Ks. Isakowicz-Zaleski: Jan Paweł II był człowiekiem świętym. Popełniał jednak błędy - zdjęcie
26.10.21, 12:10fot. yt/wydawnictwo esprit

Ks. Isakowicz-Zaleski: Jan Paweł II był człowiekiem świętym. Popełniał jednak błędy

73

- Ojciec Święty był wielką postacią, człowiekiem świętym, natomiast popełniał błędy - powiedział ks. Tadeusz Isakowicz-Zaleski. Jego zdaniem "kremówkowy" wizerunek papieża był nieprawdziwy.

Ks. Isakowicz-Zaleski wskazał, że "byłoby bardzo dobrze dla ochrony dobrego imienia Jana Pawła II, aby wyjaśnić te wszystkie wątpliwości, bo nie można ciągle mówić, że to atak na Kościół, uderzanie w świętość papieża. Wszystkie wątpliwości powinny być jak najszybciej wyjaśnione".

- Wątpliwości dotyczą jego działań na rzecz ochrony nieletnich i bezbronnych dorosłych przed molestowaniami i inne skandale obyczajowe, które miały miejsce w Kościele na przełomie XX i XXI wieku. Jest zasadnicze pytanie czy Ojciec Święty wiedział, czy nie. Moim zdaniem nie mógł nie wiedzieć o wielu sprawach, natomiast w jednych podejmował bardzo zdecydowane działania, drugie sprawy, niestety, do dzisiaj budzą wątpliwości, to mówię tak najdelikatniej - stwierdził ks. Isakowicz-Zaleski.

Jego zdaniem te wątpliwości trzeba dokładnie przeanalizować. Odniósł się także do treści filmów dokumentalnych "Lawendowa mafia" oraz dwóch filmów Marcina Gutowskiego.

- Co widać z tych filmów? Ten kremówkowy obraz Jana Pawła II jest nieprawdziwy. Natomiast widać wyraźnie, że Ojciec Święty był wielką postacią, człowiekiem świętym, natomiast popełniał błędy - wskazał ks. Isakowicz-Zaleski.

Dodał, że należy wyjaśnić, czy Jan Paweł II został zmanipulowany przez swoje otoczenie, czy świadomie "odpuszczał sobie pewne sprawy". Należy mieć także na uwadze, że ostatnie lata pontyfikatu Jana Pawła II to zmagania z ciężką chorobą.

Wskazał, że mogło być tak, że w pewnym momencie to otoczenie papieża zaczęło podejmować zamiast niego decyzje.

- Dramat Jana Pawła II polegał na tym, że miał na pewno wysokie wymagania w stosunku do siebie, natomiast zaufał osobom, które tych wymagań nie miały. Nie umiał sobie dobierać współpracowników, co jest też cechą wielu wielkich ludzi. Rzeczywiście w pewnym momencie to jego otoczenie przejmowało decyzje. Czyli papież swoje, a apartament papieski swoje - ocenił ks. Isakowicz-Zaleski.

- Błyskawiczność beatyfikacji i kanonizacji papieża Jana Pawła II sprawia dzisiaj wrażenie, że starano się za wszelką cenę jak najszybciej tego dokonać, bez odpowiedzi na trudne pytania. Nie podważam wielkości, świętości papieża, natomiast te działania spowodowały, że pordzewiałe miejsca pociągnięto błyszczącą farbą i dzisiaj, nawet wewnątrz Kościoła, pojawiają się pytania, dlaczego się tak działo - dodał.

jkg/rp

Komentarze (73):

taki jak on błazen2021.10.28 20:38
Ten ksiądz tylko o doopie Maryni pieprzy i nic więcej. Może by raczej zaczął modlić o rozum, bo jakoś mu mało bozia dała i robi z siebie kretyna, a może i błazna, nadymając się jak ci wszyscy to co tak walczą o wiarę i wiernych ale inaczej.
Ines2021.10.28 11:51
Nieomylny, bez wad, skaz, bez pokory, to ks. Isakowicz - Zalewski; czas najwyższy włączyć funkcję turn off Księże.
Krzysztof2021.10.27 10:41
Oj Icek, Icek
Tylko Zaleski2021.10.27 10:23
bezbłędny? Wstyd!
