNA KOCHAĆ I WYCHOWAĆ DLACZEGO PODĄŻASZ ZA ZWIERZĘCYM INSTYNKTEM I SWOJE WŁASNE CIAŁO TRAKTUJESZ PO MACOSZEMU DOBRY CZŁOWIEK NIE ZABIJA SWOJEGO POTOMSTWA DECYDUJĄC SIĘ NA SEKS POWINNAŚ WZIĄĆ POD UWAGĘ ZE MOŻESZ ZOSTAĆ MATKA CZY TAK TRUDNO JEST WAM WYLICZYĆ DNI PŁODNE CZY NIE UMIESZ ZAPANOWAĆ NAD SWOIM CIAŁEM ROZUMNIE NAUCZ SIE ODRÓŻNIAĆ MIŁOŚĆ OD PORZĄDANIA A UNIKNIESZ ROZCZAROWAŃ NIEODPOWIEDNI PARTNER WYKORZYSTA CIE JAK LALKĘ A TY SAMA NA TO POZWALASZ SAMA SIEBIE UPRZEDMIOTOWIASZ
xxxx2019.05.12 15:27
Skoro mając 17 lat domaga się skrobanek, to musiała dość wcześnie zacząć się puszczać. Ciekawe, ile skrobanek już zrobiła? Myślę, że co najmniej 2 ma już za sobą.
Tom Bombadil2019.05.12 15:06
Jak widać - w niedalekiej przyszłości (po zwycięstwie KE i Wiosny w wyborach) niektóre panienki mogłyby wziąć udział w konkursie "Miss Aborcji". Na pewno zapachnie wielką forsą. A resztę dołożą rodzice.
jola2019.05.12 15:00
A co na to jej rodzice?
PolakPatriota2019.05.12 14:53
Dobrze, że nam rośnie pokolenie rozumnych ludzi, a nie lemingów z wypranym mózgiem przez kościół.
taro2019.05.12 16:49
hitlerowi tez roslo pokolenie hitlerowek i fagasow z ss, ktorzy dobrze wypelnili obowiazki w obozach koncentracyjnych.
mapa zielona2019.05.12 18:06
w punkt
Andrzejos 2019.05.14 2:15
Rozumnych? A czym się różni polityka od kościoła? Lepsza jest, według ciebie? Jedne i drugie są specjalisty w praniu mózgów.
observer2019.05.12 14:39
generalnie jestem przeciw , ale że wyjątek potwierdza regułę, to w ramach wyjątku jestem za prawem do aborcji do 18 roku życia na Wiktorii Jędroszkowiak. Niech się spełni jej pragnienie , którym innych pragnie obdarzyć.
jola2019.05.12 15:02
Proponuję obdarzyć ją jeszcze prawem do eutanazji.
taro2019.05.12 16:50
ale juz po wykonaniu na niej aborcji.
Alojzy Cedzidlo2019.05.12 22:36
No dobra . Niech ma tą aborcję nasza Wikcia. Tylko że musiała by być w ciązy . A u Biedronia to raczej niemożliwe . Chyba gdyby wstąpiła na jakiś czas do partii pana Petru . A potem powrót do Wiosny .....
gryf2019.05.12 14:28
Dziewczę powinno powiedzieć, że domaga się zabijania dzieci. To, co mówi, jest tym bardziej przerażające, że sama w tym wieku nie klasyfikuje się prawnie jako osoba dorosła.
Maria Blaszczyk2019.05.13 1:20
Nie, nie, nie. Ona mówi o przerywaniu ciąży. Cieszę się, że mogam Cię uspokoić. A co do dorosłości... No cóż. Osoba w wieku lat 17 też może się znaleźć w sytuacji, gdy będzie potzrebować aborcji. Ale to nie jest tak, że ktokolwiek walczy o to prawo tylko dla siebie.