Piotr2021.10.27 8:34
Instytucja ,która posiadaną siłą systemowo ,ukrywa i umożliwia popełnianie zbrodni ,nie ma żadnego prawa udzielania nauk moralnych .
Tomasz2021.10.27 8:33
Jeśli czyjeś słowa powodują cierpienie i śmierć tysięcy , nie wolno nam tego relatywizować . Vide pielgrzymka JPII do Afryki .
ZWIEDZENIE przez uwodzenie2021.10.26 22:48
Dziś w komentarzach medialnych słyszymy, że to "co się stało" , a pokazał ściek informacyjny w tvn > to "zdemolowało sumienia" ? O biedna "medialna MASO " pasożytująca na grzechach ludzkich , SKANDALACH , pokazujących na co dzień sodomę i gomorę , i NAWOŁUJĄCA do ZBOCZEŃ i ŻYCIA bez Pana Boga i roszcząca sobie prawa do STWARZANIA NOWEGO CZŁOWIEKA z NOWYMI PRAWAMI zabijającymi wszystkich myślących po Bożemu tzn. NORMALNIE . Ta "purpurowa sieć" jest własnie waszym DZIAŁEM i udziałem . Nie pokazujecie tego "szamba" aby oczyścić ten i tak już skompromitowany sentymentalny kościół J.P.II ale czynicie to po to aby go DOBIĆ i ośmieszyć tych co zaufali modernistom - nędznym aktorom głoszącym NOWE NAUKI II Soboru Watykańskiego, rozbijającym STARE KATOLICKIE OŁTARZE i bezproblemowo w to miejsce stawiającym STOŁY protestanckie do ucztowania. O biedni ZWIEDZENI a dziś ZAWSTYDZENI staliście się WSPÓŁWINNYMI upadku duchowego i moralnego swoich Pasterzy. Dlaczego > bo widzieliście ich PYCHĘ , ich ZDRADĘ , ich GRZECHY , zaniedbania i nie wielu było takich co miało ODWAGĘ upomnieć i ZAREAGOWAĆ. Nie wielu miało odwagę ZAPROTESTOWAĆ , że jesteśmy OSZUKIWANI . Znaleźli różnej maści oświeceni /masoni świeccy i kościelni sposób na umęczonych komuną i wojnami Polaków > dali im polskiego papieża. A ONI z radości i braku wiedzy "zawiesili" rozum I POCZULI WRESZCIE jacy są WAŻNI JAK ICH KOCHA ŚWIAT. Do dziś wielu uważa się za Katolików a pojęcia nie ma co się stało z PRAWDZIWYM Kościołem Katolickim i Jego Nauką po II SW. Jest im to OBOJĘTNE BO MAJĄ J.P.II , "grzeją się " w Jego WIELKOŚCI - no i MAJĄ "formalne" Ciało -Eminencję KEP następców świętego więc po co ODKRYWAĆ prawdziwe KŁAMSTWO i prawdziwe mafijne MANIPULACJE , które doprowadziły do BUDOWANIA FAŁSZYWEGO kościoła , któremu patronuje J.P.II WIELKI ROMANTYK kochający wszystkich ludzi nawet tych co są ZDRAJCAMI ,niszczycielami , prześladowcami Jednego świętego Kościoła Katolickiego , Tradycji , Liturgii katolickiej i NAUKI. Nic zatem dziwnego , że KEP tak wielkim POPŁOCHU i pośpiechu dokonuje BANALIZACJI czyli beatyfikuje i kanonizuje kolejnych świętych OJCÓW SOBORU , to NIC , że budują z braćmi oświeconymi i politykami NOWĄ RZECZYWISTOŚĆ i NOWY KOŁCHOZ ta reszta chrześcijan (ale nie katolików) będzie nadal BRONIĆ makiety posoborowego neokościoła mitów posoborowych papieży , i WIELKOŚCI J.p.II - DLACZEGO ? Bo ci, którym kazano powtarzać san subito stali się WSPÓŁTWÓRCAMI mitu i UWIERZYLI Człowiekowi. Dziś Radio M głosi Nową ewangelizację i BRONI gorszycieli , nawet jeśli Papież Franciszek i Watykan wydaje jednoznaczny WERDYKT .
Ertiuy2021.10.26 22:25
Jan Paweł II był święty, ale popełniał błędy. Ks. Tadeusz Zaleski ps. "Isakowicz" święty nie jest, ale za to NIGDY się nie myli!!!!!
ZREFORMOWANY święty2021.10.26 20:42
Ks. Isakowicz mówi językiem MODERNISTÓW i POSTĘPOWCÓW czyli językiem II Soboru Watykańskiego. J.P.II "był święty . Popełniał JEDNAK BŁĘDY". Jednakże NIE BYŁ szarym nic nie znaczącym człowiekiem ( wiernym) bez odpowiedzialności tylko PAPIEŻEM , który przemawiając do wiernych jako najwyższy Pasterz wskazywał na Pana Jezusa i stanie przy PRAWDZIE nawet jeśli ta postawa będzie wymagała krwi. Nadto , Jego ZAANGAŻOWANIE w prace II Soboru Watykańskiego , REFORMY i ZMIANY nieźle namieszało duchownym w głowach skoro do dziś bezrefleksyjnie łączą >świętość z błędami , pod którymi są skrywane ZANIECHANIA W OBOWIĄZKACH Z UWAGI na fałszywe dobro i solidarność "zawodową" z hierarchami i duchowieństwem jako "korporacją". Szczególnie irytujące są wywody modernistycznych duchownych realizujących REFORMY/ zmiany w Neokościele i wzorujących się na posoborowych papieżach , którzy w swoich wypowiedziach, dokumentach, na spotkaniach z INNOWIERCAMI , heretykami i ateistami mówili i mówią , że Kościół Katolicki POSZUKUJE PRAWDY. Zatem NIC DZIWNEGO, że takie błądzenie jest nie tylko dozwolone ale pożądane. Jest jeszcze jeden najważniejszy dowód POGUBIENIA się posoborowych hierarchów . Katecheza K.K. i Słowo Boże uczy, że : "Duch święty oświeca nas, umacnia w nas DOBRE ZAMIARY SERCA i WOLI , o ile szukamy w nich CHWAŁY BOŻEJ , własnego uświęcenia " a nie POKLASKU ŚWIATA i spełniania POTRZEB LUDZKOŚCI. Dla przypomnienia : Mamy jako pierwszy 1. Dar MĄDROŚCI, 2. Dar ROZUMU, 3. Dar RADY , 4.Dar MĘSTWA, 5. Dar UMIEJĘTNOŚCI , 6. Dar POBOŻNOŚCI , 7> Dar BOJAŹNI BOŻEJ - będący podstawą prawidłowych relacji z Panem Bogiem i strzegący przed PYCHĄ. Czy posoborowa "świętość" ma ZNAK JAKOŚCI jeśli wmawia się nam że [ zatajone] BŁĘDY to norma / prawo ???
Ksiądz Grizzly2021.10.26 19:36
Ks. Iskowicz-Zalewski ma racje. Od kościoła trzeba wymagać czystości i nieskazitelności. Muszą być instrumenty adekwatnej kontroli.
Ksiądz Bartold2021.10.26 18:47
"Kto by się stał powodem grzechu dla jednego z tych małych, którzy wierzą we Mnie, temu byłoby lepiej kamień młyński zawiesić u szyi i utopić go w głębi morza."
P2021.10.26 18:46
Błądził, bo nie było przy Świętym ks. Isakowicz-Zaleskiego
Marianna2021.10.27 8:01
Ma ksiądz parcie na szkło. Poleci wszędzie się wymądrzać. Grzech pychy i zobaczenie u drugiego żdżbła w oku.
Ksiądz Bartold2021.10.26 18:41
Ciekawe jak do świętości się ma brak reakcji przez DŁUGIE LATA na pedofilie i molestowanie seksualne. Czy ktoś może mi odpowiedzieć?
Böno2021.10.26 20:43
A co ty w tej sprawie wiesz? A gdzie był isakiewicz i te wszystkie mądrale, jak papież Jan Paweł II jeszcze żył? Dlaczego wtedy nie zarzucali papieżowi błędów, uchybień.... A po śmierci papieża, jak się nie może do tych zarzutów odnieść, teraz się znaleźli bohaterowie. To nie fer. To każdy tak potrafi, rozpoczynając od Urbana i jego "Nie" obrzucić innych błotem po śmierci.
katolicka deratyzacja Polski2021.10.26 18:29
Ormianski mason Isakowicz pozwala sobie na coraz wiecej,wykorzystujac swoje dobre imie,ktore kiedys slusznie posiadal
Böno2021.10.26 17:59
Isakliewicz, zajmij się swoimi błędami, bo popełniłeś ich dużo więcej niż św. Jan Paweł II. Temu pyszałkowi, tak pycha uderza na mózg, że za chwilę zacznie Panu Bogu wyliczać błędy i zaniedbania. Niby kapłan, a taki głupi, tak zawzięty i mściwy. Zamiast szukać błędów i wad u innych, niech się zacznie modlić, bo za każde słowo i sianie zgorszenia odpowie.