Alojzy Cedzidlo2019.05.12 14:28
Ludzie , narodzie mądry , zgromadzony w PO , PSL , Nowoczesnej , Razem, Osobno itd itd , o Wiośnie nie wspomnę ,Pomóżcie zrozumieć , co się w tej Polsce dzieje No bo tak . Facet ( p. Biedroń ) , którego z natury ( zakłóconej ) kobiety i sprawy intymne z nimi związane , kompletnie nie interesuj ,broni kobiet , przed niesprawiedliwością społeczną . I Wikcia , młoda , ładna dziewczyna , której wszystko grozi w tej ,,Wiośnie" oprócz ciąży , walczy o wolności do aborcji A i poza Wiosną też ciekawe sprawy się dzieją . ,, Totalni " walczą z wykorzystywaniem dzieci w kościele , a pan Broniarz wraz ZNP i spółką , wykorzystał tysiące dzieci do swych celów i nic . Cisza . Jeszcze te SMS-y o bombach przypisywane niesłusznie panu Broniarzowi . Jak żyć, panie Schetyna , jak żyć .
taro2019.05.12 14:15
takie kopniete loli, to sobie jako test na madrosc powinny wyskrobac swoje male mozgi, zanim dojda do mikrofonu. Taki dewiancki czerwony smiec.
Wolny2019.05.12 14:08
No i zobacz dziewcze,gdyby Twoja matka Ciebie wyskrobała, to nie mogłabyś dzisiaj domagać się ,,tak mądrych praw dla kobiet"
PaniPozwoliŻeWRękęPocałuję2019.05.12 14:25
Tobie dziadku tylko wyjdzie na dobre, gdy twoje myśli przestaną krążyć wokół dobrostanu niemowląt, dzieci i nastolatków.
Maria Blaszczyk2019.05.13 1:18
No i co z tego? Jakby tatuś użył kondoma albo mamę tamtej nocy bolała głowa - efekt byłby kubek w kubek ten sam.
Fakt2019.05.12 14:07
Dziewczę nie wie o czym mówi , wyprali jej mózg i dali kartkę do przeczytania.
RedIsBad2019.05.12 14:05
pindy w tym m.w. wieku mają najbardziej we łbach nasrane
Ciekawy2019.05.12 14:04
Wiktorio chciałabyś zabić swoje ukochanie dziecko ,niewinne i kompletnie bezbronne?
PaniPozwoliŻeWRękęPocałuję2019.05.12 14:19
Tobie dziadku tylko wyjdzie na dobre, gdy twoje myśli przestaną krążyć wokół dobrostanu niemowląt, dzieci i nastolatków.
Maria Blaszczyk2019.05.13 1:27
Nie, ona nie o zabijaniu dzieci. Tylko o przerywaniu ciąży. I nie że chciałaby - nikt nie chce przerwać ciąży - tylko chciałaby to móc zrobić legalnie na miejscu, a nie gdzieś jeździć czy radzić sobie we własnym zakresie, jeśli kiedyś będzie jej to potrzebne. To trochę tak, jabyś zapytał - czy naprawdę chciałabyś sobie obciąć rękę? No właściwie to nie, tylko czasem amputacja jest najlepszym rozwiązaniem
ed2019.05.12 13:39
A dziabnąć dzieciaka w brzuchu! To jest europejskie marzenie, wręcz standard. Wiktorio, pomyśl, może lepiej poddaj się sterylizacji, będziesz wolna od takich wyborów.
małpa zielona2019.05.12 14:02
swietny pomysł,po co się rozdrabniać,zwłaszcza że potomkowie takich matek mają lekko przerąbane rodząc się w grobach.....horror.a potem z powodu depresji skarzą rodziców przed sądem że nikt nie pytał się ich o zdanie czy chcieli się urodzić. oto konsekwencje traktowania życia w ten sposób https://tech.wp.pl/pozywa-do-sadu-rodzicow-za-narodziny-antynatalisci-uwazaja-zycie-za-klatwe-6346939287300225a
PaniPozwoliŻeWRękęPocałuję2019.05.12 14:13
Sterylizacji? W tenkraju ubezpładnianie jest zabronione, widzisz do czego prowadzi udzielanie Polkom i Polakom dobrych rad z perspektywy tej obrzydliwej lewackiej Canady?
Zorro2019.05.12 13:22
A ja się domagam legalizacji molestowania i co na to te niby nowoczesne dziewczyny? Chyba nie są rasistkami i molestfobkami co?
stan2019.05.12 13:21
Kolejny młody pustak,z wypranym mózgiem.
Oloo2019.05.12 13:00
Nie bądzcie hipokrytami i to w niedzielę pańską. Przypominam nastolatka z PiS https://www.youtube.com/watch?v=x-IhNG1B2Bs Dziekuję
ZERR02019.05.12 13:19
oklaski dla odważnego młodego człowieka Plujemy na niebieska szmatę Nie wspominając o tym, że to nie z pisu, tylko Konfederacji.