KP2021.10.26 17:00
Czemu tak meczycie tego biednego czlowieka Tadeusza? Juz sam ani nie wie co mowi. Jeszcze chwila i bedzie krytykowal samego Jezusa!!!!!!!!!!!
KP2021.10.26 16:59
Czemu tak meczycie tego biednego czlowieka? Juz sam ani nie wie co mowi
abc2021.10.26 16:48
Czy ksiądz isakowicz pamięta nakaz Chrystusa: "Nie sądźcie, abyście nie byli sądzeni" (Mt 7)? Ostatnio uprawia polowania na czarownice i bryluje w mediach z wielką satysfakcją. Im lepszego biskupa lub świętszego człowieka oskarży, tym ma większy poklask antychrześcijańskiej kliki. A najlepiej oskarżać zmarłych, bo bronić się nie mogą. Oskarżył Abp Jędraszewskiego, ale okazało się, że trafił kulą w płot, więc zabrał się za Jana Pawła II. "Święty, ale popełniał błędy" - głosi isakowicz. A dlatego został tak szybko kanonizowany, żeby te błędy ukryć. Co ty wygadujesz, człowieku? Módl się lepiej do Jana Pawła II, żeby Bóg przywrócił ci rozum.
Ksiądz Bartold2021.10.26 18:45
"Nie sądźcie pedofilów w sutannach, abyście sami nie byli sądzeni" - to jest twoja interpretacja słów Jezusa. Twoja interpretacja zakłada krycie wszelkiej maści złoczyńców w kościele. WYPACZASZ te słowa i całą dobrą nowinę.
a2021.10.26 16:18
Żałosny isakowicz!!!! A może by tak trochę poszarpał Pawła VI czy Jana XXIII? Albo najlepiej Papieża Benedykta, bo ten jeszcze żyje, mógłby odpowiedzieć. Żałosne jest oskarżanie ludzi nieżyjących, bo nie mogą się bronić. isakowicz posuwa się do tego, że wypisuje, że za szybko dokonano beatyfikacji i kanonizacji Jana Pawła, a dokonano dlatego, żeby ukryć jego przestępstwa. Pisz, inkwizytorze do Papieża Benedykta i zarzuć mu, że kanonizacja była za szybko, że żądanie tłumów "Santo subito!" było nieważne. Pisz do Franciszka, że niepotrzebnie dokonał kanonizacji. Ale isakowicz zacznie pewnie oskarżać Benedykta XVI dopiero po jego śmierci! Święty Janie Pawle, wstaw się u Miłosiernego Boga za isakowiczem, bo inkwizytorska zaciekłość całkowicie odebrała mu rozum i rozdaje ciosy polskiemu Kościołowi na oślep. Szarpie przy tym najlepszych: Abp Jędraszewskiego, św. Jana Pawła. I isakowicz wie na pewno, że Jan Paweł II popełniał błędy, choć był bardzo daleko od Watykanu. Opętany inkwizytor!
Roman2021.10.26 16:14
Ten nijaki polski KK to niestety dziedzictwo JP II i jego polskich współpracowników.
adam p2021.10.26 15:46
prawoslawni popi dali przyzwolenieniena mordowanie polaków podczas drugie wojnyinnymi poświęcając nażędzia do morderstw siekiery kosy itp na ukrainie
xyz1232021.10.26 15:28
ACHTUNG! ACHTUNG! . . . . "Anonim" jest proszony o zgłoszenie się miejskiego krematorium przy ul. Rudolf Franz Höss. Albo będzie doprowadzony. Wszystko zgodne z zaleceniami Darwina. NIE MA OBOWIĄZKU MASECZKI !!!
Adeptus2021.10.26 15:52
Nie ma czegoś takiego jak "zalecenia Darwina". Darwin nie mówił, że powinno się eksterminować słabych (co próbują mu przypisać wierzący, by koniecznie wykazać, że "teoria ewolucji jest niemoralna"), tylko stwierdzał fakt - osobniki lepiej przystosowane mają większą szansę na przekazanie swoich genów następnemu pokoleniu, a przez to rozszerzenie tych cech, które czynią lepiej przystosowanym. adeptusrpg.wordpress.com
Anonim2021.10.26 15:02
Powiedzialbym nawet wiecej: kazdy czlowiek jest swiety, ale niestety popelnia bledy. Nazywajac ludzi swietymi, stawiamy sie w miejsce Boga, uzurpujemy sobie jego przymioty. Jezyki ludzi znaczacych moga w oczach pospolstwa uczynic z lajdaka swietego, a z osoby dobrej i wrazliwej skonczonego zloczynce. To diabel manipuluje tak wznioslymi slowami i swoistymi etykietkami dla wylacznie wlasnych korzysci.
Po 11 ... Adeptus ... precz_z_komunia2021.10.26 15:01
"Polski cham, antysemita zassany, ośmielony wyłazi ze swych śmierdzących nor i jaskiń i pokazuje swą wszechpolską tępotę umysłową i impotencję… cykl rozpłodowy chama polskiego trwa…" _________________ Tak! To Kwintet Żydków PATO-HEJTERÓW w składzie: DANIEL PASSENT, HERTRICH-WOLEŃSKI, KRAMSZTYK-HARTMAN, A. MICHNIK i obywatel ZSRR JERZY URBAN. Ich PATOLOGICZNA nienawiść do KK, Polski, Polaków czeka na opis medyczny. Po prostu zgraja CHORYCH SKÖRWYSYNÓW!
loe2021.10.26 14:58
Bądźmy konsekwentni: jeżeli zamykał oczy (a zamykał) na niewyobrażalne cierpienia dzieci, z honorami przyjmował prawdziwego demona w ludzkiej skórze (Marcial Maciel) to NIE MOŻE być świętym człowiekiem!!!
Anonim2021.10.26 14:43
Uznawanie jednych ludzi świętymi przez innych to uzurpacja. To jest zarezerwowane dla Tego, Który przyjdzie sądzić żywych i umarłych.
Adeptus2021.10.26 14:41
No to czemu Bóg nie pomógł mu naprostować tych błędów? Maryja co chwilę się objawia, żeby powtarzać z kołem do koła to samo - więcej modlitwy, więcej pokuty, jak się nie nawrócicie, to tym razem już na serio mój syn/konkubent się wkurzy i ześle na Was plagi. Jezus Faustynę Kowalską odwiedzał codziennie, żeby dyktować jej przesłanie. Ojciec Pio swojego anioła stróża traktował jak kumpla. Ale Bóg nie mógł w żaden sposób dać znać głowie swojego Kościoła "Z tą pedofilią to na serio poważna sprawa, weź z tym coś zrób". adeptusrpg.wordpress.com
Koriolan2021.10.26 14:25
Dla kościoła były grzechy ciężkie grzechy a maksiści próbują robić z tego zbrodnie ale nie dla swoich. Przysłowiowy Polański ma inne kryteria oceny moralnej. A takich jak on jest multum w tzw sferach artystyczych, im wolno i nikt temu się nie przeciwstawia. Inaczej niż do kleru. Kler był przez 70 lat manipulowany przez masonerię wraz z marksistami, i wielu ludzi niegodnych udało się wcisnąć w jego szeregi. Widać to wielokrotnie. 14 sto latek jest molestowany a 16 latek już nie czy wyżej, horendalne bzdury obowiązujące wyjątkowo wybiorczo i prymitywnie. A jest cała masa takich łapaczy zbrodniarzy, którzy nie dochodzą czy to prawda tylko wykorzystują okazję dla swoich celów. Problem jest trudny ale dla łapaczy bardzo łatwy, niech domniemany obwiniony się tłumaczy a jak nie może to winny. Oni zawsze dostaną swoje nagrody nawet gdy zrobili krzywdę, bo może coś w tym było. Wyższy cel uświęca środki.