Oloo2019.05.12 13:29
Nie kłam po katolicku w niedzielę bo to grzech,chyba że nie jesteś katolikiem to możesz kłamać ;) Dwa lata temu nie było Konfederacji(1 czerwiec 2017) wiec albo ten nastolatek się teleportował w czasie albo kłamiesz jak każdy katolik, innej opcji nie ma.
ZERR02019.05.12 14:56
nie kłam szmondaku, Doskonale wisz że od lat działaja wszystkie osoby obecnie skonfederowane. Jestes po prostu zbyt głupi, aby dostrzes skrót myslowy - bo nie chce wnikać, czy odważny młody człowiek jest np libertarianinem, czy może konserwatystą, czy kimkolwiek. Jak zawsze - postempk łże aż miło patrzeć.
Agnieszka2019.05.12 13:30
O,jak z konfederacji,to popiera pedofila Korwina? jeszcze gorzej.
rybak2019.05.12 13:57
Młody i...Mądry! Brawo dla tego chłopaka!Precz z niebieską szmatą! A z PiSu to on nie jest.
Oloo2019.05.12 14:12
K.Pawłowicz 1 czerwiec 2016-"Flaga Unii Europejskiej jest dla mnie szmatą" Jeżeli to nie jest PiS to kto? PO czy Nowoczesna? :) :)
ZERR02019.05.12 14:58
hahaha piss jest skrajnie proeuropejski, kłamco i oszuście. Pawłowicz ma po prostu swoje zdanie, inne niz linie pisiactfa.
orgi2019.05.12 12:54
gówniara do nauki !!!!! a nie parzyć i gzić się po kątach .....
PaniPozwoliŻeWRękęPocałuję2019.05.12 13:06
Ma już 17 lat, więc jej sprawa co robi a czego nie robi. A tobie g......no do tego, możesz sobie co najwyżej zaparzyć meliski.
ZERR02019.05.12 13:18
A tobie goowno do tego, że takich ludzi jak ona i ty poczęstujemy takim ostracyzmem społecznym, że z płaczem uciekniecie do "europy". Brudne mysli won na europejski śmietnik.
PaniPozwoliŻeWRękęPocałuję2019.05.12 14:10
Tobie dziadku również dobrze zrobi, gdy twoje myśli przestaną krążyć wokół dobrostanu niemowląt, dzieci i nastolatków.
ZERR02019.05.12 14:53
Dokoła dzieci zasadniczo krążą myśli pederastów. Normalni ludzie tak nie mają. Normalni ludzie przez takich jak ty muszą się zajmować dobrem nastolatków, bo nie pozwolimy aby jacyś pederaści robili z nastolatkami co sie pederastom-miłośnikom chłopców zamarzy.
orgi2019.05.12 13:25
a ty biedrusia w dupke całuj , a on ci wystawi co innego ....miłej zabawy !
taro2019.05.12 16:46
gzic sie to potrafi,a potem tatus nieznany,alimenty bedziemy placic tylko my, spoleczenstwo.
Karolina2019.05.12 20:57
Tak, dla was to dobrze, taką zwerbować, im młodsza tym lepsza do pedałowania, prawda??
Dumny Hetero2019.05.12 12:51
Hey ty dumny g cos tam,gdyby ona byla madra,to wiedzialaby jak zapobiec ciazy zanim to sie jej przydazy.W zeszlym roku w szwecji takie ameby zamordowaly 120000 dzieci chyba ze to byly dzieci z gwaltow ale w tym wypadku to tez byloby alamujace.W tym najbardziej "rozwinietym"kraju europy gdzie wszelkie srodki antykoncepcyjne sa do dyspozycji wszystkich a juz od szkoly podstawowej wszystkie sa uczone jak zalozyc prezerwatywe nadal istnieja jednokomorkowce,ktore tego nie umieja zastosowac trudno mi nazwac madrymi.Ale jesli ty uwazasz cos takiego za madre to nie chce sprawdzac twojeg IQ.