a2021.10.26 16:30
A najlepiej oskarżać zmarłych, bo bronic się nie mogą i oskarżenie przylepi się do nich już na zawsze, w oczach ludzi oczywiście. Bóg już dawno osądził tych zmarłych, ale wściekłemu isakowiczowi to nie wystarczy. Jeszcze trzeba ich pohańbić, bez żadnych dowodów. Oskarżył Abp Jedraszewskiego, okazuje się, że on pierwszy doniósł nuncjuszowi o Paetzu. Teraz rzuca się na Jana Pawła II z diabelskimi oskarżeniami: że kanonizowano go szybko, żeby ukryć jego przestępstwa!!! Święty Janie Pawle II, módl się za wściekłego uzurpatora- inkwizytora, bo wiele zła wyrządza w Kościele!!!
matis892021.10.26 14:12
Sam jesteś ,,nieprawdziwy''. Wytknij błędy, pogaństwo, herezje, masoństwo i reprezentowanie innej religii oraz LZPKNTBP+ z literką P swojemu Bergoglio.
Wies2021.10.26 13:47
Już widzę księdza Isakowicza-Zalewskiego jak rozmawia z Janem Pawłem 2 i wytyka mu błędy. Strasznie to małostkowe i śmieszne w gruncie rzeczy. Każdy kto spotkał Jana Pawła 2 osobiście nigdy nie pomyślał czegokolwiek złego. Ja tam żadnych błędów nie widzę. Jeśli Jan Paweł 2 spowiadał się to jak święta siostra Faustyna raczej z tego ze za mało jeszcze kocha Pana Jezusa. Nigdy nie słyszałem publicznej wypowiedzi Jana Pawła 2 mówiącego że w swoim postępowaniu popełnił jakiś zawiniony błąd. Względem ludzi był miłosierny. Dlatego kochali go nawet ci którzy byli "niewierzący" i błądzący.
Anonim2021.10.26 13:50
Siostra Faustyna była tak samo święta jak Lolek-Kremówkarz xD
ta2021.10.26 14:06
A co ty możesz o tym wiedzieć?
Srul2021.10.26 13:41
OLABOGA PAPIEŻA OBRAŻAJO!!! XDDDDDD A tak serio to takie głosy są potrzebne zwłaszcza z Kościoła, abyśmy do końca nie popadli w to karykaturalne, bezkrytyczne uwielbienie papieża z Wadowic.
Zapomniałeś o roli Don Stanislao2021.10.26 13:51
Pytanie jaką rolę w Watykanie odgrywał Don Stanislao, szczególnie w ostatnich latach życia Św. JPII??? Skoro Papież był ciężko chory i często trafiał do szpitala to kto o wszystkim decydował i wydawał polecenia??? Sodano i Don Stanislao z Raby Wyżnej...
a2021.10.26 16:37
Żałosny jest plankton, który zna Watykan jedynie z gazet, ale dokładnie wie, kto tam jest winny i co się tam działo i dzieje. Wie także kogo oskarżać i o co. "Nie sądźcie, abyście nie byli sądzeni"! Szczególnie wtedy, gdy nie macie pojęcia o sprawach, które sądzicie.
taka prawda2021.10.26 16:37
Madre pytanie ,bo jak pomysle ze popieral Tuska to cos z nim nie hallo.
kapelan ZOMO nykczemNycz2021.10.26 13:27
Oczywiscie ze sam JPII nie mogl sie wszystkim zajmowac . I chcialoby sie powiedziec .... az sie zDziwisz ..Polak , a kto to ten drugi garnitur w cieniu chorego papieza !!!!
alzara_2021.10.26 13:26
Podejrzewam ,że księdza I- Zaleskiego i Tomasza Terlikowskiego ludzie pochowają kiedyś w jednym grobie. Tam będą rozliczali biskupów z większą mocą. Ciekawe, co zostawią po sobie, to na Ziemi, bo jak dotąd to niewiele ich myśli mogę czytać bez wzburzenia. Ksiądz Zaleski na pewno ma zasługi w przypominaniu o rzeziach Ukraińców na Polakach, ale Terlikowski ma zasługi chyba tylko w tym, że zrobił 5 dzieci- to też dużo.
Brochwicz2021.10.26 13:22
Pismo mówi : wszyscy zgrzeszyli. Mam wrażenie,że Ksiądz Isakowicz nie widzi,że jego rozmówcy z TVN mają zupełnie inne cele iniż On. Wydaje się ,że Oni je osiągają. Niewinni zapłacą za niewiernych.
Adeptus2021.10.26 14:55
Skoro cała ludzkość może płacić za "grzech" pierworodny i jest to zgodne z boską sprawiedliwością, to księża mogą płacić za grzech kolegów pedofili (i kolegów biskupów tychże pedofili kryjących). adeptusrpg.wordpress.com
Pol2021.10.26 13:20
Ale się ten Isakowski znalazł znawca wiadomo że jak każdy człowiek popełniał błędy bo jest po prostu człowiekiem.Jeszcze się nie znalazł taki co by był Świętym za życia.
Anonim2021.10.26 13:18
Świnty Lolek nie powinien dostać nic wyżej proboszcza w wiejskiej podkarpackiej parafii.😁
mistrz2021.10.26 13:20
Nie zgadzam się z Tobą. Każda organizacja może sobie zapraszać do swojej Galerii Sław kogo tylko chce. To czy szanujemy taką organizację i taką galerię sław to sprawa każdego z nas
Anonim2021.10.26 13:32
Pod jednym warunkiem - jeśli ta organizacja nie ma pretensji do pouczania innych jak żyć, do pchania się do szkół, do ustalania norm moralnych.
bea2021.10.26 13:47
KK musi glosic Slowo Boze i Dekalog poto Jezus powolal Apostolow Pan Jezus tez mial za Apostola Judasza
mistrz2021.10.26 14:26
@Anonim organizacja może sobie zgłaszać pretensje do czego chce. Ich nauczanie „moralne” możesz olać. Co się tyczy ładowania się do szkół to naszą zadaniem jest żeby politycy którzy leżą plackiem przed KK ponieśli odpowiedzialność polityczną a tam gdzie są przesłanki także prawną
Anonim2021.10.26 14:30
Racja, to Bolek powinien być papieżem.
Adeptus2021.10.26 14:45
No nie, braku charyzmy akurat Wojtyle nie można zarzucić (w końcu niedoszły aktor), a jakby nie patrzeć to podstawowe kryterium do bycia "wybitnym" przywódcą religijnym. adeptusrpg.wordpress.com
Aldona2021.10.26 13:17
Heroiczność cnót Świętego Jana Pawła II została wykazana w długim i wnikliwym postępowaniu. Ksiądz Isakowicz -Zalewski słusznie martrwi się o różnych ludzi pokrzywdzonych KS.ISAKOWICZ-ZALEWSKI JEST CZŁOWIEKIEM MAŁEJ WIARY .. Ks.Isakowicz -Zalewski nie wie jakie podejście do innych ludzi miał Święty Jan Paweł II ?? Było to podejście oparte na miłości i przebaczeniu na miłości i miłosierdziu a także a może przede wszystkim na bezgranicznym zaufaniu do człowieka do jego mowy i czynów. Charakterystyczna jest sprawa Abp Juliusza Paetza. W tej sprawie Jan Paweł II wielokrotnie dawał braterską wiarę temu co mówił Abp J.Paetz ale też ostatecznie odsunął go i zadał pokutę gdy napomnienia nie podziałały. Sprawy tego typu były praktycznie nie znane , nie mówiło się o tym ale postawa Świetego Jana Pawła II jest moim zdaniem wzorcowa w zakresie postawy katolika do innego człowieka. Poruszamy się bowiem w kręgu Kościoła Katolickiego i związanych z tym zasad moralnych a SĄDY POWSZECHNE były ograniczne Concordatami . Teraz sytuacja pod względem prawnym jest nieco inna ale czy robienie dochodzeń w stosunku do osób nieżyjących ,które nie mają żadnej możłiwości wypowiedzi jest sprzeczne z założeniami nie tylko sprawiedliwości ale i elementarnej przyzwoitości. Po prostu nieboszczyków nie wyciąga się z grobów chyba że jest się nekrofilem i odczuwa się z tego powodu satysfakcje seksualną. Moim zdaniem Ks.Isakowicz-Zalewski powinien udać się do seksuologa , psychiatry lub co najmniej do psychologa klinicznego .
"Kremówkowy papież"2021.10.26 13:08
I tyle w temacie. Samozaoranie instytucji pedofilskiej.