Alojzy Cedzidlo2019.05.12 12:41
No i zaczyna się . !7 latka żąda prawa do aborcji A tu wystarczy zrobić w przedszkolu szkolenie co to jest prezerwatywa . Miało tak być tylko tylko PiS przeszkodził . Nie dziwię się więc ,że do tej pory uczeni , i to jacy ,w Polsce też , nie rozwiązali problemu od kiedy jesteśmy człowiekiem. . Jak Wikcia zapomni o prezerwatywie , to od poczęcia czy od urodzenia . I wtedy Wikcia , była by albo mordercą , albo kobietą wolną albo niewinną . Pod sztandarem Wiosny . Na razie tam gdzie jest ciąża jej nie grozi . Bo Wiosna u Biedronia to nie taka wiosna jak u np. kotów .
Maria Blaszczyk2019.05.13 1:11
Tymczasem wg szacunków policji w Polsce dochodzi do 200 zgwałceń dziennie. https://gazetalubuska.pl/dziennie-w-kraju-moze-dochodzic-nawet-do-200-gwaltow-z-tego-zaledwie-kilka-jest-zglaszanych-policji/ar/7833783 Ale to już nie pański problem, prawda, panie Alojzy? Pan w ciążę nie zajdzie...
izydor2019.05.12 12:40
Widać po niej że już z nie jednego pieca chleb jadła. A co do standardów francuskich to niech nie wypowiada się w imieniu Polek bo one na pewno nie chcą zabijać swoich dzieci poza nielicznymi sfiksowanymi wyjątkami.
małpa zielona2019.05.12 12:37
nie bardzo rozumiem po co wchodzą na portal katolicki osoby nie tolerujące katolickiego światopoglądu.Jedyne wytłumaczenie to chęc spuszczenia masy negatywnych emocji-no bo co wy biedacy możecie z nimi zrobić,skoro nie znacie Jezusa? No ew.masturbacja spuści z was nieco pary,ale mimo wszystko nie polecam. Wyrazy współczucia dla wszystkich niewierzących frustratów.
max2019.05.12 13:52
to nie to, że nie tolerują katolickiego światopoglądu, to są demoralizatorzy lewaccy. To ich pasja. Niemniej na portal islamski już by nie weszły, bo to wyjątkowo tchórzliwe indywidua, przeważnie onaniści.
Tara2019.05.12 13:54
A czy nie o pluralizm pogladow chodzi w kazdej dyskusji? Czy moze chesz pomasturbowac jedynie swoj i jedynie sluszny swiatopoglad poprzez poklask tobie podobnych?
taro2019.05.12 14:19
poczytaj te teksty tych twoich czerwonych debili, to odechce ci sie z takimi ideologicznymi odpadami spolecznymi wszystkich dyskuji.
małpa zielona2019.05.12 17:58
W kościele katolickim nie ma pluralizmu dotyczącego etyki,jeśli jest to przestaje być kościołem katolickim ustanowionym przez Jezusa.Jego Słowo jest niezmienne,jak ci nie pasuje idż na inne fora "podyskutować" ,aczkolwiek to co masz na myśli to nie jest dyskusja tylko dyskurs.Idziesz intelekualnie w kierunku Foucaulta ,zainteresuj się marksizmem kulturowym będziesz wiedział na czym stoisz,A jak sie nudzisz pomóż sąsiadowi może ten drobny gest wzbudzi nad tobą miłosierdzie Boga i otworzy ci oczy na Jego sprawy - czego ci życzę (widziałam już niejednego Pawła spadającego z konia)
ja2019.05.12 16:21
Najbardziej lubimy waszą infantylność i to że macie taką fascynację fiutami i cipkami :) Komiczne krasnale umysłowe. :P
Alojzy Cedzidlo2019.05.12 22:25
To jak to , panie Piotruś ? Ten kto ma ,,fascynacje tymi dwoma intymnymi częściami ciała kobiety i mężczyzny , to ,,kosmiczny karzeł umysłowy "? A jak nazwać np pana Biedronia , który ma fascynacje ( użyję Pana języka , przepraszam. ) fiutem i odbytem partnera .. No jak ?
Jahu2019.05.12 12:27
Tak wyjecie nad pedofilią w Kościele, jaka to krzywda dzieci.. i słusznie bo to jest krzywda dzieci, ale jaką trzeba być degrengoladą, żeby marzyć o tym żeby można było zabić własne dziecko. skur........o lewych nie zna granic.
Maria Blaszczyk2019.05.12 19:29
Ale kto marzy, by zabić własne dziecko???
Jahu2019.05.12 20:10
się obudziła..umiesz czytać i słuchać?