Błędy popełnia Bergoglio i to gigantyczne!!!2021.10.26 12:55
Problem jest w tym, że ks. Isakowicz-Zaleski wierzy w uczciwość Franciszka i instytucji watykańskich. On myśli, że oni mu pomogą w walce z homolobby. Tymczasem kary które nakłada Bergoglio dotyczą biskupów-emerytów którym teraz można "skoczyć". Dziwię się, że ks. Isakowicz-Zaleski ma tak dużą wiedzę o homolobby a nie dostrzega powiązań Bergoglia z NWO i masonerią??? Ten papież nie oczyści Kościoła bo wybrano go by dokonał schizmy i to widać po jego czynach. Św. Jan Paweł II wierzył w uczciwość instytucji kościelnych i uczciwość poszczególnych episkopatów np. Irlandii, USA, Belgii a oni go oszukiwali przez cały pontyfikat!!! Dlatego tyle afer wybuchło za Benedykta XVI. Papież za bardzo wierzył w to, że każdy episkopat sam się oczyści (w teorii tak powinno być ale rzeczywistość pokazała że było inaczej).
><2021.10.26 12:54
Księże Isakowicz kto Panu dał prawo osądzać innych, bo w ewangelii jest wyrażnie napisane osądzanie zostawmy Panu Bogu.
Agnieszka2021.10.26 13:25
Czytanie ze zrozumieniem trudna rzecz.
skuter2021.10.26 12:52
Na tym świecie wszyscy popełniamy błędy kś Isakowicz również
JP2021.10.26 12:47
ISAKIEWICZ ŚWIĘTYM,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ZASTĘPUJE BOGA NA ZIEMI ,,,,,,,,,,,,,,,ISAKIEWICZ TROCHĘ POKORY I SKRYCHY I TY JESTEŚ KSIĘZEM TO JAKAŚ POMYŁKA,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
mistrz2021.10.26 12:47
Według sondażu dla Faktów TVN 80 % Polaków źle ocenia skuteczność Episkopatu w walce z przestępstwami seksualnymi. Kaja Urszula musi być przeszczęśliwa. W krótce dojdzie do prawie 27 milionów procesów o obrazę wyznaniową a we wszystkich Ona jako Oskarżyciel Posiłkowy
luk2021.10.26 13:22
No właśnie dla faktów TVN bo oni walczą z Kościołem i dlatego taki wynik
mistrz2021.10.26 13:27
Natomiast Sondaże które dają 5-7 cyfrowy wynik Prawicy Wyznaniowej w kategorii "uwielbienie społeczne" trzeba hołubić pod groźbą reasumpcji, prawda?
robaczek2021.10.26 12:46
HAHAHAHAHAHAHAHHAH ;] ............................... uwielbiam te ściemy ;] ..................w sumie to coś w stylu: "palił ale sie nie zaciągął" ;] ................................ KOSCIÓŁ TO JEDNA WIELKA MAFIA!!!!!!!!!!!!
basetla2021.10.26 12:46
Pokaz mi kim się otaczasz, a powiem ci kim jesteś.
POdPIS2021.10.26 12:45
Pontyfikat Jana Pawła II z perspektywy czasu dla świata będzie się jawił jako czas nieokiełznanej pedofili Kościoła . Sorry ale takie osoby towarzyszyły naszemu papieżowi i nikt nie będzie wnikał co papież wiedział a co nie . Szef zawsze powinien ogarniać rzeczywistość .
Errare humanum est2021.10.26 12:42
Zbytnie filozofowanie rzuca się na mózg.
To zupełnie jak ja2021.10.26 12:37
Jestem świętą człowiekoosobą, jednak prawie codziennie zdarza mi się mylić w różnych sprawach.
Anonim2021.10.26 12:35
Oczywiście, braterstwo ponad religiami, ponad Bogiem, brak rehabilitacji lefebrystów, wiele błędów, podejrzewam, już z krakowskiego źródła.
Piotr Nowak2021.10.26 12:27
Ty facet-ksiądz, zmyj się z naszych oczów bo żygnę !!!
mistrz2021.10.26 12:51
Czy jako Najdoskonalszy Katolik Rzymski wziąłeś już na utrzymanie swego Brata w Wierze Pawła Kanię?
Maciej Piwowar2021.10.26 12:25
I TOTO uważa się za KAPŁANA K.K.????????????????????????To może TOTO Promuję Argentyńskiego masona zwanego ,,papież"
mistrz2021.10.26 12:51
Czy jako Najdoskonalszy Katolik Rzymski wziąłeś już na utrzymanie swego Brata w Wierze Pawła Kanię?