ZERR02019.05.12 20:26
Każda sztuka, która marzy o wykonaniu abrocji
Maria Blaszczyk2019.05.13 1:09
Nikt nie marzy o wykonaniu aborcji. Serio. Poza tym nie mam pojęcia, w jaki sposób by się to miało wiązać z zabijaniem własnych dzieci. Aborcja jest powszechna. W przeciwnieństwie do dzieciobójstwa, które w naszym kręgu cywilizacyjnym jest jednak, na szczęśie, ewenementem. Częściowo dzięki łatwemu dostępowi do aborcji zresztą, nie da się ukryć (oraz, oczywiście, skutecznej antykoncepcji). Jeszcze w okresie międzywojennym, w czasie "piekła kobiet", co roku wykrywano grubo powyżej tysiąca dzieciobójstw - a raczej nie szukano zbyt wnikliwie. No i nadano mu status przestępstwa typu uprzywilejowanego - no bo by się tych wszystkich dzieciobójczyń nie dało poupychać po więzieniach.
ZERR02019.05.13 10:27
zstąp słowo "marzy" słowem "myśli" albo dowolnym innym ~synonimem Zaskakujące jest, że żartujesz sobie pytaniem "w jaki sposób by się to miało wiązać z zabijaniem dzieci" A w taki sposób, że aborcja jest zabiciem dziecka. Rozwijającego się egzemplarza homo sapiens, czyli człowieka, czyli w tym stadium rozwoju - dziecka. Co prawda postepowcy jak to maja w obyczaju, uprawiają magię, nazywają dziecko innym słowem wierząc że w magiczny sposób przestanie byc dzieckiem.
anonim2019.05.12 22:36
Nie wiecie, że dla Marysi, dzieci zaczynają być własne, dopiero po urodzeniu? Wcześniej najwyraźniej należą do innego gatunku. Marysieńka działa wg zasady: bredź, ile się da, a może u kogoś się przyjmie.
Maria Blaszczyk2019.05.13 1:17
Nie ma potrzeby tak się fraternizować. Spokojnie, możemy sie zachowywać jak ludzie cywilizowani. Ale do rzeczy: czemu do innego gatunku? Po prostu - przed urodzeniem to nie są dzieci. Najpierw to są zarodki, a następnie płody. Tak samo ja: należę do gatunku H. sapiens, a nie jestem dzieckiem. Jestem dorosłą kobietą. Zarodek czy płód ludzki również należy do tego gatunku - ale też nie jest dzieckiem. To po prostu inna faza rozwojowa w życiu osobniczym.
Jahu2019.05.13 7:45
Ja pier...no właśnie faza w ŻYCIU a jak przerywasz to życie to co to jest jak nie zabicie człowieka ? Wyrzucony do kubła nigdy ci nie powie mamusiu kocham cię
Mirek2019.05.12 12:18
Inaczej mówiąc ta dziewoja domaga się rżnięcia bez odpowiedzialności . Tylko co będzie jeżeli po kilku takich "seansach" u ginekologa , gdy już nadejdzie starość , będzie ta dziewoja a później już stara kobieta rozmyślać nie mogąc zasnąć co by było gdyby te moje czworo czy sześcioro dzieci żyło . Jak by wyglądały , co osiągnęłyby w życiu , czy teraz na starość odwiedziły by mnie . Jednym słowem : Leży starucha w wyrku sama , bo dzieci wyskrobała , i duma nad swoim psim żywotem .
anonim2019.05.12 12:27
Niekoniecznie, bo rżnięcie bez odpowiedzialności, często skutkuje dość wczesnym zgonem.
PaniPozwoliŻeWRękęPocałuję2019.05.12 13:09
A ty Mirek masz pewność że twoje dzieci - gdy już będziesz nie tylko stary ale i niedołężny - nie kopną cię w d..ę i że nie trzeba będzie dla ciebie wynajmować opiekunek z Ukrainy?
Antoni2019.05.12 20:52
Myślisz że Mirek ma dzieci? Nawet jeżeli ma kobietę, to pewnie daje takim co lubią i potrafią rżnąć, a nie zdwewocialym fagasom potrzebnym tylko żeby te dzieci wychować.
henio2019.05.13 9:44
Ja mam pewność. A co?
JERZY2019.05.13 12:47
po kilku seansach,jak pan napisal,nie bedzie juz co skrobac
Cogito ergo sum2019.05.12 12:12
To jest ten nowy świat i nowe europejskie wartości Wiosny. Pokolenie ZMS z lat 50 i 60-tych powoływało się na Związek Radziecki jako wzór postępu. Obecnie słowem wytrychem jest Europa, która może zamienić się w Sodomię. To już lepiej niech Europa zostanie muzułmańska.
jabul2019.05.12 12:06
Po prostu szok !!!! Dziewczyno, kto ci wyprał mózg.
Jahu2019.05.12 12:29
jak to kto? całe tabuny ateistycznych lewako-liberałów nad tym pracuje.
rybak2019.05.12 13:51
Pejsbuk, UE, piśmidła dla kobiet, gazeta z czerskiej, TVN itp.itd.
Albert2019.05.12 12:04
Idę o zakład, że gdyby nieletni ministranci mogli zachodzić w ciążę, to Kościół Katolicki histerycznie domagałby się prawa do aborcji na życzenie i bez żadnych ograniczeń.
Stanislaw znad Dunajca2019.05.12 12:26
Czy takim głosem nie ujawniasz stanu swojego sumienia?
PaniPozwoliŻeWRękęPocałuję2019.05.12 13:04
A ty będąc ministrantem najpierw wycierałeś naczynia na plebanii, czy od razu z proboszczem przeszliście do meritum?
dryg2019.05.12 14:41
Nie podniecaj się tak mocno , kacapie moskiewski .
Polak Ateista Dumny Gej2019.05.12 14:14
ty to jednak jesteś kretyn!!!
ciekawy2019.05.12 11:59
Nie wszyscy są katolikami! Jak muzułmanie narzucają światu swoje przekonania to źle jak katolicy to dobrze
Stanislaw znad Dunajca2019.05.12 12:25
Gdy ktoś zabija, zwłaszcza niewinnego, to nie pyta się o wiarę bandyty! Tylko broni ofiary! Tak przewiduje prawo karne.
dark2019.05.12 12:46
Wiesz, prawda, to nie jest pojęcie subiektywne. Ona jest jedna, bez względu na ilość interpretacji i stanowisk. To, że ktoś powie, że księżyc od jutra jest słońcem, nie oznacza, że tak jest faktycznie. Takie myślenie złowrogie człowiekowi było już przewidziane dawno temu . A było to tak : ,,20 Biada tym, którzy zło nazywają dobrem, a dobro złem, którzy zamieniają ciemności na światło, a światło na ciemności, którzy przemieniają gorycz na słodycz, a słodycz na gorycz! 21 Biada tym, którzy się uważają za mądrych i są sprytnymi we własnym mniemaniu! 22 Biada tym, którzy są bohaterami w piciu wina i dzielni w mieszaniu sycery. 23 Tym, którzy za podarek uniewinniają winnego, a sprawiedliwego odsądzają od prawa. [Iz 5:20-23]
Karolina2019.05.12 21:35
Dark! Dziekuję. Napisałeś świętą prawdę! Niestety, teraz z przykrością zauważam, że wielu uważa dobro za zło. Natomiast preferuje zło, jako dobro! Od powietrza, głodu ognia i wojny, oraz deprawacji dzieci i młodzieży ,zachowaj nas PANIE!
jerzy2019.12.20 20:00
jeslis taki ciekawy , to podpowiem, ze nie jestesmy w Sudanie....
Mejer2019.05.12 11:58
chesz zabijać dzieci to rób to na swój rachunek a nie za pieniądze Polaków i na Polskiej ziemi
Andrzejos 2019.05.14 1:59
Dokładnie!
Jozin z Bazin2019.05.12 11:48
Niechciana ciąża to problem gównie nastolatek, a nie starych wyschniętych dewot. Dlatego dobrze że młoda osoba się wypowiada.
orgi2019.05.12 13:29
a może od razu noworodkom płci żeńskiej od razu usuwać zalążki macicy i jajowodu .......
PaniPozwoliŻeWRękęPocałuję2019.05.12 14:07
Niech ksiądz skupi się na adoracji Najświętszego Sakramentu a nie na noworodkach płci żeńskiej. Wyjdzie to księdzu wyłącznie na dobre.
ZERR02019.05.12 20:31
będziemy skupiac sie na tym, na czym zechcemy, a jak bedziesz przeszkadzał, stracisz klejnot.
Polak Ateista Dumny Gej2019.05.12 14:13
Majster od pupy starych panien się znalazł, młode ci w głowie zboczeńcu?
JERZY2019.05.13 12:44
w dzisiejszych czasach,tylko idiotka zachodzi w ciaze,ale zeby sie bzykac i nie zajsc w ciaze,trzeba miec rozum,nie lewacka papke
Tomek2019.05.12 11:47
Polecam jej relacje tych, co później do końca życia mają wyrzuty sumienia i depresje, a po nocach się im horrory śnią. To dla tych co nie wierzą w życie po śmierci, bo dla tych co wierzą to polecam relacje dusz czyśćcowych, na przykład zapisane przez Marię Simę.
Irena2019.05.12 11:59
To wymysl proliferow.Nie ma zadnych wyrzutow sumienia.Najczestszym uczuciem po aborcji jest ogromna ulga. wyimaginowane wyrzuty tak zwanego sumienia miewaja zindoktrynowani prze najrozniejsze sekty w tym KK.
ZERR02019.05.12 12:41
Najczęstszym, występującym w 80% przypadków po zabiciu dziecka z tzw "przyczyn społecznych", objawem jest kompulsywne namawianie wszystkich kobiet naokoło, sugerowanie im "wy też macie prawo". prosty psychologiczny mechanizm - jeśli ja sie uświniłam, niech wszyscy naokoło też się uświnią. Lepiej ci? Do czasu, nie pozolimy ci zapomnieć.
Karolina2019.05.12 21:14
Irena, co ty bredzisz?? Sumienie mają wszyscy, niezależnie od wiary! To ty też już jesteś taka wyprana? Dla ciebie może aborcja to, to samo, co śmiecie do kosza wyrzucić!? Mam znajomą jedną osobę, opowiedziała mi o swoich przeżyciach! Nie umie sobie z tym poradzić ! Dokonała aborcji ponad 20 lat temu, będąc w małżestwie! Mówiła, że ma do tej pory straszne wyrzuty sumienia! Bardzo żałuje ! Nie ma dnia, żeby o tym nie myślała, wiedziała, że to był syn! Miałaby dwóch, pozostał jeden! Więcej mieć niestety nie może!
PaniPozwoliŻeWRękęPocałuję2019.05.12 13:20
Znam dwie kobiety, które kiedyś usunęły ciążę i nie mają żadnych dolegliwości psychicznych z tego powodu. Prawdę mówiąc lepiej sobie poukładały życie niż ja.
taro2019.05.12 14:36
no szkoda, ze nie napiszesz jeszcze, ze maja 10x wiecej kasy jak ty.
Polak Ateista Dumny Gej2019.05.12 11:42
Słusznie mądra dziewczyna młode pokolenie daje nadzieję na lepszą Polskę
ddt2019.05.12 12:10
Pederastów powinno się leczyć. Najlepsze efekty przynosi kuracja ołowiem w dawce uderzeniowej. Skuteczność 100%
Polak Ateista Dumny Gej2019.05.12 12:43
nie strasz nie strasz bo się zesrasz mały sfrustrowany i zakompleksiony homofobku
ZERR02019.05.12 13:24
Homofobia - to brzmi dumnie! Osobiście jednak nie wierzę w skuteczność terapii solami ołowiu, nawet ne próbuj. Najwyżej nabawisz się ołowicy. Będziesz Gejem z Ołowicą. Śmiesznie brzmi. Jesli naprawdę chcesz sie wyleczyć, tylko spychoterapia wspomagana hormonami.
Maria Blaszczyk2019.05.12 19:29
Nie, brzmi żałośnie. To smutne, że niektórzy potrzebują nienawiści, by czuć "dumę"...
kata2019.05.12 12:13
A co na to twoja mama? Wiem, że już nie żyje, ale co by powiedziała, że jest za tzw. "wyborem".
Polak Ateista Dumny Gej2019.05.12 12:37
Moja mam żyje ma się świetnie jest ze mnie dumna i jest za prawem do aborcji.
max2019.05.12 13:47
To wielka wspaniałomyślność Frondy, że toleruje takiego członka z rodziny patologicznej.
ZERR02019.05.12 15:00
nie chwal się patologią
eryk2019.05.12 13:42
Co taki przygłup może innego wymyślić, szczerze współczuję twojej matce, biedaczka ma takiego kretyna, pewnie po ojcu.
Polak Ateista Dumny Gej2019.05.12 14:11
Ale ta panienka bredzi!!!!
Iza2019.05.12 11:38
Nie daj Boze zeby moja córka zapisała sie do tej Biedronii!!!Nigdy bym na to nie pozwoliła.
Polak Ateista Dumny Gej2019.05.12 11:41
Dzieci powyżej 15 roku życia nie potrzebują zgody rodziców do takich rzeczy :)
Iza2019.05.12 11:53
To nie ma znaczenia!!!Nie pozwoliłabym !!!a jak by sie zapisała wbrew memu zakazowi wyrzuciłabym z domu!!!
Sariel2019.05.12 12:05
Widzę, że kochająca matka... Współczuję dziecku. Mam nadzieję, że mimo wszystko ułoży sobie życie i nie będzie miała traumy po matce dewotce, która wyrzuciłaby własne dziecko z domu, jeśli miałoby inne poglądy od niej Aż mi smutno teraz myśląc o tym
Alojzy Cedzidlo2019.05.12 16:58
,Sariel " pisarzu , tu nie chodzi o poglądy . Tu chodzi syfilisa , adidasa itp. bo w tym gronie to specjalność....
Maria Blaszczyk2019.05.13 0:52
Nie bardzo wiem, co to ma do rzeczy. Ale pomysł wyrzucenia dziecka z domu z powodu choroby wydaje się jeszcze bardziej obłakany niż z powodu poglądów. Jakim trzeba być kompletnie nieludzkim zerem, by coś takiego zrobić???
PolakPatriota2019.05.12 14:52
... a jakby zaszła w ciąże to też pewnie byś ją wyrzuciła... No problem, będziesz płacić alimenty dopóki dziewczyna się będzie uczyć. Tacy ludzie jak ty nigdy nie powinni się rozmnażać.
Stanislaw znad Dunajca2019.05.12 12:23
Rodzice, według Ciebie, mają obowiązek tylko dać PIENIĄDZE na aborcję. Nic więcej im w tej sprawie nie wolno? tak?
PaniPozwoliŻeWRękęPocałuję2019.05.12 11:37
A kto ma się domagać? Laski 50+ ze stowarzyszenia "Rycerze Chrystusa" ?
Stanislaw znad Dunajca2019.05.12 12:21
I niech mi ktoś powie, że moralność wojujących ateistów tylko niewiele ustępuje moralności wierzących!
PaniPozwoliŻeWRękęPocałuję2019.05.12 12:44
Ebeboebebo.... przepraszam państwa - ebebofilach.
Maria Blaszczyk2019.05.12 19:27
Co najwyżej niemoralność ateistów niewiele ustępuje moralności wierzących. Żeby zabraniać aborcji, trzeba po pierwsze być osobą głęboko niemoralną - nikt nie ma prawa traktować połowy ludzkości jak inkubatorów. Traktowanie ludzi, nawet jeśli są kobietami, jak rzeczy jest obrzydliwe. A po drugie osobą niezbyt inteligentną - zakaz aborcji nie zmniejsza jej wskaźnika. Chcesz, by aborcji było mniej - podejmuj działania o sprawdzonej skuteczności. Walcz o powszechną edukację seksualną, dostęp do antykoncepcji, metod ubezpładniania na życzenie itd.
ZERR02019.05.12 20:25
Sugerujesz ze należy gwałcić delikatna psychike dzieci pod płaszczykiem "seksedukacji" To jest dopiero hiper-pedofilia... Uważasz ,że mozna traktowac rosnące, zywe dziecko jak rzecz którą mozna wychlastać skrobanką lub chemicznie? To jest dopieroniemoralne uprzedmiotowienie człowieka, równe faszystowskiemu.
Wac\\305\\202aw2019.05.12 13:19
tobie rozum odebrało, przestań pić bo ci mózg wysycha
PaniPozwoliŻeWRękęPocałuję2019.05.12 14:15
Jak przystało na lewaka piję tylko herbatę i latte z mlekiem bez laktozy. Ty jak się domyślam również tylko herbatę, ale dopiero "od dzisiaj" ?
TęczowaMaryia2019.05.12 13:57
Ahahaha, dobre! :D
PaniPozwoliŻeWRękęPocałuję2019.05.12 14:20
a co nie mogę być kretynem? ja tak lubię!!! i co mi zrobicie? :)
anonim2019.05.12 15:50
Jesteś kretynem, nic ci nie zrobimy, najwyżej się pośmiejemy z ciebie bucu.